Победител ще е, който успее да състави правителство

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3121 Неутрално

    Нека всички да гласуват! ГЕРБ не трябва да спечелят тези избори!

  2. 2 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2778 Весело

    Хубав и верен текст, да видим дали на политическите сили им е дошъл акълът, по-вероятно не. Но първо - да гласуваме масово, всеки за когото е решил, сметките после.

  3. 3 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    "Но вероятно и защото сред избирателите им освен тясно заинтересовани, има и съвършено безкритични към безобразията, надяващи се, "ако може и те" да се възползват, както дори политически мазохисти.."
    За заинтересованите е ясно - свикнали са само на подаръци и обикновено са неспособни да се развиват в конкурентна среда. Но не разбирам що за животно е политическият мазохист - вероятно се отъждествява с безмозъчен роб, който е сгрешил, че се е появил на този свят?

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    Хехе.

    Защо непобедимият не се яви на президентските избори срещу Румен Радев? Щеше да го отвее като есенна шума.

    Защо, след като ГЕРБ ще са първа политическа сила, непобедимият няма да издигне себе си за премиер, а ще търси личност, "максимално отдалечена" от ГЕРБ?

    Защото знае, че нито народът, нито политическата система не може вече да го диша.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3087 Любопитно

    РРадев президент втори мандат..... правителство няма да има. На него му трябва да държи цялата власт с хунтата.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  6. 6 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Но първо - да гласуваме масово, всеки за когото е решил, сметките после.
    —цитат от коментар 2 на boevbisser


    Да използват преференциалния вот за да няма в НС депутати, които вече са продавали избирателите си като са подкрепяли кабинетите на ГЕРБ. Шефът на ДСБ Атанас Атанасов на два пъти е гласувал за кабинет на Тиквата

  7. 7 Профил на Dimitri Damianov
    Dimitri Damianov
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Много точно казано, като варианта за избори през март 2022 г. не е хипотетичен...

  8. 8 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 1895 Весело

    До коментар [#5] от "chichka":

    Хунта, мунта, ама ви го "наби с 200".

    И да попитам защо Борисич не застана срещу хунтаджията и да го отнесе като куцо пиле домат?

    Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#5] от "chichka":

    "На него му трябва да държи цялата власт с хунтата."

    И какво ще прави с тази власт? Ще продаде България на руснаците? Ще построи на Путин още един поток? Ще раздаде втори път авансово парите за Автомагистрали? Ще изгребе бюджета до шушка, за да взима следващото правителство заеми? Ще купи още два ненужни самовара от Росатом? Ще доизточи ББР? Ще подари на Доган и останалите ТЕЦ-ове? Ще изкопае нова дупка във Варна, за да даде на Гертов още 40-50 милиона? Ще се обяви против натовски кораби в Черно море?

    Забравих, че Радев е ЗА Натовски кораби в три морета, за което получи специален благодарствен адрес от президента Байдън...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    До коментар [#6] от "hrx16647690":

    Те Митов и Биков са гласували само два пъти за правителството на ББ, но никой не го споменава, а?

    Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
  11. 11 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Хехе.Защо непобедимият не се яви на президентските избори срещу Румен Радев? Щеше да го отвее като есенна шума.Защо, след като ГЕРБ ще са първа политическа сила, непобедимият няма да издигне себе си за премиер, а ще търси личност, "максимално отдалечена" от ГЕРБ?Защото знае, че нито народът, нито политическата система не може вече да го диша.
    —цитат от коментар 4 на Norman Granz


    Гърнец, защо имащият 70 % подкрепа не се издигна за президентин?Защото и Той и ти знаете, че сте един файтон.

  12. 12 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Едно се разбра, ДМ няма да ходи да му връчват мандат, който веднага да връща. Търси се обединител - не вдигайте на непознати номера, че герб още го издирват.
    Въпреки обаче пропагандата на социолозите, самия ББ и обкръжението му се съмняват, че ще са първа политическа сила. При прогнозирана активност от 50% или 3 350 000 гласа герб не може да получи повече от 600 000 гласа, което е 18%.
    ПП се превърнаха в непознатото и трудно уловимо от социолозите, както беше ИТН на вота през юли.
    Вота от чужбина, видя се, че сънародниците ни зад граница наказват ГЕРБ и БСП

  13. 13 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2394 Неутрално

    Дано Кирчо, Кокорчо и Христо съставят правителство! Голям ще е кефът ни когато през зимата бъдат изритани с ритници от властта, защото управлението не е като рушенето! Трябва и акъл!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#12] от "doctor.no":

    "Търси се обединител - не вдигайте на непознати номера, че герб още го издирват."

    Хахаха, едни телефонни измамници са се навъдили... Вдигнеш им телефона и се окажеш кандидат-премиер. :))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Наистина е много важно масово да се гласува. Всеки глас е важен, не се примирявайте. Трябва да си отвоюваме държавата от мафията.

  16. 16 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    не знам кой ккаво печели, но досега всяка управкявала партия осребрява участието си във властта, от което губи държавата и обществото.

    време е да се създадат независими държавни институции, но не само на хартия!

    КФН без мутри и грабежи (застраховките покрай Автомагистрали)
    БНБ регулатор дето не пее на ушенце на цеко
    Прокуратурс, която разкрива и наказва престъплвнията в съда, а не ги прави
    МОСВ дето няма да мълчи пред престъпленията на ковачки
    ...

  17. 17 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 27 Неутрално

    РРадев президент втори мандат.....
    —цитат от коментар 5 на chichka


    От първите четирима кандидат президенти в социологическите проучвания, само Р.Радев е твърдо против модела „Борисов“.

  18. 18 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#14] от "Norman Granz":

    "Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов определи кандидат-депутата от ДПС Делян Пеевски, санкциониран от САЩ по антикорупционния закон "Магнитски", като "силен и сериозен човек". На излизане от Би Ти Ви, където участва в живо предаване, той даде интервю, уговорено предварително, за фейсбук - предаване с 26 000 последователи. За същия канал преди двайсетина дни интервю даде и Пеевски, който много рядко се изявява публично."

    Може да е "силният и сериозен" човек кандидата за МП.

  19. 19 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3121 Неутрално

    Дано Кирчо, Кокорчо и Христо съставят правителство! Голям ще е кефът ни когато през зимата бъдат изритани с ритници от властта, защото управлението не е като рушенето! Трябва и акъл!
    —цитат от коментар 13 на lz2


    Абсолютно прав си за акъла. Качество, което БМБ определено няма. Както и останалите гербаджийски калинки.

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#18] от "doctor.no":

    "Може да е "силният и сериозен" човек кандидата за МП."

    Пеевски асъл (наистина - тур.) има реални шансове да обедини нацията. ;)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#20] от "Norman Granz":

    Да, не е да не го е правил.

  22. 22 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Николай Милчев:
    "Пари, пистолет, презерватив, уиски и масажни масла - страхотна комбинация, мъжкарска работа. ЗА СПАЛНИТЕ И НОЩНИТЕ ШКАФЧЕТА Кажи ми кои са ти приятелите, за да ти кажа какъв си. Това сега може да звучи така – покажи ми спалнята и нощното си шкафче, за да разбера какъв си."

  23. 23 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3716 Весело

    До коментар [#2] от "boevbisser":

    "Хубав и верен текст, да видим дали на политическите сили им е дошъл акълът, по-вероятно не. Но първо - да гласуваме масово, всеки за когото е решил, сметките после."

    Вчера мутрата се изпусна и си призна, че успелия млад мъж бил сериозен човек !


    Сериозно, не се майтапя !


    Та тия 24 % да си опичат акъла, аз отдавна съм решил всичко, което касае моя личен вот !

  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3716 Весело

    До коментар [#20] от "Norman Granz":

    " "Може да е "силният и сериозен" човек кандидата за МП."

    Пеевски асъл (наистина - тур.) има реални шансове да обедини нацията. ;)"


    Че обединява мутрите вече разбрахме ! За нацията - предстои да видим !


    Но май и там ще се яви обединител !

    Всеки иска да го види в ......затвора !

  25. 25 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3716 Весело

    До коментар [#13] от "lz2":

    " Дано Кирчо, Кокорчо и Христо съставят правителство! Голям ще е кефът ни когато през зимата бъдат изритани с ритници от властта, защото управлението не е като рушенето! Трябва и акъл!"

    Георг, с лика на пресветлия на тениската си и момчетата с отнет лиценз, работили довчера в Делта гард ли ще го организират тоя разкош ? Това, с ритниците имам предвид ?

  26. 26 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#24] от "samoedin":

    "Всеки иска да го види в ......затвора !"

    Пак чужденците ще ни изпреварят, предстои решение по делото срещу него и група хора по закона РИКО в Ню Йорк. Подлежи и на екстрадиция, а присъдите по този закон са дълголетни.

  27. 27 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Брей, не се пуска статия без рев за противоконституционната Истанбулска конвенцийка...

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#26] от "doctor.no":

    "Пак чужденците ще ни изпреварят, предстои решение по делото срещу него и група хора по закона РИКО в Ню Йорк."

    Това решение по РИКО се чакаше още от пролетта, откакто ги изплющяха по Магнитски.

    Тогава писах, че ако Магнитски те лишава от банкова сметка, т.е. от възможност да функционираш като цивилизован човек, РИКО те превръща в международно издирван беглец от закона.

    Между другото, България е подписала MLAT с Щатите, така че голям гърч ще пада, ако DoJ поискат официално екстрадицията на Пейо, а Каскетя откаже да си го причини...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#28] от "Norman Granz":

    щатската прокуратура няма загубено дело по този закон. Отлагане с процедурни хватки няма да спаси шайката. Каквито и месни тарикати да се пишат, са далече от фамилията Гамбино например.

  30. 30 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2394 Неутрално

    [quote#17:"bib45647808"][/quote]

    И какво му е на модела Борисов? Май едиственият му косур е, че не ви дава да крадете!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  31. 31 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    “ Победител ще е, който успее да състави правителство”
    ——
    Стягайте дисагите и да търсите пак някой немец с мастилена кръв да ви го състави, че тия тука са са фанали един друг за гушите … може би щото са познават по-отблизо какво представляват

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  32. 32 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Този "максимално отдалечен от ГЕРБ" човек сигурно е някакъв клошар.
    Не може хем да си "максимално отдалечен", хем да се съгласиш да получиш един мандат, който да върнеш веднага. Никой нормален човек не би направил това, освен клошар, готов да запали всичко за една бутилка ракия.
    Очаквам много "странен" сценарий.

  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#32] от "Косьо Генчев":

    "Този "максимално отдалечен от ГЕРБ" човек сигурно е някакъв клошар."

    И аз това си помислих - нещо като ония собственици на "фирми" с 2 лева уставен капитал, от чието име "последници" са теглили парите за Хемус в торби и кашони.

    В България има хора, които за 50-100 лева и стъкло ракия са готови на всякакви унежения - включително Бойко Борисов да ги издигне за премиер. :)))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz2":

    След него не остана какво да се краде. Някой ще трябва да възстанови загубите първо.

  35. 35 Профил на Котаракът в чизми
    Котаракът в чизми
    Рейтинг: 24 Разстроено

    Победител няма да има. Губещ обаче е народът.

    Законите са като наденичките. По-добре да не виждаш как се правят. /Ото фон Бисмарк/
  36. 36 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Малиииии, Буци е в Нова, Лозан Панов щял да предлага за министър председател! :)

  37. 37 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 27 Неутрално

    [quote#17:"bib45647808"]
    —цитат от коментар 30 на lz2
    И какво му е на модела Борисов? [/quote]

    Който е против модела „Борисов“ трябва да гласува за президента Румен Радев.
    Ти като си харесваш Тиквун – гласувай си за ГЕРБ.


    До коментар [#30] от "lz2":

  38. 38 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Голямо умуване, голямо нещо. Картинката горе долу се изясни, ГЕРБ ще спечели, но с по-малка преднина от прогнозираната. Втори ще са ПП. Оттам надолу въпросителната е за последното шесто място, ИТН или ДБ. Правителство ще се състави с втория мандат, но то ще е безпринципен сбор от взаимноизключващи се елементи и трудно ще изкара повече от година. Най-вероятно догодина по това време ще гласуваме отново. Втория мандат на Радев е извън всякакво съмнение, там интригата е единствено дали ще се разхождате на 21.11 за втори тур, аз със сигурност ще го пропусна, ттй като моя кандидат очевидно няма никакъв шанс за балотаж.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  39. 39 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1123 Неутрално


    От едната страна е ген.Борисов - ГЕРБ и ДПС.
    От другата страна е ген.Радев - БСП, ПП, ИТН и ИБГНИ.
    И двамата са Путински подлоги.
    Гласувайте за ДБ !

  40. 40 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Дано да успеят да съставят работещо правителство, но не съм оптимист.

    Лошото е, че дори Антоний Тодоров му дава срок от 1 година, а да очакваш от политик преди избори да се държи неегоистично и непопулистки, да не се опитва да прецака другарчето и да спечели някой глас повече за следващия парламент...

    Всъщност нормално поведение за политиците, защото партийно-егоистичните и популистки ходове се възнаграждават на изборите. Какво има да се чудим и мърморим тогава.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  41. 41 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2778 Весело

    До коментар [#40] от "еспресо":

    Проблемът не е, че нашите политици се държат егоистично и популистки преди избори - по цял свят в някаква степен е така, а че го правят и след това. Да видим де, аз като оптимист вярвам, че може би малко са се смирили. Ако ли не - на бунището, но ефектът за хората и бизнеса ще са напълно непридвидими.

  42. 42 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#36] от "doctor.no":

    “Буци е в Нова, Лозан Панов щял да предлага за министър председател! :)”

    Хехе.

    Good luck to him.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  43. 43 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    Победител до пролетта :)

  44. 44 Профил на yxw38637716
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    До коментар [#41] от "boevbisser":

    При очакван кратък хоризонт на правителството, това си е чиста предизборна година. Дори стабилни мнозинства правят неприятните реформи първата година, а не преди изборите.

    И макар да е в общ интерес, в името на оцеляването на партийната политическа система, да направят някакъв смислен кабинет, някаква работеща програма и да я изпълняват, индивидуално най-печеливши ще бъдат най-деструктивните.

    Корабът ще потъне, но който пръв успее да се качи на лодката, ще е по-добре от другарчетата, така че хайде да си отковем няколко дъски от кораба и да си направим лодка - това може да се окаже решаващо.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  46. 46 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    До коментар [#44] от "yxw38637716":

    Всеки един от тези избори поотделно - дори ГЕРБ, дори ДПС, дори Маяма - е по-добър от липсата на парламентарни избори.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  47. 47 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Гласувайте за ДБ !
    —цитат от коментар 39 на plynii


    И защо да гласуват хората за ДБ?
    После Тиквата да предложи за премиер Лозан Панов, ли?
    Това днес по НоваТВ го каза Тиквун!

    Или депутати като Атанас Атанасов отново (вече за 3-ти път)
    да гласуват за правителство на ГЕРБ.

    Депутати от БСП никога не са гласували за кабинет на ГЕРБ!

    От първите четирима кандидат президенти в социологическите проучвания, само Р.Радев е твърдо против модела „Борисов“.
    —цитат от коментар 17 на bib45647808



    До коментар [#39] от "plynii":

  48. 48 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    До коментар [#8] от "Чарли Мишкин":

    "И да попитам защо Борисич не застана срещу хунтаджията и да го отнесе като куцо пиле домат?"
    ===========
    Авторът го е написал, ама ти трябва да си питаш:
    "Министър-председателят, макар в протоколното старшинство да е след президента и вицепрезидента, има действително много по-голяма власт от президента. И най-вече властта да управлява бюджета, приеман от парламентарното мнозинство."

    Ако си бил премиер, президентският пост е понижение.

    Еретик
  49. 49 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Авторът ни говори за ПП като едва ли не нова партия, пропускайки от невнимаие или тенденциозност, че това е коалицията между партиите Средна европейска класа и ВОЛТ, в които няма нищо ново. Нещо повече Средна европейска класа беше част от коалицията, излъчила последното редовно правителство на България. Някой наистина ли вярва в управленския капацитет на партии като ВОЛТ, ИТН и т.н.!?!?

  50. 50 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2394 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz2":След него не остана какво да се краде. Някой ще трябва да възстанови загубите първо.
    —цитат от коментар 34 на gogo2011


    май малко ви остави само 3 милиарда затова теглите още два да има за всички протестъри! Освен да крадете нищо друго не стенаправили за 30 години това болшевиките! Колкото пъти вземете властта, толкова пъти България пропада! И сега абсолютно същото!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  51. 51 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    До коментар [#47] от "hrx16647690":

    Така е, никога. Но редовно гласуват с герб и дпс в защита на мафията. Червените чугуни може да излъжат само застаряващият им електорат, че били някаква опозиция.

  52. 52 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Успокоителното засега е, че всички - от ГЕРБ, през ДПС, всякакви патриоти и "възрожденци", та до Слави и Панов, когато трябва да персонализират политическите си атаки, го правят основно към ДБ и по-малко към Радев.

  53. 53 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    не знам кой ккаво печели, но досега всяка управкявала партия осребрява участието си във властта, от което губи държавата и обществото.време е да се създадат независими държавни институции, но не само на хартия!КФН без мутри и грабежи (застраховките покрай Автомагистрали)БНБ регулатор дето не пее на ушенце на цекоПрокуратурс, която разкрива и наказва престъплвнията в съда, а не ги правиМОСВ дето няма да мълчи пред престъпленията на ковачки...
    —цитат от коментар 16 на хм


    Много добре сте го казали, само че няма как това да стане, без да се мине през избори, т.е. и през партии.
    Има един друг вариант, но трябва да възкресяваме Феликс Едмундович и май и този варант е проигран исторически и резултатите са меко казано печални.
    Така че подкрепям колегите, които призовават за масово гласуване - това е единствения начин за сваляне от власт на ГЕРБ и минимизиране последствията от купен, корпоративен и чиновнически вот.

  54. 54 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 961 Весело

    Ето ви нещо много по-истинско от кухите клишета на горния господин. И да гракнете веднага за "агент Димитър", все тая. Арменецът - обичам арменците!- е по-умен от всичките ви смиловци, дайновци, бечевци, и г-на горе, как му беше името. Понякога прекалено черногледства, но въпрос на стил.
    http://epicenter.bg/article/Kevork-Kevorkyan--Skapi-pomazanitsi--kakvo-predlagate-/265487/11/0
    Да е жива и здрава баба Велика. Такива струват колкото два конски вагона умнокрасивитет. И една каручка отгоре.

  55. 55 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    И въпреки някои неудачни решения или назначения, въпреки непрекъснатите критики, че не се справя с пандемията, че зад правителството стои "кръгът Прокопиев", че действа прекалено радикално, този екип успя да се сработи и да демонстрира, че е възможен друг модел на управление, която да се грижи за обществения интерес.
    *
    Моля? С какво се справи служебното правителство? Благодарение на неговата изключителна "кадърност" хората мрат като мухи при изобилие от ваксини. Проспаха цяло лято и сега берем плодовете на тяхната некадърност.
    като цяло инфлацията удря яко джоба на българина, а партиите си правят тънки сметчици коя как да се позиционира след изборите.
    Няма нито една партия, нито пък действащият президент, които да са загрижени за народа си. Всичките са се вторачили в изборите и нищо друго не ги интересува.

  56. 56 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 961 Любопитно

    Една "дребна" подробност:
    " Тя е на 83 г. На предизборна среща в село Малко Градище тя разменила две-три думи с Бойко Борисов. Вечерта у тях дошли полицаи. „Дойдоха трима млади от МВР и викат - ти ли си едикоя си. Викам - да! Ще ме арестувате ли за нещо? Те казаха не. После ме попитаха кой ще ме заведе да гласувам. Казах им, че мога сама да вървя. После ме питаха кой ми е казал какво да правя. Казах им, че аз съм на 83, но ум имам! Разсъждавам си сама“, пресъздаде диалога жената. Последвали въпроси колко пари е дала за дървата, на което тя казала, че са 360 лв."
    Е, умнокрасивитета, смилов, бечев, дайнов, и пр. ЕнтелектЮелци, analyze this. Нали ревете за мильоните прокопчови, как бил тормозен, миличкия. За таз женица шо не ревете, гнуснавци? Много е проста, та не ви е в тренда, а? А хлъзгавите лъскави хамерикански проксита "канадчета" знаят ли че има такива хора по територията, която са им възложили да "усвоят"? Боклуци с боклуци. И после ми лаят за морал. Гьонсурати.

  57. 57 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#36] от "doctor.no":
    "Малиииии, Буци е в Нова, Лозан Панов щял да предлага за министър председател! :)"

    Причиних си го да изгледам този втори, след вчера, спектакъл.
    Невероятна еманация на простащината! Наистина ме беше срам да го гледам този крещящ за освидетелстване тип.
    Но не държа никак да бъде освидетелстван. Той ни е нужен като осъзнаващ действията си индивид, за да може съдът спокойно и без угризения да се произнесе подобаващо.

  58. 58 Профил на Helen of  Z
    Helen of Z
    Рейтинг: 15 Гневно

    "Освен, разбира се, баналните резерви към "наследниците на комунистите" (това е вече история на повече от 30 години), има неразбиране от някои "червени линии" на социалистите. Сред тях ами Истанбулската конвенция, разбира се."

    Ами, разбира се. За пореден път ни се внушава този път с умерен глас отляво (след хора от чуждите НПО-та, десни и либерални анализатори и леви нео-радикали), че БСП трябва да подкрепи Истанбулската конвенция, за да бъде част от правителството. И пак в същата плоскост, че едва ли не БСП е ЗА домашното насилие над жени, а истинските аргументи на БСП срещу ИК са замитат под килима. И пак се подминава с лека ръка, че първо имаме Закон за защита от домашното насилие (и ИК за това не ни е нужна), и второ - има решениия на КС срещу ИК. Но тези неща за гратаджиите не са пречка, те продължават да си мелят едно и също и неприкрито да сочат къде е проблемът на БСП, който пречи на кукловодите да ги пуснат в управляваща коалициия.

    Who the fuck are you to lecture me?
  59. 59 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Поредните избори пак приближават,
    за следващите да се приготовляват!

  60. 60 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    Ами, те нещата са ясни! Баце ще разговаря други партии и ще представи правителство с нов премиер. Партиите на „подмяната“, обаче, толкова отдавна оставени със спрени кранчета, ще рият с копита да дойдат на власт и тотално ще го игнорират! На тях два парламента не им стигнаха, за да направят правителство, но сега ще заровят томахавките на войната, ще „плеснат с ръце, па ще се прегърнат“ и, в името на така лелеяните министерски постове и сядане на държавната софра, ще струпат някакво правителство. Така че, според критерия на аФтора, те ще са победителите. А той дава ли си сметка докога ще са такива? Не, нали? Е, няма да е задълго! Мога много аргументирано да го обясня, но ще отнеме време и място, а е и толкова очевадно, че не разбирам как някой няма да се сети защо ще е кратък животеца на въпросното правителство! Нещо неясно?

  61. 61 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7540 Неутрално

    До коментар [#13] от "lz2":

    А Борисов има акъл в излишък. Може, ако се съдеше по големината на главата...

  62. 62 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3087 Весело

    До коментар [#9] от "Norman Granz":

    Нормане, за 6 месеца след като Кирето превзе ББР, тя е с 0,5 млрд!!!! 500 000 000 назад!!!! Това стига ли ти?

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  63. 63 Профил на Шиши и Буци младоженци
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Двете последователни служебни правителство след март 2021 г., близки по състав и назначени от президента Румен Радев, предприеха решителни действия за промяна на модела на управление."

    Цялата статия е пропаганда, защо авторът не се информира какъв е мандата на едно служебно правителство преди да драска поръчкови статии? Не е работа на президента, който и да е той, или на назначено от него служебно правителство да променя модела на управление в парламентарна република каквато е България, все още. Основната роля на такова правителство е да подготви и осигури провеждането на извънредни избори съгласно конституцията. Това което се случва в страната от април насам е преврат, пуч на реваншистките комунистически ДС структури, които инсталираха военна хунта от о.з. генерали като ген. Янев под шапката на "натовския" ген. Радев Решетников. Който гласува за него реално гласува за това България да продължи да се управлява от военна хунта.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK