"Да светне червената лампичка": партньорите вече искат споразумения и имена на министри

"Да светне червената лампичка": партньорите вече искат споразумения и имена на министри

© Юлия Лазарова



Преговорите за бъдещо управление изглеждат зациклили, след като в петия ден на консултации за възможно правителство потенциалните партньори от т.нар. "партии на протеста" - "Демократична България" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!", изненадващо втвърдиха тона и посочиха няколко искания, от които не могат да отстъпят, ако се очаква да дадат гласовете си, а в отговор партията мандатоносител "Има такъв народ" не показа, че ще се съобразява с тях. В същото време БСП подчерта, че сближава позициите си с най-голямата партя и дори покани формациите на Христо Иванов и Мая Манолова да обсъждат общи условия за подкрепа за кабинет. Ситуацията беше използвана от ДПС за поредна остра атака срещу "Демократична България", докато премиерът и президентът продължиха натиска си за намиране на формула за по-широка подкрепа на бъдещ кабинет.


В последните два дни преговорите на експертните групи на "Има такъв народ" с БСП, "Демократична Българи" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!" вървяха под мотото "без особени различия", но и с неяснота как ще бъдат потвърдени приоритетите, по които би трябвало да бъде постигнато обединение за гласуване на правителство. Тази сутрин в изявление от парламентарната трибуна лидерът на групата на "Демократична България" Христо Иванов поиска писмени споразумения с конкретни ангажименти във властта, както и кандидати за министри, които привличат доверие. Като примери той посочи тримата популярни служебни министри - Асен Василев, Кирил Петков и Николай Денков, които бяха канени за участие в първия състав на проектокабинета на "Има такъв народ".


Иванов отново настоя на бъдещото управление да бъде гарантирана "дистанция от ДПС и ГЕРБ", тъй като основната задача на бъдещ кабинет е да се пребори с корупцията в България, а двете формации "са заложник в своите ядра на две организирани корупционни групи - около Бойко Борисов и около това, което наричаме Сарая - вратата, от която влиза корупцията".




След него председателят на групата на "Изправи се.БГ! Ние идваме!" Мая Манолова потвърди позицията на формацията, че не трябва да има влияние на ГЕРБ и ДПС. Тя също се обяви за споразумения по приоритетните политики на бъдещата власт, за да се разчита на гласовете на формацията.


Не условия, а червена лампичка


Официално след досегашните преговори на ниво експерти в понеделник и вторник от "Демократична България" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!" твърдяха, че нямат драстични различия по приоритетите с "Има такъв народ". Според неофициалните коментари на депутати от двете формации пред "Дневник" обаче от формацията на тв водещия Слави Трифонов нито искали да поемат ясни ангажименти за подкрепа на различни политики, нито са посочвали имена на премиер или министри, а срещите приличали по-скоро на опознавателни разговори, отколкото на преговори за управление. Често отговорът на хората от "Има такъв народ" на конкретни предложения бил "Това май го подкрепяме".


Заради това двете формации искат общо или отделни споразумения, както и кандидати за министри, които биха получили общественото доверие, тъй като досега чували само спекулации от медиите. След декларациите от парламентарната трибуна, исканията им бяха потвърдени и на среща между ръководствата на двете групи, предложена от "Изправи се.БГ! Ние идваме!". От двете коалиции подчертаха многократно пред камерите, че не поставят условия, защото искат да бъде реализиран още първият управленски мандат, но - по думите на Мая Манолова - е време "да светне червената лампичка" в преговорите.


Позицията на БСП е ясна от неделя, ако Националният съвет на партията, след като види имената на кандидат-министрите, реши да подкрепи проектокабинета, задължително трябва да бъде подписано споразумение с "Има такъв народ" с конкретни политики.


Проблемът с имената на премиера и министрите


Според неофициалните коментари на депутати от "партиите на протеста" един от основните проблеми в разговорите е съмнението, че "Има такъв народ" ще предложи кандидати за министри, които могат да гарантират договорените политики.


От "Демократична България" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!" официално казват, че нямат претенции към състава на проектокабинета, доколкото излъчването му е конституционно право на най-голямата група. Изискването им към министрите е формулирано така: "Да не надвисва сянката на ДПС над тях". В същото време от двете коалиции подчертават, че не може да се иска от тях доверие, без да им е известно кои хора с какви биографии ще получат възможността да реализират договаряните политики.


Неофициално в двете групи не смятат за подходящ за премиер юриста Петър Илиев, споменаван в последните дни в медийни публикации като възможна номинация. В първия вариант за правителство, обявен часове след изборите и оттеглен за ревизиране след това, той беше предложен за министър на правосъдието. Според депутати аргументите срещу него са, че не е познат за широката общественост, досега не е имал ясни и публични позиции по важните въпроси и е работил за БСП (според публикации той и кантората му са консултанти на партията по правни въпроси в периода 2017-2019 г.).


Днес Христо Иванов каза, че името му не е обсъждано с обединението, а Корнелия Нинова отказа да го коментира като вероятна номинация.


Според "Демократична България" личният състав на кабинета трябва да бъде подбран много внимателно от хора, които "привличат доверие, но не повдигат въпроси", а като пример бяха посочени служебните министри Кирил Петков, Асен Василев и Николай Денков. "Изправи се.БГ! Ние идваме!" разшири състава, посочвайки , че трябва да бъдат продължени "посоката и високият стандарт", зададени от Бойко Рашков, Янаки Стоилов и Атанас Пеканов.


Пред медиите зам.-председателят на групата на "Има такъв народ" Ивайло Вълчев подчерта, че досега останалите партии не са имали претенции за министри и допълни, че имената няма да бъдат обявени до петък, какъвто беше предишният анонс на партията. Вълчев повтори позицията, че това ще стане едва когато президентът Румен Радев връчи на кандидата за премиер от партията мандат за съставяне на правителство.


За какво да е споразумението


По неофициална информация партиите, с които "Има такъв народ" обсъжда подкрепа за правителство, са склонни да подпишат отделни споразумения с бъдещия мандатоносител, за да не се възприемат те като коалиционни. От партията на Слави Трифонов избягват всячески споменаването на думата коалиция, тъй като по обясненията на лидера ѝ тя се превърнала в "мръсна " заради поведението на политиците досега.


Според депутати в документите трябва да бъдат записани конкретни политики, решения и срокове за изпълнението им, за да се регламентира поемането на ясни ангажименти на бъдещото управление.


След среща на ръководствата на "Демократична България" и "Изправи се.БГ! Ние идваме!" днес за общи приоритети бяха обявени:

  • борбата с корупция,
  • конституционната реформа,
  • съдебната реформа
  • изчистването на регулаторите и службите от "корупционни калинки"
В декларацията си от сутринта от "Демократична България" очерта още няколко искания - да се изчисти финансовата система от мръсни пари; да се приеме пакет от мерки, свързани със санкциите по "Магнитски", както и ясен план за действие при нова COVID вълна. Допълнителните искания на "Изправи се.БГ! Ние идваме!", които бяха обявени от Мая Манолова, пък са за ревизия на правителствата на Бойко Борисов, преизчисляване на пенсиите от 1 октомври с минимална пенсия от 369 лв. и по-големи помощи за млади семейства и деца и др.


На въпрос дали "Има такъв народ" ще подпише споразумения с партиите, с които преговаря, Ивайло Вълчев отговори: "Не сме разсъждавали по този въпрос". Лидерът на групата Тошко Йорданов отвърна лаконично: "Нищо не коментирам" и допълни, че експертните преговори продължават.


ДПС в нова атака срещу "Демократична България"


Заявките на Христо Иванов от парламентарната трибуна, че бъдещото управление трябва "да предлага програма в парламентарна конфигурация, която да осигури дистанция от ГЕРБ и ДПС", предизвика остра реакция от страна на движението. ДПС е четвъртата група, която "Има такъв народ" поканиха на преговорите за управление, оставяйки си вратичка да получават от нея недостигащите гласове по важни въпроси без предварително обявени ангажименти. По-късно в кулоарите Иванов изрази опасения, че поведението на "Има такъв народ" предразполага към "модел за плаващи мнозинства, в който ДПС плува най-добре".


В отговор на Иванов лидерът на ДПС Мустафа Карадайъ изчете предварително подготвена декларация, в която атакува "Демократична България". Реакцията му потвърди тенденцията от началото на този парламент ДПС да отговаря на всяка критика на "Демократична България" с огледални обвинения в корупция, свързаности с олигархични кръгове и задкулисна намеса в управлението. Той нападна коалицията, заявявайки, че в зората на българската демокрация е "приватизирала дясната идея и дясното политическо пространство" и обяви, че между нея и ДПС има "морална пропаст".


БСП продължава разговорите


Единствено преговорите с БСП днес изглеждаше, че вървят гладко. След поредна среща между експертите на левицата и "Има такъв народ" лидерът на социалистите Корнелия Нинова каза, че има поне 15 съвпадения, сред които за преизчисляване на пенсиите, болниците вече да не са със статут на търговски дружества, а принципът парите следват ученика да бъде прекратен. На срещата били обсъждани още внедряване на кръговата икономика, увеличаване на инвестициите от чужбина и условия за успешен бизнес за малките и средни предприятия. След нея Любомир Каримански от "Има такъв народ" уточни, че имена на министри и там не са обсъждани.


Премиерът и президентът настояват за обща управленска формула


В изявления днес премиерът и президентът настояха, въпреки различията си, партиите в Народното събрание да намерят приемлива управленска формула, която да гарантира стабилно управление.


Преди началото на правителственото заседание Стефан Янев призова директно за постигане на коалиция и се противопостави на заменянето на тази дума в политическото говорене "с термини с неясно съдържание", като обединение, което било достатъчно широко и не предполагало ясни правила на взаимодействие.


"Разбирам, че думата коалиция до известна степен е натоварена с негативна конотация, в частност и в българската политическа действителност в последните десетилетия, но в същото време коалицията е онзи инструмент, който дава възможност за ясни правила за взаимодействие, ясни правила за вземане на решения и ясни правила за носене на отговорност от политическите субекти", подчерта служебният премиер.


От прессекретариата на президента пък разпространиха позиция, в която се потвърждава изявлението на президента отпреди няколко дни, че първият управленски мандат ще бъде връчен едва след като партиите дадат знак, че са готови за съставяне на стабилно правителство. Като подчертава необходимостта от неотложни реформи, държавният глава Румен Радев подчертава, че "парламентарно представените политически сили трябва възможно най-скоро да намерят формулата за съставяне на редовно правителство в интерес на българското общество, а президентът, изпълнявайки конституционните си задължения, има готовност да връчи мандат за съставяне на кабинет".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    Добър ден.

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 01 Sep '21 — Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев
  2. 2 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 199 Неутрално

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват. По-добре да се отиде на нови избори.

  3. 3 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Славчовите сценаристи все още си мислят че са в шоуто! Хора разберете че ако изненадата е нещо хубаво в шоуто, то изненадата в политиката е изключително лош и незрял ход! Престанете да се държите като палячовци и започнете да правите това за което са гласували хората за вас. Защото третият път стомната за водичка ще се счупи!

  4. 4 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Не знам защо за някои е "изненадващо" втвърдяването на тона.
    За мен е изненадващо, че досега не беше втвърден при положение, че от ИТН все повече мирише на ПОДМЯНА,а не на промяна.

    Отделно досега показаха арогантност, непредвидимост, безсилие, липса на кадри, политики по основни национални въпроси, както и липса на възпитание. Показаха недопустим език (като оня Тошко Йорданов , дето разправяше от екрана на кабеларката им за кокошката и теслата и други подобни махленски тъпоти)

  5. 5 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1537 Любопитно

    Едните не знаят какво искат, а другите не могат да им го дадат....

    Хайде президента да връчва мандата , че да се спре най-накрая поне този цирк.

  6. 6 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1749 Неутрално

    Айде, почнА се.
    Те затова толкова рипаха при първото предложение на ИТН. Щото ги отблъснаха от баницата.
    Сеги вече, след като първата ни революциа.онерка му насви сърмите на Тошко виж как се заобичаха. Има светлина в тунела.
    Може пък Майчето да я турнат за Премиер?
    Толкоз се стара, само дет у космоса не литна.

  7. 7 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват. По-добре да се отиде на нови избори.
    —цитат от коментар 2 на Dimitar Mogilarov


    Изборите са прекрасно събитие. ..., но на следващите едва ли ще имате повече от 8 %.

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dimitar Mogilarov":

    “По-добре да се отиде на нови избори.”

    2 в 1, през ноември.

    А дотогава (всъщност до след Коледа-НГ-Ивановден) Петков, Василев, Комитова и Рашков да дадат газ на фадромата.

    Особено ми е интересно кои са необявените магистрати-милионери и кои политици и опозиционни лидери са били подслушвани от Каскетарника.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват. По-добре да се отиде на нови избори.
    —цитат от коментар 2 на Dimitar Mogilarov


    Като гледам "кадрите" на Слави, определено е по-добре нови избори, ако няма смислена коалиционна алтернатива :):):)

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 199 Неутрално

    Слави не е в добри отношения с Костов. Точно хората на Костов не трябва да си правят илюзия. че ще получат нещо.

  12. 12 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    [quote#7:"Минас Бахдасарян"][/quote]

    "Изборите са прекрасно събитие. ..., но на следващите едва ли ще имате повече от 8 %."
    .................
    Иво Хрисов ги е сметнАл, че са 80%.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    Ратко значи бави.

    Поне така каза, в предпоследната заповед.

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 01 Sep '21 — Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев
  15. 15 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Явно ИТН са неподготвени все още и нямат подходящи кандидати. Да вземат та да копират служебното правителство и да се върви напред. Поне сегашните вече са наясно със задачите и проблемите. А и работят здраво.

  16. 16 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1681 Весело

    Добър ден.
    —цитат от коментар 1 на diq55699032


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++.......не знам кви разговори се водят с учиндолския селяндур и австралопитеците от СЦЕНАРИЯЯЯ.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    До коментар [#15] от "papunqk":

    “Да вземат та да копират служебното правителство и да се върви напред. Поне сегашните вече са наясно със задачите и проблемите. А и работят здраво.”

    Подкрепям абсолютно!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1749 Неутрално

    0о 13.
    Историята показва за кого светът е баница.
    При Луканов българите ставаха у 5 сутринта и се редяха на опашки за мляко, което свършваше в 6 часа. Луканов им раздаде купони, щото неговите хора опоскаха хрнителните стоки.
    При Луканов изчезнаха 1 милиард и 800 000 долара у куфарчетата.
    При Жан инфлацията стана 3000%.
    Партията с най-многото олигарси е БСП.
    Нинова много рипаше, но тя приватизира Техноимпекс. Прати синчето у САЩ, не щя у Москва и ни кандърдисваше да се ваксинираме с боклука Спутник.
    Кирчо Добревия го хванаха на границата с куфарчето с пари.
    Рашков има 19 имота, щото жена му ги била "спечелила".
    Гергов притежава ЦУМ, който сигурно струва милиарди, но не бил мутра и Радев си пие ракийката с него.

  19. 19 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    Според депутати аргументите срещу него са, че не е познат за широката общественост, досега не е имал ясни и публични позиции по важните въпроси и е работил за БСП
    ---===
    Начи, протестърите искат нови лица, но не искат Петър Илиев, щото не е познат на широката публика !? Шизофренията не прощава.
    А пък това, че е "работил за БСП (според публикации той и кантората му са консултанти на партията по правни въпроси в периода 2017-2019 г.)." е един от най-железните аргументи който съм чувал. Те престъпниците имат право на правна помощ, понякога дори безплатна, но да консултираш БСП е престъпление.
    Ами за танас, дето беше обвинител по времето на комунягите какво да кажем? Да го изритаме ли от зам председателското място в парламента?

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  20. 20 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1681 Весело

    До коментар [#15] от "papunqk":“Да вземат та да копират служебното правителство и да се върви напред. Поне сегашните вече са наясно със задачите и проблемите. А и работят здраво.”Подкрепям абсолютно!
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    .................----------------------------------++++++++++++++++++++++++++----------

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  21. 21 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1855 Весело
  22. 22 Профил на НеНаСтраха Решетников Вирусов
    НеНаСтраха Решетников Вирусов
    Рейтинг: 2027 Весело

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Грънчаров може и член пЕрвиЙ да върнете... Натам сте се запътили "автентичните десни"...

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  23. 23 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2727 Неутрално

    Приказката на славиту е много симпатична, но не става и за предучилищната възраст.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  24. 24 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    Явно е че правителството може и да се отложи за Коледа.

    МАЖОРИТАРНИ ИЗБОРИ СА ЕДИНСТЕНИЯТ ИЗХОД ОТ ПАТОВАТА ПАРЛАМЕНТАРНА СИТУАЦИЯ. НЕ СИ ЗАТВАРЯЙТЕ ОЧИТЕ!
  25. 25 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    Явно е че правителството може и да се отложи за Коледа.

    МАЖОРИТАРНИ ИЗБОРИ СА ЕДИНСТЕНИЯТ ИЗХОД ОТ ПАТОВАТА ПАРЛАМЕНТАРНА СИТУАЦИЯ. НЕ СИ ЗАТВАРЯЙТЕ ОЧИТЕ!
  26. 26 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2476 Неутрално

    Eстествено, че трябва да знаят имената. Христо Иванов говори за "котка в чувал", но на създалата се ситуация повече приляга руската поговорка "туда дуй, оттуда - хуй". Да няма после внезапни изненади!

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  27. 27 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    Както се очакваше..ДБ и Хаджигеновци искат министри и хранилки.. Те щели да одобряват министри.. Хе-хе, ей сега...

    Sic transit gloria mundi
  28. 28 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    Дневник, вземете го оправете тоя елементарен софтуерен проблем. Веднъж като натисне човек Изпращане повече изпращания на същия пост да не се приемат. Колкото и да внимава човек все се случва да натисне два пъти погрешка. Елементарно е да се оправи. Имате ли кой да поддържа софтуера? Това е функционален бъг който би трябвало да ви оправят бързо и безплатно.

    МАЖОРИТАРНИ ИЗБОРИ СА ЕДИНСТЕНИЯТ ИЗХОД ОТ ПАТОВАТА ПАРЛАМЕНТАРНА СИТУАЦИЯ. НЕ СИ ЗАТВАРЯЙТЕ ОЧИТЕ!
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    Както се очакваше..ДБ и Хаджигеновци искат министри и хранилки.. Те щели да одобряват министри.. Хе-хе, ей сега...
    —цитат от коментар 27 на Hristov


    А какво да искат? Чистачки ли?
    За какво съм гласувал за тях?
    Кой ще провежда реформите?
    Чалгарите ли? Или позитанските комунисти?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  31. 31 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Президентът и премиерът настоявали...!? Хайде Радев е избран от гражданите, той да настоява разбирам, но Стефан Янев е чиновник от президентството, какво значение има какво иска той!?

  32. 32 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги Христов":

    Как да правят като не могат и не знаят! Те въобще не знаят за какво са там и тепърва се опитват да налучкат нещо достатъчно ефективно в личен интерес.

  33. 33 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1718 Неутрално

    То, друга, освен червената лампичка проста няма...всъщност има идна в турско синьо...

  34. 34 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dimitar Mogilarov":

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват. По-добре да се отиде на нови избори

    ------------------

    Ima li oshte niakoi, koito da produljava da viarva, che Slavi Ttifonov e tozi, KOI-to vzima resheniata otnodno novoto predlojenie za pravitelstvo!?

  35. 35 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dimitar Mogilarov":

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват. По-добре да се отиде на нови избори

    ------------------

    Ima li oshte niakoi, koito da produljava da viarva, che Slavi Ttifonov e tozi, KOI-to vzima resheniata otnodno novoto predlojenie za pravitelstvo!?

  36. 36 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Неутрално

    Явно ИТН са неподготвени все още и нямат подходящи кандидати. Да вземат та да копират служебното правителство и да се върви напред. Поне сегашните вече са наясно със задачите и проблемите. А и работят здраво.
    —цитат от коментар 15 на papunqk


    Разбира се, че блъфират!
    Кой разумен човек ще се върже на чалгари?
    Имат някакъв екип събран по-чалга концертите, но той ще се окаже по-зле и от първия опит!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  37. 37 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2114 Весело

    Слави, не им давай министри, те само от това се интересуват.
    —цитат от коментар 35 на pso451006238


    😂😂😂
    Засилил се е "слави" да ни дава министри....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  38. 38 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dimitar Mogilarov":

    Подкрепям.Избори 2 в 1 и господин фуражко ще бъде аут от политическия живто на България.Малките му очички излъчват само негативизъм,злоба и отмъстителност.

  39. 39 Профил на Kamss
    Kamss
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ицо рИформата хем иска да набута тримата министри от кръга Капитал от служебния кабинет в редовния, хем не бил искал постове. Още от първия ден на служебния кабинет ДневникЪ, Капитал, Медиапул, Фрог нюз, Факти, Клуб 3, България он Еър и един куп техни медии са на амбразурата да хвалят точно тези тримата - колко били готини - в ДневникЪ има буквално всеки ден поне по една статия за всеки от тях. Сега искат хем да не поемат политическа отговорност, хем да си въртят далавери. ИТН се усетиха и нещата зациклиха...

  40. 40 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Някой да пожали хаджи Тошко и да му обясни най-сетне, че правителството е изпълнителна власт, а не някакви "изпълнители", подобни на наета балетна трупа или майстор на плочки. Разликата е от земята до небето. Интелигентен човек би трябвало да схване разликата за 20-ина минути.

  41. 41 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#11] от "Dimitar Mogilarov":

    Слави не е в добри отношения с Костов. Точно хората на Костов не трябва да си правят илюзия. че ще получат нещо.

    -------
    Mnogo stranno mnenie. Davam did smetka, che bulgarina oshte jivee v niakakuv avtoritarizum...v demokratichnite obshtestva takiva vupros se reshit s obsujdane, a ne ednolichno na osvovata na pragmatizum...a ne "tozi e v dobri/loshi otnoshenia s onzi". Taka, che prestanete a tova robsko mislene "kavoto kaje shefut"

  42. 42 Профил на oolit
    oolit
    Рейтинг: 69 Неутрално

    Да живей промяната и партиите на протеста. Едно конкретно предложение нямат. Борба с корупцията, извинявайте. И преди полета на македонеца до луната ли ще я преборим или след това? Тотално са неподготвени и некомпетентни. Само Галева я бива да прави скандали и до тук. А какво толкова свърши служебното правителство, освен оня мазен чичка Рашков да дрънка, не виждам. Празни приказки и толкоз. Така всеки може.

  43. 43 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    [quote#7:"Минас Бахдасарян"]
    —цитат от коментар 12 на 4ort
    "Изборите са прекрасно събитие. ..., но на следващите едва ли ще имате повече от 8 %.".................Иво Хрисов ги е сметнАл, че са 80%.[/quote]

    EROR 404

    SHADOWS of SOFIA
  44. 44 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Вие май не разбирате Да България не иска министри колкото и да се опитвате да ги вкарате в този Филм.
    Те искат да подкрепят хора дето си вършът добре работата,
    Дори да са издигнати от Радев.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  45. 45 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    До коментар [#30] от "Рим":

    "Чалгарите" спечелиха изборите.. Формацията за която си гласувал е на 4-то място .Без ИТН няма кабинет.Освен ако не се прегърнат с ГЕРБ/ не да нямат опит в това/.. Това са фактите.А иначе, всеки може да интерпретира както си иска.. Апропо, не съм гласувал за ИТН , за да може някой да им извива ръцете.. Проведоха консултации, да предлагат кабинет..Който иска да подкрепя, който бе иска, много му здраве..

    Sic transit gloria mundi
  46. 46 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Начи, протестърите искат нови лица, но не искат Петър Илиев, щото не е познат на широката публика !?
    —цитат от коментар 19 на clarkv622


    Айде сега да напиша защо Петър Илиев е непригоден и неприемлив за ДБ защото те от добро възпитание не смеят да го кажат, пък и името му се завъртя само като слух (дано чете тук и някой от ръководството на ИТН):
    Този пич никой не го е чувал да защитава публично някаква ясна обществена позиция. Не е коментирал най-болните проблеми на системата, от която би трябвало най-много да разбира - съдебната. Не се е застъпвал за каквито и да са идеи за реформа на ВСС и главния прокурор. Очевидно старателно избягва, за разлика от много други свои колеги преподаватели и адвокати, да коментира както персоналните така и ситемните проблеми на съдебната система. В едно предаване по ТВ 7/8 от декември 2020 г. (т. е. след като държавата вече се беше разтресла от протестите срещу Борисов и Гешев) той в продължение на 15 минути излагаше иначе верни, но абсолютно банални твърдения за лошото качество на законодателството през последните години. При това старателно избягваше да споменава кой е субектът на това некачествено законодателство. В последните 5 мин Тошко Йорданов ребром му зададе въпроса какво мисли за съдебната реформа и за главния прокурор Гешев. На което той не взе никаква смислена позиция! Не отправи никаква критика! Дори не посмя да спомене израза "главен прокурор" камо ли да назове името Гешев. Изтърси нещо от рода, че трябвало да се работи за "прокурорска независимост", така както има съдийска. Това последното е в пряко противоречие с тезите на ДБ, че именно в прокуратурата трябва да се засили общественият контрол отвън, а на съдийската гилдия да се остави по-широка независимост. Има две причини човек да не взема отношение по тази най-важна за страната тема: първата е, че е поддръжник на статуквото в съдебната система и не иска това да става ясно; втората е, че не желае да си създава неприятели, т. е. да не си хвърля кал по гърба.

  47. 47 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Дневник, вземете го оправете тоя елементарен софтуерен проблем. Веднъж като натисне човек Изпращане повече изпращания на същия пост да не се .
    —цитат от коментар 28 на emil

    Свършиха парите от Америка, брат. Сега Прокопи дава само за заплата на главната редакторка да държи партийната линия, и за стажанти които да хулят противниците.

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7458 Неутрално

    Прав е бил Осман Октай, че ИТН е продукт на ДПС. Показват го с думи и действия.

  49. 49 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    тезите на ДБ, че именно в прокуратурата трябва да се засили общественият контрол отвън
    —цитат от коментар 46 на tko42434569


    Много любопитно! За пръв път чувам за такива тези. И какво предлагат точно от ДБ?
    Контрол на тълпата върху прокурорите и червени телефони на всяко съдийско бюро?

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  50. 50 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    тезите на ДБ, че именно в прокуратурата трябва да се засили общественият контрол отвън
    —цитат от коментар 46 на tko42434569


    Много любопитно! За пръв път чувам за такива тези. И какво предлагат точно от ДБ?
    Контрол на тълпата върху прокурорите и червени телефони на всяко съдийско бюро?

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  51. 51 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#50] от "ПерсоналиСка":

    Това, че за пръв път чувате е ваш проблем. Идеята е в прокурорската колегия да преобладават членовете, които не се намират в йерархична и служебна зависимост от гл. прокурор и дори да преобладават членове, които не са магистрати, а напр. юристи от други сфери: преподавателска, академична и т. н.

  52. 52 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#50] от "ПерсоналиСка":Това, че за пръв път чувате е ваш проблем. Идеята е в прокурорската колегия да преобладават членовете, които не се намират в йерархична и служебна зависимост от гл. прокурор и дори да преобладават членове, които не са магистрати, а напр. юристи от други сфери: преподавателска, академична и т. н.
    —цитат от коментар 51 на tko42434569


    Че това вие "обществен контрол" ли го наричате? Тези хора ще се избират в Колегията на прокурорите и следователите на ВСС. Същото трябва да се направи и за съдиите.
    Предишният ВСС беше еманация на тази идея. Видяхме докъде доведе!

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  53. 53 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Ще бъде весело. Майчето я гледам в анфас по всяка телевизия, на всеки ъгъл, на всеки километър. Яко се е надъхала за кариера.

  54. 54 Профил на mlmirow
    mlmirow
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Като се слегне прахоляка ще разберат че са затънали в лайна до шиите :) и ще се изпокрият като мишоци

  55. 55 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Тия помияри само доказаха, че има и по-лошо от ГЕРБ.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Често отговорът на хората от "Има такъв народ" на конкретни предложения бил "Това май го подкрепяме".
    —цитат от коментар 0 на статия


    Това май го подкрепяме???
    Тоест не сме сигурни какви са ни приоритетите, каква ни е платформата, за какво въобще се борим...
    Зашеметяващо.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  58. 58 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#51] от "tko42434569":

    Отделно от това, къде отиде идеята на Бойкикев "съдиите да избират съдии, а прокурорите - прокурори"?
    Не са ли сега "обществениците", избрани от НС, разделени в квоти 6 в съдийската и 5 в прокурорската? Да знаете защо това е така?
    Защото НС има право да избере 11 члена на ВСС, общите събрания на съдиите 5, а на прокурорите 6 души от състава.
    Общо 22-ма плюс ТРИМА - двама "големи" председатели на съдилища, които отиват в съдийската колегия, за да станат 13 души общо и един главен прокурор, който допълва бройката до 12 на прокурорите и следователите. Следователно, като бройка съдиите са повече от прокурорите! Какъв обществен контрол бълнувате?

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  59. 59 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    Тия да не чакат Дяконът с все целият революционен комитет да възкръстнат ? Шото аз за други обществено известни и безспорни личности не се сещам?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  60. 60 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    „Цитат на деня“ –

    Христо Иванов: Не искам да ставам главен прокурор, нито премиер

    09 Jun '20 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители 13 May '19 — Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 01 Sep '21 — Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев
  61. 61 Профил на Птоломей Едно
    Птоломей Едно
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Нови избори, след като не може да се състави правителство са адекватно решение в полза на гражданите, така че няма да има.

    Сега ще изтипосат някаква псевдо-Куневица и всичко както преди...

  62. 62 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    Като вземете да смятате, излиза, че получилият 20 гласа Гешев, при това два пъти, е избран с гласовете на "обществениците", на цялата прокурорска колегия и на повечето съдии при отсъствието само на един от тях, тоест от общо 24 гласа.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  63. 63 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 2904 Неутрално

    До коментар [#27] от "Hristov":

    Ти дан искаш ГЕРБ да ги удобрявъ

  64. 64 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    „Цитат на деня“ – Христо Иванов: Не искам да ставам главен прокурор, нито премиер
    —цитат от коментар 60 на diq55699032


    Само датата и часът липсват.

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  65. 65 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#58] от "ПерсоналиСка":

    Вие сте си написали отговора на въпроса: в прокурорската колегия мнозинство имат хората, които са в зависимост от главния прокурор - 5 прокурори и следователи + самия гл. прокурор, а квотата на НС е 5 човека. В съдийската пряко избраните от съдиите са 6, квотата на НС е 6 + двамата председатели, които обаче не се избират пряко от съдиите.

  66. 66 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#62] от "ПерсоналиСка":

    Ок, разбрах ви позицията: "Гешев е радост!" Айде, със здраве!

  67. 67 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 3320 Весело

    До коментар [#58] от "ПерсоналиСка":Вие сте си написали отговора на въпроса: в прокурорската колегия мнозинство имат хората, които са в зависимост от главния прокурор - 5 прокурори и следователи + самия гл. прокурор, а квотата на НС е 5 човека. В съдийската пряко избраните от съдиите са 6, квотата на НС е 6 + двамата председатели, които обаче не се избират пряко от съдиите.
    —цитат от коментар 65 на tko42434569


    Пропускаш, че главният прокурор се избира от Пленума на ВСС, драги! Какво ти написах преди малко? Че против са гласували само 4-ма от съдийската колегия, която се състои от 13 души общо, анадънму!
    Това не ти е станало ясно още. В главата ти мъгла, тези си тръгнал да обсъждаш, хаха...

    “Достоевски дали е жив, само Смилов може да каже. Предполагам, че от една страна не е жив, но от друга страна е пресилено да се каже, че е умрял...” ― Яна
  68. 68 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 1567 Весело

    Ей ся вече учиндолския навлезе в политиката (или тя в него)

  69. 69 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Снимката кърти.
    Червената Мая начело на ДБ .
    А аз се чудех защо Танчето Дончева беше поканена на конгреса на ДБ

  70. 70 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 2904 Неутрално

    "Да светне червената лампичка": партньорите вече искат споразумения и имена на министри,,

    ДНЕВНИК,я не плашете хората с теа чурвени лампи

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  73. 73 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Абе,къде е Слави?
    Да се снима поне с днешен вестник, да знаем че не е холограма на запис. Пък дали той командва или Тошковчето дърпа юздите ще мислим по нататък.

  74. 74 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    До коментар [#73] от "del40":

    Слави какъв е според КРБ? И според същата с какво е по различен от Борисов и Доган в парламентарна република?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  75. 75 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Разговори на ИТН с ДПС не са просто черевена лампа, а направо гръмогласен вой на сирена за тревога. Без обявяване на ясни и точни приоритети и срокове за изпълнението им ИТН не може да разчита на подкрепа за правителство в Народното събрание.

  76. 76 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4337 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Шоумена Слави за смех ни направи.

    С Руферендум той прикри се,
    зад Народа подло скрил се,
    да издейства ни "държава"
    Няма такава.

    От Високото, Закона, Съдът шашма разпозна.
    Съдът не призна за легитимна Шашмата на Слави.

    Недопуснат да безчинства
    под Закона, незаконно,
    Слави се изправи над Закона
    и пробута "Има такъв народ"

    НАРОДЕ???

    ""Да светне червената лампичка":
    партньорите вече искат споразумения
    и имена на министри"

  77. 77 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    Както се очакваше..ДБ и Хаджигеновци искат министри и хранилки.. Те щели да одобряват министри.. Хе-хе, ей сега...
    —цитат от коментар 27 на Hristov



    Ако преговарям аз, шоумените или ще клекнат, или ще се съгласят за служебното правителство, иначе избори, а третите избори ще ги ударят най-малко с 10 % .
    По-съм склонен на избори, отколкото да подкрепям шикалкавенията на чалгите и да лъжа собствените си избиратели !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  78. 78 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#67] от "ПерсоналиСка":Как' Сийке, т'ва ти ли си ма? Мчи казвай ги по-отнапред тез работи! :)))
    —цитат от коментар 72 на tko42434569



    Това е кака ти « Непукистка « и се чудя, защо и обръщаш внимание .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  79. 79 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    [quote#30:"Рим"][
    "А какво да искат? Чистачки ли?
    За какво съм гласувал за тях?
    Кой ще провежда реформите?
    Чалгарите ли? Или позитанските комунисти"
    ..............
    Гласувал си за ОФ?

  80. 80 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    Тия да не чакат Дяконът с все целият революционен комитет да възкръстнат ? Шото аз за други обществено известни и безспорни личности не се сещам?
    —цитат от коментар 59 на schwimmwagen



    А сещаш ли се за служебното правителство и неговите постижения за 2 месеца ?
    Или те « не струват «, защото започнаха да орат дълбока есенна оран, от която заизлизаха помиите на гарболяка .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  81. 81 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#45] от "Hristov":


    « Без ИТН няма кабинет . «


    За това пък има избори !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  82. 82 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4337 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Разбиране и диалог са вреден най от вси пороци.

    Опорка да четеш е лесно.
    Да осребряваш с чест ;)
    Чудесно!

    До коментар [#44] от "dedoliben":

    Вие май не разбирате

    Да България не иска министри
    колкото и да се опитвате да ги вкарате в този Филм.

    Те искат да подкрепят хора дето си вършът добре работата,

    Дори да са издигнати от Радев.

  83. 83 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    Вие май не разбирате Да България не иска министри колкото и да се опитвате да ги вкарате в този Филм.Те искат да подкрепят хора дето си вършът добре работата,Дори да са издигнати от Радев.
    —цитат от коментар 44 на dedoliben


    Деде, за пореден път ще гласувате с отвращение за Радев.
    Деде, да те питам? Дабъларите не сте искали министри, не можете да спИчелите избори, к'во искате,деде? Защо тогава извъобще участвувате на изборите? За партийната субсидия????

  84. 84 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3347 Неутрално

    Никой не е искал мин кресла а да знаят кои са бъдещите министри

    klimentm
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги Христов":

    Пука че им дреме на сценаристите, ако не им харесат министрите.
    Като ги гледам достатъчно удобно се чевстват в късното си шоу.
    Като не им харесват хората - моля, заповудайте!
    Ако другите скълапят с нещо ще са си по-спокойни и ще продължават да ги кълват.
    Ако не - пак на избори и пак ще сложат 2-3% отгоре.
    Ако не им забранят телевизийката дето се бъзикат със стиуацията политическа.
    Другите да му мислят дали ще подкрепят или не.

  87. 87 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Сетиха се!!!
    Незнам какво се случва,и кой какви намерения има,но погледнато отстрани изглежда така, като че ли за ИТН е много по - важно мнението на БСП, отколкото на ДеБъ!!! Поне засега ИТН и БСП демонстрират много по - голяма близост и много по - голямо разбирателство помежду си! Като че ли ДеБъ и ИБНИ останаха на заден план за ИТН. Така ми се струва на мене. Всеки ден гледаме как Корнелия излиза ухилена от "преговорите" с ИТН и обяснява колко са им близки програмите им преоритетите!!! Дори имам чувството, че постовете за правителството са обсъдени именно с нея. Просто се забелязва, че кака Корни в последните дни е много щастлива и доволна!

  88. 88 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1587 Неутрално

    Всъщност какво може да се очаква от агитката около по-музикалната мутра?

  89. 89 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2018 Весело

    Молба за хранилки! Молитва за дъжд.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  91. 91 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 659 Весело

    И аз, като Ристю, не искам да ставам главен прокурор, нито премиер. Но червената лампичка на палата номер 3 в Карлуково свети.

  92. 92 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    Всъщност какво може да се очаква от агитката около по-музикалната мутра?
    —цитат от коментар 88 на До руските мекерета


    Сега последно, ИТН от протестърите ли са, или не? Партия на промяната ли са , или на статуквото?Щото един пък ги пишете към едните, втори път- към другите.Хептен се ошашавихте вече.

  93. 93 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1587 Неутрално

    [quote#92:"uvtest"][/quote]

    На вие ли ми говориш?

    Ако е така, не бива да си ошашавен. По-музикалната мутра винаги си е бил по-музикалната мутра.

    Няма никаква причина да се фрустрираш.

  94. 94 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    До коментар [#55] от "space35":
    По-лошо от Герб трудно може да се изнамери.

  95. 95 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    И с гласовете на БСП гласовете за ново правителство не достигат. Но с прибавянето на тези на ДПС сметката се получава - 130. Така, че статуквото може спокойно да пробута едно правителство.

  96. 96 Профил на Max Georg
    Max Georg
    Рейтинг: 81 Неутрално

    И ето, че алчните маймунки показаха истинските си намерения има-няма 5 дни, след като решиха от ИТН да "разговарят" с тях. Христо и Мая започнаха с чалъмите и сведоха нещата до имена, ако може и до техните. Как беше казал Моканина: Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже! Сега остава Слави да излезе във Фейсбук и да им сподели, че това и това е правителството и ако не искате да подкрепяте, айде на две в едно. Там ще настъпят няколко клинични смърти, първо на Корни, а после и на Мая и Хаджигенов. Христо, дори да оцелее, ще е на абсолютния минимум...

  97. 97 Профил на Max Georg
    Max Georg
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#48] от "Роси":

    Дай да видя, къде точно го казва, че му следя всяка дума!

  98. 98 Профил на НеНаСтраха Решетников Вирусов
    НеНаСтраха Решетников Вирусов
    Рейтинг: 2027 Весело

    До коментар [#88] от "До руските мекерета":

    Коя е по-музикалната мутра? Щото тая дето претендира че е музикална слончето и е стъпало на ушенцето.

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  99. 99 Профил на БичБожи
    БичБожи
    Рейтинг: 170 Неутрално

    До коментар [#55] от "space35":По-лошо от Герб трудно може да се изнамери.
    —цитат от коментар 94 на antonio_vivaldi


    Не е толкова трудно - натам вървят нещата.

  100. 100 Профил на БичБожи
    БичБожи
    Рейтинг: 170 Неутрално

    До коментар [#83] от "4ort":Ха ха Радев си е рожба на Бибитко!Няма ли в цялото ОПГ ГЕРБ некой по неизбираем от Буля Цеца Виетнамската Партизанка? Не и не,трижди не!
    —цитат от коментар 85 на klimentm


    Това е доста точно, волно или неволно Боко тури Мунчо там, където не му е мястото, като му противопостави онази неизбираема маймуна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK