Стефан Янев: Идеята за оставането на служебния кабинет на власт е екзотична

Стефан Янев: Идеята за оставането на служебния кабинет на власт е екзотична

© Велко Ангелов



Идеята служебният кабинет да остане на власт и след изборите е "екзотична", защото това решение трябва да мине с гласуване през парламента, коментира днес във Варна служебният премиер Стефан Янев. "Преди да се стигне до гласуване в парламента, предполагам, че трябва да се мине през едни много трудни преговори, които преди всичко ще бъдат преговори за коалиция, която да предложи нещо подобно", допълни той.


Идеята служебното правителство да остане и след изборите дойде от БСП през седмицата. Това лидерът на левицата Корнелия Нинова каза, че ако се стигне до трети мандат и президентът Румен Радев реши да го връчи на парламентарната група на социалистите, която е трета по големина, те няма да го върнат веднага, а ще се опитат да съставят правителство. Тя не изключи възможността партията да предложи министри от служебния кабинет на Стефан Янев за редовно правителство.


Янев каза, че служебният кабинет е съставен от експерти, които не са партийно свързания. "Той е надпартиен и на министрите не може да им се нареди да отидат под строй и да свършат нещо. Решенията на министрите опират до тяхната свободна воля", посочи премиерът. Той отказа да отговори на въпрос дали би приел да е министър-председател в нова служебен кабинет, защото това било далечна идея.




Коментирайки актуалната политическа ситуация Янев призова за търпение и спокойствие, като бъдат оставени партиите да си свършат работата. "Тяхната отговорност и конструктивизъм ще проличат надявам се в следващите дни", заяви служебният министър-председател. Според него партиите в парламента осъзнават своята отговорност към българските граждани.


"Така че нека да ги оставим да работят на спокойствие и да не даваме отстрани рецепти какво как трябва да се случи, те знаят най-добре", каза още премиерът.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Разбира се, че идеята е екзотична. Това означава служебните крадци, автоматично да станат редовни. Ето сутринта се разбра, че здравният министър е поискал услуга на доктор от Пирогов и онзи му я е извръшил. В корупцията участват двама - този който иска и този който дава. Значи имаме корумпиран министър, който ще ни реформира. Сещайте се!

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  2. 2 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    Идеята за оставането на служебния кабинет на власт е екзотична
    =================================
    Нима на служебния кабинет ще им хареса да бъдат командвани от Слави с патерица Доган?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":

    БоКАСА няма да го допусне. Той ще ви спаси!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2652 Неутрално

    Идеята служебното правителство да стане редовно е екзотична, но е добър ориентир какво очакват гражданите от следващото правителство, за да се ползва с висока степен на доверие.

    И обратното, какво ще ги изкара отново на улицата. Само мирисът на Доган, ченгета и задгранични перачи на червени куфарчета е достатъчна, за да заподскача сама гьостерицата в ръката

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":

    Това нещо да ти пишат болест която се поема от касата за сметка на болест която е реална но не се поема го правят всеки ден във всяка една болница (частна и държавна) десетки пъти. Така работи цялата система и с уволнението на няколко директори няма да се промени абсолютно нищо.

  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":

    Не е "автоматично" защото за да може служебното правителство да стане редовно,трябва да се гласува в Народното събрание. Тоест,от законова гледна точка си е законно.

  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    И вие сте екзотични но все още ви търпим!

  8. 8 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1420 Весело

    "Идеята за оставането на служебния кабинет на власт е екзотична"
    .......
    Сестра Избегалева освен шегаджийка се оказа, че си пада и по екзотиката! Преди това пък си падаше по най- силния мъж, а още по-преди по Пеевски и Орешко.

  9. 9 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#7] от "selqnin":

    Главната задача пред Правителството е да бъде изчагъркан моделът „ГЕРБ“ от управлението. Подобно време беше, когато наритвахме „Костоваците“ с помощта на Царя. Тогава БСП му помогна с двама министри.

  10. 10 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    Нинова изобщо не каза подобно нещо. Ама на журналюгите им се привижда мърша дори на зеленчуковото бунище.

  11. 11 Профил на ceg22697604
    ceg22697604
    Рейтинг: 161 Неутрално

    Нито имат демократично легитимност, нито им имам капка доверие. Притеснително е как се организират да промотират идеята за служебно правителство, че и президентска република намесиха, нищо, че е нещо съвсем различно (и по-авторитарно и неконтролируемо от парламентарната).

  12. 12 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    Прави си устата чорапът.

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  13. 13 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    Министър Кацаров, нима си забравил какво се случи в твоето детство? Лошотията, чувството за недосегаемост, отмъстителност доведоха до това събитие. Защо повтаряш същите грешки?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#2] от "AModoMio":

    Няма значение какво им харесва на тях - никой не пита сламените хора какво им харесва!
    Единственото което се случва в момента е конфигурирането на библиотекарско - сарайските обръчи за президентските избори
    Сега трябва да решат дали хвърчилко ще се обича с чичкото без коса от плевенските села или няма да си играйкат !

  15. 15 Профил на xlu12683878
    xlu12683878
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Който и да е само да не е простака от Банкя и крадливото му обкръжение.

  16. 16 Профил на milenmihailov
    milenmihailov
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":Това нещо да ти пишат болест която се поема от касата за сметка на болест която е реална но не се поема го правят всеки ден във всяка една болница (частна и държавна) десетки пъти. Така работи цялата система и с уволнението на няколко директори няма да се промени абсолютно нищо.
    —цитат от коментар 5 на zxp53317185


    Вероятно да. Но не в такива размери. И не докато НЕ си бил в болницата. И не с диагнози с които ставаш доживотен инвалид с право на доживотна пенсия, с безплатно пътуване и паркиране например... И да неможеш да се застраховаш за да вземеш кредит... И директорите на държавните болници да взимат баснословни пари!
    Вие, гербяка съвсем се самозабравихте в краденето! Аз отказвам да плащам на НЗОК и данъци за това!

  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    Нито имат демократично легитимност, нито им имам капка доверие. Притеснително е как се организират да промотират идеята за служебно правителство, че и президентска република намесиха, нищо, че е нещо съвсем различно (и по-авторитарно и неконтролируемо от парламентарната).
    —цитат от коментар 11 на ceg22697604



    До коментар [#11] от "ceg22697604":

    Ако Народното събрание избере служебното правителство с гласуване,тогава то ще има демократична легитимност. Кое не разбираш?

  18. 18 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 134 Неутрално

    И как ще остане без гласовете на ИТН и ГЕРБ?

  19. 19 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    Нито имат демократично легитимност, нито им имам капка доверие. Притеснително е как се организират да промотират идеята за служебно правителство, че и президентска република намесиха, нищо, че е нещо съвсем различно (и по-авторитарно и неконтролируемо от парламентарната).
    —цитат от коментар 11 на ceg22697604


    A мутренската, пардон министър председателската демокрация по-демократична ли беше?

  20. 20 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    До коментар [#16] от "milenmihailov":

    Въпросният случай трябва да се гледа от разследващ специалист а не от обществото.
    В своя защита лекарят каза че Кацаров е бил в болницата, назначени са му изследвания и не е плащал нищо. А с назначената епикриза не може да си изкара ТЕЛК, защото се касаело за временно състояние.
    Аз не мога да знам кое е истина и кой прав кой крив, затова нека някой разследва.

  21. 21 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#11] от "ceg22697604":

    А пък с това,че президентската република била по-авторитарна от парламентарната изби рибата. Според твоята логика САЩ и Франция са авторитарни.

  22. До коментар [#17] от "deaf":

    Хаха,

    Не може да го изберат, ако Янев не приеме мандата за съставяне на правителство. Което той определено никога няма да направи.

  23. 23 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    Който и да е само да не е простака от Банкя и крадливото му обкръжение.
    —цитат от коментар 15 на xlu12683878


    И затова си избрахте още по-голям простак.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  24. 24 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#1] от "Разобличител":Това нещо да ти пишат болест която се поема от касата за сметка на болест която е реална но не се поема го правят всеки ден във всяка една болница (частна и държавна) десетки пъти. Така работи цялата система и с уволнението на няколко директори няма да се промени абсолютно нищо.
    —цитат от коментар 5 на zxp53317185


    Това е типичната андрешковщина - вторият най-голям проблем за Отеччестеото, както би казал един местен трол, след мафиотизацията.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#17] от "deaf":Хаха,Не може да го изберат, ако Янев не приеме мандата за съставяне на правителство. Което той определено никога няма да направи.
    —цитат от коментар 22 на Двеста хиляди гербиджи изчезнаха за три месеца



    До коментар [#22] от "Двеста хиляди гербиджи изчезнаха за три месеца":

    Това звездите ли ти го говорят? Че Янев нямало да приеме.

  27. До коментар [#26] от "deaf":

    Не, лично Янев ми го каза, ей сега му се обадих.

  28. 28 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#5] от "zxp53317185":

    Това е повторение на модела Борисов Божков в умалени размери. Аз ти помагам да излъжеш държавата със 700 милиона, а ти си ми благодврен, колкото за 60 милиона.

  29. 29 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#20] от "zxp53317185":

    може и от обществото, даже ТРЯБВА

    -------------
    Лекарят на Кацаров:Направих го за брат, той се оказа Павлик Морозов

    16 юли, 2021

    "Диагнозата (на Стойчо Кацаров) идва от лъжа, но един лекар не може да не прави разлика между диагноза и заглавие на клинична пътека", заяви завеждащият Клиниката по вътрешни болести на "Пирогов" доц. д-р Петър Атанасов от протеста пред лечебното заведение.

    Повод за неговото изявление е твърдението на служебния здравен министър, че от "Пирогов" са му издали фалшива диагноза. Доц. Атанасов опроверга неговите твърдения. Той представи документи в своя защита, на които се вижда, че диагнозата е различна от името на клиничната пътека.

    "Направих го като за брат, а той се оказа Павлик Морозов (дете, което беше обявено за герой в СССР, защото предало баща си на комунистическата власт - бел. р.), продаде ме за дребни политически дивиденти", каза доц. Атанасов, който отбеляза, че със служебния министър на здравеопазването са дългогодишни семейни приятели, но това вече е приключило.

    "Това е епикриза за преболедуване от определено заболяване, различно от COVID-19. Всъщност това е епикриза за периода на изследвания на пациент с пост COVID синдром. Проявил съм лична ангажираност", обясни лекарят, показвайки документа.

    По думите му Кацаров е бил в болницата, но не е спал в лечебното заведение по негово желание.

    "Помолих съпругата му да го докара на контролни изследвания, за да преценя какво и как да направя и дали има нужда от допълнително лечение и профилактика. Да се отнеса към него, както съпругата му се отнася към мен като мой лекар. Направих го, за да не плаща скъпи изследвания", заяви Атанасов.

    Копирано от standartnews.com

    ------------------
    за съмненията ми, че тоя "документ", развяван от министъра по телевизията, нещо понамирисва, една дузина умници ме окичиха с епитети
    не държа на извинения от мижитурки
    кеф ми е, че се изпокриха и си траят

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  30. 30 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#21] от "deaf":

    а не са ли?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  31. 31 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    И как ще остане без гласовете на ИТН и ГЕРБ?
    —цитат от коментар 18 на Dimitar Mogilarov


    Ами много е просто!

    ГЕРБ гласува против.
    10 бройки от ИТН са „Въздатжал се“
    55 бройки от ИТН ги няма в НС.
    БСП+ДБ+ДПС+ИСМВ= 112 гласуват „ЗА“

    ПП: Както Иван Костов каза:
    Никъде не пише, че кабинета се избира със 121 гласа най-малко

  32. 32 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    И как ще остане без гласовете на ИТН и ГЕРБ?
    —цитат от коментар 18 на Dimitar Mogilarov


    Ами много е просто!

    ГЕРБ гласува против.
    10 бройки от ИТН са „Въздатжал се“
    55 бройки от ИТН ги няма в НС.
    БСП+ДБ+ДПС+ИСМВ= 112 гласуват „ЗА“

    ПП: Както Иван Костов каза:
    Никъде не пише, че кабинета се избира със 121 гласа най-малко

  33. 33 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    До коментар [#29] от "Николай Теллалов":

    Обществото може да наблюдава естествено, но не може да раздава присъди насам натам, основно защото няма нито цялата информация, нито експертизата.

  34. 34 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1811 Весело

    До коментар [#21] от "deaf":

    Аналогията между САЩ и Франция от една страна и България от друга е като аналогията между стола и електрическия стол - почти същото е само дето е съвършено различно!!!

  35. 35 Профил на marvinthemartian
    marvinthemartian
    Рейтинг: 145 Неутрално

    Стефан Янев, макар и служебен, е може би най-читавият премиер, който сме имали. Човекът не страда от мания за величие и дава думата и на другите министри. Има някои съмнителни неща около служебния кабинет, но като цяло е доста по-добър вариант от това, което биха могли да предложат партиите с мнозинство в парламента.

  36. 36 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#24] от "3biri":

    знаеш ли, отношението към литературния персонаж Андрешко е много точен индикатор дали някой човек е свестен или не

    благодаря, че ми даде възможност да изясня ти от кои си

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  37. 37 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 134 Неутрално


    Ами много е просто!

    ГЕРБ гласува против.
    10 бройки от ИТН са „Въздатжал се“
    55 бройки от ИТН ги няма в НС.
    БСП+ДБ+ДПС+ИСМВ= 112 гласуват „ЗА“

    ПП: Както Иван Костов каза:
    Никъде не пише, че кабинета се избира със 121 гласа най-малко
    —цитат от коментар 32 на hrx16647690


    А някой питал ли е Слави дали е съгласен на този сценарий? Защото нещо не им играе по свирката.

  38. 38 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#24] от "3biri":знаеш ли, отношението към литературния персонаж Андрешко е много точен индикатор дали някой човек е свестен или неблагодаря, че ми даде възможност да изясня ти от кои си
    —цитат от коментар 36 на Николай Теллалов



    До коментар [#36] от "Николай Теллалов":

    Ето как охарактеризира Андрешко великият наш писател Георги Марков:

    "...земна справедливост"

    Това въплъщава Андрешко - земна справедливост.

  39. 39 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    изказването на наемния лъжец и погромаджия Янев за "екзотичната идея" е нищо друго, освен кокетничене

    ако наистина му предложат, няма да се чуди, ще хукне с вирната опашка

    същото ще сторят Рашков и сопаджията псевдолекар

    и срещу когото ги насъскат, него ще хапят

    разбирам радостта, че в момента ръфат гербаджии - има за какво да ги ръфат
    но НАЧИНЪТ няма нищо общо дори с нормите на представителната лъжедемокрация, в която тук куп народ от противниците на ГЕРБ се кълне. Значи какво имаме? разправа на едни авторитаристи с други, а покрай тях - сума ти "странични разрушения"

    ето И ЗАРАДИ ТОВА смятам ВСИЧКИ политици и техни агиткаджии за боклуци, социопати, луди за връзване

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  40. 40 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    "Направих го като за брат, а той се оказа Павлик Морозов
    ===============================
    Тази злоба, отмъстителност му е заложена. Прилича много на дядо си.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  41. 41 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Стефан Янев, макар и служебен, е може би най-читавият премиер, който сме имали.
    —цитат от коментар 35 на marvinthemartian


    Дано след втория мандат на Румен Радев,
    кандидат-президентът на БСП бъде Стефан Янев.
    Това ще бъдат още два мандата на президент от БСП>

    До коментар [#35] от "marvinthemartian":

  42. 42 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#38] от "deaf":

    точно така

    справедливост и солидарност

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  43. 43 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#39] от "Николай Теллалов":

    Кое му е недемократичното на този начин?!
    Да не би Борисов да беше по-демократично избран?

  44. 44 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#33] от "zxp53317185":

    жалко, че не може
    присъдите биха били далеч по-адекватни, от тези на отдавна купените и препродавани следователи, прокурори и съдии

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  45. 45 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":

    Идеята е повече от екзотична, тя е рядко тъ*па и показва дълбоко непознаване на парламентарните процеси. Не съм учуден на това, защото първо беше предложена от Мая Манолова, а не от БСП. Тази идея означава евентуалната партия мандатоносител ( те са три: ИТН, ГЕРБ, БСП) да се откаже от свой избор на министър-председател и да предложи Янев за такъв, а той да предложи кабинет, който да мине през парламента. Е как я виждате тази работа? Янев е човек на Радев. Кабинетът, който той "ръководи" е изцяло подчинен на Радев и изпълнява неговите инструкции и има една цел: "изчегъртване" на ГЕРБ. Така ли се управлява държава? Досега не сме видели нищо смислено от този кабинет, нито едно решение "за", всичко е против, само незаконни уволнения и превишаване на пълномощия. Некадърните министърчета, Асенов, Петков, Пеканов показаха, че дори и харвардски дипломи не помагат, когато си маша в ръцете на един злобен, отмъстителен елементарен индивид, случайно попаднал на президентския пост.

  46. 46 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#43] от "deaf":

    оправдаваш една мерзост с друга

    недей

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  47. 47 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#35] от "marvinthemartian":

    Янев е кукла на конци, дърпани от пРезидента. Той е само една марионетка, без право на глас. Може да е читав, но самият факт че се е турил в услуга на чучелото пРезидент на Москва, свежда всички негови качества до нула.

  48. 48 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#45] от "Oggie Petkov":

    Никой не принуждава никоя партия да се откаже от своя избор за премиер.

  49. 49 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    А някой питал ли е Слави дали е съгласен на този сценарий? Защото нещо не им играе по свирката.
    До коментар [#37] от "Dimitar Mogilarov":

    Ще заиграе по свирката на тези дето го поставиха на тези пачи яйца, нищо, че сега се прави на велик. Задкулисието просто изчаква момента.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  50. 50 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1811 Весело

    До коментар [#25] от "Двеста хиляди гербиджи изчезнаха за три месеца":

    Много харесвам комунета да се опитват да ме обиждат на чекист!
    Пазете се от слънцето- горещниците не прощават!!!

  51. 51 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#32] от "hrx16647690":

    Мечт, мечти...празни мечти. ДПС без пазарлък не гласуват за никого.

  52. 52 Профил на marvinthemartian
    marvinthemartian
    Рейтинг: 145 Неутрално

    До коментар [#47] от "Oggie Petkov":

    И какво точно те кара да мислиш, че е руски президент? Той ли построи газопровод на Путин? Той ли остави руски шпиони да изнасят информация години наред безнаказано? Бойко е руската пионка в случая. Хубавото е, че си замина и няма изгледи да се върне.

  53. 53 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    [quote#41:"hrx16647690"][/quote]

    Тавариш, ти с какво запомни двата мандата на Гоце?
    Аз ги запомних с големия член!!!
    Този мандат на Радев с какво го запимни?
    Аз,с това, че беше предложен на Ездачката от Решетников и опита за преврат!!!!

  54. 54 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#43] от "deaf":оправдаваш една мерзост с друганедей
    —цитат от коментар 46 на Николай Теллалов



    До коментар [#46] от "Николай Теллалов":

    Не те разбирам?! Значи за теб когато една партия и нейният лидер обявят ПРЕДИ изборите,(както направи ГЕРБ и Борисов),че искат той техният лидер да бъде премиер,ти смяташ това за недемократично!
    Обаче смяташ за недемократично и когато партиите СЛЕД изборите се уговорят кой да бъде премиер!
    Кое е от двете е недемократично? Щото не може и двете да са.

  55. 55 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#21] от "deaf":

    Естествено,че са авторитарни.

  56. 56 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    А някой питал ли е Слави дали е съгласен на този сценарий? Защото нещо не им играе по свирката.
    —цитат от коментар 37 на Dimitar Mogilarov


    И защо му е на Слави да се правят избори за трети път.
    И то по негова вина. Освен това могат да му предложат той да избере министъра на културата.

    ПП: На Атанас Атанасов да му предложат поста Гл.Прокурор.
    А на ДПС справедливо разследване на Догановите имоти - там всичко е според Закона (гласуван от гербиджа).

    До коментар [#37] от "Dimitar Mogilarov":

  57. 57 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 829 Весело

    До коментар [#36] от "Николай Теллалов":
    Ето как охарактеризира Андрешко великият наш писател Георги Марков:
    "...земна справедливост"
    Това въплъщава Андрешко - земна справедливост.
    —цитат от коментар 38 на deaf


    Нищо подобно. Андрешко олицетворява криво разбраната КАСТОВА солидарност.

    Всъщност точно от това си е изпатил и доц. д-р Петър Атанасов.

    Направил, човекът, каквото можал, за да спести на Д-р Стойчо някой и друг лев, а онзи с ..... по главата.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  58. 58 Профил на .
    .
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Идеята за служебния кабинет да продължи управлението като редовен е кошмар за Борисов, за това той би бил съгласен да подкрепи Слави за какъвто и да е друг кабинен с приказките че уж не щял да пречи и мислел за България.
    ДПС също би предпочел някакво друго правителство, стига да му бунтат някой доходен министерски пост. Служебното правителство не ще.
    И до тук - ИТН, ГЕРБ, ДПС не искат служебния кабинет и могат да утвърдят друго правителство, на ИТН , 65+63+29 , вариант - 1. Плюс други партии, за да прилича на подкрепа. От друга страна това правителство ще е заложник на всяка една от тия партии.
    По-натам, ИТН се проваля, ГЕРБ ако ще Свети Петър да предложи, правителство няма да може да проксара, друг е въпроса че ще го ползва за ПР. ББ няма да бъде предложен за министър претседател, както и партийни министри. Просто ПР.
    Третия, вероятно БСП , предлага служиебния кабинет за постоянен, не минава, но това и значение няма що се отива на избори и служебния кабинет си остава.
    Значи това което мога да предположа е, че Слави Трифонов ако ще и магаре за министър председател да предложи, шанса му да състави кабинет са най-най големи. Поради страха на ББ от Рашков....

  59. 59 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    По информация от други сайтове Слави е в конфликт с неговите депутати и гласоподаватели, заради неговото правителство. Затова е тръгнал да преговаря с другите партии да няма нови избори, вече не е сигурен, че ще спечели

  60. До коментар [#50] от "selqnin":

    Истината винаги е най-обидна другарю чекист!

    Аз се пазя много добре, за тебе е късно вече и необратимо...

  61. 61 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#57] от "Родолюбец":

    Ама то всеки човек с власт първо мисли за своята "каста". И в това няма нищо лошо.

    В случая "д-р Стойчо" доколкото го разбрах става дума за байганьовщина. Ако не знаеш прототипът на Бай Ганьо е човек,който е станал съдия с помощта на свой приятел,но след това същият този съдия осъжда несправедливо приятеля си.

  62. 62 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#57] от "Родолюбец":

    още един

    благодаря

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  63. 63 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Янев се доказа като разумен и отговорен администратор, но не е професионален политик.
    Българските " професионални" политици могат да виреят само в проблемна държава, като нашата, защото всъщност са умели експлоататори на назрелите обществени проблеми.
    Подобно на патриотите, които узурпираха туркоезичната и ромската ниша, така и всички останали са яхнали "своята ниша" - социална, правна, геополитическа и т.н.
    И подобно на патриотите те се самообезмислят, ако експлоатираната от тях тема престане да е проблемна. Никой експлоататор не иска да " си го причини".
    Повсеместната липса на модерно политическо визионерство води до лутането в джунглата на вътрешните ни и външни проблеми. Затова и няма политически диалог, има изобилие на екзотични идеи, има шоу .
    И това е също продукт на Борисовото "недостижимо десетилетие"...

    От идиоти отговор не чакам
  64. 64 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#54] от "deaf":

    някакво недоразумение става

    казвам, че разправата на хората на Радев с хората на Борисов става ПРОТИВ официално декларираните "демократични норми"

    питаш ме за нещо, което май изобщо не съм коментирал, поне не и в тази тема

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  65. 65 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 741 Неутрално

    До коментар [#15] от "xlu12683878":

    "Който и да е само да не е простака от Банкя и крадливото му обкръжение."

    Е това е много елементарно мислене! Това "който и да е" ще ви изяде главните.С това който и да е, може да дойде някой много по - лош и от Борисов,ама докато се усетите, "който и да е" вече ще се е намърдал,и пак ще ревете!!!

  66. 66 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#54] от "deaf":някакво недоразумение ставаказвам, че разправата на хората на Радев с хората на Борисов става ПРОТИВ официално декларираните "демократични норми"питаш ме за нещо, което май изобщо не съм коментирал, поне не и в тази тема
    —цитат от коментар 64 на Николай Теллалов



    До коментар [#64] от "Николай Теллалов":

    Може ли само един пример за "разправа" с хората на Борисов? Някой от тях да е вкаран в затвора?
    И уточнявам,че уволнението НЕ Е разправа.

  67. 67 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1445 Весело

    Радев е само пилот, още не е астронавт и няма да могат да отговарят на изискванията на новото мнозинство

  68. 68 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#61] от "deaf":

    няма смисъл да му обясняваш
    не е чел "Андрешко"
    просто повтаря тъпотията, изречена навремето от мерзавеца Йордан Соколов - и всички "седесари" подхванаха рефрена за "андрешковщината"

    де да бяхме всички Андрешковци - нямаше да ни се качат на главите ни царе, ни костовци, ни станишевци, ни бойковци, радевци и славита
    а да сме станали за завист на швейцарците

    но не сме Андрешковци, уви
    нане вутевци и бай ганьовци
    язък

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  69. 69 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 723 Неутрално

    След политическата и здравна криза в Италия, президентът възложи на Марио Драги - бивш президент на Европейската централна банка, да състави правителство. Той състави правителство - половината от технократи, а другата половина от партиите. Всички партии го подкрепиха без крайно дясната. Отказа се от премиерската си заплата.
    Интересно е, че новото правителство на Италия включи в Плана за възстановяване европейско финансиране за съдебна реформа в Италия.

    Такава обединителна личност трябва да намерим за министър-председател и на България.

  70. 70 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    За какво му е на Радев за 30% да се занимава с всичките тия. С 30% не може да спечели президентски избори

  71. 71 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#63] от "chudomor":

    янев се оказа добро послушно псе
    изпълнителен чиновник: нищо лично, следвам спуснатите ми заповеди
    (не минава като оправдание обаче)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  72. 72 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#66] от "deaf":

    да, не е вкаран

    няма и да има вкаран от едрите, защото вкарвачите ще се саморазкрият като съучастници

    засега е само тормоз - по върховете

    как удрят по-низшите ешелони облажени герб-активисти - нямам достоверни сведения, само слухове, няма да ги повтарям

    ще повторя друго: не ми пука за гербавите, но 1) погромаджиите да не наричат себе си "демократи", защото действат като противниците си; 2) покрай сухото тъпчат суровото - примерът с Пирогов, където се заяждат с директора, но удрят цялата болница, без да се усъмнят в читавостта на цялостната система и особено бюрократите от НЗОК; пандемията още е факт, работоспособни болници ще потрябват - и то съвсем скоро

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  73. 73 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#71] от "Николай Теллалов":

    Имаш усещането или наистина си ухапан.
    Или се плашиш от ръмженето му...

    От идиоти отговор не чакам
  74. 74 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 1347 Неутрално

    Служебното правителство остави добри впечатления, но трябва да си отиде.
    Така е редно и така е по закон.
    Оттук нататък думата имат партиите.
    За съжаление.

  75. 75 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 941 Гневно

    Това се казва ДЕМАГОГИЯ!!!
    Тоя умира от желание да е Премиер още няколко месеца !!!

  76. 76 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 1347 Неутрално

    Комплименти за Янев - спокоен, разумен и ненатрапчив.
    Добър екип, свършиха работа кратко и ясно, без да ни занимават със себе си и без да правят театри.
    Нормален, делови, рутинен кабинет, какъвто трябва да бъде.
    Починахме си два месеца от драмите на омръзналия до смърт циркаджия Борисов,

  77. 77 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#73] от "chudomor":

    чети какво пиша, анонимчо, не си измисляй

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  78. 78 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 829 Весело

    До коментар [#57] от "Родолюбец":Ама то всеки човек с власт първо мисли за своята "каста". И в това няма нищо лошо. В случая "д-р Стойчо" доколкото го разбрах става дума за байганьовщина. Ако не знаеш прототипът на Бай Ганьо е човек,който е станал съдия с помощта на свой приятел,но след това същият този съдия осъжда несправедливо приятеля си.
    —цитат от коментар 61 на deaf


    Аз не бих оприличил Д-р Стойчо с Бай Ганьо. Различен профил и различен манталитет са.
    Единия е тарикат и хитрец на дребно, другия едно дребнаво, озлобено, отмъстително и нечистоплътно ( в духовен смисъл) човече.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  79. 79 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 829 Весело

    До коментар [#61] от "deaf":де да бяхме всички Андрешковци -
    —цитат от коментар 68 на Николай Теллалов


    Е, такива сте. И, за съжаление, не сте малко.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  80. 80 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#79] от "Родолюбец":

    опитваш се нещо да изгмецаш ли, анонимко?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  81. 81 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8034 Неутрално

    До коментар [#11] от "ceg22697604":

    Защо да не са легитимни. Това е правителство на президента, който е избран с най-голямото мнозинство и то, мажоритарно.

  82. 82 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#77] от "Николай Теллалов":
    Само, ако се постараеш да пишеш неща, които си заслужават четенето...

    От идиоти отговор не чакам
  83. 83 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 885 Неутрално

    [quote#41:"hrx16647690"]
    —цитат от коментар 53 на 4ort
    ти с какво запомни двата мандата на Гоце?[/quote]

    Аз ги запомних с изчагъртването на модела „Иван Костов“ от управлението на България и превръщането на СДС и ДСБ в маргинали, на които дори не се дава мандат за правителство. А в изборите за президент хората на ДСБ не стигат дори до балотажа, само защото са предложени от Иван Костов.

    Този мандат на Радев го запомних със слугинажа
    на Атанас Атанасов към ГЕРБ и липсата на подкрепа от ДСБ
    към Христо Иванов след подадената от него оставка.

    Ето и линк от „Дхевник:
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/02/19/2707956_ochakvano_votut_na_nedoverie_ne_uspia_135_deputati/

    До коментар [#53] от "4ort":

  84. 84 Профил на ceg22697604
    ceg22697604
    Рейтинг: 161 Неутрално

    До коментар [#17] от "deaf":

    Това, че няма партия и на кой да се държи отговорност, ако се провалят. Всички ще си измият ръцете от тях, ако едно служебни правителство направи голям гаф или престъпление.

  85. 85 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#82] от "chudomor":

    ох, горкия

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  86. 86 Профил на ceg22697604
    ceg22697604
    Рейтинг: 161 Неутрално

    До коментар [#19] от "3biri":

    А мутрата ако водеше президентска република по-добро ли щеше да ти бъде? Не, щеше да бъде много по-зле. Повечето овластени президенти са открити диктатури днешно време като Путин, Ердоган, Вучич, Си, Асад, Мадуро и т.н.

  87. 87 Профил на ceg22697604
    ceg22697604
    Рейтинг: 161 Неутрално

    До коментар [#21] от "deaf":

    САЩ и Франция са по-скоро изключения. А и двете пак са в групата на по-слабите демокрации според Фрийдъм Хаус. Преди да кажеш, че това е щото мразят Тръмп, не понижиха Америка още по-времето на Обама.



  88. 88 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#85] от "Николай Теллалов":
    Съжалявам, Теллалов. Това, че си "отпушил каналите на вдъхновението си" , пък аз не съм впечатлен е твой проблем...

    От идиоти отговор не чакам
  89. 89 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 1066 Весело

    Троловете на севда пак се активизирали ама дали ще
    им платят надниците,не знаят:)))

  90. 90 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 1066 Весело

    Троловете на севда пак се активизирали ама дали ще
    им платят надниците,не знаят:)))

  91. 91 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    До коментар [#87] от "ceg22697604":

    не са изключение

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK