Стааршинка,айде да не вдигаме само лозунги!Провери колкосртува билета за гр.транспорт в Атина,Белград...да не ти казвам колко струва в Германия или в братска Дания!!За 0,50евро цента не можеш да се возиш почти никъде.Системите навсякъде са обвързани с разходите...като искаш безплатен рейс,тичай в Пхенян
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
В Бургас поне транспорта им е нов. Тук в София над 80% са абсолютни трошки, за които плащаме незаконната цена от 1.6 лв. И като искам да ми напишат акт, отказват контролите и ми пишат фиш за 40 лева, който не може да се обжалва в съда. Ай сктр
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
не знам дали си запознат с транпортната схема на Бс, но е /беше/ доста лесна за обслужване.. общо взето 3 главни линии. сега се изпукаха доста пари, но ефекта е доста спорен, а масрафа тепърва ще се плаща. За съжаление поредното доказателство, чè не можем да правим качествени и полезни решения/проекти. п.с. коментара ми няма нищо общо с герб-шмерб или бсп, щото предния кмет ДАП-аджия беше мега злекс
Обществения транспорт в Бургас е на ниво благодарение на кмета и ГЕРБ .Естествено че трябва да се плаща. Иначе ще стане като едно време - билетчето шест стотинки и по двеста говеда в икаруса.
Ауу, Драгнев е пропуснал да спомене цените на горивата (които реално са по-ниски от преди 7 години), пропуснал е и увеличението на заплатите и осигуровките. Но най-вече е пропуснал да спомене, че заетостта на автобусите е само 30% (това го каза на сесия на Общински съвет, не си го измислям) и затова искат увеличението. А заетостта е толкова ниска благодарение на Момата и неговия отбор от крадци, които из*раха най-скапаната траспортна схема на света и върнаха хората по колите. Учете се от Митю Момата как да разсипете истинска работеща транспортна схема и да докарате траспортна фирма до фалит. И то само защото не крадат умерено, а нагло...
21492 € - средна основна заплата 10 € на час - средна почасова надница 509 € - среден бонус Това е с 9% по-високо заплащане (+1.845 €) от средната заплата на шофьор на автобус в Гърция. Начинаещ шофьор (1-3 години трудов стаж) получава средна заплата от 15867 €. Шофьор с 8+ години трудов стаж получава средна заплата от 26046 €.
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
Нормално, не може хем да има хубави автобуси, хем поддръжката им да е на ниво, и хем билета да е на смешна цена. Единия вариант билета да поскъпне, другия е да се дотира транспорта от общинския бюджет. Определено първия вариант е за предпочитане, така разходите ще са за тези, които ползват услугата, а не за всички.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Явно повечето коментатори не знаят нищо за Бургас. Въпрос: Защо преди не се включваха климатиците? Отговор: Нямаше климатици Не знам и в София да има. В Бургас във всеки автобус има кондуктор. Удобство за пътниците и висока събираемост при пътуванията. На практика няма гратисчии. Случвало ми се е в София да искам да си купя билет и на спирката да не продават, а шофьорът да няма. Ставам нарушител по принуда. Новите линии са още непознати и не са добре синхронизирани. Нагласяват ги в движение. Но бързите линии са чести, спират на по-малко места без да затрудняват пътниците и са наистина по-бързи от колкото бяха. В Бургас в рамките на 40 минути можеш да смениш колкото искаш автобуси с един електронен билет. Има електронни билети, което е добра система. Удобна е. Щом не ви се идва в Бургас стойте си в София и пътувайте в Икарус за 1.60. Тук направиха пълна подмяна на автобусният парк. По-скъпо става от това, което беше, но всичко си има цена. При по-добра услуга цената е по-висока. При вас цената се вдигна, а услугата е на същото, даже и по-ниско ниво. Освен метрото друг удобен и качествен транспорт в София не знам. А кметът може да е от ГЕРБ но е КМЕТ. Хората го избраха с 80% на последните избори. За общинските съветници процентът беше под 50. Това ясно говори, че много хора са гласували за г-н Димитров, защото е кмет на високо ниво. Не защото е в ръководството на ГЕРБ.
Нормално, не може хем да има хубави автобуси, хем поддръжката им да е на ниво, и хем билета да е на смешна цена. Единия вариант билета да поскъпне, другия е да се дотира транспорта от общинския бюджет. Определено първия вариант е за предпочитане, така разходите ще са за тези, които ползват услугата, а не за всички.
Кое е нормалното, това че автобусите бяха евро-подарък за 150 милиона и не са купувани с общински пари. Колко трябва да стане билета, когато общината трябва да си подмени сама автопарка? Какво нормално виждаш в това общината да прави спирки за по 60 000лв бройката. Какво нормално има общината да купува нови скъпи съчленени автобуси за 10 милиона лева, които да се движат полупразни до едно село от 2 хил. души, което беше набедено за квартал и се намира на 20км от Бургас. Нормално ли е пътниците в тези автобуси за 10 милиона намиращи се на 20км от града да плащат цената на градско билетче?Направиха го само за да може кмета да каже, че е първия подменил всички автобуси с нови. А общината имаше достатъчно останали стари автобуси, които можеше да пусне по тази нерентабилна селска линия. Какво нормално има да се промени цялата работеща транспортна схема с много по-неудобна и ГУБЕЩА за да оправдаят евросредствата от 150 милиона. Да накарат хората в малкия Бургас , да висят по спирки сменяйки два автобуса за кратки разстояния, да пътуват двойно по-дълго време от преди а новата автобусна линия да я наричат - бърза. Какво нормално има да изтече гаранционния срок на автобусите купени с подарени от Европа пари а още да не е въведена дори системата за таксуване, която е основна част от проекта. Всички тези допълнителни разходи ще костват на жителите на Бургас повече пари а дългосрочно общинската фирма се обрича да бъде губеща.
И 5 лв. ще станат билетчетата в Бургас. Защото от ж.п. гарата до Славейков (около 5 км. и автобусите почти пълни) билетчето е 1 лев. От същата ж.п. гара до най-новия квартал (?) Рудник - 20 км. билет 1 лв. Бургас - квартал (?) Банево - 15 км. билет 1 лв. Бургас - квартал (?) Горно Езерово - 10 км. билет 1 лв. Бургас - квартал (?) Крайморие - 9 км. билет 1 лв. Бургас - квартал (?) Долно Езерово - 9 км. билет 1 лв. да не говорим за безумната транспортна схема, при която автобусите безумно се шматкат, дублират се и повечето пътуват полупразни....
А автобус на 400 000 км пробег си е практически нов! Добре поддържани минават пооне по милион километра
Явно повечето коментатори не знаят нищо за Бургас. Въпрос: Защо преди не се включваха климатиците? Отговор: Нямаше климатици Не знам и в София да има. В Бургас във всеки автобус има кондуктор. Удобство за пътниците и висока събираемост при пътуванията. На практика няма гратисчии. Случвало ми се е в София да искам да си купя билет и на спирката да не продават, а шофьорът да няма. Ставам нарушител по принуда. Новите линии са още непознати и не са добре синхронизирани. Нагласяват ги в движение. Но бързите линии са чести, спират на по-малко места без да затрудняват пътниците и са наистина по-бързи от колкото бяха. В Бургас в рамките на 40 минути можеш да смениш колкото искаш автобуси с един електронен билет. Има електронни билети, което е добра система. Удобна е. Щом не ви се идва в Бургас стойте си в София и пътувайте в Икарус за 1.60. Тук направиха пълна подмяна на автобусният парк. По-скъпо става от това, което беше, но всичко си има цена. При по-добра услуга цената е по-висока. При вас цената се вдигна, а услугата е на същото, даже и по-ниско ниво. Освен метрото друг удобен и качествен транспорт в София не знам. А кметът може да е от ГЕРБ но е КМЕТ. Хората го избраха с 80% на последните избори. За общинските съветници процентът беше под 50. Това ясно говори, че много хора са гласували за г-н Димитров, защото е кмет на високо ниво. Не защото е в ръководството на ГЕРБ.
О много добре знаем какво се случва в Бургас и същото говорехме докато се случваше. Услугата в София била на по-ниско ниво? Така може да е само в празната ти, зомбирана и натъпкана с общински опорни точки глава! Нямало било климатици преди - ЛЪЖА Нямало било климатици в автобусите в София - отново ЛЪЖА Всичко в поста ти са лъжи изсмукани от пръста. В София за твоя информация билета реално е 1.20лв. Това е цената при покупка на талон с 10 билета или си заредиш електронния носител с 10 кредита за пътуване. Толкова струва на хората, които не използват годишни или месечни карти а такива използват почти всички в София. За разлика от бургаския общински транспорт, този в София е използваем. В Бургас дори и абонаментните карти са по-скъпи от тези в София. На какво отгоре? За смешните бургаски разстояние карат хората да сменят 2 автобуса и да плащат, колкото в много по-големи градове.
Ауу, Драгнев е пропуснал да спомене цените на горивата (които реално са по-ниски от преди 7 години), пропуснал е и увеличението на заплатите и осигуровките. Но най-вече е пропуснал да спомене, че заетостта на автобусите е само 30% (това го каза на сесия на Общински съвет, не си го измислям) и затова искат увеличението. А заетостта е толкова ниска благодарение на Момата и неговия отбор от крадци, които из*раха най-скапаната траспортна схема на света и върнаха хората по колите.Учете се от Митю Момата как да разсипете истинска работеща транспортна схема и да докарате траспортна фирма до фалит. И то само защото не крадат умерено, а нагло...
—цитат от коментар 13 на CINZANO - оправете си сайта!
Прав си за съжаление, бях чувал за тази схема за интегриран транспорт, надявах се че е за добро, оказа се страшно неудобна. Изпотроших си краката това лято ходейки пеша вместо тези неудобни маршрути.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 НеутралноПри ГЕРБ е така !!! и там ще стане по-евтино с кола. Добре, че има бриз но все пак ...
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!gembirdkz
Рейтинг: 523 Неутралноа само включването на климатици в автобусите води до разход от 35 хил. лв. на месец
Интересното е,до сега не е ли трябвало да има климатична с-ма или просто е спестяване и сега е станала задължителна.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#2] от "gembirdkz":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Добре, че не казал за гумите и за горивото(което е доста по-евтино) !!!
ГЕРБ, сър !!!
nvn
Рейтинг: 8 Неутралновсъщност увеличението е с почти 50% , в буса от 1 на 1.50, предплатени в карта от 0.90 на 1.30
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#4] от "nvn":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!честита Коледа на бургазлии от ГЕРБ !
Aham Brahmasmi
Рейтинг: 229 ВеселоНяма да ходим на море догодина.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 ВеселоДо коментар [#6] от "Shankara":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не там.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2001 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Стааршинка,айде да не вдигаме само лозунги!Провери колкосртува билета за гр.транспорт в Атина,Белград...да не ти казвам колко струва в Германия или в братска Дания!!За 0,50евро цента не можеш да се возиш почти никъде.Системите навсякъде са обвързани с разходите...като искаш безплатен рейс,тичай в Пхенян
whitemare
Рейтинг: 1151 НеутралноВ Бургас поне транспорта им е нов. Тук в София над 80% са абсолютни трошки, за които плащаме незаконната цена от 1.6 лв. И като искам да ми напишат акт, отказват контролите и ми пишат фиш за 40 лева, който не може да се обжалва в съда. Ай сктр
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациnvn
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "Messerschmitt":
не знам дали си запознат с транпортната схема на Бс, но е /беше/ доста лесна за обслужване.. общо взето 3 главни линии.
сега се изпукаха доста пари, но ефекта е доста спорен, а масрафа тепърва ще се плаща.
За съжаление поредното доказателство, чè не можем да правим качествени и полезни решения/проекти.
п.с. коментара ми няма нищо общо с герб-шмерб или бсп, щото предния кмет ДАП-аджия беше мега злекс
boris
Рейтинг: 506 НеутралноОбществения транспорт в Бургас е на ниво благодарение на кмета и ГЕРБ .Естествено че трябва да се плаща. Иначе ще стане като едно време - билетчето шест стотинки и по двеста говеда в икаруса.
https://www.youtube.com/watch?v=quPgplfhKbYneut
Рейтинг: 506 НеутралноЧестито на бургазлии!
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restCINZANO
Рейтинг: 550 ГневноАуу, Драгнев е пропуснал да спомене цените на горивата (които реално са по-ниски от преди 7 години), пропуснал е и увеличението на заплатите и осигуровките. Но най-вече е пропуснал да спомене, че заетостта на автобусите е само 30% (това го каза на сесия на Общински съвет, не си го измислям) и затова искат увеличението. А заетостта е толкова ниска благодарение на Момата и неговия отбор от крадци, които из*раха най-скапаната траспортна схема на света и върнаха хората по колите.
Мома, събори Альошата!Учете се от Митю Момата как да разсипете истинска работеща транспортна схема и да докарате траспортна фирма до фалит. И то само защото не крадат умерено, а нагло...
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 НеутралноДо коментар [#8] от "Messerschmitt":
В Русия съм! В Русия съм!А колко са заплатите в гореизброените страни?
Колко взема един шифьор в градскя транспорт например?
Over
Рейтинг: 506 НеутралноВреме е такситата също да поскъпат, не зная защо се бавят.
CINZANO
Рейтинг: 550 НеутралноДо коментар [#15] от "Over":
Мома, събори Альошата!А и те се напъват, сега искат минималната цена на километър да стане 1 лв.
kapitan_laino
Рейтинг: 948 НеутралноЦената за пътуване с нощната линия, която се движи след полунощ, става 2 лв.
----------
Поне имат нощна линия. В София явно нощен живот не съществува.
baba_zozolana
Рейтинг: 782 ВеселоДо коментар [#14] от "Веселин Дечев":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Ето го и отговорът: https://goo.gl/GtWQ3z
21492 € - средна основна заплата
10 € на час - средна почасова надница
509 € - среден бонус
Това е с 9% по-високо заплащане (+1.845 €) от средната заплата на шофьор на автобус в Гърция.
Начинаещ шофьор (1-3 години трудов стаж) получава средна заплата от 15867 €. Шофьор с 8+ години трудов стаж получава средна заплата от 26046 €.
today
Рейтинг: 1287 НеутралноНормално, не може хем да има хубави автобуси, хем поддръжката им да е на ниво, и хем билета да е на смешна цена. Единия вариант билета да поскъпне, другия е да се дотира транспорта от общинския бюджет. Определено първия вариант е за предпочитане, така разходите ще са за тези, които ползват услугата, а не за всички.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Димитър Димов
Рейтинг: 451 НеутралноЯвно повечето коментатори не знаят нищо за Бургас. Въпрос: Защо преди не се включваха климатиците? Отговор: Нямаше климатици Не знам и в София да има. В Бургас във всеки автобус има кондуктор. Удобство за пътниците и висока събираемост при пътуванията. На практика няма гратисчии. Случвало ми се е в София да искам да си купя билет и на спирката да не продават, а шофьорът да няма. Ставам нарушител по принуда. Новите линии са още непознати и не са добре синхронизирани. Нагласяват ги в движение. Но бързите линии са чести, спират на по-малко места без да затрудняват пътниците и са наистина по-бързи от колкото бяха. В Бургас в рамките на 40 минути можеш да смениш колкото искаш автобуси с един електронен билет. Има електронни билети, което е добра система. Удобна е. Щом не ви се идва в Бургас стойте си в София и пътувайте в Икарус за 1.60. Тук направиха пълна подмяна на автобусният парк. По-скъпо става от това, което беше, но всичко си има цена. При по-добра услуга цената е по-висока. При вас цената се вдигна, а услугата е на същото, даже и по-ниско ниво. Освен метрото друг удобен и качествен транспорт в София не знам. А кметът може да е от ГЕРБ но е КМЕТ. Хората го избраха с 80% на последните избори. За общинските съветници процентът беше под 50. Това ясно говори, че много хора са гласували за г-н Димитров, защото е кмет на високо ниво. Не защото е в ръководството на ГЕРБ.
Димитър Димовtri
Рейтинг: 451 НеутралноКое е нормалното, това че автобусите бяха евро-подарък за 150 милиона и не са купувани с общински пари. Колко трябва да стане билета, когато общината трябва да си подмени сама автопарка?
Какво нормално виждаш в това общината да прави спирки за по 60 000лв бройката.
Какво нормално има общината да купува нови скъпи съчленени автобуси за 10 милиона лева, които да се движат полупразни до едно село от 2 хил. души, което беше набедено за квартал и се намира на 20км от Бургас. Нормално ли е пътниците в тези автобуси за 10 милиона намиращи се на 20км от града да плащат цената на градско билетче?Направиха го само за да може кмета да каже, че е първия подменил всички автобуси с нови. А общината имаше достатъчно останали стари автобуси, които можеше да пусне по тази нерентабилна селска линия.
Какво нормално има да се промени цялата работеща транспортна схема с много по-неудобна и ГУБЕЩА за да оправдаят евросредствата от 150 милиона. Да накарат хората в малкия Бургас , да висят по спирки сменяйки два автобуса за кратки разстояния, да пътуват двойно по-дълго време от преди а новата автобусна линия да я наричат - бърза.
Какво нормално има да изтече гаранционния срок на автобусите купени с подарени от Европа пари а още да не е въведена дори системата за таксуване, която е основна част от проекта.
Всички тези допълнителни разходи ще костват на жителите на Бургас повече пари а дългосрочно общинската фирма се обрича да бъде губеща.
serafin
Рейтинг: 876 НеутралноИ 5 лв. ще станат билетчетата в Бургас.
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисияЗащото от ж.п. гарата до Славейков (около 5 км. и автобусите почти пълни) билетчето е 1 лев.
От същата ж.п. гара до най-новия квартал (?) Рудник - 20 км. билет 1 лв.
Бургас - квартал (?) Банево - 15 км. билет 1 лв.
Бургас - квартал (?) Горно Езерово - 10 км. билет 1 лв.
Бургас - квартал (?) Крайморие - 9 км. билет 1 лв.
Бургас - квартал (?) Долно Езерово - 9 км. билет 1 лв.
да не говорим за безумната транспортна схема, при която автобусите безумно се шматкат, дублират се и повечето пътуват полупразни....
А автобус на 400 000 км пробег си е практически нов! Добре поддържани минават пооне по милион километра
serafin
Рейтинг: 876 НеутралноДо коментар [#21] от "tri":
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Сега прочетох коментара Ви и съм напълно съгласен с Вас!
По-горе поставих разстоянията.
tri
Рейтинг: 451 НеутралноО много добре знаем какво се случва в Бургас и същото говорехме докато се случваше.
Услугата в София била на по-ниско ниво? Така може да е само в празната ти, зомбирана и натъпкана с общински опорни точки глава!
Нямало било климатици преди - ЛЪЖА
Нямало било климатици в автобусите в София - отново ЛЪЖА
Всичко в поста ти са лъжи изсмукани от пръста.
В София за твоя информация билета реално е 1.20лв. Това е цената при покупка на талон с 10 билета или си заредиш електронния носител с 10 кредита за пътуване. Толкова струва на хората, които не използват годишни или месечни карти а такива използват почти всички в София. За разлика от бургаския общински транспорт, този в София е използваем. В Бургас дори и абонаментните карти са по-скъпи от тези в София. На какво отгоре?
За смешните бургаски разстояние карат хората да сменят 2 автобуса и да плащат, колкото в много по-големи градове.
Дундурук
Рейтинг: 398 НеутралноДо коментар [#8] от "Messerschmitt":
Бургас .... Атина, Белград, Германия, Дания? Муахахахахахахаха, между двата най-далечни края на Бургас няма 10 км бе.
canuck99
Рейтинг: 932 НеутралноПрав си за съжаление, бях чувал за тази схема за интегриран транспорт, надявах се че е за добро, оказа се страшно неудобна. Изпотроших си краката това лято ходейки пеша вместо тези неудобни маршрути.
DDR
Рейтинг: 2245 НеутралноГолемо сиромахомилство е налегнало някои съфорумци.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?