Христо Иванов пред "Дневник": Няма да правим компромис с ГЕРБ и ДПС и с достъпа им до властта

Христо Иванов пред "Дневник": Няма да правим компромис с ГЕРБ и ДПС и с достъпа им до властта

© Юлия Лазарова



В България започва третата предизборна кампания за парламент за една година. Освен вот за Народно събрание избирателите ще гласуват и за президент. Прогнозите са, че отново ще има многопартиен парламент и ще трябва да се търси коалиционна формула, затова темата кой с кого би и не би партнирал в бъдещо управление ще остане водеща и в тази надпревара. В началото на кампанията "Дневник" кани лидерите на политическите формации, които се очаква да бъдат в следващото Народно събрание, за разговор. Започнахме със съпредседателя на "Демократична България" Христо Иванов, с когото разговаряме за отговорите на кризите в момента, за червените флагове и линии, за потенциала на формацията и отношенията с другите т.нар. партии на промяната. По темата има ли вътрешни сблъсъци в "Да, България", на която е лидер, той отговори, че това не е тема в кампанията и че "няма нищо по-лесно от моята оставка и съм го доказвал".


Предизборната кампания започва по време на поредната ковид криза. Имате ли предложения и възможни решения какво да се направи, виждате ли грешки на здравните власти и в каква степен здравеопазването ще е фокус в кампанията на "Демократична България"?


- Ние бяхме онази политическа сила, която повдигна темата за провала на ваксинацията и при откриването на Народното събрание, и при закриването. Поискахме в актуализацията на бюджета да се предвидят средства за информационна кампания, но това не беше подкрепено. Има един работещ отговор и това е доброволната ваксинация. Българските институции се провалиха в това да убедят хората и да ги информират, че ваксините са добро средство.




"Демократична България" застава зад позицията, че трябва да има активни мерки, да бъдат убедени хората, да бъдат информирани и доброволно да изберат правилното нещо, което работи и се прилага в цял свят, което науката и специалистите ни казват, че работи. Всички останали средства, свързани с някакви ограничения, цената за тях е по-висока и я плащат и икономиката, и обществото и са последица от това, че ние се провалихме с ваксинацията.


Какво трябва да включва тази кампания, за да може да се засили темпа на ваксинация, защото всичко, което казвате, звучи много пожелателно, но всъщност липсва конкретика?


- Конкретиката е ясна - ваксините и ваксинацията работят, те спасяват животи. Трябва просто, авторитетно, спокойно, убедително да бъде комуникирано, така че хората, които имат колебания, да могат да вземат информиран, свободен избор. Очевидно е, че България изостава по отношение на онзи дял на ваксинация, който беше постигнат в другите общества с информиране. Мисля, че е очевидно, че това трябва да е фокусът ни - да информираме хората и да ги успокоим.


Другата тема, която силно интересува обществото, е цената на електроенергията. Какво предлага като политики "Демократична България", за да се справи с този проблем в момента?


- Става дума за много сериозен комплекс от причини, които доведоха до това състояние. Част от тях са глобални, други са свързани със спецификата на европейския модел на трансформация на енергийната сфера, трета са, така да се каже, наши домашни проблеми. Ние ще предложим цялостен пакет, по който експертите ни работят в момента.


Тази част от проблема, която е домашна, е създадена от липса на прилагане на решения в продължение на последното десетилетие, а и преди това. Гледам, че ГЕРБ се опитват да обясняват как този проблем сега е възникнал и едва ли не Бойко Борисов е част от енергийната система, която е изключена, понеже не е на власт и затова са се качили цените. Това е върхът на безочието и наглостта, при положение че дори прословутият интерконектор не го построиха, а той щеше да ни позволи да приложим някаква диверсификация на източниците.


Иначе е ясно, че ние трябва, що се отнася до този моментен пик на цените, да използваме вътрешните резерви в нашата енергийна система, свързана с това, че в други дялове се реализират печалби, и по този начин да се подпомогнат икономическите субекти в бизнеса и потребителите да преживеят тази остра фаза.


Темата за съдебната реформа, която беше в основата и на предишните ви две кампании. Какво ще разказвате и обяснявате на избирателите си този път за нея?


- Това е една трудна тема, която "Демократична България" изстрада, като я постави в центъра на обществения дебат, и хората вече разбират много добре, че тази тема е пряко свързана с възможността България да има икономическо развитие, изграждане на просперитет, привличане на инвестиции, с базовата свобода, с гаранциите за частната собственост, с изпълнението на договорите и с достойнството на хората, с усещането, че живееш в една европейска страна, че си пълноправен гражданин и че законът се прилага еднакво за всички.


Това са абсолютно фундаментални ценности на всяко общество и в този смисъл ми се иска да разглеждаме тази тема не като някаква нишова приумица на "Демократична България", а като фундаментален въпрос за българската държавност. Ако искаме да имаме модерна държава, това зависи не на последно място от съдебната реформа. Всичко това не просто трябва да се каже, а трябва да се случи.


Звучи сякаш тези послания са по-скоро ориентирани към по-младите хора. Но както знаем, населението в България е предимно застаряващо. Смятате ли, че с тези послания можете да достигнете до по-възрастните хора, до тези на село, които се интересуват от по-битови проблеми - образно казано, как я разказвате на баба Пенка на село?


- Тъй като ние много пътуваме, разговаряме с хората от всякакви села в България и искам да ви кажа, че това са хора, които прекрасно разбират пряката връзка между съдебната система и това да има по-високи пенсии. Всички тези хора на село са хора, които имат огромен житейски опит и добре разбират, че и за тях това е важно, те са загрижени за държавата ни не по-малко от който и да било друг. И те много добре разбират залога за човешкото достойнство и за свободата, който е в центъра на темата за правосъдието в България, справедливостта и законността.


Те разбират, че трябва да има законност, това означава по-малко корупция, по-добри социални услуги и повече достойнство, включително за хора, които са в уязвима позиция по възрастови, етнически и икономически и всякакви други причини. Така че в някакъв смисъл дори трябва да ви кажа, че с баба Пенка на село този разговор е доста по-лесен.



Кои са следващите най-важни и възможни стъпки за съдебната реформа в новия парламент?


- Това, което не успяхме да свършим в миналия парламент - законът за съдебната власт, който трябва да реши един пакет от проблеми, свързани със закриването и трансформацията на специализираното правосъдие, модернизацията и реформата на прокуратурата. Това ще изисква и конституционни промени. Аз се радвам, че има широк консенсус, с изключение на така да се каже обичайните заподозрени от ДПС и ГЕРБ, които не искат съдебна реформа. Всички останали са съгласни. В този смисъл аз съм по-скоро оптимистичен, не очаквам следващият парламент да е краткосрочен и това ще бъде едно от първите неща, които ще започнем да правим.


Казахте, че не очаквате да е краткосрочен следващият парламент. Не такива бяха прогнозите ви за предишния. Сега какво се промени?


- Загубихме много време. Ако погледнем перспективата, от началото на годината до сега всъщност българската политическа система се промени или навлиза в следващ етап от промяната си. Очаквам постепенно старите партии, особено ГЕРБ и ДПС, да бъдат изместени. Те в момента са поставени под карантина. "Демократична България" е гарантът, че те няма да излязат от тази карантина и постепенно тяхната относителна тежест и значение ще намалее. Трябва да стигнем до извода, че в новата ситуация няма да има един голям, който да решава и да казва "и магаре да вържеш, пак ще гласуват за него". Някои се опитаха да се държат така все едно те са следващите.


Ще трябва да установим консенсус за това, че ще се занимаваме с професионална политика по европейски правила, ще правим коалиционни споразумения. Те ще са писмени, подробни, внимателно обсъдени, с цивилизовано поведение, че ще има разговор за кандидатите за техните биографии, за това как се доказва техният капацитет, че когато искаш някой да споделя отговорност с тебе, ще трябва да споделиш с него процеса на взимане на решение и в това няма нищо скандално и шокиращо. Трябваше да разберем, че има правила на това как се води разговор. Ще ми е интересно да видя дали всички сме си научили тези уроци, които по принцип са първите седем години от човешкото възпитание, но по-добре късно, отколкото никога.


Тоест вие се надявате все пак, че в следващия парламент ще могат да бъдат проведени едни истински преговори...


- Ние ще настояваме.


Това са елементи, от които зависи как ще работи това правителство - дали ще бъде поредната корупционна шамандура, която се носи по водите на някакви моментни малцинства или ще има ясна програма и отговорност. То при всички положения ще бъде коалиционно. Големият въпрос е кой ще държи инициативата за формирането на дневния ред и целия този процес.



Изглежда, че на този етап, поне по данни от последното социологическо проучване на "Алфа Рисърч", вие все още оставате четвърти, което означава, че няма как да определяте този дневен ред. Очаквате ли да подобрите все пак този резултат?


- Да. Трябва да си даваме сметка, че наистина има страшна динамика. Много фактори се променят в българския политически пейзаж. Ние сме четвърти, но сме в една дивизия от политически субекти - между най-големия, който продължава да бъде ГЕРБ, и тези, които ще се окажат най-малките, по средата има едно поле от няколко формации, които са през процент-два и в които в част от тях има много сериозна вътрешна динамика. Едни от тях възникват като колегите от "Продължаваме промяната" и тепърва структурират физиономията си, други като БСП продължават вътрешните си сложна съдба, трети като ДПС очевидно преминава към курс на радикализация, която също ще предопредели промени в тяхното позициониране, тежест и роля. Така че в рамките на тази динамика ние сме доста решени и спокойни, че ще можем да отбележим растеж в кампанията, защото знаем, че имаме много добра оферта.


Христо Иванов в разговор с Кирил Петков, съпредседател на "Продължаваме промяната"

© Юлия Лазарова

Христо Иванов в разговор с Кирил Петков, съпредседател на "Продължаваме промяната"


Според социологическите проучвания се вижда, че електоратът на "Демократична България", който вие самият сте казвали, че много трудно сте успели да консолидирате, в момента е разделен, от една страна, между "Демократична България" и "Продължаваме промяната", и, от друга страна, между Румен Радев и Лозан Панов. Защо се получава това разделение и какво пречи на "Демократична България" да създаде и задържи един по-широк електорат?


- Тези колебания се дължат на най-хубавото нещо в демокрацията - има избор, има конкуренция. Нас не ни е страх от това. Ние не искаме някаква парникова среда, в която да ни е гарантирано нещо. Напротив, смятаме, че имаме аргументи, с които да устоим своята роля и значение сред избирателите. Ние се обръщаме към избирателите от демократичната общност - това са някои от най-критичните, мислещи, внимателно избиращи избиратели. Това не е лесният път, но ние никога не сме избирали лесните пътища.


Тъй като споменахме вече "Продължаваме промяната", доскоро наричахте нейните основатели ваши съмишленици, но вече ги определяте и като ваши конкуренти. В крайна сметка за изборите на 14 ноември съмишленици или конкуренти ще бъдат за вас Асен Василев и Кирил Петков?


- А защо да не са и двете. Аз не виждам никакъв проблем в това отношение. Те са наши съмишленици, били са, очакваме да бъдат в следващия парламент такива. Ние предложихме съвместно да се явим, така че да избегнем този момент на конкуренция. Те избраха друго, това има своите плюсове и минуси - и за тях, и за нас, и за гражданите.


Ние ще поставим избирателите от демократичната общност пред избор. Това значи конкуренция, обогатяване на идеите, избистряне на профилите, възможност да се уплътним съдържателно, така че аз влизам в тази кампания и по тази линия с доста позитивна енергия. Ние ще се конкурираме, имаме с какво, като например със своята последователност, с хората, които са в нашите листи, някои от тях са много интересни нови лица.


В рамките на трите избора, ако погледнете динамиката в нашата формация, ще видите, че едни хора, които дойдоха като нови граждански лица, сега в момента водят листи и са на ключови места. Това, което можем да предложим на нашите избиратели, е отбор от съмишленици, които знаят и да се конкурират, и да работят заедно, знаят докъде е конкуренцията и откъде започва каузата.


По същия начин нямаме никакъв проблем да бъдем конкуренти с нашите съмишленици и приятели от "Продължаваме промяната", след което да проведем една взаимно уплътняваща кампания - те да казват едни неща, ние малко по-различни, те може би малко по-популистки да подхождат, да обещават всичко на всеки, а ние да се опитваме да сме по-разумните и умерени и след което да станем основата на едно бъдещо демократично мнозинство, което да дава надежда в парламента следващия, че наистина ще има прогрес.



Такива очаквания имаше и на предишните избори, но тогава сякаш избирателите останаха подлъгани, че ако гласуват за "Има такъв народ" или за "Демократична България", това непременно би означавало коалиция между тези партии в следващия парламент. Сега как ще гарантирате, че избирателите, които гласуват за вас, няма да останат подлъгани?


- Аз обаче мисля, че нашите избиратели не останаха излъгани.


Ние много ясно казахме и казваме пак - няма да участваме във властта на всяка цена. Ние сме гарантите за това, че ще има европейско коалиционно споразумение, гарантиращо цел и посока на тази промяна, и точно в това свое качество искаме мандат, защото можем да гарантираме само за себе си. Тъй че аз не виждам особен проблем в това, че сме честни с избирателите си. Да, гледаме с надежда към възможността да партнираме.


Смятаме, че е добре, че излизаме от епохата на големите батковци, които тропат по масата и налагат своята воля и влизаме в епохата на това да трябва да се преговаря, да се търсят компромиси, да има конкуренция, да се правят коалиции. Това е добре, ние сме готови да играем тази игра, знаем как, готови сме да налагаме правилата, така че тя да е в полза на гражданите.



В момента водите ли някакви по-конкретни разговори за едно бъдещо коалиционно споразумение с "Продължаваме промяната"?


- Имаме контакт с тях. Това е важно да се знае, чисто в междуличностен план комуникацията е съвсем нормална. Ние се познаваме, наистина сме единомишленици, от една страна сме.


Ние можем да формираме ядрото на бъдещата коалиция. Надявам се тя да е достатъчна, т.е. да съберем 121 места. Но дори и да не стане, е хубаво, че в центъра на терена ще застанат политически сили, които могат да си говорят и говорят един език. Но преговори - структурирани, размяна на някакви очаквания и взаимни ангажименти, ние в момента не водим и е много рано за това. Всички въпроси, които за нас са важни като предпоставка за очертаването на възможността за коалиционно управление, ги поставяме публично. Например отношението към ГЕРБ и ДПС или докъде сме готови да стигнем с риториката, че като спрем корупцията, изведнъж ще ни останат едни страшно много пари и просто трябва да ги разпределим. И докъде сме готови да разбираме, че трябва да имаме политически фокус върху създаването на предпоставки за това бизнесът, предприемачите, талантливите хора в България да създават благосъстояние.


Това значи тежки реформи и тези тежки реформи невинаги от тях може да се направят много красиви обещания за една кампания. Това са важни теми. Аз съм оптимист, че ще се разберем по тях.


Дори и да приемем,, че една бъдеща коалиция между "Демократична България" и "Продължаваме промяната" е възможна, ако погледнем към социологията, виждаме, че ще имате нужда от още партньори. В същото време обаче "Изправи се БГ! Ние идваме!", която вие също припознаха като ваш евентуален партньор, може да не влезе в следващия парламент. В такъв случай кои други партии или коалиции биха могли да бъдат ваши партньори?


- Не е много разумно в кампания да правиш реклама на други политически формации, но аз просто бих искал да отбележа, че не бива с лекота да подценяваме колегите от "Изправи се!". Там има хора с енергия, със силно ярко присъствие, които в една кампания аз лично не бих отписвал с такава лекота. Пак казвам, динамиката е много голяма и искам да кажа нещо като професионален политик - наистина не гледайте на социологията като на нещо повече от моментна снимка на една страхотна динамика.


С тези уговорки ще допълня, че ние имаме своята история на трудности с "Има такъв народ", но никога не сме изгаряли от наша страна мостовете, никога не сме казвали неща, които правят невъзможен диалога и разговора с тях. Поставяли сме принципни въпроси. На тях това хич не им харесва, защото изобщо не са свикнали с идеята, че някой на тях може да им търси сметка. Мисля, че започнаха да разбират, че политиката е сериозно професионално занятие и тук правилата са други. Надявам се, че в рамките на тази тяхна адаптация към правилата на демократичната политика в парламента ние ще имаме възможност да работим с тях.


Тоест вие виждате "Има такъв народ" като един възможен партньор в следващия парламент?


- Ние продължаваме да смятаме, че вратата е отворена, ако си изведем наистина сериозно уроците от това, което се случи и което не се случи.


Среща между "Има такъв народ" и "Демократична България" за сформиране правителство

© Юлия Лазарова

Среща между "Има такъв народ" и "Демократична България" за сформиране правителство


Добре, вие поставяте по този начин условия пред тях, но вие самите готови ли сте също да направите отстъпки, ако и те имат условия към вас?


- Ние сме показали, че можем да бъдем диалогични, че можем да проявяваме дори историческо търпение, че можем да слушаме, да търсим начин да намерим сечение - поведение, за което много хора сега ни обвиняват, че ние сме ги залъгали, че сме готови. Много хора смятат, че когато човек е готов сериозно да участва в един опит нещо да свършим заедно, той е обещал резултат. Това в най-добрия случай е наивно.


Така че не очаквайте от нас да бъдем недиалогични, но нека никой да не мисли, че ще правим компромиси със същностни неща, важни неща. Няма да правим компромиси с отношението към ДПС и тяхната роля. Тази радикализация, която виждате при тях, е резултат от това, че за първи път в българската политика има някой, който наистина смята да не ги пуска до властта. Няма да правим компромиси с нищо свързано със съдебната власт, службите и контролните институции, в сферата на сигурността и законността, което е сърцевината на държавността. Ако някой смята, че трябва да се правят компромиси с тези неща, да бъде така добър да излезе и да го каже на гражданите преди изборите честно и да видим тогава дали ще получи гласове.


А с ГЕРБ готови ли сте да правите компромиси? Самият вие преди малко повече от месец, ако не се лъжа, бяхте казали, че бихте могли да преговаряте и с тях, ако ГЕРБ се разграничи от лидера си Бойко Борисов.


- Ние казваме едно и също нещо и някак си изглежда, че на журналистите става скучно, след което си намират няколко отделни фрази и решават, че има промяна в това, което правим. "Демократична България" е записала в своето коалиционно споразумение, че ГЕРБ и ДПС не трябва да се допускат до властта, защото в сегашния си формат са абсолютно необратимо заразени от корупционния вирус и от зависимости.

Когато седи главния прокурор и ръководи заедно с личната ПР-ка на Борисов заседанията на правна комисия, нали разбирате, че това не е приятелство. Това е тежка и дълбока зависимост, която като раково образувание обхваща целия организъм. Не говоря за избирателите, не говоря за структурите на ГЕРБ, там има нормални хора, които със сигурност биха могли да бъдат наши съмишленици.



Нашата оценка е еднозначна и нека да е ясно - ако има промяна в тази позиция, това ще бъде писмен документ, с който ние помежду си сме се ангажирали и не можем да го променим с някаква фраза в някакво интервю.


От там нататък ние с ГЕРБ, а и с ДПС ще водим всякакъв нормален политически диалог в рамките на комисиите, в рамките на парламента ще спорим по някакви теми. Може да ни съвпадат мненията. И в ГЕРБ, и в парламентарната им група има нормални хора, които съм сигурен, че искат да се освободят от клеймото на обслужващ персонал на ГЕРБ. Ние трябва да намерим най-доброто решение за конституционната промяна, която изисква свръхмнозинство и ние ще го търсим активно. Но това ще става при ясни хигиенни правила - никакъв достъп до управление. От там нататък всеки е добре дошъл да гласува за правилните неща по отношение на конституционните промени, като например лустрация, съдебна реформа, реформа на регулаторите и т.н.


В коалиционното ви споразумение предишния път беше залегнала и една друга червена линия, а именно БСП, която не ви позволи всъщност да подкрепите правителство, съставено с мандата на БСП. Сега променя ли се позицията ви спрямо БСП и може ли все пак да постигнете някакво мнозинство заедно?


- Може, ако някой си направи труда да чуе нашата отговорна позиция. Ние имахме този ангажимент към нашите избиратели, че няма да подкрепим управление с мандат на БСП. Това беше известно от миналия януари като писмен документ и президентът Румен Радев и Корнелия Нинова прекрасно знаеха това. В този смисъл, който даде мандата на Корнелия Нинова, да отговаря на въпроса защо стигнахме до това третият мандат да бъде предварително обречен.


Мандатът на Корнелия Нинова беше мъртвородено и използван абсолютно безотговорно за пиар и предизборна кампания на БСП. Право на президента, право на Нинова да го направят това нещо, но нека да не ни прехвърлят отговорността за това. Ние отговорно предложихме формула за предварителни разговори, които бяха отхвърлени от нея, за това да намерим наистина работещо решение за всички спрямо техните ограничения, очаквания за третия мандат. Трети мандат можеше да има, но можеше да има на база на това, което ние предлагахме заедно с колегите от "Изправи се!", а не на база на желанието на Нинова да се снима за втори път като мандатоносител на "Титаник".


Това е положението и това е отговорът на въпроса за бъдещето. Ние продължаваме да имаме тази червена линия и по същия начин, като сме си поели ангажимент, ще си го спазим и ще молим всички да се съобразяват с това. От там нататък има други механизми, парламентарни, през които ние можем да работим и да търсим да формираме широки мнозинства и да ги структурираме, така че те да са работещи. Просто трябва да подходим професионално, сериозно и дългосрочно.


Тоест да разбирам, че не бихте подкрепили мандат на БСП, но сте готови да преговаряте с тях, ако е нужна подкрепата на социалистите за съставяне на правителство с мандата на някоя от от другите партии?


- Най-добре да е с мандата на "Демократична България". Това съвсем не е просто някаква фраза, просто ние наистина сме готови да гарантираме, че с наш мандат ще има отговорен процес, базиран на ясни правила и приоритети. От там нататък всички други мандати са с най-различна степен на авантюристичност.


Защо решихте именно вие да отидете във Велико Търново водач на листа срещу Делян Пеевски?


- Не знам дали ДПС обявиха слогана, с който ще участват на тези избори, но на предишните два избора те участват със слогана "Рестарт на държавността". При тях няма случайни неща, това е тяхната заявка да отвлекат идеята за промяна, да си я припишат на себе си и да я провалят и да наложат своите правила. Нещо, което многократно са показвали, че могат и знаят как да направят.


Между другото бяха на път и в миналите парламенти, ако не ги бяхме спрели, хитричко да се пришият към някакви плаващи мнозинства, в които изведнъж те да се окажат решаващият фактор. Те умеят да го правят това нещо и ние сме тези, които ги спряхме и ще ги спираме и занапред.


Моето кандидатиране във Велико Търново, там, където е поставен камъкът на българската държавност, е символна на битка. С Пеевски не се изчерпва българското задкулисие, модела на завладяната държава, но той е емблематична фигура за това и от тази гледна точка аз смятам, че ние трябваше да бъдем представени на лидерско ниво там. Именно в този епицентър на пъпа на българската държавност. Там е мястото аз да го попитам той всъщност за рестарт на коя държавност говори от името на ДПС. За рестарт на дълбоката държава, на държавността на сараите и на държавна сигурност или на това, за което ние се борим - рестарт на парламентарната република, прозрачна, законова, свободна, амбициозна.


Да преминем сега към президентската кампания. Възнамерявахте ли изобщо да излъчите ваша партийна кандидатура или издигането на господин Панов от инициативен комитет сякаш ви спести тази отговорност?


- Обсъждали сме най-различни варианти. Но издигането на г-н Панов по този начин е най-доброто, което може да се случи на демократичната общност, и в този смисъл смятаме, че имаме много добра развръзка на тази сложна ситуация.


А при балотаж между г-н Румен Радев и професор Герджиков кого бихте призовали симпатизантите ви да подкрепят?


- Не очакваме да има такъв балотаж. Господин Панов, както не знаем от наш собствен опит, поставя централните политически въпроси за състоянието на българската държавност. Това ще го изведе на балотаж. Такава е дълбоката смислова логика на политическата борба в България в момента. Той е необходимият участник, ако ще има балотаж.


Проф. Герджиков е един уважаван учен, който нещо се е объркал и това личи. Той не знае кого представлява, как да се извинява за ГЕРБ, това е една смущаваща за наблюдение кампания и това смущение ще се отрази на нея. Тя няма цел, няма предмет, няма кауза, няма логически мисъл в себе си. Тя е просто един източник на безкрайно неудобство, че един иначе уважаван човек си е заложил авторитета и авторитета на една от най-важните институции в България, за да спасява залязващия Бойко Борисов, но така са избрали. Това обаче не може да изведе никого на втори тур.


Иначе "Демократична България" взима решения чрез колективните си органи, те ще се произнесат по всяка хипотеза.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (184)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 3157 Неутрално

    защо ПАК приказва неща, от които после ще се отметне?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  2. 2 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Нито дума за огромния гаф в Стара Загора, пък и от Дневник услужливо не са попитали...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  3. 3 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Базнадежден. Обсебен.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  4. 4 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Петел на бунище.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Весело

    "А при балотаж между г-н Румен Радев и професор Герджиков кого бихте призовали симпатизантите ви да подкрепят?


    - Не очакваме да има такъв балотаж. Господин Панов, както не знаем от наш собствен опит, поставя централните политически въпроси за състоянието на българската държавност. Това ще го изведе на балотаж. Такава е дълбоката смислова логика на политическата борба в България в момента. Той е необходимият участник, ако ще има балотаж."

    Гугутките също могат да пърдят, а както казват англичаните, и прасетата да летят.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  6. 6 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Ще рече човек, че Бойкиев е застанал на вратата на властта, като някакъв своебразен Свети Петър, и решава кого да пусне да мине.

  7. 7 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#3] от "zz_s":

    Видяха сметката на старото СДС /ДСБ такива привнесени комунисти като него.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  8. 8 Профил на Бони и Клайд
    Бони и Клайд
    Рейтинг: 154 Неутрално

    А пък избирателя няма да прави компромис с вас и достъпа ви до властта:))

  9. 9 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1006 Весело

    Обещайте му нещо на Христо Иванов и после го дайте на Киро и Асен.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  10. 10 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    Бавно и полека партиите на подмяната станаха две.
    Плюс три стари партии на подмяната прави пет.
    Че къде са тръгнали останалите да се борят срещу сатуквото !?!?

    кратък
  11. 11 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1067 Весело

    Така е Ице, но ще трябва да правите компромис с послолството, защото то ви закри, точно както закри Реформаторският Блок, Синята Колация и т.н.... претакайте гласовете към новия проект и се изнизвайте, за да ви дадат по-сочни грантчета за пенсията...

    Продължаваме Промяната...


    ... без Ицо и Наско :-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  12. 12 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    ГЕРБ и ДПС са ти най-малкия проблем Христо.
    Ами как ще се разправяш със Свети Кирил Почтенний че той е отворил най-голяма уста и смята да управлява с твоите хора.

  13. 13 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    Тъп но упорит е известен изказ касаещ поведението на този 100% лузър. Но пък нали е красив...

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  14. 14 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1395 Весело

    Тоест да разбирам, че не бихте подкрепили мандат на БСП, но сте готови да преговаряте с тях, ако е нужна подкрепата на социалистите за съставяне на правителство с мандата на някоя от от другите партии ?


    - Най-добре да е с мандата на "Демократична България".



    Тоест, ДБ няма да прегръща БСП/БКП, но са готови да приемат прегръдка от БСП !!!

  15. 15 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1104 Любопитно

    "ГЕРБ и ДПС трябваше да бъдат поканени на преговори за съставяне на правителство", заяви кандидатът за президент Лозан Панов в интервю пред Свободна Европа.

    "ГЕРБ и ДПС са възможни варианти на коалиция. Има държави, в които този период, който в момента изживяваме, те са го изживели много преди това.

    И въпреки това отново има изпълнителна власт - без значение дали е стабилна или не е стабилна, така или иначе това е в полза на всички ни", каза още той пред изданието.

    Панов отчита като грешка това, че президентът Румен Радев не е посредничил за създаване на правителство. "Очевидно сигналите, които и сега се подават към ГЕРБ, те не признават този катарзис на г-н Борисов и елита на ГЕРБ, но пък смятам, че пътят за формирането на коалиция преминава през много разговори", допълва той."" "

    Копирано от standartnews.com

  16. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Абсолютно подкрепям!

    ДПС (проклятието на България) и обслужващият персонал от ГЕРБ трябва да бъдат отбити веднъж завинаги от държавната копаня и пратени в опозиция, където ще се разпаднат, тъй като това на са партии, а корпорации.

    За да се случи това, трябва да са гласува за Демократшчна България или за Продължаваме промяната.

    Вижте кого най-много плюят гербавите тролове - ТОЙ Е ЧОВЕКЪТ!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  17. 17 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 841 Неутрално

    И с баба Мустафа ли, бре.

  18. 18 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Весело

    До коментар [#16] от "Norman Granz":

    Грънчар, предлагам ти да си смениш адресната регистрация от Обеля на Стара Загора и да ги подкрепиш там...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    Нито дума за огромния гаф в Стара Загора, пък и от Дневник услужливо не са попитали...
    —цитат от коментар 2 на nv


    Хората са възмутени от това, че ДБ общува с администрацията с електронен подпис. Никога няма да им простят, ако ще ГЕРБДПС да им тръсне още 100 олигарха да ги ограбват. Заедно с факта, че Киро е канадец, изборната победа на ГЕРБ е изкована

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  21. 21 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    [quote#5:"nv"]"Гугутките също могат да пърдят, а както казват англичаните, и прасетата да летят."
    Знаеш ли вица за "Ще ти спукам гълъбарника"? ХИ ще го изживее.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  22. 22 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1535 Любопитно

    "Очаквам постепенно старите партии, особено ГЕРБ и ДПС да бъдат изместени. ...."
    ...........
    Само Бойкикев и Гърнеца ли смятат БСП за млада или има и други на същото мнение?

  23. 23 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#19] от "pinoccio":

    Стига стоя пред огледалото 😜

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  24. 24 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    Е то вие и със на Слави хората не направихте компромис и достъпа им до властта :)

    Първия път беше, че били вече управлявали и не може така хора бивши да са на власт. Втория път че били новобранци и не знаели как се управлява :)

    Май само с БСП сте готови да направите компромис :)

  25. 25 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1896 Неутрално

    ."Гугутките също могат да пърдят, а както казват англичаните, и прасетата да летят.
    —цитат от коментар 5 на nv


    ... и Герджиков ра стане президент.

  26. 26 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    До коментар [#7] от "nv":
    "Видяха сметката на старото СДС /ДСБ такива привнесени комунисти като него."

    Прав сте. Потомственият комунист др. Бойко Борисов видя сметката на СДС, като го изкупи на килограм.

  27. 27 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 438 Неутрално

    "Христо Иванов пред "Дневник": Няма да правим компромис с ГЕРБ и ДПС и с достъпа им до властта"

    Екстра - ама с БСП , Чалгарите и Мутрите (ако влязат) няма проблем ! Какъв "десен демократ" ...

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2944 Любопитно

    "да бъдат убедени хората, да бъдат информирани и доброволно да изберат правилното нещо, което работи и се прилага в цял свят, което науката и специалистите ни казват, че работи" - с подобни обилни словоизлияния едва ли баба Пенка от село ще е сигурна, че ТЕ ще защитят свободата и, ще и осигурят добрите условия за живот, ще отсъждат справедливо за кокошката и, открадната от добър гласоподавател. Неадекватни послания, неразбираеми от хора, които продължават да се чудят защо се покачват цените, и с какви пари вече три пъти се прокламират нищо незначещите послания.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  30. 30 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    Пяна ви е избила на дзурлите, на прав път е Иванов!
    —цитат от коментар 19 на pinoccio


    На най-правия, даже по-прав от правия път на партията с главно п. :)

  31. 31 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    На Христо Иванов майка му изживя ли катарзис?

  32. 32 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3880 Любопитно

    Не разбрах ако Л.Панов загуби на първият тур ....Х.Иванов за кого ще гласува на вторият?????????

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  33. 33 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Весело

    До коментар [#20] от "cinik":

    Комуне, ти за кого ще гласуваш сега като твоите явно не влизат? За Киро Канадеца или направо за БСП?

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  34. 34 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1896 Неутрално

    Ще рече човек, че Бойкиев е застанал на вратата на властта, като някакъв своебразен Свети Петър, и решава кого да пусне да мине.
    —цитат от коментар 6 на klecho


    То да беше само той, да си бяхте отдъхнали. Не виждате ли, че всички бягат от вас, като от прокажени.

  35. 35 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2002 Весело

    Христо Иванов има уникалното свойство да повтаря едно и също с години.
    Абе кажи ДБ какво ще направи ако управлява.

  36. 36 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    До коментар [#24] от "realguru":

    Май само с БСП сте готови да направите компромис :)

    Кой прави компромис с майка си бе?!

  37. 37 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    Тикви , не четете , само плюете ... Тримата шишковци са велики ?

  38. 38 Профил на hocker
    hocker
    Рейтинг: 650 Неутрално

    "Трябва просто, авторитетно, спокойно, убедително да бъде комуникирано, така че хората, които имат колебания да могат да вземат информиран, свободен избор."

    А самият той ваксиниран тайно и до септември, когато от Дойче Веле питаха директно, дума не обели по въпроса от страх да не обиди антиваксърите сред потенциалните избиратели.

  39. 39 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#7] от "nv":"Видяха сметката на старото СДС /ДСБ такива привнесени комунисти като него."Прав сте. Потомственият комунист др. Бойко Борисов видя сметката на СДС, като го изкупи на килограм.
    —цитат от коментар 26 на Боян Баянов


    Не, че нещо, ама се купува само онова, което се продава ...

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    “Хората са възмутени от това, че ДБ общува с администрацията с електронен подпис. “

    Герболяка се учат от братушките на Путин и Единна Русия как с бюротратични врътки да препъват кандидати за избори.

    Също както техният Гешев се учи от Юрий Чайка.

    Опитаха се да превърнат България в умалено копие на Русия, ама им мина Чичо Сам път. 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  42. 42 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Не ми е ясно как инвеститорите търпят такъв СЕО, на последните два избора чалгата го отвя, седейки в едно мазе и с нулеви инвестиции, сега се очертава и Киро, да го отвее с много по-малки инвестиции, няма никаква рентабилност.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  44. 44 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    ГолЕмо интервю, ей......
    Та, за нуждата от съдебна реформа - вярно е наложителна, ама....тези дето объркаха регистрацията в Стара Загора ли ще я правят таза реформа? Щото с доводи от типа....АЗ ТАКА МИСЛЯ..... реформа - нъцки....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Поредната доза нищоговорене. От изключително нерешителен и с липса на експертиза политик.
    Заради такива България изпадна в криза.

  47. 47 Профил на Vivian Apostolov
    Vivian Apostolov
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#43] от "alg57373608":

    Ти па си един любовен... Па и умин😄

    Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
  48. 48 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1896 Весело

    Днес започна кампанията! Явно хонорарите са завишени.

  49. 49 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#37] от "hodounski":

    Тикви , не четете , само плюете ... Тримата шишковци са велики ?
    —цитат от коментар 37 на hodounski


    Мирчев и другите двама с наднормено тегло от ДБ ли имаш предвид?

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  50. 50 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 928 Любопитно

    Г-н Бойкикев,то хубаво е човек да дуе мускули,но ако си с 10-15 депутата,само подсигуряваш личния и приятелски статус.За това ли е цялата пара в свирката??

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  51. 51 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#43] от "alg57373608":

    Еми служба.

  52. 52 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    "" *Не очакваме да има такъв балотаж."" "

    За това сериозно се е самозаблудил.

    Да не говорим, че кандидатурата на Моасе е под въпрос.

    ДБ ВЪРНАХА ДПС И БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  53. 53 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4884 Неутрално

    До коментар [#16] от "Norman Granz":

    Вижте кого плюят радевистите - той е човекът.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  54. 54 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Защо Бойко Борисов не се кандидатира за президент, герболяк? Защо козирува и подкрепя човека на ДПС?

    Защото е голем мъжкар, вечно печели и хич не го е страх от Радев, от когото и комплекси няма.

    Хии-хиииии.

    Предния път Цеца, сега човека на ДПС (Новото време).

    Пълна капитулация.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  56. 56 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Става за полит-опонент, но на практика е импотент.

  57. 57 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2992 Неутрално

    "Не очакваме да има такъв балотаж. Господин Панов, както не знаем от наш собствен опит, поставя централните политически въпроси за състоянието на българската държавност. Това ще го изведе на балотаж. Такава е дълбоката смислова логика на политическата борба в България в момента. Той е необходимият участник, ако ще има балотаж."
    *
    Не очаквате, но предварителните проучвания показват друго.
    Освен това второто изречение не го разбрах: как така не знаели от собствен опит? Редакторите ли са объркали нещо?
    Панов бил необходим участник в балотажа, това е по-скоро пожелателно мислене след като социологическите проучвания сочат друго. Хр. Иванов да не го увърта и да посочи кого биха подкрепили при отпадане на Панов от надпреварата.

  58. 58 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 823 Неутрално

    От ДБ няма да направят компромис само, ако такива като Атанас Атанасов не са депутати. Защото Танас вече на два пъти егласувал за кабинети на Тиквун и никога не е подкрепял Вот на Недоверие към ГЕРБ. Даже след оставката на Христо Иванов:
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/02/19/2707956_ochakvano_votut_na_nedoverie_ne_uspia_135_deputati/

  59. 59 Профил на TheRedOne
    TheRedOne
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Навремето. вече тотално свършил за футбола, след поредното му неповикване в националния отбор, Гонзо свика една пресконференция на която обяви, че се оттегля от националния отбор на България по футбол. Горкия, те за жив не го брояха, той...
    Та сега и този нискочел представител на заможните нищоправещи люде нямало да прави компромиси. А някой дали ще го пита, аджеба?

  60. 60 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#14] от "Хай Буй":

    "Тоест, ДБ няма да прегръща БСП/БКП, но са готови да приемат прегръдка от БСП !!!"

    Ха добро утро!!!!! Ти чак сега ли го разбра това?????
    Той Ристю " демократа" го повтаря това още от по - предните избори 😂😂😂 ..... Дори бяха казали, че не могат да забранят и на ДПС да ги подкрепи!
    Той тоя клоун се взе много насериозно 😂😂😂.
    Също като Мая и той, защо си мислят че ще са фактор в следващия парламент, незнам.Първо е спорно дали въобще ще влязат.А дори и някой от тях да влезе,те ще са последната дупка на кавала!!!

  61. 61 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4884 Неутрално

    До коментар [#54] от "Norman Granz":

    Защо Ристо не се кандидатира за президент, комуняк?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Ех, няма ли видео от разговора?

  64. 64 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Христо Иванов нямало да прави коалиция с ГЕРБ, които са една от най-големите партии в най-силната група в Европа ЕНП, но бил готов да се коалира с партия Средна европейска класа!? Някой знае ли КОЙ стои зад тази партия, чии интереси защитава, освен на спонсорите си. Споменава Кирил Петков, който ако искаше можеше да се кандидатира като независим за депутат, но предпочете да защитава интересите на Средна европейска класа и ВОЛТ, защо, срещу какво!?

  65. 65 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 438 Неутрално

    На Ристьо цялата му политическа доктрина се свежда до: "Да махнем ГЕРБ , ДПС и Гешев " ! Чудя се това не е ли прекалено примитивно дори за умнокрасавец ?! От там нататък какво следва ако изобщо нещо следва никой никога не е чувал ... Ще потекат реки от мед ...
    Даже на Копейкин политическите послания са по ясни и формулирани ...

  66. 66 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Направо се копирам че ме мързи да пиша:
    До заспалите ДеБлейки,
    Забелязвате ли кой се възползва от издънката на 'конституционалиста' ви Славов в Стара Загора. Къде е тоя човек, защо не го питате защо работи за интереса на маямобабикяните. Така те могат да влязат в парламента.
    Не можете да идентифицирате реалния си противник в момента. Продължавайте да папагалите 'ГЕРБ, ДПС и Пеевски', докато ви прецакват от средите на пРезидентърите.
    Тук даже троловете на последните 'разпределяха' осиротелите избиратели на ДБ от СЗ към другите 'протестни партии'.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  67. 67 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Герболяка се учат от братушките на Путин и Единна Русия как с бюротратични врътки да препъват кандидати за избори.
    —цитат от коментар 41 на Norman Granz


    РИК Стара загора е доминирана от ИТН. Ритниците са от Слави < Корнела и Ко.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  68. 68 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3015 Любопитно

    Какво агрегатно състояние е нужно за меко/леко приземяване

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  69. 69 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    защо ПАК приказва неща, от които после ще се отметне?
    —цитат от коментар 1 на Николай Теллалов


    Временната памет на електората издържа до 1/2 от интервалното време на поредицата избори.

  70. 70 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Христо Иванов има уникалното свойство да повтаря едно и също с години. Абе кажи ДБ какво ще направи ако управлява.
    —цитат от коментар 35 на Да вярваме на истината


    Как да каже, като не знае???

    Приказка без край
  71. 71 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 1974 Весело

    Абсолютно подкрепям!ДПС (проклятието на България) и обслужващият персонал от ГЕРБ трябва да бъдат отбити веднъж завинаги от държавната копаня и пратени в опозиция, където ще се разпаднат, тъй като това на са партии, а корпорации.За да се случи това, трябва да са гласува за Демократшчна България или за Продължаваме промяната.Вижте кого най-много плюят гербавите тролове - ТОЙ Е ЧОВЕКЪТ!
    —цитат от коментар 16 на Norman Granz


    И как ще стане др. кап първи ранг от КГБ Грънчаров? Народен съд ли ще свиквате? Революция?
    Може, вие все още влакове взривявате от 1918 насам.

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  72. 72 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Същите празни приказки, същата недалновидност..Добре, че нищо няма да зависи от ДБ в следващият парламент.

    Sic transit gloria mundi
  73. 73 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Христо не може да регистрира партията си за вота, а тръгнал да оправя държавата.... Човек с отнети адвокатски права иска да оправя съдебната система..... Толкова са плитки Дебъ откъм кадри?

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Най голямата грешка на Боко е изкарването на предна линия в политиката на Бойкикев.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  76. 76 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":“Хората са възмутени от това, че ДБ общува с администрацията с електронен подпис. “Герболяка се учат от братушките на Путин и Единна Русия как с бюротратични врътки да препъват кандидати за избори. Също както техният Гешев се учи от Юрий Чайка.Опитаха се да превърнат България в умалено копие на Русия, ама им мина Чичо Сам път. 😎
    —цитат от коментар 41 на Norman Granz


    Дай някакъв линк Путин да е подава оставка.

    А приликата на България с Русия е факт, но много по-отдавна - бандитската приватизация на костоваците беше копие на тази на Йелцин.

  77. 77 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Как да каже, като не знае???
    —цитат от коментар 70 на atreu


    Не знае дали ще управлява или не знае какво ще прави като управлява? Или не знае дали ще влезе в парламата?

  78. 78 Профил на ubavia
    ubavia
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#19] от "pinoccio":

    Да пяна ми изби от смях

  79. 79 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2615 Гневно

    Не разбрах ако Л.Панов загуби на първият тур ....Х.Иванов за кого ще гласува на вторият?????????
    —цитат от коментар 32 на Willy Messerschmitt


    За когото всъщност работи - за комуниста пРезидент и партията му.

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  81. 81 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    За съжаление мечтите са едно, а реалността е друго нещо. Очертава се ГЕРБ и ДПС да се сдобият с около 30% кресла в Парламента. Да поставиш в карантина избирателите на тези партии е доста предизвикателно и нетактично. Дали останалите партии пък нямат други карантинни планове. И така като се сблъскат 3-4 карантини една с други може да се стигне до четвърти поредни избори и г-жа председателката на Народното Събрание да установи недосагаем рекорд - 4 последователни мандата председател на Парламента. И да получи титлата Председател Хонорис Кауза на Народното Събрание.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#54] от "Norman Granz":Ти си ебати и гнусния трол във всичките си превъплъщения.Всички кампании на мижавата ви коалицийка са основани на лъжи, компромати, полуистини и гьобелсова пропаганда.
    —цитат от коментар 62 на kaiser


    Норман никога не е бил трол, винаги си е изповядвал комунистическите възгледи и не го е криел, макар че допреди няколко години не го признаваше пред себе си.

  84. 84 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#81] от "Сатана Ликующий":

    БСП с 85 депутати бяха в карантина 4 години при Борисов 3..Не е болка за умиране.

    Sic transit gloria mundi
  85. 85 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Този човек много и напоително говри, ама нищо не казва.
    Нещо по-конкретно?
    Енергетиката е ясно че ще я оправи, както се справи с регистрацията на партията му в Стара Загора, ама какво ще каже за казусите с Република Северна Македония примерно, политиката спрямо мигрантите, спрямо циганите, спрямо съсипването на София не без съдействието на неговите хора.
    Ще признава ли еднополовите бракове?

    И най вече - откъде му идват средствата за финансиране на скъпата му предизборна кампания?

    А мама дали е още приятелка на Сокола?
    Навремето беше, ама сега може и тя да е преживяла катарзис?

    Panta rhei....
  86. 86 Профил на hocker
    hocker
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Взе да се изчерпва кредитът на доверие, който Иванов получи благодарение на едната си баня миналото лято. Година и половина една и съща песен, дори на част от най-запалените взе да им бактисва и си намериха нова изгора в лицето на почтения канадски бизнесмен.

  87. 87 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2615 Гневно

    Христо Иванов нямало да прави коалиция с ГЕРБ, които са една от най-големите партии в най-силната група в Европа ЕНП, но бил готов да се коалира с партия Средна европейска класа!? Някой знае ли КОЙ стои зад тази партия, чии интереси защитава, освен на спонсорите си. Споменава Кирил Петков, който ако искаше можеше да се кандидатира като независим за депутат, но предпочете да защитава интересите на Средна европейска класа и ВОЛТ, защо, срещу какво!?
    —цитат от коментар 64 на svoboden


    Георги Манев - най - големият купувач на гласове в Бургас и провинциален олигарх. Но за него никой не пише, нито се интересува.

  88. 88 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    защо ПАК приказва неща, от които после ще се отметне?
    —цитат от коментар 1 на Николай Теллалов


    Интересното е вече дали ГЕРБ и ДПС ще се съгласят на компромис с ДБ начело с Бойкикев ???

  89. 89 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    [quote#83:"Anton Andonov"][/quote]

    Трол си е. Вчера пишеше друг под същият ник.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  90. 90 Профил на zocho1
    zocho1
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#76] от "galapagas":
    "А приликата на България с Русия е факт, но много по-отдавна - бандитската приватизация на костоваците беше копие на тази на Йелцин."

    Йелцин ? Ти от Морнинг стар ли си черпиш информацията ?

  91. 91 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    След като се продаде на Решетников да говориш, че няма да правиш компромис с ГЕРБ е шизофрения.

  92. 92 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Защо Бойко Борисов не се кандидатира за президент, герболяк? Защо козирува и подкрепя човека на ДПС?Защото е голем мъжкар, вечно печели и хич не го е страх от Радев, от когото и комплекси няма.Хии-хиииии.Предния път Цеца, сега човека на ДПС (Новото време).Пълна капитулация.
    —цитат от коментар 54 на Norman Granz


    Виж сега....
    на всички тук е ясно, на кого си заложил... всичко. Успокой се! И следващият Парламент ще е ялов....т.е. няма да излъчи правителство. На следващите избори през пролетта ще се върнете на 4-5 %, щото няма да има кандидат президент, който да ви дърпа и ще докарате на власт същия ББ. София не е България и ще го усетите на 14.11.

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  93. 93 Профил на Тирбушон
    Тирбушон
    Рейтинг: 280 Неутрално

    Пък те и БСП, нямаше да допускат до властта, но някак услужливо го забравиха .... жалко е как си сменят опорните точки според конкретната ситуация така наречените "политици"

    Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3910 Весело

    " Това са елементи, от които зависи как ще работи това правителство - дали ще бъде поредната корупционна шамандура, която се носи по водите на някакви моментни малцинства или ще има ясна програма и отговорност. То при всички положения ще бъде коалиционно. Големият въпрос е кой ще държи инициативата за формирането на дневния ред и целия този процес."


    " Корупционната шамандура" вече се носи към петото място на избори, след като стана за смях пред целия народ и вече никой не се занимава с нея особено.......

  96. 96 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Впечатляващо. Пет минути след като е пусната статията, троловете вече са пуснали 20 коментара, отделни индивиди с по 4-5. Дневник трябва да се замислят да добавят списък за игнориране, за да може човек спокойно да общува тук.

    Иначе Иванов е прав за повечето неща. Пресякоха идеите на ДПС по много направления, ГЕРБ се правят на невинни, но са същите саботьори. Демократична България има много сходства със западните модерни партии, които виреят точно в такъв тип широки коалиции. За съжаление Ганьо си харесва лидера с твърда ръка, но няма нищо постоянно, всичко се мени.

  97. 97 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#41] от "Norman Granz":

    Герболякът добре, а льотчикът от къде се учи? Крадецът вика май пак дръжте крадеца.

  98. 98 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Най голямата грешка на Боко е изкарването на предна линия в политиката на Бойкикев.
    —цитат от коментар 75 на zz_s


    и Бойкикев, и Борисов са произведени от един център, само че Борисов се оказа отличен политик и приличен управленец и реши да се еманципира, заради което го атакуваха всичко що е мафия у нас, а Бойкикев просто бавно си съблича лилавите дрешки, за да ни покаже червения си потник

  99. 99 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3532 Весело

    Защо така се възпалявате при всяка дума от страна на ДБ бе герберя?
    Защо е този зор непременно да отговорите?
    Нали сте самодостатъчни.
    Живейте си свинския живот и не обвъщайте внимание какво другите говорят.
    Ама не можете да търпите, когато другите ви слагат на мястото!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK