"Има такъв народ" обмисля парламентът да не заседава всяка седмица, не бил "фабрика за закони"

"Има такъв народ" обмисля парламентът да не заседава всяка седмица, не бил "фабрика за закони"

© Велко Ангелов



Дали Народното събрание да продължава да заседава от сряда до петък, или да има редуване на седмици с пленарни заседания и седмици със заседания на комисии - това е въпрос, който председателят му Ива Митева е поставила на обсъждане сред партиите. Мотивът - да се правят качествени закони, а не както сега - един народен представител да трябва да участва в две комисии едновременно.


Засега предложението само е поставено за обсъждане и не е част от проекта за правилник на 46-ия парламент, който се очаква да бъде гледан в пленарната зала утре.


Според Ива Митева трябва да се търси механизъм парламентът да бъде работещ и депутатите да изпълняват съвестно задълженията си.




В момента пленарните заседания са от сряда до петък от 9.00 до 14.00 часа, а заседанията на комисиите - обикновено в сряда и в четвъртък следобед. Често се налага на един депутат да участва в две комисии едновременно, заради което присъства на заседанието на едната, а за другата "делегира" гласа си на парламентарната група.


"Важното е парламентът да работи качествено. Това не е фабрика за закони", коментира зам.-председателят му от "Има такъв народ" Виктория Василева.


В последните години доверието в парламента пада, а според юристи качеството на законите не добро.


От парламентарната група на "БСП за България" обявиха, че не подкрепят идеята.


ДПС ще подкрепи идеята за друг начин на провеждане на заседанията в пленарната зала, ако общественото мнение и медиите застанат зад това предложение, коментира Йордан Цонев, цитиран от БТА.


Допълнителните пари при реализиране на приоритетни за България задачи, които народните представители могат да получават от години, вероятно ще бъдат премахнати. В 45-ия парламент по предложение на "Демократична България" бе сложен таван на тези възнаграждения - до 25% от заплатите. В предишни мандати не е известно какви са били сумите, ако са давани такива.


Депутатите ще запазят сумите по т.нар. допълнителни разходи, с които се заплаща дейността на сътрудници, консултации, експертизи, помещения и други дейности, свързани с работата на народните представители. Техният размер е до 2/3 от заплатата.


Предложението, което предстои да се обсъди, е тези пари да се привеждат по банков път на депутатите. Идеята е на "Изправи се.БГ! Ние идваме!", а мотивът - да не остават в "черните каси" на групите.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (103)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4708 Неутрално

    Това НЕ Е ОК!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3399 Весело

    Кхъ, кхъ ...

    Не бил фабрика? Убаво!

    Сал да са уточним - бутик ли ша го правите или читалищен кръжок по дърводелство?

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3142 Неутрално

    Ами тогава и заплатите да бъдат намалени.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  5. 5 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3934 Неутрално

    Хайде да не преиграваме!
    Нека е всяка седмица на само понеделник, сряда и петък.....Примерно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  6. 6 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3352 Неутрално

    други песни пяха, другииии...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  7. 7 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 206 Весело

    Ама защо ви е парламенти наистина. Вижте Швейцария където няма парламент. Проблема е че там депутатите не получават заплати. Докато нашите комуняги(защото всички са комуняги в тоя парламент през последните 120 години) крадат народа чрез данъци и чрез субсидии от Евро комунягите.

    Но иначе пак идете да гласувате и се радвайте на демонокрацията.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  8. 8 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    През седмица?!?
    Ма много, бе, ще се преработят, сакън!

  9. 9 Профил на nilak
    nilak
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ок е.

  10. 10 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    До коментар [#4] от "AModoMio":

    " Ами тогава и заплатите да бъдат намалени."

    Даже предлагам да бъдат намалени наполовина ! Ама депутатите ще се скрият зад " работата в комисиите", както може да се досетим ! Нямам спомен депутатите да са гласували намяляване на заплатите си досега !

  11. 11 Профил на rqm431061711
    rqm431061711
    Рейтинг: 246 Неутрално

    Демек досега са работили само 3 дни в седмицата ли? Ако това е сериозно значи всички, които са били депутати някога трябва да се скрият в дупки нянанви, че ще име б*й. Е това е да си на държавна хранилка...3 работа и то само следобяд...

  12. 12 Профил на Alexander Kotcev
    Alexander Kotcev
    Рейтинг: 128 Неутрално

    Точно в този момент трябва да заседава всеки БОЖИИ ДЕН, събота и неделя с удължено работно време.

  13. 13 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    Предлагам да не заседават изобщо. Що да се мъчат?

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5340 Неутрално

    В стремежа си да оригиналничат ИТН ще оберат негативите

  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3399 Весело

    Предлагам да не заседават изобщо. Що да се мъчат?
    —цитат от коментар 13 на Гражданин


    Другарат Станко Тодоров не одобрява това!

    На тридневни сесии на всеки шест месеца и те така!
    Да си дойдем на думата!

  16. 16 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    Има логика ! Комисиите са само проформа , и в 70% от случаите депутатите дават пълномощно на някой да гласува.

  17. 17 Профил на kimaf
    kimaf
    Рейтинг: 370 Неутрално
  18. 18 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Ама разбира се!
    Още не са започнали, както се казва, а вече не им се работи :)
    То и правителството няма да е "фабрика" за дейност, а по-скоро за "плаваща дейност" :)

  19. 19 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 134 Неутрално

    Хубавците не искат да ходят на работа, но искат да вземат заплати... Личи си, че ще строят комунизъм.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  20. 20 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 996 Неутрално

    За мен много добро предложение. Съмнявам се да се приеме, тъй като всички се правят на много работни сега, мислещи за хората, ала Маяма, и такова действително работещо предложение, а не алабалистика няма да се хареса на популистката, депутатска душица.

  21. 21 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    Следващата стъпка: 120 депутати, после 60, после направо закриване. Горе-долу така ги виждат нещата Чалгарите,

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  22. 22 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1761 Весело

    Аз предлагам, проседяването в парламента да НЕ води до придобиване на пенсионни права и да е "на ползу роду". (както казваше Жорж Ганчев)

  23. 23 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    Ама те се преработиха депутатите....... пленарните заседания са от сряда до петък от 9.00 до 14.00 часа, а заседанията на комисиите - обикновено в сряда и в четвъртък следобед. .........

  24. 24 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2247 Неутрално

    Глупост !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  25. 25 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    До коментар [#18] от "debruckere":

    Много се извинявам, ама такива като тебе протестираха и впоследствие гласуваха точно за това.

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3399 Неутрално

    В стремежа си да оригиналничат ИТН ще оберат негативите
    —цитат от коментар 14 на pet_fire


    Тези, които им въртят "посланията" не са глупави.
    Та това явно е с цел.

    Викат - да се работело в комисиите.
    Добре!
    Ама има толкова много за разчистване, разплитане, оправяне след творчеството на гербиджа, особено от "епохата Барню", а и като притурим неминуемо необходимите бързи натъмънявания и чисто нови постановки съобразно новите реалности, които възникват в момента и в ЕС, и заради Зелената сделка, и въобще като сериозна промяна - това си е огромен куп, който трябва да се гласува и приеме.

    Прочее ... комисиите ...
    Нали нямаше да "се договарят на тъмно"?
    Кой от мат'рялонаселението следи комисиите?
    Най-много пленарните заседания!

  27. 27 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    От 140 депутата остамахме на 240 и на половин работно време. А субсидията още не е 1 лев.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  28. 28 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Може и изобщо да не заседават а да продават вестници и боб на женския пазар...

  29. 29 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Е всяка сряда ли да работят.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  30. 30 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    "Парламентът не произвеждал Закони" ; "ИТН" произвеждала най-добре Чалга...
    Е... Ша съ упра'им!

  31. 31 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Тези от ИТН си просят да им поискам оставката преди да са започнали даже. Точно фабрика за закони е. Никой не е казал Х закона на седмица да изкарват, но искаме дебати и публичност. Стига толкова дистанционно управление от интернет и джипки!

  32. 32 Профил на 1_april
    1_april
    Рейтинг: 1326 Любопитно

    "Има такъв народ" обмисля парламентът да не заседава всяка седмица..."

    Ей, тези няма да издържат с имитацията на парламентаризъм и до края на седмицата даже?
    Чалго, днеска му минава "контролния" преглед и скоро ще изприпка при Мефо, за да види колко чекмедженца му е заделил.....

  33. 33 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Наглостта на Ива Митева почна да става дразнеща...... Вземете и говорители си назначете като "царя" и забранете парламентарният контрол а?

  34. 34 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Чудесно! И при Тодор Живков не работеха постоянно, а имаха две сесии в годината. Feels like 1971...

  35. 35 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1515 Любопитно

    До коментар [#31] от "Aldi Mitov":


    Точно фабрика за закони е.
    —цитат от коментар 31 на Aldi Mitov


    Не е ли малко рисковано, да се оставят ИТН, "да коват Закони"?

  36. 36 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    Най-добре е, плаващо работно време!
    Според готовността на комисиите.

    Плюс това думата хубаво съответства с плаващото правителство и плаващата подкрепа на едно или друго решение...
    🙄

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  37. 37 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Тия колко димки за отвличане на вниманието ще пуснат за да замаскират факта, че нямат идея кво правят и дори нямат правителство и всичко правят в последния момент и пращат на поразия писма на куцо кьораво и сакато да става министър?

  38. 38 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#34] от "gogo63":

    Да...... ама си работиха по работните места по селата..... а не търкаха дебели гъзове по банките.......

  39. 39 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1070 Весело

    Това НЕ Е ОК!!!
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Кмете- Бойко, Бойко! 😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  40. 40 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Нищо не може да се сравни с парламента, където ГЕРБ беше водещ.Приеха лобистки закони и създадоха маса проблеми.
    Може пък да е по-добре така.Определено трябва промяна!Подозрителен съм към ИТН, но тук се взема решение от всички, не само от тях!

  41. 41 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Следващата стъпка: 120 депутати, после 60, после направо закриване. Горе-долу така ги виждат нещата Чалгарите,
    —цитат от коментар 21 на nv


    А парите за депутати-директно с бюджета на 7/8 тв :)::)

  42. 42 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#31] от "Aldi Mitov":

    По-скоро се борят да няма време за парламентарен контрол на краденето от министрите и подчинените им. Но и това с прокарването на истанбулската конвенция тихичко, почти без пленарно обсъждане, също може да го сделат. Така няма да стигне навреме до мисирките да ни известят и да се вдигне народа, а чак когато ще трябва да забучваме паунските пера изотзад, ше ни го сведат като задължително.

    мурзилка
  43. 43 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#18] от "debruckere":Много се извинявам, ама такива като тебе протестираха и впоследствие гласуваха точно за това.
    —цитат от коментар 25 на nv


    Много се извинявам, ама не ме познавате и НЕ-Не съм гласувал за ИТН!
    Но, ако трябва да използвам Вашия език, ще кажа: заради такива "познавачи" като тебе, всичкото ни е такова-от футбола, до правителството :)

  44. 44 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Интересна идея. Или първа "малка стъпка" към редукция на броя депутати?...

    От идиоти отговор не чакам
  45. 45 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Весело

    Тези от ИТН си просят ... поискам оставката ... искаме дебати и публичност...
    —цитат от коментар 31 на Aldi Mitov


    Искате, ама няма!
    Свърши тая!
    Да сте спечелили изборите...

    Искали те...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  46. 46 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Я Радев да ги разпуска и да си става диктатор.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  47. 47 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Искат да разпуснат парламента. Не им трябва.

  48. 48 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3399 Весело

    Интересна идея. Или първа "малка стъпка" към редукция на броя депутати?...
    —цитат от коментар 44 на chudomor


    Требе твърде много фантазе-дедукция, та да провидиш редукция!

    Не ви се ще да е истина, нали?
    Признайте си!

  49. 49 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#4] от "AModoMio":

    Ше изгониш митничар и политик от мястото на което се е настанил, като го плашиш, с намаляване на заплатата. Бе ти уред ли си, те да не са отишли за заплати да управляват. Цял държавен бюджет им е в ръцете. Колко беше последно ~50000000000 € пък пари капят и от ЕС бюджета т.н.

    мурзилка
  50. 50 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1085 Весело

    Основна цел на изчегъртването на Борисов беше "да се възстанови парламентаризма и възвърне ролята на Парламента", нъл тъй ве, измамени камилчета?
    Ей на, мечтата ви се сбъдва - квот се спазарят в комисиите, ще се спуска на дупетатите за гласуване "ан блок" за ден-два в месеца и готово!
    Е, "фабриката за закони" няма да изчезне, ще е другаде, не в Парламента, а в едни сараи и резиденции, обаче това е малка цена за спасяването на милионите на Баневци, Миневци, съиздатели и прочие честно забогатели граждани.
    Честито!

    Знанието е сила, информацията - власт
  51. 51 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    Нищо не може да се сравни с парламента, където ГЕРБ беше водещ.Приеха лобистки закони и създадоха маса проблеми...
    —цитат от коментар 40 на Капабланка


    Ами да!
    На всичкото отгоре, преместиха заседанията в партийния си дом, та после един месец, индианците да влачат сергията обратно, където е била откакто свят светува...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  52. 52 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    "Това не е фабрика за закони"

    А какво е? Цирк?
    Съгласна съм.

    "В момента пленарните заседания са от сряда до петък от 9.00 до 14.00 часа, а заседанията на комисиите - обикновено в сряда и в четвъртък следобед."

    У, бре-е-е! За тия 5-10 хиляди левчета живи да ги оплачем тия ми ти депутати и депутатки! Много работа това!
    Василева, отделно плащаме и на сътрудници, секретари, протоколисти, куриери, шофьори, хигиенисти, пазванти и прочие... та, май излиза, че парламентът наистина не е "фабрика", а бижутерско студио с купища злато и диаманти, което не произвежда НИЩО! Само опуква материалите.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  53. 53 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 3142 Неутрално

    Чудесно! И при Тодор Живков не работеха постоянно, а имаха две сесии в годината. Feels like 1971...
    —цитат от коментар 34 на gogo63


    При Тодор Живков не получаваха заплата от Парламента. Всички работеха и се събираха когато ги викаха.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  54. 54 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2390 Неутрално

    Точно в този момент трябва да заседава всеки БОЖИИ ДЕН, събота и неделя с удължено работно време.
    —цитат от коментар 12 на Alexander Kotcev


    Принципно, в парламента не се решава нищо, стадо от 240 овце гласува, каквото са му спуснали отгоре съответните пастири. Парламента у нас е един гумен печат и хранилка за 240 калинки, струващи ни скъпо и прескъпо.

  55. 55 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    парламентът да не заседава всяка седмица, да не вземат да се преработят случайно........ а какво става с депутатските съветници ,  “сътрудници на депутати”.....парламентарните сътрудници ....... Общо 23 471 000 лв. бяха средствата, заделени през 2020 г. за заплати на депутатите, а допълнително в категорията "разходи за издръжка", която включва транспортни разходи, разходи за заплащане на сътрудници, консултации, експертизи, квартирни и дневни пари за посещения на избирателните райони, бяха заделени 11.3 млн. лв. Общо за 2020 г. одобреният бюджет на Народното събрание възлизаше на около 81 млн. лв............ сега какво се случва да каже Ива Митева. ......... Ще има ли съкращения или напротив?

  56. 56 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1085 Весело

    [quote#45:"Рим"][/quote]

    Пудел, да не си въобразяваш, че вие сте спечелили изборите?
    Вие, лилявците, ще имате 0 (нула) министри, точно толкова, колкото и ГЕРБ.

    Знанието е сила, информацията - власт
  57. 57 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Те още не се почнали да работят даже... И не означава, че всяка седмица трябва да пишат закони.

  58. 58 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2390 Неутрално

    Следващата стъпка: 120 депутати, после 60, после направо закриване. Горе-долу така ги виждат нещата Чалгарите,
    —цитат от коментар 21 на nv


    Що, като са 240 тлъстоохранени хрантутника, някаква работа ли са свършили досега ??

    Много добре знаете, че парламентът у нас е една бутафория, решенията се взимат "по-нагоре" и се свеждат като заповеди до струващите ни само като заплати и хонорари между 5 000 и 10 000 на калинка ..... отделно са и другите разходи по тях .....

  59. 59 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 943 Любопитно

    А защо изобщо да заседава?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  60. 60 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#55] от "MPetr":

    Съкращения в пари ще има, обаче те ще са за НСО.
    За парламента ще се съкращава време. Два пъти месечно и ако много мъцаме, може и веднъж до два пъти годишно да направят сесиите. При избирането и... за Нова година. За 9-и септември ще е подарък, бонус.
    Хак ни е, като сме се залепили за екраните и не пропускаме дума, пък после вземаме и я тълкуваме.
    От друга страна, парламентът е за тва - да се говори! Е, с малки промени - те няма да говорят, те ще заговорничат, шушукайки, а накрая ще ни уведомяват за крайния резултат с добре подготвени и тренирани речи.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  61. 61 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#55] от "MPetr":

    Съкращения в пари ще има, обаче те ще са за НСО.
    За парламента ще се съкращава време. Два пъти месечно и ако много мъцаме, може и веднъж до два пъти годишно да направят сесиите. При избирането и... за Нова година. За 9-и септември ще е подарък, бонус.
    Хак ни е, като сме се залепили за екраните и не пропускаме дума, пък после вземаме и я тълкуваме.
    От друга страна, парламентът е за тва - да се говори! Е, с малки промени - те няма да говорят, те ще заговорничат, шушукайки, а накрая ще ни уведомяват за крайния резултат с добре подготвени и тренирани речи.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  62. 62 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#53] от "AModoMio":


    При Тодор Живков не получаваха заплата от Парламента. Всички работеха и се събираха когато ги викаха.
    —цитат от коментар 53 на AModoMio


    Политбюро "работеше" 24/7/365, нали?

  63. 63 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 445 Гневно

    До коментар [#8] от "Toshko Afrikanski":

    Да, 3 дена работа,10,000лв. и нагоре заплата.Е наистина си построиха комунизма,ама само за тях де.

  64. 64 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1634 Весело

    До коментар [#48] от "xm...":

    "Щтенията" ми са в друга посока...
    И понеже използваш логически термини : по индукция , ако използваме Бундестага, нашия Парламент би се "вталил" до 50-60 депутата...

    От идиоти отговор не чакам
  65. 65 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    Според мен, другарите не искат да ги притесняват журналистите. До тоалетна не могат да прибягат, без да ги заклещят камери и микрофони, но пък им е неудобно да признаят, че това са поискали и това са получили. От друга страна, представа нямат за нищо - ни идея какво ще правят, нито какво ще им спуснат за гласуване, нито с думите са "на ти", с речите пък - хептен! Не знаят какво и срещу кого да рекат. Това ако не е ужас, не знам кое е!
    Гледах онзи ден една доста оправна репортерка на Алфа гонеше депутатите на ИТН като империалисти, хаха... Всички ги питаше за програмата им и всички я насочваха към сайта на партията. Тя контрираше, че "бабите на село" нямат интернет и искат да разберат, ще ни изкарва ли Славиту от НАТО, обаче получаваше "гръб" или хлопната пред носа врата. Единственият словоохотлив се оказа един депутат, бивш репортер от протестите миналата година, който бе "хапнат" лекичко, че е бил там много по-малко от момичето на Сидеров.
    НО и той не знаеше какво е написано на сайта, хахаха...

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  66. 66 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    "Това не е фабрика за закони"А какво е? Цирк? Съгласна съм."В момента пленарните заседания са от сряда до петък от 9.00 до 14.00 часа, а заседанията на комисиите - обикновено в сряда и в четвъртък следобед."У, бре-е-е! За тия 5-10 хиляди левчета живи да ги оплачем тия ми ти депутати и депутатки! Много работа това!Василева, отделно плащаме и на сътрудници, секретари, протоколисти, куриери, шофьори, хигиенисти, пазванти и прочие... та, май излиза, че парламентът наистина не е "фабрика", а бижутерско студио с купища злато и диаманти, което не произвежда НИЩО! Само опуква материалите.
    —цитат от коментар 52 на ПерсоналиСка


    Пропуснала си отпуските им - имат повече, отколкото учениците - ваканция.
    Депутат да си - шапка на тояга с това работно време. В петък на контрола има по 5-6 човека в залата, другите плажуват, зимуват, търгуват, лобират, прибират десятъка - все под прикритието "срещи с избиратели".

  67. 67 Профил на taj201056287
    taj201056287
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Тва ми звучи на, дакте да предлижим етая тотална тъпотия за да може еитая леко по малка глупост да мине по лесно, стара бизнес тактика.

  68. 68 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3985 Весело

    До коментар [#21] от "nv":

    " Следващата стъпка: 120 депутати, после 60, после направо закриване. Горе-долу така ги виждат нещата Чалгарите"

    Че той за бай Тошовият парламента отдавна е закрит ! Не смее да стъпи там, ама да се слага на султана е първа китка ! Мутренски " патриотизъм" !

  69. 69 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    [quote#66:"Галя Станчева"][/quote]

    Нищо не съм пропуснала. Знам даже защо го правят. Защото бавят топката! До средата на септември ще е така. После, ще се разбързат като миналия път, ще плеснат, ще се прегърнат и... Радев ще ги пусне в дълга ваканция като тази от април до юли.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  70. 70 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#62] от "Tzar Vova Josei-ki":

    ====.Политбюро "работеше" 24/7/365, нали?===== Ама колко човека мислиш че са били? .....Съставено беше от десетина души и заседаваше редовно по няколко пъти в месеца......средно един път седмично обикновенно във вторник.... 

  71. 71 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1449 Весело

    До коментар [#50] от "pag":

    "обаче това е малка цена за спасяването на милионите на Баневци, Миневци, съиздатели и прочие честно забогатели граждани"

    Общо са милиарди, за това е тая умнокрасиво-комунистическо-мафиотска 'борба за правдини' :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  72. 72 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Ми те депутатите трябва да са си отпочинали. Я утре ако ги подгини народа както прз 97 г. или белия автубус как ще бягат.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  73. 73 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Бе то Слави имго е казал.

    Новините започват с дебат за бюджета К'ви дебати, ебати, депотати и ментета. На трибуната качва се некъв педераст. Педераст, педераст, но облечен във власт. Устата му глупости, в очите му злоба. Той тая власт ще я стиска до гроба, а щом свърши поредния смешен дебат, ще отиде да чука в Студентския град.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  74. 74 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#61] от "ПерсоналиСка":

    ===.Съкращения в пари ще има, обаче те ще са за НСО.=====що пък за НСО?......нещо съм изпуснал ли?

  75. 75 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    И още от лидера на ИТН

    Добър вечер уважаеми зрители. Спите ли или чакате да дойдат поредните спасители? Колко пъти се повтаря старата история? Изхвърляме единия, прегръщаме втория. Някой знае ли как един милиционер внезапно събужда се милионер? Те нали уж са нови, а пак са си същите, правят се на шефове, гледат мрачно, мръщят се. И изведнъж става ясно, че са пълни с имоти. И изведнъж става ясно, че са пълни идиоти. И какво да ги правим сега тея кавали `щот така или иначе вече сме ги избрали? Не ви ли омръзна да ви лъжат на дребно? Не ви ли омръзна да живеете бедно? До кога ще си траем, вече става банално? Толкова ли е трудно да живеем нормално?

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  76. 76 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    До коментар [#61] от "ПерсоналиСка":===.Съкращения в пари ще има, обаче те ще са за НСО.=====що пък за НСО?......нещо съм изпуснал ли?
    —цитат от коментар 74 на MPetr


    Щото свалят охраната и колите на бившите председатели и зам.председатели на НС, а тази на настоящите ще трае само докато има НС.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  77. 77 Профил на Лилипутин
    Лилипутин
    Рейтинг: 289 Разстроено

    Направо веднъж годишно Славиту да спуска новата си доза мисловни напъни по 7/8ТВ, за какво са им заседания. Депутатите да се намалят от 240 - на 3 - Славиту, Тошкото и оня дебелия, чието име не държа да научавам. Партиите да се намлят на 1 - да не се харчат пари за субсидии, изборите могат да се направят веднъж годишно, като борбата да е за второ и трето място - да се уточнят подвластниците на учиндолският цар.

  78. 78 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 314 Неутрално

    А понеделник и вторник какво правят?

  79. 79 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    До коментар [#74] от "MPetr":

    Обаче като се замислих и се сетих, че почнат ли да пипат в сферата на Радев, няма да им е съвсем леко, щото неговата охрана продължава доживот, но тази на Доган виси със страшна сила. Отделно те ще "спестят" пари, ама Радев няма никакво намерение да се разделя с хора и коли, както и с поддръжката им, нито пък да връща в хазната нещо, което не е изхарчил с кеф.
    Тъй че...идеята на др. Митева е поредният прах в очите и изваждане на преден план на същити с бели конци сценарии, които да отвличат вниманието от истинските проблеми и да послужат за печелене на време. До 20-ти октомври НС ще е разпуснато, запомнете ми думата!

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  80. 80 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#76] от "ПерсоналиСка":

    А да..... и на Фандъкова....... Ми супер !...... и бюрото за защита 8-9 милиона ......

  81. 81 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    А понеделник и вторник какво правят?
    —цитат от коментар 78 на aa1830


    Чешат се по кратуните.

  82. 82 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    А защо не го направят само да им превеждаме парите, а те да си стоят по къщите!?

  83. 83 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7458 Неутрално

    Тя не предлага през другото време комисиите да не работят. Просто по-малко ще се говори, повече ще се работи.

  84. 84 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Направо някои бягат от отговорност.

    ДБ=БКП
  85. 85 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    До коментар [#76] от "ПерсоналиСка":А да..... и на Фандъкова....... Ми супер !...... и бюрото за защита 8-9 милиона ......
    —цитат от коментар 80 на MPetr


    До Бюрото за защита не знам, дали ще стигнат, защото то е на подчинение на Главния прокурор, а те първо него би трябвало да се опитат да махнат, което няма да е лесно, освен ако не приложат комунистическите методи, с каквито плашат и Борисов.
    Май от създаването си до 2018 г. това бюро е било на подчинение на М-во на правосъдието. Сега като нищо могат да го дадат на Радев, хаха... Много пазачи ще са му необходими за момента, в който сдава багажа.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  86. 86 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Ако се споразумеят да поддържат бройка, колкото да има кворум, по цял месец могат да не стъпват.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  87. 87 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#85] от "ПерсоналиСка":

    Абе да не стане само от много "икономии" бюджета на Народното събрание от около 81 млн. лв...... на кръгло 100....... https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2020/12/31/4158562_235_mln_leva_za_zaplati_i_drugi_vuznagrajdeniia_na/

  88. 88 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2513 Неутрално

    При работа през седмица ще имат възможност да прескачат ддо Варадеро и Копакабана. Така де Атака се отживя, сега ще поживеят ИТН и ИМВ.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  89. 89 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#85] от "ПерсоналиСка":Абе да не стане само от много "икономии" бюджета на Народното събрание от около 81 млн. лв...... на кръгло 100....... https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2020/12/31/4158562_235_mln_leva_za_zaplati_i_drugi_vuznagrajdeniia_na/
    —цитат от коментар 87 на MPetr


    Не се съмнявай, че ще стане. Може и 150 да стане. Пари бол, както се казва. "Само" 130 ще дадат за комбинираните избори през ноември, нали? За тези последните не казаха колко дадоха, но пък изкупиха машините на Смартматик като домати от сергия в 6 ч. вечерта - колкото има в щайгата толкова. "Залежали" били в складовете им в Европа, хаха... та затова вместо 1500 купиха по втория начин над 1670 по цените на спанака. 4-5 хиляди лева парчето - кво му плащаш! И 700 секции в чужбина - всяка с разходи за по няколко човека, плюс това, плюс онова и ей ти ги 100 милиона! Ние сега сме тръгнали сметки на дребно да правим, хаха...

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  90. 90 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    От ЗАДКУЛИСИЕ минаваме на ЗАДКОМИСИЕ.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  91. 91 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 705 Неутрално

    През седмица?!?Ма много, бе, ще се преработят, сакън!
    —цитат от коментар 8 на Toshko Afrikanski


    Верно. По времето на Боко тиквата и ПКП изкараха 4 г.(а преди това още 8) без да свършат нищо. Ходеха в Парламента само да лапат евтини кюфтета.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  92. 92 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Защото сигурно много работят и са преуморени за да не заседават всяка седмица. Да им намалят и заплатите на половина тогава, след като ще работят през седмица.

  93. 93 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Може в паузите да правят чалгарски шоута за разнообразие.

  94. 94 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2063 Весело

    До коментар [#89] от "ПерсоналиСка":

    ====Не се съмнявай, че ще стане. Може и 150 да стане. =====Ааааа не вярвам.... всичко е на "голяма прИмоция"...... https://youtu.be/DvKf0yk4_xE

  95. 95 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1634 Весело

    Не е лошо да си припомним професионалната биография на Ива Митева. И да го направим почтително, щото си знаем, че всички тук сме достойни кандидати за " министър на остроумието"... С един единствен "недостатък" - прекалено разбираме от всичко...

    От идиоти отговор не чакам
  96. 96 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 793 Весело

    Ами по тази логика,хайде и ние да не работим всяка седмица.Заплатите обаче да си останат същите.

  97. 97 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 793 Весело

    А защо не го направят само да им превеждаме парите, а те да си стоят по къщите!?
    —цитат от коментар 82 на svoboden


    И да гласуват с есемеси!

  98. 98 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Точно фабрика за закони е.
    Имат точно 2 заседания на седмица по половин ден.
    Петъка е парламентарен контрол.

    Уж щяха да връщат политиката в парламента, а те направо ще го затварят.

    ИНТ = ДПС

  99. 99 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 1122 Весело

    Значи: едната седмица работят от сряда до петък, а другата - понеделник и вторник. Гениално, Митева, повече от гениално!

  100. 100 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3352 Неутрално

    обмислих още веднъж заявлението

    и ще се съглася с него

    обосновка: аз ЗНАМ че всъщност парламентът е ТОЧНО ТОВА - фабрика за закони (поне на теория, поне според декларациите на самите парламентаристи); знам също, че законите се правят по поръчка (и не "масовият гражданин" е поръчител); освен това, според мен в структурата на едно прякодемократично общество просто няма място за подобна институция (образно казано, тя е раздробена и разпиляна в мрежовите граждански органи за самоуправление).
    от което следва, че приветствам решението на ИТН да каже истината за ролята на парламента - да прикрива реално действащата олигархия (властта на малцинството, малцинството се състои от едрите бизнес групировки и техните лобисти);
    мога само да се радвам, че ИТН руши институциите на представителната лъжедемокрация, като отрича тяхната номинална същина (предназначение);
    и се надявам, че след кратко объркване, възмущение и порой сълзи-сополи, всред народа ще настъпи озарено разбиране, че наистина нямаме нужда от парламент, правителство, партии (вкл ИТН) и други паразити. След което ще благодарим на ИТН за свършената работа по разчистването на терена от отпадъци (ИТН чак тогава ще проумее какво точно е надробила, и то без да го иска, просто от келешлък и преследване на съвсем други цели, описвани като "човешинка-мързелче-вирене на нос") и ще ги разпуснем като партия - да се оправят без готованство и доене на чалга.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK