От юни в Бургас ще се пътува с електронен билет и ще се плаща за време

От юни в Бургас ще се пътува с електронен билет и ще се плаща за време

© Община Бургас



През юни в Бургас ще бъде въведена електронна билетна система за градския транспорт, съобщи БТА. Новата система ще позволи пътниците да се прекачват от автобус на автобус, без да плащат допълнително, ако превозът им трае до 45 минути.


Ще бъде въведена електронна карта за градския транспорт с няколко разновидности - еднократен билет за пътуване в едно превозно средство, интегриран билет с времеви лимит за цялата градска мрежа, билет на преференциални цени за ученици и пенсионери, за семейни и групови пътувания, и др. Еднократно пътуване с с интегриран билет ще струва 0.95 лева, като сумата ще позволява прекачване на два или повече автобуса, но в рамките на 45 минути. Еднократно пътуване на един ученик ще струва 0.20 лева, посочват от общината.


Електронната карта ще се зарежда от специални автомати - т.нар. вендинг машини, които ще дават възможност и за проверка на сумата в картата, както и за купуване на единичен електронен билет. Първоначално вендинг машини ще има на 7 места в града - на автогара Юг, терминал "Меден рудник", автобусни станции "Изгрев" и "Славейков", Централна автобусна спирка и две на спирката на МБАЛ.




В автобусите вече са монтирани устройства за контрол на електронните карти - т. нар. "валидатори", които ще дават възможност за проследяване на плащанията и ще предупреждават за достигнат минимум. Пътниците ще се качват само от първата врата на автобуса.


Независимо от въвеждането на новата система, ще бъде запазена възможността за купуване на хартиен билет на място, от шофьора на автобуса, но на по-висока цена. Издаването на електронните карти ще започне през май месец.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    И на това ще му хванат цаката

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  2. 2 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1656 Любопитно

    А в София - кога?

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  3. 3 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 225 Неутрално

    браво на бургас... тихомълком са въвели модерна система за таксуване. а в софия само се пише и нищо не се прави, или супер частично, скъпо и бавно (справка идея за електронни бариери на няколко спирки на трамвай номер 7 за 1.5млн евро след 1.5год.). не знам как ги измислят тия неща

  4. 4 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Браво на Бургас, така се прави.

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    Браво, не е перфектно, но е стъпка в правилната посока.

    Мачкай климатичния чейндж!
  6. 6 Профил на gesand
    gesand
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Така се прави в цивилизованите страни, не да обикаляш реповете за билетчета и да дупчиш на апарати от 50-те. Но пък Бургас отдавна е друга държава...

    And all that jazz!
  7. 7 Профил на lyubos
    lyubos
    Рейтинг: 389 Любопитно

    кой град е столицата на мамковината, че нещо се обърках

  8. 8 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Бургас-София: разликата между работещ кмет и имитация на работещ кмет

    I shave with Occam's razor
  9. 9 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    А, кога в София. Вместо да се увеличава цената на билета, може това

  10. 10 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 394 Весело
  11. 11 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    Колко линии има в Бургас и София? За тези, които охулват София. Иначе много добре е направено.

  12. 12 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 574 Неутрално

    похвална инициатива. а би било още по-добре ако може да се въведе система за закупуване на билет чрез смарт телефон.

  13. 13 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 394 Неутрално

    [quote#11:"stedim"]
    Колко линии има в Бургас и София? За тези, които охулват София. Иначе много добре е направено.[/quote]

    Какво значение има броя на линиите? За всичко повече от 2, системата е една и съща, приложението също.

  14. 14 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#11] от "stedim":

    извинявай но според мен няма никакво значение колко са линиите..за софия като по-голям град се вдига от 45 минути на 90 минути и се слагат повече вендинг машини.

  15. 15 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Всичко хубаво, само дето машините за билети/карти като бройка са по-малко от автоматите за паркиране.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  16. 16 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    Правилно начинание. Радвам се за родниш си град, макар да прекарвам там 1 седмица от годината и предимно ходя пеша, за по-далечни от центъра дестинации ползвам такси.

    E PLVRIBVS VNVM
  17. 17 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Фандък, обменете опит с колегите от Бургас пък после мислте за вдигане на цените за транспорт.

  18. 18 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1656 Гневно

    [quote#11:"stedim"]Колко линии има в Бургас и София? За тези, които охулват София. Иначе много добре е направено.[/quote]

    Я по-спокойно на амбразурата!
    Дали са 5, 15 или 35 линии - технологията е една и съща, само хардуерът е повече.
    В нормалните европейски градове тази система е въведена отдавна, нищо че имат повече линии и значително по-читав градски транспорт.
    В София от 10 години слушам как щяла да се въведе тикетинг система и още не са я въвели. Но за сметка на това сега са решили да дерат народонаселението с 60% по-скъпи билети.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  19. 19 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    До коментар [#1] от "Граждани за Европейско либерално беззаконие":
    Проблемът в Бургас се нарича "пенция". Качва се от Бутгас Плаза на четворката и лега да спи, вика контрольорката. Прави пълно алонче и става, сякаш е била на спа център - на същата спирка, откъдето се е качила
    Сега, по новата система им слагат 15 кинта у "ваучера"/картата/. За месец. Проблемът е решен!

  20. 20 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#11] от "stedim":

    Този въпрос не интересува никой - в София има повече автобуси, но съответно по-голям човешки и финансов ресурс. Това си е просто некомпетентност и безхаберие.

  21. 21 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 515 Неутрално

    По-добре билетите да са за пропътувано разстояние, а не за време, защото с тези задръствания (аз за София говоря, в Бургас не знам как е), хич не е добра оферта. Само за метрото е ОК да е за време.

    SAVE EUROPE!!!
  22. 22 Профил на zzzzz
    zzzzz
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Да е честито на бургазлии и госитте на града, дано си спазят сроковете. В Пловдив трябваше електронната система да заработи от 1 април, но не стана - апаратчетата минават дълъг процес в НАП - Пловдив.

  23. 23 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#11] от "stedim":

    Виж,а з съм от тези, които вечно критикуваха отвратителния обществен транспорт в Бургас. Стари щайги.автобуси 5-та ръка/, разкопани улици, вечни задръствания на Трапезица и Ремиза, беше черен амааан. Особено през лятото. Да, ама дойде новия кмет - Димитър Николов. Не разбрах как го направи. Сложи някаква нова химическа съставка в асфалта, за която се говори, че е местна разработка на химическия институт. И..о, чудо - поулиците вече няма нито една дупка! Това си е направо сензация! Използува връзките на Бойко Борисов и направи мечтаното/от десетилетия/ съоръжение за бързо излизане на потока от коли към Южното чероморие. Спечели програмата на ЕС за интегриран градски транспорт и купи от Полша съвременни автобуси, известни с вътрешния си комфорт за пътниците. Да пътуваш с градския транспорт в Бургас е все едно да си на "спа-център" - заспиваш от кеф. Затова пенсионерите на Бургас от разнни зори заемат седалките на автобусите и за работещите млади хора придвижването до местоработата се превърна в голям проблем. Но..с новите условия по безплатните пенционерцки карти и този проблем ще се реши - надяваме се силно

  24. 24 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Браво на Бургас. Да видиме дали ще проработи системата им.

    Не сравнявайте Бургас и София в отношение градски транспорт.
    Броя на линии, видовете на транспорт значително се различават, а това непозволява да се прилагат едни и същи мерки еднакво бързо и ефикасно.

  25. 25 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2770 Неутрално

    [quote#1:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]И на това ще му хванат цаката [/quote]
    Мургавите сънародници с хартиен билет не пътуват та с електронен ли. Просто дигат скандал, налитат на бой и затова контрольорите тях въобще не ги проверяват. Същото и за ток, вода и въобще за всичко. И никакви мерки срещу това, държавата ги е оставила безнаказано да вилнеят. Ако пък случайно се намери смел чиновник да ги подгони веднага ще се изсипят цяла сюрия НПО-та да ги защитават.

    Тази държава тормози само нормалните хора, престъпниците си живеят като царе в нея.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  26. 26 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Интересното ще е на вратата за слизане ... хихи

  27. 27 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 540 Неутрално

    "Пътниците ще се качват само от първата врата на автобуса." В час "пик"/и не само/, гледката ще бъде интересна.

  28. 28 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#23] от "Арон":

    Скоро ходих до безмитната зона- естакада Запад се строи усилено, потокът коли по нея, по крайезерния път, естакада Юг и направо към Созопол.

    А какъв веломаршрут се отваря около езерото Вая- не е за разправяне!

    Ще облекчи задръстванията в града.

    Гледам, че и на магистралата са направили отбивки за северното и южното Черноморие още преди да влезеш в града. Ей това ще е най- добре за пътуващите. А за Бургас- по- малко задръствания.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  29. 29 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    До коментар [#28] от "mr.lottalove.":


    [quote#28:"mr.lottalove."]естакада Запад се строи усилено, потокът коли по нея, по крайезерния път, естакада Юг и направо към Созопол.
    [/quote]
    Вчера ходих там. За съжаление, в момента май са спрели финансирането. Мисля, че, ако продължава така, за лятото няма да е готова

  30. 30 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    На снимката се вижда една от спирките на интегрирания транспорт.

    И старите спирки бяха супер, но новите са супер лукс!

    Цветя, пейки, лесен достъп за инвалиди и колички, автобусът спира на нивото на спирката, можеш а се качиш с ролери, видях вече няколко души да го правят.

    Ако направят и багажници за велосипеди на автобусите и тролеите!

    Ех, мечти!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  31. 31 Профил на aunt_agatha
    aunt_agatha
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#27] от "subaru":

    Из цяла западна Европа качването на автобуса става само от първата врата и дори в пикови часове няма нищо интересно в гледката

  32. 32 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#29] от "Арон":

    Ми на мен ми се стори доста напреднала от предния път.
    Но ти знаеш по- добре.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  33. 33 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Само да добавя, че хартиеният билет закупен от шофьора ще струва 1.50лв., а между 00:00 и 4:30 часа - 2 лева. Месечната електронна карта за всички линии ще е 70 лева, ученическата ще е 18 лв., но не знам за колко линии.
    За 45-минутният билет ще се гледа времето от чекиране до чекиране, т.е. качваш се в една линия и се чекираш, пътуваш примерно 35 мин., слизаш и се качваш в друга и пак се чекираш, ако всичко това е станало в рамките на 45 мин от първото чекиране, можеш да пътуваш и още час ако искаш (без да сменяш автобуса)

    До коментар [#23] от "Арон":


    [quote#23:"Арон"] Използува връзките на Бойко Борисов и направи мечтаното/от десетилетия/ съоръжение за бързо излизане на потока от коли към Южното чероморие[/quote]
    Само, че е направен един надлез и нищо повече. Докато приключат с ремонта на "Крайезерна" ще мине много време и цялото движение пак ще минава през "Трапезица" и новото смешно малко колело. Така де ще има ужасно много задръствания

    Мома, връщай 12 и 12А!
  34. 34 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Добре е но пак не точно... 45 минути си е дълъг период на време с бая спирки. Ако си за 1-2-3 спирки пак тр да плащаш същото. Но иначе основната идея са я схванали де.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  35. 35 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    [quote#25:"Fred"]Просто дигат скандал, налитат на бой и затова контрольорите тях въобще не ги проверяват. [/quote]

    До коментар [#25] от "Fred"
    Така смятах и аз. Долато не ми се наложи да ползувам градските линии в Одрин. Аркадашите са решили въпроса отлично. Всеки има електронна карта, смоято плаща още при качването си в автобуса.. Няма контрольори. Ако нямаш карта, както бях аз, пускаш 4 лири в апарат, който стои до шофьора. Прозрачен. Вижда се какво си пуснал. После водачът само завърта ръчка и парите падат долу. До следващия клиент /без карта/. Автобусът спира, ако има нередовен пътник, който дига панаири. Полицаите пристигат на минутата.

  36. 36 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#24:"sv3tli0"]Не сравнявайте Бургас и София в отношение градски транспорт. [/quote]
    Писал съм няколко пъти по същата тема, но за Лисабон. Град който е в пъти по-голям и транспорт в пъти по-натоварен от София. Тая бургаска система е едно към едно системата от там. Разликата е, че в португалската столица "pass"-a има времетраене 1 час и включва и метрото, а има и 24 часови, пак за цялата мрежа. И също ако си купиш билет в превозното средство той е дост по-скъп. А качването е точно и само от предната врата. От доста години не съм бил в Брюксел, но си спомням, че и там беше нещо подобно. Така че, не големината на града е критерий дали ще имате добре организирана и функционираща система.

    шуменско пиво
  37. 37 Профил на mednikarov
    mednikarov
    Рейтинг: 321 Неутрално

    [quote#25:"Fred"]Мургавите сънародници с хартиен билет не пътуват та с електронен ли. Просто дигат скандал, налитат на бой и затова контрольорите тях въобще не ги проверяват. [/quote]

    Във Бургас отдавна не е така, въпросните сънародници чинно си закупуват билетче. От доста години във всеки автобус има контрольор продавач на билети и не може да се пътува гратис.
    Веднъж пътувайки към Меден Рудник станах свидетел как един от тези мургавите заплашваше контрольорката и не искаше да си купи билет, жената спря да се занимава с него само се обади по
    телефона, след няколко спирки пред автобуса спя кола на някаква охранителна фирма, две яки момчета свалиха въпросният индивид от автобуса. След това какво му се е случило не знам. Така че такива проблеми като битовата престъпност, изсичането на горите, агресията по пътищата и други, могат бързо да се решат, стига да има желание и воля за това.

  38. 38 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    [quote#11:"stedim"]Колко линии има в Бургас и София? За тези, които охулват София. Иначе много добре е направено.[/quote]

    прав си - донякъде -- мисля че проблема в София са частните превозвачи и различията между тях и общинското дружество

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  39. 39 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#32] от "mr.lottalove.":

    Наистина е така. Но..от месец не виждам никакви човечета да се шурат насам-натам. Тишина и спокойствие цари на обекта. Мостът уж е готов, но подходът към него, а и продължението от другата страна за свързването към околовръстния път, за който ти говориш, е в застой. Ще питам кмета у фейсбука какво става. Има нещо...

  40. 40 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Май г-жа Фандъкова трябва да отиде на обучение в Бургас, как се управлява градски транспорт. Явно само с крадене от ремонти не става - трябва и поне малко акъл.

    Моралът не е порок!
  41. 41 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 598 Неутрално

    [quote#2:"Хриси"]А в София - кога? [/quote]

    С този кмет - никога!

    Моралът не е порок!
  42. 42 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#33] от "CINZANO":

    От години пътувам на юг от Бургас и знам какви мъки бяха. Сега решително е по- добре. Вече споменах, че можеш да отбиеш още не магистралата и да не минаваш през града. Същата отбивка и ма и за Слънчев бряг на север. Когато стане и "Крайезерна" ще бъде още по- лесно.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  43. 43 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#33:"CINZANO"]Докато приключат с ремонта на "Крайезерна" ще мине много време и цялото движение пак ще минава през "Трапезица" и новото смешно малко колело. Така де ще има ужасно много задръствания [/quote]
    Абсолютно. Няма спор. Но..началото е сложено. Което ни кара да мислим, че чашата е наполовина пълна

  44. 44 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Звучи прекалено хубаво, за да е истина, но дано.

    marinov1018
  45. 45 Профил на simbad
    simbad
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ей, беее, братче, ей тва! Бургас дръпнаха нечовешки. Като се мисли и има желание, нещата се случва!

  46. 46 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#42:"mr.lottalove."] Сега решително е по- добре.[/quote]
    Да се похвалим, че "пасарелките" вече работят над кръстовищата Трапезица и Ремиза/хотел Мираж/. Това значително облекчава движението. Ние, селянчетата, стоим отгоре, разхождаме се и се кефим, все едно сме на американцки небостъргач

  47. 47 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#45:"simbad"]Бургас дръпнаха нечовешки. Като се мисли и има желание, нещата се случва![/quote]
    Случихме на кмет. Но, да си признаем честно - ако Бойко Борисов не беше се застъпил, нищо нямаше да сторим, защото трябваше финансиране. За което Баце има ено голямо благодарско от всички нас. Може да го бъзикаме понякога, но той си забележително явление на българския политически хоризонт.

  48. 48 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 396 Неутрално

    От 20 години има такава система в Антверпен...
    Дано в Бургас стане по-добра!

  49. 49 Профил на madcat
    madcat
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#2:"Хриси"]А в София - кога?[/quote]

    След като софиянци си изберът читав кмет....

  50. 50 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 394 Неутрално

    [quote#38:"Пешката"]прав си - донякъде -- мисля че проблема в София са частните превозвачи и различията между тях и общинското дружество[/quote]

    ОК, но защо в момента различията между частните изпълнители и общината не пречат да се продават хартиени билети при едни и същи условия и цени, а ще пречат на единна елктронна тикетинг система?

  51. 51 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Ако качването е само първата врата, слизането пак ли е само от там или...

  52. 52 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#42] от "mr.lottalove.":
    [quote#42:"mr.lottalove."]Вече споменах, че можеш да отбиеш още не магистралата и да не минаваш през града. [/quote]
    Съгласен съм, но откъде минаваш ако отбиеш на магистралата, наистина не съм наясно? За южното Черноморие говоря.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  53. 53 Профил на jagerzur
    jagerzur
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Това е пилотният проект за "Интегриран градски транспорт" - започнаха го преди 6 години, но мина доста време докато решат откъде да купят автобусите - кмета и общинския съвет бяха на различно мнение по тези въпроси. Все пак хубавото е, че тези 130 милиона лева са стигнали, въпреки обичайната практика.

  54. 54 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#11] от "stedim":

    Броя на линиите няма никакво значение. Знаеш ли колко линии има в Браселона?! - а с една карта можеш в рамките на целия град да пътуваш и да се прекачваш за 1ч и 15мин на всички превозни средства.

  55. 55 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Явно всички са 'пасли' от тези милиони... Гледам във Варна системата трябвало да бъде пусната около 10 май (автоматите ги монтираха отдавна)..

  56. 56 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#52] от "CINZANO":

    И аз не знам, ма предполагам Камено- Братово- Горно Езерово- Меден Рудник- Созопол.

    А другият път- Българово- Каблешково- Слънчев бряг.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  57. 57 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#52] от "CINZANO":

    Колегата отгоре го е описал добре.Пътищата са пипнати,има табели и се кара.Можеш да избереш дали да минеш северно от Бургаското езеро,или да го обиколиш от юг.И в двата случая излизаш между Бургас и Меден рудник,на път за южното море...

  58. 58 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1257 Весело

    [quote#46:"Арон"] Ремиза/хотел Мираж/.[/quote]

    Таман щях да питам на кое викаш Ремиза.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  59. 59 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#56] от "mr.lottalove.":
    До коментар [#57] от "kukuf":

    Благодаря! Само се надявам обиколните пътища да са ремонтирани, без дупки и широки, за да се ползват от туристите, иначе задръстванията на ХТИ, Мираж и Трапезица не ни мърдат.
    Аз специално имам наблюдения от Трапезица, щото живея там и виждам задръстванията сутрин, които започват от Кокала и стигат до колелото. Какво ще е лятото - не ми се мисли.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  60. 60 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    [quote#35:"Арон"]Ако нямаш карта, както бях аз, пускаш 4 лири в апарат, който стои до шофьора. Прозрачен. Вижда се какво си пуснал. После водачът само завърта ръчка и парите падат долу. До следващия клиент /без карта/. Автобусът спира, ако има нередовен пътник, който дига панаири. Полицаите пристигат на минутата. [/quote]
    В щатите точно така са уредени нещата и нямат проблеми. Плащаш - влизаш, не плащаш - изобщо не влизаш в превозното средство!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  61. 61 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2770 Неутрално

    [quote#35:"Арон"]Долато не ми се наложи да ползувам градските линии в Одрин. [/quote]
    Това обяснява всичко. Бих искал за видя наш циганин да налита на лекар и особено на полицай в Америка, във вторият случай ще го застреля още в момента в който се приближи до него. И никакъв съд няма да го обвини.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  62. 62 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    Фъндъкова я избират селяндурите, дето идват от провинцията.

    Любовта ще спаси света!!!
  63. 63 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3032 Неутрално

    В София откакто вкараха система за управление на светофарите, вече изчезна и случайната "зелена вълна". Всичко се прави за да се стъжни живота на софиянци.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  64. 64 Профил на mednikarov
    mednikarov
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Южният обход Камено – Братово – Горно Езерово е в много добро състояние, макар че на места няма мантинели и успешно може да се бухнеш в блатото. Северният също беше добре, но впоследствие участъка между Българово и старият път, стана на вълни заради тежките тирове, но това са само 4-5 км.

  65. 65 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 685 Неутрално

    "вендинг машини", "валидатори" - няма ли да се намерят български думи???

  66. 66 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    ".... без да плащат допълнително, ако превозът им трае до 45 минути."

    Пътят към ада е покрит с добри намерения. Той рейса пътува от начална до крайна спирка повече от 45 минути. Ако общината наистина беше добронамерена, щеше да отпусне поне един час. Да се сменят поне 2 автобуса. Защото такава е схемата.

  67. 67 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#9] от "daam":

    Никога!
    Това е разликата между кмет, който мисли за града си и такъв, който обслужва ГЕРБ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK