"Навремето Вазов и Стамболов критикуват Русия": къде са днес българските интелектуалци

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (147)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    На опашка за 4000 лв заплата от Москва.

  2. 2 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 559 Неутрално

    "По-страшното е, че има дежурни "интелектуалци", които винаги взимат думата."
    ===
    дайнов, кюранов, смислов ...

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  3. 3 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Вярно - къде са българските интелектуалци да критикуват САЩ и тяхната агресивна и вредна политика в днешно време?

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    Вазов е безспорен интелектуалец но Стамболов?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    На изчезване, 12 години ГЕРБ остави българите бедни, материално и духовно, за се управляват лесно и манипулативно! И сега призивите са да се мисли единствено за корема!

  6. 6 Профил на Wordie Wordie
    Wordie Wordie
    Рейтинг: 129 Неутрално

    Българските интелектуалци бяха изтрепани в края на 45-та година. Това е прекъснало българаската интелектуална традиция, каквато и да е била преди това. От тогава се заражда нова комунистическа традиция, по-скоро вярна на СССР и народната република. Днешно време, наследниците на тази традиция са тези които трябва да критикуват Москва, а тяхното съществуване в голямата си част се допринася до Руската намеса в България след 45-та години, и те не биха си позволили такова нещо.

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Днешните Ентелектуалци са наследнци на АБПФК, закърмени от малки с голяма любов към СССР и Рассия..

  8. 8 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#2] от "clarkv622":

    Хаха, да. За това им плащат. Те тия грантове от Америка за България да не ги дават заради хубавите им очи.

  9. 9 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Нема вече български интелектуалци.
    Комунетата взеха мерки да ги ликвидират..
    Останаха българските "интелектуални проститутки:Дачков,Кеворкян,Карбовски,Волгин...

  10. 10 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    Да, къде са днешните интелектуалци- учени, артисти, хора на изкуството. Много малко са тези, които изразяват позиция. А останалите? Кротуват.
    Не става дума само за позиция за войната в Украйна.

  11. 11 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 936 Неутрално

    МУАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА!
    СЕКИ, АМА СЕКИ, СЪС СРЕДНО, ПОВТАРЯМ СРЕДНО, НИВО НА ИНТЕЛЕКТ, разбира, че когато Резидента ти е агент на Мацква, а правителството е назначено от гъзпром: да лаеш по рассия в медиите и да очакваш нещо повече от фалит или 7.62 е ГЛУПОСТ!
    Има начини да се бориш срещу Мутрофанова, но то не се изразява в публикаци в медиете се едно си Вазов. Думте отлитат и никой не им се връзва.

  12. 12 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#6] от "Wordie Wordie":

    Наследниците на комунистическите интелектуалци днес са върли демократи и евроатлантици. Дичев, Дайнов, Смилов, Инджев.

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    Вярно - къде са българските интелектуалци да критикуват САЩ и тяхната агресивна и вредна политика в днешно време?
    —цитат от коментар 3 на ygo11542256


    +++
    Всъщност, либертъците забравят,че Вазов е писал "Дизраели" и "Жидов Гроб" !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#12] от "ygo11542256":

    не бе, и те като генерала ти, натольотчика, действат под прикритие и чакат да станат нужни и да се изплатът на истинския си кукловод.

  15. 15 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    На изчезване, 12 години ГЕРБ остави българите бедни, материално и духовно, за се управляват лесно и манипулативно! И сега призивите са да се мисли единствено за корема!
    —цитат от коментар 5 на petrapetra


    Таваришутке, кои и къде бяха българските Ентелектуалци преди 12 години?

  16. 16 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Вазов е безспорен интелектуалец но Стамболов?
    —цитат от коментар 4 на КМЕТ В СЯНКА


    Стамболов е политик и държавник, наследникът на Левски, ако някой е забравил. А към горния списък бих добавили Димитър Благоев с неговите думи за русофилството....Отдавна забравени, както и Вазовото стихотворение от 1916 г. - "На руските воини". Обаче тези неща не трябва да са плод на абстрактни интелекуталин дискусии, а да залегнат в учебниците. Оттам тръгва целият проблем и той ще се възпроизвежда, докато не сложим нещата по местата им.

  17. 17 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Българските интелектуалци бяха изтрепани в края на 45-та година. Това е прекъснало българаската интелектуална традиция, каквато и да е била преди това. От тогава се заражда нова комунистическа традиция, по-скоро вярна на СССР и народната република. Днешно време, наследниците на тази традиция са тези които трябва да критикуват Москва, а тяхното съществуване в голямата си част се допринася до Руската намеса в България след 45-та години, и те не биха си позволили такова нещо.
    —цитат от коментар 6 на Wordie Wordie


    " 5 септември 1944 г. ще остане в историята ни като един от най-злокобните, а 78 години нацията не може да преодолее тежките последствия от нея. На този ден СССР обявява война на Царство България, под претекст, че правителството продължава да подкрепя Германия."

    Йосиф Петров ! Някой помни ли го още ?

    ЗАКЛИНАНИЕ



    Йосиф Петров





    За черния ви ден Девети,
    най-черния от всички дни,
    за свободите ни отнети
    за стъпканите правдини,



    за истината осквернена,
    за поруганата родна чест,
    за стачката в кръв потопена,
    за смазания млад протест,



    за бедствието всенародно
    от вашата престъпна власт,
    за всичко мило, скъпо, родно,
    ругано с дива страст от вас,



    ще ви накажа аз сурово
    с оръжието на честта,
    но не със меч, а с живо слово
    за цял народ ще отмъстя!

  18. 18 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    МУАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА!СЕКИ, АМА СЕКИ, СЪС СРЕДНО, ПОВТАРЯМ СРЕДНО, НИВО НА ИНТЕЛЕКТ, разбира, че когато Резидента ти е агент на Мацква, а правителството е назначено от гъзпром: да лаеш по рассия в медиите и да очакваш нещо повече от фалит или 7.62 е ГЛУПОСТ!Има начини да се бориш срещу Мутрофанова, но то не се изразява в публикаци в медиете се едно си Вазов. Думте отлитат и никой не им се връзва.
    —цитат от коментар 11 на scott


    Средното ниво на интелект не пише с големи букви...

  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3503 Гневно

    Днес почти няма истински българи в политиката! Има само едно алчни боклуци , които се продават масово за копейки.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    До коментар [#6] от "Wordie Wordie":

    Би ли посочил поименно тези избити интелектуалци и да ги съпоставим с един Гео Милев примерно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Разградска поезия. Разградска" десница. Разградска коалиция. Разградска медийна среда.
    Разгради ми се светоусещането от този Разград.
    Всичко от там, та и интелектуалците даже.
    А иначе - агнешки главички...


    РАГА ЗА МАЛКА ГАРА

    web

    Какво ще кажеш за гирляндите?
    А новата ни дъсчена ограда!
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    Ще опнем на стената карта.
    Във ъгъла ще врътнем мъдър гарван.
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    Ще видим кой ще слиза, кой ще пуска пара.
    И кой ще бърза да напуска рая.
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    А кантонер дали сме си избрали?
    Ей там е, къркан е до козирката.
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    Намерихме и крава.
    Докато сме без влак - да преминава!
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    Но време е за обща стачка, брат,
    да се настъпваме до шадравана.
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

    Дойде моментът, брат, да бъдем в авангарда.
    Вади каквото знаме имаш, тръшни вратата с рамо.
    Направихме си гара, man, направихме си гара!

  22. 22 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5607 Неутрално

    "По-страшното е, че има дежурни "интелектуалци", които винаги взимат думата."===дайнов, кюранов, смислов ...
    —цитат от коментар 2 на clarkv622


    +++++++++++++++++++++++++++++
    И още куп други

  23. 23 Профил на Wordie Wordie
    Wordie Wordie
    Рейтинг: 129 Неутрално

    До коментар [#6] от "Wordie Wordie":Би ли посочил поименно тези избити интелектуалци и да ги съпоставим с един Гео Милев примерно.
    —цитат от коментар 20 на КМЕТ В СЯНКА


    До НДК има един скромен паметник, нарича се мемориала на жертвите на комунизма. Поразкарай се малко, и прочети някое име написано там. Вярно, не всичките са били за хвалба, но има достатъчно хора чиито имена са изписани там, които ако им беше позволено да живеят, щяха да са от истинска ползва да обществото.

  24. 24 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#18] от "qqv391093118":

    това е само щото на тебе така са ти КАЗАЛИ!
    АЗ СИ ПИШЕМ КВОТ СИ ИСКАМ И КАКТО СИ ИСКАМ. стил.
    В днешно време всека висикоинтелектуална писаница прилича на тедисите на БКП за 13-ти конгрес. Тез бъркат нета със списание или книга, пишат литературно коментарите си и в резултат: никой не им плаща, не ги забелязва и не ги прочита......само те се мислат от ЕЛИТА!
    Моите избождат очите, ако не са съдържателни се докладват или па ме псуват. обаче си става купон-общуване.
    ТАКА РЕШИХ ПРЕДИ НОГО ГОДИНИ. Когат пишех политкоректно. И видех МОИ КОМЕНТАРИ ИЗКРАДЕНОПРЕКОПИРАНИ ЩОТ ИНТЕРЕСНИ И СТИЛНИ. Още по-зле, МОИ ЕСЕТА НАБУТАНИ У КОНКУРСИ.......................финална капка кръв: некви почнаха да ми държът сметка да правопис у нетат. ДС агенчета с цел да ти насадът комплекси. Оттогава ИЗПОЛЗВАМ СРЕДАТА ЗА ЗАБАВЛЕНИЕ. Неко йне го кефи? ИМА СИ МОДЕРАТОРИ ДА ГОНЪТ И ТРИЯТ. Само техната "редакция" признавам и не оспорвам.

  25. 25 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    На изчезване, 12 години ГЕРБ остави българите бедни, материално и духовно, за се управляват лесно и манипулативно! И сега призивите са да се мисли единствено за корема!
    —цитат от коментар 5 на petrapetra


    много верно, българските интелектуалци са на изчезване, но и преди не бяха много

  26. 26 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2462 Весело

    Нема вече български интелектуалци.Комунетата взеха мерки да ги ликвидират..Останаха българските "интелектуални проститутки:Дачков,Кеворкян,Карбовски,Волгин...
    —цитат от коментар 9 на makemydayy


    Да. всеки, който не е съгласен с позициите на САЩ е "интелектуална проститутка"!

    В Русия съм! В Русия съм!
  27. 27 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Тоя циркджия не знае ли, че Иван Вазов е и бил възхитен от Русия (не само я критикува) ? Или това не е удобно да се каже. Както не е удобно да се каже, че Стамболов е много далеч от демокрацията - той просто е един почти диктатор. А има ли значение какво казва един диктатор ? Алооо - "Дневник", парите на "Америка за България", които получавате няма да направят българите американофили и русофоби. Гражданска България, т.е. неплатената от американците България е проруска и такава ще остане. Колкото и да храчите. Много свалихте нивото - сега е някакъв от измисленото СПТУ наречено НБУ. Очаквам скоро изказване на Пешо компира за това, че Путин му и издоил кравата и откраднал млякото.

  28. 28 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#26] от "Веселин Дечев":

    Не просто на САЩ, а на либералите и глобалистите в САЩ.

  29. 29 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Сашо Сладура - примерно. Ама има и по-лошо. Димо Казасов го завурбуват, прават го минестер на културата и той почва да преде червена нишка. Ами Димитър Димов? дето го карат да преписва "Тютюн" щото "атмосферата на еротизъм се чувства" и нема нищо от партията......ЛОЛА е изцело привнесен и неуспешен продукт в книгата. И ТОВА НЕ СА ВЛАСТИТЕ!!!! Техните слуги у СБП са били.

  30. 30 Профил на Wordie Wordie
    Wordie Wordie
    Рейтинг: 129 Неутрално

    До коментар [#27] от "fcv251055839":

    Аз не познавам нито един човек, който в този момент да изрази про-руска позиция. Какво казваш, че и аз, и всички които познавам, са платени актьори, така ли? Я върви се скрий в мечата бърлога, гушни си се там с Путльо, и си останете там двамата. Завинаги ако може.

  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    До коментар [#23] от "Wordie Wordie":

    Казах интелектуалци а не репресирани.Хайде малко по-умно!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2462 Весело

    До НДК има един скромен паметник, нарича се мемориала на жертвите на комунизма. Поразкарай се малко, и прочети някое име написано там. Вярно, не всичките са били за хвалба, но има достатъчно хора чиито имена са изписани там, които ако им беше позволено да живеят, щяха да са от истинска ползва да обществото.
    —цитат от коментар 23 на Wordie Wordie

    Те са били полезни повечето - чукали са камъни за павета!!!

    В Русия съм! В Русия съм!
  33. 33 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Прекрасен текст!
    поставя много важен въпрос за нас, Българите!
    Имаме ли Чест и Достойнство или сме слугинаж...?!

  34. 34 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 354 Неутрално

    Че то де що има професор и интелектуалец са всите Русофили.

  35. 35 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#27] от "fcv25105583

    "Гражданска България ще остане проруска..."

    Копейкин, ти ли си?
    Пий си хапчетате, тук е България, не е твоята страна.
    Вие сте се побъркали бре, кой ще нападате сега, да не сме ние наред?

  36. 36 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Като оставим настрани въпросите кои точно са интелектуалци, какво ги прави такива и защо точно по темите за фили и фоби трябва да са най-активни, факт е, че у нас липсват каквито и да е идеи, критично мислене и дори разбиране на обикновените ежедневни проблеми. Но пък всички са убедени, осмислят и имат мнение по глобалните световни въпроси, вечните човешки теми или тънките конспирации.

    Интелектуалците на първо място са неспособни да създадат какъвто и да е интелектуален продукт с някакви качествени характеристики. Затова и нямат нито тежест в обществото, нито потребност да взимат отношение, нито могат да бъдат водачи в някаква посока. Обществената им тежест е като на всеки един пишещ в социалните мрежи. Впрочем, мислите са също толкова семпли.

    Живеем в страна, в която вече дори политическите партии нямат идеология, а даже и подхвърлени идеи. Критиката пък, се заключава обикновено до това, да кажеш за някой, че е корумпиран, че е "мафия" или да го класифицираш като фил или фоб. Толкоз. Повече не ни позволява капацитета, желанието и потребността да мислим.

    И за съжаление, както показва и интервюто, това не е някакъв административен или технически проблем, а на цялото общество и всеки отделен човек. Дори църквата ни, която считаме, че ни е съхранила морала и единството през вековете, се направи на сляпа и глуха, когато стотици хиляди православни жени и деца търсиха подслон и храна у нас. Мълчание и игнор по темата. И на никой дори не му направи впечатление.

  37. 37 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#16] от "kmat":

    Стамболов-наследник на Левски?
    Хахахаха
    Затова ли спира пенсиите на майка му, Гинка Кунчева и на брат му? Та Гинка се хвърля в геран, след като вижда сина си на мегдана на Карлово с протегната ръка, просейки
    Хахахахах...Срамболов и държавник на България.... то майчиният език на Стамболов не е български, та да е държавник на България и за България

    #COVFEFE
  38. 38 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Тоя циркджия не знае ли, че Иван Вазов е и бил възхитен от Русия (не само я критикува) ? Или това не е удобно да се каже. Както не е удобно да се каже, че Стамболов е много далеч от демокрацията - той просто е един почти диктатор. А има ли значение какво казва един диктатор ? Алооо - "Дневник", парите на "Америка за България", които получавате няма да направят българите американофили и русофоби. Гражданска България, т.е. неплатената от американците България е проруска и такава ще остане. Колкото и да храчите. Много свалихте нивото - сега е някакъв от измисленото СПТУ наречено НБУ. Очаквам скоро изказване на Пешо компира за това, че Путин му и издоил кравата и откраднал млякото.
    —цитат от коментар 27 на fcv251055839


    Това, от което е възхитен Вазов, няма нищо общо с политиката. Аман от недоучили натегачи на заплата от Москва.

  39. 39 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#27] от "fcv251055839":


    Ми, по времето в Русия се заражда днешния либерастицизъм.. Имаме Херцл, който е дръпнат в Лондон и се започва развала на империята... Вазов и всички поети се запознават с много напредничави, които са сигурни, че ще деинсталират царя и ще се самоназначат за тартори

    #COVFEFE
  40. 40 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    "Навремето Вазов и Стамболов критикуват Русия": къде са днес българските интелектуалци
    ******************************************************

    Който си въобразява, че в 21 в интелектуалците са в позицията на хора като Вазов и Стамболов от 19 , значи смехотворно се опитва да преодолее силата на земното притегляне. Едно от крушенията на модерността е почти пълното разрушаване на моралните и интелектуални авторитети, които бяха заменени от скъпоплатени ПиАр кампании и примитивни инфуенсърски атаки.
    Потресаващо е, но е факт.
    Авторитетите загинаха.
    Останаха само полезните за големите пари заместители.

    Мараба, С-ДС доносници!
  41. 41 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7024 Неутрално

    Те днешните интелектуалци са половината назначени за такива.

  42. 42 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    "Няма много какво друго да направят, тъй като медиите от доста време са блокирали възможността на българските интелектуалци да се изказват. "
    *
    Ау, така ли? Да не би според автора Дайнов, Дичев, Смилов и другите, списващи в "Дневник" да не са интелектуалци? Вестникът публикува предимно техни анализи.

  43. 43 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 433 Неутрално

    На опашка за 4000 лв заплата от Москва.
    —цитат от коментар 1 на qqv391093118


    Това кой ви го каза?
    Човек с 6000 долара заплата от Вашингтон?

  44. 44 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Въпросният критик не е ли интелектуалец?
    Ето, казал си е мъката.
    Какво друго иска - като през социализма всички да споделят партийната линия.

  45. 45 Профил на ptn39696176
    ptn39696176
    Рейтинг: 166 Неутрално

    Никой нормален български интелектуалец няма да тръгне да критикува Русия... Те добре разбират какво се случва и защо...

  46. 46 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1854 Неутрално

    Българо руските "интелектуалци" скоро време ще говорят а умиление за бивша Русия.

  47. 47 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3056 Неутрално

    До коментар [#41] от "Роси":

    Да, тука съм съгласна. Всичките до един, които се публикуват тука са с комунистическо потекло и то от това на приближените до властта, ползвали привилегии преди промените. Окупираха и цялото политическо пространство.

  48. 48 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#30] от "Wordie Wordie":

    Това, че не познаваш хора с русофилска позиция не ме касае. Явно се движиш сред малоумници.
    Сега виждаме другаря от НБУ да говори за Стефан Стамболов, а пропуска да каже, че са издадени досега 15 тома от епистоларното наследство на Стамболов. Сега се опитват да внушават, че е бил велик, но комунистите са го забранявали. А цялата работа е, че някои го използват като опорна точка в днешната русофобия. Стамболов обаче е ситуационен русофоб, той не е русофоб по идейни съображения.
    Интересно е, че неговото съзидателно отношение към българската държавност, което никой не е отричал, не се лансира. Нашироко се обяснява, че той е бил против Русия, а не например, че е създал Висшето училище, което след това става университет.
    Стамболоманията и русофобията е генерирана от гузна съвест. Къде бяхте, милички мои, да напишете един добър ред за Стамболов преди 1989 г.? Основното в Стамболов не е това, че е мразел Русия, а това, че създава институционните темели на българската държава, които вече са положени при временното руско управление. Нека не забравяме, че първата библиотека в София се създава по време на това руско управление, което днес русофобите наричат окупация.
    Много от съветските възпитаници, които са били на „учоба“ във великата съветска страна, от гузна съвест днес плюят за щяло и не щяло Русия. Има дори умопомрачителни истории – че Левски е бил обесен заради руснаците. Очаквам всеки момент да се появи теза, че баташкото клане е извършено от руските казаци.
    Тази реакция обаче е планирана. Тя е заради това, че в България русофилството има солидна база. Ако не бе така, нямаше американците да излизмат милиони в бг медии и анализатори. Преди години по време на соца русофилството ни бе натрапвано – имаше дори такъв израз: „Този филм хубав ли е или е съветски“, поради което ние не гледахме и прекрасните съветски филми. Сега става точно обратното – натрапват ни, че всичко руско е лошо. Това е част от нашата обща хамелеонска мания – от крайно обичащи Съветския съюз сега ни превръщат в крайно мразещи Русия. Това говори много за нашия характер в световната политика. И даже тези, които в момента ни използват срещу Русия, дискретно ни мразят.
    Чухме преди време, че Украйна ни е помагала в ХV век. В ХV век има толкова Украйна, колкото има и Месопотамия. Това пак е част от нашето безсмъртно хамелеонско поведение. Около 85-90 на сто от българите симпатизират на Русия по редица причини.
    Прочети разказа „Негостолюбиво село“ на Вазов, за да разбереш ннякои работи.
    Днешните русофоби повтарят, че Русия е агресор, понеже си върнала Крим. Без да си дават сметка, че добре се вижда къде са базите на САЩ по световната карта и липсата на бази на Русия. По същата логика и Априлското въстание е агресия, и Съединението на България е агресия, Балканската война, започнала по наша инициатива, също е агресия. Но когато Александър ІІ получава жалостивото писмо на екзарх Антим, той не слага резолюция „Покорить Болгарию“, а слага резолюция „Освободить Болгарию“.
    Тези приказки, че са ни освободили, за да ни заробват, са смешни, не виждам как са ни заробили, като след това няма сериозен конфликт, в който България да не е била на антируски позиции.
    Днешната брутална и примитивна русофобия непрекъснато поражда русофили. Аз познавам много хора, които преди това бяха критични към Русия, но днес като реакция на крайности имат точно обратното мнение и поведение. Впрочем паметниците на Шипка, Шейново, Плевен – паметниците, с които е осеяна цяла България, вероятно ги е платил Коминтернът.
    Ние не можем да се държим така с руснаците, дори само заради това, че като погледнем картата, виждаме колко далеч е Америка и колко е близо Русия. А ако се отнасяме към Русия по този парвенюшки начин, ние отричаме собственото си Възраждане. Ние казваме, че сме дали на руснаците писменост така, сякаш ако не бяха българите, Чехов, Достоевски и Чайковски нямаше да могат да се подписват. Не можеш да обявиш за враг народ, който идва тук да пролива кръв и да те освободи и след него се появява държава България.
    Накрая - четох, че имало само три българи сред доброволците, които се бият сега на страната на Украйна. Рекордьори в това отношение са поляците. Направи си извода.

  49. 49 Профил на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    сега просто НЯМА интелектуалци и интелигенция

    има хора на хранилка при Тиквата

    ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
  50. 50 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    До коментар [#3] от "ygo11542256":

    Ама висиш цял ден в интернет , тая вражеска разработка на Цру , а не отиваш да четеш весник Правда !
    За спестяванията да не говорим , там от край време се знае че другарите държите спестяванията в ненавистни вам валути -- $$$€€€ 😅🤣🤣

  51. 51 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2973 Неутрално

    Къде са? Вероятно се умориха. Доста години вървим по линията простотията е сила. Вие сте...

    SHADOWS of SOFIA
  52. 52 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4164 Неутрално

    Вазов след като е съзрял, е разбрал истината и е критикувал русия, но главната вина за либовта към тая страна на част от българите, по-простичките, се дължи точно на неговото перо, което е било едно от най-авторитетните тогава, ако не и най-авторитетното.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  53. 53 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3729 Неутрално

    До коментар [#29] от "scott":

    "Ами Димитър Димов? дето го карат да преписва "Тютюн" щото "атмосферата на еротизъм се чувства" и нема нищо от партията......ЛОЛА е изцело привнесен и неуспешен продукт в книгата. "
    ==============
    Не преписва, а пренаписва. Не е Лола, а е Лила. И на много места се гъбарка с комунистите, ама не си го забелязал, също както и те самите.
    При Вазов нещата са различни. Вазов нерядко е възхвалявал Русия, но в днес някои вярват, че това е забравено. Пак мечти да се контролира истината.

    Еретик
  54. 54 Профил на Wordie Wordie
    Wordie Wordie
    Рейтинг: 129 Неутрално

    До коментар [#48] от "fcv251055839":

    Смешен си.

  55. 55 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Весело

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":Сашо Сладура - примерно. Ама има и по-лошо. Димо Казасов го завурбуват, прават го минестер на културата и той почва да преде червена нишка. Ами Димитър Димов? дето го карат да преписва "Тютюн" щото "атмосферата на еротизъм се чувства" и нема нищо от партията......ЛОЛА е изцело привнесен и неуспешен продукт в книгата. И ТОВА НЕ СА ВЛАСТИТЕ!!!! Техните слуги у СБП са били.
    —цитат от коментар 29 на scott


    Хахахахахахаххххаххххаххххахххххаххххххх!

    Мараба, С-ДС доносници!
  56. 56 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    В тази статия се казва, че само русофоб може да бъде истински интелектуалец. Дневник, де ги намирате все такива?

    Judjuk
  57. 57 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2085 Весело

    Смешен си.
    —цитат от коментар 54 на Wordie Wordie


    Само с две думи зае позицията на тотален мъдрец.
    Аферим!

    Мараба, С-ДС доносници!
  58. 58 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Вазов бил критикувал Русия.
    А вие днес интелектуалците защо се критикувате Америка ?
    Май защото ще ви спрат мангизите.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  59. 59 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    Интелектуалец е само този, който може да надмогне идеологическите си пристрастия. Иначе е просто подлога.

    Judjuk
  60. 60 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Вярно - къде са българските интелектуалци да критикуват САЩ и тяхната агресивна и вредна политика в днешно време?
    —цитат от коментар 3 на ygo11542256


    Никъде в нормалния свят, НА НИКОЙ не му идва и наум да сравнява САЩ и СССР/Русия!
    Едното е възход, богатство, демокарция, свобода, високи технологии, креативност, недостижим растеж, а Русия е репресии, политически убийства, диктатура, корупция (136 място) западнало, мрачно, проклето, бедно, алкохолизирано място наречено затвора на народите, империята на злото – мразено и от свои и от чужди! НИКОЙ НЕ СИ КУПУВА НИЩО "СДЕЛАНО В СССР", НИТО ХОДИ В РУСИЯ, НИТО ИМА ЛЮБОПИТСТВО КЪМ РУСИЯ!
    "СДЕЛАНО" Е ВИЦ, НАРИЦАТЕЛНО, ПОДИГРАВКА И ПОЗОР! ИЛИЦЕТВОРЕНИЕ НА НЕУСПЕХ И НЕКАЧЕСТВЕНОСТ, ГРОЗНО, БОКЛУК, ВТОРИЧНА СУРОВИНА!

  61. 61 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Руснака, както и българина са големи ПАТРИОТИ, но 2/3 веднага биха напуснали страната си и биха се преместили на по-добро място (руснака преди войната) !

  62. 62 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    "НА НИКОЙ не му идва и наум да сравнява САЩ и СССР/Русия!
    Едното е възход, богатство, демокарция, свобода, високи технологии, креативност, недостижим растеж, а Русия е репресии, политически убийства, диктатура, корупция (136 място) западнало, мрачно, проклето, бедно, алкохолизирано място наречено затвора на народите, империята на злото – мразено и от свои и от чужди! "
    До коментар [#60] от "unh571130166":

    Това кой ти го каза?

    Judjuk
  63. 63 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    – КАК ЩЕ ПОЗНАЕТЕ ПЛАТЕНИЯ РУСОФИЛ !?!
    – ВИНАГИ ПОВТАРЯТ САМО ТОВА, КОЕТО МИТРОФАНОВА ИЛИ ПЕСКОВ ВЕЧЕ СА КАЗАЛИ!

    КОГА ЩЕ ЧУЕТЕ РУСОФИЛА ДА КАЖЕ, ЧЕ РУСИЯ Е АГРЕСОР И ЧЕ ИЗПОЛЗВА ГАЗА ЗА ШАНТАЖ, РЕКЕТ И ТЕРОРИЗЪМ И НАЙ-ВАЖНОТО, ЧЕ "ГАЗПРОМ" НЕ Е НОРМАЛЕН БИЗНЕС И НЕ МОЖЕ ДА МУ СЕ ВЯРВА И НЕ Е БИЗНЕС ПАРТНЬОР, КАМО ЛИ ЛОЯЛЕН ПАРТНЬОР!

    РУСИЯ ПРИКЛЮЧИ И СВЕТА ВЕЧЕ НЯМА ДА Е СЪЩИЯ! МИЛИОНИ КОМУНИСТИ ЛЕВИ–ЛИБЕРАЛИ И ВСЯКАКВА ПОДОБНА СГАН ЩЕ ОСТАНАТ БЕЗ КОРЕН И ПОДКРЕПА ОТ "ЗАТВОРА НА НАРОДИТЕ", ОТ "ИМПЕРИЯТА НА ЗЛОТО", ОТ "МАЙКАТА НА ЛЪЖАТА И ФАЛШИВИТЕ НОВИНИ"!

    Червени б о к л у ц и !

  64. 64 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3840 Неутрално

    А къде са нашите държавници, ако изобщо имаме такива ?

  65. 65 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Руснака няма никакъв шанс да стане човек, какъвто никога не е бил!

    ВЕЧЕ НЕ ТРЯБВА ДА РАЗГРАНИЧАВАМЕ ПОЛИТИЦИТЕ ОТ НАРОДА В РУСИЯ!
    ТОЗИ НАРОД НЕ ЗАСЛУЖАВА УВАЖЕНИЕ И РАЗБИРАНЕ СЛЕД КАТО 100 ГОДИНИ НЕ НАМЕРИ ЕДИН ДЕН ПРОЛУКА В ИСТОРИЯТА СИ ДА СЕ ОСВОБОДИ ОТ КОМУНИСТИЧЕСКО-ФАШИСТКОТО ИГО И ГО ТОЛЕРИРА И ТОЛЕРИРА, ТА ДАЖЕ СЕ ГОРДЕЯТ СЪС СТРАНАТА СИ – КОМУНИСТИЧЕСКО ФАШИСТКИ КРЕПОСТНИ СЕЛЯНИ!

  66. 66 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    ЕТО КАКВО МИСЛЯТ ЗА РУСНАКА, РУСКИТЕ УМОВЕ, С КОИТО РУСНАКА СЕ ГОРДЕЕ И НИ ДАВА ЗА ПРИМЕР:

    ЕТО КАКВО СТАВА СЪС ВСЕКИ НАРОД, КОЙТО Е ПРИЯТЕЛСКИ С РУСИЯ:

    „Ако заспя и се събудя след сто години и ме попитат, какво днес се случва в Русия, аз ще отговоря: пият и крадат...” – (Салтиков-Шчедрин)

    „Московията – руска тайга, монголска, дива, хищническа”

    „Не е мила, не е уютна руската земя – по-зле е от горчиво робство – хиляди години избродена с лапти, с досада разоравана с плуг, покрита с пепелта на разорени села и необозначени гробове. Пустота и дивост.” – (Алексей Толстой).

    "Народ, който блуждае по Европа и търси какво още може да разруши и унищожи само заради развлечението”. – (Ф. М. Достоевски)

    „Не сме народ, а скотове, наглеци, дива орда от душегубци и злодеи”. – (Михаил Булгаков)

    „Най-важният знак за успеха на руския народ е неговата садистична жестокост. " – (Максим Горки)

    „Всяко тържество на българите е смърт за Русия. Балканските държави не трябва да имат нищо свое. Те трябва да бъдат притежание на русите или по-ясно казано, те трябва да бъдат погълнати от русите!” – (Аксаков-син)

    Ах, как е тежко да се живее в Русия, в този смърдящ център на физически и морален разврат, на подлост, лъжи и злодейства”. – (Аксаков-баща)

    „Руснакът е най-големият и най-наглият лъжец в целия свят” – (Тургенев)

    "Народ, който ненавижда свободата, обожава робството, обича веригите на своите ръце и нозе, мръсен физически и морално...е готов във всеки момент да гнети всичко и навсякъде”. – (Иван С. Шмельов – православен мислител, писател и публицист)

    "Народ безразличен към най-малкия дълг, към най-малката справедливост, към най-малката истина, народ, който не признава човешкото достойнство, не признава като цяло нито свободния човек, нито свободната мисъл”. Известно е и неговото мнение за руския език: „ О, колко груб е нашият руски език”. – (А. С. Пушкин)

    „Мъчителен руски дух, не може да диша и не трябва да лети”. – (Ал. Блок)

    „Русия – това е една огромна психиатрия” . – (Зинаида Гипиус)

  67. 67 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    „Най-важният знак за успеха на руския народ е неговата садистична жестокост. " – (Максим Горки)

  68. 68 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#60] от "unh571130166":

    Това, дето го пиеш сутрин, не е добро.
    Спирай го.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  69. 69 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Вазов е безспорен интелектуалец но Стамболов?
    —цитат от коментар 4 на КМЕТ В СЯНКА


    ЗНАЕШ ЛИ КАКВО Е НАПРАВИЛ СТАМБОЛОВ ЗА БЪЛГАРИЯ!

  70. 70 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3514 Неутрално

    UNITED EU UNION

    чак пък интелектуална...

    До вчера бе обратното май.
    Неочакван така рано обрат.

    Започнахте перестройка?
    Кой отпочна гласност и перестройка?

    До коментар [#26] от "Веселин Дечев", Весело:

    Да. всеки, който не е съгласен с позициите на САЩ
    е "интелектуална проститутка"!

    В Русия съм! В Русия съм!

  71. 71 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Имаше едно раскошно книжле от Н. Генчев “Социално-психологически типове в българската история”. В главата за интелектуалците той защитаваше тезата, че
    България никога не е имала критична маса от истински такива, защото са на хранилка и зависими от тоя, който им плаща. Ако беше жив да види карикатурите дето днес минават за интелектуален елит, може би нямаше да е толкова строг към тези от историята.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  72. 72 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Имаше едно раскошно книжле от Н. Генчев “Социално-психологически типове в българската история”. В главата за интелектуалците той защитаваше тезата, че
    България никога не е имала критична маса от истински такива, защото са на хранилка и зависими от тоя, който им плаща. Ако беше жив да види карикатурите дето днес минават за интелектуален елит, може би нямаше да е толкова строг към тези от историята.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  73. 73 Профил на pmp41600418
    pmp41600418
    Рейтинг: 29 Гневно

    „Да бѫде nроклѣта оная минута, когато е стѫпилъ русски кракъ въ нашата земя, когато се е произнесло за първъ пѫть думата освободителка...” – Захарий Стояновъ

  74. 74 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5214 Гневно

    "- Няма много какво друго да направят, тъй като медиите от доста време са блокирали възможността на българските интелектуалци да се изказват."

    "Блокирали" не е точната дума. Телевизиите са окупирани от кресливото малцинство, което е решило, че властта му се полага само защото идва от ХаРвар. В едната телевизия Искрен-чо - моят любим "умник, а в другата - Сабрутев.

    Калина Андролова - фейсбук:

    "Няма такива интелектуални неудачници като тези от ПП. Неграмотни, неграмотни, ДОСАДНО неграмотни. Вече дори не ми се пише тук. Не е детска градина, а училище за слабоумни... Не мога да повярвам, че някой може да гласува за тези обидно елементарни участници, каквито са представителите на недоразумението ПП. Умирам от срам, че може такава брутална глупост да се предлага в политическото ни пространство, да участва на избори и да има поддръжници. Дъно!"

  75. 75 Профил на КМЕТЧЕ Е ПУНДЬО
    КМЕТЧЕ Е ПУНДЬО
    Рейтинг: 608 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":

    Част от набедените за такива. Истинските пишат, но никой не им дава поле за медийна изява, с изкл. на 4 медии.

  76. 76 Профил на КМЕТЧЕ Е ПУНДЬО
    КМЕТЧЕ Е ПУНДЬО
    Рейтинг: 608 Неутрално

    До коментар [#74] от "Галя Станчева":

    Аре стига с тая лишена от талянт и морял лесбийка. Мерси предварително.

  77. 77 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5214 Любопитно

    До коментар [#5] от "petrapetra":

    А кои бяха интелектуалците преди ГЕРБ да се роди? Би ли споделила?

  78. 78 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5754 Неутрално

    "Русофилството е грубо политическо суеверие".
    (Димитър Благоев)

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  79. 79 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Бункерният плъх каПутин, известен още като посредствен агент - отровни гащи си плаща доволно, за да няма критики и да има оди за възхвала на неофашиста - рашист.

  80. 80 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Русия е майката и бащата на всяка немотия, фалит, корупция, падение и грозота, а България е нейното дете!

  81. 81 Профил на Свежана
    Свежана
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Едно изречение казва всичко - "Единственото високоточно оръжие на Русия е телевизорът. Поразява мозъка дори когато той отсъства."

  82. 82 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#5] от "petrapetra":

    На появяване ПП остави българите само за 7 месеца два пъти по-бедни, отколкото ги остави ГЕРБ. Вярно, при ГЕРБ не забогатяхме много, но и не обедняхме както при "харвардските" недоучили ахмаци. Как ли са обедняли българите материално след като всички пенсии и заплати се увеличиха двойно и тройно при нулева нфлация?

  83. 83 Профил на a_a_a
    a_a_a
    Рейтинг: 142 Неутрално

    "Разликата с Балтийските страни е абсолютно фундаментална, тя не може да бъде наваксана."

    Не е и необходимо! Разликата е наистина фундаментална, но ако говорим за хуманизъм, морал или етика българите сме достатъчно качествени като народ! Да ни се дават за пример, който се очаква да следваме, бившите 3 съветски републики или поляците е ненужно и в конкретния случай нахално и арогантно!

  84. 84 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Преди да питаме какво правят интелектуалците е редно да се запитаме що е туй интелектуалец и има ли той почва у нас? Отговорът е силно отрицателен. Първо, интелектът няма почва у нас и второ поради това интелектуалци у нас няма, може би с много малки изключения, сещам се само за един-Стефан Цанев. А, може би още един-Ивайло Цветков. И да има други, не им се дава думата или те не я искат. А и народът не иска да слуша интелектуалци, а чалга. И да не забравя, не сме народ, а случайно население, обитаващо дадена територия. Има и друго, явно като население сме много тъ*пи, след като от всички народи, които руската империя е поробила, само ние смятаме робството за освобождение.

  85. 85 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 846 Неутрално

    А имале ли сме интелектуалци в периода 1923 - 1944? Тогавашните интелектулаци, председатели на БАН и ректори на Софийския университе кърваия професор Цанков и Филов, изповядващи нацистката идеология и обявили война на САЩ, без те да са ни обявили?

  86. 86 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Интелектуалец, който има трибуна в медиите, той задължително е нахранен от властта !!!
    Интелектуалец, който не го допускат до медиите, поради изказване на несъвпадащи думи с правата партийна линия, е по-беден, но може би по искрен.
    Ха сега кажете за кой вид интелектуалец става дума ?

    Истината рано или късно излиза наяве.
  87. 87 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2890 Неутрално

    Те са били полезни повечето - чукали са камъни за павета!!!
    —цитат от коментар 32 на Веселин Дечев

    За тази ти "весела" позиция натиснах червения бутон "! докладване".

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  88. 88 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    "Дори да служиш честно и почтено на ФАЛШИВА кауза, пак ще си виновен за фалшивите новини." – Клуб 4000

  89. 89 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Обществено-икономическия строй в България е съветска ПЕРЕСТРОЙКА!

  90. 90 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    До коментар [#53] от "Костадин Иванов":


    Доживях да ти туря +

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  91. 91 Профил на unh571130166
    unh571130166
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#60] от "unh571130166":Това, дето го пиеш сутрин, не е добро.Спирай го.
    —цитат от коментар 68 на Мариана Кълвачева


    Аз мога да го спра, ама ако го направя ти какво ще ядеш!

    Леле, какви боклуци сте само, ама защо не мога да срещна такъв някъде на улицата...

  92. 92 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Разстроено

    До коментар [#29] от "scott":

    Много си зле наистина.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 93 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1512 Весело

    "Единственото високоточно оръжие на Русия е телевизорът. Поразява мозъка дори когато той отсъства." - това кърти мивки :)

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  94. 94 Профил на jesus_saves
    jesus_saves
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Вазов бил критикувал Русия.А вие днес интелектуалците защо се критикувате Америка ?Май защото ще ви спрат мангизите.
    —цитат от коментар 58 на Мариана Кълвачева


    Русофилията и комунизма са шизофрения по избор и по наследство от дядо и баба, от майка и татко!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
  95. 95 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#94:"oua571089777"][/q

    Русофобията и грантаджийството - също се предават по наследство!

  96. 96 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    До коментар [#69] от "unh571130166":

    Общо взето , нищо..Силно надценен посредствен индивид, известен със саморазправата си с политически опоненти и изнасилвания на жени. Естествено, застига го това, което е посял..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Разстроено




    До коментар [#69] от "unh571130166":

    Знам. Ти наричаш ли го интелектуалец и ако да то защо?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4604 Неутрално

    До коментар [#96] от "Hristov":

    Точно казано.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  99. 99 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 534 Неутрално

    "Български интектуалци"? Ще го кажа като шопа: Те такова животно нЕма!. Имало е, ама отдавна са изчезнали като вид.

  100. 100 Профил на jesus_saves
    jesus_saves
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    [quote#94:"oua571089777"][/qРусофобията и грантаджийството - също се предават по наследство!
    —цитат от коментар 95 на pernikforbg


    Позитано 20, това е истинска опорка! Няма нито тратиция, нито приемственост, нито историческа подкерпа, НЯМА НИЩО ТАКОВА, ОСВЕН кремълски лъжи и пропаганда!

    Позитано, вие променихте ИСТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ И Я ПРЕНАПИСАХТЕ В ПОЛЗВА КОМУНИЗМА И РУСИЯ И ТОВА СЕ ПРЕПОДАВА ВЕЧЕ 75 (150) ГОДИНИ,... СКРИХТЕ ЧЕРНОБИЛСКАТА РАДИАЦИЯ ОТ НАРОДА, ТА ДА НЕ ОЧАКВАМ ДА ЛЪЖЕТЕ ЗА ЦЕНИТЕ НА ОЛИОТО И ЗА ТРАНСИМПЕКС ЛИ!!!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK