Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Даа, руснаците замениха нацисткото злато за златния резерв на България-26 тона, които гадните нацисти не пипнаха. Има Господ, всичко вижда и всичко се връща на този свят.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Предполагам че Хитлер се е разбрал с ***'**' *, дал им е повечето злато, и те са го оставили да си живее живота в Аржентина с Ева Браун и близките си съратници. Пък Индиана Джонс нека чете книги и търси златото в езерото, ако си няма друга работа.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
Докато ние гадаем къде е нацисткото злато, бате ви Бойко открил златото на Винету, даже и снимки публикуваха медиите... Разправят че Борисов започнал да чете "Съкровището в Сребърното езеро", където се намира богатството на инките.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Повече ме интересува къде скатаха сухото КОМУНИСТИТЕ! Защото след като не можем да отговорим задоволително на този въпрос, от преди 30г, изобщо няма смисъл да се връщаме още толкова назад.
"На Потсдамската конференция е решено четирите съюзнически държави, победили националсоциалистите, да поделят помежду си златно-валутните ценности на нацистка Германия. Но Сталин се отказва от дела на СССР и иска в замяна активите на страните от Източна Европа "
неверен превод или невярно твърдение на авторите , на Потсдамската конференция е решено Франция Англия и САЩ да вземат ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от тях зони , а СССР да вземе ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от СССР зони ,никъде не става дума СССР да вземе активи на самата Източна Европа
Относно комунистите, все едно да питаш скакалците, къде е житото :)))
Даже комунистите, получават почитно място вовеки веков в моята лична класация като чума достойна да бъде библейска :)))
Само, че чумите в Библията се случват веднъж, пък тая ще се повтаря през няколко поколения :))) Ако не ни погуби някои метеорит, болест, природно бедствие, то със сигурност комунизма ще ни, та той за малко да започне ядрена война няколко пъти и благодарение на единици, смело отказващи да изпълнят заповедтта, дължим съществуването си все още :)) Има време и много бъдещи технологии, засега сме на генно модифицирани вируси :))
Но британските историци Иън Сайър и Дъглас Ботинг не се занимават с митове. В книгата си "Нацисткото злато" двамата най-авторитетни експерти в тази област подробно разказват как е било укрито това злато, какво е намерено дотук и какво още се търси.
Виж ти!?! Когато , някои пишат за "масони", "билдерберг", "Трилатералната комисия", "тамплиери" и всякаква такава паплач и сган, ги обявяват за "конспиратори"! А написаното от тях, са "конспиративни теории"! И на горните не бива да се вярва! Сега обаче са открили "най-авторитетните експерти в тази област", които, като наши хора са -"сериозни" и сега най-вероятно не бива книгите им да се поставят под съмнение!
По необясними причини американците скоро освобождават този важен свидетел. Раух заминава за Аржентина, където става съсобственик на металургичен комбинат. На преклонна възраст се връща в Европа и доживява дните си в Австрия.
Е това е уникално! След, като от предходното написано разбираме, че в огромна степен за далаверата е виновен някакъв " майор Новиков, награден с ордена "Червено знаме"", от Се Се Се Ре, то по-късно научаваме, че по "необясними причини " в далаверата участват и "Съветските Американски Щати"!!!
Бреееей! И преди 65 години е имало кой да дипли златни кюлчета, картини, съкровища, и да си ги крадат един други? Още преди да са били родени Бойко, Черепа, Андрюша, Комсндира и другите нашенски юнаци?
Тъжната истина е, че т.нар. "нацисти" не са укрили нищо, както и не са присвоили нищо незаконно. Експроприацията на ценности от окупираните територии са извършвани на база, кое е било конфискувано и отнесено още по време на Наполеоновите войни във Франция. Създадени са комисии, които разследват, как и кой паметник е попаднал е попаднал в ръцете на френски, белгийски и холандски музеи или колекционери преди държавата Германия да съществува. Оказва се, че огромна част от тях са от ограбени лични колекции на немски аристократи или манастирска собственост. Комисиите на Райха нямат за цел да затрият културното наследство на националните държави и съответните артефакти, които не са от техен интерес остават собственост на съответните институции. "Нацистко злато" съществува само в умовете на алчните търсачи на сензации. И аз имам един съвет към тях - в момента един погребан немски танк или потънал кораб струва толкова, колкото ако го извадите ще спрете да мислите за злато.
"На Потсдамската конференция е решено четирите съюзнически държави, победили националсоциалистите, да поделят помежду си златно-валутните ценности на нацистка Германия. Но Сталин се отказва от дела на СССР и иска в замяна активите на страните от Източна Европа "неверен превод или невярно твърдение на авторите , на Потсдамската конференция е решено Франция Англия и САЩ да вземат ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от тях зони , а СССР да вземе ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от СССР зони ,никъде не става дума СССР да вземе активи на самата Източна Европа
Кехлибарената стая е унищожена от побеснелите руски войници през март 1945 г. При влизането на Червената армив в Кьонигсберг омразата на руснаците към всичко немско е накарала войниците да запалят замъка. А там е била Кехлибарената стая. През 1949 г. руски официални лица разбират какво е станало и с подвити опашки се прибират в Москва. Следва типичното руско мрънкане "Не знаем", "Гадните нацисти бяха" и т.н. Накрая една голяма немска фирма плати възтановка на облицовките - Кехлибарената стая всъщност представлява стенни пана с облицовки от кехлибар, подарък от пруския крал за руската императрица. Пито-платено!
master
А къде скриха национал-юдеистите правото на другите народи до равноправен достъп до ваксините?!?
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e.
Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила...
https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
Тъжната истина е, че т.нар. "нацисти" не са укрили нищо, както и не са присвоили нищо незаконно. Експроприацията на ценности от окупираните територии са извършвани на база, кое е било конфискувано и отнесено още по време на Наполеоновите войни във Франция.
Лъжеш. Става дума за над 20 000 произведения на изкуството, отнети както от музеи, така и от частни колекционери. Не само от Франция, но и от Холандия, Белгия, даже от Италия. Произведения, които никога не са били немска собственост. Като кражбите не са само от организации, но и от обикновени офицери, и войници. Примерно част от откраднатото от Уфици е намерено в края на войната, но други все още се връщат и до наши дни. https://www.dw.com/en/germany-returns-nazi-looted-painting-to-italys-uffizi-gallery/a-49648454
И въобще това за Наполеоновите войни е глупост. Като изключим "Стоте дни" тези войни свършват с това, че съюзниците, сред които и Прусия влизат във Франция и свалят Наполеон от власт. Австро-пруската война от 1866 свършва с победа на Прусия. Френско-пруската война от 1870 също е с пруска победа.
Нацистки глупости на търкалета! А истината е, че нацистките крадци, убийци и разбойници откраднаха един куп съкровища и ценности (между тях и много картини, статуи, бижута и т.н.) от страните, които бяха нападнаха и окупираха по време на ВСВ. Някой от тях бяха намерени и върнати на собствениците им.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Браво! Онзи Наполеон дори загуби и Американо-Мексиканската война. Всички хитрини с които разни днешни тарикати се опитват да придобият произведения на изкуството и цености се базират на оправданието с нацистите. Всъщност в огромният брой от случаите става въпрос за мародерство от страна на техни съграждани.
До коментар [#34] от "Иво": Най-големите "откриватели" на такива цености, Иво, са съветските бойци с по два часовника на ръчичките. CONTADOR GRATUITO!
Повече ме интересува къде скатаха сухото КОМУНИСТИТЕ! Защото след като не можем да отговорим задоволително на този въпрос, от преди 30г, изобщо няма смисъл да се връщаме още толкова назад.
Западът не се интересува къде отидоха парите на комунистите, защото вместо да разобличи комунизма като престъпна идеология и да осъди комунистическите престъпници , тя ги прие като нормални политически и бизнес партньари. За да прикрие колаборацията на Запада с престъпните комунистически режими, медии като Дойче веле продължават да ни занимават с нацизма.
Не се извъртай, лъжец! Написал съм за "Стоте дни" и кога свършват Наполеоновите войни. Защо трябва да обяснявам като на първолак, че Австро-пруската и Френско-пруската войни са по-късни?
То и да обяснявам подробно няма да има полза. Вие троловете сте толкова тъпи, че не вдявате дори и с купчина документи да ви засипят.
Явно забравяш, че Германия след края на ВСВ се разделя на 4 окупационни части между Съюзнците. Британци, американци и французи откриват голяма част от откраднатите от нацистите богатства и ги връщат на техните собственици.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Психологически не мога да си обясня този фетиш на руснаците към ръчните часовници.
По темата. Ако не се заблуждавам,и до днес няма международен закон срещу търговията с произведения на изкуството и артефакти. Политиците,историците и експертите дори не могат да се разберат какво съдържание да има такъв закон. Вижте,че ЮНЕСКО защити колекцията на Васил Божков,въпреки че на всички им е ясно,че повечето от експонатите в нея са нечисто придобити.
До коментар [#40] от "tamada": Изобщо не лъжа. Няма документи, които категорично да доказват, че германците са ограбвали музеи и колекции извън това, което не се счита за немско културно наследство. Затова написах за комисиите по експроприация. Един от нейните шефове е и свързания с нашата история Йоахим Вернер (СС щандартфюрер). Освен това в статията под "нацистко злато" всъщност се разбира част от собствено германските резерви в злато и валута, укрити, за да не ги конфискуват завоевателите. Напълно нормална реакция.
До коментар [#41] от "Иво": Странно е, Иво, как става разпознаването на тези собственици... При наличието на "купчини" и "чували" от цености, как тези неща са върнати на точните собственици? За да бъде това истина, очевидно е, че не става дума за купчини и чували, а за внимателно селектирани и подредени вещи, всяка от която е придружена от протокол за експроприация. Срещу това и собствениците са получили съответното обезщетение.
До коментар [#42] от "deaf": ЮНЕСКО може да се произнесе по каквото си иска. Колекцията на Божков без съмнение е уникална и ценна, но организацията може да каже само това. Констатацията, как е придобита е обект на други органи. Освен това движимите паметници не са от приоритетно значение за ЮНЕСКО. Мисията е по опазване на надвижимите паметници и жизнената среда. Прав си, че няма общ международен закон за търговията с древни цености. Отделните държавни закони решават това на свой принцип. За това шефовете на иманярската мафия у нас (Черепа, Митю Гестапото, Хризтосков, Радев) първо изнасят, а после прекупуват, възползвайки се от по-либералните закони на Запад.
За да бъде това истина, очевидно е, че не става дума за купчини и чували, а за внимателно селектирани и подредени вещи, всяка от която е придружена от протокол за експроприация. Срещу това и собствениците са получили съответното обезщетение.
Тоест според теб, крадливите нацисти не са ги откраднали тези частни ценности и произведения на изкуството, а са ги "експроприацинили" и са обезщетили собствениците им!? Така ли!?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Ето ти няколко статии по темата за кражбите на ценности и произведения на изкуството от страна на крадливите нацисти, там има предостатъчно подробности по темата:
В общи линии да, така смятам. "Нацистко" в случая ми се вижда единствено определянето, кое собствено е немско и кое - не. Творбите на фламандските майстори са преценени като "немски", което естествено е грешно от днешна гледна точка, но не и от тази на тогавашната идеология. И нека да дам един пример с Лувър - изнесени са само ценостите, преценени като немски или изнесени от Германия някога си. Създадени са протоколи и всичко е описано точка по точка. Не е докоснато нищо, което е преценено собствено като френско, италианско или испанско. Този проблем е оставен на съответните държави. Друг пример - съкровището на крал Хилдерих е оставено в Лувър, тъй като е подарено от австрийския император на Франция и е преценено, че там му е мястото. Между другото България има особена роля в тази игричка - експроприиране на антики. Непрежалимата Людмила Живкова създава комисия за тази цел, която ако не успее да се договори за връщането им в България, ги придобива по оперативен път, т.е. краде ги и ги сменя с копия. Най-последният пример от нейната дейност е кражбата на черновата на История славяно-българска от Атон.
Благодаря, знам ги. Нали се сещаш, че ако обсъждаме всеки един паметник поотделно, много от тях ще попаднат в графата "немско културно наследство". Затова обаче трябва да си направим отделен сайт.
Злато се печели, взеха ни и архива освободителите те дето го взеха но не го и дават за ползване дори не само това ами и не го съхраняват правилно и това по проф Димитров бог да го прости!
Нещата още повече се циментираха със закон от 2005 г. според който всичко придобито по правилата на военната плячка не подлежи на връщане от Русия. Пълен достъп до архивите имат само членовете на Института по военна история и разни упълномощени от държавата лица. Част от архивите са достъпни чрез индекс и каталог, но за да направят копия искат майка си и баща си в парично изражение. Руснаците действат по принципа на Монголската орда - няма мое, няма твое - щом съм го взел вече е мое, без значение дали ми трябва.
Аз ще ти кажа всичко е в западни банки депозирано на сметка на доверени другари. Като се има в предвид че офиса на ТИМ е в Франкфурт много вероятно там да е и прибраното от другарите. Ако помниш и дисковете с швейцарски сметки който излязоха в Европа но в България "изпезнаха" значи там има :) после като излязоха и панамските досиета се прокраднаха 2-3имена но офицялно пак нищо не излезе значи и там има :) абе другарите много крадът още от създаването си така че където може да се държат долари и злато там са и нашите заедно с руските им шефове. Всеки уважаваш себе си номенклатурчик изпраща детето си да следва във Виена обикновено с имот и скъпа кола и кинти за харчлък. На другаря Чакъров дето обясняваш за гнилия запът сина там адвокат че и си купи заедно с Пеевски DIRa за няколко милиона
То и на Аржентина се озовава пак в Москва. Само странно как някак си Русия все на България давала давала давала единствената държава окупирали друга за да и дава :)
До коментар [#46] от "г-н Думанов": Ами, грешно смяташ тогава. Защото нацистките крадци са откраднали хиляди ценности и произведения на изкуството без да компенсират собствениците им за тях! В коментар [#44] и линковете там е обяснено как е ставало това.
До коментар [#47] от "г-н Думанов": Що за глупаво оправдание е това? Тези неща НЕ попадат в графата немско културно наследство! Защо защитаваш нацистките крадци и разбойници!?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Суджук Герберите
Рейтинг: 678 НеутралноВ Швейцария.
... с двеста...Книга от 1 страница.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pariah
Рейтинг: 873 ВеселоКуфарчета?
- A witty saying proves nothing. VoltaireРаздадени на свои хора?
Откъде ли ми хрумна...
proventuss
Рейтинг: 421 РазстроеноДаа, руснаците замениха нацисткото злато за златния резерв на България-26 тона, които гадните нацисти не пипнаха. Има Господ, всичко вижда и всичко се връща на този свят.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеklimentm
Рейтинг: 4160 ВеселоМи аз мисля че Индиана Джоунс отдавна отговори на този въпрос!
klimentmПетър Николов
Рейтинг: 289 НеутралноМда - има още доста тайни за ВСВ които не нямат отговор. Друг пример е липсващата Кехлибарена Стая.
Vency Mirchev
Рейтинг: 1542 ГневноПредполагам че Хитлер се е разбрал с ***'**' *, дал им е повечето злато, и те са го оставили да си живее живота в Аржентина с Ева Браун и близките си съратници. Пък Индиана Джонс нека чете книги и търси златото в езерото, ако си няма друга работа.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Vency Mirchev
Рейтинг: 1542 ЛюбопитноДокато ние гадаем къде е нацисткото злато, бате ви Бойко открил златото на Винету, даже и снимки публикуваха медиите... Разправят че Борисов започнал да чете "Съкровището в Сребърното езеро", където се намира богатството на инките.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2691 НеутралноНе задавайте глупави въпроси, а пращайте Петьо и милата му съпруга.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноСамо тоя търговски трик не бях виждал още - да ти разказват непреведена книга, докато опитват да ти пробутат три други.
ivanpopov
Рейтинг: 264 НеутралноПовече ме интересува къде скатаха сухото КОМУНИСТИТЕ! Защото след като не можем да отговорим задоволително на този въпрос, от преди 30г, изобщо няма смисъл да се връщаме още толкова назад.
putlercaput
Рейтинг: 564 Неутрално"На Потсдамската конференция е решено четирите съюзнически държави, победили националсоциалистите, да поделят помежду си златно-валутните ценности на нацистка Германия. Но Сталин се отказва от дела на СССР и иска в замяна активите на страните от Източна Европа "
R.I.P John McCain Forever in our heartsневерен превод или невярно твърдение на авторите , на Потсдамската конференция е решено Франция Англия и САЩ да вземат ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от тях зони , а СССР да вземе ГЕРМАНСКИТЕ АКТИВИ в окупираните от СССР зони ,никъде не става дума СССР да вземе активи на самата Източна Европа
Ramon Asvalda
Рейтинг: 282 ВеселоДо коментар [#12] от "ivanpopov":
Относно комунистите, все едно да питаш скакалците, къде е житото :)))
Даже комунистите, получават почитно място вовеки веков в моята лична класация като чума достойна да бъде библейска :)))
Само, че чумите в Библията се случват веднъж, пък тая ще се повтаря през няколко поколения :))) Ако не ни погуби някои метеорит, болест, природно бедствие, то със сигурност комунизма ще ни, та той за малко да започне ядрена война няколко пъти и благодарение на единици, смело отказващи да изпълнят заповедтта, дължим съществуването си все още :)) Има време и много бъдещи технологии, засега сме на генно модифицирани вируси :))
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
Dan Bob
Рейтинг: 8 НеутралноА майор Новиков защо е нагрден с орден, смо за констатацията ли?
vagabond66
Рейтинг: 1824 ЛюбопитноВиж ти!?!
Когато , някои пишат за
"масони", "билдерберг", "Трилатералната комисия", "тамплиери"
и всякаква такава паплач и сган, ги обявяват за "конспиратори"!
А написаното от тях, са "конспиративни теории"!
И на горните не бива да се вярва!
Сега обаче са открили "най-авторитетните експерти в тази област",
които, като наши хора са -"сериозни"
и сега най-вероятно не бива книгите им да се поставят под съмнение!
vagabond66
Рейтинг: 1824 ВеселоЕ това е уникално!
След, като от предходното написано
разбираме, че в огромна степен за далаверата е виновен
някакъв " майор Новиков, награден с ордена "Червено знаме"",
от Се Се Се Ре,
то по-късно научаваме, че по "необясними причини "
в далаверата участват и "Съветските Американски Щати"!!!
blondofil
Рейтинг: 2362 НеутралноБраво, никой на запад не пита къде са мангизите на комунистите. Спечелихме.
vagabond66
Рейтинг: 1824 ВеселоЛично от мен, браво на "Дойче веле"!
Този път "Изтърваха коня"!
Таралеж
Рейтинг: 2255 НеутралноБреееей!
И преди 65 години е имало кой да дипли златни кюлчета, картини, съкровища, и да си ги крадат един други?
Още преди да са били родени Бойко, Черепа, Андрюша, Комсндира и другите нашенски юнаци?
г-н Думанов
Рейтинг: 942 ВеселоТъжната истина е, че т.нар. "нацисти" не са укрили нищо, както и не са присвоили нищо незаконно. Експроприацията на ценности от окупираните територии са извършвани на база, кое е било конфискувано и отнесено още по време на Наполеоновите войни във Франция. Създадени са комисии, които разследват, как и кой паметник е попаднал е попаднал в ръцете на френски, белгийски и холандски музеи или колекционери преди държавата Германия да съществува. Оказва се, че огромна част от тях са от ограбени лични колекции на немски аристократи или манастирска собственост.
CONTADOR GRATUITO!Комисиите на Райха нямат за цел да затрият културното наследство на националните държави и съответните артефакти, които не са от техен интерес остават собственост на съответните институции.
"Нацистко злато" съществува само в умовете на алчните търсачи на сензации. И аз имам един съвет към тях - в момента един погребан немски танк или потънал кораб струва толкова, колкото ако го извадите ще спрете да мислите за злато.
chichka
Рейтинг: 1990 НеутралноБългарските архиви и българското злато заграбени ли са? В Масква ли са? Русия е проказата на планетата Земя.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 763 НеутралноТо Москва заграби 510 тона от испанското злато по време на гражданската война там.
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...https://en.wikipedia.org/wiki/Moscow_gold _(Spain)
selqnin
Рейтинг: 1694 НеутралноМитоманите няма да свършат никога!!
gigabyte
Рейтинг: 367 НеутралноКехлибарената стая е унищожена от побеснелите руски войници през март 1945 г. При влизането на Червената армив в Кьонигсберг омразата на руснаците към всичко немско е накарала войниците да запалят замъка. А там е била Кехлибарената стая. През 1949 г. руски официални лица разбират какво е станало и с подвити опашки се прибират в Москва. Следва типичното руско мрънкане "Не знаем", "Гадните нацисти бяха" и т.н. Накрая една голяма немска фирма плати възтановка на облицовките - Кехлибарената стая всъщност представлява стенни пана с облицовки от кехлибар, подарък от пруския крал за руската императрица. Пито-платено! master
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноМного интересна и информативна статия на ДВ, добра работа на британските историци написали тази нова книга по темата за нацисткото злато.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Костадин Иванов
Рейтинг: 3395 Весело"Хиляди чували с пари, злато и скъпоценности......"
Еретик================
Парите отдавна не се търсят. Най-много да зарадват някой колекционер.
sturmgewehr44
Рейтинг: 674 НеутралноА къде скриха национал-юдеистите правото на другите народи до равноправен достъп до ваксините?!?
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3ABig Muzzy
Рейтинг: 1052 НеутралноИма и друга онтересна ккижа на тема злато - “Златото на партията” на Игор Бунич за златото на туската компартия. Има я в читанка.
tamada
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#22] от "г-н Думанов":
Лъжеш.
Става дума за над 20 000 произведения на изкуството, отнети както от музеи, така и от частни колекционери. Не само от Франция, но и от Холандия, Белгия, даже от Италия. Произведения, които никога не са били немска собственост. Като кражбите не са само от организации, но и от обикновени офицери, и войници.
Примерно част от откраднатото от Уфици е намерено в края на войната, но други все още се връщат и до наши дни.
https://www.dw.com/en/germany-returns-nazi-looted-painting-to-italys-uffizi-gallery/a-49648454
И въобще това за Наполеоновите войни е глупост. Като изключим "Стоте дни" тези войни свършват с това, че съюзниците, сред които и Прусия влизат във Франция и свалят Наполеон от власт.
Австро-пруската война от 1866 свършва с победа на Прусия.
Френско-пруската война от 1870 също е с пруска победа.
Не е хубаво да се лъже.
Бланш
Рейтинг: 59 НеутралноЗлатото е на Европа, а по-голямата част от Полша и полските евреи.
man_un
Рейтинг: 462 НеутралноПрочетете "Самотният скиор", автор Хемънд Инис, 1975 г. Историята разказва за скрито златно съкровище от нацистите в Доломитите, италиански Алпи.
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "г-н Думанов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Нацистки глупости на търкалета! А истината е, че нацистките крадци, убийци и разбойници откраднаха един куп съкровища и ценности (между тях и много картини, статуи, бижута и т.н.) от страните, които бяха нападнаха и окупираха по време на ВСВ. Някой от тях бяха намерени и върнати на собствениците им.
deaf
Рейтинг: 2868 НеутралноДо коментар [#24] от "Сатана Ликующий":
Сталин се оправдава,че това злато е цената на оръжията,които СССР доставя на комунистите и републиканците участващи в Гражданската война в Испания.
deaf
Рейтинг: 2868 НеутралноДо коментар [#28] от "Костадин Иванов":
Не се търсят защото Австрия е забранила да се търсят на нейна територия. Въпросът е защо?!
г-н Думанов
Рейтинг: 942 НеутралноБраво! Онзи Наполеон дори загуби и Американо-Мексиканската война.
Всички хитрини с които разни днешни тарикати се опитват да придобият произведения на изкуството и цености се базират на оправданието с нацистите. Всъщност в огромният брой от случаите става въпрос за мародерство от страна на техни съграждани.
До коментар [#34] от "Иво":
Най-големите "откриватели" на такива цености, Иво, са съветските бойци с по два часовника на ръчичките.
CONTADOR GRATUITO!
Славейко
Рейтинг: 264 НеутралноOro nazi en la Argentina (1de 6) investigacion de Rolo Pereyra
https://www.youtube.com/watch?v=W1jVQeTzAgs
tacheaux
Рейтинг: 4466 НеутралноЗападът не се интересува къде отидоха парите на комунистите, защото вместо да разобличи комунизма като престъпна идеология и да осъди комунистическите престъпници , тя ги прие като нормални политически и бизнес партньари. За да прикрие колаборацията на Запада с престъпните комунистически режими, медии като Дойче веле продължават да ни занимават с нацизма.
tamada
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#37] от "г-н Думанов":
Не се извъртай, лъжец! Написал съм за "Стоте дни" и кога свършват Наполеоновите войни. Защо трябва да обяснявам като на първолак, че Австро-пруската и Френско-пруската войни са по-късни?
То и да обяснявам подробно няма да има полза. Вие троловете сте толкова тъпи, че не вдявате дори и с купчина документи да ви засипят.
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "г-н Думанов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Явно забравяш, че Германия след края на ВСВ се разделя на 4 окупационни части между Съюзнците. Британци, американци и французи откриват голяма част от откраднатите от нацистите богатства и ги връщат на техните собственици.
deaf
Рейтинг: 2868 ВеселоДо коментар [#37] от "г-н Думанов":
Психологически не мога да си обясня този фетиш на руснаците към ръчните часовници.
По темата. Ако не се заблуждавам,и до днес няма международен закон срещу търговията с произведения на изкуството и артефакти. Политиците,историците и експертите дори не могат да се разберат какво съдържание да има такъв закон. Вижте,че ЮНЕСКО защити колекцията на Васил Божков,въпреки че на всички им е ясно,че повечето от експонатите в нея са нечисто придобити.
г-н Думанов
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#40] от "tamada":
CONTADOR GRATUITO!Изобщо не лъжа. Няма документи, които категорично да доказват, че германците са ограбвали музеи и колекции извън това, което не се счита за немско културно наследство. Затова написах за комисиите по експроприация. Един от нейните шефове е и свързания с нашата история Йоахим Вернер (СС щандартфюрер). Освен това в статията под "нацистко злато" всъщност се разбира част от собствено германските резерви в злато и валута, укрити, за да не ги конфискуват завоевателите. Напълно нормална реакция.
До коментар [#41] от "Иво":
Странно е, Иво, как става разпознаването на тези собственици... При наличието на "купчини" и "чували" от цености, как тези неща са върнати на точните собственици? За да бъде това истина, очевидно е, че не става дума за купчини и чували, а за внимателно селектирани и подредени вещи, всяка от която е придружена от протокол за експроприация. Срещу това и собствениците са получили съответното обезщетение.
До коментар [#42] от "deaf":
ЮНЕСКО може да се произнесе по каквото си иска. Колекцията на Божков без съмнение е уникална и ценна, но организацията може да каже само това. Констатацията, как е придобита е обект на други органи. Освен това движимите паметници не са от приоритетно значение за ЮНЕСКО. Мисията е по опазване на надвижимите паметници и жизнената среда.
Прав си, че няма общ международен закон за търговията с древни цености. Отделните държавни закони решават това на свой принцип. За това шефовете на иманярската мафия у нас (Черепа, Митю Гестапото, Хризтосков, Радев) първо изнасят, а после прекупуват, възползвайки се от по-либералните закони на Запад.
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноТоест според теб, крадливите нацисти не са ги откраднали тези частни ценности и произведения на изкуството, а са ги "експроприацинили" и са обезщетили собствениците им!? Така ли!? "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "г-н Думанов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ето ти няколко статии по темата за кражбите на ценности и произведения на изкуството от страна на крадливите нацисти, там има предостатъчно подробности по темата:
https://artsandculture.google.com/exhibit/world-war-ii-looted-art-turning-history-into-justice/2QLytIcpKuJmJw
https://www.archives.gov/research/holocaust/records-and-research/documenting-nazi-plunder-of-european-art.html
https://www.archives.gov/publications/prologue/2002/summer/nazi-looted-art-1.html
г-н Думанов
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#44] от "Иво":
CONTADOR GRATUITO!В общи линии да, така смятам. "Нацистко" в случая ми се вижда единствено определянето, кое собствено е немско и кое - не. Творбите на фламандските майстори са преценени като "немски", което естествено е грешно от днешна гледна точка, но не и от тази на тогавашната идеология.
И нека да дам един пример с Лувър - изнесени са само ценостите, преценени като немски или изнесени от Германия някога си. Създадени са протоколи и всичко е описано точка по точка. Не е докоснато нищо, което е преценено собствено като френско, италианско или испанско. Този проблем е оставен на съответните държави.
Друг пример - съкровището на крал Хилдерих е оставено в Лувър, тъй като е подарено от австрийския император на Франция и е преценено, че там му е мястото.
Между другото България има особена роля в тази игричка - експроприиране на антики. Непрежалимата Людмила Живкова създава комисия за тази цел, която ако не успее да се договори за връщането им в България, ги придобива по оперативен път, т.е. краде ги и ги сменя с копия. Най-последният пример от нейната дейност е кражбата на черновата на История славяно-българска от Атон.
г-н Думанов
Рейтинг: 942 ВеселоДо коментар [#45] от "Иво":
CONTADOR GRATUITO!Благодаря, знам ги. Нали се сещаш, че ако обсъждаме всеки един паметник поотделно, много от тях ще попаднат в графата "немско културно наследство". Затова обаче трябва да си направим отделен сайт.
putlercaput
Рейтинг: 564 Неутралноразбира се че са заграбени , но това не е станало след споразумение със Запада както твърдят авторите
R.I.P John McCain Forever in our hearts
Роси
Рейтинг: 6787 НеутралноИ японците са скрили несметни богатства някъде във Филипините през ВСВ.
Nikolay Kolev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "proventuss":
Злато се печели, взеха ни и архива освободителите те дето го взеха но не го и дават за ползване дори не само това ами и не го съхраняват правилно и това по проф Димитров бог да го прости!
г-н Думанов
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#48] от "putlercaput":
CONTADOR GRATUITO!Нещата още повече се циментираха със закон от 2005 г. според който всичко придобито по правилата на военната плячка не подлежи на връщане от Русия. Пълен достъп до архивите имат само членовете на Института по военна история и разни упълномощени от държавата лица. Част от архивите са достъпни чрез индекс и каталог, но за да направят копия искат майка си и баща си в парично изражение. Руснаците действат по принципа на Монголската орда - няма мое, няма твое - щом съм го взел вече е мое, без значение дали ми трябва.
Nikolay Kolev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "ivanpopov":
Аз ще ти кажа всичко е в западни банки депозирано на сметка на доверени другари. Като се има в предвид че офиса на ТИМ е в Франкфурт много вероятно там да е и прибраното от другарите. Ако помниш и дисковете с швейцарски сметки който излязоха в Европа но в България "изпезнаха" значи там има :) после като излязоха и панамските досиета се прокраднаха 2-3имена но офицялно пак нищо не излезе значи и там има :) абе другарите много крадът още от създаването си така че където може да се държат долари и злато там са и нашите заедно с руските им шефове. Всеки уважаваш себе си номенклатурчик изпраща детето си да следва във Виена обикновено с имот и скъпа кола и кинти за харчлък. На другаря Чакъров дето обясняваш за гнилия запът сина там адвокат че и си купи заедно с Пеевски DIRa за няколко милиона
Nikolay Kolev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "Big Muzzy":
Много добра книжка и много просто обяснява дори краха на СССР
Nikolay Kolev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "deaf":
То и на Аржентина се озовава пак в Москва. Само странно как някак си Русия все на България давала давала давала единствената държава окупирали друга за да и дава :)
Иво
Рейтинг: 3615 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "г-н Думанов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ами, грешно смяташ тогава. Защото нацистките крадци са откраднали хиляди ценности и произведения на изкуството без да компенсират собствениците им за тях! В коментар [#44] и линковете там е обяснено как е ставало това.
До коментар [#47] от "г-н Думанов":
Що за глупаво оправдание е това? Тези неща НЕ попадат в графата немско културно наследство! Защо защитаваш нацистките крадци и разбойници!?
г-н Думанов
Рейтинг: 942 НеутралноЗащото ме кефят повече от комунистите и съм избрал страна. CONTADOR GRATUITO!
Петър Николов
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#26] от "gigabyte":
Да - историята е доста тъмна и неясна. Но и самите германци казват, че е била разглобена и изнесена преди това.
А кой, какво и кога е направил е потънало вдън земя.