Людмил Димитров: Само в един кадър моделите трябва успеят да предадат емоция на публиката (видеокаст)

Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".

Людмил Димитров: Само в един кадър моделите трябва успеят да предадат емоция на публиката (видеокаст)


Макар мъжете модели да са част от професията още от края на XIX век, модната индустрия до ден днешен остава по-скоро ограничена за тях в сравнение с възможностите за жените. Миналата година например за първи път в 106-годишната си история емблематичното издание Vogue - Великобритания, публикува на корицата си сам мъж, при това не модел, а актьор - Тимъти Шаламе. Разликите между жените и мъжете в професията обаче не притесняват един от най-перспективните български модели Людмил Димитров. Той е дефилирал за ревюта на брандове като Jacquemus, Dolce&Gabbana и Moncler и макар да влиза в професията по случайност, няколко години по-късно не може да си представи да работи друго.


Този месец Людмил Димитров е гост във видеокаста "Мода с бъдеще".


Специалният проект на Storio, подкрепен от Remix, ви среща с успели българи в световната мода. За техните професионални успехи се говори повече в чужбина, отколкото в България. Във видео- и аудиопоредицата ни те разказват лични истории за пътя дотук, срещите им с популярни личности в индустрията и как си представят бъдещето на модата.




В ученическите години на Людмил Димитров модата никога не е била сред интересите му. По думите му дрехите за него са били просто "ежедневна униформа". До момента, когато представител на агенцията "Ивет фешън" го среща на улицата и му предлага да стане модел. И това всичко за него се променя. В момента няколко месеца живее в Милано и пътува за редица ревюта и фотосесии из Европа.


Сред запомнящите се мигове в кариерата му е модното ревю на френския бранд Jacquemus на един от най-емблематичните съвременни дизайнери Симон Порт Жакмюс. "Той беше постоянно въвлечен в процеса по подготовка на ревюто и първия път, когато го видях, си помислих, че е асистент. Говори си с всички и е много приятелски настроен", спомня си Людмил. Оттогава той е участвал и в няколко фотосесии за бранда. Харесва ярките цветове и ако трябва да избира един бранд, за който да работи завинаги, това ще бъде именно Jacquemus.


Личния си стил 20-годишният мъж определя като улична мода от началото на 2000-те години. Затова често залага на second hand и vintage дрехи. Харесва унисекс модата, като според него това също е възможност за намаляване на производството и опазването на околната среда и природата.



Във видеокаста моделът говори с водещата Сирма Пенкова и за:


- какво търсят модните брандове при подбора на модели и защо външният вид вече не е най-важен;
- как протича подготовката за едно от най-пищните мъжки ревюта на бранда Dolce&Gabbana, наречено Alta Moda, и какви съвети дават на моделите дизайнерите Стефано Габана и Доменико Долче;
- социалните мрежи ли са новото портфолио на брандове и модели.


Зрителите и слушателите на поредицата "Мода с бъдеще", подкрепена от Remix, могат да се възползват от допълнителна еднократна отстъпка от 30% с код MODA30 за пазаруване от сайта и да обновят стила си с чиста съвест за бюджета си и за природата.


Очаквайте следващите епизоди на видеокаста "Мода с бъдеще", в които ще си говорим с още успели българи на световната модна сцена, сред които фотографи, стилисти, дизайнери и гримьори.


Епизодите може да следите в каналите на видеокаста в YouTube, Facebook, Soundcloud, Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK