Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
2
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От към ПР относително добре - от към ефективни политики - в ляво от нулата! Да видим цифрите на 11-ти юли вечерта?! Едва ли ще има повод за радост и празнуване...
За замоля жълтопаветниците да не ме храчат МНОГО...
Но ВИНАГИ съм застъпвал становището, че би следвало да не е допустимо едно лице да се кандидатира в разлчини избирателни райони.
Избира си лицето един район и там се бие. А то всякакви вождови, лидери, фюрери и пр. началници всъщност си осигуряват ПРИВИЛИГИИ, докато уж всички те се борят против привилегиите.
За мен е справедлив принципът - един кандидат - един район!
------ В интерес на истината не знам как е другаде, но това е изключително ПОРОЧНА практика.
...За мен е справедлив принципът - един кандидат - един район!------В интерес на истината не знам как е другаде, но това е изключително ПОРОЧНА практика.
А да водиш листи и в същото време да нямаш никакво намерение да си депутат, морално ли е? На миналите избори Бойко Борисов точно така постъпи, а и на тези тръгва да води 2 листи с идеята само за привличане на гласове, но не и да е народен представител.
""Това са измислици" - така служебният вътрешен министър Бойко Рашков коментира информацията, разпространена от Българската национална телевизия, че Държавна агенция "Национална сигурност" и Главна дирекция "Борба с организираната престъпност" са влезли в прокуратурата и изземват документи."....
Мисля се разбра пределно ясно, че съм ПРОТИВ тази ПОРОЧНА практика - както за ВСИЧКИ наши партии, движения, коалиции и пр. сговори, но по ВСИЧКИ Земни Кълбета.
Не само е несправедливо, но освен това няма Логика, Граматика и Механика.
Също така ВИНАГИ съм застъпвал становището, че е АДСКИ ТЪПО и противоестествено едно лице да се кандидатира от район, с който няма практически никакъв досег.
Загова би следвало лице да може да се кандидатира от район, където е уседнал постоянно или преимуществено - пр. последните 5 (или 10) години да е бил поне половината от времето живущ в него и т.н.
Изключения за лицата на държавна служба, които поради естеството ѝ, са пребивавали другаде, но и при тях следва да се приложи този принцип преди заемането на длъжността или право на еднократен избор.
Защото се получава някакво безумие - уж депутатите представляват всички, а се получава, че нЕки намазани започват да представляват райони, в които са били само на почивка или на кратка агитационна обиколка.
От към ПР относително добре - от към ефективни политики - в ляво от нулата!Да видим цифрите на 11-ти юли вечерта?!Едва ли ще има повод за радост и празнуване...
До коментар [#8] от "dnk":Мисля се разбра пределно ясно, че съм ПРОТИВ тази ПОРОЧНА практика - както за ВСИЧКИ наши партии, движения, коалиции и пр. сговори, но по ВСИЧКИ Земни Кълбета.Не само е несправедливо, но освен това няма Логика, Граматика и Механика.
А, и още нещо. Кога ще се въведе принципът да няма служебна победа за водачите на листи, а кандидатите да се нареждат единствено и само според преференциите?
Силни листи, както и миналия път. Няма нито един компрометиран човек - нещата при ДБ постепенно се изчистват и неслучайно са политическа сила, която вдига подкрепата си, колкото и троловете и тролките тъдява да им се иска да е обратното и да го врачуват постоянно.
Всъщност, коя листа е различна (като водач). Статията е доста недобре написана.
Тук стана като на онзи чичо от една определена етническа група , който на сватба питал :"Това, което се обещава сега ли се дава"? Отговорили му :"НЕ" и човека се провикнал "Давам двата вола с каруцата", /които никога не е имал/!
При положение, че масово никой не търпи АА и АЦ поне едно обяснение защо точно тия двамата са такива ценни би било крайно необходимо. Щеше да е честно да са поне втори па, ако се преборят за преференции тогаз.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Найден Зеленогорски пак водач в Плевен, а Стоян Михалев пак водач във Варна след унизителните си резултати на предните избори. Освен това - "парашутисти" в почти всички големи градове, нямащи нищо общо със съответния МИР, в който са номинирани. Акуални явно остават и вътрешно-коалиционни договорки, изразяващи се в партийни квоти, което губи излишно много енергия и не излъчва оптималните кандидати.
Видно е, че желанието на ДБ е да залага на сигурно и да вкара екип от "проверени" личности в парламента. Това до някаква степен има своята логика. Само че, в момента се намираме в изцяло нова политическа обстановка, а подобна плаха стратегия няма да се възползва от потенциала за значително разширяване на електората на ДБ. Тези избори бяха тяхната възможност да надградят значително резултатите си и да заявят, че могат да излязат извън "демократичното ядро", да се превърнат в една от водещите политически сили и защо не да изместят БСП.
За съжаление, явно ДБ все още не е готова за това.
Ивайло Мирчев защо е толкова назад?? При положение че е от най-популярните лица на Демократична България!!!! всъщност само Христо Иванов го изпреварва.
и защо са ти местни дерибеи? които никой не ги знае, няма нужда от някакви незнайни герои. ГЕРБ като залагат на разни местни прости п...и по-добре ли е? Би ли казал някой много разпознаваем местен от Хасково? примерно или от с. Джебел който би увеличил процентите на ДБ на национално ниво?
Ивайло Мирчев защо е толкова назад?? При положение че е от най-популярните лица на Демократична България!!!! всъщност само Христо Иванов го изпреварва.
До коментар [#36] от "danubian.whale":и защо са ти местни дерибеи? които никой не ги знае, няма нужда от някакви незнайни герои. ГЕРБ като залагат на разни местни прости п...и по-добре ли е? Би ли казал някой много разпознаваем местен от Хасково? примерно или от с. Джебел който би увеличил процентите на ДБ на национално ниво?
Надявам се, че не смятате, че извън столицата живеят само "местни дерибеи". Работа на ръководството е да отсява "дерибеите" и да помага на местните личности с качества да се развиват и да израстват заедно с ДБ, както направиха например със Стела Николова, която по необясними причини не е водач във Варна.
Процентите на национално ниво са съвкупност от сбора на процентите на отделните МИР-ове. За да има високи резултати в отделните МИР-ове, трябва да бъдат адресирани проблеми с местни специфики. Не е нужно аз да познавам някой от Хасково, важното е хората там да го познават и да вярват, че може да решава техните проблеми и да ги представлява адекватно. Поставянето на парашутист в листата, който е стъпвал само веднъж в конкретния МИР и то само, за да си проведе предизборната кампания там не е честно спрямо избирателите.
Същото е и в Русе. Митко Кунчев е популярно лице в града и е основна причина за това, че ДБ постигнаха много висок резултат (четвъртия най-добър след София, Пловдив и Варна). Сега даже не е в листата. Разбира се има вариант и сам да се е отказал. Много харесвам господин Тафров, но той наистина няма нищо общо с Русе. Нищо чудно резултатите на тези избори да са по-лоши само заради това.
Няма нужда от местни депутати. На местно ниво има областни управители и кметове. В парламента трябва да се изберат възможно най-качествените кадри, с които разполага една партия.
Отново Зеленогорски в Плевен след изключително слабия резултат, предния път с отврат гласувах за Демократична България въпреки него, но ми идва в Повече, май ще гласувам за Слави, напоследък той постъпва по честно и съм приятно изненадан от него. А ДБ да събират стари корумпирани и продажни политици. Много ме е яд. Но сами ме карат да не гласувам за тях.
До коментар [#46] от "danubian.whale":Няма нужда от местни депутати. На местно ниво има областни управители и кметове. В парламента трябва да се изберат възможно най-качествените кадри, с които разполага една партия.
Самата дефиниция на депутатите - "народни ПРЕДСТАВИТЕЛИ" определя тяхната функция да е именно такава - да ПРЕДСТАВЛЯВАТ гражданите от съответния МИР, от който са избрани.
Впрочем, областните управители, за които говорите се назначават директно от Министерски съвет в София, а гражданите, които живеят в областта не участват по никакъв начин в тяхното назначаване. Но това е въпрос за отделна тема относно свръхцентрализацията в България.
Иначе, съгласен съм, че в парламента като народни ПРЕДСТАВИТЕЛИ трябва да бъдат избирани възможно най-качествените кадри, които биха могли да свършат своята задача да ПРЕДСТАВЛЯВАТ района, който ги е излъчил. Позволете ми да не се съглася, че Стоян Михалев и Найден Зеленогорски са най-добрите кадри, които ДБ може да излъчи за водачи на листи. И това не е просто мое мнение - това е емпирично потвърдено от изборните резултати само преди 2 месеца.
Да де, както и очаквах, нямаш нищо конкретно. Затова ти казвам - твоя работа, но помисли си дали искаш да хейтиш някой просто ей така, щото са ти внушили нещо.
Процентът е брой гласували за ДБ спрямо общия брой гласували. Няма никакво значение в кой МИР си гласувал, не знам защо изобщо ги споменаваш, може и да не си се изразил добре и да имаш предвид, че всеки глас е важен независимо от кой МИР е.... Въпросът е че София е 1.5 милиона, Хасково е 80 000. Т.е. 19 към 1 съотношение като брой потенциални гласоподаватели. Също това че си известен в Хасково не означава, че те е грижа за останалите градове и села от областта.
Процентът е брой гласували за ДБ спрямо общия брой гласували. Няма никакво значение в кой МИР си гласувал, не знам защо изобщо ги споменаваш, може и да не си се изразил добре и да имаш предвид, че всеки глас е важен независимо от кой МИР е.... Въпросът е че София е 1.5 милиона, Хасково е 80 000. Т.е. 19 към 1 съотношение като брой потенциални гласоподаватели. Също това че си известен в Хасково не означава, че те е грижа за останалите градове и села от областта.
На предните избори ДБ имаше над 22% в София и беше първа политическа сила там. В останалите МИР-ове извън София се бореше за 4-5 място с резултати около 4-6%.
В крайна сметка: Първа политическа сила в София, но пета политическа сила на национално ниво.
Така че, изводът е само един: без Хасково, Ямбол и Силистра няма да стане, колкото и да са добри резултатите в София. А начинът да стане е един - да се вникне задълбочено в проблемите с местна специфика. За съжаление, не виждам да се прави опит това да се случи.
Докога ще е този цирк с кандидатирането от 2 места на едни и същи хора? Що не от 5 места, или от всичките 31 района? Порочна и дебилна практика. В кой район кандидатите ще ходят агитират за себе си? И в двата едновременно ли?
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръсел
"Демократичната общност" от 290 000 сумарно резултат 2017, докара до 302 000 2021. И то на фона безобразията на ГЕРБ в цялата страна. Или не могат да убедят хората в идеите си, или хората, които трябва да убеждават са наубедителни, или самите идеи са неубедителни. Още чакам да разбера каква точно е концепцията на Христо Иванов за съдебна реформа - прокуратурата към изпълнителната власт ли трябва да е, към съдебната, или напълно независима? Прокурорът от НС ли да се избира, от народа ли, или от някой друг? Някой ако знае да каже.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръсел
"Демократичната общност" от 290 000 сумарно резултат 2017, докара до 302 000 2021. И то на фона безобразията на ГЕРБ в цялата страна. Или не могат да убедят хората в идеите си, или хората, които трябва да убеждават са наубедителни, или самите идеи са неубедителни.
Или не смяташ правилно. Примерно, партията "Движение България на гражданите" го смяташ към "демократичната общност" от 2017, при положение, че на последните избори те се явиха с ИСМВ.
До коментар [#58] от "Darkman": ДСБ + Да България имат 188 000 гласа на 2017г. като от тях трябва да се махнат гласовете заради Дани Каназириева, която отиде в ГЕРБ.
Какъв е шансът, политически лидер да загуби парламентарни избори, да не вкара депутат 3 times in row, във Враца и да залага отново на същите куци коне ,като водачи!!!!??? За един Ристо Иванов питам? ...тоя път моя глас отива на друго място, ше ме фанете за опинците! Ай сиктир!
Вярвам,че с харизмата на Христо Иванов,неподкупността на Тома Белев и необвързаността на Атанас Атанасов със старите служби,ДеБъ има невероятно бъдеще!Напред ДеБъ!От мене имате 15 гласа!
Хм, "изборният експерт Антоанета". Разбирам, че да се напише "лице без определено занятие" е някак си неприлично, макар и най-вероятно да е близко до истината. Като толкова не може да се представи само с името си, щом държи да се титулува, нека бъде просто "политикът/ичката Антоанета". Семпло е, но все пак много по-добро от определението "изборна експертка", което е нещо много близко до "директорка на водопад".
До коментар [#21] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
Ми те и хората от Де Бъ клевтят мноооого хора, ама, това е то политиката в България,за съжаление. Не се състезават с идеи и предложения за по - добър живот,а се състезават в това,кой ще оплюе повече другия. Днес се оказа, че действително мониторинга над България действително е свален. Христо Иванов и приближените му,не спираха да ходят по студиата и да приказват, че това било една голяма лужа. Но, както видяхме днес, излезе оценка за Румъния,а за България не, което означава, че България вече не е под наблюдение! Това също е една голяма клевета, само че,едва ли ще чуем някой да се извини за това, че две години не само клеветеше,ами и подвеждаше хората които му вярват. Така е, всеки клевети всеки,и никой на никой не се извинява 🤷
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз пък не виждам кой друг изобщо прави НЕЩО! От ДБ и Хр. Иванов започна преобръщането и проглеждането на обществото изобщо, по отношение на скритите зависимости и политически обвързаности, с миналогодишното "акостиране" в Росенец! В ДБ единствено разполагат с качествени хора, с доказана експертиза, или и ти се надяваш на г-н Тошко "да те оправи"🙂
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
selqnin
Рейтинг: 1753 НеутралноОт към ПР относително добре - от към ефективни политики - в ляво от нулата!
Да видим цифрите на 11-ти юли вечерта?!
Едва ли ще има повод за радост и празнуване...
azzzy
Рейтинг: 457 НеутралноОтново четири гласа за Мартин Димитров. Успех!
Аскет
Рейтинг: 3020 НеутралноЗа замоля жълтопаветниците да не ме храчат МНОГО...
Но ВИНАГИ съм застъпвал становището, че би следвало да не е допустимо едно лице да се кандидатира в разлчини избирателни райони.
Избира си лицето един район и там се бие.
А то всякакви вождови, лидери, фюрери и пр. началници всъщност си осигуряват ПРИВИЛИГИИ, докато уж всички те се борят против привилегиите.
За мен е справедлив принципът - един кандидат - един район!
------
В интерес на истината не знам как е другаде, но това е изключително ПОРОЧНА практика.
дерибеев
Рейтинг: 2810 ВеселоЯ да видим ще има ли наредени в едни други листи
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васhttps://fakti.bg/bulgaria/586116-dans-vleze-v-specprokuraturata-gdbop-i-nacionalnata-policia
pro_bono
Рейтинг: 2179 НеутралноУспех Ви желая!
dnk
Рейтинг: 565 НеутралноДо сега не е имало избори н акоито лидерите да не водят в 2 района и ти обвиняваш жълтопаветниците за това Моралът не е порок!
lz73
Рейтинг: 1359 НеутралноТома Белев....гнус! Добре, че не глаувам в тоя район, щото ДБ щяха да загубят моя глас.
Fiji
Рейтинг: 731 НеутралноДо коментар [#5] от "Аскет":
А да водиш листи и в същото време да нямаш никакво намерение да си депутат, морално ли е? На миналите избори Бойко Борисов точно така постъпи, а и на тези тръгва да води 2 листи с идеята само за привличане на гласове, но не и да е народен представител.
lz73
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#6] от "дерибеев":
""Това са измислици" - така служебният вътрешен министър Бойко Рашков коментира информацията, разпространена от Българската национална телевизия, че Държавна агенция "Национална сигурност" и Главна дирекция "Борба с организираната престъпност" са влезли в прокуратурата и изземват документи."....
Аскет
Рейтинг: 3020 НеутралноДо коментар [#8] от "dnk":
Мисля се разбра пределно ясно, че съм ПРОТИВ тази ПОРОЧНА практика - както за ВСИЧКИ наши партии, движения, коалиции и пр. сговори, но по ВСИЧКИ Земни Кълбета.
Не само е несправедливо, но освен това няма Логика, Граматика и Механика.
ck2013
Рейтинг: 1562 НеутралноПожелавам им успех, аз лично други не виждам които биха могли да направят нещо смислено в следващият парламент.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalwvk19677913
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
500000.
atreu
Рейтинг: 406 НеутралноНяма да гласувам за ДБ, защото са популисти. Обичат да говорят, а нищо не правят. Само дават вид, че много им пука.
Приказка без крайlz73
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#15] от "atreu":
То щото другите правят нещо....даже и в САЩ са го забелязали.
Аскет
Рейтинг: 3020 НеутралноДо коментар [#12] от "Аскет":
Също така ВИНАГИ съм застъпвал становището, че е АДСКИ ТЪПО и противоестествено едно лице да се кандидатира от район, с който няма практически никакъв досег.
Загова би следвало лице да може да се кандидатира от район, където е уседнал постоянно или преимуществено - пр. последните 5 (или 10) години да е бил поне половината от времето живущ в него и т.н.
Изключения за лицата на държавна служба, които поради естеството ѝ, са пребивавали другаде, но и при тях следва да се приложи този принцип преди заемането на длъжността или право на еднократен избор.
Защото се получава някакво безумие - уж депутатите представляват всички, а се получава, че нЕки намазани започват да представляват райони, в които са били само на почивка или на кратка агитационна обиколка.
pamela
Рейтинг: 1902 ВеселоДо коментар [#5] от "Аскет":
Порочна е само когато я прилагат политическите противници.
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноЗа теб няма да има, да.
Аскет
Рейтинг: 3020 НеутралноНе ме четеш....
вж
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноТома Белев е един от най-оклеветяваните хора от ДБ. Няма нищо вярно в лъжите относно това как печелил милиони и т.н. Ма ти си знаеш де.
Сахаров
Рейтинг: 573 НеутралноМетоди Андреев в листите ли е?
I shave with Occam's razorУспех!
4 гласа от Германия
pamela
Рейтинг: 1902 ВеселоА, и още нещо. Кога ще се въведе принципът да няма служебна победа за водачите на листи, а кандидатите да се нареждат единствено и само според преференциите?
pamela
Рейтинг: 1902 НеутралноДо коментар [#20] от "Аскет":
Чета, чета... нямаше настроение: САРКАСТИЧНО.
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноСилни листи, както и миналия път. Няма нито един компрометиран човек - нещата при ДБ постепенно се изчистват и неслучайно са политическа сила, която вдига подкрепата си, колкото и троловете и тролките тъдява да им се иска да е обратното и да го врачуват постоянно.
Всъщност, коя листа е различна (като водач). Статията е доста недобре написана.
selqnin
Рейтинг: 1753 НеутралноДо коментар [#22] от "Сахаров":
Тук стана като на онзи чичо от една определена етническа група , който на сватба питал :"Това, което се обещава сега ли се дава"? Отговорили му :"НЕ" и човека се провикнал "Давам двата вола с каруцата", /които никога не е имал/!
Аскет
Рейтинг: 3020 НеутралноПриемам забележката. :)
kykyyy
Рейтинг: 490 НеутралноПри положение, че масово никой не търпи АА и АЦ поне едно обяснение защо точно тия двамата са такива ценни би било крайно необходимо. Щеше да е честно да са поне втори па, ако се преборят за преференции тогаз.
lz73
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#21] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
Точно за него и Балканка не ми отваряй устата....
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноЩо? Айде де.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
mihail_p
Рейтинг: 1306 НеутралноДо коментар [#15] от "atreu":
аз па ще гласувам за Демократична България
защото не са популисти.Не обичат да говорят, а не нищо не правят. Не само дават вид, че много им пука.
kykyyy
Рейтинг: 490 НеутралноДо коментар [#29] от "lz73":
Чакаме!
Роси
Рейтинг: 7265 НеутралноСамо за ДБ! Успех!
army
Рейтинг: 575 НеутралноА Иванов, Панев и Атанасов кви лидери са пък! Служат на техните лидери Маджо и Прокопиев по-скоро!
danubian.whale
Рейтинг: 364 ЛюбопитноНайден Зеленогорски пак водач в Плевен, а Стоян Михалев пак водач във Варна след унизителните си резултати на предните избори. Освен това - "парашутисти" в почти всички големи градове, нямащи нищо общо със съответния МИР, в който са номинирани. Акуални явно остават и вътрешно-коалиционни договорки, изразяващи се в партийни квоти, което губи излишно много енергия и не излъчва оптималните кандидати.
Видно е, че желанието на ДБ е да залага на сигурно и да вкара екип от "проверени" личности в парламента. Това до някаква степен има своята логика. Само че, в момента се намираме в изцяло нова политическа обстановка, а подобна плаха стратегия няма да се възползва от потенциала за значително разширяване на електората на ДБ. Тези избори бяха тяхната възможност да надградят значително резултатите си и да заявят, че могат да излязат извън "демократичното ядро", да се превърнат в една от водещите политически сили и защо не да изместят БСП.
За съжаление, явно ДБ все още не е готова за това.
pinoccio
Рейтинг: 602 НеутралноДБ имат и моя глас. Успех!
Vøxy
Рейтинг: 478 НеутралноИвайло Мирчев защо е толкова назад?? При положение че е от най-популярните лица на Демократична България!!!! всъщност само Христо Иванов го изпреварва.
Vøxy
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#36] от "danubian.whale":
и защо са ти местни дерибеи? които никой не ги знае, няма нужда от някакви незнайни герои. ГЕРБ като залагат на разни местни прости п...и по-добре ли е?
Би ли казал някой много разпознаваем местен от Хасково? примерно или от с. Джебел който би увеличил процентите на ДБ на национално ниво?
Чар ли
Рейтинг: 59 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
Сс
SOS-Дано знаеш какво означва.
CINZANO
Рейтинг: 624 НеутралноЩото е водач в Бургас. На 04.04 влезе и от двата района, но остъпи мястото си в Бургас на втория. Мома, събори Альошата!
spiegel
Рейтинг: 1941 НеутралноРадвам се, че пак мога да дам глас за Георги Ганев.
goofy
Рейтинг: 388 НеутралноУспешна кампания на всички кандидати от ДБ и ангажираните активисти в предстоящия месец!
томат
Рейтинг: 458 НеутралноКалановски е общински съветни от Да, България, а е водач на листа в Ямбол, Заглавието не е верно.
DonKey Hot
Рейтинг: 1423 ВеселоДо коментар [#3] от "selqnin":
ум море, глава шамандураселски, туй е градската десница , не е лъжица за вашата устица
danubian.whale
Рейтинг: 364 ЛюбопитноНадявам се, че не смятате, че извън столицата живеят само "местни дерибеи". Работа на ръководството е да отсява "дерибеите" и да помага на местните личности с качества да се развиват и да израстват заедно с ДБ, както направиха например със Стела Николова, която по необясними причини не е водач във Варна.
Процентите на национално ниво са съвкупност от сбора на процентите на отделните МИР-ове. За да има високи резултати в отделните МИР-ове, трябва да бъдат адресирани проблеми с местни специфики. Не е нужно аз да познавам някой от Хасково, важното е хората там да го познават и да вярват, че може да решава техните проблеми и да ги представлява адекватно. Поставянето на парашутист в листата, който е стъпвал само веднъж в конкретния МИР и то само, за да си проведе предизборната кампания там не е честно спрямо избирателите.
encor3
Рейтинг: 544 НеутралноПак софиянец водач във Варна :) Има едно определение за този, който правел едно и също и чакал различен резултат.
dzq17576652
Рейтинг: 26 НеутралноДо коментар [#36] от "danubian.whale":
Същото е и в Русе. Митко Кунчев е популярно лице в града и е основна причина за това, че ДБ постигнаха много висок резултат (четвъртия най-добър след София, Пловдив и Варна). Сега даже не е в листата. Разбира се има вариант и сам да се е отказал. Много харесвам господин Тафров, но той наистина няма нищо общо с Русе. Нищо чудно резултатите на тези избори да са по-лоши само заради това.
Vøxy
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#46] от "danubian.whale":
Няма нужда от местни депутати. На местно ниво има областни управители и кметове. В парламента трябва да се изберат възможно най-качествените кадри, с които разполага една партия.
Борислав Обрешков
Рейтинг: 8 НеутралноОтново Зеленогорски в Плевен след изключително слабия резултат, предния път с отврат гласувах за Демократична България въпреки него, но ми идва в Повече, май ще гласувам за Слави, напоследък той постъпва по честно и съм приятно изненадан от него. А ДБ да събират стари корумпирани и продажни политици. Много ме е яд. Но сами ме карат да не гласувам за тях.
lz73
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#30] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
До коментар [#33] от "kykyyy":
Ами докато чакате се запознайте с делата на тази ОПГ, наречена Балканка.
Мисля, че са шампиони по зелен рекет.
danubian.whale
Рейтинг: 364 ЛюбопитноСамата дефиниция на депутатите - "народни ПРЕДСТАВИТЕЛИ" определя тяхната функция да е именно такава - да ПРЕДСТАВЛЯВАТ гражданите от съответния МИР, от който са избрани.
Впрочем, областните управители, за които говорите се назначават директно от Министерски съвет в София, а гражданите, които живеят в областта не участват по никакъв начин в тяхното назначаване. Но това е въпрос за отделна тема относно свръхцентрализацията в България.
Иначе, съгласен съм, че в парламента като народни ПРЕДСТАВИТЕЛИ трябва да бъдат избирани възможно най-качествените кадри, които биха могли да свършат своята задача да ПРЕДСТАВЛЯВАТ района, който ги е излъчил. Позволете ми да не се съглася, че Стоян Михалев и Найден Зеленогорски са най-добрите кадри, които ДБ може да излъчи за водачи на листи. И това не е просто мое мнение - това е емпирично потвърдено от изборните резултати само преди 2 месеца.
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноДа де, както и очаквах, нямаш нищо конкретно. Затова ти казвам - твоя работа, но помисли си дали искаш да хейтиш някой просто ей така, щото са ти внушили нещо.
Vøxy
Рейтинг: 478 НеутралноПроцентът е брой гласували за ДБ спрямо общия брой гласували. Няма никакво значение в кой МИР си гласувал, не знам защо изобщо ги споменаваш, може и да не си се изразил добре и да имаш предвид, че всеки глас е важен независимо от кой МИР е....
Въпросът е че София е 1.5 милиона, Хасково е 80 000. Т.е. 19 към 1 съотношение като брой потенциални гласоподаватели. Също това че си известен в Хасково не означава, че те е грижа за останалите градове и села от областта.
danubian.whale
Рейтинг: 364 НеутралноНа предните избори ДБ имаше над 22% в София и беше първа политическа сила там. В останалите МИР-ове извън София се бореше за 4-5 място с резултати около 4-6%.
В крайна сметка: Първа политическа сила в София, но пета политическа сила на национално ниво.
Така че, изводът е само един: без Хасково, Ямбол и Силистра няма да стане, колкото и да са добри резултатите в София. А начинът да стане е един - да се вникне задълбочено в проблемите с местна специфика. За съжаление, не виждам да се прави опит това да се случи.
whitemare
Рейтинг: 1757 НеутралноДокога ще е този цирк с кандидатирането от 2 места на едни и същи хора? Що не от 5 места, или от всичките 31 района? Порочна и дебилна практика. В кой район кандидатите ще ходят агитират за себе си? И в двата едновременно ли?
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръселg.y.okatova
Рейтинг: 1255 Неутрално[quote#52:"danubian.whale"][/quote]
+++++++++++++++++++++++
Много точен коментар.
whitemare
Рейтинг: 1757 Неутрално"Демократичната общност" от 290 000 сумарно резултат 2017, докара до 302 000 2021. И то на фона безобразията на ГЕРБ в цялата страна. Или не могат да убедят хората в идеите си, или хората, които трябва да убеждават са наубедителни, или самите идеи са неубедителни.
"Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд РъселОще чакам да разбера каква точно е концепцията на Христо Иванов за съдебна реформа - прокуратурата към изпълнителната власт ли трябва да е, към съдебната, или напълно независима? Прокурорът от НС ли да се избира, от народа ли, или от някой друг? Някой ако знае да каже.
star bastun
Рейтинг: 2121 НеутралноОтносно 24-ти Мир,
С една идея е по-добре. Парашутистът Т. Белев отново е водач, но поне С. Тафров май е след М. Димитров. Успех.
star bastun
Рейтинг: 2121 НеутралноДо коментар [#59] от "star bastun":
Оп, грешка с водача. Значи е много по-добре.
Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
Рейтинг: 0 НеутралноИли не смяташ правилно. Примерно, партията "Движение България на гражданите" го смяташ към "демократичната общност" от 2017, при положение, че на последните избори те се явиха с ИСМВ.
Тодор Пеев
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#4] от "azzzy":
No Pain No Gain4 и от нас
Калин Раймундов
Рейтинг: 8 НеутралноАйде, късмет!
Vøxy
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#58] от "Darkman":
ДСБ + Да България имат 188 000 гласа на 2017г. като от тях трябва да се махнат гласовете заради Дани Каназириева, която отиде в ГЕРБ.
Hristo Petkov Hristov
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#36] от "danubian.whale":
Какъв е шансът, политически лидер да загуби парламентарни избори, да не вкара депутат 3 times in row, във Враца и да залага отново на същите куци коне ,като водачи!!!!??? За един Ристо Иванов питам? ...тоя път моя глас отива на друго място, ше ме фанете за опинците! Ай сиктир!
wre501051215
Рейтинг: 2614 НеутралноВярвам,че с харизмата на Христо Иванов,неподкупността на Тома Белев и необвързаността на Атанас Атанасов със старите служби,ДеБъ има невероятно бъдеще!Напред ДеБъ!От мене имате 15 гласа!
wre501051215
Рейтинг: 2614 НеутралноДо коментар [#38] от "voxy":
Мирчев би трябвало да има поне две места в листите!
wre501051215
Рейтинг: 2614 НеутралноДо коментар [#58] от "Darkman":
Концепцията на Христо Иванов за прокурстирата е да е " наша" Толкоз.Друго няма,няма и да има.
wre501051215
Рейтинг: 2614 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
Брях,а Зеленогорски от къде е ,бре?!
lz73
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#53] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
Сорри ама точно с тези имам богат опит...половината ми бяла коса е от тях.
Gavril
Рейтинг: 1140 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
България, къде е нашия change we can believe in?Ааа не с лошо ;) Ефективността няма да я видиш, но ще я усетиш. Цялата.
schroeder
Рейтинг: 277 НеутралноДБ са феноменални в нелепите си решения
ddd
Рейтинг: 350 НеутралноХм, "изборният експерт Антоанета". Разбирам, че да се напише "лице без определено занятие" е някак си неприлично, макар и най-вероятно да е близко до истината. Като толкова не може да се представи само с името си, щом държи да се титулува, нека бъде просто "политикът/ичката Антоанета". Семпло е, но все пак много по-добро от определението "изборна експертка", което е нещо много близко до "директорка на водопад".
galina georgieva
Рейтинг: 1884 НеутралноДо коментар [#21] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
Ми те и хората от Де Бъ клевтят мноооого хора, ама, това е то политиката в България,за съжаление.
Не се състезават с идеи и предложения за по - добър живот,а се състезават в това,кой ще оплюе повече другия. Днес се оказа, че действително мониторинга над България действително е свален. Христо Иванов и приближените му,не спираха да ходят по студиата и да приказват, че това било една голяма лужа. Но, както видяхме днес, излезе оценка за Румъния,а за България не, което означава, че България вече не е под наблюдение! Това също е една голяма клевета, само че,едва ли ще чуем някой да се извини за това, че две години не само клеветеше,ами и подвеждаше хората които му вярват. Така е, всеки клевети всеки,и никой на никой не се извинява 🤷
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1910 ВеселоДо коментар [#16] от "lz73":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Какво са забелязали? Христо маджев?
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1910 ВеселоДо коментар [#38] от "voxy":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Мамин сладък умно-красив шиши?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ultra_61
Рейтинг: 861 ВеселоДо коментар [#15] от "atreu":
Аз пък не виждам кой друг изобщо прави НЕЩО! От ДБ и Хр. Иванов започна преобръщането и проглеждането на обществото изобщо, по отношение на скритите зависимости и политически обвързаности, с миналогодишното "акостиране" в Росенец! В ДБ единствено разполагат с качествени хора, с доказана експертиза, или и ти се надяваш на г-н Тошко "да те оправи"🙂