Е.ОН няма да спира тока за задължения

До края на декември "Електроразпределение - Варна" няма да начислява лихви за стари задължения и да прекъсва тока на неплатилите потребители. Това увериха от "Е.ОН България", собственик на електроразпределителните дружества във Варна и Горна Оряховица.


Проблем при внедряването на нов софтуер стана причина през тази седмица да се извият опашки от чакащи да платят тока си. Сметките за консумираната електроенергия през ноември ще бъдат готови и ще могат да се плащат след понеделник (11 декември). От този месец отчитането на електромерите става вече с помощта на софтуер, разработен от немската IT компания "РегиоКом". Сметките за ток обаче ще се плащат на същите места като досега.


Вече работи и нов единен номер, на който потребителите от Варна и Шумен могат да проверят сумата, която дължат за ток. Новият телефон е 0700 16 161, като обаждането се таксува като един градски разговор. За да разберете задължението си, трябва да съобщите на телефония оператор на Е.ОН абонатния си номер.


Двайсетте линии ще са отворени 24 часа, седем дни в седмицата и за всички останали въпроси, касаещи работата на енергото, гарантират от "Е.ОН България". От януари единният номер ще бъде достъпен и за всички останали клиенти на ЕРД - Варна и Горна Оряховица. Тогава ще бъде възстановен и автоматичният номер за проверка на сметки 667-200.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK