Четох някъде, че от летището са информирали превозвачите за размера на таксите през 2015 г. още през лятото на 2014 г. Тогава са им направили отстъпка за 2014 г., ей-така. Но за 2015 г. таксите си важат.
"Намерението на протестиращите е било да провалят извозването на пристигащи с чартърни полети туристи. До струпване на хора обаче не се е стигнало, защото пътниците отпътували с таксита или с обществен транспорт."
Айде у лево!
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
Летище Буграс е отдадено на концесия за 35 години и собственика иска да печели от този обект.
От къде на къде някакви бакшиши, ще му казват какви цени да определя. Като не им изнася да не паркират там! Така е устроен свободния пазар.
Таксата е вдигната от 80 на 400 лева.Важи за всякакви превозни средства. И тук няма никакви бакшиши а превозвачи , които за да си свършат работата трябва да заплатят на една свръхскъпа бариера.Това е рекет. Не плюйте без да познавате фактите.
Какви бакшиши, какви 5 лева. Това са автобусни превозвачи, обслужващи туристическите фирми и техните туристи. Таксата е легален рекет, тъй като автобусите дори не престояват на паркинга, а просто влизат там, за да натоварят туристите. Изказването на този Чипилски е смешно - каква инфраструктура ползват превозвачите - асфалта на паркинга ли? Истината е, че концесионерът (трите букви от Варна) иска да печели по всякакъв начин и с всякакви средства.
много търговски обекти, струва ми се, печелят повече от паркингите си, отколкото от основната си дейност. както дилърите на коли печелят повече от сервизите си. но всеки сам си решава, това е положението
Може и да е с пари, но нали за това има концесионен договор - всички инвестиции са за сметка на концесионера. Като на концесионера не му изнася - ами прав му път.
[quote#9:"Magare"]но нали за това има концесионен договор - всички инвестиции са за сметка на концесионера. [/quote]
необходимо ми е да ти се обяснява, че инвестициите са за сметка на част от таксите - летищни, наеми, и т.н.
Така е, българинът от всичко разбира, но вярва в безплатния обяд.
Във ваканционно селище Дюни отдавна е така,но то се представлява от някакъв ВИС-аджия,Людмил Стойков,поради това се смята за нормално да се взема рекет.
400 лв годишно, или по-точно за 6 месеца, по 66,60 лв месечно, или 2,22 лв на ден за голям автобус. Автобусът може да направи по 3-4 трансфера на ден, т.е. по-малко от 1 лв паркинг за трансфер (колкото и добра да е организацията, автобусът престоява поне 30 мин. на летището)
Да ме извинят транспортните фирми, но 1 лв такса паркинг на трансфер е почти нищо.
[quote#5:"job28372762"]Таксата е вдигната от 80 на 400 лева.Важи за всякакви превозни средства.[/quote]
На някои летища в Европа за един ден може да събереш 400 лева такса за паркиране. 400 лева такса за паркиране на година е малко повече от 1 лева на ден, което е супер евтино дори и за българския стандарт
[quote#14:"Magare"]Не вярвам в безплатния обяд, но не вярвам и в честните, сини очи на концесионера. [/quote]
Направи като моята сметка, и ще видиш че даже евтино. За трансфера си транспортьора начислява някъде към 120 лв. с ДДС (за 49 м. автобус). Аз като влизам с колата си в летище Варна плащам мин. 2 лв., а той около 1 лв.
Съжалявам, но не е много.
Тук не става въпрос дали е много или малко. В крайна сметка влизането на превозвачите на територията на Летище Бургас е изцяло в удобство на чуждестранните туристи. С политиката си ръководството на летището явно цели да се компрометира туристическия сезон. Защо зимата не въвеждат такси - защото няма кой да ги плаща. Самолети няма, туристи също...
вземат за трансфер на пътник по 35 лева, при 47 места в автобус това прави 1645 лв за един курс до Сънито. Всеки може да сметне колко е бензинът, заплати, амортизационните (за точно тези грохнали автобуси такива вече не трябва да се и начисляват, ама нейсе).
Айдее...
[quote#17:"Magare"]В крайна сметка влизането на превозвачите на територията на Летище Бургас е изцяло в удобство на чуждестранните туристи. [/quote]
точно така, но асфалтът, персоналът по подръжката също струва пари. Иначе можеше да е на сред полето, с избуяла трева и змии в нея.
Синята зона в града без пари ли е?
[quote#18:"bj_int"]вземат за трансфер на пътник по 35 лева, при 47 места в автобус това прави 1645 лв за един курс до Сънито.[/quote]
е не е съвсем така. 35 лв е с ДДС, и ги е начислил туроператорът, освен това е за двата трансфера (посрещане-изпращане), екскурзоводско обслужване, товарене и разтоварване на автобуса.
Но реално 400 лв за цяло едно лято (5-6 месеца) не е чак толкова много.
Много станахте разбирачите в този форум. Преди да пишете глупости, може да се позаинтересувате по колко лева за трансфер се плаща на превозвача от страна на туроператора.
А някой зададе ли въпроса кой е концесионера на Летище Бургас?
Кой? Същия е на Летище Варна и бъдещия такъв на Летище София. Започва с Т и завършва на ИМ. Абсолютно една и съща мутренска схема се разиграва. Подтискат се приходите и след като се прехвърли концесията -> увеличение на цените на услугите. Вместо тези приходи да влизат в бюджета, влизат в частен джоб.
След някоя година или месец ще има увеличение на цените и на Летище София след като попадне в "точните" ръце.
Синята зона няма нищо общо - ако не искаш да плащаш за нея, не ползваш автомобил, а градски транспорт и т.н. Или пък паркираш извън зоната и ходиш пеш. От друга страна, паркингът на летището се ползва и за нощувка на автомобили - защо не печелят от това. Много по-лесно е да продадеш на 300 автобуса пропуски по 400 лв.
[quote#23:"Magare"]Много по-лесно е да продадеш на 300 автобуса пропуски по 400 лв. [/quote]
А ти защо си мислиш, че транспортьорът ще купи карти за всичките си автобуси?
В бранша съм, и си имам някакво понятие. Транспортьорът, ако има договори с туроператори, прави не по-малко от 15-20 трансфера седмично, 60-70 месечно, или поне минимум 350 за сезона (говоря ти едва ли не за транспортьори с 1-2 автобуса). Въпрос на организация е с колко автобуса ще ги извърши.
Но не тази такса е болка за умиране. Проблемът е ще има ли туристи?
Малей! Стачка за 400.00 лева на година? Смятай къв бизнес се върти по родното Черноморие!
Малей! Малей!
Май нещо не включвам за числата. Да не са 40000.00 лева?
Оти, ако не можеш да платиш 400.00 лева такса, за да работиш цял сезон, за къв чеп го дириш там?
И аз имам познания по казуса, а и "в бранша" е доста широко като понятие. Щом си в бранша, знаеш, че за водачите на автобуси има ограничения относно броя на часовете. Така че превозвачът няма опция да оперира само с едно превозно средство, колкото и на брой трансфери да има. А и пропускът важи за всеки автобус поотделно - не може да се прехвърля. Така че сметката ми е ОК.
[quote#23:"Magare"]От друга страна, паркингът на летището се ползва и за нощувка на автомобили - защо не печелят от това. [/quote]
предполагам, че там таксата е по-висока.
Ти остави тази такса, тя има публичност. На тебе известни ли ти са т.нар. "летищни такси"? На мен лично не, но се притеснявам, че те са страшно високи. И съм сигурен, защото полетите до България са много скъпи. И това е наистина проблем на туризма ни.
Концесионера е немската Фрапорт, която вложи милиони в този терминал и е нормално, след като инвестира пари, да си вдигне и таксите, които реално не са чак толкова високи, за да се стига до протести. И аз искам всичко да ми е безплатно, но няма как да стане.
[quote#27:"Magare"]Така че превозвачът няма опция да оперира само с едно превозно средство, колкото и на брой трансфери да има. [/quote]
Шофьорите могат да се сменят.
[quote#31:"Щастливец 15"]Концесионера е немската Фрапорт, която вложи милиони в този терминал и е нормално, след като инвестира пари[/quote]
На Фрапорт е франчайзинга, реалният е някаква си дъщерна фирма на ТИМ, Бонмарин. Има двама-трима германци, останалите са "наши момчета и момичета".
Хората по света правят протести за смислени неща. Тук няколко тариката правят протест, че да не им се налага да плащат два лева на ден за паркинг. Поне аз така разбирам. Тарикатлък по нашенски. Има май идиоти които си мислят че живеем в соца и всичко трябва да им е без пари, нищо че на ден товарят бог знае колко автобуса с туристи. Има си модерен, голям паркинг, направен като хората - И да, плаща се някаква сума, съвсем нормално.
Не е за вярване в Събота какъв пътен знак видях в Поморие - Бургаска Губерния.На главната им улица има знак който разрешава паркирането само на поморийските граждани.
[quote#34:"Щастливец 15"]Градските и форимните легенди знам, че нямат край и всеки си държи на своята версия. [/quote]
високите цени на полетите от Европа до София и морските летища не са легенди.
Така е , до където се докопат ТИМ смучат докато не остане кръв. Искате демокрация, на ви демокрация. За тези 25 години преход видях и разбрах едно- най-лошия стопанин е частника. При него има само един икономически закон-печалбата, всички останали икон. закони са производни на основния.
Още не можем да се отървем от вродения комунизъм - всичко да ни е безплатно и бладата да са общи, нищо, че с чужд труд. Не вярвах, обаче че може до протести да се стигне.
Точно същата сметка направих миналата година, когато беше повдигнат този въпрос. Кресльовците реват и искат да блокират, но просто трябва да се разбере, че посрещането и изпращането на един турист и багажа му, излиза на посрещача му някъде около 5 (пет) СТОТИНКИ
На вниманието на "Хисторама": Бонмарин не е филиал на ТИМ. Фрапорт не е франчайзинг, а истинският концесионер. Хапката е доста голяма дори за ТИМ, а те никога не биха построили нищо(Справка стадиона на Варна). Мога малко да ви осветля: При конкурса за концесия Фрапорт играе в съдружие с Бонмарин, която има около 10%. Фирмата е собственост на известен във Варна бизнесмен. Конкурсът бе спечелен първо от датски оператор(по времето на Н. Василев). С помощта на Бонмарин и дълго съдене, след падането на Н. Василев, Фрапорт "печели" концесията след което Бонмарин се оттегля от играта и "продава" дела си вероятно на ТИМ.
До коментар [#42] от "Oggie Petkov":
До коментар [#43] от "Oggie Petkov":
Всичките тия конспиративни теории какво общо имат с протеста на въпросните хора за таксите на автобусните фирми? Едно бързо търсене в нета ще ви покаже, че фирмата която държи паркинга и определя цените си е съвсем друга. "Адонис енд фрог" се казва, държат мол Плевен, собственика е някаква софиянка.
Ауууу. Милите те. И двете частни дружества, които се чудят как да излапат повече от1000% печалба. Че чак и шампиони си имат тук у форума. Да ги защитават!
Ай ситкир! Дреме ми, че Частник 1 иска да ощави частник 2, който щави клиентите си по 4.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
kritikar
Рейтинг: 486 НеутралноЧетох някъде, че от летището са информирали превозвачите за размера на таксите през 2015 г. още през лятото на 2014 г. Тогава са им направили отстъпка за 2014 г., ей-така. Но за 2015 г. таксите си важат.
Klatikurti
Рейтинг: 440 Неутрално"Намерението на протестиращите е било да провалят извозването на пристигащи с чартърни полети туристи. До струпване на хора обаче не се е стигнало, защото пътниците отпътували с таксита или с обществен транспорт."
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и ГасетАйде у лево!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1359 НеутралноДа взимат пример от Данчето Фандъкова - тя осигури това право еднолично само на една такси компания и другите нямат достъп.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКAleksey
Рейтинг: 217 НеутралноЛетище Буграс е отдадено на концесия за 35 години и собственика иска да печели от този обект.
От къде на къде някакви бакшиши, ще му казват какви цени да определя. Като не им изнася да не паркират там! Така е устроен свободния пазар.
job28372762
Рейтинг: 217 НеутралноТаксата е вдигната от 80 на 400 лева.Важи за всякакви превозни средства. И тук няма никакви бакшиши а превозвачи , които за да си свършат работата трябва да заплатят на една свръхскъпа бариера.Това е рекет. Не плюйте без да познавате фактите.
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноКакви бакшиши, какви 5 лева. Това са автобусни превозвачи, обслужващи туристическите фирми и техните туристи. Таксата е легален рекет, тъй като автобусите дори не престояват на паркинга, а просто влизат там, за да натоварят туристите. Изказването на този Чипилски е смешно - каква инфраструктура ползват превозвачите - асфалта на паркинга ли? Истината е, че концесионерът (трите букви от Варна) иска да печели по всякакъв начин и с всякакви средства.
kritikar
Рейтинг: 486 ВеселоАсфалтът може да не се яде, но е с пари.
невеж
Рейтинг: 433 Неутралномного търговски обекти, струва ми се, печелят повече от паркингите си, отколкото от основната си дейност. както дилърите на коли печелят повече от сервизите си. но всеки сам си решава, това е положението
Публикувано през m.dnevnik.bg
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноМоже и да е с пари, но нали за това има концесионен договор - всички инвестиции са за сметка на концесионера. Като на концесионера не му изнася - ами прав му път.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#9:"Magare"]но нали за това има концесионен договор - всички инвестиции са за сметка на концесионера. [/quote]
необходимо ми е да ти се обяснява, че инвестициите са за сметка на част от таксите - летищни, наеми, и т.н.
Така е, българинът от всичко разбира, но вярва в безплатния обяд.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1357 НеутралноВъв ваканционно селище Дюни отдавна е така,но то се представлява от някакъв ВИС-аджия,Людмил Стойков,поради това се смята за нормално да се взема рекет.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално400 лв годишно, или по-точно за 6 месеца, по 66,60 лв месечно, или 2,22 лв на ден за голям автобус. Автобусът може да направи по 3-4 трансфера на ден, т.е. по-малко от 1 лв паркинг за трансфер (колкото и добра да е организацията, автобусът престоява поне 30 мин. на летището)
Да ме извинят транспортните фирми, но 1 лв такса паркинг на трансфер е почти нищо.
Ал Бънди
Рейтинг: 479 Неутрално[quote#5:"job28372762"]Таксата е вдигната от 80 на 400 лева.Важи за всякакви превозни средства.[/quote]
На някои летища в Европа за един ден може да събереш 400 лева такса за паркиране. 400 лева такса за паркиране на година е малко повече от 1 лева на ден, което е супер евтино дори и за българския стандарт
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#10] от "historama":
Не вярвам в безплатния обяд, но не вярвам и в честните, сини очи на концесионера.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#5:"job28372762"]които за да си свършат работата трябва да заплатят на една свръхскъпа бариера.[/quote]
Толкова ли е много?
реално по 1 лв!
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#14:"Magare"]Не вярвам в безплатния обяд, но не вярвам и в честните, сини очи на концесионера. [/quote]
Направи като моята сметка, и ще видиш че даже евтино. За трансфера си транспортьора начислява някъде към 120 лв. с ДДС (за 49 м. автобус). Аз като влизам с колата си в летище Варна плащам мин. 2 лв., а той около 1 лв.
Съжалявам, но не е много.
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
Тук не става въпрос дали е много или малко. В крайна сметка влизането на превозвачите на територията на Летище Бургас е изцяло в удобство на чуждестранните туристи. С политиката си ръководството на летището явно цели да се компрометира туристическия сезон. Защо зимата не въвеждат такси - защото няма кой да ги плаща. Самолети няма, туристи също...
bj_int
Рейтинг: 217 Неутралновземат за трансфер на пътник по 35 лева, при 47 места в автобус това прави 1645 лв за един курс до Сънито. Всеки може да сметне колко е бензинът, заплати, амортизационните (за точно тези грохнали автобуси такива вече не трябва да се и начисляват, ама нейсе).
Айдее...
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#17:"Magare"]В крайна сметка влизането на превозвачите на територията на Летище Бургас е изцяло в удобство на чуждестранните туристи. [/quote]
точно така, но асфалтът, персоналът по подръжката също струва пари. Иначе можеше да е на сред полето, с избуяла трева и змии в нея.
Синята зона в града без пари ли е?
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#18:"bj_int"]вземат за трансфер на пътник по 35 лева, при 47 места в автобус това прави 1645 лв за един курс до Сънито.[/quote]
е не е съвсем така. 35 лв е с ДДС, и ги е начислил туроператорът, освен това е за двата трансфера (посрещане-изпращане), екскурзоводско обслужване, товарене и разтоварване на автобуса.
Но реално 400 лв за цяло едно лято (5-6 месеца) не е чак толкова много.
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#18] от "bj_int":
Много станахте разбирачите в този форум. Преди да пишете глупости, може да се позаинтересувате по колко лева за трансфер се плаща на превозвача от страна на туроператора.
lefty
Рейтинг: 217 НеутралноА някой зададе ли въпроса кой е концесионера на Летище Бургас?
Кой? Същия е на Летище Варна и бъдещия такъв на Летище София. Започва с Т и завършва на ИМ. Абсолютно една и съща мутренска схема се разиграва. Подтискат се приходите и след като се прехвърли концесията -> увеличение на цените на услугите. Вместо тези приходи да влизат в бюджета, влизат в частен джоб.
След някоя година или месец ще има увеличение на цените и на Летище София след като попадне в "точните" ръце.
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#19] от "historama":
Синята зона няма нищо общо - ако не искаш да плащаш за нея, не ползваш автомобил, а градски транспорт и т.н. Или пък паркираш извън зоната и ходиш пеш. От друга страна, паркингът на летището се ползва и за нощувка на автомобили - защо не печелят от това. Много по-лесно е да продадеш на 300 автобуса пропуски по 400 лв.
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#22] от "lefty":
Да си дойдем на думата!
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#23:"Magare"]Много по-лесно е да продадеш на 300 автобуса пропуски по 400 лв. [/quote]
А ти защо си мислиш, че транспортьорът ще купи карти за всичките си автобуси?
В бранша съм, и си имам някакво понятие. Транспортьорът, ако има договори с туроператори, прави не по-малко от 15-20 трансфера седмично, 60-70 месечно, или поне минимум 350 за сезона (говоря ти едва ли не за транспортьори с 1-2 автобуса). Въпрос на организация е с колко автобуса ще ги извърши.
Но не тази такса е болка за умиране. Проблемът е ще има ли туристи?
koisamaz
Рейтинг: 217 НеутралноМалей! Стачка за 400.00 лева на година? Смятай къв бизнес се върти по родното Черноморие!
Малей! Малей!
Май нещо не включвам за числата. Да не са 40000.00 лева?
Оти, ако не можеш да платиш 400.00 лева такса, за да работиш цял сезон, за къв чеп го дириш там?
Magare
Рейтинг: 217 НеутралноИ аз имам познания по казуса, а и "в бранша" е доста широко като понятие. Щом си в бранша, знаеш, че за водачите на автобуси има ограничения относно броя на часовете. Така че превозвачът няма опция да оперира само с едно превозно средство, колкото и на брой трансфери да има. А и пропускът важи за всеки автобус поотделно - не може да се прехвърля. Така че сметката ми е ОК.
maginka
Рейтинг: 374 Неутралноами то си е за протест- таксите са убийствени.
koisamaz
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#28:"maginka"]
ами то си е за протест- таксите са убийствени[/quote]
Ма вий сериозно ли...?
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#23:"Magare"]От друга страна, паркингът на летището се ползва и за нощувка на автомобили - защо не печелят от това. [/quote]
предполагам, че там таксата е по-висока.
Ти остави тази такса, тя има публичност. На тебе известни ли ти са т.нар. "летищни такси"? На мен лично не, но се притеснявам, че те са страшно високи. И съм сигурен, защото полетите до България са много скъпи. И това е наистина проблем на туризма ни.
есе
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#22] от "lefty":
Концесионера е немската Фрапорт, която вложи милиони в този терминал и е нормално, след като инвестира пари, да си вдигне и таксите, които реално не са чак толкова високи, за да се стига до протести. И аз искам всичко да ми е безплатно, но няма как да стане.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#27:"Magare"]Така че превозвачът няма опция да оперира само с едно превозно средство, колкото и на брой трансфери да има. [/quote]
Шофьорите могат да се сменят.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#31:"Щастливец 15"]Концесионера е немската Фрапорт, която вложи милиони в този терминал и е нормално, след като инвестира пари[/quote]
На Фрапорт е франчайзинга, реалният е някаква си дъщерна фирма на ТИМ, Бонмарин. Има двама-трима германци, останалите са "наши момчета и момичета".
есе
Рейтинг: 531 ВеселоДо коментар [#33] от "historama":
Вземи отвори сайта им, там пише всичко. Градските и форимните легенди знам, че нямат край и всеки си държи на своята версия.
16bit
Рейтинг: 521 НеутралноХората по света правят протести за смислени неща. Тук няколко тариката правят протест, че да не им се налага да плащат два лева на ден за паркинг. Поне аз така разбирам. Тарикатлък по нашенски. Има май идиоти които си мислят че живеем в соца и всичко трябва да им е без пари, нищо че на ден товарят бог знае колко автобуса с туристи. Има си модерен, голям паркинг, направен като хората - И да, плаща се някаква сума, съвсем нормално.
koisamaz
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#34] от "Щастливец 15":
Митовете и легендите са верни.
Пералнята работи на пълни обороти....
Гошко
Рейтинг: 374 НеутралноНе е за вярване в Събота какъв пътен знак видях в Поморие - Бургаска Губерния.На главната им улица има знак който разрешава паркирането само на поморийските граждани.
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#34:"Щастливец 15"]Градските и форимните легенди знам, че нямат край и всеки си държи на своята версия. [/quote]
високите цени на полетите от Европа до София и морските летища не са легенди.
su22m4
Рейтинг: 374 НеутралноТака е , до където се докопат ТИМ смучат докато не остане кръв. Искате демокрация, на ви демокрация. За тези 25 години преход видях и разбрах едно- най-лошия стопанин е частника. При него има само един икономически закон-печалбата, всички останали икон. закони са производни на основния.
Карамазова
Рейтинг: 217 НеутралноОще не можем да се отървем от вродения комунизъм - всичко да ни е безплатно и бладата да са общи, нищо, че с чужд труд. Не вярвах, обаче че може до протести да се стигне.
Митев
Рейтинг: 608 НеутралноДо коментар [#12] от "historama":
Точно същата сметка направих миналата година, когато беше повдигнат този въпрос. Кресльовците реват и искат да блокират, но просто трябва да се разбере, че посрещането и изпращането на един турист и багажа му, излиза на посрещача му някъде около 5 (пет) СТОТИНКИ
Oggie Petkov
Рейтинг: 505 НеутралноНа вниманието на "Хисторама": Бонмарин не е филиал на ТИМ. Фрапорт не е франчайзинг, а истинският концесионер. Хапката е доста голяма дори за ТИМ, а те никога не биха построили нищо(Справка стадиона на Варна). Мога малко да ви осветля: При конкурса за концесия Фрапорт играе в съдружие с Бонмарин, която има около 10%. Фирмата е собственост на известен във Варна бизнесмен. Конкурсът бе спечелен първо от датски оператор(по времето на Н. Василев). С помощта на Бонмарин и дълго съдене, след падането на Н. Василев, Фрапорт "печели" концесията след което Бонмарин се оттегля от играта и "продава" дела си вероятно на ТИМ.
Oggie Petkov
Рейтинг: 505 НеутралноЗа бургаското не знам, но варненското летище е известно като летището на мутрите.
shepprd
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#42] от "Oggie Petkov":
До коментар [#43] от "Oggie Petkov":
Всичките тия конспиративни теории какво общо имат с протеста на въпросните хора за таксите на автобусните фирми? Едно бързо търсене в нета ще ви покаже, че фирмата която държи паркинга и определя цените си е съвсем друга. "Адонис енд фрог" се казва, държат мол Плевен, собственика е някаква софиянка.
volrath
Рейтинг: 479 НеутралноАуууу. Милите те. И двете частни дружества, които се чудят как да излапат повече от1000% печалба. Че чак и шампиони си имат тук у форума. Да ги защитават!
Ай ситкир! Дреме ми, че Частник 1 иска да ощави частник 2, който щави клиентите си по 4.