Зоните за паркиране, каквото и да е, създават ред, но трябва да им се разширят часовете като се обхване и вечерта до 22ч. и да важи целия уикенд, иначе се губи не малка част от ефекта.
Приходите към общината не е най-важното.Активната дейност е до към 20:00.След това тази зона може да няма платен статут.За почивните дни-събота и неделя е разбиераемо защо не е необходимо.За големи събития-24 Май и т.н. дори цената може да бъде увеличена двойно.Средствата да отиват към фонд "Просвета"
По-добре късно, отколкото никога. Дори на закалените и видяли какво ли не софийски автоталибани им замръзва пикнята, когато трябва да паркират във Варна. 2-3 години шофиране в морската столица води до безвъзвратни ментални уврежания.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Ами ще пътуваш с градския транспорт, човеко от Добрич или село Звездица. Нали бяхте много бедни а все с колите пътувате ;) Автобусите във Варна са с 5-10 пътника в пиковите часове, а всеки в автомобилите пътува сам. После реват че имало задръствания :)
Кой да плати земята за нови обществени паркинги? Това са много милиони, а по-добре да отидат за друго - детски градини, за бедни и гладни, за раково болни, нали ? Вози се на автобус, няма да пострадаш.
Напротив, приходите към Общината са най-важни, защото ние живеем в тази община. Щом не си съгласен да плащаш - отивай в Сахара, брат, там няма такси за паркиране ;)
Гражданите, живеещи в обхвата на синята зона си избират една от 4-те подзони и плащат по 5 лв. на месец или по 55 лв. на година за първи автомобил и двойни цени за 2-ри (не знам за 3-ти колко е). Таксата не гарантира място. Няма стикер, к' да се залепва на колата. Вкарва се номера на колата в информационната система и при проверка в усторйствата се вижда за коя подзона си и за кой период си платил. Ако всичко е изрядно може да се си стоиш паркиран без ограничения във времето (правилото за 3-те часа не важи).
Никой не е длъжен да ни осигурява място за паркиране. Това си е проблем на собственика на колата. Всяко семейство във Варна има по 2-3 коли, как искате да има паркинги като града е строен през комунизма, а тогава колите бяха малко ?
До коментар [#3] от "mitko11": Плащат 5 лв / месец за кола, 10 лв за 2-ра Фирмите наематели - 150 лв / месец за кола - който не му отърва да ходи в Бизнес парка - и без това е празен ...
Е,те това и аз питам,ама...Такава хвалипръцковщина да пътува само шофьора на колата. По един човек в кола и псувня,че са се задръстили по пътя. Простотия на куб.
До коментар [#1] от "Kamen Iliev":Ами ще пътуваш с градския транспорт, човеко от Добрич или село Звездица.Нали бяхте много бедни а все с колите пътувате ;)Автобусите във Варна са с 5-10 пътника в пиковите часове, а всеки в автомобилите пътува сам. После реват че имало задръствания :)
В пиковите часове автобусите не са празни, явно толкова си се качвал и ти. Пробвай да се качиш в 148 наобяд дето върви на 10 мин. Автобусния транспорт във Варна е някаква пародия и като линии и като таксуване. Карта за всички линии струва колкото в Париж.
По-добре късно, отколкото никога. Дори на закалените и видяли какво ли не софийски автоталибани им замръзва пикнята, когато трябва да паркират във Варна. 2-3 години шофиране в морската столица води до безвъзвратни ментални уврежания.
Преди живях във Варна, до Макдоналдса на Севастопул. Отпред още беше уличка, а не пешеходна зона, в икономето се играеше стрийтбол, сладоледите Делта бяха върха, а Кабакум беше чист плаж без навлици. Та станах на 18, купих си кола и я паркирах пред нас ( сега там е събуей ). Е, за 3 месеца така се научих да я паркирам, вадя и излизам през прозореца, че не е истина. Верно всеки си мисли, че е най-добрия в секса и паркирането, но не мога да се сетя за по-голяма школовка от паркирането на Сливница по онова време.
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
по неизвестни причини инвеститорите и общината не намирали икономическа мотивация в подобно начинание. Не намират и смисъл да изискват гаражи в новопостроените жилища. Само магазинчета...
“санкцията за премахването им е 20 лв. съгласно наредба на общинския съвет във Варна.“
“След края на работното време на синята зона автомобилите с неплатена такса за престой ще бъдат репатрирани“
Някаква тъпотия виждам тука:
1. Във Варна има 1-2 паяка, което означава, че целодневно паркиране ще струва приличните 20лв., защото може и да не дойде ред да те репатрират 2. Ако репатрирането е след работно време, КОГАТО НЯМА СИНЯ ЗОНА, как ще разберат дали все още съм в нарушение или съм си преместил автомобила някъде другаде в тази зона? Или ще го снимат и после ще ме търсят из улиците?
Не съм против Синята зона, но умниците нагоре, дето съветват да се пътува с автобус, явно не разбират, че в центъра на Варна не живеят толкова хора, колкото през деня е бизнес и административен център, където много хора би трябвало да идват, свършват си работата и да заминават. Може би трябва да пътуват с автобуси тези ,които работят целодневно там и паркират целодневно, или да им се изградят паркинги за по-дълъг престой. Ако яко раздадат права на живеещите, ограничат местата за паркиране ( защото засега ги разчертават неефективно) , създадат неудобства на целодневно работещите в района и краткосрочно идващите по служба, файдата само ще е за тези, дето събират паричките.
приходите в общината във Варна нямат никакво значение за гражданите ,защото и сега се събират милиони и се харчат за нищо ,тоест крадат се ,последните многомилионни проекти показват ясно това .Тъй като от 6 години съм данъкоплатец в тази община и вече близо 5000-6000 лв са ми данъците към нея , мога да кажа ,че абсолютно нищо не е направено например в квартала ,в който имам щастието да съм жител ,няма асфалтирани улици ,едни еднолентови макадами ,огради до кръстовищата , липса на видимост ,липса на какъвто и да е ред или улични граници ,всеки си преградил или сложил оградата където си иска , не могат да се разминат 2 коли, липса на сметоизвозване , на знаци ,на регулиране ,пълна анархия ,ама са много точни в събирането на парите на хората ,уж като за първа степен вилна зона с всички екстри ,това е единствената безхаберна община , в която няма елементарни условия , да си паркираш колата , да минеш до дома си безпрепятствено ,а ,че движението е ужасно натоварено ,особено лятото ,вече се усеща , апропо , в следващите години ,освен проекта на бул Левски ,нищо няма да се промени явно ,а и бул ,който иначе трябваше да е свършен след месец ,е наникъде .
И за какъв чеп ти е този паркинг?! Досегашните платени паркинги стояха празни. И продължават да стоят. Сигурен съм, че не ти трябва нов паркинг, а с подобен въпрос се опитваш да сподавиш вътрешната си съпротива срещу принципа плащаш-ползваш.
Аз пътувам от едно подобно на Звездица място. Ще се учудиш колко много хора ползват автомобил до първата спирка на автобусите. Притеснителното е, че общината с грандиозен размах и много малко мисъл и организация, както в последните години вършат всичко, имат намерение да променят "транспортната схема". И ако до сега можеше да стигнеш с един автобус от единия край на града до другия, то в бъдеще ще ти се налага да сменяш 1-2 автобуса. Което обезсмисля оставянето на автомобила на първа спирка. Поне ни успокояват, че ще става с едно таксуване. Съдейки по въвеждането на "билетната система" ( друг термин дъвка на общинските деятели), аз се надявам, че още няколко години ще ползваме утвърдените от години линии.
:) :) :) Извинявай, но никой не те е бил да си купуваш имот в Бриз. И преди да си го купиш беше такъв. Да си гледал като купуваш, а не да си бързал, защото другите купуват там. Но съм напълно съгласен да плащате данъци според състоянието на квартала.
Най-накрая, в средата на 2018 голям туристически град въвежда "синя зона"?! Бива бюрокрация в тази Община, бива корупция, бива некадърност, но чак пък толкова?!
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
...Кой да плати земята за нови обществени паркинги?Това са много милиони, а по-добре да отидат за друго - детски градини, за бедни и гладни, за раково болни, нали ?Вози се на автобус, няма да пострадаш.
Паркингите в центъра на Варна са все служебни - до Общината се ползва от общинските чиновници, зад съда - от работещите във ВОС. Т.е. остава само Дупката. Общинските чиновници са за да решават проблемите на града, а не да мародерстват. Защо тези пе.ера.и разрешават строителство на 7-8 етажни блокове в центъра в улички широки 6 м с 4-5 паркоместа? Трябва да си и извратено мислене, за да узаконяваш подобна простащина!
И за какъв чеп ти е този паркинг?! Досегашните платени паркинги стояха празни. И продължават да стоят. Сигурен съм, че не ти трябва нов паркинг, а с подобен въпрос се опитваш да сподавиш вътрешната си съпротива срещу принципа плащаш-ползваш.
Не се сещам за платен паркинг в центъра (освен дупката и няколко места в Комфорт).
А че трябва да се плаща - това е логично! Всичко що е безплатно е боклучаво, включ. и автомагистралите. Друга тема е как да се определят таксите, и по какво направление заминават. Но пък е.ах ти простаците с Кайен, паркирани по тротоарите!
Всъщност има достатъчно паркинги, както писах. Просто трябва малко повече практика в използването им. Паркингът на общината отдавна не е за общински служители. Мисля, че беше 2 лева и всеки следващ час по левче. Често няма места, но май хората наистина паркират за кратко и често има чакащи за влизане автомобили. Срещу общината също има подземен частен паркинг. На Мусала също има платен паркинг. 2 лева. По ул. Преслав. Там можеш и половин час за 50 стотинки. Но често няма места. Подозирам, че служителите на областна администрация злоупотребяват. По ул. Русе. До печатницата има общински платен паркинг. На гарата има паркинг. Там поти винаги е празно. На морска гара. На Фестивалния има паркинг. На Спортна зала. В Окръжна болница. Паркинг няма за свикналите да паркират пред входа на мястото където отиват. На паркинга на хотел Одесос пускат/пускаха коли. Преди на мястото на поредната грозна сграда на Дидо Дънката зад ФК имаше частен паркинг.
ако имат гараж, паркират в него, ако не плащат 5 лв месечно. И 5 лв ли не може да отдели? Аман от въшльовци, дето тук и лев не искат да платят, а планират живот в Люксевбург или Германия!
"В пиковите часове автобусите не са празни, явно толкова си се качвал и ти. Пробвай да се качиш в 148 наобяд дето върви на 10 мин."
Точно това щях да кажа и аз! 148 след 5 часа е нещо страховито. Въпреки че пускат големи автобуси са претъпкани и вратите едва се затварят. Който не вярва, значи не се е возил на градски транспорт от много години!
Направиха един платен паркинг на мястото на Картофената къща до кантората на Маджунова.
Има и още един, който е по-стар, близо до Музикалното. И разбира се паркинга на ФК.
Обаче това е много малко паркинг, особено за нас целогодишно работещите в района, за които няма много алтернативи за прихвижване. Аз съм късметлийка, че ходя пеша на работа, но живеещите например нагоре във Виница (не до самия път) и в Кайсиева например... какво правят те?
Честна дума, никога не със се сещал за паркинга на Мусала, може би защото не е голям. Паркингът на Морска гара е за ползващите тамошните ресторанти, иначе е прекалено далеч от центъра. Сещам се срещу Общината за офис сградата на Комфорт, която първоначално щеше да е многоетажен паркинг, но впоследствие нещата се промениха, и вероятно много от работещите там ползват съседните улички. Проблем са новите блокове в центъра със символичния брой паркоместа, или изобщо без.
До коментар [#32] ...Аз съм късметлийка, че ходя пеша на работа, но живеещите например нагоре във Виница (не до самия път) и в Кайсиева например... какво правят те?
Какво ще правят ли? Ще поставят проблемите си пред Общината и Кметствата! Ония тепигьози не са там само за да глобяват и да вземат подкупи, а най-вече да решават проблемите на града. По алея І има повече коли от паркираните на Вапцаров пред Областната управа, а морето не се вижда от построените "временни" обекти. Класифицирана информация ще е къде отива канализацията на заведенията.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Kamen Iliev
Рейтинг: 51 НеутралноЗоните за паркиране, каквото и да е, създават ред, но трябва да им се разширят часовете като се обхване и вечерта до 22ч. и да важи целия уикенд, иначе се губи не малка част от ефекта.
outside
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#1] от "Kamen Iliev":
?
Това не го разбрах... Как така до 22?
Да няма и карти по местоживеене, тогава викам аз! :)
mitko11
Рейтинг: 2888 ВеселоА какво правят собствениците на жилища, живеещи в синята зона?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовsamurai11
Рейтинг: 525 НеутралноДо коментар [#1] от "Kamen Iliev":
Приходите към общината не е най-важното.Активната дейност е до към 20:00.След това тази зона може да няма платен статут.За почивните дни-събота и неделя е разбиераемо защо не е необходимо.За големи събития-24 Май и т.н. дори цената може да бъде увеличена двойно.Средствата да отиват към фонд "Просвета"
alray
Рейтинг: 476 НеутралноА питам аз ЕДИН обществен паркинг направиха ли в тази зона освен този на Морска гара, кийти е по проект
cinik
Рейтинг: 2274 НеутралноПо-добре късно, отколкото никога. Дори на закалените и видяли какво ли не софийски автоталибани им замръзва пикнята, когато трябва да паркират във Варна. 2-3 години шофиране в морската столица води до безвъзвратни ментални уврежания.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "mop36557620
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#1] от "Kamen Iliev":
Ами ще пътуваш с градския транспорт, човеко от Добрич или село Звездица.
Нали бяхте много бедни а все с колите пътувате ;)
Автобусите във Варна са с 5-10 пътника в пиковите часове, а всеки в автомобилите пътува сам. После реват че имало задръствания :)
mop36557620
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#5] от "alray":
Кой да плати земята за нови обществени паркинги?
Това са много милиони, а по-добре да отидат за друго - детски градини, за бедни и гладни, за раково болни, нали ?
Вози се на автобус, няма да пострадаш.
mop36557620
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#4] от "samurai11":
Напротив, приходите към Общината са най-важни, защото ние живеем в тази община.
Щом не си съгласен да плащаш - отивай в Сахара, брат, там няма такси за паркиране ;)
kamenof
Рейтинг: 307 НеутралноГражданите, живеещи в обхвата на синята зона си избират една от 4-те подзони и плащат по 5 лв. на месец или по 55 лв. на година за първи автомобил и двойни цени за 2-ри (не знам за 3-ти колко е). Таксата не гарантира място. Няма стикер, к' да се залепва на колата. Вкарва се номера на колата в информационната система и при проверка в усторйствата се вижда за коя подзона си и за кой период си платил. Ако всичко е изрядно може да се си стоиш паркиран без ограничения във времето (правилото за 3-те часа не важи).
mop36557620
Рейтинг: 294 НеутралноНикой не е длъжен да ни осигурява място за паркиране. Това си е проблем на собственика на колата.
Всяко семейство във Варна има по 2-3 коли, как искате да има паркинги като града е строен през комунизма, а тогава колите бяха малко ?
Пламен Михайлов
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#3] от "mitko11": Плащат 5 лв / месец за кола, 10 лв за 2-ра
artmosphereФирмите наематели - 150 лв / месец за кола - който не му отърва да ходи в Бизнес парка - и без това е празен ...
Petia Nikolova
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#7] от "mop36557620":
Е,те това и аз питам,ама...Такава хвалипръцковщина да пътува само шофьора на колата. По един човек в кола и псувня,че са се задръстили по пътя. Простотия на куб.
Su
Рейтинг: 8 НеутралноВ пиковите часове автобусите не са празни, явно толкова си се качвал и ти. Пробвай да се качиш в 148 наобяд дето върви на 10 мин. Автобусния транспорт във Варна е някаква пародия и като линии и като таксуване. Карта за всички линии струва колкото в Париж.
mop36557620
Рейтинг: 294 НеутралноПич, аз ползвам такси, така ми е удобно, но автобусите във Варна са чисти, климатизирани и празни - всеки ден виждам това ;)
The Island
Рейтинг: 293 НеутралноЕто това е един начин за създаване на нови работни места.
Archer
Рейтинг: 1199 НеутралноПреди живях във Варна, до Макдоналдса на Севастопул. Отпред още беше уличка, а не пешеходна зона, в икономето се играеше стрийтбол, сладоледите Делта бяха върха, а Кабакум беше чист плаж без навлици. Та станах на 18, купих си кола и я паркирах пред нас ( сега там е събуей ). Е, за 3 месеца така се научих да я паркирам, вадя и излизам през прозореца, че не е истина. Верно всеки си мисли, че е най-добрия в секса и паркирането, но не мога да се сетя за по-голяма школовка от паркирането на Сливница по онова време. Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
Роси
Рейтинг: 8049 НеутралноА дето един час не можеш да се измъкнеш от града, защото се строи някаква спорна улица, която ще минава през стадиона?
historama
Рейтинг: 684 Неутралнопо неизвестни причини инвеститорите и общината не намирали икономическа мотивация в подобно начинание. Не намират и смисъл да изискват гаражи в новопостроените жилища. Само магазинчета...
happystory
Рейтинг: 289 НеутралноВарна трябва да стане поне 1 милион човека. Тогава БВП-то на БГ ще се удвои.
pinoccio
Рейтинг: 243 НеутралноОще една черна дупка за източване на парите на варненици. Ще събират, а мангите ще изчезват както в София. Басирам се, че ще е на загуба синята зона.
Дундурук
Рейтинг: 405 Неутрално“санкцията за премахването им е 20 лв. съгласно наредба на общинския съвет във Варна.“
“След края на работното време на синята зона автомобилите с неплатена такса за престой ще бъдат репатрирани“
Някаква тъпотия виждам тука:
1. Във Варна има 1-2 паяка, което означава, че целодневно паркиране ще струва приличните 20лв., защото може и да не дойде ред да те репатрират
2. Ако репатрирането е след работно време, КОГАТО НЯМА СИНЯ ЗОНА, как ще разберат дали все още съм в нарушение или съм си преместил автомобила някъде другаде в тази зона? Или ще го снимат и после ще ме търсят из улиците?
Дундурук
Рейтинг: 405 НеутралноНе съм против Синята зона, но умниците нагоре, дето съветват да се пътува с автобус, явно не разбират, че в центъра на Варна не живеят толкова хора, колкото през деня е бизнес и административен център, където много хора би трябвало да идват, свършват си работата и да заминават. Може би трябва да пътуват с автобуси тези ,които работят целодневно там и паркират целодневно, или да им се изградят паркинги за по-дълъг престой. Ако яко раздадат права на живеещите, ограничат местата за паркиране ( защото засега ги разчертават неефективно) , създадат неудобства на целодневно работещите в района и краткосрочно идващите по служба, файдата само ще е за тези, дето събират паричките.
Nikoi
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#9] от "mop36557620":
приходите в общината във Варна нямат никакво значение за гражданите ,защото и сега се събират милиони и се харчат за нищо ,тоест крадат се ,последните многомилионни проекти показват ясно това .Тъй като от 6 години съм данъкоплатец в тази община и вече близо 5000-6000 лв са ми данъците към нея , мога да кажа ,че абсолютно нищо не е направено например в квартала ,в който имам щастието да съм жител ,няма асфалтирани улици ,едни еднолентови макадами ,огради до кръстовищата , липса на видимост ,липса на какъвто и да е ред или улични граници ,всеки си преградил или сложил оградата където си иска , не могат да се разминат 2 коли, липса на сметоизвозване , на знаци ,на регулиране ,пълна анархия ,ама са много точни в събирането на парите на хората ,уж като за първа степен вилна зона с всички екстри ,това е единствената безхаберна община , в която няма елементарни условия , да си паркираш колата , да минеш до дома си безпрепятствено ,а ,че движението е ужасно натоварено ,особено лятото ,вече се усеща , апропо , в следващите години ,освен проекта на бул Левски ,нищо няма да се промени явно ,а и бул ,който иначе трябваше да е свършен след месец ,е наникъде .
sasoss
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#5] от "alray":
И за какъв чеп ти е този паркинг?! Досегашните платени паркинги стояха празни. И продължават да стоят. Сигурен съм, че не ти трябва нов паркинг, а с подобен въпрос се опитваш да сподавиш вътрешната си съпротива срещу принципа плащаш-ползваш.
mitko11
Рейтинг: 2888 ВеселоДо коментар [#24] от "edin drug":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНека да познаем. Квартал "Бриз" до Почивка, където няма канализация, но затова пък непрекъснато се строи. ....
sasoss
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#7] от "mop36557620":
Аз пътувам от едно подобно на Звездица място. Ще се учудиш колко много хора ползват автомобил до първата спирка на автобусите. Притеснителното е, че общината с грандиозен размах и много малко мисъл и организация, както в последните години вършат всичко, имат намерение да променят "транспортната схема". И ако до сега можеше да стигнеш с един автобус от единия край на града до другия, то в бъдеще ще ти се налага да сменяш 1-2 автобуса. Което обезсмисля оставянето на автомобила на първа спирка. Поне ни успокояват, че ще става с едно таксуване. Съдейки по въвеждането на "билетната система" ( друг термин дъвка на общинските деятели), аз се надявам, че още няколко години ще ползваме утвърдените от години линии.
sasoss
Рейтинг: 652 ВеселоДо коментар [#24] от "edin drug":
:) :) :)
Извинявай, но никой не те е бил да си купуваш имот в Бриз. И преди да си го купиш беше такъв. Да си гледал като купуваш, а не да си бързал, защото другите купуват там. Но съм напълно съгласен да плащате данъци според състоянието на квартала.
hamiltonf
Рейтинг: 4568 НеутралноНай-накрая, в средата на 2018 голям туристически град въвежда "синя зона"?! Бива бюрокрация в тази Община, бива корупция, бива некадърност, но чак пък толкова?!
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!boras
Рейтинг: 233 ВеселоСиния период на Варна започва от днес. Ще видим как ще изглежда центъра тези дни. Да ни е честита!!
historama
Рейтинг: 684 НеутралноПаркингите в центъра на Варна са все служебни - до Общината се ползва от общинските чиновници, зад съда - от работещите във ВОС. Т.е. остава само Дупката.
Общинските чиновници са за да решават проблемите на града, а не да мародерстват. Защо тези пе.ера.и разрешават строителство на 7-8 етажни блокове в центъра в улички широки 6 м с 4-5 паркоместа? Трябва да си и извратено мислене, за да узаконяваш подобна простащина!
historama
Рейтинг: 684 НеутралноНе се сещам за платен паркинг в центъра (освен дупката и няколко места в Комфорт).
А че трябва да се плаща - това е логично! Всичко що е безплатно е боклучаво, включ. и автомагистралите. Друга тема е как да се определят таксите, и по какво направление заминават.
Но пък е.ах ти простаците с Кайен, паркирани по тротоарите!
sasoss
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#32] от "historama":
Всъщност има достатъчно паркинги, както писах. Просто трябва малко повече практика в използването им.
Паркингът на общината отдавна не е за общински служители. Мисля, че беше 2 лева и всеки следващ час по левче. Често няма места, но май хората наистина паркират за кратко и често има чакащи за влизане автомобили. Срещу общината също има подземен частен паркинг. На Мусала също има платен паркинг. 2 лева. По ул. Преслав. Там можеш и половин час за 50 стотинки. Но често няма места. Подозирам, че служителите на областна администрация злоупотребяват. По ул. Русе. До печатницата има общински платен паркинг. На гарата има паркинг. Там поти винаги е празно. На морска гара. На Фестивалния има паркинг. На Спортна зала. В Окръжна болница. Паркинг няма за свикналите да паркират пред входа на мястото където отиват. На паркинга на хотел Одесос пускат/пускаха коли. Преди на мястото на поредната грозна сграда на Дидо Дънката зад ФК имаше частен паркинг.
historama
Рейтинг: 684 Неутралноако имат гараж, паркират в него, ако не плащат 5 лв месечно.
И 5 лв ли не може да отдели?
Аман от въшльовци, дето тук и лев не искат да платят, а планират живот в Люксевбург или Германия!
Milva
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#14] от "Су":
I don't want to believe. I want to know."В пиковите часове автобусите не са празни, явно толкова си се качвал и ти. Пробвай да се качиш в 148 наобяд дето върви на 10 мин."
Точно това щях да кажа и аз! 148 след 5 часа е нещо страховито. Въпреки че пускат големи автобуси са претъпкани и вратите едва се затварят. Който не вярва, значи не се е возил на градски транспорт от много години!
sasoss
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#34] от "historama":
А за вторият автомобил плащат астрономическите ...10 лева. Което според мен е нелепо и някак не пасва на самата идея за синя зона.
Milva
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#32] от "historama":
I don't want to believe. I want to know.Направиха един платен паркинг на мястото на Картофената къща до кантората на Маджунова.
Има и още един, който е по-стар, близо до Музикалното. И разбира се паркинга на ФК.
Обаче това е много малко паркинг, особено за нас целогодишно работещите в района, за които няма много алтернативи за прихвижване. Аз съм късметлийка, че ходя пеша на работа, но живеещите например нагоре във Виница (не до самия път) и в Кайсиева например... какво правят те?
historama
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#33] от "sasoss":
Честна дума, никога не със се сещал за паркинга на Мусала, може би защото не е голям. Паркингът на Морска гара е за ползващите тамошните ресторанти, иначе е прекалено далеч от центъра.
Сещам се срещу Общината за офис сградата на Комфорт, която първоначално щеше да е многоетажен паркинг, но впоследствие нещата се промениха, и вероятно много от работещите там ползват съседните улички.
Проблем са новите блокове в центъра със символичния брой паркоместа, или изобщо без.
historama
Рейтинг: 684 НеутралноКакво ще правят ли? Ще поставят проблемите си пред Общината и Кметствата! Ония тепигьози не са там само за да глобяват и да вземат подкупи, а най-вече да решават проблемите на града.
По алея І има повече коли от паркираните на Вапцаров пред Областната управа, а морето не се вижда от построените "временни" обекти. Класифицирана информация ще е къде отива канализацията на заведенията.
sasoss
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#38] от "historama":
Е колко да е далеч?! 10 минути пеша до Катедралата или Общината. Да давам ли пример с паркинги в европейски градове?
Milva
Рейтинг: 627 Разстроено[quote#39:"historama"][/quote]
I don't want to believe. I want to know."Ония тепигьози не са там само за да глобяват и да вземат подкупи, а най-вече да решават проблемите на града. "
С цялото ми уважение към Вас, колега, но въпросните длъжностни лица едва ли на Вашето мнение... :(
Ivan Popov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар #3- ще платят 55 лева за година и в своята подзона ще паркират, където намерят място.
sict
Рейтинг: 406 Неутралноhttps://petel.bg/CHetete-v-Petel--Obshhina-Varna-kaza-na-zhitelite-na-Sv--Nikola-da-premestyat-ogradite-si--inache-prashhat-bageri__271898