С кого е договаряно правителството на Трифонов е въпрос за един милион

Ако предложените за министри стигнат до клетва, това означава, че на Слави Трифонов е даден карт бланш в предварителните разговори да поеме цялата отговорност и да катастрофира самостоятелно.

© Георги Кожухаров

Ако предложените за министри стигнат до клетва, това означава, че на Слави Трифонов е даден карт бланш в предварителните разговори да поеме цялата отговорност и да катастрофира самостоятелно.



Д-р Николай Михайлов, психиатър и богослов, коментира по БНР предложения от Слави Трифонов кабинет начело с Николай Василев. Аз не съм изненадан от този почерк, защото това е в стилистиката на един шоумен - той трябва да поддържа интереса, да произвежда резки движения, да не бъде банален... От мълчанието на Слави Трифонов, от неговото бягство, така да се каже, в сумрака на тези предварителни месеци от предизборния етап до тази внезапна и изпреварваща изява по-малко от ден след изборите виждаме тъкмо лице, което трябва на всяка цена да сащисва, за да предизвика един стилистически дисонас, един контраст с това, което е било преди него.


Защото те са от един род хора. Те са малко или повече специалисти по чалгата, да го кажа така, директно. И с това не искам да дисквалифицирам априорно това, което се кани да прави г-н Слави Трифонов.


Всичко може да бъде допуснато. Има много голям въпрос - доколко сериозно е консултиран този кабинет. Защото тази група от три партии, които наричат себе си антистатукво, все пак се движат като своеобразен блок на намерението да реформират България в епохата след Борисов. Това знаменито изчегъртване е колективно дело и за колективно наслаждение.




Ако сега те се озоват в изненада да гласуват за министри, за които за първи път ще чуят - допускане, което ми се струва слабо вероятно, това е нещо като извиване на ръце, почти прилича на шантаж... Следователно въпросът за предсрочните избори не изглежда толкова невъзможен, колкото ви се струва, казва им той. Мисля, че това е договаряно, иначе твърде шокиращо е някак си за "Демократична България" и "Изправи се! Мутри вън", които ще трябва да работят с един парламент синергично. Без това не може да управлява Слави Трифонов.


С кого е договаряно това правителство е въпрос за един милион. Това е въпросът. Нека не бъдем деца, при положение че сме живели над 30 години либерален режим на политически живот. Ние познаваме до болка добре този режим, който предхождаше либералната демокрация. Но познаваме и този, който не беше висше наслаждение.


Така че това, което се нарича задкулисие, и тази игра на договаряне е просто правило, без което не може. Има фигури, които живеят на Запад, но се яват дежурно, когато правителствата се формират. Познавам такъв човек, който отново е тук. Услугите му на нещо като парламентьор и комуникатор са безспорни и през годините доказани. Така че той е един образ на тази задкулисна политика, без която не може сякаш всяка политика и особено не може българската. Нито една дума няма да кажа повече.


Реалната власт вече не принадлежи на Бойко Борисов. Той представлява минало в един много специфичен и типичен за него смисъл. Неговото словесно разточителство и неговата реторическа фигура на човек, който съвършено откровено инструментализира простотията като политически инструмент - това се прави понякога в популистки режими. Но това, което той направи, надхвърля всички артистични постижения на популизма дотук. Кулминацията е, разбира се, онзи знаменит етюд в неговата спалня с тези кюлчета и прочее. Те могат да бъдат описани детайл по детайл в нещо като своеобразен анти-"Оскар", "Златната малинка".


Това е сякаш приключило, защото този човек е ударен в ядрото на собствения си нарцисизъм. Нещо е отнето от неговата магическа сила да съблазнява чрез свръхчовешко доверие към собствения си модус на поведение, тази самохвална реторика на човек, който никне непрекъснато от народа и от противоправните сектори на действителността. Това нещо ще се успокои.


Съставът на правителството на Трифонов е за контраст и това е верен ход. Друг въпрос е доколко те са квалифицирани да управляват, защото този лайфстайлинг силует на красив и интелигентен не гарантира никакво политическо умение. Някои от тях са хора на външното въздействие, на нещо, което по-скоро блазни окото. Няма лошо в това, защото умората от свръхчовешкото нахалство на премиера дотук е огромна и деградираща. Това е обучение в толерантност към това, което трябва да бъде евакуирано от българската действителност, ако ние искаме просто да се защитим като екзистенциални същества.


Аз бих се изненадал, ако всички предложени за министри се озоват в деня на клетвата. Не вярвам това да стане. А ако стане, това означава, че на Слави Трифонов е даден карт бланш в предварителните разговори да предложи свой кабинет, да поеме цялата отговорност и да катастрофира самостоятелно.


Всичко е възможно. Нека ги гледаме от дистанция, като естетически феномен и като специално театрално предложение, различно от това, което виждахме в лицето на Борисов. И това ще бъде за нас някакво утешение. Предстоят ни интересни дни, ако приемем българската политика като нешо забавно по-скоро, отколкото като нещо, от което много зависи за нас. Ние не трябва твърде много да инвестираме в домашната политика, защото България е под отчужден контрол, съветване или деликатно вразумяване.


Борисов е заменен от нещо, което изглежда по-ловко, по-упражнено във всякавечерната игра на директно облъчване, каквото правеше Слави Трифонов. Това е своеобразно сподвижничество, нека му го признаем, независимо от дефектите, които са причинени върху масовото съзнание. Но сега ще е по-интересно, доколкото около Трифонов има хора, които са, струва ми се, по-интелигентни, по-психологични, бидейки сценаристи, отколкото тези, които се подвизават сега около Борисов. Когато Борисов си отиде, ГЕРБ ще стане договоро-способна партия. И това не пропускайте.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (149)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    Правителството на Слави ще бъде подкрепено от ГЕРБ и ДПС,
    защото предаде протеста и остави на
    власт Гешев, Цацаров и моделът КОЙ.

  2. 2 Профил на KERUX
    KERUX
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Не ви ща милона, но ще ви дам отговор:
    Договаряно е с мадам Мустафа.

    Смърт за световния ковидизъм!
  3. 3 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Не е за 1 милион а за 30 милиарда, но те са на път да се изпарят тъй като няма да има околна среда.

  4. 4 Профил на vjo23696630
    vjo23696630
    Рейтинг: 514 Весело

    Намерили са министри знаещи по 4 езика -
    толкова ли няма в тази държава с по 5 езика

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4384 Весело

    Ivo Siromahov
    1 ч .
    "Хубаво е, че всеки българин има свой проектокабинет, който е перфектен. Това са около 7 милиона перфектни правителства. Респект!"

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 638 Разстроено

    Простреля се в карка Слвчо с тоя кабинет ... Реден сякакш в сараите. Собсвените му хора ще почнат да бягат, доколко безспорно има свени люде в ИТН ..

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Инструментализира като инструмент - пренебрегнахме се от превземки! Уж интелигентен човек, а май-май нещо не е.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Това си е отработена Мултигруп/ДС стратегия за отнемане реално на властта от опасни за Мултигруп/ДС структури и хора. Направиха го с царя, когато реално си върнаха пълната власт и завладяха тотално държавата при НДСВ 1, сега с проекта НДСВ 2 целят да спасят главния прокурор и прокуратурата, като цяло и да не допуснат ДБ до властта.

  10. 10 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Днес имаме две новини, една добра и една лоша. Добрата е, че Зелено движение и Демократична България разширяват своята подкрепа. Лошата - новият победител на изборите отново се оказа партия на статуквото. Само да припомня, че когато Николай Василев беше в управлението (2001-2009) бяха извършени най-големите престъпления срещу природата - застрояване на българското Черноморие, унищожаване на НП Пирин, застрояване на всички реки с ВЕЦове... За старта на корупцията и това че в министерство на земеделието се говореше само на турска да не споменавам.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  11. 11 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    Как с кого, вижте им профила на министрите. 95 процента са учили в щатите и кой от кой е по неолиберал и евроатлант, с американското посолство разбира се. На ръба на краха на българската държава сме, това е по опасно и от османскат империя.

  12. 12 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3348 Неутрално

    ... този лайфстайлинг силует на красив и интелигентен
    —цитат от коментар 0 на Статията


    Красив??? Интелигентен???

    Настроение: фрапиран

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Докторът, както и мнозина други никога няма да си признаят, че тръгнаха, да ближат мед с мечката/ библиотекарите/.Сега няма на кого да се сърдят.
    Дори два милЬона да им дават.

  14. 14 Профил на Подуенски нюанс
    Подуенски нюанс
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Балеринките ни се натресоха яко....
    Ще плачем отново, но това е....

    Сидо
  15. 15 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    Уважавания автор е написал един дълъг, сложен, с много думи материал... Но не разбрах, според автора, Слави Трифонов дали е разбирал значението на думите, изразите, текста... който прочете на аутокюто пред камера? Че текста е написан от други ни е ясно, човек който не е прочел една книга трудно би посочил тези имена и би формулирал изредените задачи!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  16. 16 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Не е редно според мен този начин на "преговаряне", защото ако е имало предварително договаряне също не е добре.
    Неприятно ми е да го кажа, но нещата не тръгват добре и наистина може да се окаже, че пак ще гласуваме.
    А специално кандидатурата на премиера....без коментар.

  17. 17 Профил на Apophenia
    Apophenia
    Рейтинг: 2464 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    куца му математиката, защото предполага че няма съвпадения...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4062 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боян Баянов":

    “Правителството на Слави ще бъде подкрепено от ГЕРБ и ДПС...”

    От ГЕРБ, защото ще им осигури безнаказаност.

    От Сарая, защото си е негово творение и ще изпълнява неговата програмаза разграбване.

    Слави излъга най-вулгарно избирателите си, но на него не му пука, защото неговото участие в политиката приключи.

    Показателно е, че герболяка се радват на резултата, а поддръжниците на Слави мълчат гузно...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на radetski
    radetski
    Рейтинг: 425 Любопитно

    "Има фигури, които живеят на Запад, но се яват дежурно, когато правителствата се формират. Познавам такъв човек, който отново е тук. Услугите му на нещо като парламентьор и комуникатор са безспорни и през годините доказани. Така че той е един образ на тази задкулисна политика, без която не може сякаш всяка политика и особено не може българската. Нито една дума няма да кажа повече."

    За кого идва реч? Някой може ли да ни осветли тук?

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 1282 Весело

    [quote#12:"дедо Андро"][/quote]

    Без майтап, само грозноватите са наистина умни, но пък това не означава, че готвеният за премиер е умен. Завършил бил не знам си колко университета, като един от тях, този в Будапеща, за нищо не става, познавам кадри от там, повечето са пълна скръб, ама с претенции, изпраща ги на стада от Сорос, докато имаше стипендии.

  22. 22 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Весело

    В деня на изборите Слави е готов с кабинет и задачи за 5 г напред! Спомнете си как в предното НС в деня преди тържественото откриване неговите хора внесох в деловодството закон за новата лична ЦИК на РРадев?
    Сега защо има учудени.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  23. 23 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    С кого е договаряно правителството е въпрос за много повече от милион.

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    ИТН стана ИТПН (Има Такъв Прецакан Народ).
    С право да гласува.

  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3624 Неутрално

    .... Борисов е заменен от нещо, което изглежда по-ловко, по-упражнено във всякавечерната игра на директно облъчване, каквото правеше Слави Трифонов ....

    Кхъ, кхъ ...

    Ша ма извинява д-р Михайлов и моите искрени уважения, ама кое им е "по-ловкото в играта на директно облъчване", след като резултатът между тях е на практика равен?

    И реално погледнато - Баце с оОПГ-то и калинките Му победиха, защото си постигнаха целите - да покажат и докажат, че няма да позволят лесно да ги "изчегъртат".
    Нито ИТН, нито останалите "протестъри" си изпълниха Голямата заявена цел - "Промяната" и "Нормализацията". Е, поне каквато я заявяваха гръмогласно преди изборите. Сега тъъънинко, както виждаме, се пробутва подмяна на действителността, прехвърляйки "акцентите" по всякакви там детайли и даже чиста проба мюрета, каквото е откровено, та чак до презрителното спрямо интелекта на мат'ряла пошла подигравка с почти "Прасета в Космоса" ...
    И така сега от заявеното остава ... к'во?
    Ако погледнем предлагания кабинет и "Програма" - общи приказки, магистрали "колкото трябва", толкова и "детски градини" и ... турбодесен капитализъм, който ако прокарат и мажоритерните "идеи" - си отива на чист феодализъм!

  27. 27 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7956 Неутрално

    "Има фигури, които живеят на Запад, но се яват дежурно, когато правителствата се формират. Познавам такъв човек, който отново е тук."
    Любопитна съм, кой е човекът.

  28. 28 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 370 Гневно

    Защо това отношение към напълно непознати нам лица?
    Липсва ви господин Владислав Горанов или някой друг виден специалист?
    Ичегъртването става с напълно нови и непознати нам лица.

  29. 29 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    Отговарям безплатно - предложеният от Слави Трифонов състав на правителството не е договарян с никого.

    Той е писан от Доган. И то преди изборите на 4 април.

    Коментар # 1 е много верен - правителството ще мине с гласовете на ГЕРБ и ДПС.

    А замисълът е още от времето на протестите. Когато през плета Доган каза "Добре" на протестиращите, които го призоваваха да си прибере Борисов.

    Сега става ясно кой и защо разубеди тогава Борисов да подаде оставка както той се беше приготвил. Не Борисов, а Слави още не беше готов за предсрочни избори през миналия ноември.

  30. 30 Профил на adj391075334
    adj391075334
    Рейтинг: 1831 Неутрално
  31. 31 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    Е, как с кой, ами с Кой.

  32. 32 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Простреля се в карка Слвчо с тоя кабинет ... Реден сякакш в сараите. Собсвените му хора ще почнат да бягат, доколко безспорно има свени люде в ИТН ..
    —цитат от коментар 6 на danvan


    След като хората на ДСБ избягаха от ДБ, няма такава опасност и за хората на Слави.

  33. 33 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3624 Весело

    Защо това отношение към напълно непознати нам лица?Липсва ви господин Владислав Горанов или някой друг виден специалист?Ичегъртването става с напълно нови и непознати нам лица.
    —цитат от коментар 28 на ЧИЧО ПЕШО


    Популистките глупости на Ленин за готвачката, която би трябвало да може да управлява държавата май ви пробутаха "в нов прочит" ...

  34. 34
    4ort
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4062 Неутрално

    До коментар [#29] от "Един препатил":

    "Отговарям безплатно - предложеният от Слави Трифонов състав на правителството не е договарян с никого.

    Той е писан от Доган. И то преди изборите на 4 април."

    Абсолютно сигурно зад Слави стои Доган, той просто е новият проект, откакто Бойко Борисов се изхаби и опротивя на американците.

    "Сега става ясно кой и защо разубеди тогава Борисов да подаде оставка както той се беше приготвил. Не Борисов, а Слави още не беше готов за предсрочни избори през миналия ноември."

    Точно. С тази забележка, че Слави не е дългосрочен проект като Бойко Борисов. В известен смисъл той е проект за ЕДНОКРАТНА употреба: колкото да отклони протестния вот и да предложи задкулисно съставено правителство, което вероятно ще бъде гласувано ан блок от ГЕРБ, ДПС и ИТН. Самият Слави няма да участва в него, а не е и било предвидено да участва.

    На излъганите 600+ хиляди души - честито.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Разбрахте ли защо македонците не искат да са част от България? А някои им се подиграваха....

  37. 37 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Има такива деб..., които гласуват за ИТН.

  38. 38 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    Така че това, което се нарича задкулисие, и тази игра на договаряне е просто правило, без което не може. Има фигури, които живеят на Запад, но се яват дежурно, когато правителствата се формират.
    ===================================
    Малко късно е за откровения. Това се говори преди избори. Така и Трифонов каза какво ще прави, но след изборите. И нали са повече наивните, дори на предишните избори не разбраха, че Слави е кукла на конци. А кукловодите разбраха, че могат да спечелят.
    Едно статукво срещу друго, да му мисли народа.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  39. 39 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 1157 Весело

    До коментар [#21] от "ТумбаЛумба":

    Е, ама Колето чак в университет в Япония било. БТВ пише по повода:"начални познания по японски", па Слави рече, че говорил 6 езика. Ха сега, де? Простият ми акъл го възприема като две различни неща - да паназнайваш на някакво по ниско ниво език и да го говориш добре, почти като роден. То щото и аз имам начални познания по ... китайски, ама...

  40. 40 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1743 Любопитно

    "Това е сякаш приключило, защото този човек е ударен в ядрото на собствения си нарцисизъм. Нещо е отнето от неговата магическа сила да съблазнява чрез свръхчовешко доверие към собствения си модус на поведение, тази самохвална реторика на човек, който никне непрекъснато от народа и от противоправните сектори на действителността."

    Докторе, като се върне на власт искаш ли пак да си говорим ...

  41. 41 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Да погледнем позитивно на нещата, важното е, че все пак има смяна на оня "незаменимия" плондир, който едва ли не лично хранеше хората от ръката си и им даваше пари сякаш от джоба си. Важно е хората да разберат, че от тях зависи кой ще изберат и това как ще живеят. А също, че ако избраникът не се справя, най-демократично е да му се бие шут, а не се чака цял мандат да затрива държавата. Инак за промяна ще трябва да се смени едно цяло поколение. Проблем в България е, че голяма част хората в България не са против корупцията, ами на това, че не са те на мястото на корумпираните.

  42. 42 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Едно е ясно. Такава промяна не може да стане само с волята на Слави и приятели. Зад нея трябва да застанат мнозинството хора. Само, че Вуте не иска той да е добре. Той иска Нане да е зле. Не е важно дали правителството и целите са добри за България, а е важно то да се провали за да се види, че всички сме маскари. Вуте, който не си плаща билетчето и е бутнал тук и там за разни неща, защото е тарикат, не може да приеме, че има друг тип хора освен тарикати и балъци. Ако някой не е балък и е там горе, значи е тарикат. Ако случайно не е ще го изкараме тарикат, ще го оклепаме, ще изкривим думите му и ще му се смеем както се смее най-големият тарикат в държавата, най-великият пожарникар сред шофьорите на джип в Европа.
    Промяната първо трябва стане в нас и после да искаме другите да са променени. Иначе ще си останем едно разединено племе тарикати, което ще изчезне по естествен път.

  43. 43 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    Уважаеми българи започвайте да събирате камъни, след някой месец ще ви трябват. Доматите и яйцата ще са много скъпи.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  44. 44 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    Какъв е профилът на електората на Уичиндолския?

  45. 45 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    На ИТПН честито!
    Нали пеехте със Слави "Йовано, Йованке!" Ами пас си пейте, и си плачете.
    Ако има референдум за присъединяване към Румания, аз ще съм .... Познайте!

  46. 46 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Какъв е профилът на електората на Уичиндолския?
    —цитат от коментар 44 на Tzar Vova Josei-ki


    Пеещи македонски песни, и мразещи македонците.
    И те ни намразиха. А ние сме за съжаление.

  47. 47 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    До коментар [#9] от "Are de":

    "целят да спасят главния прокурор и прокуратурата, като цяло и да не допуснат ДБ до властта."
    ===========
    А стига ве! Нали бяха уж всички срещу ГЕРБ, пък то било срещу света ДБ!
    И нали шяхте да чегъртате прокурора, пък ви се развалила заверата.

    Еретик
  48. 48 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 741 Неутрално

    До коментар [#6] от "danvan":

    има и нищо чудно да се преместят
    в друга депутатска група

  49. 49 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    До коментар [#35] от "Norman Granz":

    Деди, Бойко Борисов заяви в пресконференция, че няма да подкрепи това правителство. Какво точно не ти е ясно?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  50. 50 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Станислав Трифонов работи като агент за влияние на Русия от много отдавна. Въпроса с кого се договаря не е чак толкова труден.
    Целта им е да няма негово правителство, но да излезе от ситуацията с възможно по-малко негативи. Пиниза му обаче трудно ще мине, защото правителство ще предложи и трета, избрана от президента политическа сила и тя ще се обърне към Трифонов за разговори по адекватен начин.

  51. 51 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    На ИТПН честито!Нали пеехте със Слави "Йовано, Йованке!"
    —цитат от коментар 45 на pontius_glarus

    https://www.youtube.com/watch?v=d5yfImnuLlQ

  52. 52 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2533 Неутрално

    "Защото тази група от три партии, които наричат себе си антистатукво, все пак се движат като своеобразен блок на намерението да реформират България в епохата след Борисов. "
    *
    Нямам чувството, че тези партии са някакъв блок. Обединението им е в главите на разни политолози, които ги нарекоха партии на промяната.
    Слави никога не е давал да се разбере, че иска коалиционно правителство от тези три партии уи от самото начало си играеше неговата си игра. Нито пък са водени преговори в тази насока.
    Чудя се при това положение защо има изненадани.
    Аз бих предпочела технократски кабинет от хора, реализирани в една област, а не от политически лица, които нищо свястно не са постигнали. В този смисъл подходът да се търсят високообразовани специалисти ми се струва удачен.
    Как ли биха изглеждали биографиите на политическите лица, предложени за министри пред тези на истинските професионалисти? И защо трябва да сменяма калинките на Борисов с други калинки?

  53. 53 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2971 Любопитно

    До коментар [#37] от "galapagas":

    "Има такива деб..., които гласуват за ИТН."
    ===========
    Нали беше цветът на нацията, забягнал като хъш в странство?

    Еретик
  54. 54 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Явно Гешев ще остане! Това е правителство на Държавна сигурност, която стои за проекта на Трифонов, НДСВ, ГЕРБ и ДПС. Партиите на протеста са прецакани - преди всичко от апатичните и безразличните, които не отидоха да гласуват! Явно в септичната яма, в която ни вкара ГЕРБ се харесва на мнозина!

  55. 55 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#35] от "Norman Granz":Деди, Бойко Борисов заяви в пресконференция, че няма да подкрепи това правителство. Какво точно не ти е ясно?
    —цитат от коментар 49 на nv


    Е, той Бочко много неща казва, ама вече никой не му вярва!

  56. 56 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    Само Бойко Борисов като главен секретар на МВР ми липсва, за да се върна 20 години назад.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Бил безидеен. Бил безобиден. Не е.
    Програмата на ИТН е в текстовете му.

    Изпял го е:
    "Времето е златно и няма наобратно
    като ше е кеф нека да е многократно"

    Ще погледна и за други програмни тези.
    Не му следях творчеството. Мислех го за упадъчно, а с него е подготвяно масовото съзнание.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    "С кого е договаряно правителството на Трифонов е въпрос за един милион"

    Не е за един милион, а за един милиард, който г-н Борисов е платил от чекмеджето си на г-н Трифонов за да предложи това фамозно правителство с тази великолепна, невероятна програма.

  61. 61 Профил на ТумбаЛумба
    ТумбаЛумба
    Рейтинг: 1282 Весело

    До коментар [#21] от "ТумбаЛумба":Е, ама Колето чак в университет в Япония било. БТВ пише по повода:"начални познания по японски", па Слави рече, че говорил 6 езика. Ха сега, де? Простият ми акъл го възприема като две различни неща - да паназнайваш на някакво по ниско ниво език и да го говориш добре, почти като роден. То щото и аз имам начални познания по ... китайски, ама...
    —цитат от коментар 39 на Petia Nikolova


    Количеството вместо качеството. Ма то във всичко е така - езици, вещи, приятели, години. Блажени всички ниски топки, стига да са много.

  62. 62 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Поглеждаш в кривото огледало министрите на Слави и виждаш юпитата на Доган...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  63. 63 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#37] от "galapagas":"Има такива деб..., които гласуват за ИТН."=========== Нали беше цветът на нацията, забягнал като хъш в странство?
    —цитат от коментар 53 на Костадин Иванов

    Ами аз познавам двама, които са добре и са забегнали в странство. Като гледам в правителството на ИТН има още успели хора.
    Сега двамцата се погледнете в огледалото. Виждате ли кой е там? Знаете ли какво е постигнал? После погледнете някой от министрите и се сравнете. Ако забравихте предния, отново повторете - огледалото, министрите, огледалото, министрите...
    Как е? Все още ли сте усмихнати или ви е леко горчиво и ви се псува.
    :)
    Липсата на респект към успелия не те прави успял. Да казвам ли липсата на респект към непознатия какъв те прави?

  64. 64 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    Там е работата,че Слави се е обградил със хора които смята,че са добро обкръжение за него и не разговаря с други.Да ама така можеш да спечелиш избори обаче да управляваш демократична държава не можеш.Искаш не искаш трябва да изслушваш мнението и на тези които мразиш и ненавиждаш иначе се превръщаш в копие на тези срещу които си роптал.Спокоиствие и разум трябва задължително на всички и не на последно място разговори-открити,честни,разбираеми за всички без политически водовъртежи.

  65. 65 Профил на
    Рейтинг: 734 Неутрално

    "Защото тази група от три партии, които наричат себе си антистатукво, все пак се движат като своеобразен блок на намерението да реформират България в епохата след Борисов. "*Нямам чувството, че тези партии са някакъв блок. Обединението им е в главите на разни политолози, които ги нарекоха партии на промяната. Слави никога не е давал да се разбере, че иска коалиционно правителство от тези три партии уи от самото начало си играеше неговата си игра. Нито пък са водени преговори в тази насока.Чудя се при това положение защо има изненадани.Аз бих предпочела технократски кабинет от хора, реализирани в една област, а не от политически лица, които нищо свястно не са постигнали. В този смисъл подходът да се търсят високообразовани специалисти ми се струва удачен.Как ли биха изглеждали биографиите на политическите лица, предложени за министри пред тези на истинските професионалисти? И защо трябва да сменяма калинките на Борисов с други калинки?
    —цитат от коментар 52 на pamela


    "Партиите на промяната" нямат дори приблизителна представа от теорията на промяната. Залагат стойности във формули, за които не са чували, чийто резултат ще е още по-тежка социална, икономическа и политическа криза.

  66. 66 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4384 Весело

    До коментар [#17] от "Apophenia":

    Да, така е...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  67. 67 Профил на
    Рейтинг: 734 Неутрално

    [quote#63:"Бачо Филип"][/quote]

    Прави го далновиден и трезвомислещ.

    Ползваните от вас критерии са наивни и подвеждащи.
    Вашите образци не са първите успели с натегачество и лизане.

  68. 68 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Разсъжденията на Трифонов не стигат по-далеч от това да избута горещия картоф към другите партии, тоест да им прехвърли отговорността за правителството. Обратно, няма гаранции, че подкрепата за ИТН ще расте непрекъснато с времето, а може и точно обратното да стане. Затова поведението на Трифонов е нелогично от всяка гледна точка.

  69. 69 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 465 Весело

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Абе отдавна казвах че ще дойде ден да плачете за Борисов,и май настъпи.Ноооо,късно е либе за китка.Радвайте се на сарайското правителство и очаквайте да ви оправи живота.....ама друг път

  70. 70 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Става дума за милиарди еврофондове, а местните чалгари така си мислят, че никой не може да ги преметне. Ето отново, преметнаха 600 000, а те пак ще реват, че Брюксел ги е изоставил!
    Не се гордея че съм българин!

  71. 71 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 862 Неутрално

    До коментар [#50] от "blagoj":

    само за това, че е агнт на русия съм съгласен.
    напротив. искат правителство на всяка цена,
    за да не се разслдват кражбите на оня боклук
    борисов за 10ки милиарди. това беше преднамерен
    ход на руските консултанти, които управляват
    слави. не е нужно да работи правителството,
    нужно е да бъде това на слави, за да може
    депесе и герб да го подкрепят. активно мероприятие
    на кремъл отново. за съжаление пак трябва да се ходи
    наплощата и да се протестира. къде са ония двамата
    боклука вертальта и медузата, нещо изчезнаха изведнъж.

  72. 72 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Партиите на промяната:
    - преди 11.07.21 - ИТН, ДБ, ИМВ - по-малко от 20% с право на глас, по-малко от 50% депутати
    - на 12.07.21 - вече няма ИТН, останалото се маргинализира (Не знам, защо припознаха Манолова, Дончева и Бабикян за променители)
    Партиите на статуквото:
    - преди 11.07.21 - малко над 20% с право на глас, с повече от 50% депутати
    - на 12.07.21 вече присъединиха и ИТН към тях и с това придобиха и квалифицирано мнозинство.
    На 59% процента с право на глас не им пука изобщо какво става около тях.
    И все още се делим на "красиви и умни" и "грозни и глупави".

  73. 73 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4062 Неутрално

    До коментар [#69] от "bulit":

    “Абе отдавна казвах че ще дойде ден да плачете за Борисов...”

    Специално при мен този ден никога няма да дойде.

    Бойко Борисов е престъпник, чието място е в затвора.

    За хора с елементарно мислене като теб, след като не харесвам Слави - значи плача за Борисов?

    Десетки пъти вече писах, че Слави и Борисов са продукт на едно исъщо престъпно задкулисие.

    Само дето Борисов е участник в организирана престъпна група, което го прави (поне засега) много по-лош от Слави, който е само една марионетка.



    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  74. 74 Профил на
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#50] от "blagoj":само за това, че е агнт на русия съм съгласен.напротив. искат правителство на всяка цена,за да не се разслдват кражбите на оня боклукборисов за 10ки милиарди. това беше преднамеренход на руските консултанти, които управляватслави. не е нужно да работи правителството,нужно е да бъде това на слави, за да можедепесе и герб да го подкрепят. активно мероприятиена кремъл отново. за съжаление пак трябва да се ходинаплощата и да се протестира. къде са ония дваматабоклука вертальта и медузата, нещо изчезнаха изведнъж.
    —цитат от коментар 71 на mihail_p


    Какви руски консултантни ви тормозят?
    Трифонов хиляда пъти се поклони към САЩ, предлага само американски възпитаници за министри, реди им космическата програма и кадрува в НАСА ...

  75. 75 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1767 Разстроено

    До коментар [#14] от "Подуенски нюанс":

    ...Като сме нация без разум – ще ходим пак на избори. Докато измрат глупаците. Лошото е, че дотогава и ние, останалите, може би вече няма да сме живи.

  76. 76 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    "Обратно, няма гаранции, че подкрепата за ИТН ще расте непрекъснато с времето, а може и точно обратното да стане..."

    Може и обратното? Да ти припомня ли оня Иво Христов какво беше казал за 80% от ....

    Между другото вече Брюксел изобщо няма да ни пита за РСМ, защото трябва да си ненормален да зачиташ мнението на подобен народ! А на управляващите вече не им пука, те ще са заети с милиардите.

  77. 77 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#1] ......Показателно е, че герболяка се радват на резултата, а поддръжниците на Слави мълчат гузно...
    —цитат от коментар 18 на Norman Granz


    Другарю, кой го е писал това:

    Една година, и Бойко вече го нема!
    Кой можеше да си помисли...
    Довечера ще отворя някаква бутилка от мелтитемпературния охладител."

    Кой се радва? Геборляка ли???

  78. 78 Профил на
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Програмните му тези из песните.
    Ето още:

    "Това е - аз съм лош човек
    с прекрасни намерения -
    със мене - зле, без мен - по-зле,
    няма спасение..."

  79. 79 Профил на Glock
    Glock
    Рейтинг: 69 Неутрално

    И аз нямам доверие на Слави, пуснат глас за ДБ, смятам , че само там има достатъчен потенциал като опит и образование, за да могат да управляват. Слави е много потаен , което означава , че не взима сам решения, а има някой отгоре , не допускам и някаква игра с ГЕРб , дано греша

    “In the Kamigata area, they have a sort of tiered lunchbox they use for a single day when flower viewing. Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot. The end is important in all things.” ― Yamamoto Tsunetomo, Hagakure: The Book of the Samurai
  80. 80 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    "Абе отдавна казвах че ще дойде ден да плачете за Борисов..."

    да ти имам елита - чалгари, пандизчии, русофили...

  81. 81 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    С сокола ,няколко полковника от народната милиция и евроатлантическия ни патрон. От къде да си взема милиона, хохо ?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  82. 82 Профил на Vute Graovski
    Vute Graovski
    Рейтинг: 39 Неутрално

    Начи сега новите кукли че управляват от жипката на Слави. Кукловодите па че са същите , както и преди и сега конците че се дърпат от Вашингтон, Брюксел, Москва, Анкара и от хер Шваб от Давос. У Граовско на такава смяна се казваше "..от трън, та на глог..."...

  83. 83 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    Защо в Проекто-Правителството на Уичиндолския, не виждам Азис ; Софка или Шишо-Бакшишо? Последният не е ли подходящ за Транспортен Министър!
    _________________
    Да се готвим за нови избори още наесен!
    И ИЗЧЕГЪРКВАНЕ както на ГЕРБ, така и на НЕДОРАЗУМЕНИЕТО от Уичиндол!

  84. 84 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1143 Весело

    Колко е забавен следобедният рев на измамените жълтопаветни камилчета, които до тази сутрин обилно слюноотделяха докато се отдаваха на влажни фантазии за премиерски и министерски постове.
    Напомня ми една стар виц: Пишман женкар се оплаква: "Снощи тъкмо да й го туря, и тя взе, че не дойде".

    Знанието е сила, информацията - власт
  85. 85 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 813 Неутрално


    Да се готвим за нови избори още наесен!И ИЗЧЕГЪРКВАНЕ както на ГЕРБ, така и на НЕДОРАЗУМЕНИЕТО от Уичиндол!
    —цитат от коментар 83 на Tzar Vova Josei-ki


    Ако не си разбрал - те вече ви ИЗЧЕГЪРТАХА!
    С Бойкикев и разградският генерал - толкова.

  86. 86 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1143 Весело

    Защо в Проекто-Правителството на Уичиндолския, не виждам Азис ; Софка или Шишо-Бакшишо? Последният не е ли подходящ за Транспортен Министър!_________________Да се готвим за нови избори още наесен!И ИЗЧЕГЪРКВАНЕ както на ГЕРБ, така и на НЕДОРАЗУМЕНИЕТО от Уичиндол!
    —цитат от коментар 83 на Tzar Vova Josei-ki


    Айде довечера с палатките, кучетата и знаменцата на жълтите павета, кво още чакате? Мотивация ли?
    Пари нема, дупе вече дадохте, и пак греда, изчегъртвачи нещастни, мухахахахахах.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  87. 87 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    До коментар [#1] от "Боян Баянов":

    Няма да е така.
    Слави, БСП и ДПС правят новата тройна коалиция.
    Имат достатъчно мандата.
    Първо –(Слави) и Шесто (ГЕРБ) не се понасят от поколения.
    ИТН е новата ракета носител на Първо, както навремето НДСВ.

  88. 88 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    А, и забравих - на БСП и ДПС ще им дадат зам-министри.

  89. 89 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3477 Неутрално

    Това което казва доктора е че Слави и Методиев в самата си същност са еднакви, различават се само в средствата на изява в които Слави е по рафиниран. Доктора намеква че изборът на подобни хора в РБ отговаря на очакванията на българский избирател

    klimentm
  90. 90 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1589 Весело

    До коментар [#86] от "pag":

    "Пари нема, дупе вече дадохте"

    Аз искам да видя вилнеещи умнокрасиви протестутки при шеф на мвр Радулов, дет се вика - те си го избраха :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  91. 91 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Весело

    Мисля, че д-р Михайлов допуска една грешка. Договорка между ИТН и ДСБ няма.
    Отговорът са наричае приватизацията на ББР. Чалгаджията работи в полза на хората на г-н Доган, а зад ДСБ има друга личност интересуваща се от ББР и нейното приватизиране.
    Въобще предстои голямо шоу, като целта на променячите е кой колко да лапне, и нищо друго.
    Радващите се и чакащите промяна ще пият поредната студена вода.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  92. 92 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Весело

    Правителство може и да има. ИТН, БСП и ДПС е логична комбинация.
    Честито на протестиращите.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  93. 93 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Весело

    Какъв е профилът на електората на Уичиндолския?
    —цитат от коментар 44 на Tzar Vova Josei-ki


    25-35 годишни с висше образование /6 семестъра в чалготеките/!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  94. 94 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1589 Весело

    Радвайки се на отчаяното умнокрасиво плачкане на прелъстени и изоставени протестутки не бих могъл да не отбележа че рядко понеделника след избори е бил ТОЛКОВА забавен :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  95. 95 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Весело

    До коментар [#73] от "Norman Granz":

    Борисов член на ОПГ а ти си в отряда космонавти! Кое от двете е вярно?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  96. 96 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    С кого е договаряно правителството на Трифонов > със сценаристите естествено

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  97. 97 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Кой редил кабинета? Било въпрос за милиони. Не е въпрос и за един лев. Че кой шета нагло из България вече три десетилетия? Не сте наясно? Ами, тогава обърнете внимание на новото "звездно" министерство - циганското. Е, те този същият, който ни порицава от години в докладите си по циганските проблеми, вече официално ги вкарва в играта. Добавете натиска по македонско направление, критиките към нас по отношение на отпорът ни спрямо знамето на дъгата, порицаването ни за неприемане на Истанбулската конвенция... Авторът е все един и същ. Сигурен съм, че ако упорстваме и не заиграеме Янки дубъл, няма да чакаме дълго и ще ни захапят и по турско направление. Доктор Михайлов е прав, но можеше да бъде по-кратък; просто "Козяк" смени овчаря на стадото. Нов овчар, същият профил на марионетка и глупак. А да, и калтак!

  98. 98 Профил на Linuxer Python3
    Linuxer Python3
    Рейтинг: 148 Неутрално

    С кого е договаряно правителството на Трифонов?

    С Доган още 2018 г. в американското посолство от посланика на САЩ и Доган. И протестите се планираше да започнат още януари 2019 г. Но по някаква причина не се успя. Протестите с закъснение започнаха лятото 2020 г. Доган още 2018 г. предвиди експертно правителство и повтори преди 4 април 2021 г. Слави е проект на Ерик Рубин и Доган.

  99. 99 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    СлавитУ с Ники за премиер все едно повтря номера с Делян Пеевски
    = сам си проси да бъде бламирано правителството със засилване и подскок

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  100. 100 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1589 Весело

    До коментар [#84] от "pag":

    То ся по-скоро се получи - тамън бай умнокрасивец го точеше и отеднажка ферарито му го отмаа с триста нананайна

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK