"Карал съм Борисов да се обади в Катар": Какво казаха Светослав Илчовски и Иван Ангелов в парламента

"Карал съм Борисов да се обади в Катар": Какво казаха Светослав Илчовски и Иван Ангелов в парламента

Виж видеото
Румен Радев: Този път не аз определям датата на изборите

Румен Радев: Този път не аз определям датата на изборите

Виж видеото
Изслушването на кандидатите за членове на изборната комисия

Изслушването на кандидатите за членове на изборната комисия

Виж видеото
Спор в парламента какво да се обсъжда в пленарна зала и какво не

Спор в парламента какво да се обсъжда в пленарна зала и какво не

Виж видеото
"Борисов се огъна под отговорността": Консултациите при президента за председател на ЦИК

"Борисов се огъна под отговорността": Консултациите при президента за председател на ЦИК

Виж видеото

За мен най-важното за бъдещето на България е да се върне някаква степен на почтеност, почтеността отново трябва да стане нещо важно за българите."


Това коментира режисьорът Димитър Коцев-Шошо в изборното студио на "Дневник". Той участва в дискусия "Каква България искаме и какво трябва да се промени след изборите".


"Трябва да ръкопляскаме на почтените хора за това, че са почтени, да сме нетърпими към тарикатите и да ги посочваме всеки път, когато проявяват тарикатлък. Колкото и да им дебели кожите, когато се изправят срещу тях хора с ясни морални виждания, тези хора се стапят. Не става за един ден, но ако това е някаква цел за повече хора, това ще обърне държавата към по-добро", смята режисьорът.


Вижте още от коментара му за морала в политиката във видеото.


Той изрази надежда в следващия парламент да има хора, които активно да работят за опазването на природата на България и за развитието на културата в страната.


Разговор с Иван Кръстев за бъдещето - тук.
С режисьора Галин Стоев - тук
Разговор с консултанта Валентин Михов за това каква България искаме - тук.


Пълен запис на изборното студио - тук


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    За съжаление, Шошо, не знам на какъв етап почтеността е била важна за българите. Може би единствено малко преди и след Освобождението. Но аз по-скоро бих перифразирал на "почтеността трябва НАЙ-СЕТНЕ да стане важна за българите". И хора като Шошо определено биха помогнали, докато хора като Любен Дилов-син, Харалан или Близнашки са точно на обратния полюс: те са една от основните причини за липсата на почтеност.

  2. 2 Профил на Дисидент в ЕССР
    Дисидент в ЕССР
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Съгласен съм. Само искам да задам един въпрос...

    Тарикатлък ли е грантоядството? Тарикати ли са политици и общественици, които получават финансиране от чуждестранни организации, за да обслужват техните инререси и идеология?

    Грант не означава безвъзмездно финансиране. Да, няма изискване грантовете да се връщат в пари, но не са безвъзмездни, по дефиниция!

    "Регулирането на словото е опасна идея, която не е съвместима с принципите на свободното общество." - Рон Пол
  3. 3 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Съгласен съм. Само искам да задам един въпрос...Тарикатлък ли е грантоядството? Тарикати ли са политици и общественици, които получават финансиране от чуждестранни организации, за да обслужват техните инререси и идеология?Грант не означава безвъзмездно финансиране. Да, няма изискване грантовете да се връщат в пари, но не са безвъзмездни, по дефиниция!
    —цитат от коментар 2 на Дисидент в ЕССР


    Ето един пример. Ако в българското общество почтеността беше на почит, думата "грант" никога нямаше да се превърне в някаква мръсна дума, както и "НПО", "джендър" или дори "демокрация".

  4. 4 Профил на Kakva_e_istinata
    Kakva_e_istinata
    Рейтинг: 598 Неутрално

    За доста българи почтеността никога не е отсъствала. Така казано е все едно до сега е нямало никаква почтеност. Време е да се спре с негативизма и черните краски. Време е за правилни и отговорни действия от новата власт. Нека сега видим колко са добри в това!

    В спора се ражда истината!
  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2993 Разстроено

    "за бъдещето на България е да се върне някаква степен на почтеност, почтеността отново трябва да стане нещо важно за българите" - правилно е, но тези, които са виновни да докарат българите до степен, да се радват на нещо съвсем нормално за взаимоотношения между ХОРА, в една държава, заради една страна, с бъдеще за децата и, не трябва да бъдат допускани да проявяват магариите си. Да се мъчим да направим почтеността нещо важно за българите?!? Какви желания за уж грамотен, и "велик" народ...?!?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Гледат от баш началника. Аз помня времената когато дадената дума имаше стойността на договор за всички. И ако един път се чуеше, че си мекере гилдията и обществото те изхвърляха.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#4] от "Kakva_e_istinata":

    Така е ГЕРБ тотално се провалиха воглаве с вожда.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    Мнозинството българи са почтени хора. Очевидно Шошо има предвид деформираната политическа и медийна среда, в която тарикатлъка не получава онова презрение, с което се отнася към него мнозинството от българите.

  9. 9 Профил на takeshi_kitano
    takeshi_kitano
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ах, доживяхме деня, когато един Шошо ни каза кое как...

  10. 10 Профил на Nick F
    Nick F
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Съгласен съм. Само искам да задам един въпрос...Тарикатлък ли е грантоядството? Тарикати ли са политици и общественици, които получават финансиране от чуждестранни организации, за да обслужват техните инререси и идеология?Грант не означава безвъзмездно финансиране. Да, няма изискване грантовете да се връщат в пари, но не са безвъзмездни, по дефиниция!
    —цитат от коментар 2 на Дисидент в ЕССР


    И каква е връзката със статията?

  11. 11 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Известен ми е твоят национален нихилизъм. Но ти си и невеж. Българинът е изненадвал с почтеността си чужденците дори през 40-те години, особено в сравнение със съседните балкански народи. Почтеността остава черта на българина поне до 70-те години, когато цинизмът на режима налага едно постоянно лицемерие за оцеляване. Въпроки това българинът си остава като цяло и днес човек, който би предпочел да живее честно и почтено.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":Известен ми е твоят национален нихилизъм. Но ти си и невеж. Българинът е изненадвал с почтеността си чужденците дори през 40-те години, особено в сравнение със съседните балкански народи. Почтеността остава черта на българина поне до 70-те години, когато цинизмът на режима налага едно постоянно лицемерие за оцеляване. Въпроки това българинът си остава като цяло и днес човек, който би предпочел да живее честно и почтено.
    —цитат от коментар 11 на spiegel


    Ако българинът беше почтен човек, човек като Бойко Борисов никога нямаше да е премиер толкова много години. Няма друга държава, в която корупцията да е толкова отявлено толерирана. Може би единствено в Русия и у нас. Всички други - албанци, сърби, македонци, в някакъв момент казват "баста", както и налагат наказания. Само ние не.

  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Весело

    До коментар [#13] от "realguru":

    Знаем, че за теб почтеността се измерва в ПИКове.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на Kakva_e_istinata
    Kakva_e_istinata
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА": - "Така е ГЕРБ тотално се провалиха воглаве с вожда."

    Крайно време е да спрем да се занимаваме с провалилите се и изметените от власт. От тук нататък важното е тези, които дойдоха на власт за да ни "спасят" какво ще направят реално и дали ще се провалят. Натам насочете прожекторите, ако сте за достойнство и почтеност.

    В спора се ражда истината!
  17. 17 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    [quote#3:"Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ"]
    —цитат от коментар 13 на realguru
    Ако почтеността беше нещо важно, Дневник нямаше да бъде толкова едностранчива медия. :)[/quote]

    Викаш, щеше да дава трибуна на разни фашистчета, че да може ей такива като теб да са щастливи ли? Бах тая почтеност.

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Весело

    До коментар [#16] от "Kakva_e_istinata":

    Важното е да има отправна точка. Ако не знаеш къде е дъното как ще разбереш колко си се изкачил?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":
    "малко преди и след Освобождението. "

    Какво "Освобождение" имаш предвид?

  20. 20 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#14] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Точто такъв плитък отговор очаквах. Всъщност Бойко падна, защото тарикатлъкът му стана толкова голям, че вече не можеше да бъде преглътнат нито като алтернатива на БСП и нищонеправещите политици, нито да бъде спасен от системата на свинските черва.

  21. 21 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5696 Неутрално

    "Трябва да ръкопляскаме на почтените хора за това, че са почтени, да сме нетърпими към тарикатите и да ги посочваме всеки път, когато проявяват тарикатлък.
    _______________________________________________________

    Така е Шошо, ама ако си мислите, че тези дето се нанесоха в Парламента сега са почтени много се лъжите!

    Партията си отгледа едни културтрегери преди 1990 година, които все още не могат да прогледнат!

  22. 22 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    Ах, доживяхме деня, когато един Шошо ни каза кое как...
    —цитат от коментар 9 на takeshi_kitano


    Познаваш ли го? Да не би да е тарикат , който говори за почненост, така , както разни Татяни и Маи се обявяват срещу мутрите?

  23. 23 Профил на Kakva_e_istinata
    Kakva_e_istinata
    Рейтинг: 598 Разстроено

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА": - "Важното е да има отправна точка. Ако не знаеш къде е дъното как ще разбереш колко си се изкачил?"

    Защо ли имам усещането, че дъното тепърва предстои.

    В спора се ражда истината!
  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#21] от "Дария Колев":

    Рано е да оценяваш . Съди по делата а не по гърбавите ви опорки.
    НЕ Е УМНО!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#23] от "Kakva_e_istinata":

    Ще поживеем ще видим. Аз съдя по делата и не прощавам нокому.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#6] от "КМЕТ В СЯНКА":
    " Аз помня времената когато дадената дума имаше стойността на договор за всички. И ако един път се чуеше, че си мекере гилдията и обществото те изхвърляха."

    Нима? На колко години си , защото тези времена за които говориш бяха времената на "монархофашизма".

  27. 27 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5696 Любопитно

    думата "грант" никога нямаше да се превърне в някаква мръсна дума, както и "НПО", "джендър" или дори "демокрация".
    —цитат от коментар 3 на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ


    И кой е виновен "грант" и "джендър" да станат мръсни думи?

    Опитите на медиите да промиват мозъците ни и когато си кажа мнението да искат цензура за интернет?

  28. 28 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Всъщност Бойко падна, защото тарикатлъкът му стана толкова голям, че вече не можеше да бъде преглътнат нито като алтернатива на БСП и нищонеправещите политици, нито да бъде спасен от системата на свинските черва.
    —цитат от коментар 20 на spiegel


    Да, разбира се. Но ни отне 11 години и то още не е съвсем паднал. Вместо ако не в пандиза, то да е нарицателно за провален политик. И само каква непочтеност се изля докато падаше? Какви ли не знайни и незнайни лъжци ни заливаха с помия през цялото това време. Публични личности, които слугуват безсрамно на гербаджийската шайка и които изкревяхва реалността цяло лято и зима. И ще видиш, че тези публични личности няма да бъдат развенчани: ще продължават да ни натрапват от студията хора като Дилов-син (като излезе от политиката за поредн път), Хараланчо, Антоний Гълъбов, Близнашки и т.н.

  29. 29 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    И кой е виновен "грант" и "джендър" да станат мръсни думи?
    —цитат от коментар 27 на Дария Колев


    Кратък отговор: такива като теб.

  30. 30 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3059 Неутрално

    До коментар [#12] от "czo19392695":

    Най-почтен е бай Х на който всяка втора дума е лъжа , а първата псувня

  31. 31 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3067 Неутрално

    До коментар [#4] от "Kakva_e_istinata":

    "За доста българи почтеността никога не е отсъствала. Така казано е все едно до сега е нямало никаква почтеност. Време е да се спре с негативизма и черните краски. Време е за правилни и отговорни действия от новата власт. Нека сега видим колко са добри в това!"
    ================
    Почтеността и нейният антипод са почти изцяло затворени в отделни социални групи.
    В така наречения политически елит почтеност няма и затова почтените хора се гнусят от него, даже не искат да имат нещо общо с политиката.
    Заради краткосрочни политически цели не е нормално да обвиняваш целия народ в непочтеност.

    Еретик
  32. 32 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5696 Любопитно

    Пачаврата Манолова е най-почтената, да знаете,Всички ни ще оправи
    —цитат от коментар 12 на czo19392695


    Мая е точно пример за непочтена и продажна перзона, смени няколко партии, остави се Борисов да я гали по русата главица!

    Предложи Шиши за шеф на ДАНС, защитаваше две мутри братя Галеви!

  33. 33 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2522 Неутрално

    До коментар [#13] от "realguru":

    Бъркаш Дневник с ПИК. Връщай се там.

  34. 34 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#11] от "spiegel":

    Забележи как един Шошо блесна с едно участие в Панорама, без много хора да знаят кой е. Защото излезе и бе почтен. Но колко като него преди и след това се изредиха по студията да замазват очите на публиката.

  35. 35 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Ето и днес сам премиерът, макар и в оставка, се изправи и изговори една откровена лъжа за Росенец. Къде е общественият отзвук? Защо този човек не бива разкъсан на парчета от от обществеността? Защо се позволява откровени лъжи да се сипят от най-високо равнище най-безнаказано?

  36. 36 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    Ако перефразираме думите на Ботев, у нас почтените смятат за глупави.

  37. 37 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2192 Разстроено

    Почтеността Е важна за българите, но за съжаление не стоят така нещата с хората, на които временно предоставяме властта в Отечеството!!!

  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Гневно

    До коментар [#26] от "tacheaux":

    Не бъди много сигурен. Питай баща ти и дядо ти ако са живи.
    Разбира се зависи и от средата в която си живял. Мога да го докажа с живи хора за период от поне 50-60мгодини за себе си.
    Това достатъчно ли ти е?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#16] от "Kakva_e_istinata":Важното е да има отправна точка. Ако не знаеш къде е дъното как ще разбереш колко си се изкачил?
    —цитат от коментар 18 на КМЕТ В СЯНКА


    Дънонто беше при Жан!!! От тогава до днес все нагоре вървим! Може и бавно, но нагоре!!!

  40. 40 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5850 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":Известен ми е твоят национален нихилизъм. Но ти си и невеж. Българинът е изненадвал с почтеността си чужденците дори през 40-те години, особено в сравнение със съседните балкански народи. Почтеността остава черта на българина поне до 70-те години, когато цинизмът на режима налага едно постоянно лицемерие за оцеляване. Въпроки това българинът си остава като цяло и днес човек, който би предпочел да живее честно и почтено.
    —цитат от коментар 11 на spiegel


    +++

  41. 41 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Гневно

    До коментар [#31] от "Костадин Иванов":

    Нима казваш че бойко не е почтен? Бокохулстваш!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#32] от "Дария Колев":

    ПАК лъжеш. А бойко колко партии смени помниш ли? Или твоя любимец Гърневски> Или Биков?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 728 Разстроено

    Празни приказки. Знаем отдавна, че почтеността и достойнството са важни, но разбираме добре, че докато мутри и милиционери са по върховете, нямаме даже интерес да се държим достойно и почтено...

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  44. 44 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#6] от "КМЕТ В СЯНКА":" Аз помня времената когато дадената дума имаше стойността на договор за всички. И ако един път се чуеше, че си мекере гилдията и обществото те изхвърляха."Нима? На колко години си , защото тези времена за които говориш бяха времената на "монархофашизма".
    —цитат от коментар 26 на tacheaux


    КметО е стар човек, АБПФК! Следователно е живял при монархофашизЪма, щом се е борИл срещу него.

  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#34] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    И баща му беше почтен и ерудит.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на czo19392695
    czo19392695
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#32] от "Дария Колев":

    Това имам и аз предвид, но разни кметове, сенсейци и др.подобни индивиди са я избрали за знаменосец .
    То толкова е почтеността, само на думи....

  47. 47 Профил на tweakin
    tweakin
    Рейтинг: 78 Неутрално

    И кво да станем като САЩ почтенни ли... като гледам как се трепят по улиците и ние ще станем като тях... ако търсим почтенност. Ще се избиваме сами себе си.

  48. 48 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5850 Неутрално

    До коментар [#26] от "tacheaux":Не бъди много сигурен. Питай баща ти и дядо ти ако са живи.Разбира се зависи и от средата в която си живял. Мога да го докажа с живи хора за период от поне 50-60мгодини за себе си.Това достатъчно ли ти е?
    —цитат от коментар 38 на КМЕТ В СЯНКА


    А и билетчето за тролей беше 6 ст.

  49. 49 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#32] от "Дария Колев":ПАК лъжеш. А бойко колко партии смени помниш ли? Или твоя любимец Гърневски> Или Биков?
    —цитат от коментар 42 на КМЕТ В СЯНКА


    Колко да е сменил все са по-малко от теб. Ти къде ли не беше? И пак се върна в Партията.

  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#39] от "4ort":

    Кое дъно? На какво? Защото по лъжлив от банкянския аз не помня. А помня доста.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2366 Неутрално

    За доста българи почтеността никога не е отсъствала. Така казано е все едно до сега е нямало никаква почтеност. Време е да се спре с негативизма и черните краски. Време е за правилни и отговорни действия от новата власт. Нека сега видим колко са добри в това!
    —цитат от коментар 4 на Kakva_e_istinata


    Почтените не ги слагат на власт и ако случайно попаднат ги гонят. В СДС имаше такива и ги прогониха.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#46] от "czo19392695":

    Случайния тук си ти другарю гербер.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на Kakva_e_istinata
    Kakva_e_istinata
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#39] от "4ort": - "Дънонто беше при Жан!!! От тогава до днес все нагоре вървим! Може и бавно, но нагоре!!!"

    Тук говорим за дъното на почтеността!

    В спора се ражда истината!
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Неутрално

    До коментар [#48] от "Alarmstufe Rot":

    И това не са ти разказали.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4847 Весело

    До коментар [#49] от "4ort":

    Дай да видим. Какво пише в досието ми?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  56. 56 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2366 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, има много които помнят какво е било и за съжаление не са само ГЕРБ и твоите са в този кюп.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  57. 57 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Весело

    [quote#48:"Alarmstufe Rot"][/quote]

    "А и билетчето за тролей беше 6 ст."
    ..............
    И надницата в текезесета беше 20.......стотинки.

  58. 58 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Как бе, Шошо непочтенни ще установите почтенност?

    Тоест, вашата почтенност е само почтенност.

  59. 59 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Весело

    До коментар [#39] от "4ort":Кое дъно? На какво? Защото по лъжлив от банкянския аз не помня. А помня доста.
    —цитат от коментар 50 на КМЕТ В СЯНКА


    Има статистика! Виж инфлацията, заплатите, цените, безработицата при Жан и тогава пиши.

  60. 59 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Весело

    До коментар [#48] от "Alarmstufe Rot":
    "А и билетчето за тролей беше 6 ст."

    А билетчето за трамвай беше 2 ст. Вестник Работническо дело струваше 2 ст. Вестниците бяха многофункционални. След прочитането им служиха за задни цели поради липса на тоалетна хартия. За купуване на лека кола Москвич се чакаше 10 години.

  61. 61 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 408 Неутрално

    До коментар [#6] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Надали помните това време. Ако е така, би трябвало да сте били 30-40 годишен към 1944 год.

  62. 62 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    Прав е Шошо, почтени хора ни трябват.Като един Слави да речем, почтено инициира референдум за мажоритарни избори, и почтено се отрече от тях.

  63. 63 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Такава примитивна злоба и простотия в парламента не е имало.

    Цитирам Огнян Минчев

    https://www.24chasa.bg/mnenia/article/9718787

  64. 64 Профил на czo19392695
    czo19392695
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Напълно съм съгласен, начело с почтената сестра Галева.
    Ама кмета и е фен, номер едно

  65. 65 Профил на takeshi_kitano
    takeshi_kitano
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#22] от "tacheaux":
    Не, не го познавам и не виждам какво в думите ми те възмущава.
    Просто това, което казва, може да го каже всеки по-буден осмокласник, нито е нещо ново, нито нещо сензационно, нито пък много умно, на думи всички знаем как трябва да е, но някакси никога не ни се получава, нали?

  66. 66 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Прав е Шошо, почтени хора ни трябват.Като един Слави да речем, почтено инициира референдум за мажоритарни избори, и почтено се отрече от тях.
    —цитат от коментар 62 на uvtest


    Някой се прави, че не е чел статията "Коварството на ГЕРБ" от днес. Нека цитираме съответния пасаж:

    "ГЕРБ се опита да отцепи от него и партията "Има такъв народ", като реши вместо нея да внесе законопроект за мажоритарна избирателна система - едно от ключовите обещания на Слави Трифонов. Партията на Борисов, разбира се, можеше да направи това много отдавна, ако искрено го желаеше - във всяка от предходните пет години след националния референдум през 2016-а, на който 2,5 милиона българи поискаха мажоритарен вот за депутати. Без да губи нищо пред своите избиратели обаче тя злепостави партията на Трифонов пред неговите - ето, излъга ви. И сега феновете на Слави ще трябва гледат как той и депутатите му гласуват "против" или "въздържал се" за мажоритарна система в два тура, внесена от ГЕРБ."

  67. 67 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Шошо е пич, ама за общество и политика не бих го слушал :) Добър, начетен, позитивен и до болка -наивен.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3067 Разстроено

    До коментар [#36] от "tacheaux":

    "Ако перефразираме думите на Ботев, у нас почтените смятат за глупави."
    =============
    Познавам израза "честен до глупост" от дете. А това са около 50 години.

    Еретик
  70. 70 Профил на Matrix
    Matrix
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#14] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":Точто такъв плитък отговор очаквах. Всъщност Бойко падна, защото тарикатлъкът му стана толкова голям, че вече не можеше да бъде преглътнат нито като алтернатива на БСП и нищонеправещите политици, нито да бъде спасен от системата на свинските черва.
    —цитат от коментар 20 на spiegel


    Остави защо падна....
    Интересно ми е, според теб, защо се качи за 3-та серия?

    Сигурно е от почтенност на матряла? Колко % "почтени" гласуваха за БоекУ 3?

    Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1816 Весело

    Напълно съм съгласен, начело с почтената сестра Галева. Ама кмета и е фен, номер едно
    —цитат от коментар 64 на czo19392695

    Той е фен на Сички, които са срещу Боеко, но най-вече на Кормелия и Радев.

  73. 73 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    За да си почтен, трябва да имаш най–малкото елементарно възпитание. Простащините в НС са от прости невъзпитани хора, влезли за първи път и държат да си покажат простотията пред всички. Други пък са били, но тях ги познаваме с простотиите им.

  74. 74 Профил на Корабов
    Корабов
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#49] от "4ort":Дай да видим. Какво пише в досието ми?
    —цитат от коментар 55 на КМЕТ В СЯНКА


    Спри се бе човеко! Огледай се малко, помисли малко, засрами се малко ако щеш!
    Изкажи си мнението, дай си анлиза-ок, ама ти направо замърсяваш ефира бе! Недей така!

  75. 75 Профил на takeshi_kitano
    takeshi_kitano
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#74] от "Корабов":
    Ба, ти пък...

  76. 76 Профил на Turbofan
    Turbofan
    Рейтинг: 1462 Весело

    Умнокрасиви шушита опитват да замазват дивашките крясъци на умнокрасивите ОФ джихадисти говорейки за почтеност

    Facing Worlds
  77. 77 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#65] от "takeshi_kitano":
    "не виждам какво в думите ми те възмущава."

    Не виждаш , защото нищо в думите ти не ме възмущава. Просто зададох въпрос.
    Мерси за отговора.

  78. 78 Профил на takeshi_kitano
    takeshi_kitano
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#77] от "tacheaux":
    А, за нищо, просто останах с такова впечатление.

  79. 79 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Умнокрасиви шушита опитват да замазват дивашките крясъци на умнокрасивите ОФ джихадисти говорейки за почтеност
    —цитат от коментар 76 на Hella Good


    Явно някой не следи парламентарния живот, но пъл пляска безмозъчни опорки. Сефте...

  80. 80 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    До коментар [#66] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Скъпи приятелю, един от първите законопроекти, които ГЕРБ внесе в предишното НС, беше за мажоритарни избори. Не мина с гласовете на БСП, ДПС, Патриоти и Воля. Сега, когато това може да стане факт с гласовете на ГЕРБ и ИТН, когато може да се изпълни волята на 2.5 милиона гласували на референдума, почтеният Славчо се отметна.Хвала на такава почтеност!!!!

  81. 81 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Невчесаните мисли на един "творец" или събирателен образ на българския интелектуалец. Друго няма какво да се добави.

  82. 82 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    Почтеността у българите е била изкоренена от комунистите след 09.09.1944г. и до днес на нея не и беше дадена възможност да покълне и израсне отново. Въпросът е според този Шошо кога е имало почтеност у нас?

  83. 83 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    "Ето и днес сам премиерът, макар и в оставка, се изправи и изговори една откровена лъжа за Росенец. Къде е общественият отзвук? Защо този човек не бива разкъсан на парчета от от обществеността?"

    А откровената лъжа на Ристьо, че се крадяли 10 000 000 000 годишно? Защо не е разкъсан от обществеността? А хилядите подобни лъжи на опозицията от неудачници?

  84. 84 Профил на Turbofan
    Turbofan
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#79] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    "Явно някой не следи парламентарния живот"

    Сандокан с надувната лодка гласува заедно с ДПС и БСП, но това беше ясно и без да 'следя парламентарния живот' :)

    Facing Worlds
  85. 85 Профил на Turbofan
    Turbofan
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#79] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Но най-забавно беше когато пърхаше около сценарисчето Крум Страшни като гладна кибритопродавачка около богат чичо :)

    Facing Worlds
  86. 86 Профил на fes18649563
    fes18649563
    Рейтинг: 711 Неутрално

    В сравнение с комунизма и другите отминали епохи, най-много дразни лигавщината и простотията. Не само в България, а изобщо. Сега всеки се прави на маймуна. А като погледнеш старите кадри и снимки, виждаш една одухотвореност, смиреност и сдържаност в поведението, изказа, погледите. Дори у маргиналните групи. Застане пред микрофона (независимо от коя страна) и показва уважение и към журналиста/интервюирания, медията, аудиторията. Сега се плези и бичи стойки. Сега и от парламентарната трибуна се плезят и искат да изпъкнат с евтино оригиналничене и простотии, абсолютно никакво уважение към институции, хора, правила, нищо.
    Явно требва или да си под политически режим, или да си участвал във война/да я помниш, или от малък да си ставал по тъмно за да работиш тежък селски труд или по фабрики и занаятчийски ателиета за да стане човек от тебе. Свободията разглезва и развращава личността.

  87. 87 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#79] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":Но най-забавно беше когато пърхаше около сценарисчето Крум Страшни като гладна кибритопродавачка около богат чичо :)
    —цитат от коментар 85 на Hella Good


    "Радостите" ти от политическия ни живот ще са сведени до именно такива проекции - да гледаш какво прави Христо и да го интерпретираш както кафявата ти душичка ти повелява. Междувременно явно си изтървал маймунските подскоци на видни представители на ГЕРБ в парламента. Ето, тук имаш възможност да си ъпдейтнеш информацията: https://youtu.be/KeIke37tjYA?t=884 😁😁😁

  88. 88 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#80] от "uvtest":

    Вярно, моя грешка. Не, че това променя факта, че в момента ГЕРБ внася точно тоя законопроект за да троли партията на Слави. То и предният път като са го внесли, вероятно са знаели, че няма да мине.

  89. 89 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    А откровената лъжа на Ристьо, че се крадяли 10 000 000 000 годишно?
    —цитат от коментар 83 на z_axis


    Може ли точния цитат?

  90. 90 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3521 Любопитно

    да сме нетърпими към тарикатите и да ги посочваме всеки път, когато проявяват тарикатлък.
    ======
    Хора като Димитър Коцев трябва да внимават когато използват подобни чуждици.....
    Думата тарикат е от арабски произход с корен "tark" което буквално означава път/направление....
    Тарикатите са хора даващи направление в някоя сфера от живота....религия, култура, образование и т.н....
    С това си изказване, Коцев е вид тарикат, правещ тарикатлък в ефира....

    Поне хора от такъв ранг да ги имат предвид тия подробности.....понеже в ислямския свят тове е дори международна дума.....

    Bukalemun
  91. 91 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    .....:Точто такъв плитък отговор очаквах. Всъщност Бойко падна, защото тарикатлъкът му стана толкова голям, че вече не можеше да бъде преглътнат нито като алтернатива на БСП и нищонеправещите политици, нито да бъде спасен от системата на свинските черва.
    —цитат от коментар 20 на spiegel


    Да се надяваме, че няма да се върне на бял кон!
    Но тепърва ще мине време, докато изчезне БОЙКОВЩИНАТА !

  92. 92 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    До коментар [#88] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":

    Добре бе, приятелю, обясни ми я тази почтеност, щото аз не я разбирам.Славчо инициира ли референдум по тази тема, пет години след това не приказваше ли ,как депутатите не зачели народната воля ? Може ли сега,в това НС да прокара мажоритарните избори? Сега,ако не иска да ги гласува,щото ГЕРБ ще внесат такъв законопроект, има лесно, неговата група внася подобен и заедно с ГЕРБ го прокарват.Защо се отмята?

  93. 93 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    Между другото, като стана дума за "Росенец", Бочко май сам се наигра днес с мазните си лъжи, че с това форсира нови разследвания на сарая. Това няма да се хареса на партньора в сянка Доган 😁😁😁

  94. 94 Профил на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#88] от "Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ":Добре бе, приятелю, обясни ми я тази почтеност, щото аз не я разбирам.Славчо инициира ли референдум по тази тема, пет години след това не приказваше ли ,как депутатите не зачели народната воля ? Може ли сега,в това НС да прокара мажоритарните избори? Сега,ако не иска да ги гласува,щото ГЕРБ ще внесат такъв законопроект, има лесно, неговата група внася подобен и заедно с ГЕРБ го прокарват.Защо се отмята?
    —цитат от коментар 92 на uvtest


    Ми питай го него. Отстрани погледнато, това не е емблематичен пример за непочтеност. Може да си промени позицията човека. Виж, това което правят ГЕРБ, демек да внасят законопроект единствено за да злепоставят ИТН, е емблематичен пример за непочнтеност. Както и безочливостта им с уж проекта за нова конституция.

  95. 95 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До 83:"z_axis"....А откровената лъжа на Ристьо, че се крадяли 10 000 000 000 годишно? Защо не е разкъсан от обществеността? А хилядите подобни лъжи на опозицията от неудачници?...."

    Само дето не е лъжа. И в Румъния се краде, и в Полша, и в Холандия и Люксембург, но само у нас дистанцията с предпоследния ежегодно се увеличава!

  96. 96 Профил на fes18649563
    fes18649563
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#90] от "eti mehter":

    Пак ли не си си пил хаповете бе?

  97. 97 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    Предложението от референдума за 1 лев на глас беше прието в парламента, въпреки воя на БСП. Сега партиите със собствени телевизии няма да допуснат такава промяна. Засега ИТН и БСП ще ползват парите за да бълват лъжи в телевизиите си.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  98. 98 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    Виж, това което правят ГЕРБ, демек да внасят законопроект единствено за да злепоставят ИТН
    —цитат от коментар 94 на Сенсей НАНАЙ Шкембе НАНАЙ Боко НАНАЙ


    Наистина ми е трудно да хвана логиката. ГЕРБ злепоставяли ИТН, правейки възможно да бъде изпълнено основното им искане-мажоритарни избори. Ами , ако утре от ГЕРБ внесат законопроект за смяна на Гешев, по тази логика трябва ли Ристю да се обяви против?

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    До коментар [#99] от "witch_doctor":

    Огнян Минчев "Такава примитивна злоба и простотия в парламента не е имало и праз 90-те." https://www.24chasa.bg/mnenia/article/9718787





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK