ВМРО се обяви за президентска република

ВМРО се обяви за президентска република

© Георги Кожухаров



За обединение на патриотичните формации и оттегляне на лидерите от партийните листи призова Красимир Каракачанов на пресконференция след заседание на изпълнителния комитет на ВМРО. Според него патриотите трябва да се обединят, за да бъдат "спирачка в следващия парламент на джендър идеологията, нихилизма и националната безотговорност".


Лидерът на ВМРО уточни, че призивът му е отправен към лидерите на НФСБ, "Атака" и "Воля" - Валери Симеонов, Волен Сидеров и Веселин Марешки. С първите две формации ВМРО участваше в коалицията "Обединени патриоти" в 44-ото Народно събрание, която се разпадна през 2019 година заради неразбирателства между лидерите ѝ. Именно заради това Каракачанов смята, че най-добрата стратегия за следващите избори би била, ако лидерите на тези формации направят "крачка встрани в името на България" и се откажат от участие в партийните листи.


Той уточни, че не е обсъждана евентуална коалиция с "Възраждане", която на изборите на 4 април се класира на пето място в чужбина. Според бившия министър на отбраната лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов не е патриот, а "привърженик на Сталин". "Ако заяви, че е патриот, условието важи и за него", каза още Каракачанов.




Лидерът на ВМРО не каза дали вече са водени разговори с определени политически партии. Той обаче изброи основните принципи, на базата на които би могло да се постигне обединение между партиите с патриотичен уклон.


Според него приоритет трябва да бъде промяна в Конституцията, която да увеличи правомощията на президента с тенденция към формиране на президентска република, намаляване на броя на депутатите според населението, отзоваване на народните представители от страна на българските граждани, финансова децентрализация на общините и засилване на регионалното самоуправление.


Той отправи критики към 45-ото Народно събрание, наричайки го "най-грозния български парламент", който е извършил "национално предателство" заради отмяната на ограничението на броя изборни секции в чужбина. В деня на връчването на втория мандат на "Има такъв народ" от президента Румен Радев, ВМРО бе организирало протест на "Дондуков 2" срещу промените в Изборния кодекс. Тогава заместник-председателят на ВМРО Юлиан Ангелов връчи "фес" на Тошко Йорданов от "Има такъв народ" и настоя президентът да наложи вето върху промените в Изборния кодекс.

Ключови думи към статията:

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ooz471048453
    ooz471048453
    Рейтинг: 36 Неутрално

    И да не са начело в листите на изборите, пак ще се намъкнат след това. Стига да прескочат летвата, разбира се.

  2. 2 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Време е да спрем да ви гледаме псевдопатриотичните мутри. Вън!

  3. 3 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 826 Весело

    Айде, орките патерици взеха да се прегръщат.
    От сърце им пожелавам отново да не прескочат 4-те процента.

  4. 4 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Агент Иван постоянно се прави, че не знае, че гласовете от Турция са винаги на предела на възможния процент и съответно - че увеличаването на гласовете от чужбина ще е за сметка на българите в развитите държави.
    Такива са "патриотите" ни днес - гледат да откъснат от България всички българи, които живеят в чужбина, а не да привличат дори чуди радани в Бълария. Това е рядък вид антипатриотизъм, който може да се обясни само с интереса на дърава, която от 16 в. мечтае за достъп до Проливите, а този достъп преминава през българските територии. За нея е по-лесно да манипулира българите, останали в границите на страната.

  5. 5 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Много фронтоваци са тия, все такива измекяри, "историци", като тоя. Айде, за изборите пак да наденете потурите, че е много патриотично.

  6. 6 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    Всички патриотари, от всички страни съединявайте се!
    Но този път дори и да влезете в парламента ГЕРБ ще бъде едно безпомощно джудже!

  7. 7 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Лустрация и кастрация!

  8. 8 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    "Патриотични" Дневник! Тези пичове само в кавички трябва да са.

  9. 9 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 767 Неутрално

    При Петър Волгин беше.Слушах го.По адрес на партиите,от които не чака обединение,наговори простащини,като умишлено бъркаше названията,с които са регистрирани за участие в изборите.Злобно пишлеме,не може да им прости,че прескочиха бариерата,а той не можа.

  10. 10 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 825 Неутрално

    мда, все отбор юнаци-ибрикчии !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  11. 11 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1702 Неутрално

    "Според него патриотите трябва да се обединят, за да бъдат "спирачка в следващия парламент на джендър идеологията"

    Патриоти, смело напред, дръжте джендърите:

    "Борисов предупреди депутатите си, че няма мърдане
    и трябва да приемат Истанбулската конвенция", 24.01.2018 г.
    www.dnevnik.bg/politika/2018/01/24/3117959_borisov_predupredi_deputatite_si_che_niama_murdane_i/

  12. 12 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#9] от "Вячеслав Атанасов":

    Ами и ти да се бръкнеш с толкова пари и да не можеш да влезеш, и ти няма да можеш да го преживееш.
    В куп ромски махали бяха в топ 3.

  13. 13 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 187 Неутрално

    "Според него патриотите трябва да се обединят, за да бъдат "спирачка в следващия парламент на джендър идеологията"Патриоти, смело напред, дръжте джендърите:"/
    —цитат от коментар 11 на Боян Баянов


    Предлагам им да наденат потурите и цървулките от свинска кожа, да запашат в в поясите си пиратки, а на гърбовете да наденат пръскачки с вода и дружно да тръгнат да ловят джендъри. Само така ще се оправи тая държава.

  14. 14 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    На тримата, с Марешки им пожелавам по 1%. Общо 3. Да си изядат шошоните. Няма да преживеят още веднъж такива предизборни харчове без влизане в Парламенто 😄😄😄

  15. 15 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 1872 Неутрално

    Патриотите могат да изместят партия на Мутрите и Отровените, затова тук е този вой против тях?

  16. 16 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 767 Неутрално

    КОД на Петър Москов също желае да участва в такова обединение,и тъй като там залагат на лустрацията,на Каракачанов няма да му се налага да прави "крачка встрани",а "две крачки навън".

  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7293 Неутрално

    Такива, като Каракачанов, Сидеров и Симеонов не трябва повече да припарят в парламента.

  18. 18 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 120 Неутрално

    С уважение към патриотичния сегмент в страната ни (около 300-350 хил. избиратели), но някои от предложенията на Каракачанов са смущаващи. Президентската република добра ли би била за демокрацията ни? Това е прекият път към популистка диктатура. Да, в развити страни като Франция президентската република работи, но това важи ли за държава с 30-годишен опит в демокрацията като нас? Колко десни и консервативни са от Атака? При положение, че през 2006 г. предложиха Закон за национализация (от това по-ляво няма), а през 2013 г. бяха така благородни да спомогнат за формиране на лявото (поне на думи) правителство на Орешарски.
    Консервативните граждани трябва да имат представителство в парламента, но лицата на този консерватизъм не могат да са Сидеров, Марешки, пък и Валери Симеонов и Каракачанов. Това, ако ще говорим за истински консерватизъм, а не псевдопатриотизъм.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Само като чуеш, че през 21 век в България, все още има организация, която има в името си РЕВОЛЮЦИОННА и трябва да се прекръстиш! А като се сетим и че шефа ѝ е агент, а другия известен в партията кара пиян и се прекръстваш още веднъж и си плюеш в пазвата и викаш ''Пази , Боже!" А като се сетиш, че в парламента има терористична организация, която взриви църква на празник и по време на опело и си викаш "Абе, аз още ли живея тук!"
    Но както винаги съм казвал "този народ не заслужава прекалено добрите за него политици".

  21. 21 Профил на event_horizon
    event_horizon
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Без купения "малцинствен" вот едва ли ще не влезнат в парламента. Но и да влязат там, ГЕРБ са пътници. Няма да има кой да им осребри разходите за изборите. Кюлчетата свършиха.

  22. 22 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    "Общи ценности" ....... да се чете и като "жаждата за лапачка" .....

  23. 23 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Защо не видях един да напише "не харесвам тези, защото..." и "ГЛАСУВАХ за тези защото..."
    Само безсмислено повтаряне на до болка известни факти, обиди, заклеймяване, та дори и клетви.
    #Абе, още ли живея тук
    Манолова и Трифонов могат да се обединят в предизборна коалиция "АБЕ, ОЩЕ ЛИ ЖИВЕЯ ТУК", вместо "Мутри.." и "Няма такава.държава" .

  24. 24 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    До коментар [#18] от "D04":

    Аз по принцип съм съгласен с теб,но само сравни какво правителство предложи ГЕРБ и какво президента Радев.Не съм нито комунист,нито десен,просто само един българин

  25. 25 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Браво ! Малко са лидерите на партии които осъзнават, че трябват нови лица на избирателите места в листите. Със старите моцуни във всички листи каква всъщност промяна може да се очаква.

  26. 26 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 826 Весело

    До коментар [#15] от "Дария Колев":

    Патерициотите няма как да се конкурират с ИМВ, защото гласоподавателите им нямат нищо общо.
    Джипко ще се конкурира яко с тях за вот в махалите, така че не ги виждам.
    Трудни сметки ще са - хем да им се дадат достатъчно гласове, че да прескочат, хем пък ГЕРБиджа ще се бори за всеки глас.

  27. 27 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    И аз това предвиждах, като на Трифонов партията се отказаха да участват в правителство на "протестиращите" партии.

    Патриотите ще се обединят и ще влязат в следващия парламент, защото видяха, че отделно със сигурност не влизат и няма кльопачка.

    ГЕРБ може би ще изгубят гласове, понеже на тях властта им идва от позицията на силата и раздаването на пари, а много вече ги видяха като залязваща партия.

    БСП ще си подобрят резултата, защото повече пенсионери са ваксинирани и вълната зараза ще е отминала за изборите.

    ДБ по-скоро ще си подобрят резултата, защото хора, които не са гласували за тях от опасение, че гласът им ще отиде на вятъра, сега ще гласуват за тях.

    По същата причина Мутри Вън може да подобрят резултата, но може и да не влезнат, ако се качи активността и на тях процента им да падне като цяло.

    А партията на Трифонов по-скоро ще изгуби гласове, защото хората възлагаха много надежди на тях като на първи избори, надежда за спешни мерки срещу статуквото, а видяха една флегматична партия с лоша комуникация.

    Като цяло очаквам следните промени:
    ГЕРБ --
    ИТН -
    БСП +
    ДБ +
    ДПС +/-
    Патриоте +
    Мутри вън +/-

  28. 28 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Аман от "патриоти"!

    ПАТРИОТ

    Патриот е - душа дава
    за наука, за свобода;
    но не свойта душа, братя,
    а душата на народа!
    И секиму добро струва,
    само, знайте, за парата,
    като човек - що да прави?
    продава си и душата.

    И е добър християнин:
    не пропуща литургия;
    но и в черква затуй ходи,
    че черквата й търговия!
    И секиму добро струва,
    само, знайте, за парата,
    като човек - що да прави?
    залага си и жената.

    И е човек с добро сърце:
    не оставя сиромаси;
    но не той вас, братя, храни,
    и вий него със трудът си!
    И секиму добро струва,
    само, знайте, за парата,
    като човек - що да прави?
    изяда си и месата.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  29. 29 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 1636 Весело

    Понятието патриотична партия унас е стигнало границите на перверзията. Щом малиновци и копейкиновци се водят ...патриоти , а знакови имена във ВМРО са Андрюха Слабаков и Джамбазки , за какво говорим?

  30. 30 Профил на ivan_v
    ivan_v
    Рейтинг: 327 Весело

    крайно време е шкембе бойвода да заминава да освобождава Македония и да ни остави да си живеем спокойно!!!!

  31. 31 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2091 Весело

    Много си беше добър парламентът без националисти.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  32. 32 Профил на progito
    progito
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "ВМРО се обяви за президентска република"
    Ама...ама.... на кого му пука тези за какво се обявяват и какво предлагат?!?

  33. 33 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#30] от "ivan_v": "крайно време е шкембе бойвода да заминава да освобождава Македония и да ни остави да си живеем спокойно!!!!"
    ––––––––––––
    Ти, спокойно ли си живееш, сиреч харесваш какво става с теб и всичко около теб! Да не живееш в някой недостъпен манастир

  34. 34 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Нова точка в руските усилия за установяване на про руски режим в България.

  35. 35 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#31] от "etty1": "Много си беше добър парламентът без националисти."
    –––––––––––––––
    Викаш, няма накъде да е по-добре – парламент бъкан с комунисти, осем дни ганьовщина и един закон, който е приоритета номер едно на всеки българин.

  36. 36 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Агент Иван постоянно се прави, че не знае, че гласовете от Турция са винаги на предела на възможния процент и съответно - че увеличаването на гласовете от чужбина ще е за сметка на българите в развитите държави.Такива са "патриотите" ни днес - гледат да откъснат от България всички българи, които живеят в чужбина, а не да привличат дори чуди радани в Бълария. Това е рядък вид антипатриотизъм, който може да се обясни само с интереса на дърава, която от 16 в. мечтае за достъп до Проливите, а този достъп преминава през българските територии. За нея е по-лесно да манипулира българите, останали в границите на страната.
    —цитат от коментар 4 на авторът


    А твоят патриотизъм е в пълно съзвучие с интересите на вековният ни поробител който иска връщане в пределите на Османската империя с помощта на петата си колона ДПС и продажни български политици които за нищожни проценти от чужбина са готови да направят ДПС незаобиколим фактор в българската политика, а иначе много плюете по нея!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  37. 37 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4045 Неутрално

    "Лидерът на ВМРО уточни, че призивът му е отправен към лидерите на НФСБ, "Атака" и "Воля" - Валери Симеонов, Волен Сидеров и Веселин Марешки."

    Предполагам на агент "Иван" му са известни антизападните изявления на Марешки България да излезе от структурите на НАТО.

    " Според бившия министър на отбраната лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов не е патриот, а "привърженик на Сталин". "Ако заяви, че е патриот, условието важи и за него", каза още Каракачанов."

    Колко му е Копейкин да зяави , че е патриот. Това той е правил много пъти , както и останалите "патриотични" партии. Много патриоти ще се съберат на едно място , но не български , а руски патриоти.

  38. 38 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    До коментар [#4] от "авторът":

    "Това е рядък вид антипатриотизъм, който може да се обясни само с интереса на дърава, която от 16 в. мечтае за достъп до Проливите, а този достъп преминава през българските територии."

    Голяма мъка ви е този достъп до Проливите! Ако имахме просветена буржоазия щяхме да използваме стратегическото си значение да се освободим първи а не последни на Балканите! А съседната нам Турция пък мечтае да се върне пак на Балканите! Ха познай откъде ще мине или ще ни прескочи?! И вземи си оправи познанията по история през 16в. има само Московско княжество което и представа си няма са Проливите! Час век по късна Петър Велики започва войните с Османската империя за достъп до Черно море!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  39. 39 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Шкембо великия пазител на българската история от гадните съседи-крадци и най-учения ( най-дълго училия) виден правист със слабост към микса от пйване и шофиране в нетрезво състъояние, избегнал службата в родната армия, но горящ от желание да прати нашите деца там, "та да станат мъже", мужагата със съмнително поведение джамби, подсмърчат и не само те са тъжни. Ако бяха влезли, току виж врътнали някоя коалицйка и ГЕРБ пак изплували като мазно петно.

  40. 40 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    аш па тези, изтървали са филията с лютеница на бода и са възкликнали - "В една президентска република това нямаше да стане!!!"

    You don't know what you don't know.
  41. 41 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 515 Неутрално

    ...и да се разпише, че президента получава доживотно Била карта!

  42. 42 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5316 Неутрално

    Тия ще си изгубят и малкото проценти, които събраха на последните избори

  43. 43 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Белите, трупни червеи, не искат да напуснат прояденото тяло на България. Пак "душа" дават, за да се намъкнат в парламента с цената на всичко. Новата патерица ще носи за по-сигурно името НАД-ВВВ и ще обедини всички ненужни субекти, родени под акушерството на ДС, а именно > нфсб, атака, дпс - воля, вмро, възраждане. Пожелавам им "голяма любов, тежка бременност и изтичане завинаги в канализацията на новата ни история. Без тях, герб ще си замине с бързия влак, с който отпътува и ндсв.

  44. 44 Профил на ghristoz
    ghristoz
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Този руски агент е за затвора. Защо се разхожда още след като руснаците пробиха министерството му? Гешев, защо пак спиш?

  45. 45 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 602 Неутрално

    А дали ще си ушият и кафяви ризи тези "патриоти"? И още един въпрос - ако тези са патриоти, аз дали съм родоотстъпик??

  46. 46 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 409 Неутрално

    тези просто се опитват да привлекат внимание.

  47. 47 Профил на Stoyan Dimitrov
    Stoyan Dimitrov
    Рейтинг: 151 Неутрално

    Шкембе войвода за цар!!1!1!1!1

  48. 48 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Ако беше президентска република буци щеше да векува, заедно с патериците си. Тея патриоти искат за патерица да се класират. И щяха да продават паспорти на македонците по 5000 евро, а после да се чудят що ни били мразели. Хаха.

  49. 49 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 582 Неутрално

    А дали ще си ушият и кафяви ризи тези "патриоти"?
    —цитат от коментар 45 на Косьо Генчев


    Може би кафяви гащи.

  50. 50 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    Тъпунгери, президентската република е от значение за държавите, които имат ядрено оръжие и решенията трябва да се вземат в рамките на секунди. Във всички останали случаи концентрацията на власт в един човек е твърде опасна.

    Да вземем нашия случай, при 26% за ГЕРБ, то Тиквата щеше да управлява въпреки корупцията и записите. Това по какъв начин е от полза за обществото?

  51. 51 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3705 Неутрално

    Правят се на интересни, белким някой влезе в капана и гласува за тях....

  52. 52 Профил на Milko
    Milko
    Рейтинг: 106 Неутрално

    Псевдо патриотите:
    -агент Иван, известен повече като шкембе воеводата.
    -бияча на баби Валери, алфа мъжкар отвсякъде
    -бялата Златка Волен, мокрият сън на всеки психиатър
    -Коста Копейкин, в момента зает да харчи отново субсидията за втори личен палат и автомобил.
    ======
    Клета майка България, толкова "патриоти", толкова алчни психопати..

  53. 53 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    Той уточни, че не е обсъждана евентуална коалиция с "Възраждане", която на изборите на 4 април се класира на пето място в чужбина. Според бившия министър на отбраната лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов не е патриот, а "привърженик на Сталин". "Ако заяви, че е патриот, условието важи и за него", каза още Каракачанов.
    ------------------------
    Ма верно ли бе, шушляк, ами ако заяви, че Македония е българска, сигурно и фелацио ще му врътнеш, б@си пачаврата си!

  54. 54 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 5650 Неутрално

    Ако не случим на президент, например ако е Каракачанов, опазил ни Бог.

  55. 55 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 241 Весело

    Хммм... ща си позволя да перифразирам песента посветена на последния български цар – Иван Шишман ... „откога ГЕРБ не са на власт, мила моя майно льо, кон до коня, мила моя майно льо, юнак до юнака.“
    С всеки изминал ден, не само аз, но и много още хора в България ще започнат да си задават въпроса... как и защо успяхме да стигнем то там, та да ни управляват такива юнаци като Каракачанов?
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    robin ot Crusoe
  56. 56 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4036 Весело

    " Лидерът на ВМРО уточни, че призивът му е отправен към лидерите на НФСБ, "Атака" и "Воля" - Валери Симеонов, Волен Сидеров и Веселин Марешки. С първите две формации ВМРО участваше в коалицията "Обединени патриоти" в 44-ото Народно събрание, която се разпадна през 2019 година заради неразбирателства между лидерите ѝ. Именно заради това Каракачанов смята, че най-добрата стратегия за следващите избори би била, ако лидерите на тези формации направят "крачка встрани в името на България" и се откажат от участие в партийните листи."

    Че той избирателят не ви ли изрита и вожда, и индианеца от парламента ?!? Каква крачка назад ще правите, след като получихте направо по един ритник и шамар от хората ?

  57. 57 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 797 Неутрално

    "Патриотични" Дневник! Тези пичове само в кавички трябва да са.
    —цитат от коментар 8 на falcone


    Подходът на "Дневник" е доста по-либерален. За да бъде обективен следва да говори за деснотата на ДеБъ само с ирония.

  58. 58 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#24] от "pro_bono":

    Благодаря Ви за отговора. Вижте, съгласен съм, че служебното правителство е сравнително добро, но нека не забравяме, че то ще ни управлява 2-3 месеца, а не 4 години. То фактически не може да предприеме кой знае какви действия, т.е не е редно да го сравняваме с действително правителство (с други думи, служебното няма къде да сгафи).
    Проблемът е, че не знаем кой би спечелил едни президентски избори, ако от тях наистина зависи всичко. Представяте ли си Слави Трифонов да стане президент примерно? А и другият момент, не даваме ли прекалено много власт на едно лице?

  59. 59 Профил на vmy29649565
    vmy29649565
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#50] от "otrqdnik":

    Тиквата немаше да управлява, а в най-добрия случай да се изправи на балотаж срещу Румен Радев и да загуби позорно. Това немаше ли да е по-добре за обществото от избори до дупка и странни коалиции тип орел, рак и щука, в които се изпокарват още на първия месец и си прехвърлят отговорността като горещ картоф? Президентската република дава стабилност. Нема да увеличи концентрацията на власт, защото има ли накъде повече след режима на Т., превърнал всички институции и парламента в бутафорни? Същата концентрация, но с ясна отговорност и много повече стабилност.
    Специално за България това е идеалната форма на управление. Доказано при нас колективната отговорност и коалициите не работят.

  60. 60 Профил на vmy29649565
    vmy29649565
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#58] от "D04":

    Ако народът избере Слави Трифонов за президент в президентска република, то какво лошо има? По-добре ли е същият да управлява, скрит зад шахматистка, и да скалъпи странен кабинет в широка коалиция, където отговорностите се размиват? Излиза и поема отговорността върху себе си, това дава президентската република. В парламентарната тя се размива. Но все пак, реално погледнато щеше да спечели Румен Радев. Мисля, че президентската република дава много предимства и съвсем малко недостатъци.

  61. 61 Профил на Krasimir Georgiev
    Krasimir Georgiev
    Рейтинг: 21 Неутрално

    Каква президентска република ,най–добре е Генералска република !





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK