Морфов: В България има тотална политическа амнезия за ГЕРБ и ДПС, те няма да ми простят

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Прав е Морфов!
    За щастие ГЕРБ си отиват. ДПС, по етнически причини, ще останат още известно време в политиката. Но то ще е по-кратко, отколкото им се иска.

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    Амнезията е за всички либерто-болшевишки инсталации във властта!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    18 000 лв премии!!!!

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  4. 4 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    18 000 лв премии, тогава колко са им заплатите?

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  5. 5 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1608 Неутрално

    Ето сега ще дойдат троловете на Севда да защитават ПР на Доган.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2834 Неутрално

    Пълна и безусловна
    ПОДКРЕПА
    на Александър Морфов!!!

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Прав е, за съжаление незаконната и антибългарска партия ДПС скоро няма
    да умре !!!

  9. 9 Профил на Кой е Березовски
    Кой е Березовски
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Прав е човека, има тотална амнезия в държавата. Морфов има интервюта в които се изразява такава върла русофилия, каквато в момента и Костадинов не си позволява да ползва. Днес г-н Морфов е възхваляван от всички прогресивни сили в България.

    https://clubz.bg/15947-morfov_evropeyskata_obshtnost_e_fashistka

    Да амнезията е повсеместна. Ако я нямаше, политическата криза щеше вече да е приключила.

  10. 10 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Рядко противен тип. Требваше просто да изчезне и да не се показва повече след тоталната излагация, но наглостта и арогантността не познават граници в нашата родина ...
    —цитат от коментар 7 на paf56646878


    Прав си, ако говориш за Буци!

  11. 11 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    Тоя Морфов все не може да случи на директори. От предишния-Донкин бил омерзен, от сегашния-Василев е недоволен...и на трупа не случи, по голямата част от артистите не го подкрепиха.Въобще, всички лоши, само той целият в бяло.

  12. 12 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 30 Неутрално

    ГЕРБ И ДПС съсипаха (съсипаната от комунистите) България - просто, точно и ясно. Харесва ви - не ви харесва това е реалността...

    Слава на Украйна! Слава на героите! Съд за колаборациониста Румен Радев!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на paf56646878
    paf56646878
    Рейтинг: 32 Неутрално

    До коментар [#10] от "Vesselin Velkov":

    Ми "Буци" нема претенции никакви относно поведението си.

  16. 16 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#5] от "Голяма Балига":
    Ето сега ще дойдат троловете на Севда да защитават ПР на Доган.
    ..............
    Ужас!
    Добре, че тук е добрата стара Голяма Балига та да разпръсква истината.
    Бххахах
    Клети шушляци, лилави

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 104 Неутрално

    Докога ще ни занимавате с тоя неприятен русофил?

  19. 19 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 965 Неутрално

    "преди Нова година на актьорите в театъра са били раздадени премии в размер между 8 000 и 18 000, с цел да бъдат по думите му "подкупени".

    тези така наречени артисти биха продали и майка си и баща си, за тези пари, хора без капка достойнсто и чест , жалка, гнусна история

  20. 20 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    ,,Не му разрешават да започне репетиции за нови постановки, очаква и старите да паднат. Той обясни, че от няколко месеца не му се плащат авторски права за представленията и според него това би могъл да е претекст да ги спрат (такава беше и официалната причина по време на предишния директор Мариус Донкин представленията на Морфов да не се играят - бел.ред.). За едни от най-известните му постановки "Хъшове" и "Животът е прекрасен" в момента има по една дата в месеца въпреки големия интерес към тях.”

    А бе Василев, излез и дай обяснения защо ги правиш тези номера!
    Ставаш смешен!
    Излез пред хората и обясни какъв е този директорски натиск който упражняваш и защо?
    Баси тюфлеците! И ,,Костал” Смолян бяха същите некадърни педераси

  21. 21 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1608 Весело

    До коментар [#16] от "buljubei":

    Да не би, да не е истина. Ето само Селянина се изказва в подкрепа на Морфов, ама той защото е старо седесарче.

    Другите атакувате Морфов и заемате страната на най-долната партия и тумур в българската политика от 30 г.- ДПС. Всичките гербави тролове целувате за.....ка на Доган. Сигурно ви харесва.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  22. 22 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    Амнезия има за фалшивите демокрачни герои Моркоф

    Ако са втъркаш там с фулмастерите, втъркаш

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  23. 23 Профил на nzm221091929
    nzm221091929
    Рейтинг: 473 Весело

    Амнезия за Дпс и Герб???
    А Морфов го уволнява БСП???
    А амнезия за БСП???
    Объркана работа

  24. 24 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4955 Неутрално

    За амнезията не е съвсем прав. Партньорите ни от САЩ и ОК ще ни припомнят редовно, както и от ЕС

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  25. 25 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    Когато един директор не може да се справи с проблемите в повереното му учреждение, започва да премахва щатове.
    /Стара българска поговорка/

    А синдикати има ли в този театър?
    Или както навсякъде лижат задника на шефа

  26. 26 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    До коментар [#21] от "Голяма Балига":

    Всички червено-лилави тролове ли сте толкова едноизмерни, или ти си изключение? В кой коментар видя, някой да взима страната на ДПС? Въобще, няма ли поне един сред вас със собствена мисъл, а само заучени лозунги и опорки декламирате?

  27. 27 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":


    Сто пъти ви се каза че там където се вади хляба не бива да се вади и оная работа!!!
    Ако Доган е толкова платежоспособен да я взима и да я храни

  28. 28 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":

    На два стана нама как да тъчеш , особено ако единият е компрометиран!…

  29. 29 Профил на gjq081129159
    gjq081129159
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Амнезията е за всички либерто-болшевишки инсталации във властта!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Абе гений си си ти либерто-болшевишки. Руснаците много интелигентни опорки ти пускат. В скорошните нормални времена много ще ни липсвате. Но няма да ви носим сухари в затвора.

  30. 30 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":
    Въобще, няма ли поне един сред вас със собствена мисъл, а само заучени лозунги и опорки декламирате?
    ...........
    Абе, според мен - имат собствени мисли, ама чуждите са по-правилни.
    Та затуй са малко като папагали - всичките им изказвания си приличат.
    Имат си и собствен жаргон -
    абе сктантска работа.

  31. 31 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#9] от "Кой е Березовски":
    "Прав е човека, има тотална амнезия в държавата. Морфов има интервюта в които се изразява такава върла русофилия...."

    Объркал си флашките, тролче...

    "Бойко Борисов е абсолютно вреден, казва режисьорът"

    "Аз продължавам да държа на своите позиции, продължавам да мисля, че това правителство е абсолютно вредно, че Бойко Борисов е абсолютно вреден, той не е управляващ и не би трябвало да бъде управляващ, абсолютно съм против това Министерство на културата и всичко останало. Продължавам да бъда против и никога няма да бъда инакъв. Просто единствената ми задача и цел беше да направя прехода малко по-безболезнен."

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  32. 32 Профил на gjq081129159
    gjq081129159
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":

    А така. Ядосай се малко. И цветове още измисли. И някоя и друга глупост и с краче тропни.










  33. 33 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    До коментар [#32] от "gjq081129159":

    Прав си, човешката глупост във всичките и измерения, винаги ме е ядосвала.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на gjq081129159
    gjq081129159
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#33] от "uvtest":

    И как си в примирение със себе си.

  36. 36 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Учудваща е пасивността на ДПС-ГЕРБ троловете.
    Явно, че Pi ar Sevi Boiko е започнала икономии, избори идват. Пък и министъра го махнахме, режисьорчето само ще си тръгне.
    Само треторазредни спящи клетки, просто е обидно...

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  37. 37 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1608 Весело

    До коментар [#26] от "uvtest":

    Ха ха ха!!! Не ни разсмивай. Под всяка статия касаеща ДПС винаги сте на техните позиции. Как пък веднъж не подкрепихте ДБ. в парламента сте по същия начин. на 100 % винаги гласувате заедно. не ми разправяй смешки, аз да не съм кьорав и да не ви видя общите золуми.

    Съвпадения между гласуванията на парламентарните групи
    47 Народно събрание ДПС - Герб - 80 %
    46 НС ДПС - Герб - 70 %
    45 НС ДПС - Герб - 45 % - повече от всички други, само Мая Манолова тогава е гласувла повече с вас.

    https://www.strazha.bg/blog/analiz-koi-parlamentarni-grupi-glasuvat-zaedno/

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  38. 38 Профил на upa181009555
    upa181009555
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":
    Ти, Веско си олицетворение на интелектуалното ниво на шарлатаните! Повтаряш опорки, без да мислиш! Ако някой си отива - това е алкохолика Морфов, а ако някой се завръща - това е ГЕРБ!

  39. 39 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7317 Неутрално

    Мафията победи отново!

  40. 40 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 1608 Весело

    Съвпадения между гласуванията на парламентарните групи
    48 НС (последното) Герб - ДПС 77 %

    Не бе хич няма коалиция между магнитските партии ДПС и Герб.
    https://www.strazha.bg/blog/analiz-parlamentarna-rech-procedurni-hvatki-shodni-glasuvaniya-deputati-48-ns/

    До коментар [#26] от "uvtest":

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  41. 41 Профил на BGman
    BGman
    Рейтинг: 2714 Неутрално

    Когато театъра влезе в политиката, политиката заприличва на horror..

  42. 42 Профил на Кой е Березовски
    Кой е Березовски
    Рейтинг: 109 Неутрално

    До коментар [#31] от "UJC4040":


    До коментар [#9] от "Кой е Березовски":"Прав е човека, има тотална амнезия в държавата. Морфов има интервюта в които се изразява такава върла русофилия...."Объркал си флашките, тролче..."Бойко Борисов е абсолютно вреден, казва режисьорът""Аз продължавам да държа на своите позиции, продължавам да мисля, че това правителство е абсолютно вредно, че Бойко Борисов е абсолютно вреден, той не е управляващ и не би трябвало да бъде управляващ, абсолютно съм против това Министерство на културата и всичко останало. Продължавам да бъда против и никога няма да бъда инакъв. Просто единствената ми задача и цел беше да направя прехода малко по-безболезнен."
    —цитат от коментар 31 на UJC4040


    Много добър тролинг. Четеш и се преструваш, че не си видял как с големи букви от горе на статята пише "Морфов: Европейската общност е фашистка".

    Само не знам какво си мислят шефовете ти? Какво се надяват? Ако продължават да подкрепяте всеки русофил, най-много да накарате повече хора да се освестят от амнезията си.

    Но вие си знаете.

  43. 43 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#38] от "upa181009555":

    Иска ти се. Намагнитването ще продължи, гербер!

  44. 44 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    "Режисьорът заяви, че никога не е бъркал толкова много в преценката си за човек, както за настоящия директор на Народния театър. Изрази съжаление, че му е повярвал и "уговарял да се съгласи да стане директор". Морфов каза, че се е чувствал омерзен от управлението на Мариус Донкин, който го е оставил без доход, и не е вярвал, че може да стане по-лошо."

    Е, не! Това вече наистина е шизофрения!!! Какво общо имат ГЕРБ с директора на Народния театър????????
    Назначен е по времето на министъра на ПП - "Аз съм Наско!",подкрепен от Морфов....... ама сега ГЕРБ и ДПС виновни 😂😂😂

    "Конкурсът за директор на Народния театър е легитимен, обяви министърът на културата Атанас Атанасов на днешното заседание на парламентарната комисия по културата и медиите...."
    Тия хора наистина сааааа........
    Точно Биков от ГЕРБ е човека, който на същото въпросно заседание,изказва съмнение по процедурата за избор на директор на Народния театър!

    "Тома Биков от ГЕРБ се усъмни в протоколите от конкурса, тъй като бил научил, че точките, давани за кандидатите, се сумирали не пред самата комисия."

    Верно ли бе хора??? Министър на Кирил го назначава,Морфов се застъпва за него, и сега ГЕРБ виновни 😂😂😂
    Е, няма такава комедия!
    А пък на Морфов предния директор не му пасвал, сегашния не му пасва........Еееееее,ми преди няколко седмици Георги Мамалев му каза"Като не е доволен,да се маха, театри много!"

  45. 45 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4822 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":

    Хахахаха, въздухар :)))))))))))) Чакаме те на 2 април вечерта да видим щастието ти:)))))))))

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4822 Неутрално

    Докога ще ни занимавате с тоя неприятен русофил?
    —цитат от коментар 18 на Червен дисибар


    И докога ще развяват един зависим от алкохола като знаме на дерибейството ((((((((

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    "Отдавна очаквам да бъда уволнен от лицето, което заема директорския пост - Васил Василев, поради явната нетърпимост между творческата и административната идея за управление на театъра", това заяви режисьорът Александър Морфов пред БНР"

    Тоя прелита като пчеличка от цвят на цвят и занимава цяла България с трудовите си проблеми обличайки ги в политически дрешки. В България има хора които едвам преживяват, в България има хора които имат проблеми с началници, с доставки, с връщане на данъци. Има самотни майки и хора с болни деца. С какво право този интелектуален нерез ни занимава с проблеми генерирани от сприхавия му характер? Какво като няма да работи в Народния театър. Нали му остава московският театър Гогол.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  50. 50 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4822 Неутрално

    "Режисьорът заяви, че никога не е бъркал толкова много в преценката си за човек, както за настоящия директор на Народния театър. Изрази съжаление, че му е повярвал и "уговарял да се съгласи да стане директор". Морфов каза, че се е чувствал омерзен от управлението на Мариус Донкин, който го е оставил без доход, и не е вярвал, че може да стане по-лошо."Е, не! Това вече наистина е шизофрения!!! Какво общо имат ГЕРБ с директора на Народния театър???????? Назначен е по времето на министъра на ПП - "Аз съм Наско!",подкрепен от Морфов....... ама сега ГЕРБ и ДПС виновни 😂😂😂"Конкурсът за директор на Народния театър е легитимен, обяви министърът на културата Атанас Атанасов на днешното заседание на парламентарната комисия по културата и медиите...."Тия хора наистина сааааа........ Точно Биков от ГЕРБ е човека, който на същото въпросно заседание,изказва съмнение по процедурата за избор на директор на Народния театър!"Тома Биков от ГЕРБ се усъмни в протоколите от конкурса, тъй като бил научил, че точките, давани за кандидатите, се сумирали не пред самата комисия."Верно ли бе хора??? Министър на Кирил го назначава,Морфов се застъпва за него, и сега ГЕРБ виновни 😂😂😂Е, няма такава комедия!А пък на Морфов предния директор не му пасвал, сегашния не му пасва........Еееееее,ми преди няколко седмици Георги Мамалев му каза"Като не е доволен,да се маха, театри много!"
    —цитат от коментар 44 на galina georgieva


    Ти сякаш не знаеш, че ГЕРБ е виновна за всичко, което спохожда пъпъджийско-дъбъджийската несретност. Редки дриснета са, затова на 2 април ще подсмърчат като препикано мушкато.

  51. 51 Профил на Много Тънък Асфалт
    Много Тънък Асфалт
    Рейтинг: 2043 Весело

    Тоя Морфов все не може да случи на директори. От предишния-Донкин бил омерзен, от сегашния-Василев е недоволен...и на трупа не случи, по голямата част от артистите не го подкрепиха.Въобще, всички лоши, само той целият в бяло.
    —цитат от коментар 11 на uvtest


    Лойко и той същия, се другите му виновни че много лъже.

    "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
  52. 52 Профил на Много Тънък Асфалт
    Много Тънък Асфалт
    Рейтинг: 2043 Весело

    До коментар [#16] от "buljubei":Да не би, да не е истина. Ето само Селянина се изказва в подкрепа на Морфов, ама той защото е старо седесарче. Другите атакувате Морфов и заемате страната на най-долната партия и тумур в българската политика от 30 г.- ДПС. Всичките гербави тролове целувате за.....ка на Доган. Сигурно ви харесва.
    —цитат от коментар 21 на Голяма Балига


    БокуЛИЗАЧИ им се вика на тия като тоя.

    "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
  53. 53 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3685 Гневно

    До коментар [#49] от "emil":

    " Какво като няма да работи в Народния театър. Нали му остава московският театър Гогол."

    Ами разбира се каква работа може да има режисьор който поставя единствената пиеса на Вазов в театъра носещ името му? Ами това е театърът на ДПС и Вазов няма място в него с антитурският си национализъм. Неслучайно още предишният директор Мариус Донкин - член на ДПС му е спирал постановките.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  54. 54 Профил на Много Тънък Асфалт
    Много Тънък Асфалт
    Рейтинг: 2043 Любопитно

    До коментар [#32] от "gjq081129159":Прав си, човешката глупост във всичките и измерения, винаги ме е ядосвала.
    —цитат от коментар 33 на uvtest


    Ядосваш ли се като четеш писаниците на колегите си от герб тук?

    "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
  55. 55 Профил на Много Тънък Асфалт
    Много Тънък Асфалт
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":Ха ха ха!!! Не ни разсмивай. Под всяка статия касаеща ДПС винаги сте на техните позиции. Как пък веднъж не подкрепихте ДБ. в парламента сте по същия начин. на 100 % винаги гласувате заедно. не ми разправяй смешки, аз да не съм кьорав и да не ви видя общите золуми. Съвпадения между гласуванията на парламентарните групи 47 Народно събрание ДПС - Герб - 80 F НС ДПС - Герб - 70 E НС ДПС - Герб - 45 % - повече от всички други, само Мая Манолова тогава е гласувла повече с вас. https://www.strazha.bg/blog/analiz-koi-parlamentarni-grupi-glasuvat-zaedno/
    —цитат от коментар 37 на Голяма Балига


    +++++++++
    На местно ниво са като сиамски близнаци, действията им са еднакви - безконтролно "усвояване" на евро средства и никога против руския интерес, особено в енергетиката.

    "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
  56. 56 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    Амнезия на факта че Герб назначи Морков

    при все комсомолския му плам и ученически пиески

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  57. 57 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Морфов, Морфов,
    от злоба,корист, завист и безочие си загубил и човешкия си образ.
    Дори и да мислиш, че си хванал Господ за шушляка трябва да знаеш, че всеки си заминава от място, което не е за него.
    ***
    Пускайте водата от тоалетното казанче.


  58. 58 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    Морфов се държи като някакъв морален стожер. Сега всички трябва все едно да се равняват. Той казва кой става за ПР на театъра и кой не става. Той казва кой става за директор. Той казва какви трябва да са премиите и защо той мисли те биват раздавани. Той казва и защо се срещат с Радев и какво говорят и зад чий гръб. Това обаче вече не е кауза, а е едно сприхаво и себелюбиво старче, което иска да е на всяка манджа мерудия и ни занимава с всичките си кахъри освен с хемороидите си.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  59. 59 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#56] от "Парапетизация чрез Презкуролация":
    До коментар [#57] от "bora bora":
    До коментар [#58] от "emil":

    Вижте на вас тримката какво ще ви кажа:
    Опитвате се да правите анализ на някаква ситуация от която сте видяли само 1/3 част.
    Предполагам сте съгласни че всеки работи за оари. Така и Морфов!
    И при положение че някакъв самонадеян и злобен комплексар …..при толкова сериозен интерес към постановките на Морфов …..му ограничава представленията…мислите че това е нормално и морално ли?… и мислите че всички са без достойнство ( като вас), за да търпят подобно отношение ли?
    АМИ НЕ!
    В България все още има хора с гръбнак и с достойнство!

  60. 60 Профил на Козлето
    Козлето
    Рейтинг: 153 Гневно

    баси противния капут е тоя путкински ближегъзец, омръзна ми да му гледам тъпата селска мутра и да ни занимават с простотиите му...

  61. 61 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    До коментар [#26] от "uvtest":

    На два стана нама как да тъчеш , особено ако единият е компрометиран!…
    —цитат от коментар 28 на Resurrection


    Птичко бяла, моя бяла птичко, в съвременното тъкачество един оператор контролира 50-60 стана... Още по соца имаше тъкачки-многомашинничкш.

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  62. 62 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    Прав е човека, има тотална амнезия в държавата. Морфов има интервюта в които се изразява такава върла русофилия, каквато в момента и Костадинов не си позволява да ползва. Днес г-н Морфов е възхваляван от всички прогресивни сили в България.

    https://clubz.bg/15947-morfov_evropeyskata_obshtnost_e_fashistka

    Да амнезията е повсеместна. Ако я нямаше, политическата криза щеше вече да е приключила.
    —цитат от коментар 9 на Кой е Березовски


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Лилявите, четете бре!!! Четете линка, даден от колегата! Четете го тоя путинист Морфов!
    ---------------------------
    МОРФОВ: ЕВРОПЕЙСКАТА ОБЩНОСТ Е ФАШИСТКА

    Нацията ни се стопява, тя си заминава, а българският народ съществува като фикция на едни бъдещи проекти на Европейския съюз и нищо повече. Това казва пред БГНЕС режисьорът Александър Морфов, който официално обяви премиерата на дългоочаквания му авторския спектакъл "На ръба".

    Реквием за един отиващ си народ

    "На ръба" е една емоционална, обща импровизация за онова, което се случва в България. Нещо като реквием за държавата България, реквием за един народ, който си отива, който се стопява. Народ, който достойно и гордо съществува на този свят хиляда и триста години, но който не успя да устои на бруталните, алчни, безмилостни колизии на съвременната "демокрация" … И на собствените си низостни слабости и противоречия. Българската нация си заминава. Превърнали сме се в население, което едва оцелява в циничните условия на някаква фашистка, финансова общност, нарекла себе си Европейска, която и пет пари не дава дали има или няма такъв народ, казва временният шеф на Народния театър.

    Днес може да се базираш като народ, ако успееш да убедиш някакви европейски програми, да ги убедиш в това, че съществува такъв народ и те да финансират - евентуално подпомагането, филмирането, изграждането… Като че ние не сме съществували никога, ние сме само една фикция на едни бъдещи проекти на Европейския съюз и нищо повече. Ние сме само неясен субект на поредните бъдещи проекти на Европейския съюз и нищо повече. И само след няколко години ще съществуваме в техните програми така, както съществуват ромите, кардарашите, аборигените, масаите или някоя рядко срещана, изчезваща общност. Ние ще съществуваме единствено в програмите за възраждане на племенна идентичност, продължава той.

    "С "На ръба" искаме да споделим нашата тъга и болка по онова, което си заминава, болката за българския народ, който от година на година се стопява. Изгубилите се традиции, приемственост, празници – всичко онова, което моето поколение е запомнило, което сме се опитвали да го предаваме на децата си. Тези ценности се загубват и имат смисъл единствено за някое телевизионно шоу или за някоя програма за изчезващи народности. Червената книга на българите! Това е тъжната страната на причината да правим "На ръба". А веселата… май няма такава!"

    Не исках хора с кални ботуши в театъра

    Бил съм против и продължавам да съм против спрямо днешното правителството, хората, които ни управляват и тенденциите, които са се заформили отдавна, продължава изявлението на Морфов.

    "Решението ми да застана на това временно място (и.д. директор на Народния театър "Иван Вазов" – бел. ред.) е чисто емоционално и спонтанно заради това, че театърът има развитие и тенденция. Според мен е нелепо за няколко месеца да се назначава друг директор, който и да е той, дори и най-гениалният, докато не се избере един директор, който в следващите 5 години ще развива своята програма, своята концепция и ще прави театър по свой модел и идея. Просто ми се струваше, че е ужасно несправедливо и към театъра, и към ситуацията за няколко месеца неочаквано отнякъде да се спуска някой парашутист. Това е абсолютно нелепо и безсмислено."

    "Аз нямам абсолютно никакви ръководни амбиции и се опитвам всеки час да се отърва от тези мои функции – това не е моя работа, просто исках да се случи този преход безболезнено и почтено. Нищо повече."

    Оттук нататък кой ще бъде директор, по какъв начин ще стане това нещо, каква ще бъде програмата за следващите 5 години на този театър - това е друг въпрос. Избират си директор, назначават си го – аз дали ще остана в този театър или не, аз отдавна съм с единия крак отвън и това изобщо не ме занимава. Имам отговорности към хора вътре в театъра и затова ми се струваше за правилно да не позволя на абсолютно външни хора да влязат с кални ботуши в театъра и да разритат онова, което е строено с усилия и с любов през годините."

    Да вървят по дяволите всички онези, които ме обвиняват

    Всички онези, които ме упрекват в желание за власт, за управление - че аз съм отрекъл самия себе си и съм се изметнал от моите позиции – това не е вярно.

    "Аз продължавам да държа на своите позиции, продължавам да мисля, че това правителство е абсолютно вредно, че Бойко Борисов е абсолютно вреден, той не е управляващ и не би трябвало да бъде управляващ, абсолютно съм против това Министерство на културата и всичко останало. Продължавам да бъда против и никога няма да бъда инакъв. Просто единствената ми задача и цел беше да направя прехода малко по-безболезнен."

    "Да вървят по дяволите всички онези, които ме обвиняват. Не ме интересуват, не ги чета, не ги слушам и не искам да се занимавам с тях", казва той.

    Стойностната програма

    Народният театър ще бъде въпреки тях и ще съществува и след тях. Опитвам се в репертоара на следващия сезон да има малко по-стойностни неща – Маргарита Младенова, която започна репетиции на "Процесът срещу богомилите" на Стефан Цанев, Иван Добчев ще започне репетиции на спектакъл за Гео Милев, германският режисьор Георг Жено иска да направи постановка по Ремарк, унгарският режисьор Аттила Виднянски също иска да направи постановка в Народния театър.

    "Когато театърът се обедини около една концептуална, творческа, истинска програма, тогава театърът ще бъде сплотен и изключителен. Има две мотивации, които могат да накарат артиста да бъде креативен и позитивен – едната е финансова, другата е творческата. За съжаление финансовата мотивация у нас я няма никаква и държавата нехае за това, а и изобщо не разбира последствията от това нехаене. Затова на нас ни остава единствено творческата мотивация – да създадем такава творческа тяга, такава енергия, която ще подтисне междуособиците, дрязгите - да сме обладани от една и съща творческа идея – истинският театър", завършва Александър Морфов.

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  63. 63 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    До коментар [#56] от "Парапетизация чрез Презкуролация":До коментар [#57] от "bora bora":До коментар [#58] от "emil":Вижте на вас тримката какво ще ви кажа:Опитвате се да правите анализ на някаква ситуация от която сте видяли само 1/3 част.Предполагам сте съгласни че всеки работи за оари. Така и Морфов! И при положение че някакъв самонадеян и злобен комплексар …..при толкова сериозен интерес към постановките на Морфов …..му ограничава представленията…мислите че това е нормално и морално ли?… и мислите че всички са без достойнство ( като вас), за да търпят подобно отношение ли?АМИ НЕ!В България все още има хора с гръбнак и с достойнство!
    —цитат от коментар 59 на Resurrection


    Чакай сега. Проблемът не беше ли с Велислава Кръстева? Сега се оказа, че му ограничавали постановките. То кълбото малко по малко ще се разплете ама трябва сигурно 5-6 месеца да ни занимават с терзанията му.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  64. 64 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 588 Неутрално

    По-изпросено уволнение не съм виждал никога. Ако служител разруши имущество на своята компания, след това пак го направи, излезе в медиите да се оправдава и да говори негативни неща за управлението, щеше да е уволнен. И то на втората или третата стъпка от тази поредица, не тепърва. Изпросено уволнение, преднамерено търсене на ролята на жертва. Морфов реши да накара всички да вярват, че се превръща в нещо като мъченик, а всъщност беше агресорът.

  65. 65 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#64] от "Ogre":

    …и доста е странно защо директорът не го е уволнил още тогава? Как мислиш?….

  66. 66 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#64] от "Ogre":

    Защо е избрал да го мачка, унижава, държи на жълти стотинки и доколкото знам дори дисциплинарно наказание. забележка” не му е писана.
    Защото такива директори са изтъкани от прикрито лицемерие и скрита злоба и комплексарщина. Те обичат да се гаврят с хората които им носят пари . да ги държат в подчинение и зависимост, само за да им докажат кой кара влака…

  67. 67 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3685 Любопитно

    До коментар [#62] от "kahles":

    Кальо, поне прочете ли проснатото от теб? Къде изобщо е споменал Путин? Верно се обявява против идола ти Бойко Борисов. Според теб явно всеки който е против Бойко Борисов е путинист или каже нещо против ЕС?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  68. 68 Профил на bgv521155789
    bgv521155789
    Рейтинг: 105 Неутрално

    Писна ми от тоя.Незаменим, велик...Аре у лево...
    И без тебе ще мине театъра палячо.

  69. 69 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 1791 Любопитно

    Усилията били да го накарат да си тръгне от НТ?!?!
    Е защо, нали никой директор не иска да изпусне гений като Морфов?

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    "Структурите ГЕРБ и ДПС никога няма да ми простят моята позиция и това, което мисля и говоря за тях. Тези структури съсипаха България и продължават да я съсипват"

    Ние няма да забравим и също така няма да им простим!
    Не си сам!

  72. 72 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#16] от "buljubei":Да не би, да не е истина. Ето само Селянина се изказва в подкрепа на Морфов, ама той защото е старо седесарче. Другите атакувате Морфов и заемате страната на най-долната партия и тумур в българската политика от 30 г.- ДПС. Всичките гербави тролове целувате за.....ка на Доган. Сигурно ви харесва.
    —цитат от коментар 21 на Голяма Балига


    Хахахаха
    ТумУр?!

  73. 73 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Връзки с ГЕРБ-ДПС са равносилни с връзки с мафията и се радвам, че в обществото ни започва да се усеща все по-силна неприязън към мафията. И ако МВР и прокуратура спят, гражданите поне можем да реагираме доколкото ни позволяват силите - изолация, порицание, протест.

  74. 74 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#5] от "Голяма Балига":

    За ПР-а на Доган не знам,но виждам кан Лилявитета защитавс ПР-а на Путин-Морфов.

  75. 75 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#11] от "uvtest":

    Всички болшревики са такива.Все в бяло,все другите лоши.Морфов не е изключение.Не е и удно,че Лилявитета се припознава в него.

  76. 76 Профил на szj351152722
    szj351152722
    Рейтинг: 22 Неутрално

    В Москва го очакват с отворени обятия. Жалко за таланта който има.

  77. 77 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#36] от "UJC4040":

    Стига повтаряхте едни и същи опорки. Малоумна работа.

  78. 78 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#6] от "selqnin":

    Само подкрепа на гсп тата, айде марш в хоремага да планирате революция на сутрешна водка с кафе.

  79. 79 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#37] от "Голяма Балига":

    Оли, в същото това парцалче, дето си пуснал пише че ДБ и ПП имат съвпадение около 90 процента с БСП - партията защитаваща руските интереси в България.

  80. 80 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#39] от "Роси":

    🤣🤣🤣

  81. 81 Профил на clarkv622
    clarkv622
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Морфов: В България има тотална политическа амнезия за ГЕРБ и ДПС, те няма да ми простят
    ====
    Внимавай морфов, че и алкохола, и той няма да ти прости.
    Че и е по-опасен от ГЕРБ и ДПС

    България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
  82. 82 Профил на ТимурСКомандаИКодове
    ТимурСКомандаИКодове
    Рейтинг: 2643 Неутрално

    Морфов: В България има тотална политическа амнезия за ГЕРБ и ДПС, те няма да ми простят====Внимавай морфов, че и алкохола, и той няма да ти прости.Че и е по-опасен от ГЕРБ и ДПС
    —цитат от коментар 81 на clarkv622


    Няма по-страшно от комуняги. Простено му е, на теб не е и никога няма да бъде.

  83. 83 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Учудваща е пасивността на ДПС-ГЕРБ троловете....
    —цитат от коментар 36 на UJC4040


    Извинявам се на всички тролове. Обвиних ви, че сте пасивни. Всъщност май сте активни.
    Ама все тая какъв вид перверзия ви мъчи.
    Боко и Митрафоновна не подбират.
    Е, поне до изборите...

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  84. 84 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#36] от "UJC4040":Стига повтаряхте едни и същи опорки. Малоумна работа.
    —цитат от коментар 77 на foxa55


    Що ми пречиш да си изкарвам честно рублите!
    Завист някаквАя неземнАя.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  85. 85 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2460 Весело

    До коментар [#75] от "wre501051215":

    А вие се припознавате в ДПС пиарите, нали?

  86. 86 Профил на und16569194
    und16569194
    Рейтинг: 385 Весело

    До коментар [#56] от "Парапетизация чрез Презкуролация":

    ,,комсомолски плам”, ама всички ходят да му гледат представленията, а ти с какво творчество си известен ?… Ааа сетих се- с пиесите си ,,Селска простотия”

  87. 87 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    Пълна и безусловна ПОДКРЕПАна Александър Морфов!!!
    —цитат от коментар 6 на selqnin


    Днес е в кондиция и не се налага да го подкрепвате ..

  88. 88 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    "В България има тотална политическа амнезия за ГЕРБ и ДПС, те няма да ми простят"

    Тотална амнезия има в България по отношение на БСП и 45 годишния комунизъм , който градяхме , преизпълнявайки петилетките.

  89. 89 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    МОРФОВ: ЕВРОПЕЙСКАТА ОБЩНОСТ Е ФАШИСТКА

    До къде сме с поклоните, Респет има ли.. малко коте?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  90. 90 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Морфов е талантлив и интелигентен човек.

    За разлика от много от пишещите тук.
    Неспособни да погледнат по-далече от вмирисаната си кухня.

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3379 Весело

    Отдавна не ни бяха занимавали с тоя алкохолизиран русофилистик и путинист.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  93. 93 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 1020 Весело

    напред морков,ти си будната съвест на българина

  94. 94 Профил на itwasalladream
    itwasalladream
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Някой има ли спомен троловете на Севи да не са плюли по всичко, което притежава интелект, будна съвест и гражданска позиция? Всъщност те конкретно за това дори не чакат флашки, защото дълги години се възхищаваха, докато го виждаха в изпълнение на своя вожд. Той им внуши, че колкото си по-прост, толкова по-малко е вероятно да лъжеш и съответно обратното. Една голяма част от диктатурата на ОПГ-то се дължеше на факта, че простолюдието попи като гъба тази нелепост и дори когато самите те неминуемо станаха жертва на безумното крадене на ОПГ-то, появата на алтернативи ги плашеше повече, отколкото да се откажат от вожда, защото всички им се струваха умнокрасиви лъжци, фалшификатори на истина, детеядци, докато в скромните им мозъци Простият си пое ролята на по-малкото зло. Всичко това може много ясно да се проследи и по коментарите в тази статия, пък и не само.

  95. 95 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#85] от "Resurrection":

    Не,разбира се.Но,всеки има право да работи.Утре някой Морфов-оподобен ще драска на друга врата,например на някой работил за ПП?!Трябва ли да драскаме на вратата на Наю Тицин ,например ?!Няма разлика межди двамата!

  96. 96 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Ето сега ще дойдат троловете на Севда да защитават ПР на Доган.
    —цитат от коментар 5 на Голяма Балига


    Е стига си скромничил, както се вижда ти и Василката сте първите две кухи лейки да се раздрънкате (за неща дето абер понятие си нямата и за които никога не познавате).... Ех тежък лиляв дебилитет!

    Ciaran
  97. 97 Профил на croth
    croth
    Рейтинг: 242 Неутрално

    До коментар [#21] от "Голяма Балига": Сложил си украинското знаме. Браво. Но защо не отговориш защо любимият ти Морфоф, в разгара на войната, режисира пиеси в Москва.

  98. 98 Профил на davinci8128
    davinci8128
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Рано или късно силите на доброто ще надделеят над мракобесните мафиоти ГЕРБ/ДПС и тогава всяка гнида изпълнявала поръчките им ще бъде сложена на мястото ѝ!

  99. 99 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#97] от "croth":
    Да-да, ще ти отговори нанайси, те тея са по хараламбенето и големите локуми, за друго не ги търси.

  100. 100 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 2071 Любопитно

    Не знам от какво се оплаква?
    Театъра (работното му място), не е място за политика.
    Но Морфов точно това направи, ударно политически изцепки, и сега се прави на жертва. Това е най малко смешно.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK