Авиокомпания: Плащай, щом си глупав

Авиокомпания: Плащай, щом си глупав

© Reuters



Главният изпълнителен директор на нискобюджетната авиокомпания Ryanair Майкъл О'Лиъри нарече глупава своя клиентка, защото забравила да разпечата предварително бордните карти на семейството си и се наложило да плати допълнително 300 евро, за да се прибере във Великобритания от лятна почивка, пише capital.bg като се позова на публикации в чужди медии. 


Майката на две деца Сузи Маклауд била принудена да плати на летището допълнително по 60 евро за всеки пътуващ с нея, за да прибере семейството си от почивка в Испания. Разстроената жена описала казуса във Facebook и получила над 350 000 "харесвания".


Отговорът на О'Лиъри пред британския "Телеграф" гласял: "Смятаме, че г-жа Маклауд трябва да плати 60 евро за това, че е толкова глупава".  Впоследстие О'Лиъри обяснил, че коментарът му не е бил насочен конкретно към майката, а към клиентите, които не спазват правилата на компанията. "Не съм я наричал глупава, но всички тези пътници, които смятат, че ще променят политиките ни или нашите такси, са глупави", заявил той пред в. Irish Independent.


Според условията на авиопревозвача пътниците му са освободени от таксата, ако се чекират онлайн и принтират бордната си карта. Според О'Лиъри 99.98% от пътниците го правят.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK