Татяна Дончева посъветва "Има такъв народ" да са по-диалогични

Татяна Дончева посъветва "Има такъв народ" да са по-диалогични

© Юлия Лазарова



Варненският депутат от 46-тото Народно събрание Татяна Дончева призова колегите си от "Има такъв народ" да бъдат по диалогични и да не поставят условия, които да водят до отказ. Пред БНР тя даде за пример Иван Костов, който през 1997-ма година е имал мнозинство от 147 гласа, без да е длъжен е на никого, е сложил декларация за национално съгласие на масата. "Тази декларация беше водеща в продължение на две - три години", припомни Дончева.


Тя призова в следващия парламент да бъдат формулирани приоритети и след това да се работи по тях. "Националните приоритети трябва да се проговорят и с БСП и с ДПС, независимо, че от "Демократична България" са заявили, че всякаква форма на комуникация с ДПС е недопустима", е мнението на депутата от "Изправи се! Мутри вън".


Според Дончева в "Има такъв народ" има разумни глави и хора, които не са толкова самонадеяни и които не биха желали да минат две седмици през парламента и да се приберат вкъщи. "Хората не желаят това. Те смятат, че политиците са длъжни да направят каквото се иска от парламента. Когато обаче народът е пратил много малко политици на терен, този процес става много труден. Точно това трябва да разберат някои представители на ИТН. В политиката грубото натискане върху ските води до падане. Винаги има нужда от съюзници", е нейното мнение.


В понеделник лидерът на "Има такъв народ" представи правителство с премиер Николай Василев, което обаче не срещна подкрепа сред нито една от т.нар."партии на протеста". В резултат вчера беше обявено, че ще се направи нов кабинет, но пак без консултации с други партии. Разговори ще има на по-късен етап, като те ще са за приоритетите на правителството. "Ако не получим подкрепа от партиите на протеста за наше правителство, няма да подкрепим и тяхно", посочи заместник-председателят на партията на Слави Трифонов Тошко Йорданов (анализ по темата вижте тук).


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3477 Весело

    Тези двете устати бивши комунистки ( ТД и ММ) по добре да не се показват много много че ме втриса от тях!

    klimentm
  2. 2 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1987 Весело

    "Татяна Дончева посъветва "Има такъв народ" да са по-диалогични"

    И тази съветва!
    Както по времената, когато чалгата се вихреше повсеместно, мутрите вилнееха, а тя ги съветваше да режат опашката на гущера.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4384 Весело

    "Националните приоритети трябва да се проговорят и с БСП и с ДПС, независимо, че от "Демократична България" са заявили, че всякаква форма на комуникация с ДПС е недопустима", е мнението на депутата от "Изправи се! Мутри вън"."



    Почва се. Специално при тези, всичко може да се очаква, след като в предния парламент гласуваха в порядъка - 5/4/5, и във всякакви други комбинации, и при трите възможни варианта имаха гласове...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  4. 4 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    ИТН, след изборите, по въпросите около Иван Гешев, Сотир Цацаров,
    Ахмед Доган и Делян Пеевски не искат да си причиняват диалогичност.

  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    Циркът ще бъде забавен, ако парламентът се разглежда като циркова арена.

  6. 6 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    То ясно, че всички про пРезидентски творения ще посъветват Трифонов'ци да са
    'по диалогични'.
    Зер, ако сега пак се отиде на нови избори 2 в 1, мандатчето на пРезидентчето ще е последното, а някои с 5% ще станат под 4.
    Така че: 'По любезно, моля'

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  7. 7 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3469 Неутрално

    “олямо оплакване се носеше тази седмица над Родината. От всички партии. Тези на статуквото и тези на протеста бяха изключително единодушни в потреса си защо спечелилата избори политическа сила не ги е поканила на преговори. Под преговори въпросните партии разбираха най-вече разпределяне на постовете. Явно очакваха, че Слави Трифонов ще ги покани, ще ги черпи с кафенце и послушно ще си записва коя партия кое министерство желае да оглави. Това коментира журналистът Петър Волгин за БНР.

    И когато това не се случи, излъганите в най-съкровените си надежди партии се обидиха. И заплакаха. Особено сащисан беше политическият умнокрасивитет. Там и без това са убедени, че само те могат да управляват, а всички останали трябва да ги слушат в захлас.

    А когато от „Има такъв народ“ пренебрегнаха тяхната величава експертност, автентичната десница възприе това като вселенска обида.



    Всъщност както политиците, така и анализаторите нямат никакво основание да негодуват срещу начина на действие на Слави Трифонов. Достатъчно е да си припомнят същността на неговата партия. Създателите на „Има такъв народ“ винаги са подчертавали неконформисткия си подход, стремежа да изненадват и провокират.





    Те много държат да не приличат на останалите партии. Затова никой не бива да се учудва нито на постовете във фейсбук, нито на отказа от традиционното партийно поведение. Да, традицията повелява, както се казваше в една реклама навремето, след изборите партиите да почнат едни дълги преговори, или казано политически некоректно, пазарлъци, за това кой какво ще получи при една бъдеща коалиция. Само че традициите не са това, което бяха. И е напълно естествено ИТН да не желае да се съобразява с традиционното поведение.





    И именно тук идва моята критика към спечелилата изборите политическа сила. Не можеш да твърдиш, че си най-последователният борец срещу политическото статукво и да предложиш такъв кабинет, какъвто ни представи Слави Трифонов в понеделник. Този кабинет беше олицетворение на статуквото. Не просто на политическото, а което е по-важно, на идеологическото статукво. С премиер, който е бил осем години министър, и чиито идеи са взети от ултралибералните наръчници от началото на 80-те години, както и с министри, които сякаш са извадени от брошура на „Америка за България“ как трябва да изглежда едно модерно правителство.





    С много жени, задължително с жена начело на отбраната, задължително с човек от малцинствата. За да бъде политическата коректност на този кабинет пълна, липсваше само задължителния министър-гей. И пак безкрайни приказки за приватизация и концесиониране. А основният акцент трябваше да бъде поставен не върху тези либерални лакърдии, които слушаме вече три десетилетия. Акцентът трябваше да бъде поставен върху социалната тематика, върху мерките, които ще се вземат за повишаването на доходите и пенсиите. Ето това е борба със статуквото.





    Приватизацията и членството в еврозоната са клишета, които всяка партия, държаща ба бъде различна от мейнстрийма, трябва да избягва.



    Партията на Слави Трифонов може да има сериозно присъствие в политическия живот при едно-единствено условие – ако наистина е различна от останалите политически сили. Ако отказва да влезе в предварително зададените схеми, а не се съобразява с тях.

    Защо повечето избиратели предпочетоха „Има такъв народ“? Поради много причини, но със сигурност основната е, че гласоподавателите възприемаха тази партия като най-автентичното отрицание на политическото статукво. И затова гласуваха за нея. Ако „Има такъв народ“ започне да се държи като останалите партии, тя много бързо ще загуби основното си предимство. Ще се превърне в част от статуквото, срещу което твърди, че така неистово се бори.”

    Любовта ще спаси света!!!
  8. 8 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Айде да не дава Костов за пример

  9. 9 Профил на Джони Пенкофф
    Джони Пенкофф
    Рейтинг: 293 Неутрално

    70% лeви бългaри пacувaт нямaт пaртия. .. Румeн Рaдeв e винoвeн, чe нe нaпрaви пoлитичecки прoeкт. И Кoрнeлия кoятo рeвнувaшe - чe Рaдeв имa тoлкoвa нaрoднa любoв, и cи пaзи cтoлът - тя, и възпирaшe Рaдeв oт тaкъв прoeкт. И OЩE 5 ИЗБOРИ ДA ИМA - ПРAВИТEЛCТВO НЯМA ДA ИМA.

  10. 10 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Математиката показва, че за да се състави правителство ще са необходими гласовете на БСП и/или ДПС. Това на практика означава, че всеки който е гласувал за някоя от протестните партии, всъщност е гласувал за БКП (БСП+ДПС). Истината често е неприятна, но сега показва и умствният капацитет на мнозина, които са очаквали промяна, но вземат участие в подмяна...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  11. 11 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Дончева и Слави не може да нямат общи познати. Да не се предлага да води преговорите с БСП

  12. 12 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    До коментар [#7] от "hope":

    Ако „Има такъв народ“ започне да се държи като останалите партии, тя много бързо ще загуби основното си предимство.

    А , ако продължава да държи така както в последните дни ще го загуби още по-бързо.

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4384 Неутрално

    До коментар [#11] от "ggot":

    Това ясно го каза Смилов, Дани, социолога на "Дневник".

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Хареса ѝ на Танчето да ръковои НС на ушенце и сега иска да съставя правителство. Отровните нямат срам и съвест.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  16. 16 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3859 Неутрално

    Математиката показва, че за да се състави правителство ще са необходими гласовете на БСП и/или ДПС. Това на практика означава, че всеки който е гласувал за някоя от протестните партии, всъщност е гласувал за БКП (БСП+ДПС). Истината често е неприятна, но сега показва и умствният капацитет на мнозина, които са очаквали промяна, но вземат участие в подмяна...
    —цитат от коментар 10 на Разобличител


    Математиката (а и формалната логика) показва, че за да се състави правителство на ИТН са нужни гласовете единствено на Герб (без Бойко, той и без това не е депутат). А и икономическите им концепции са много сходни.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  17. 17 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3477 Весело

    До коментар [#16] от "Петър Самсонов":

    "А и икономическите им концепции са много сходни."

    Аз не знам Методиев да е имал "икономческа концепция"също и Слави?!

    klimentm
  18. 18 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    До коментар [#9] от "Джони Пенкофф":

    При БСП ситуацията е:
    - част са за Бойко,
    - част са за статуквото,
    - част са поели към Бузлуджа на чиверме,
    - част пренасят долари и марки през сръбската граница,
    - част се трудят на ползу роду като РМД приватизатори,
    - и на всички демокрацията отне много и ходят голи, боси и гладни.

  19. 19 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1734 Неутрално

    Ужас...човек незнае кой от кои е вече!

  20. 20 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Бившият адвокат на мултигруп да запази съветите за себе си.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  21. 21 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    ИТН няма да прави правителство , а ще чупи стойки ... Другите партии трябва да създават правителство , което да разгради МОДЕЛА ГЕРБ...Дончева вижда малко по далече и търси голямо конституционно мнозинство !?? Може и да стане ...

  22. 22 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    Корпорацията съвети не приема.Малко остана докато разберем ще имаме ли редовно правителство или ще ходим на поредните извънредни избори.ИТН решиха да работят така.

  23. 23 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1077 Весело

    Бившият адвокат на мултигруп да запази съветите за себе си.
    —цитат от коментар 20 на kvasimodo


    Е как си го представяш ти това нещо? Политическата хлевоустница Т.Дончева да мълчи!? Да видя-няма да повярвам!

  24. 24 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3721 Весело

    ИТН няма да прави правителство , а ще чупи стойки ... Другите партии трябва да създават правителство , което да разгради МОДЕЛА ГЕРБ...Дончева вижда малко по далече и търси голямо конституционно мнозинство !?? Може и да стане ...
    —цитат от коментар 21 на dejmos
    Какво имате предвид ката казвате конституционно мнозинство което да разгради ГЕРБ ама да е без ИТН и ГЕРБ.

  25. 26 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Жено, ти си толкова оплетена в стауквот, че за теб спокойно може да се каже, че си самото СТАТУКВО... не че за Трифонов не може да се каже същото!

  26. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3120 Неутрално

    До коментар [#22] от "chicago514":

    ИТН май започнаха да стоплят, че ако отидат на следващи предсрочни избори, може и да нямат толкова депутати колкото имат сега. И затова дадоха лек заден. Не знам какво ще правят, когато ДБ повдигне въпросите за Гешев и за реформа в правосъдието. Слави ако е решил, че ще го раздава много тежко от Фейса или студиото, леко се е объркал.

    Бивш tww09306483.
  27. 28 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3452 Весело

    "Националните приоритети ТРЯБВА да се проговорят и с БСП и с ДПС, НЕЗАВИСИМО, че от "Демократична България" са заявили, че всякаква форма на комуникация с ДПС е недопустима", е мнението на депутата от "Изправи се! Мутри вън".


    Хахаха! Трябвало, независимо какво точно иска ДБ?!
    Точно така, Танче! Покажи им на тия къде зимуват раците! Размахай пръчката, покажи моркова и ... съгласувайте, пардон ГЛАСУВАЙТЕ заедно с БСП и ДпС, то иначе няма начин, нда... Хем без ГЕРБ, хем без ДпС не става, нали? Тогава ще висите само на примката на любимата ти Корнела, а тя хич не е склонна на уговорки, особено с теб или Маяма. Всъщност заради това, а и заради винаги протегнатите, но нежелани 10 гласа от Борисов, ви трябва сигурната ръка на Доган. Той го знае и затова мълчи някъде от петото място. Докато ви дава тази ръка, ще папате, Танче!
    "Дават ли ти еж, гонят ли те беж!", както го е казал мъдрият ни народ.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  28. 29 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Весело

    До коментар [#21] от "dejmos":

    ОК с гласовете на ДПС и БСП ще разградите модела ГЕРБ.
    И ще направите модел ДПС или БСП?
    Само питам, понеже ако ДБ не подкрепи ИТН, те също няма да го подкрепят.
    В такъв случай трябва да ползвате гласовете на ДПС и БСП за да разграждате.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  29. 30 Профил на Ivan Nikolov
    Ivan Nikolov
    Рейтинг: 315 Весело

    Те тошковците умишлено ги играят тези номера на НЕДИАЛОГИЧНИ И АНТИСИСТЕМНАА ПАРТИЯ за да спрат промените в съдебната система.Ще напраят всякакви номера да няма правителство на промяната.В краен случай борисов и дпс ще търсят за подкрепа.Предварително са готови да жертват специализираните съд и прокуратура.И лицето иван гешев ще жертват, да се правят на реформатори .само и само МЕХАНИЗМЪТ НА ИЗБОР НА ГЛ.ПРОКУРОР И ВСС ДА СЕ ЗАПАЗИ,с надежда да прескочат кризисният период и наново да надделеят.Добре ,че тръмп вече го няма и президентът Байдън сериозно е подхванал проблема с руските проксита и окупираната система у нас.Обречени сме на успех,МЕКАТАСИЛА е при свободните демократишни хора и партии и мачка като валяк,Както хилядите танкове не им помогнаха на времето и никой не можаха да убедят че американските войници се търкалят пияни от кока кола ,или пък да слушаш йосиф кобзон е по готино от диип пърпъл,така и сега русоробите ще загубят.Меката сила на свободните хора накара първанов навремето да съдейства за приемането ни в НАТО и сегашният президент Радев как се включи в триморието.Ако ще и с решетников да се е търкалял нямат избор

    НЯМАМ БРАТУШКИ И НЕ СЪМ ОСВОБОЖДАВАН
  30. 31 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2326 Неутрално

    До коментар [#24] от "chicago514":

    Не с тях - мнозинство от 160 нагоре ! За определени поправки се иска мнозинство 2/3

  31. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7956 Неутрално

    Някои смятат, че са само наблюдатели в представлението, наречено български политически живот.Ще гледат, ще се забавляват и понякога ще ръкопляскат. Не сте , драги сънародници. Всички участваме и всички търпим последствията.

  32. 33 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2326 Любопитно

    До коментар [#29] от "kvasimodo":
    Аз не съм гласувал за БСП , но те 6 години бяха тероризирани от МУТРИТЕ ! Сега Слави бил протестен , а БСП били статукво ...ти да видиш !! Всеки ден на протестите виждах представители на БСП , но никога на ИТН... А, представителите на БСП в правителството се спаряват прекрасно - справка Б.Рашков и Я.Стоилов . ИТН искат да спрат тази добра инерция ... и не знам защо го правят !?

  33. 34 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#5] от "stedim":

    Щеше да да е забавно, ако беше в някоя друга държава.
    Тук е тъжно.

    Panta rhei....
  34. 35 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    В смъсъл по министерство дашни.

  35. 36 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6074 Неутрално

    До коментар [#1] от "klimentm":

    Сега е модерно да се ръкопляска на червените чугуни, по чието време избуяха трибуквените групировки и които заявяваха преди четвърт век, че поемат вината, само с мезета.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  36. 37 Профил на Птоломей Едно
    Птоломей Едно
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Няма как. Момчетата вършат точно това, за което им плаща Дръндарския сопол...

  37. 38 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3452 Весело

    "Според Дончева в "Има такъв народ" има разумни глави и хора, които не са толкова самонадеяни и които не биха желали да минат две седмици през парламента и да се приберат вкъщи. "Хората не желаят това. Те смятат, че политиците са длъжни да направят каквото се иска от парламента. Когато обаче народът е пратил много малко политици на терен, този процес става много труден. Точно това трябва да разберат някои представители на ИТН. В политиката грубото натискане върху ските води до падане. Винаги има нужда от съюзници""

    Как беше заглавието на онзи филм? "Анализирай това"? Ами хайде:

    I. Като казва, че в ИТН от една страна, има "разумни глави", тоест ЕДНИ ДОБРИ, а от друга, такива, които "не са толкова самонадеяни", тоест ЕДНИ ЛОШИ другари, се поставят два въпроса:
    1. Кои са "лошите" другари в ИТН? Да не би да се говори за бай Тошко, бай Филип Хъша и недай Бог за чичко Слави?
    2. Опитва ли се Дончева да "мравчи" групата на ИТН по стар седесарски обичай?

    II. Как могат да се тълкуват думите, че "народът е пратил МНОГО МАЛКО политици на терен"?
    1. Не допускам, че Дончева има предвид себе си, Маяма, Капон, а що не и Корнела - те сичките са "политички" безапелационно.
    2. Явно става дума за някои други другари и то, по-конкретно от групата... изненада-а-а!... ПАК на ИТН.
    3. И пак се поставя същият въпрос - №1 от т.I по-горе - КОГО има предвид Дончева? Възможно ли е да визира и част от ДОБРИТЕ славеейци?

    И като добавим, че единствената санкция за "добри", "лоши", политици или не, е това, че "след две седмици ще се приберат вкъщи", какво остава за НАРОДА, да попитаме?

    Ами за "бедния" НАРОД остава перспективата да плати още едни 100 милиона за СЪЩАТА БОЗА, същите гадни комунистически втръснали мутри. Или да ги изгони с камъни наесен, барабар с Фърчилко Фуражков! Това остава.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  38. 39 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2008 Весело

    До коментар [#21] от "dejmos":ОК с гласовете на ДПС и БСП ще разградите модела ГЕРБ.И ще направите модел ДПС или БСП?Само питам, понеже ако ДБ не подкрепи ИТН, те също няма да го подкрепят.В такъв случай трябва да ползвате гласовете на ДПС и БСП за да разграждате.
    —цитат от коментар 29 на kvasimodo


    +
    Ми тъй де, да плеснат с ръце и да се прегърнат и с помощта на ДПС най после да вземат да разградят модела - Пеевски.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  39. 40 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Те тошковците умишлено ги играят тези номера на НЕДИАЛОГИЧНИ И АНТИСИСТЕМНАА ПАРТИЯ за да спрат промените в съдебната система.Ще напраят всякакви номера да няма правителство на промяната.В краен случай борисов и дпс ще търсят за подкрепа.Предварително са готови да жертват специализираните съд и прокуратура....
    —цитат от коментар 30 на Ivan Nikolov


    Реформа без ГЕРБ, ДПС, БСП е невъзможна. Но в тези 3 партии има опитни парламентаристи, и независимо глупостите, които плямпа Тошко А., ще се направи някакъв опит за реформиране на съдебната с-ма. Защото това го искат и от Брюксел, и от Вашингтон. Друга тема е, доколко моделът ще е работещ, и удовлетворяващ партньорите ни.

  40. 41 Профил на Gustav Mahlerov Vienski
    Gustav Mahlerov Vienski
    Рейтинг: 561 Разстроено

    Не вярвам в благоприятно за населението развитие на политиката, икономиката и здравеопазването в БГ-то. Тези всичките са се взели в пъповете си и не мислят за нас, за вас, за децата и старците....
    Само кинтите ги интересуват, и то големите кинти...
    Кой е разумен, образован, семеен с деца, интелигентен, чаровен- няма!
    Кой сърдит, кой нацупен, кой саможив, всичките алчни и най-вече липсва им малко интелигентност....

  41. 42 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 3151 Любопитно

    Дончева Ванко 1 ще чегърка ГЕРБ и ще е промяната?

  42. 43 Профил на mbs
    mbs
    Рейтинг: 294 Весело

    Адвокатката на Баневи с 5% кого пък е тръгнала да съветва

  43. 44 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    Не очаквайте нищо смислено от ИТН-справка предложеното правителство и премиер.

  44. 45 Профил на Ivan Nikolov
    Ivan Nikolov
    Рейтинг: 315 Неутрално

    [quote#40:"pontius_glarus"][/quote]

    Ще се опитат да променят без ИСТИНСКИ РЕФ.ПАРТИЯ да участва,те да държат контрола и ако може да повторят номера със Хр.Иванов и блокирането на съдебната реформа

    НЯМАМ БРАТУШКИ И НЕ СЪМ ОСВОБОЖДАВАН
  45. 46 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Трифонов никак не обича менторския тон. Не знам как ще се разберат с Дончева.

  46. 47 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    и Дончева почна да омеква

    всички постепенно се предават пред тарикатите от ИТН

    това ме радва
    страната се нуждае от очистителна криза, която ИТН неизбежно ще провокира

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  47. 48 Профил на ages
    ages
    Рейтинг: 888 Неутрално

    ИТН са точно обратното на Костов. На Слави мафията години наред му плащаше, за да осмива Иван Костов в шоуто си. И изобщо двамата са напълно несъизмерими.

    Защо ако не да?!
  48. 49 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#7] от "hope":

    Волгин е леке
    и умее единствено да констатира, като поднася констатациите си по-засукано и даже забавно по форма
    много повече казват канените от него
    веднъж със самия факт че точно те са поканени
    дваж - с откровенията си, граничещи със самопризнания

    личи, че гледа към ИТН с интерес
    всички т.нар. "леви" (марксистка банда) гледат така към ИТН, даже когато трифоновистите ги дразнят, и се облизват на вкусни коалиционни далаверки

    Слави пак ще се изгаври с тях (чисто по рефлекс на шоумен) и този път ще го намразят трайно, а Волгин пръв ще почне да бълва змии и гущери, ще забрави дори любимата си мишена "световните либерални елити"

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  49. 50 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#25] от "МАСА Macedonian Aeronautics and Space Administration":

    порно

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  50. 51 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Трифонов никак не обича менторския тон. Не знам как ще се разберат с Дончева.
    —цитат от коментар 46 на pepisky


    Te няма за какво да се разбират

  51. 52 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#46] от "pepisky":

    да, той обича да държи менторски тон някому
    спрямо себе си наистина не търпи
    отчетливи симптоми

    идеално

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  52. 53 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    До коментар [#38] от "ПерсоналиСка":

    Или да ги изгони с камъни на есен, барабар с Фърчилко Фуражков! Това остава.
    Изгонихме ги, останаха камъните и понеже не спомена нито веднъж - ГЕРБ

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  53. 54 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3452 Весело

    До коментар [#38] от "ПерсоналиСка":Или да ги изгони с камъни на есен, барабар с Фърчилко Фуражков! Това остава.Изгонихме ги, останаха камъните и понеже не спомена нито веднъж - ГЕРБ
    —цитат от коментар 53 на petrow1973


    Ти си явно твърде функционално грамотен и затова си намерил "ГЕРБ" в думите на Татяна, хахах... Щото пък аз намирам само ДПС и БСП, освен "самонадеяните" ИТН, между които има твърде "малко политици" на терен.
    Та за ГЕРБ - просто няма начин да не бъде споменат - ГЕРБ при всички машинни мушенгии представлява повече от 1/4 от всички депутати, точно колкото имат и ИТН. Това, че събирате механично гласовете на последните с тези на Маяма, ДпС, БСП и ДБ, не означава, че имате право да чегъртате ГЕРБ. Тоест вашите камъни ще полетят към вашите глави. Ся разбра ли?

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  54. 55 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3120 Неутрално

    До коментар [#29] от "kvasimodo":

    Точно и заради това предсрочни избори са твърде вероятни. Слави Трифонов е с единия крак в капана. Иска да управялва, но няма гласове в парламента. И ще не ще трябва да угажда на БСП или ДПС. Публично няма как да полегне на ДПС, затова ще приеме някои искания на БСП, които звучат по-меко. Иначе няма как... В политиката няма безусловна подкрепа. А въобще не съм сигурен, че при следващи избори ИТН ще достигне същият брой депутати. Нарцисизмът на Слави няма да го докара далеко... Трябва обединение върху политики и решаване на наболели въпроси. И всичко това трябва да е публично в парламента. С монолози от студиото едва ли ще стане. Както и със спорни фигури от времето на НДСВ и Тройната.

    Бивш tww09306483.
  55. 56 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    До коментар [#54] от "ПерсоналиСка":

    Хищниците се разбират:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  56. 57 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#33] от "dejmos":

    Съгласен ИТН не бяха на протестите.
    Но извинете да разчитате на БСП ....?!
    Тимео данаос ет дона ференте. Бой се от даровете на данайците.
    За пръв път /и последен/ гласувах за ГЕРБ на втория тур за президент.
    Вече на два избора не гласувам за десните поради колаборацията им с г-жа Манолова.
    Не разбирам подобни приятелства /както и това на г-н Кънев с г-жа Йончева/

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  57. 58 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#33] от "dejmos":

    Съгласен ИТН не бяха на протестите.
    Но извинете да разчитате на БСП ....?!
    Тимео данаос ет дона ференте. Бой се от даровете на данайците.
    За пръв път /и последен/ гласувах за ГЕРБ на втория тур за президент.
    Вече на два избора не гласувам за десните поради колаборацията им с г-жа Манолова.
    Не разбирам подобни приятелства /както и това на г-н Кънев с г-жа Йончева/

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  58. 59 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#55] от "Petleshev":

    Тц. Смятам, че е смелчага, защото вече е договорил подкрепата на дпс и герб. Ще го оставят да си играе с популистките глупости за партийна субсидия и мажоритатен вот. Но няма да пипа прокуратурата и ВСС.

  59. 60 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    С Дончева трудно се води диалог, трудно може да вземеш думата от нея.

  60. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 62 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    До коментар [#61] от "niksan1":

    Оооооо Танчето била милионер.И за какво и е тогава ИСМ?Да не иска да стане милиардерка?Ха ха.Добре ме разсмя.

  62. 63 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 1177 Любопитно

    До коментар [#27] от "Petleshev":

    Добре, колко според теб ще имат на следващи избори 10, 20, 30? И колко ще имат ДБ, дори да си удвоят резултата с кой ще управляват с ГЕРБ, ДПС, БСП или ИСМВ с тях ли ще правят съдебните реформи? Пропагандата, която правите е насочена към кого и в полза на кого?

  63. 64 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 1157 Весело

    Дончева, когато с вас са диалогични, ще трябва да мълчат.

  64. 65 Профил на faro
    faro
    Рейтинг: 147 Неутрално

    До коментар [#27] от "Petleshev":

    Петлешев....еднодневката ИТН ( И Така Нататък) приключи....даже и ребятата-чалгари го разбраха това....славчо, че не е блестял умствено е ясно...но що му трябваше да влиза в такава плитка локва...да става подлога на доган и бившите ченгета (то май няма бивши ченгета)..
    Не знам..просто като цяло нещата са отврат....с черешката на тортата татяна дончева....

  65. 66 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1528 Неутрално

    Ванковщината е дигноза.

    Седеше на кнгресите на ДСБ до Радан.

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 01 Sep '21 — Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев
  66. 67 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2522 Неутрално

    До коментар [#61] от "niksan1":Оооооо Танчето била милионер.И за какво и е тогава ИСМ?Да не иска да стане милиардерка?Ха ха.Добре ме разсмя.
    —цитат от коментар 62 на peen40



    Можеш да се смееш до захлас - не е забранено .
    Дончева беше водещ адвокат на « Мултигруп «, на Цветан Василев и извади от кауша « Ванко -1 « . Само тези три случая са достатъчни за поне милион .
    За други по- дребни дела, нямам представа, но ти се смей, някой казват, че смехът е почивен ден на сърцето .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  67. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 70 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    До коментар [#7] от "hope":

    "За да бъде политическата коректност на този кабинет пълна, липсваше само задължителния министър-гей. "
    ======================

    Ако управляват и година, поне половината ще излязат такива!

    Еретик
  70. 71 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3120 Неутрално

    До коментар [#63] от "choguna":

    До коментар [#65] от "faro":

    ИТН може и да е еднодневка, но нямаме нов спасител. Затова искат или не искат трябва да изкарат 2-3 години. Колкото и да се напъвате в ГЕРБ, бита карта сте...! :)))

    Бивш tww09306483.
  71. 72 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 832 Неутрално

    До коментар [#8] от "ggot":
    "Айде да не дава Костов за пример "

    Иван Костов трябва да го учите по учебник наизуст, сладурче!
    И дано поне мъничко научите от него!

  72. 73 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 696 Неутрално

    има лесен и ефективен начин да се намекне на ИТН да не изнудва! - ДБ и ИСМВ на първо време да не подкрепят кандидата им за шеф на НС!!
    а да предложат (временно) Дончева - БСП и ГЕРБ ще я подкрепят за да натрият носа на слави.
    така ИТН ще осъзнаят, че и тях може да изчегъртат!

  73. 74 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    .....Не разбирам подобни приятелства /както и това на г-н Кънев с г-жа Йончева/
    —цитат от коментар 57 на kvasimodo


    Много са трудни. Но и единият, и другият са предвидими, имат си някакви принципи (независимо дали ни харесват или не), които си ги спазват.
    Нещо, което не може да се каже при ГЕРБ (при тях става дума само за пари и кюлчета), особено при ИТН!

  74. 75 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    ....Ако „Има такъв народ“ започне да се държи като останалите партии, тя много бързо ще загуби основното си предимство.
    А , ако продължава да държи така както в последните дни ще го загуби още по-бързо.
    —цитат от коментар 12 на star bastun


    Със сигурност знам, кои ще загубят!
    Ние, останалите.
    Гарантирам на 100%.
    Отново отлагаме нещата са в близкото бъдеще.
    20 години вече нищонеправене, само крадене и крадене....

  75. 76 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    До коментар [#75] от "pontius_glarus":
    "Отново отлагаме нещата са в близкото бъдеще..."

    "....нещата ЗА в близкото бъдеще..."

  76. 77 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1987 Весело

    До коментар [#22] от "chicago514":

    "Корпорацията съвети не приема.Малко остана докато разберем ще имаме ли редовно правителство или ще ходим на поредните извънредни избори."

    Можеш да смяташ, че ще го има. Подкрепено от ГЕРБ (с чувство за хумор- за да стане някой за смях на кокошките ) и ...от ДБ (с омерзение, щото така подпечатват факта, че няма къде да се дяват от гаврата, която си правят с тях).
    Е, има и друг вариант, де- ако ДБ се самоизгаврят със себе си и гласуват против.
    Но за последствията от подобна ситуация не ми стига фантазията.
    Но това не е всичко- не ми се мисли, какво ще стане, ако и БСП или ДПС проявят чувство за хумор...
    Е, хуморът ще ни дойде в повече, но няма да се затрудним да изберем, над кого да се смеем.

  77. 78 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#61] от "niksan1":

    Да не забравиш в списъка на уважаваните юристи и милионери да сложиш и любимеца си Бойко Рашков от ДС. После, след като, досущ като другар от пленум на БКП си хвалил тези предани другари, не забравяй да призовеш към лустрация и изчистване на ченгетата от ДС. Че да е резила пълен.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  78. 79 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2533 Весело

    Аз пък си мисля, че има един феномен, който се премълчава от политолозите.
    Привържениците на ГЕРБ и ИТН са със сходен манталитет. Като отчетем и факта, че много гласоподаватели се ориентират към победителите, най-вероятно е отливът на гласове от ГЕРБ да отиде за ИТН.
    Ако Слави предложи правителство, но то се отхвърли, ще има основание да каже: "Аз опитах, ама другите не ме подкрепиха." В такъв случай хора, гласували за ГЕРБ и искащи да има стабилно правителство ще гласуват за ИТН.
    Залагам на това, че ако не се гласува правителство, на следващите избори ИТН може да спечели още гласове за сметка предимно на ГЕРБ, но и на други партии.

  79. 80 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    Да наречат партията си Изправи се мутри вън" или нещо подобно могат само ДЕБИЛИ.
    Които в два последователни вота независима от едногодишни хунвейбински крясъци и еквилибристики така и не можаха да надхвърлят 5те %. Айде малко повече скромност от госпожа /госпожица?/ Дончева.

    ГЕРБ измъкна от блатото България. Блатото, в което беше набутана след ТРИ правителства на Комунистите и гладът беше постоянен спътник на българина.

    ИТН за сега /освен ГЕРБ/ са единствената формация, която дава признаци , че мисли за България.
    Останалата помия драпа за постове и пари.

  80. 81 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Влизаме в политическа криза и аз съм съгласен с мнението на Николай Теллалов от по-горе, че тя ще бъде очистителна. Очакват ни турбуленции, на институциите ще им се наложи да се еманципират от политическите си зависимости. Рискът е за стратегическите проекти, които логично са венецът на политически решения. За съжаление и реформата в правосъдието, и структурната реформа в икономиката ще бъдат забавени. Можем само да се надяваме, че това забавяне няма да е фатално. Така или иначе, според мен, най-тежкия проблем на държавата ни е зависимостта на институциите от политическата конюнктура.

  81. 82 Профил на JsT
    JsT
    Рейтинг: 128 Любопитно

    Тези двете устати бивши комунистки ( ТД и ММ) по добре да не се показват много много че ме втриса от тях!
    —цитат от коментар 1 на klimentm


    Веднъж комунист, за цял живот комунист!
    Ясно е, че комунетата и гърбавите няма да подкрепят правителство на ИТН и ще тласнат страната към нови избори. С което ще загубят още 3-4-5% и така докато новите партии най-накрая не съберат 50+1%.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK