Numbers are arithmetic values used for representing the quantity and used in making calculations. A written symbol like “3” which represents a number is known as numerals. A number system is a writing system for denoting numbers using digits or symbols in a logical manner1.
Received message. Numbers are arithmetic values used for representing the quantity and used in making calculations. A written symbol like “3” which represents a number is known as numerals. A number system is a writing system for denoting numbers using digits or symbols in a logical manner. Learn more: 1. byjus.com 2. apple.com 3. englishclub.com
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
" Не знаех какво ще ми се случи, но вътрешно усетих, че мястото ми е тук, че имам какво да уча и да правя в тази държава."
Много мои сънародници се отвращават и отхвърлят Родината си по ред причини и търсят реализация другаде, а тази жена, завършила Йел, с переспективи пред себе си и положение в обществото е оставила всичко и дошла с топли чувства към България, мога да кажа само едно голямо уважение към подобни личности ! И дано да има повече такивакато нея !!!!
" Казвам, че имам най-хубавата работа на света, защото намирам интересни и интелигентни хора, на които им давам пари, което е страхотно. Самата аз дойдох в България с тази програма и имам чувството, че сега давам много на една програма, която е дала много и на мен. Ако не бях дошла с "Фулбрайт", аз никога нямаше да уча български език. Мога да дам това хубаво нещо на други хора."
У нас има наистина много свестни хора, които са притиснати финансово, но с малко подкрепа могат да покажат много на света, не е само Георги Господинов. Ще се радвам този процес все повече да се разгръща и България да се показва в най - добрата си светлина навън Я
И аз съм оптимист за бъдещето на България при две - три условия. - Ако извоюваме своята независимост, - Ако ЕС се откаже от тоталитарните си методи на управление и се демократизира. Ако ЕС продължава да върви към диктатура и се опитва да заличи българщината, нашата култура и манталитет, насажда човеконенавистнически идеологии, слага спирачки за нашето развитие, българският народ трябва да вземе решение дали да продължава да е член на съюза.
Трябва да се скъса завинаги със всичко руско и държавата ще тръгне напред. Първо трябва да измрат поколенията които са учили задължително руски в училище. Тама масово са промивани кратуни ама то не остана още много, едни двайсетина години.
За момента се работи добре по въпроса, след очакваната от всички загуба на виойната, процесите ще се ускорят, не само за България но и за цяла Изюточна Европа и централноазиатските републики ще бъдат свободни от руската сфера, която е символ на корупция, бедност, мизерия, задкулисие, шуробаджанащнина и все неща от тоя сорт.
Очаквам професор Тагарев по най-бързия начн да изпрати военна помощ на Украйна в борбата срещу нацистка русия. Всеки български снаряд унищожил орки е прекрасен и полезен български снаряд.
Хубаво е, че има човек толкова добре познаваящ България и н уждите на страната, с нужните квалификации начело на Фулбрайт в България. Така се елиминира донякъде интересчийското влияние на някои "стари кадри" от бълграските научни организации. А за това как Анжела Родел отвори очите на интелигентните и образовани хора в Америка за един оригинален б ългарски автор като Георги Господинов вече се каза много.
Това са разбрали над 1000 англичани , които са се преселили да живеят в България. Те не са само пенсионери , които са дошли тук да си прекарат старините и които със своите пенсии тук се чувстват като царе. Има много млади англичани , които като български зетьове и снахи тук развиват успешен бизнес. Извън английско говорещите, в България има много преселили се да живеят тук германци , французи , холандци....Купуват имоти на село и искат да живеят в българските села.
" - За много неща. Имам една сбъдната мечта с "Букър". Мечтая България окончателно да се оправи, да бъде правова държава, да можем да сме като другите европейци, да сме сигурни материално, но и душевно да не губим всички хубави неща, които съществуват тук. В личен план се надявам да превеждам хубави неща от нови автори. Дъщеря ми иска да остане в България и мечтая да го направи, да се реализира тук."
Радвам се, че има хора, които препоръчват страната ни като място за живеене и за своите деца ! България става едно по- добро място за живеене не само заради своите красоти и природни дадености, а най - вече и именно заради хората в нея ! Те я правят място с бъдеще....
Хубаво е, че има човек толкова добре познаваящ България и н уждите на страната, с нужните квалификации начело на Фулбрайт в България. Така се елиминира донякъде интересчийското влияние на някои "стари кадри" от бълграските научни организации.А за това как Анжела Родел отвори очите на интелигентните и образовани хора в Америка за един оригинален б ългарски автор като Георги Господинов вече се каза много.
До коментар [#6] от "Костадин Иванов": "А на тази жена, макар и със закъснение, Добре дошла!"
Тази жена има българско гражданство и разсъждава като българка. Кажи Добре дошъл на все по-големия брой българи , които след скитане по чужбина са решили да се върнат в родината си.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Уважаема Анжела, вашата история е наистина вдъхновяваща! И най-важното е, че сте млада, активна, амбициозна, вече и успешна, и тоест има да "пишете" още много ! Между другото за диското - то всъщност избухва с оня филм с Джон Траволта - Треска в съботната нощ (ако това е точния превод - Анжела, вие как бисте го превела?) И музиката на Би Джиийс към филма. Което е на практика 2-рата половина на 70-те години. И след това се разпространява лека полека Има и много , много други разбира се
Тази начетена чужденка да коментира филма който бтв-то пусна снощи.Накрая разбрах,че и община Бургас е била спонсор на тази уникална лента.Това означава че и аз съм дал пари.Гринговците не знаят коя е столицата на США.
"Пуснаха "Мистерия на българските гласове" и аз просто не можах да повярвам. Този звук толкова ме грабна, казах си, че аз искам да пея точно така и започнах полека-лека да изоставам с руския, защото се пренасочих към българския език."
И много правилно си постъпила Анжела, българския език, писменост и култура е първообраза и на руския език, който е заимствал нашата писменост, но през Киев, защото когато духовното наследство на Второто Българско царство е преминавало към днешна Украйна, Московията е била само блата ( откъдето и името на града - Мос, Мус..... )
Избухва най-вече в Германия, където няколко продуцента в Мюнхен започват да бълват продукция ..
Дона Самър (Ладона Ейдриън Гейнс) ,се среща с Мородер в Мюнхен .. после отива във Виена и се жени за Хелмут Зомер - Helmuth Sommer..
После Франк Фариан (Франц Райнер) насъбира , пак из заведенията на Мюнхен - насъбира мигранти от Карибите и прави "Бони Ем" които да представят неговата песен "Baby Do You Wanna Bump"
Друг път давай тема, а не как се пише име:-). Защо не прегледаш с какво се занимават по-нахъсаните сега, давам линк за Института по Математика Клей, който е асоцииран с МИТ - https://www.claymath.org
"Имаше един малко комичен случай. Във "Времеубежище" Господинов пише за 80-те и че това е ерата на диското. И аз го питам за какво говори, защото диското за мен е през 70-те, а той продължава да настоява, че е през 80-те. Оказа се, че има известно закъснение в Източна Европа. Диското, което при нас беше през 70-те, е навлязло по-късно тук."
У нас диското навлезе през 70-те заедно с песните на Бонием и АББА. За Господинов може да е от 80-те, ама нали е от Ямбол. Той може и през 80-те да е видял трамвай на живо, ама трамваи в София има от началото на 20 век. И друго - драга, не се намесвайте във вътрешнобългарските работа. Не е ваша работа да лаете срещу Луковмарш, да адвокатствата на педалския парад в София и др. И разбира се, да изливате пари в медии и да си купувате изгодна на вас гледна точка. Никога няма да станем ваш щат или някакъв щат на Европа. Няма да успеете да подмените нашата, българската идентичност.
Грогорий Перелман май се е отказал от математиката в институциите, след като отказа медала "Фийлдс" и парите. Как преживява този човек след като напусна института не е ясно, споменава се че работел по проблеми свързани с Navier–Stokes equations Това е много над моето примитивно ниво, само прочитането на заглавията на публикациите му ме убеди в пълната ми неграмотност в тази тематика. https://en.wikipedia.org/wiki/Grigori_Perelman ПП Между другото, с удоволствие прегледах далеч по-популчрните материали от https://www.britannica.com/science/number-theory , но като тръгна по ли нковете затъвам :-). Тук "тулса" ще е далеч по-помощен даскал.
Казвам, че имам най-хубавата работа на света, защото намирам интересни и интелигентни хора, на които им давам пари, което е страхотно. Самата аз дойдох в България с тази програма и имам чувството, че сега давам много на една програма, която е дала много и на мен. --- Американската програма Фулбрайт е най-финансираната (от Държавния Департамент) програма за образователен и научен обмен. Главна цел на тази програма е да се издирват талантливи учащи си и млади учени, които да бъдат финансово подпомагани (грантове) за обучението им като американски еничари, за да промотират американския начин на живот и да осигуряват свеж брейн дрейн към САЩ. Видни бенифициенти по програмата Фулбрайт са видните руски „реформатори“ (КГБ) Олег Калугин, Александър Яковлев … to name but a few.
Freedom's just another word for nothin' left to lose
Истинска българка- умна , с характер, хубава, горда със страната си и историята и фолклора и . Хората трябва да извървят определен път за да намерят същността си . Надявам се и част от хората родени в България, но изгубили се по пътя, да я усетят по същия начин , както българката родена в далечни краища.
Boney M. се появиха на сцената като германско-караибска група 1976 г. с "Daddy Cool". Текстовете им са на германец, Франк Фериан. Наистина станаха популярни с "Разпутин" (1978) и наградата на фестивала в Сопот 1979 г. Така че май си е правилно да се говори за диско-ерата в Европа от края на 1970-те - началото на 1980-те. В САЩ дискоклубовете се появяват в края на 1960-те в отговор на социалните расови вълнения в клубове като "гаражен рай" в Ню Йорк, но и там стават масови едва след Saturday Night Fever (1977) с Джон Траволта, така че и Анжела не. е съвсем "в час" за времето и популарността на диско в Америка като масова култура бидейки продукт на иейлския културен елит :-)
Истинска българка- умна , с характер, хубава, горда със страната си и историята и фолклора и . Хората трябва да извървят определен път за да намерят същността си . Надявам се и част от хората родени в България, но изгубили се по пътя, да я усетят по същия начин , както българката родена в далечни краища.
Само остава да коментирате факта, че програмата "Фулбрайт", наречена така на сенатора който е искал САЩ да не се изолира от света, задължава стипендиантите да се върнат за две години физически в страните си, защото се подготвят за националните приоритетни нужди. Визите са J-1 и са субект на 212(е), алинея в имиграционното право която не позволява издаването на друг тип визи, например работните Н-1В преди да е изтекъл двегодишният срок след завръщане в страната на стипендианта.
" Това са разбрали над 1000 англичани , които са се преселили да живеят в България. Те не са само пенсионери , които са дошли тук да си прекарат старините и които със своите пенсии тук се чувстват като царе. Има много млади англичани , които като български зетьове и снахи тук развиват успешен бизнес. Извън английско говорещите, в България има много преселили се да живеят тук германци , французи , холандци....Купуват имоти на село и искат да живеят в българските села."
И така само придават нов живот из някои напълно запустяли селца у нас, други отдавна са пренаселени и тип Бевърли Хилс, тези, около известните дестинации у нас.......
"Имаше един малко комичен случай. Във "Времеубежище" Господинов пише за 80-те и че това е ерата на диското. И аз го питам за какво говори, защото диското за мен е през 70-те, а той продължава да настоява, че е през 80-те. Оказа се, че има известно закъснение в Източна Европа. Диското, което при нас беше през 70-те, е навлязло по-късно тук."У нас диското навлезе през 70-те заедно с песните на Бонием и АББА. За Господинов може да е от 80-те, ама нали е от Ямбол. Той може и през 80-те да е видял трамвай на живо, ама трамваи в София има от началото на 20 век.И друго - драга, не се намесвайте във вътрешнобългарските работа. Не е ваша работа да лаете срещу Луковмарш, да адвокатствата на педалския парад в София и др. И разбира се, да изливате пари в медии и да си купувате изгодна на вас гледна точка. Никога няма да станем ваш щат или някакъв щат на Европа. Няма да успеете да подмените нашата, българската идентичност.
Възможно е разминаването да се получава от грешното интерпретиране на десетилетията. От 1970 до 1980 са 80-те, но много хора казват, че са 70-те заради числото 70. Грешно е, защото всички години след 1970 до 1980 са 80 години след началото на века - през 1970 - 70 г. след началото на века, 1975 - 75 г. след началото на века, тоест това са 80-те.
Чужденците са склонни, струва ми се, да виждат предимно хубавите страни на България. Простотите в кочината или не ги виждат, или тактично ги отбягват. И така става.
Тук не става въпрос за разминаване. А за незнание от страна на Господинов. Американката говори за 70-те години. Да, действително това са години от 1961 до 1970. Но тогава по света нямаше диско. Явно под 70-те тя разбира години след 1970. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол и просто не знае историята на диското у нас. Този преди години се изказа доста елементарно за 1968 г. Но Виктор Пасков му натри носа.
Тук диско клубове имаше през 70-те. Говоря за София. Това бяха клубове в младежките домове с партизански имена - Цветан Спасов, Лилия Карастоянова и Лиляна Димитрова. И диското дойде първо покрай АББА. После бяха песните на Бонием. АББА спечелиха Евровизия през 1974 г. с Ватерло. И след около две-три години се слушаше в дискотеките тука.
Да, така е, помня ги тези "дискотеки". И в Международния Младежки Център в Приморско имаше, например дискотеката "Дружба" - остъклена винкелна конструкция без вентилация, в която не влизаше грам въздух освен през вратата, и стотици потни тела, но кой ти гледа на тези години. Във варшава беше далеч по-културно в студентските клубове, че и в Швеция, където сегашнит крал беше редовен посетител :-)
"Много мои сънародници се отвращават и отхвърлят Родината си по ред причини и търсят реализация другаде, а тази жена, завършила Йел, с переспективи пред себе си и положение в обществото е оставила всичко и дошла с топли чувства към България" До коментар [#3] от "samoedin": "Тази жена" има образование българска филология. Къде другаде да иде, ако беше албанска филологията щеше в Албания да ходи. Човек трябва да е там, където му е работата. А защо точно българска филология? Щото е имало такава бройка подплатена със стипендия. Ти за пръв път ли виждаш преводач?
До коментар [#54] от "Галя Станчева":Тук не става въпрос за разминаване. А за незнание от страна на Господинов. Американката говори за 70-те години. Да, действително това са години от 1961 до 1970. Но тогава по света нямаше диско. Явно под 70-те тя разбира години след 1970. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол и просто не знае историята на диското у нас. Този преди години се изказа доста елементарно за 1968 г. Но Виктор Пасков му натри носа.
Точно за раминаване става дума. За Родел 70-те са от 1970 до 1980, а за Господинов това десетилетие правилно е 80-те и тогава диско в България вече е имало.
""Тази жена" има образование българска филология. Къде другаде да иде, ако беше албанска филологията щеше в Албания да ходи. Човек трябва да е там, където му е работата. А защо точно българска филология? Щото е имало такава бройка подплатена със стипендия. Ти за пръв път ли виждаш преводач?"
Мисля, че не си прав в това, което изразяваш, в случая просто в нея има отношение към страната ни и то такова отношение, което рядко се случва и в самите българи........
До коментар [#43] от "amerikanbastard":Само остава да коментирате факта, че програмата "Фулбрайт", наречена така на сенатора който е искал САЩ да не се изолира от света, задължава стипендиантите да се върнат за две години физически в страните си, защото се подготвят за националните приоритетни нужди.
---- --- Главна цел на тази програма е да се издирват талантливи учащи си и млади учени, които да бъдат финансово подпомагани (грантове) за обучението им: == като американски еничари, за да промотират американския начин на живот и да осигуряват свеж брейн дрейн към САЩ. == Какво не разбрахте? Freedom's just another word for nothin' left to lose
До коментар [#57] от "fcv251055839":Да, така е, помня ги тези "дискотеки". И в Международния Младежки Център в Приморско имаше, например дискотеката "Дружба" - остъклена винкелна конструкция без вентилация, в която не влизаше грам въздух освен през вратата, и стотици потни тела, но кой ти гледа на тези години. Във варшава беше далеч по-културно в студентските клубове, че и в Швеция, където сегашнит крал беше редовен посетител :-)[/quote] ---
Слабо познавате дискотеките! Първата истинска дискотека беше в к. к. „Слънчев Бряг“ – „Хака Бомба Клъб 33“ (на шведската туроператорска фирма „Vingresor/Club33“ с негър диско водещ, скреч, як саунд и psychedelic light, всеки четвъртък „Пиджама Парти“, но след скандал при закриване на сезон 1969 следващата година беше закрита. Малко по-късно последваха дискотеките на „Златните“ в сутерена в хотелите Плиска и Преслав и в к. к. „Албена Братислава“, която беше първата със строуб лайт. Върхът обаче беше дискотеката в хотел „Шипка“ на „Златните“, която беше с климатик! ММЦ Приморско беше лагуната на евтината любов, а селянчето от Ямбол даже и до там не беше стигало.
Freedom's just another word for nothin' left to lose
Първото нещо, което трябва да направим, е да заявим: "Благодаря!" - за това, че с работата е направила така, че светът да има досег с български автори. Носи позитивна известност на България, за което ѝ дължим своето признание.
Второто и голямо потвърждение - има го във всяко нейно изречение, е, че когато човек следва сърцето си и е честен, няма начин да не успее. Пред нас е една щастлива жена, която сама си е изработила щастието си. Колкото и на другите да е изглеждало, че то трябва се търси в обратната посока.
Изключително рядко интелигетна дама...!При това България за нея , е втора Родина.Защо ми се струва ,че "сорбонота" говореше малко наставнически в Панорама?Според мен, със социалистическите успехи в България,Френската революция в контекста "сорбонота" ,ТРЯБВА ДА УМРАТ ОТ СРАМ!
До коментар [#10] от "daskal1": Прочетох с голям интерес интервюто с Родел. Не можах отначало да разбера добре смисъла на нейната фраза: "Имам една сбъдната мечта с "Букър".. Доколкото разбирам този Международен Букър не е баш добре известния такъв и е въведен не много отдавна. Както се споменава и на сайта, наградата е и на двамата- на писателя и на преводача:..The vital work of translators is celebrated, with the £50,000 prize money divided equally between the author and translator... https://thebookerprizes.com/the-international-booker-prize/the-international-booker-prize-and-its-history
До коментар [#58] от "daskal1":И в Международния Младежки Център в Приморско имаше.. >>> Напомни как бях там преди половин век с една туристическа група от СССР- от Чувашката АССР. Екскурзоводите на няколко групи бяхме в едно бунгало. Сред тях имаше и една колоритна личност от НЕГ-Пламен ..Пъчев. Той разказа как накарал своите съветски туристи да пият чая в торбички.:)
До коментар [#56] от "fcv251055839":.. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол >>> Яааа, той бил градски на баща ми? Може да излезем някаква рода с Букъра.:)
До коментар [#56] от "fcv251055839":.. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол >>> Яааа, той бил градски на баща ми? Може да излезем някаква рода с Букъра.:)
Не беше Пламен Пъчев, ама нейсе. Пъчев за една бройка да изтърве аспирантурата си в Москва защото беше казал нещо в смисъла на "Хитлер е бил гениален", та е имало донос от ръководителя на групата съветски туристи до посолството. Изкара късмет с довода, че не е владеел руски достатъчно добре. За пиенето на чай в торбички "Пикуик" от група азиатски наградени, май казахи, при това с групова снимка на която се виждаха етикетите висящи на конците от устите на хората, снимка която пак се оказа в посолството, уволниха моментално момчето, студент-екскурзовод през лятото.
Може, но едва ли. Той е роден в Ямбол, после родителите му работили другаде, но се върнали. Взръзката там може да е с починалия 2000 година поет Георги Братанов, който на 12 години е осиновен като сирак от Ямболския пехотен полк. Та той е ръковдел кръжока в Младежкия Дом, в който участва и Георги Господинов ( пълното му име е Георги Господинов Георгиев, брат му е Георгиев:-)). Братанов го препоръчва на Христо Карастоянов, а Христо беше добре установен по ред причини.
До коментар [#71] от "amerikanbastard":Купиха ми я на български, сега я чета. Имам "Физика тъгата", която ме впечатли с метаморфозоте на човека-минотавър.
--- Питам те сериозно, дали си я чел, защото много от постовете ти звучат правдоподобни, по същество и даже аналитични, за разлика от тролската глутница тук. Интересуваме твоето мнение. Не ти ли се струва, че има някакъв опит за криворазбрано психо доминирано оригиналничене в повестованието, което ми звучи шизофренично и в двете книги. Да не говоря пък за очевидните неточности, граничещи с измишльотини. Освен това подчертано политкоректно ми звучи, щото КАК ДЕНДИ ЛОНДОНСКИЙ ОДЕТ... ОН НА КОНЕЦ УВИДЕЛ СВЕТ! Просто казано прилича ми на селянчето в града, което се прави на интересно. Freedom's just another word for nothin' left to lose
Превода между английски и български и обратно е много лесен, защото глобалистите са направили българския език да е с английска граматика, за разлика от руския и всички други славянски (от slaves - роби) народи! Разбирам и защо й харесва българската "народна" музика, защото глобалистите са я направили по подобие на ирландската!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
И аз съм оптимист за бъдещето на България при две - три условия.- Ако извоюваме своята независимост,- Ако ЕС се откаже от тоталитарните си методи на управление и се демократизира. Ако ЕС продължава да върви към диктатура и се опитва да заличи българщината, нашата култура и манталитет, насажда човеконенавистнически идеологии, слага спирачки за нашето развитие, българският народ трябва да вземе решение дали да продължава да е член на съюза.
"Имаше един малко комичен случай. Във "Времеубежище" Господинов пише за 80-те и че това е ерата на диското. И аз го питам за какво говори, защото диското за мен е през 70-те, а той продължава да настоява, че е през 80-те. Оказа се, че има известно закъснение в Източна Европа. Диското, което при нас беше през 70-те, е навлязло по-късно тук."У нас диското навлезе през 70-те заедно с песните на Бонием и АББА. За Господинов може да е от 80-те, ама нали е от Ямбол. Той може и през 80-те да е видял трамвай на живо, ама трамваи в София има от началото на 20 век.И друго - драга, не се намесвайте във вътрешнобългарските работа. Не е ваша работа да лаете срещу Луковмарш, да адвокатствата на педалския парад в София и др. И разбира се, да изливате пари в медии и да си купувате изгодна на вас гледна точка. Никога няма да станем ваш щат или някакъв щат на Европа. Няма да успеете да подмените нашата, българската идентичност.
Тоя епизод с пиенето на чай от туристите е нещо май като градска легенда, която съм чувала като дете да се разказва на маса на пияно. Изобщо доста от нещата на Господинов са малко преувеличени, тип вдъхновяващо меме или текст за линкедин.
Не съм я прочел още. Но сте прав, и във "Физика на тъгата" ги има тези нелинейни моменти, че и доста голямо, добавено не винаги в съзвучие "сексуално разнообразие" :-) Но май това е модата, текстовете на Токарчук, която съм изчел прилежно също имат подобна композиция и звучене. Хайде, тя е била прихотерапевт в една доста тежка практика, пък и тя оригиналничи. Не съм специалист в литературния анализ и не следя трендовете на модата там.
Мисля, че бъркаш ДИското с Даяна Рос, Глория Гейнър и ерата на Студио 54, с евро диското, което пък се развива специфично е Европа особено през 1980-те.За мен дискот(евро) са си Сиси Кеч, Саманта Фокс, Сандра....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Шакир Зулов
Рейтинг: 1912 РазстроеноТя и Анжела Дейвис беше оптимист за США,па тя ква стана!🙉💋👧💋🙉
Много съм простMylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 НеутралноNumbers are arithmetic values used for representing the quantity and used in making calculations. A written symbol like “3” which represents a number is known as numerals. A number system is a writing system for denoting numbers using digits or symbols in a logical manner1.
Received message. Numbers are arithmetic values used for representing the quantity and used in making calculations. A written symbol like “3” which represents a number is known as numerals. A number system is a writing system for denoting numbers using digits or symbols in a logical manner.
Learn more:
1. byjus.com
2. apple.com
3. englishclub.com 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
samoedin
Рейтинг: 3680 Любопитно" Не знаех какво ще ми се случи, но вътрешно усетих, че мястото ми е тук, че имам какво да уча и да правя в тази държава."
Много мои сънародници се отвращават и отхвърлят Родината си по ред причини и търсят реализация другаде, а тази жена, завършила Йел, с переспективи пред себе си и положение в обществото е оставила всичко и дошла с топли чувства към България, мога да кажа само едно голямо уважение към подобни личности ! И дано да има повече такивакато нея !!!!
dedoliben
Рейтинг: 2648 НеутралноБългария е Супер държава и все по Добре за Живеене ще става.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIШакир Зулов
Рейтинг: 1912 ЛюбопитноТва от кораба майка ле ти го казаа,или от посолството?🙉🐵🤡🐵🙉 Много съм прост
Костадин Иванов
Рейтинг: 3567 Неутрално+++++++++++++
Само трябва да понамалим мрънкането!
А на тази жена, макар и със закъснение, Добре дошла! Еретик
samoedin
Рейтинг: 3680 Неутрално" Казвам, че имам най-хубавата работа на света, защото намирам интересни и интелигентни хора, на които им давам пари, което е страхотно. Самата аз дойдох в България с тази програма и имам чувството, че сега давам много на една програма, която е дала много и на мен. Ако не бях дошла с "Фулбрайт", аз никога нямаше да уча български език. Мога да дам това хубаво нещо на други хора."
У нас има наистина много свестни хора, които са притиснати финансово, но с малко подкрепа могат да покажат много на света, не е само Георги Господинов. Ще се радвам този процес все повече да се разгръща и България да се показва в най - добрата си светлина навън Я
faraon
Рейтинг: 3147 НеутралноИ аз съм оптимист за бъдещето на България при две - три условия.
- Ако извоюваме своята независимост,
- Ако ЕС се откаже от тоталитарните си методи на управление и се демократизира. Ако ЕС продължава да върви към диктатура и се опитва да заличи българщината, нашата култура и манталитет, насажда човеконенавистнически идеологии, слага спирачки за нашето развитие, българският народ трябва да вземе решение дали да продължава да е член на съюза.
standup.straight
Рейтинг: 1556 НеутралноТрябва да се скъса завинаги със всичко руско и държавата ще тръгне напред. Първо трябва да измрат поколенията които са учили задължително руски в училище. Тама масово са промивани кратуни ама то не остана още много, едни двайсетина години.
За момента се работи добре по въпроса, след очакваната от всички загуба на виойната, процесите ще се ускорят, не само за България но и за цяла Изюточна Европа и централноазиатските републики ще бъдат свободни от руската сфера, която е символ на корупция, бедност, мизерия, задкулисие, шуробаджанащнина и все неща от тоя сорт.
Очаквам професор Тагарев по най-бързия начн да изпрати военна помощ на Украйна в борбата срещу нацистка русия. Всеки български снаряд унищожил орки е прекрасен и полезен български снаряд.
daskal1
Рейтинг: 2723 НеутралноХубаво е, че има човек толкова добре познаваящ България и н уждите на страната, с нужните квалификации начело на Фулбрайт в България. Така се елиминира донякъде интересчийското влияние на някои "стари кадри" от бълграските научни организации.
А за това как Анжела Родел отвори очите на интелигентните и образовани хора в Америка за един оригинален б ългарски автор като Георги Господинов вече се каза много.
tacheaux
Рейтинг: 4648 НеутралноТова са разбрали над 1000 англичани , които са се преселили да живеят в България. Те не са само пенсионери , които са дошли тук да си прекарат старините и които със своите пенсии тук се чувстват като царе. Има много млади англичани , които като български зетьове и снахи тук развиват успешен бизнес. Извън английско говорещите, в България има много преселили се да живеят тук германци , французи , холандци....Купуват имоти на село и искат да живеят в българските села.
samoedin
Рейтинг: 3680 Неутрално" - За много неща. Имам една сбъдната мечта с "Букър". Мечтая България окончателно да се оправи, да бъде правова държава, да можем да сме като другите европейци, да сме сигурни материално, но и душевно да не губим всички хубави неща, които съществуват тук. В личен план се надявам да превеждам хубави неща от нови автори. Дъщеря ми иска да остане в България и мечтая да го направи, да се реализира тук."
Радвам се, че има хора, които препоръчват страната ни като място за живеене и за своите деца ! България става едно по- добро място за живеене не само заради своите красоти и природни дадености, а най - вече и именно заради хората в нея ! Те я правят място с бъдеще....
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралноа ве, даскале, как се пишеше Кейли?
тука никой от тъпилите, дори Какича, нема ма светне 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
tacheaux
Рейтинг: 4648 НеутралноДо коментар [#6] от "Костадин Иванов":
"А на тази жена, макар и със закъснение, Добре дошла!"
Тази жена има българско гражданство и разсъждава като българка. Кажи Добре дошъл на все по-големия брой българи , които след скитане по чужбина са решили да се върнат в родината си.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
bistr
Рейтинг: 1229 НеутралноУважаема Анжела, вашата история е наистина вдъхновяваща! И най-важното е, че сте млада, активна, амбициозна, вече и успешна, и тоест има да "пишете" още много !
Между другото за диското - то всъщност избухва с оня филм с Джон Траволта - Треска в съботната нощ (ако това е точния превод - Анжела, вие как бисте го превела?)
И музиката на Би Джиийс към филма. Което е на практика 2-рата половина на 70-те години. И след това се разпространява лека полека
Има и много , много други разбира се
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2916 Неутрално+
Трябва искрено да вярваме,че либерастията ще спаси света, като пасажери на Титаник!
Libertarianism is just anarchy for rich people
ixt051165915
Рейтинг: 1465 НеутралноТази начетена чужденка да коментира филма който бтв-то пусна снощи.Накрая разбрах,че и община Бургас е била спонсор на тази уникална лента.Това означава че и аз съм дал пари.Гринговците не знаят коя е столицата на США.
samoedin
Рейтинг: 3680 Неутрално"Пуснаха "Мистерия на българските гласове" и аз просто не можах да повярвам. Този звук толкова ме грабна, казах си, че аз искам да пея точно така и започнах полека-лека да изоставам с руския, защото се пренасочих към българския език."
И много правилно си постъпила Анжела, българския език, писменост и култура е първообраза и на руския език, който е заимствал нашата писменост, но през Киев, защото когато духовното наследство на Второто Българско царство е преминавало към днешна Украйна, Московията е била само блата ( откъдето и името на града - Мос, Мус..... )
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 НеутралноRust and RAII Memory Management - Computerphile
https://www.youtube.com/watch?v=pTMvh6VzDls
ама аз сериозно питам, как се пише Кейли? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
penetrating
Рейтинг: 8304 НеутралноКолко назад от нея е Израждане за България
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkokoshkata
Рейтинг: 651 НеутралноДо коментар [#20] от "Mylène Jampanoï":
Аз гласувам за ДБ.Kayle
Сега изчезвай
daskal1
Рейтинг: 2723 ВеселоДо коментар [#13] от "Mylène Jampanoï":
Със сигурност има различни цомбинации, но ако питаш за Кели Дженнър, или Кейли Моног, те се пишат така :Kylie
sim4o
Рейтинг: 2922 НеутралноТц .. диското си е европейско явление ..
Избухва най-вече в Германия, където няколко продуцента в Мюнхен започват да бълват продукция ..
Дона Самър (Ладона Ейдриън Гейнс) ,се среща с Мородер в Мюнхен .. после отива във Виена и се жени за Хелмут Зомер - Helmuth Sommer..
После Франк Фариан (Франц Райнер) насъбира , пак из заведенията на Мюнхен - насъбира мигранти от Карибите и прави "Бони Ем" които да представят неговата песен "Baby Do You Wanna Bump"
И диското си тръгва!
И ей ти го диското ..
daskal1
Рейтинг: 2723 ВеселоЕй на, изпуснах "й" за К ейли Дженнър, толкова се развълнувах :-)
sim4o
Рейтинг: 2922 НеутралноВече 30% електричество идва от ВЕИ ..
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Разстроено[quote#22:"kokoshkata"]До коментар [#20] от "Mylène Jampanoï":
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕Kayle
Сега изчезвай/quote]
таратанци
https://youtu.be/rOnMfjtrxPs?list=PLyJiOytEPs4ejr-PnICGtqngozyumqT_K&t=1590
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралнопедивикиа вика
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕https://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_Cayley
офтопик, се ожте ли предавам наживо?
https://www.youtube.com/watch?v=ElLb7V1DeUc
ryk511146816
Рейтинг: 1401 ВеселоПо добре първа на село отколкото втора в град...
Щом и харесва на дамата жива и здрава да е.
bistr
Рейтинг: 1229 НеутралноДо коментар [#24] от "sim4o
да, разбира се и те. особено популярни тук в Европа, идвали са и у нас, та май са били дори и в Русия
irl471142598
Рейтинг: 2581 НеутралноДо коментар [#1] от "Шарл Атани":
Е каква излезе? САЩ са си САЩ , а Русия с голяма скорост е по-пързалката надолу, руската пета колона викате "уря"...
daskal1
Рейтинг: 2723 ВеселоДо коментар [#28] от "Mylène Jampanoï":
Друг път давай тема, а не как се пише име:-). Защо не прегледаш с какво се занимават по-нахъсаните сега, давам линк за Института по Математика Клей, който е асоцииран с МИТ - https://www.claymath.org
danvan
Рейтинг: 1165До коментар [#4] от "dedoliben":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatСупер е. И политиците ни са супер и съдебната система е супер и въздуха в градовете е супер и здравеопазването ни е супер!
Най богати сме и живеем най дълго от всички в ЕС.
Само природата ни още не е достатъчно бетонирана но едни супер бизнес смени подкрепени от супер кметове работата по въпроса!
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 НеутралноДо коментар [#30] от "bistr":
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕куде у ваз?
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралнопоследно чух за Перелман, майче твори у Дневник 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралнотука викат read moar??? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
fcv251055839
Рейтинг: 519 Неутрално"Имаше един малко комичен случай. Във "Времеубежище" Господинов пише за 80-те и че това е ерата на диското. И аз го питам за какво говори, защото диското за мен е през 70-те, а той продължава да настоява, че е през 80-те. Оказа се, че има известно закъснение в Източна Европа. Диското, което при нас беше през 70-те, е навлязло по-късно тук."
У нас диското навлезе през 70-те заедно с песните на Бонием и АББА. За Господинов може да е от 80-те, ама нали е от Ямбол. Той може и през 80-те да е видял трамвай на живо, ама трамваи в София има от началото на 20 век.
И друго - драга, не се намесвайте във вътрешнобългарските работа. Не е ваша работа да лаете срещу Луковмарш, да адвокатствата на педалския парад в София и др. И разбира се, да изливате пари в медии и да си купувате изгодна на вас гледна точка. Никога няма да станем ваш щат или някакъв щат на Европа. Няма да успеете да подмените нашата, българската идентичност.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 НеутралноДо коментар [#32] от "daskal1":
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕вика, наче, сатурон??? варум бе?
Saturons and Their Role as Dark Matter - Georgi Dvali
https://www.youtube.com/watch?v=MPgaElj8Fsg
kalimanata
Рейтинг: 492 НеутралноДо коментар [#5] от "Шарл Атани":
Баце пак не е сработила флашката при теб! Как е в сатрапията, олабяш ли на китеника в Москвича!
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралнотоа се ожте младей
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕AI's Game Playing Challenge - Computerphile
https://www.youtube.com/watch?v=5oXyibEgJr0
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Неутралномаксимизирал минимума? "професор" Константинов?
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕daskal1
Рейтинг: 2723 ЛюбопитноДо коментар [#35] от "Mylène Jampanoï":
Грогорий Перелман май се е отказал от математиката в институциите, след като отказа медала "Фийлдс" и парите. Как преживява този човек след като напусна института не е ясно, споменава се че работел по проблеми свързани с Navier–Stokes equations
Това е много над моето примитивно ниво, само прочитането на заглавията на публикациите му ме убеди в пълната ми неграмотност в тази тематика.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grigori_Perelman
ПП
Между другото, с удоволствие прегледах далеч по-популчрните материали от https://www.britannica.com/science/number-theory , но като тръгна по ли нковете затъвам :-). Тук "тулса" ще е далеч по-помощен даскал.
amerikanbastard
Рейтинг: 982 НеутралноКазвам, че имам най-хубавата работа на света, защото намирам интересни и интелигентни хора, на които им давам пари, което е страхотно. Самата аз дойдох в България с тази програма и имам чувството, че сега давам много на една програма, която е дала много и на мен.
Freedom's just another word for nothin' left to lose---
Американската програма Фулбрайт е най-финансираната (от Държавния Департамент) програма за образователен и научен обмен. Главна цел на тази програма е да се издирват талантливи учащи си и млади учени, които да бъдат финансово подпомагани (грантове) за обучението им като американски еничари, за да промотират американския начин на живот и да осигуряват свеж брейн дрейн към САЩ. Видни бенифициенти по програмата Фулбрайт са видните руски „реформатори“ (КГБ) Олег Калугин, Александър Яковлев … to name but a few.
valerie pvi
Рейтинг: 151 НеутралноИстинска българка- умна , с характер, хубава, горда със страната си и историята и фолклора и . Хората трябва да извървят определен път за да намерят същността си . Надявам се и част от хората родени в България, но изгубили се по пътя, да я усетят по същия начин , както българката родена в далечни краища.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 НеутралноДо коментар [#42] от "daskal1":
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕Даскале, кажи за нашия Перелман, она тапир го знайм
daskal1
Рейтинг: 2723 НеутралноДо коментар [#37] от "fcv251055839":
Boney M. се появиха на сцената като германско-караибска група 1976 г. с "Daddy Cool". Текстовете им са на германец, Франк Фериан. Наистина станаха популярни с "Разпутин" (1978) и наградата на фестивала в Сопот 1979 г. Така че май си е правилно да се говори за диско-ерата в Европа от края на 1970-те - началото на 1980-те.
В САЩ дискоклубовете се появяват в края на 1960-те в отговор на социалните расови вълнения в клубове като "гаражен рай" в Ню Йорк, но и там стават масови едва след Saturday Night Fever (1977) с Джон Траволта, така че и Анжела не. е съвсем "в час" за времето и популарността на диско в Америка като масова култура бидейки продукт на иейлския културен елит :-)
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Разстроенопупупу
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕https://youtu.be/Sw9r8CL98N0?t=197
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1658 Разстроеноhttps://xhamster.com/ 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
daskal1
Рейтинг: 2723 НеутралноДо коментар [#43] от "amerikanbastard":
Само остава да коментирате факта, че програмата "Фулбрайт", наречена така на сенатора който е искал САЩ да не се изолира от света, задължава стипендиантите да се върнат за две години физически в страните си, защото се подготвят за националните приоритетни нужди. Визите са J-1 и са субект на 212(е), алинея в имиграционното право която не позволява издаването на друг тип визи, например работните Н-1В преди да е изтекъл двегодишният срок след завръщане в страната на стипендианта.
daskal1
Рейтинг: 2723 ЛюбопитноДо коментар [#45] от "Mylène Jampanoï":
Кой е "вашият Перелман", тайпе? Не ме обърквай, лесно е :-)
osando
Рейтинг: 1938 Неутралнохъхъхъ.....аве, тайпито, ма ти вече си го написАл, бре....хем у Оригинал
..............................даскало мое единствено да го преведе на ново-онгълски! ...ъ-ъ
Подпис: (не се чете)
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално....................ти кАжи дека заминават кинтите от теа 30%...ъ-ъ
оти треаше ората да си праат ВЕИ-та дОма, а не разни да им го "достаят"!
Подпис: (не се чете)
samoedin
Рейтинг: 3680 НеутралноДо коментар [#11] от "tacheaux":
" Това са разбрали над 1000 англичани , които са се преселили да живеят в България. Те не са само пенсионери , които са дошли тук да си прекарат старините и които със своите пенсии тук се чувстват като царе. Има много млади англичани , които като български зетьове и снахи тук развиват успешен бизнес. Извън английско говорещите, в България има много преселили се да живеят тук германци , французи , холандци....Купуват имоти на село и искат да живеят в българските села."
И така само придават нов живот из някои напълно запустяли селца у нас, други отдавна са пренаселени и тип Бевърли Хилс, тези, около известните дестинации у нас.......
Галя Станчева
Рейтинг: 5092 НеутралноВъзможно е разминаването да се получава от грешното интерпретиране на десетилетията. От 1970 до 1980 са 80-те, но много хора казват, че са 70-те заради числото 70. Грешно е, защото всички години след 1970 до 1980 са 80 години след началото на века - през 1970 - 70 г. след началото на века, 1975 - 75 г. след началото на века, тоест това са 80-те.
blogvlog
Рейтинг: 245 НеутралноЧужденците са склонни, струва ми се, да виждат предимно хубавите страни на България. Простотите в кочината или не ги виждат, или тактично ги отбягват. И така става.
In God we trustfcv251055839
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#54] от "Галя Станчева":
Тук не става въпрос за разминаване. А за незнание от страна на Господинов. Американката говори за 70-те години. Да, действително това са години от 1961 до 1970. Но тогава по света нямаше диско. Явно под 70-те тя разбира години след 1970. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол и просто не знае историята на диското у нас. Този преди години се изказа доста елементарно за 1968 г. Но Виктор Пасков му натри носа.
fcv251055839
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#46] от "daskal1":
Тук диско клубове имаше през 70-те. Говоря за София. Това бяха клубове в младежките домове с партизански имена - Цветан Спасов, Лилия Карастоянова и Лиляна Димитрова. И диското дойде първо покрай АББА. После бяха песните на Бонием. АББА спечелиха Евровизия през 1974 г. с Ватерло. И след около две-три години се слушаше в дискотеките тука.
daskal1
Рейтинг: 2723 ВеселоДо коментар [#57] от "fcv251055839":
Да, така е, помня ги тези "дискотеки". И в Международния Младежки Център в Приморско имаше, например дискотеката "Дружба" - остъклена винкелна конструкция без вентилация, в която не влизаше грам въздух освен през вратата, и стотици потни тела, но кой ти гледа на тези години.
Във варшава беше далеч по-културно в студентските клубове, че и в Швеция, където сегашнит крал беше редовен посетител :-)
Judjuk
Рейтинг: 2565 Неутрално"Много мои сънародници се отвращават и отхвърлят Родината си по ред причини и търсят реализация другаде, а тази жена, завършила Йел, с переспективи пред себе си и положение в обществото е оставила всичко и дошла с топли чувства към България"
JudjukДо коментар [#3] от "samoedin":
"Тази жена" има образование българска филология. Къде другаде да иде, ако беше албанска филологията щеше в Албания да ходи. Човек трябва да е там, където му е работата. А защо точно българска филология? Щото е имало такава бройка подплатена със стипендия. Ти за пръв път ли виждаш преводач?
Галя Станчева
Рейтинг: 5092 НеутралноТочно за раминаване става дума. За Родел 70-те са от 1970 до 1980, а за Господинов това десетилетие правилно е 80-те и тогава диско в България вече е имало.
samoedin
Рейтинг: 3680 НеутралноДо коментар [#59] от "Judjuk":
""Тази жена" има образование българска филология. Къде другаде да иде, ако беше албанска филологията щеше в Албания да ходи. Човек трябва да е там, където му е работата. А защо точно българска филология? Щото е имало такава бройка подплатена със стипендия. Ти за пръв път ли виждаш преводач?"
Мисля, че не си прав в това, което изразяваш, в случая просто в нея има отношение към страната ни и то такова отношение, което рядко се случва и в самите българи........
anonymous
Рейтинг: 1488 РазстроеноТая жена си е пропиляла целя живот тук...
amerikanbastard
Рейтинг: 982 Неутрално----
---
Главна цел на тази програма е да се издирват талантливи учащи си и млади учени, които да бъдат финансово подпомагани (грантове) за обучението им:
==
като американски еничари, за да промотират американския начин на живот и да осигуряват свеж брейн дрейн към САЩ.
==
Какво не разбрахте?
Freedom's just another word for nothin' left to lose
amerikanbastard
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#57] от "fcv251055839":Да, така е, помня ги тези "дискотеки". И в Международния Младежки Център в Приморско имаше, например дискотеката "Дружба" - остъклена винкелна конструкция без вентилация, в която не влизаше грам въздух освен през вратата, и стотици потни тела, но кой ти гледа на тези години. Във варшава беше далеч по-културно в студентските клубове, че и в Швеция, където сегашнит крал беше редовен посетител :-)[/quote]
Freedom's just another word for nothin' left to lose---
Слабо познавате дискотеките!
Първата истинска дискотека беше в к. к. „Слънчев Бряг“ – „Хака Бомба Клъб 33“ (на шведската туроператорска фирма „Vingresor/Club33“ с негър диско водещ, скреч, як саунд и psychedelic light, всеки четвъртък „Пиджама Парти“, но след скандал при закриване на сезон 1969 следващата година беше закрита. Малко по-късно последваха дискотеките на „Златните“ в сутерена в хотелите Плиска и Преслав и в к. к. „Албена Братислава“, която беше първата със строуб лайт. Върхът обаче беше дискотеката в хотел „Шипка“ на „Златните“, която беше с климатик!
ММЦ Приморско беше лагуната на евтината любов, а селянчето от Ямбол даже и до там не беше стигало.
amerikanbastard
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар #58
Freedom's just another word for nothin' left to loseVency Mirchev
Рейтинг: 1574 НеутралноЩом ни харесва американката, значи сме много готини. Просълзих се. Аз плача. Боже мой! Аз плача...
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...inn
Рейтинг: 1727 НеутралноПървото нещо, което трябва да направим, е да заявим: "Благодаря!" - за това, че с работата е направила така, че светът да има досег с български автори. Носи позитивна известност на България, за което ѝ дължим своето признание.
Второто и голямо потвърждение - има го във всяко нейно изречение, е, че когато човек следва сърцето си и е честен, няма начин да не успее. Пред нас е една щастлива жена, която сама си е изработила щастието си. Колкото и на другите да е изглеждало, че то трябва се търси в обратната посока.
ham
Рейтинг: 447 НеутралноИзключително рядко интелигетна дама...!При това България за нея , е втора Родина.Защо ми се струва ,че "сорбонота" говореше малко наставнически в Панорама?Според мен, със социалистическите успехи в България,Френската революция в контекста "сорбонота" ,ТРЯБВА ДА УМРАТ ОТ СРАМ!
тулса
Рейтинг: 2498 НеутралноДо коментар [#10] от "daskal1":
"The glory of God is intelligence"Прочетох с голям интерес интервюто с Родел. Не можах отначало да разбера добре смисъла на нейната фраза: "Имам една сбъдната мечта с "Букър"..
Доколкото разбирам този Международен Букър не е баш добре известния такъв и е въведен не много отдавна. Както се споменава и на сайта, наградата е и на двамата- на писателя и на преводача:..The vital work of translators is celebrated, with the £50,000 prize money divided equally between the author and translator...
https://thebookerprizes.com/the-international-booker-prize/the-international-booker-prize-and-its-history
тулса
Рейтинг: 2498 ВеселоДо коментар [#58] от "daskal1":И в Международния Младежки Център в Приморско имаше.. >>> Напомни как бях там преди половин век с една туристическа група от СССР- от Чувашката АССР. Екскурзоводите на няколко групи бяхме в едно бунгало. Сред тях имаше и една колоритна личност от НЕГ-Пламен ..Пъчев. Той разказа как накарал своите съветски туристи да пият чая в торбички.:)
"The glory of God is intelligence"amerikanbastard
Рейтинг: 982 НеутралноСъвсем
Freedom's just another word for nothin' left to loseДо коментар [#10] от "daskal1":
Даскале,
вие прочели ли сте Времеубежището?
тулса
Рейтинг: 2498 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "fcv251055839":.. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол
"The glory of God is intelligence">>> Яааа, той бил градски на баща ми? Може да излезем някаква рода с Букъра.:)
тулса
Рейтинг: 2498 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "fcv251055839":.. Господинов е роден през 1968 г. в Ямбол
"The glory of God is intelligence">>> Яааа, той бил градски на баща ми? Може да излезем някаква рода с Букъра.:)
daskal1
Рейтинг: 2723 ВеселоДо коментар [#70] от "тулса":
Не беше Пламен Пъчев, ама нейсе. Пъчев за една бройка да изтърве аспирантурата си в Москва защото беше казал нещо в смисъла на "Хитлер е бил гениален", та е имало донос от ръководителя на групата съветски туристи до посолството. Изкара късмет с довода, че не е владеел руски достатъчно добре.
За пиенето на чай в торбички "Пикуик" от група азиатски наградени, май казахи, при това с групова снимка на която се виждаха етикетите висящи на конците от устите на хората, снимка която пак се оказа в посолството, уволниха моментално момчето, студент-екскурзовод през лятото.
daskal1
Рейтинг: 2723 ЛюбопитноДо коментар [#73] от "тулса":
Може, но едва ли. Той е роден в Ямбол, после родителите му работили другаде, но се върнали. Взръзката там може да е с починалия 2000 година поет Георги Братанов, който на 12 години е осиновен като сирак от Ямболския пехотен полк. Та той е ръковдел кръжока в Младежкия Дом, в който участва и Георги Господинов ( пълното му име е Георги Господинов Георгиев, брат му е Георгиев:-)). Братанов го препоръчва на Христо Карастоянов, а Христо беше добре установен по ред причини.
daskal1
Рейтинг: 2723 НеутралноДо коментар [#71] от "amerikanbastard":
Купиха ми я на български, сега я чета. Имам "Физика тъгата", която ме впечатли с метаморфозоте на човека-минотавър.
amerikanbastard
Рейтинг: 982 Неутрално---
Питам те сериозно, дали си я чел, защото много от постовете ти звучат правдоподобни, по същество и даже аналитични, за разлика от тролската глутница тук.
Интересуваме твоето мнение. Не ти ли се струва, че има някакъв опит за криворазбрано психо доминирано оригиналничене в повестованието, което ми звучи шизофренично и в двете книги. Да не говоря пък за очевидните неточности, граничещи с измишльотини. Освен това подчертано политкоректно ми звучи, щото КАК ДЕНДИ ЛОНДОНСКИЙ ОДЕТ... ОН НА КОНЕЦ УВИДЕЛ СВЕТ!
Просто казано прилича ми на селянчето в града, което се прави на интересно.
Freedom's just another word for nothin' left to lose
ivo
Рейтинг: 931 НеутралноПревода между английски и български и обратно е много лесен, защото глобалистите са направили българския език да е с английска граматика, за разлика от руския и всички други славянски (от slaves - роби) народи! Разбирам и защо й харесва българската "народна" музика, защото глобалистите са я направили по подобие на ирландската!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!xhi13317223
Рейтинг: 570 НеутралноХайде стига с късопишковите глупости...
xhi13317223
Рейтинг: 570 НеутралноОще един идентичен ганьо - дето обича да побийва жена си като се напорка, да си пърди на воля и се уригва звучно
lil_alex
Рейтинг: 737 НеутралноДо коментар [#74] от "daskal1":
Тоя епизод с пиенето на чай от туристите е нещо май като градска легенда, която съм чувала като дете да се разказва на маса на пияно. Изобщо доста от нещата на Господинов са малко преувеличени, тип вдъхновяващо меме или текст за линкедин.
jvh26646884
Рейтинг: 28 НеутралноА аз не съм, заради намесата на твоята родина и полезните ни и безполезни идиоти, които ѝ слугуват за потупване по рамото или грантодолари ...
daskal1
Рейтинг: 2723 НеутралноДо коментар [#77] от "amerikanbastard":
Не съм я прочел още. Но сте прав, и във "Физика на тъгата" ги има тези нелинейни моменти, че и доста голямо, добавено не винаги в съзвучие "сексуално разнообразие" :-)
Но май това е модата, текстовете на Токарчук, която съм изчел прилежно също имат подобна композиция и звучене. Хайде, тя е била прихотерапевт в една доста тежка практика, пък и тя оригиналничи. Не съм специалист в литературния анализ и не следя трендовете на модата там.
amerikanbastard
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#83] от "daskal1":
Freedom's just another word for nothin' left to loseThanks!
nv
Рейтинг: 1925 НеутралноИ в България диското навлезе през 70те. През 80те слушахме Дюран Дюран, Уам и Депеш Мод като всички други.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxОчевидно в провинцията, където е живял Господинов, нещата са се случали по-бавно.
etty1
Рейтинг: 1229 НеутралноСподелям този оптимизъм, но ми е все по-трудно.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinЗаради черногледството, мрънкането, ината български.
filofob
Рейтинг: 1462 Неутрално[quote#24:"sim4o"][/quote]
Мисля, че бъркаш ДИското с Даяна Рос, Глория Гейнър и ерата на Студио 54, с евро диското, което пък се развива специфично е Европа особено през 1980-те.За мен дискот(евро) са си Сиси Кеч, Саманта Фокс, Сандра....