Над сто сигнала са подадени във виртуалните приемни за потребителите по морето

Димитър Маргаритов, КЗП

© Надежда Чипева, Капитал

Димитър Маргаритов, КЗП



Над сто сигнала са подадени в т.нар. витруални приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗП) - специалните телефонни кабини, които бяха поставени по морето за летния сезон и чрез които могат да се подават сигнали за различни нарушения. Това съобщи председателят на КЗП Димитър Маргаритов пред БНТ.


"Най-често сигналите са за несъвпадане между обещаното и това, което на практика се предлага, за нарушения на плажа и в търговските центрове и алеи. Хората реагират, това е добре", коментира Маргаритов. Той посочи, че в момента по Черноморието почиват стотици хиляди туристи и на фона на техния брой сигналите са малко. По думите му обаче е добре, че потребителите и медиите обръщат внимание на конкретни случаи, защото така се помага за повишаването на качеството на услугите.


"Проблемите понякога са свързани с немарливост от страна на търговците, с това, че търговецът се опитва да представи своя обект като много атрактивен в интернет или по друг начин. С това, че се предлагат СПА центрове или други услуги, а когато отидете на място, се установява, че това далеч не е истина", добави Маргаритов.


Той коментира и случай, при който в заведение в Кранево била наложена такса "Желание на клиента". По думите му в момента се извършва проверка и ако бъде установено, че такава такса е била начислена, това е нарушение, за което се предвижда глоба от 500 до 3 хил. лева.

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 684 Любопитно

    А като са подадени, какво се е случило като резултат? Щото ако само си ги подаваме, големо важно...

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5904 Неутрално

    такса "Желание на клиента" :)
    А защо не и такса "слъцето изгрява"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dude":

    Така е. Същото е и в София, а навярно и в другите градове - много сигнали, силна обществена реакция заради редица нередности и проблеми, а реакцията на властите - под въпрос. Дано държавните и общинските служители си спомнят за какво са там и за какво получават заплати от нашите данъци. Не че не вършат абсолютно никаква работа, но има още много какво да се желае от тях.

  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8194 Неутрално

    До коментар [#2] от "penetrating":

    Ми държавата начислява всевъзможни такси, може и такава да сложат :)

    [email protected]
  5. 5 Профил на zxcvbnpo
    zxcvbnpo
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Някои може ли да ми каже
    1. какъв е броя на служителите в тази комисия?
    2. какъв е годишния им бюджет?
    3. колко работа са свършили примерно за 2016 година (приемам произволна метрика за оценка на сършената работа)

    Също така ми е интересно колко пари са платени покрай тези "специалните телефонни кабини" ... при условие че най-простия начин за комуникация с туристите е да разлепиш на ключови обекти няколко хиляди стикера "Имаме проблем с обслужването? Обадете се на този телефонен номер"

  6. 6 Профил на zxcvbnpo
    zxcvbnpo
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Като прегледах няколко предишни статии за комисията, струва ми се че значителна част 'експертите' се командироват през лятото на морето, за да работят 'на терен'.

    Интересно колко пари от глоби по актове съставени от КЗП реално са влезли в държавния бюджет.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5904 Неутрално

    До коментар [#4] от "karabastun":

    И общините, и общините :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8274 Неутрално

    Ангелкова и Симеонов за какво са.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK