ВМРО и БСП в Пловдив искат промяна на културната програма заради проект за ЛГБТИ общността

Мотото на "Пловдив 2019" беше изписано по време на церемонията по откриването.

© Георги Кожухаров

Мотото на "Пловдив 2019" беше изписано по време на церемонията по откриването.



Местните структури на ВМРО и БСП се опитаха да променят програмата на Пловдив - Европейска столица на културата. Те поискаха оставката на артистичния директор на фондация "Пловдив 2019" Светлана Куюмджиева във връзка с проекта "Балканска гордост" на фондация GLAS, посветен на ЛГБТИ общността, и потърсиха отговорност от страна на управителния съвет на фондация "Пловдив 2019". На заседание на общинския съвет в Пловдив вчера кметът на града Иван Тотев се дистанцира от искането за оставка и потърсената отговорност от управителния съвет, чиито председател е той. Той изтъкна, че нито общинските съветници, нито управителният съвет на фондацията могат да дават художествена оценка за художествената стойност на събитията. В позицията си по случая Куюмджиева се обяви против политическата намеса в "Пловдив 2019".


На пресконференция в понеделник пловдивското ръководство на ВМРО обяви, че сваля кредита си на доверие от Куюмджиева и иска нейната оставка. Според ВМРО повод за това е, че общинската организация ще финансира със 7000 лв. събитие на фондация GLAS за "провеждането на гей парад в Пловдив". "Категорични сме, че подобни прояви в Европейската столица на културата не трябва да има", заяви лидерът на ВМРО в града Борислав Инчев", цитиран от "Дарик нюз".


Гей парад не е предвиден


Не се предвижда гей парад, проектът на фондация GLAS "Балканска гордост" включва фотографска изложба, музикално събитие и дискусия, посветени на ЛГБТИ общността. Според Куюмджиева той отговаря на основните концепции на програмата и логично намира своето място в общото мото "Заедно".




Вчера и БСП се включи към искането, когато на заседание на общинския съвет председателят на партийната организация в града Николай Радев прочете критична позиция срещу финансирането на проекта на фондация GLAS. "Ние, БСП, за пореден път остро протестираме срещу факта, че Фондация "Пловдив 2019" прокарва проекти, пропагандиращи нетрадиционни за България и българското общество идеи", се казва в позицията. А подобни "мероприятия" проповядват "ценности, различни от изконните морални традиции".


"Пловдивското общество е доказало, че е толерантно, а ценности като род, семейство и морал са част от тази толерантност и не бива да бъдат прескачани. Ние избираме да защитаваме традиционния християнски модел за взаимоотношения в семейството", пише още в позицията.


Светлана Куюмджиева се обяви против опитите за политизиране на "Пловдив 2019".

© Георги Кожухаров

Светлана Куюмджиева се обяви против опитите за политизиране на "Пловдив 2019".


На заседание на общинския съвет в Пловдив вчера кметът на града Иван Тотев е отбелязал, че нито общинските съветници, нито управителният съвет на фондацията могат да дават художествена оценка за художествената стойност на събитията, съобщава БНР. По думите му въпреки че местната структура на ГЕРБ е против искането за оставката на Куюмджиева, ако партиите внесат предложение за нея в общинския съвет, то ще бъде гласувано.


Позицията на Куюмджиева


"Вероятно става дума за неразбиране за това, в какво се състои същността на проекта на фондация GLAS, предизвикал остри реакции", заяви вчера пред "Радио Пловдив" Светлана Куюмджиева. Тя разпространи отворена позиция по въпроса, в която се обявява против опитите за политическа намеса в "Пловдив 2019".


"Проектът е несъвместим с непостоянните партийни и политически страсти, съответно не би могъл да се поставя в полза на каквито и да било предизборни стратегии", отбелязва тя в позицията си. "Основно изискване по регламент към реализацията на проекта е политическата ненамеса в неговото съдържание, за което гарант е експертният екип на Фондация "Пловдив 2019", в това число и артистичният директор. Недопустим е всеки опит за външна и политическа намеса на ниво съдържание, където се изисква съответното ниво на експертност. Подобни посегателства върху програмата могат да се третират само като прояви на цензура и дискриминация, за които има и съответни отговорни органи на национално и европейско ниво", допълва тя.


"Основна цел и концепция на програмата на "Пловдив - Европейска столица на културата 2019" е да покаже различни аспекти от съвременното общество, да включи разнообразни общности и малцинства, да включи изкуството и културата в помощ и защита на основни човешки права и на първата и най-важна ценност, проповядвана в голямото европейско семейство – свободата", пише още в позицията на Куюмджиева.


Един от плакатите, разлепени в Пловдив, за които фондация GLAS сигнализира в страницата си във "Фейсбук". GLAS

© Фондация GLAS

Един от плакатите, разлепени в Пловдив, за които фондация GLAS сигнализира в страницата си във "Фейсбук". GLAS


За "Дневник" Светлана Куюмджиева коментира, че е разбрала за искането на нейната оставка от медиите, както и че не е забелязала да има реакции след публикуването на нейната позиция.


Гледната точка на фондация GLAS


Във вторник в страницата си във "Фейсбук" фондация GLAS сигнализира, че след атаките от страна на ВМРО в града са били разлепени плакати, "разпространяващи изфабрикувани факти за ЛГБТИ хората". "Ще следим реакцията на община Пловдив и институциите по повод нерегламентираното разпространение на тези материали и се надяваме да последва поне заклеймяването им като реч на омраза", пише още в публикацията.


За "Дневник" Димитър Богданов от фондация GLAS коментира, че изложбата и дискусията ще се проведат на закрито, както и че никога не е имало идея като част от проекта да бъде организиран "гей прайд". Според него реакцията на ВМРО и БСП само показва нуждата от "дискусия по темата и сверяване на часовника с някакви съвременни ценности, към които твърдим, че България върви". Той допълни, че политическата намеса в културния календар е най-лошото, което би могло да се случи на "Пловдив 2019".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3256 Неутрално

    В помощ на политическата учебна година:

    Последното "И" в ЛГБТИ за какво беше?

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    "във връзка с проекта "Балканска гордост" на фондация GLAS, посветен на ЛГБТИ общността"
    ===========
    Да ти имам гордостта!
    Приемане и търпимост е едно, гордеене с ЛГ€€€€ ...... Бягай!

    Еретик
  3. 3 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1040 Весело

    Не че не се прекалява с манифестирането на загриженост за ЛГБТИ, ама МВРо и Кърмилницата прекаляват в усилията си да намерят враг на народа. Добре, че си ги знаем какви са лицемери и колко зли могат да бъдат, когато се докопат до власт.

  4. 4 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1040 Весело

    Не че не се прекалява с манифестирането на загриженост за ЛГБТИ, ама МВРо и Кърмилницата прекаляват в усилията си да намерят враг на народа. Добре, че си ги знаем какви са лицемери и колко зли могат да бъдат, когато се докопат до власт.

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3533 Неутрално

    За съжаление Пловдив Културна столица на Европа 2019 се очертава като един перманентен скандал и предизвестен провал!
    ЖАЛКО!!!

  6. 6 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Пловдив е Европейска, а не Евразийска столица на културата. И дори и да има действително гей-парад, какво лошо има в това?

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  7. 7 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2482 Неутрално
  8. 8 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Карам по памет, но тази фондация ГЛАС не за пръв път напоследък изскача в подобно скандалче, включващо и държавно/общинско между прилично и тлъсто финансиране.

  9. 9 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Сега мисля, че всички ще се съгласите че коленето на прасе в центъра на Пловдив е доста по-добра опция от гей парад. :)

  10. 10 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    В помощ на политическата учебна година:Последното "И" в ЛГБТИ за какво беше?
    —цитат от коментар 1 на blondofil

    Брой го като " и всички други извратми, за които някой някъде се сети".
    Нещо като онова във вица за "с"-то, което било не за благозвучие, а за мн. число ...

  11. 11 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Ами не, не съм съгласен. Гей-паради има навсякъде в цивилизования свят, за част от който се смятаме; животни на открито се колят в Третия свят.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  12. 12 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    Ох. Пак ли?
    —цитат от коментар 7 на Molossian

    Да, бе!
    Т'ва геювските активисти нямат ни спирка, ни от дума разбират!

  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Ами не, не съм съгласен. Гей-паради има навсякъде в цивилизования свят, за част от който се смятаме; животни на открито се колят в Третия свят.
    —цитат от коментар 11 на nv

    Склонен съм да поспоря.

    И че в "нашия свят" не се правят гей-паради под път и над път и по всеки повод.
    И че в "цивилизования свят" има квартали, където си колят, при това направо отпред, на улицата ...

  14. 14 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#13] от "xm...":

    Във всеки по-голям западен град има, и привличат милиони публика, огромното мнозинство от които хетеросексуални. Хората просто гледат шоу и се забавляват.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  15. 15 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Ами не, не съм съгласен. Гей-паради има навсякъде в цивилизования свят, за част от който се смятаме; животни на открито се колят в Третия свят.
    —цитат от коментар 11 на nv


    Цивилизования Свят може да го няма след има няма 50-60 год.

    Като победи Шериата там ще замяза на нещо средно между Африка и Афганистан. :)

    И тогава от немай накъде Източна Европа може да стане нещо като Цивилизован Свят. :)

  16. 16 Профил на toni99
    toni99
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#6] от "nv":

    вЕрно ли?! и какъв е културния аспект на ЛГТБ изявите? Щот не виждам такива ...

  17. 17 Профил на kirkata
    kirkata
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Фактът, че две от отрочетата на тоталитарния режим (БСП и ВМРО, които пък към ден днешен са най-големите лоялисти към няколко авторитарни режима по света) са се изказали по този начин, ме прави още по-склонен да подкрепям ЛГБТ+ общността в борбата за техните права .

  18. 18 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    Ужас! Каква културна столица може да е Пловдив и без гей прайд? Никак не е културно!
    А комунистите и ВМРО са отвратителни! За пореден път показват не уважението си към автентично десните ЛГБТ+++ евроатлантически ценности!

  19. 19 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#16] от "toni99":

    Има концерт и фотографска изложба. Пише го в статията.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  20. 20 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1708 Весело

    Някой автентично десен ДЕОС активист се разпозна и започна да плющи минусите. Защо бре?!

  21. 21 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    До коментар [#14] от "nv":
    Ключовата думичка беше "под път и над път и по всякакъв повод".

    Вие това Западът го изкарахте някакво перманентно Рио!

  22. 22 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#21] от "xm...":

    В Пловдив досега никога не е имало - по твоите думи ще излезе, че има всяка събота и неделя по един.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  23. 23 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    Преди 2 часа в нашия град приключи областна конференция на "Подкрепа".
    Единодушно бе гласувана декларация, в която се отхвърля не само ИК, но и опитите за налагане на нейни елементи чрез други закони и подзаконови актове.
    Светът на "Дневник" е само част от социума на България. И не е определящ.

    Еретик
  24. 24 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    До коментар [#21] от "xm...":В Пловдив досега никога не е имало - по твоите думи ще излезе, че има всяка събота и неделя по един.
    —цитат от коментар 22 на nv

    А, меа кулпа!
    Не разбрах, че горите от стремление да са циливилизоватье, (по Добри Войников) ...

    А защо първом не опитате да се оправите със гетото Столипиново.
    Това ще е наистина много цивилизовано.
    Но пък ни е фьешън, пък и мно'о зор, майна, а?

  25. 25 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 2415 Неутрално

    "Ние избираме да защитаваме традиционния християнски модел за взаимоотношения в семейството", пише още в позицията. "

    Това верно ли комундрелите са го казали? Са и христиени станаха.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  26. 26 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 1862 Весело

    Пловдив - Европейска столица на културата

    Щом е европейско, не можело да не е и гейско.
    Докога така?

  27. 27 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#24] от "xm...":

    Аз съм от София; плюс това съвсем честно, не виждам връзката.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  28. 28 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#26] от "Jesuit":

    За цяла година има едно-единствено меропрятие - някой от пловдивските батки ще стане по-малко мъж от това, или какво?

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  29. 29 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1708 Весело

    До коментар [#26] от "Jesuit":

    Така е! Не вярвам в Пловдив да няма улица "Оборище" :))))

  30. 30 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    До коментар [#24] от "xm...":Аз съм от София; плюс това съвсем честно, не виждам връзката.
    —цитат от коментар 27 на nv

    Това е и проблемът.

  31. 31 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    Пловдив - Европейска столица на културатаЩом е европейско, не можело да не е и гейско. Докога така?
    —цитат от коментар 26 на Jesuit


    До коментар [#26] от "Jesuit":Така е! Не вярвам в Пловдив да няма улица "Оборище" :))))
    —цитат от коментар 29 на Günther

    Има, разбира се.
    Но пък си нямат Министерство на земеделието.
    Мъка!

  32. 32 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#30] от "xm...":

    Честно казано, не мога да разбера защо гейовете са най-големият проблем на такива като тебе. Футболните агитки не са проблем, Луков марш не е проблем, нощните вълци не са проблем, битовите убийства не са проблем.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  33. 33 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ами това политиката на ВМРО и БСП-те друго не могат,

  34. 34 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    До коментар [#32] от "nv":

    А защо първом не опитате да се оправите със гетото Столипиново.
    Това ще е наистина много цивилизовано.
    —цитат от коментар 24 на xm...



    До коментар [#24] от "xm...":Аз съм от София; плюс това съвсем честно, не виждам връзката.
    —цитат от коментар 27 на nv



    Това е и проблемът.
    —цитат от коментар 30 на xm...


    Какво повече да ти кажа?
    Безсмислено е!

  35. 35 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Весело

    До коментар [#34] от "xm...":

    Какво общо има гетото с гей-парада? Объясни мне, пожалуйстя :))

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  36. 36 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    До коментар [#35] от "nv":
    С цивилизоваността бе, пиле!

    Буква по буква ли искаш да ти обяснявам, че за да си цивилизован не стигат само мънистата връз гол дирник?
    Ако не вЕрваш - питай индианците!

  37. 37 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#36] от "xm...":

    Цивилизоваността има много аспекти - от това да си толерантен към различните, до това да се къпеш всеки ден и да си събираш разделно отпадъците. Не виждам защо да не работим по всички тези аспекти едновременно.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  38. 38 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1790 Неутрално

    хахаха,низискеало се "експертна" оценка. хахах, от такива "експерти" катонавъдилите се подразни фондации по-црнни кадри в нощонеправенето едва ли има. :-)

  39. 39 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 1862 Весело

    Шарените като чуят за култура
    веднага се хващат за .... кобура.

  40. 40 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#30] от "xm...":Честно казано, не мога да разбера защо гейовете са най-големият проблем на такива като тебе. Футболните агитки не са проблем, Луков марш не е проблем, нощните вълци не са проблем, битовите убийства не са проблем.
    —цитат от коментар 32 на nv


    И гювендиите не са му проблем :) Те не са в разрез (противоречие) с хетеросексуалната му християнска душа :))))))))

  41. 41 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2808 Любопитно

    До коментар [#32] от "nv":

    А има ли концерт и изложба, финансирани по същото перо ,специално за хетеросексуалните?!Примерно нещо от сорта "Proud to be normal" ?

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  42. 42 Профил на bizdelnik
    bizdelnik
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Бесипето защитават традиционния християнски модел. Какво доживях!

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Ами не, не съм съгласен. Гей-паради има навсякъде в цивилизования свят, за част от който се смятаме; животни на открито се колят в Третия свят.
    —цитат от коментар 11 на nv


    Аз пък съм сигласен с примера ти: както животните е хуманно да се колят на закрито, така и гейовщината да си я празнуват на закрито ;)

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Не знаех, че гей парадите са културно събитие и че им се полага място в културната ни програма - ха-ха-ха

  47. 47 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1708 Весело


    До коментар [#40] от "v.n.t.news":

    Гювендиите са рахат работа. Това не могат да го разберат ЛГБТ+++ активистите

  48. 48 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    До коментар [#40] от "v.n.t.news":
    О, вие се намесихте неадекватно?

    Първо - точно на "гювендиите" Христос обещава Царството небесно.
    Много си обичала и ще бъдеш възнаградена, казва на Мария Магдалена.
    Та точно да обичаш "гювендиите" е християнска добродетел.

    И второ - не обичам любителите!
    Особено - нахалните ...

  49. 49 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#41] от "Noise":

    Казва се "straight". От такива мероприятия очевидно няма нужда - не знам да има случай някой да е бил спукан от бой, защото е приличал на хетеросексуален.

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  50. 50 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#45] от "кокошката":

    Съвсем същите неща обясняват денонощно и по руските телевизии...

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  51. 51 Профил на nolimit
    nolimit
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Шшш много са смешни така наречените патриоти- изцяло партия - проводник на чужди интереси. По врме на тяхното управление градът достойно откриваше тоалетни, а Капана беше паркинг.Да вероятно трябва да се преразгледа това събитие, но чак пък оставки?? Пловдив е един от най-добре развиващите се градове в България. По врме на управлението на патреотите градът гордо заемаше 10-то място по икономическо развитие в страната:Дддддсд

  52. 52 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3431 Весело

    До коментар [#45] от "кокошката":Съвсем същите неща обясняват денонощно и по руските телевизии...
    —цитат от коментар 50 на nv

    Вие гледате денонощно руска телевизия?

    Жалки сте!

  53. 53 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2808 Весело

    До коментар [#49] от "nv":

    Баш нормал си се казва, щото обхваща и други аспекти, освен сексуалността..Та казвате, да плащаме , щото някой може да яде бой , така ли да го разбирам?!Ами има хора, дето отнасят токати, просто защото не се харесват на някой си.Не го кефят.Там какво правим?!Обясняваме с филми и концерти ползата от пластичната хирургия?!Усещате ли по каква силно наклонена плоскост се пързаляте?!И как смятате, тези, които бият , дали ще отидат на изложбата и на концерта?!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  54. 54 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2495 Любопитно

    ", ... подобни "мероприятия" проповядват "ценности, различни от изконните морални традиции".
    ========================================================================
    И,кои са тези "изконни морални традиции"?!???

    "Апелът да се запази “традицията” сама по себе си може да се понрави само на онези, които са се предали, или никога не са смятали да постигнат каквото и да било в живота си. Това е апел, който се обръща към най-лошото у човека и отхвърля най-доброто; той се обръща към страха, леността, малодушието, конформизма, неувереността – и отхвърля съзидателността, оригиналността, смелостта, независимостта, упованието в себе си. Аргументът, че трябва да уважаваме “традицията” като такава, да я уважаваме само защото е “традиция”, означава, че трябва да приемаме ценностите, които други са избрали, само защото други са ги избрали – с неизбежното подразбиране: кои сме ние, че да ги променяме? Обидата към
    самоуважението на човека в подобен аргумент, и дълбокото презрение към
    човешката природа са очевидни."

  55. 55 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    Процентите, които са изписани в плаката дали пък не са истина?

    Това е важно. ЛГБТейците да не мълчат и да кажат дали това е вярно или не.
    Лесно проверимо е си мисля.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  56. 56 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#37] от "nv":

    Плаката, щото гледам, че си от другата страна на.....реката.

    Истина ли е това в плаката?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  57. 57 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#52] от "xm...":

    И аз гледам руска телевизия.
    Колкото да съм сигурен, че тия на североизток са луди.

    И всеки път се уверявам, че да, такива са.

    И що да е грях, ако си нормален за гледаш ненормалните.

    Та какво показвали по руските телевизии, че е изтрит коментара?
    Или е само това, което си цитирал?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  58. 58 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Педеразите и тука ли намериха начин да си пробутат педерастията ...

  59. 59 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#58] от "izt21595181":

    Тук са още от 2009-та година.

    И тримата. Или трите.
    Не знам как е правилно на техният "език".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  60. 60 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3360 Неутрално

    Пък мен музикалното събитие ме стряска много повече от един гей-прайд. Гей-прайдът е политическо мероприятие, при което една група казва нещо на по-широкото общество, а последното гледа и си прави изводите. Но музикално събитие -- това какво е? Политическа музика, както навремето пишеха кантати за Партията ли? Или твърдят, че има Л-музика, Г-музика, Б-музика, Т-музика, И-музика? Щото аз знам само два вида музика -- хубава и лоша.

  61. 61 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    До коментар [#60] от "zyb18561487":

    ЛГБТейци сър....казал икономът на сър Джон.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  62. 62 Профил на james.adams
    james.adams
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Не, ние не сме нетолерантни...

  63. 63 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    ,,Не се предвижда гей парад, проектът на фондация GLAS "Балканска гордост" включва фотографска изложба."
    ..... опитвам се да си представя ,,фотографската изложба" на тази общност която спешно се нуждае от сериозно лечение....

  64. 64 Профил на uhl23528019
    uhl23528019
    Рейтинг: 1480 Весело

    До коментар [#14] от "nv":

    Дали е забавление да гледаш някой как си размята голия грозен задник?

  65. 65 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1930 Гневно

    До коментар [#25] от "меншевик":

    Ами ще станат ,защо да не станат, като педерасите искат не само парад да правят ами и пари да им дадат за това

    гошо




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK