Разлом

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Всичко започна от Евромайдана през 2013 година, когато президента Виктор Янукович отказа да подпише споразумението за асоцииране с Европейския съюз, за да засили отношенията между Украйна и Евразийския съюз. Протестиращите се обявяват против възможността за задълбочени връзки между Украйна и Русия и създаването на "нов съветски съюз".

  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5559 Неутрално

    Задържат дори човек, който протестира с бял лист, на който не пише нищо.
    —цитат от коментар 0 на статията

    Без коментар...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4407 Неутрално

    Затова е нужна тотална и пълна

    ДЕ СЪВЕТИЗАЦИЯ
    ДЕ НАЦИФИКАЦИЯ
    ДЕ РУСИФИКАЦИЯ
    ДЕ ПУТИНИЗАЦИЯ и

    ПЪЛНА и ВСЕОБХВАТНА ЛУСТРАЦИЯ

    на всички ПУТИНСКИ ХРАНЕНИЦИ

    в БЪЛГАРИЯ

  4. 4 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    Много добре написана статия. Кратко, ясно , без клишета и тъжно, защото у нас азиатщината се вихри безнаказано.

  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4407 Любопитно

    [quote#2:"Незнайко в Слънчевия град"][/quote]

    А и друг с лозунга "ФАШИЗМЪТ НЯМА ДА МИНЕ"

    Било обида срещу

    официалната власт и въоръжените сили на Русия ?!?!?!

  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4301 Неутрално

    [quote#2:"Незнайко в Слънчевия град"]
    —цитат от коментар 5 на Hawaii
    А и друг с лозунга "ФАШИЗМЪТ НЯМА ДА МИНЕ"Било обида срещу официалната власт и въоръжените сили на Русия ?!?!?![/quote]

    Ами признават си, че официалната власт в Русия са фашисти!

  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    В това отношение бандеровците спечелиха. За 30 години разрушиха нещо, изградено през хилядолетията. Разделиха един народ…

    [email protected]
  8. 8 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Гневно

    Грантовите интелектуалци покрай войната в Украйна съвсем се заровиха в блатната тиня и осмърдяха информационното пространство с пасквилите си досущ като украинските си братя на американска хранилка. "Украйна е страна с европейска цивилизация"??!!! Това да кастрираш военнопленници, да стреляш в краката им и да снимаш как умират ли е цивилизовано бе Теди?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  9. 9 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 705 Неутрално

    „Обожествяването и демонизирането са характерни за диктаторите. Няма съмнение, че Владимир Путин е сред тях. Той е анализиран от много световни служби. Допускаме една фундаментална грешка – че анализираме хората, без да се съобразяваме с контекста на ситуацията. Путин премина през няколко фази – момчето от КГБ, Вовата, а днес е Путин. Трябваше да се покаже различен от Елцин, да запази хладнокръвие и да представи руския президент като решителен лидер и богатир, а не като пияница“. Това заяви социалният психолог Росен Йорданов. „Лудостта е наличие на халюцинации и на липса на реална представа за света. При Путин има деформация на характера. Психопатът може да е подсъдим. Той е лишен от чувството на съпричастност и емпатия. При Путин има нарушена картина на психичното му състояние. Той не е шизофреник, но е налице мизантропската политика, която води. При Путин има панически състояния и дефанзивен режим на мислене. Параноята е част от процеса на отиващия си диктатор. При диктаторите имаме само публична зона, допълни той пред Нова нюз. При Путин проблемът е в характера. Той се движи по спиралата на регреса и на упадъка. Младият Путин е следвал стратегията на кръга около него, но всичко днес е тук и сега. Дори и най-добрият стратег не може да предвиди абсолютно всичко и в каква ситуация ще попадне. Путин е восъчен и статичен, но той все по-трудно започва да контролира емоциите си. Всяко нещо носи послание. Има желание за контрол, който става все по-труден. Той е с изместен център на нормалността. В никакъв случай не трябва да очакваме от него смирение. Той ще върви в посока на деградация и не съм убеден, че ще действа рационално“, каза още психологът.

  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4301 Гневно

    В това отношение бандеровците спечелиха. За 30 години разрушиха нещо, изградено през хилядолетията. Разделиха един народ…
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    И сега Путин се опитва с бомби и ракети пак да събере този "разделен един народ"! Така се прави! С оръдия и танкове!

  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Любопитно

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    В момента подобна пропагандна машина действа срещу белорусите. Започва се с пренаписване на историята. Невероятно – но в учебниците по история белоруските ученици разбират, че някой си Калиновски вдигнал бунт срещу руската имперска политика. И загинал за свободата на белорусите.

    [email protected]
  12. 12 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Любопитно

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    Само дето Калиновски е бил поляк, католик, вдигнал метеж заедно с полското малцинство в региона. Убивал православни свещеници, палел църкви, грабел и бесел белорусите, непожелали да приемат бунта в името на Реч Посполита /Между другото, едно от най-жестоките убийства е обесването на бременна селянка, която в този момент родила мъртъв плод!/.

    И този престъпник – заловен, осъден и обесен от войската/ се идеализира като белорус, загинал за свободата…

    [email protected]
  13. 13 Профил на
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Какво евразийство, какви пет лева? Путин открито беше казал, че разпадът на СССР е една от най-големите трагедии в историята. И няма изобщо в предвид комунизма, а свиването на Русия до границите й през 17-18 век. Украйна е интегрална част от т.нар. "руски свят" и не може да бъде нещо друго. С една дума обобщено - "нео-империализъм".

  14. 14 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    До коментар [#13] от " ":

    А поляците вече трупат въоръжение край Лвов. Не го изпращат на изток – прежалили са украинците, а се готвят за „мироналагаща мисия“, чрез която да откъснат Западна Украйна. Преди да са там руснаците…

    [email protected]
  15. 15 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Любопитно

    До коментар [#13] от " ":

    И Анджей Дуда заяви в прав текст открито: „Скоро няма да има полско-украинска граница“…

    С една дума обобщено - "нео-империализъм".

    [email protected]
  16. 16 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    Грантовите интелектуалци покрай войната в Украйна съвсем се заровиха в блатната тиня и осмърдяха информационното пространство с пасквилите си досущ като украинските си братя на американска хранилка. "Украйна е страна с европейска цивилизация"??!!! Това да кастрираш военнопленници, да стреляш в краката им и да снимаш как умират ли е цивилизовано бе Теди?
    —цитат от коментар 8 на Julian Mall


    Защо спря д тук?
    Продават малки деца и което не се продаде, го изяждат пред камера!
    Най-безчовечната нация.
    Бандера е техния Ванче Михайлов. Затова Путин го ненавижда!
    Борец за независима Украйна!

  17. 17 Профил на
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    До коментар [#15] от "karabastun":

    Дай източник на този цитат и контекст. Не съм малоумен антиваксър и мога много добре да се ориентирам с използването на информационни извори, числа и факти.

  18. 18 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 88 Неутрално

    До коментар [#12] от "karabastun":

    Бастун, заработи, СПРИ СЕ!

  19. 19 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 879 Неутрално

    В това отношение бандеровците спечелиха. За 30 години разрушиха нещо, изградено през хилядолетията. Разделиха един народ…
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    "нещото, изградено през хилядолетията", не е нищо по-различно от хилядолетната руско-имперска алчност и непресъхващ апетит към завладяването на съседни територии на русия! А този, който разруши и последните остатъци от някакво си "братско" отношение на украинците, към огромният им съсед, се казва В.В.П, чрез най-зверското и вероломно нападение над страната им.

  20. 20 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    Михаил Ежов
    АЗ СЪМ РУСНАК!
    Роден съм в Ленинград и съм музикант и поет. По професия – видеодизайнер. С жена ми напуснахме Русия през 2015 г. Последните три години живеем в България. Преди това – в Чехия и Германия. Ето моя канал в Ютюб.
    АЗ СЪМ РУСНАК
    Здравейте всички, аз съм от Русия. Не ме засипвайте веднага с ругатни. Както се казва – човек не избира родителите си. Както и родното място. Аз също не съм имал избор. Родил съм се там, където съм се родил. Моята Родина е Русия. Сори.

    Това, което сега се случва с Украйна, това, което сега се случва в тази страна – е болезнено. Мисля, че сега всеки здравомислещ човек разбира, че руската агресия всъщност е борба на злото с доброто. Това е нападение на злото срещу доброто. Това е унищожаване на цяла страна и нация. Това е геноцид! РУСКАТА КУЛТУРА
    Тук започват да възникват някои спорове. За руската култура например. Вече побягнаха струйки руски въздух по тромбоните и саксофоните на музикантите. Вече ги записват с ноти. Вече са напечатани на афиши – не пипайте руската култура. Дет’ се вика – войната си е война, а руската култура е нещо отделно. И тук не бива да се бърка Достоевски с орките. Знаете ли какво? Нищо. Нищо не е дала руската култура на света. НИЩО. За час тя се превърна в нула. Зилч.

    От руската култура сега се отказват не поради русофобия или нещо подобно. Не защото искат да му го върнат на Путин. А защото руската култура е пълна нула, що се отнася до възпитанието на човека. Вече всички хора по целия свят разбраха, че именно руската култура е култивирала в своята собствена страна един обезумял фашизъм. И същата руска култура не е направила нищо, за да го предотврати.

    Даже още повече. Руската култура е способствала всичко това. С всички свои разкази, поеми, романи, филми, руската култура е възпитавала превъзходство. Превъзходство на някаква раса „Русские“ над всички останали. Един вид… Руската цивилизация е нашият собствен път, загадъчната руска душа и бла-бла-бла.

    Не, тук няма, няма нито загадки, нито особен път, нито народ-богоносец. Руският войник се е превърнал в крадец, насилник и убиец. И не просто така – сам по себе си. А именно с помощта на „руската култура“.

    Руският войник се е превърнал в орк. Затова не се чудете, че тази предградийна култура я изхвърлят от библиотеките. Не се чудете. Руската култура много ясно показа своята несъстоятелност и токсичност във възпитанието на личността.

    РУСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА
    Също пълен провал. Пълен и необратим. Какво трябваше да направи тя още в първия ден на войната? А бе… Тя трябваше да вдигне тревога, да забие всичките си камбани, да закрещи от всички площади и да призове всички свои прихожани да излязат на улиците на своите села и градове с един единен призив: „Спрете убийствата“! Спрете войната! Води се война! Ние нарушаваме една от Божиите заповеди – НЕ УБИВАЙ! Престанете да нарушавате тази Христова заповед!

    Е, РПЦ и преди не се славеше с голям ум. Поощрявайки хората да нарушават заповедта Христова – не си прави кумир. Това по повод на Путин. Това по повод на Крим. Още тогава беше ясно всичко за РПЦ.

    НО! Да се благославят убийства и изнасилвания – това беше за мен нов шок.

    Руската православна църква нищо не противопостави на руската култура и също възпита вместо руски войник – крадец, насилник и убиец...............
    https://kultura.bg/web/аз-съм-руснак/

  21. 21 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    "Според германския политолог Андреас Умланд, изучаващ съвременната руска и украинска история, ранните евразийци от началото на миналия век поддържат антизападните, изолационистски, империалистически и идеократически аспекти на ранния съветски режим и виждат в него приемственост с царската империя. През следващите десетилетия евразийството постепенно олевява и негови изразители започват да публикуват свои материали в съветски издания, дори в органа на КПСС вестник "Правда"."

    Евреите най-добре да проверят този - може да им излезе в списъка с най-търсените!
    Изненадан съм, че не е прибегнал към антропометрични сравнения отпреди 80г.

    I Want To Believe
  22. 22 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#16] от "Alexander97":

    "Бандера е техния Ванче Михайлов. Затова Путин го ненавижда!
    Борец за независима Украйна!"

    Не си далеч от истината особено когото ВМРО се изражда в терористична организация след ПВС. Защо мислиш че деветнадесотомайците я закриват? А садистичните мъчения на Стамболийски от македонските терористи по нищо не се отличават от тези на днешните "украински герои".

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  23. 23 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    Задържат дори човек, който протестира с бял лист, на който не пише нищо.
    —цитат от коментар 0 на статията

    Без коментар...
    —цитат от коментар 2 на Незнайко в Слънчевия град


    На Майдана направо ги разстрелваха, но и тогава не коментирахте...

  24. 24 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 808 Неутрално

    "Украйна е страна с европейска цивилизация, украинският народ е отворен към европейските ценности. Русия - точно обратното - винаги и все по-силно през последните години се възприема като евразийска. "

    Тази госпожа (авторката) откри украинска нация. И по-големи глупости е писала.

    И в морето ми е до колене .....................
  25. 25 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2193 Весело

    До коментар [#17] от " ":

    Я не се вързвай на карабастуна.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  26. 26 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#13] от " ":А поляците вече трупат въоръжение край Лвов. Не го изпращат на изток – прежалили са украинците, а се готвят за „мироналагаща мисия“, чрез която да откъснат Западна Украйна. Преди да са там руснаците…
    —цитат от коментар 14 на karabastun


    Сега това ли ти спуснаха от кремъл? Ми то много плоско бе, юнак. Полша затова ли праща оръжие на Украйна? За да може украинците да го използват срещу полската армия? Тъпакооо, колко кухо парче си

  27. 27 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    Евразииството у нас се подкрепя от умсвено изостанали хорица,наведени крепостни и крайни демагози,жевеещи от мръсни руски пари и зависимости!Няма нормален ,здравомислещ индивид който да подкрепя деспотизма и варварството на подмосковците.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  28. 28 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 88 Неутрално

    До коментар [#24] от "рИформата идва":

    Путинофилче, и да не е имало украинска нация (което е долна лъжа), сега вече СЪС СИГУРНОСТ има, след като Путин я кали в кръв! Толкова за вожда ви!

  29. 29 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    До коментар [#14] от "karabastun":

    Трол!Руски трол.......

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  30. 31 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    Друго си е да дойде някой у вас, да убие детето ти, да изнасили жена ти, да те окраде - да изпрати по спийди до вкъщи всичко и ти като се прибереш и завариш тази мила картинка - да вземеш да му сготвиш супичка, ей така да спазиш женевската конвенция?
    Не ги оправдавам, само те питам как ти би постъпил?

    И последно - след като няма обявена война всеки един руски войник на територията на Украйна се води най-обикновен терорист и не би следвало да има никаква закрила, защита и милост.

  31. 32 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    Я се занивайте с български проблеми! Имаме си ги достатъчно и са тежки. Кремъл се занимава със своята войска и политика, Белият Дом се занимава с украинската войска и политика. Нека се бият, докато се пребият, като не могат да се разберат.
    То в цяла България няма един единствен българофил.
    Всички са или русофили или русофоби и се ругаят взаимно.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  32. 33 Профил на mlo05388970
    mlo05388970
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Ние един МОЧА не можем да махнем..да го изрисуваме дори, тук някакви фантастики предлагаш, пък колкото и аз да съм си го мечтал да се случат..Тези, които искаме да е така сме в пъти повече от рублофилите и мечтателите по соца, но проблема е, че няма кой да ни обедини и да ни представлява в парламента, нито на улицата, а тези, които са против са една шепа, но всеки с партия и при най-малкото засягане на интереса им вече са на протест и готови за война...докато ние единствено мрънкаме и се въртим поединичнио като мухи без глави или като огромо стадо без овчар...

  33. 34 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#22] от "Julian Mall":


    До коментар [#16] от "Alexander97":"Бандера е техния Ванче Михайлов. Затова Путин го ненавижда!Борец за независима Украйна!"Не си далеч от истината особено когото ВМРО се изражда в терористична организация след ПВС. Защо мислиш че деветнадесотомайците я закриват? А садистичните мъчения на Стамболийски от македонските терористи по нищо не се отличават от тези на днешните "украински герои".
    —цитат от коментар 22 на Julian Mall


    Хм, значи преди ПСВ ВМРО е била съюз на благородни девици?! Дали се сещаш защо са викали на пушките си "мистонки"?

  34. 35 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 2890 Весело

    До коментар [#25] от "chichka":

    :)

    [email protected]
  35. 36 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1748 Неутрално

    На два три дена и тази ТЕОДОРКА . Тази Теодорка има разлом . Украинският народ цивилизацията...мрън/мрън . Тази НАЦИСТКА ВЛАСТ дойде с кръв през 2014. Десет региона застанаха на страната на ЛЕГИТИМНАТА ВЛАСТ И ПРЕЗИДЕНТ ! Но ЦИВИЛИЛИЗАЦИЯТА ( не по Влайков) искаше друго . Армия , Азов , Айдар ..стрелба срещу хилядите излязли на улиците. И към момента от това време липсват 12 000 души обявени за изчезнали Ето същия мариопул през 2014 как се стреля срещу населението !!
    https://www.youtube.com/watch?v=4fImwm3HU_E&ab_channel=Arkanar
    https://www.youtube.com/watch?v=dlSzewPMhD4&ab_channel=VICENews
    Къде беше демократичната Теодора :)) При някой СОРОС грант естествено ..
    Това е ГРАЖДАНСКА ВОЙНА разпалена от САЩ , като битка срещу руснаците !!
    Чуйте внимателно хората от 2014 година ..!!

  36. 37 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6602 Неутрално

    Всичко зависи от нас. А ние се оказахме на много ниско ниво. Толкова години искахме и мечтаехме за Европа, сега някой руски мекерета мечтаят за Русия. Но не отиват там, нито те, нито децата им, а искат да изпратят нас.

  37. 38 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2765 Неутрално

    Победата на Украйна в тази битка не за живот, а на смърт и в крайна сметка смисъл на съществуването на таково огромо недоразумение като Путенланд е ключът към мирния живот по целия свят в продължение на няколко десетилетия.

    "Чуждестранен агент"
  38. 39 Профил на st0rmbringer
    st0rmbringer
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#13] от " ":И Анджей Дуда заяви в прав текст открито: „Скоро няма да има полско-украинска граница“…
    —цитат от коментар 15 на karabastun

    Едва ли нещо по-добро може да се случи на нашия континент от възстановяването на Rzeczpospolita, този път включваща още и Украйна, Латвия и Естония, освен освен Полша и Литва. Една мощна федерална държава, член на НАТО и ЕС, с добре въоръжена и мотивирана армия ще е надежден охладител на имперските стремежи на евразийската кочина РуZZия, бивша бензиностанция с ръждиви ракети. От която, обаче, вече никой нищо не купува, а ракетите вече са безнадеждно ръждясали и негодни...

  39. 40 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1748 Весело

    До коментар [#39] от "st0rmbringer":

    Може да има ...но с 4 области от бивша Украйна (Галиция) . Има една област с унгарци , има една с румънци ...и останалите са РУСКИ !! :)

  40. 41 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#11] от "karabastun":

    https://twitter.com/Mihali_Mow/status/1523783513597571072?t=YHL2yalE6HZuit0iD57S7g&s=19

    Бастун, путенланд е твоята страна бе:))))))
    За такива както ти. ТОЧНО ТИ КАЗВАМ БЕ;)))

    "Чуждестранен агент"
  41. 42 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    До коментар [#9] от "Анти Шишковци":
    " Параноята е част от процеса на отиващия си диктатор. "
    .++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  42. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2496 Неутрално

    Цивилизационен разлом, значи!
    В Русия 90% от хората са против нато. В западното нато 90% са против Русия. Това е идеалният ресурс за перфектната война. Жестока, изключително кръвопролитна, безкомпромисна и без надежда за оцеляване. Баба Сребра преди 100 години е казала "Червено конче в кръв ще плува".
    И всичко това заради някакъв цивилизационен разлом. Това е тъпо обяснение и добре щеше да е, ако беше вярно. Защото едва ли щеше толкоз гняв, страст и ужас заради такъв разлом.
    Немците са по-откровени от Теодора. Те казват: Вижте ни нас, как толкоз много хора сме наблъскани като сардели в такава малка територия и никакви ресурси нямаме. А руснаците се ширят в огромна земя и половината световно богатство е тяхно. Това справедливо ли е? Хитлер що нападна Русия? За да и вземе ресурсите, най-вече петрола. Натото що пълзи вече 30 години в посока към Русия?
    А срещу Теодора нямам нищо против. Тя е голяма писателка. Но никой не е безгрешен, както пише в Стария завет.

  43. 44 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Моята позиция е такава: 100 % обратна на Димовата. В Украйна има нацизъм, в нашето училище имаше двама украинци 5 г преди 2022. И двамата бяха завършени нацита с нито една европейска идея, макар че такава идея на практика да няма. Във варненска Бяла също съм имал работа с летуващи украинци, завършени фашисти. За Димова желаното е действително, за мене действителното е познато.

  44. 45 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#44] от "Dimitar Kunev":

    Хм, ако си опитал да им обясниш, че са руснаци...леко ти се е разминало.

  45. 46 Профил на st0rmbringer
    st0rmbringer
    Рейтинг: 613 Неутрално

    ... И последно - след като няма обявена война всеки един руски войник на територията на Украйна се води най-обикновен терорист и не би следвало да има никаква закрила, защита и милост.
    —цитат от коментар 31 на Аз

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Game, set, match!

  46. 47 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    . И двамата бяха завършени нацита с нито една европейска идея, макар че такава идея на практика да няма..
    —цитат от коментар 44 на Dimitar Kunev


    Е, как така хем на практик европейска идея няма, хем двамата украинци са фашисти, защото не я споделят?

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  47. 48 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Дневник пак ни пробутват Теодора от портала "Колтура"

  48. 49 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    "Според германския политолог Андреас Умланд, изучаващ съвременната руска и украинска история, ранните евразийци от началото на миналия век поддържат антизападните, изолационистски, империалистически и идеократически аспекти на ранния съветски режим и виждат в него приемственост с царската империя. През следващите десетилетия евразийството постепенно олевява и негови изразители започват да публикуват свои материали в съветски издания, дори в органа на КПСС вестник "Правда"."Евреите най-добре да проверят този - може да им излезе в списъка с най-търсените!Изненадан съм, че не е прибегнал към антропометрични сравнения отпреди 80г.
    —цитат от коментар 21 на 2.5


    Няма нужда да се осланяме на немския политолог. Имаме твърдата присъда на Николай Бердяев и Дмитрий Лихачов по въпроса за евразийството.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  49. 50 Профил на cookiejar
    cookiejar
    Рейтинг: 123 Неутрално

    Русия ще бъде победена и ще се деколонизира. А наште русофили ще плачкат.

  50. 51 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2639 Весело

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    Грантовете са за НПОтата...
    А се оказа , че най голямото НПО в България е "Движение русофили"

  51. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Весело

    Украйна е страна с европейска цивилизация, украинският народ е отворен към европейските ценности
    =======
    Докога с тая опорка,бе другари и другарки.....?
    Украйна е дори по евразийска държава и от Русия.....
    Това са земите на хазарите.....
    Нещо повече....
    Унгария е също претендент за център на евразийството....че и части от Полша.....
    Защо местите географския евразиизъм на изток.....?
    Той е отдавна по покрайнините на Виена.....
    Останалото не е истина.....

    Bukalemun
  52. 53 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Неутрално

    До коментар [#44] от "Dimitar Kunev":

    Напълно подкрепям.....!

    Ти си го изживял един път....
    Аз го наблюдавам почти ежедневно...

    Bukalemun
  53. 54 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 598 Любопитно


    Украйна е страна с европейска цивилизация......Мооооляяяяя????? Я пак????? Кое е свещеното - за тукашната секта- ,,европейско,, в украинската история, комрад Лила /по отвратителния женски образ, създаден от отеца и по партийна повеля, на когото дамата заприличва все повече като изказ и поведение/??? А? Я чети Сенкевич, видна наша интелектуалке. Хетманите дето са се избивали едни други, водели са татарския хаганат да се бие ту срещу поляци, ту срещу руснаци, предавайки ту едните, ту другите? Симон Петлюра и зверските антиеврейски погроми? Степан Бандера и Волинските кланета? Д ивизия Галичина? Я се гръмнете, агитпропчици примитивни...,,европейска,,

  54. 55 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 598 Любопитно

    как не. О, забравих, да, има съвременни европейски ,,ценности,, - голите цици на Фемен и че това е единствената, ако не греша, географски евеопейска страна, в която намирането на утроби под наем е законен бизнес - за гейове и лесбо на които лошата природа е отказала това удоволствие. Преди време франсетата късаха ризи какво ставало със горките /тук без никаква ирония/ бебета, създадени по този начин, след като не могат да ги приберат законно купилите ги...,,родители,,....
    И от тази социална и историческа гмеж сектата се пъне да произведе ангелчета целите в бяло, които да подкрепяме безусловно.
    Гнусни сте.

  55. 56 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Дневник пак ни пробутват Теодора от портала "Колтура"
    —цитат от коментар 48 на canuck99


    По нашите земи е така. И от сина на Гунди мислеха някога, че ще излезе голем футболяр, подритваха го тук-там, понечиха от нас да мине коментатор поне да стане, дорде го изритаха отвсякъде.

  56. 57 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 598 Весело

    До коментар [#43] от "Judjuk":

    Прав сте. Но...чак пък ГОЛЯМА? И писателка? Не обиждайте съсловието. Тук дамата е обикновен агитпропчик.

  57. 58 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 598 Весело

    До коментар [#12] от "karabastun":

    Ееееее, смилете се над сектата. Историческите факти нямат никво значение за тях. Министерство на истината, нали знаете....

  58. 59 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#20] от "constatator":

    Благодаря - страхотна статия!

  59. 60 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":Прав сте. Но...чак пък ГОЛЯМА? И писателка? Не обиждайте съсловието. Тук дамата е обикновен агитпропчик.
    —цитат от коментар 57 на poitoucharante


    Е ся как да ви вземем насериозно с тез руски думи - агитпропчик 😂😂😂

  60. 61 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2496 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":Прав сте. Но...чак пък ГОЛЯМА? И писателка? Не обиждайте съсловието. Тук дамата е обикновен агитпропчик.
    —цитат от коментар 57 на poitoucharante


    Ми исках да се подмажа. И аз съм човек, и аз се изкушавам.
    Иначе не съм от съсловието и не мога да давам оценки.

  61. 62 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2496 Неутрално

    "Е ся как да ви вземем насериозно с тез руски думи - агитпропчик ?"😂
    До коментар [#60] от "kustodin":

    Ми преведи си я на английски щом не я харесваш. Много издребняваш.

  62. 63 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#16] от "Alexander97":

    Бандера и Михайлов?? Предлагам най-после да го погребете последния в Пиринска Македония и да видите реакцията на местното население. Явно историята и народопсихологията на украинците и македонците не ви е силната страна
    Слава Украине!

    ThePirinEagle
  63. 64 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3704 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Не, #1 плюний.

    Протестиращи Украинци са протестирали
    и по-рано: срещу Голодомор дирижиран от руски интерционалисти в Масква.

    Нима мислиш, плюни, че Украинците са
    приветствали Масква и ръкопляскали "за" Голодомора?

    А преди това...
    Против руски монархистки наци налисти
    ворове и воряги на цивилизация недраги.

    В Киевска Рус:
    Масква била е невзрачно маргинално
    гранично петно.
    Воряги украли петното от Киевска Рус
    и фалшифицирали историята.

    Такие воряги очаква възмездие: Трибунал в Хага.

    До коментар [#1] от "plynii":

    Всичко започна от Евромайдана през 2013 година,
    когато президента Виктор Янукович отказа да подпише споразумението за асоцииране с Европейския съюз,
    за да засили отношенията между Украйна и Евразийския съюз.

    Протестиращите се обявяват против
    възможността за задълбочени връзки между Украйна
    и Русия и създаването на "нов съветски съюз".

  64. 65 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 85 Неутрално

    До коментар [#23] от "Лео":

    Кой по-точно ги е разстрелвал и кога? На Майдана протестираха против Янукович. Следователно полицейски сили са разстрелвали протестиращите! По стар съветски обичай, който продължава и днес.

  65. 66 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Всичко зависи от нас. А ние се оказахме на много ниско ниво. Толкова години искахме и мечтаехме за Европа, сега някой руски мекерета мечтаят за Русия. Но не отиват там, нито те, нито децата им, а искат да изпратят нас.
    —цитат от коментар 37 на Роси


    И още по-лошо, искат да докарат руските "освободители" тук у нас.
    Но за съжаление с цената на украинските жертви, нещата вървят в правилната посока и е въпрос на време, кремълските водачи, да си получат заслуженото.

  66. 67 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 406 Неутрално

    В това отношение бандеровците спечелиха. За 30 години разрушиха нещо, изградено през хилядолетията. Разделиха един народ…
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    Не сте прав.
    Каква е пречката Украйна да има близки отношения с Русия дори и да е член на ЕС?
    Англия като излезе от ЕС да не би да е враг вече на Франция, Германия и прочее?
    Само че биха били в близки отношения вече без елемент на зависимост на Украйна от Русия.
    Което явно в Кремъл не им харесва. те си искат да дърпат конците на Киев.

  67. 68 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 38 Неутрално

    (Украйна е страна с европейска цивилизация, украинският народ е отворен към европейските ценности. ):моооля!!!

  68. 69 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2716 Неутрално

    Украйна, за съжаление, попадна в спиралата на един дълготраен конфликт. Русия може още дълги месеци да изстрелва ракети по разни цивилни и военни обекти в Украйна, докато в същото време сухопътната операция на руската армия буксува и дори на места украинската армия минава в контранастъпление. Украйна обаче няма да може да издържи, ако бомбардировките продължат повече от края на годината да речем. Ето защо е необходимо да се търси кардинално решение на проблема, напр. чрез отстраняване на полудялото кремълско диктаторче.

  69. 70 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 745 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    без кардинално решение на този въпрос , България е обречена... Критичната маса от путьофили ако бъде надмината, ние приключваме като нормална държава ... И тогава над нас отново ще се спусне мрака...Уповаваме се на ЕС и НАТО като щит , който ни пази , но е видимо,че и това не е много сигурно... С президент ренегат и ако скоро се нанесат в управлението все повече путьофили , за нула време ще ни извадят и от двете структури...И тогава Путьо ще дойде на бял кон за да си прибере така мечтаната от векове Задунайска губерния... Нормалните хора ще трябва да бягаме , защото тези неандерталци са силни само в едно = унищожение на всеки с друго мнеие...

  70. 71 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 598 Любопитно

    До коментар [#69] от "volarok":

    Ти си готов за камикадзе в отстраняването, да? Бе я си пийте хапчетата....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK