Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Честит Национален празник на Германия.Радостта с приятел е двойна

  2. 2 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Сн.17 не ми мяза да е Нойшванщайн.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  3. 3 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Честит празник на обединението на Германия. Галерията е страхотна, приказни замъци.

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    [quote#2:"simval"]Сн.17 не ми мяза да е Нойшванщайн.[/quote]

    Да, определено не е Neuschwanstein, до него няма езеро. Според мен е близкия до него замък Hohenschwangau. Иначе - много хубава галерия!

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#4:"virakocha"]Да, определено не е Neuschwanstein, до него няма езеро. Според мен е близкия до него замък Hohenschwangau[/quote]
    Да, точно така. Снимката е на Хоеншвангау, правена е най-вероятно от някой прозорец на Нойшванщайн

    zenrus.ru
  6. 6 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    Страхотни снимки, красота....

  7. 7 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Чудни замъчета, веднага си набелязах няколко. Много щеше да ме улесни Германския туристически борд, ако беше написал и къде се падат.

  8. 8 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 627 Любопитно

    Сн.17 е на Хоеншвангау, а езерото е Форгензее. Возил съм се с корабче. Във Хоеншвангау не съм влизал, а посещението на Нойшванщайн, вътре в замъка, помня най-вече с един пиян руснак, който пиеше бира и ръфаше огромна франзела, без никой нищо да му каже, докато накрая не се скарах на охраната. А най-страхотната гледка е малко по-нагоре, от Мариенбрюке, Нойшванщайн ти идва в ниското.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  9. 9 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Липсва Сан Суси в Потсдам...разкошен е.
    С прискърбие отбелязвам, че дворците на Хабсбургите бледнеят пред германските.

  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#5] от "SPQR":

    Някой класов враг ни прасна по един минус ей така за спорта

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3914 Весело

    Страхотна галерия...никъде не пише кой е автора...сигурно е на Щуци за да е толкова добра

  12. 12 Профил на Амилия Соня Тейлър
    *****
    Весело

    До коментар [#4] от "virakocha":

    Сигурен ли си, че няма езеро?
    http://www.pinterest.com/pin/159596380518242103/
    И други снимчици от Бавария
    http://www.pinterest.com/search/?q=Bavaria

  13. 13 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    В Германия определено има каква да се види.

  14. 14 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    С още по-голямо прискърбие се питам какви ли биха били нашите замъци, АКО...

  15. 15 Профил на Амилия Соня Тейлър
    *****
    Весело

    До коментар [#10] от "virakocha":

    Някой, който е бил е там, ви оцени надолу

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#12] от "Амилия Соня Тейлър":

    Обиколил съм цяла Бавария, бил съм и в четирите баварски замъка на Людвиг Втори - има ги в галерията без Нойшванщайн. И съм написал кой е замъка на снимка 17.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#15] от "Амилия Соня Тейлър":

    Очевидно не сте била там.

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  19. 19 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#10:"virakocha"]Някой класов враг ни прасна по един минус[/quote]
    Ми така ще е. За класовият враг е неразбираемо как може да се живее в толкова стаи и зали и то с различно предназначение...
    Кви са тия помещения за танци, за гости, за четене, за пушене, за билярд, за децата, за гувернантката, за спане, за пране, за сушене на прането, за хранене, за готвене, за прислугата, за конете, за конярите...и т.н....

  20. 20 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#13] от "Eisbär":

    Германия е много красива, макар да нямат комплексарска легенда, че германците са се запилели из мола, докато Господ раздавал земите на народите, и им дал къс от райската градина, щото не останало друго.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  21. 21 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Весело

    [quote#19:"marsena"]За класовият враг е неразбираемо как може да се живее в толкова стаи и зали и то с различно предназначение... [/quote]

    Е не са имали нищо против през 1944 да изгонят буржоазията от къщите в центъра на София

    The best way to predict the future is to invent it.
  22. 22 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3914 Весело

    До коментар [#19] от "marsena":


    [quote#19:"marsena"]За класовият враг е неразбираемо как може да се живее в толкова стаи и зали и то с различно предназначение...[/quote]
    Марси, не си права...не си идвала явно скоро в България да видиш класовия враг какви палати си е нацвъкал...верно че повечето са кич и на входната врата им висят още цървулите...

  23. 23 Профил на Амилия Соня Тейлър
    *****
    Весело

    До коментар [#16] от "virakocha":

    Стига си се фукал и лъгал!
    Даже панорамио на Гуглето дава езерото
    http://www.panoramio.com/photo/7602729

  24. 24 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Сн 1 ми се струва че е от Версай - огледалната зала. Там е подписано обединението на Германия.Така че е хем на място хем не е сред германските замъци.

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  25. 25 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    [quote#24:"Цъкльо"]Сн 1 ми се струва че е от Версай[/quote]

    Херенхимзее е имитация на Версай. Статуите във фонтаните пред замъка са копия на статуи от известни фонтани.Людвиг Втори е имал някои отклонения и е строял замъци на конвейр, в резултат на което е понаправил доста дългове на Бавария. Ако не се беше удавил щеше да има още замъци.

    The best way to predict the future is to invent it.
  26. 26 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3477 Неутрално

    Липсва Хайделберг, пострадал от 30-годишната война, но все още доста внушителен. А спокойно можеха да сложат и замъка Кобург - чиито господар е Фердинанд Български до короноването му в България. Като го разглеждах отвън и отвътре, цялото време се чудех, как се е навил да дойде в балканските калищаци

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  27. 27 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Замъците са много красиви и са част от историята, аристократизмът явно не е въпрос само на пари, а на култура и традиции. Иначе и у нас си имаме "замъци"
    http://www.segabg.com/pic/285/3439.jpg
    Имението на покойният Кюлев.
    Иначе ето още замъци от Германия, пък и не само:
    http://interesen.com/10-от-най-внушителните-замъци-в-света/
    https://www.google.com/search?q=%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D1%8A%D1%86%D0%B8+%D0%B2+%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F&hl=bg&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xxBNUt3OBsWptAaHkYDQDg&sqi=2&ved=0CDkQsAQ&biw=1327&bih=553&dpr=1

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.
  28. 28 Профил на Conservator
    Conservator
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Остатъци от едни по-добри времена.

    Trump '16
  29. 29 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#22:"BGman1"].верно че повечето са кич и на входната врата им висят още цървулите...[/quote]
    Да, мнозина са изхвърлили цървулите от краката си, но не и от душата си.

  30. 30 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#26:"cinik"]Като го разглеждах отвън и отвътре, цялото време се чудех, как се е навил да дойде в балканските калищаци[/quote]
    Така както някои предпочитат да са първи на село, а не последни в града, така и Фердинанд е предпочел да е първи София, а не последен и незабележим във Виена.

  31. 31 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#6:"dobrich"]Страхотни снимки, красота.... [/quote]
    Съгласен, галерията е чудесна Ама не е честно от страна на Дневник да му 'зимат 'ляба на Шуцко, и да публикуват галерии от немачко

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  32. 32 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#10:"virakocha"]Някой класов враг ни прасна по един минус ей така за спорта [/quote]
    Не ще да е класов врагПознавам един друг който за нулево време нацвъква 7-8 минуса, ей така за кеф

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  33. 33 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1492 Весело


    От красиви по-красиви!
    Благодаря!
    Гледам ,гледам ,гледам и не мога да реша кой да си купя!

  34. 34 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#27:"badjanak"], аристократизмът явно не е въпрос само на пари, а на култура и традиции.[/quote]
    Досущ като английската ливада...

  35. 35 Профил на miami3
    miami3
    Рейтинг: 458 Весело
  36. 36 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    Постинг № 19- много класов враг се е засегнал и нашляпал минусите...

  37. 37 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1492 Весело

    [quote#28:"Conservator"]Остатъци от едни по-добри времена.[/quote]

    Много романтичен поглед имаш консерватор , след като си видял само "остатъци".



  38. 38 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#23] от "Амилия Соня Тейлър":

    Вместо да гледам снимчици в панорамио, предпочитам да видя с очите си. Езерото се намира на 300 метра от замъка на снимка 17 и на 1.5 км от Нойшванщайн. Предполагам знаете значението на предлога "до".

    The best way to predict the future is to invent it.
  39. 39 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1492 Любопитно

    [quote#22:"BGman1"]България да видиш класовия враг какви палати си е нацвъкал...верно че повечето са кич и на входната врата им висят още цървулите...[/quote]
    +++++++++++++++++++++++++++++

    Що само ти нямаш минуси?????

  40. 40 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1492 Весело

    [quote#33:"Да бе да"]
    От красиви по-красиви!
    Благодаря!
    Гледам ,гледам ,гледам и не мога да реша кой да си купя! [/quote]

    Що така бе хора ???- - - - - - -
    Аз с най-добро чувство!
    Ама май не съм случила на такива с хумор рано сутринта!

  41. 41 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3914 Весело

    До коментар [#39] от "Да бе да":


    [quote#39:"Да бе да"]Що само ти нямаш минуси????? [/quote]
    Ми прасни ми един...да не ти е дертМоже би щото е очевадната истина

  42. 42 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    [quote#40:"Да бе да"]Аз с най-добро чувство!
    Ама май не съм случила на такива с хумор рано сутринта![/quote]

    Другарите не разбират от хумор.

    The best way to predict the future is to invent it.
  43. 43 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#40:"Да бе да"]Ама май не съм случила на такива с хумор рано сутринта![/quote]
    Кисело им е на някои тук.
    Чудя се защо изобщо има минуси под тази красота и закачките отдолу...

  44. 44 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Честит празник!
    Умен и сплотен народ и силна държава.
    Славно минало-добро бъдеще.
    Създали красота,оценяват я ,опазват я.

  45. 45 Профил на Ганева
    Ганева
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Чудесна галерия! И аз имам съмнения за сн. 17, но независимо от всичко снимките са прекрасни. Всъщност, самата Германия е много красива и обгрижена.

  46. 46 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 500 Неутрално

    "Хохенцолерн"!?
    Чете се Хоенцолерн (Hohenzollern). Иначе снимките са добри, но на малка част от замъците и дворците в Германия.

    Post tenebras spero lucem
  47. 47 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#44:"dedo pepo"]Славно минало-добро бъдеще.[/quote]
    Зависи...дали ще успеят да интегрират придошлите ориенталци.
    Щото франсетата вече обявиха, че тъмно зелените българи и румънци не подлежат на интеграция и май не са само те.

  48. 48 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Страхотни замъци има в долината на Рейн от Рюдесхайм до Кобленц. Интересно защо няма снимки поне на един от тях.

  49. 49 Профил на torquemada
    torquemada
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#18] от "qnv53316818":

    Frauenkirche в Дрезден от няколко години е възстановена благодарение на инициативата на Хелмут Кол в началото на 90-те.

    http://us.123rf.com/400wm/400/400/karnizz/karnizz1208/karnizz120800018/15012676-famous-frauenkirche-church-of-our-lady-in-dresden-germany.jpg

    Но това не е по темата, защото е църква, а не замък/дворец.

    От Дрезден можеха да сложат Цвингера.

    Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
  50. 50 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 757 Весело

    [quote#26:"cinik"]А спокойно можеха да сложат и замъка Кобург - чиито господар е Фердинанд Български до короноването му в България. [/quote]

    Тука минусите не ти мърдат!

  51. 51 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#49] от "torquemada":

    [quote#49:"torquemada"]От Дрезден можеха да сложат Цвингера. [/quote]

    Ами сложили са го на снимка 4.

  52. 52 Профил на fribble
    fribble
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#1:"xalikarans"]Честит Национален празник на Германия.Радостта с приятел е двойна [/quote]

    [quote#3:"Борко"]Честит празник на обединението на Германия. Галерията е страхотна, приказни замъци.[/quote]

    И на двата поста още в началото, с положително отношение за обединението на Германия, лепнати точно по 24 минуса. Другарите не спят, имат си явно организирана пропагандна машинка вече и в интернет.

  53. 53 Профил на torquemada
    torquemada
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Завиждат.

    Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
  54. 54 Профил на torquemada
    torquemada
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#51] от "marker":

    Убягнал ми е. Всъщност Цвингера май не е точно дворец, а придатък към кралският дворец и съдържа колекции от порцелан и скъпоценности в крилата, ако не се лъжа.

    Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
  55. 55 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Била съм в няколко от замъците на снимките, както и в почти всички, които се намират по течението на реките Майн, Рейн и Мозел. Поддръжката им е много скъпа, поради това тези, които са частна собственост, обикновено са и отворени за посещения. Макар на пръв поглед да си приличат, всеки е уникален сам за себе си. Имам купища снимки от тях, може някога да пусна някои

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  56. 56 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#48] от "marker":

    И аз това се питах, в този район замъците са буквално на всеки завой на реката.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 710 Неутрално

    До коментар [#25] от "virakocha":

    Това е парадокс на историята. Фалирал е държавата си, за да построи романтичните замъци/ 3 на брой мисля, че бяха, не са толкова много/. Сега същите замъци са истински машини за пари и предполагам, че отдавна са се изплатили и вече работят на печалба.

  60. 60 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2213 Весело

    Имах късмета да видя повечето замъци с очите си, пир за сетивата! Сменяш епохата, прочистваш мислите, подхранваш фантазията. Много прецизно са избрани местата, където са строили замъците, особено в Бавария. Добре е да се отбележи, че пазят красивата природа почти недокосната от векове.
    Дали вместо да издребняваме и да се самоизтъкваме къде сме били и какви експерти сме, да не се насладим на галерията?! Красотата облагородява.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на Амилия Соня Тейлър
    *****
    Весело

    До коментар [#62] от "virakocha":

    Поне не лъжа нагло че съм била на места с помощта на интернет.
    8 + на твоя пост за чиста лъжа означава че цъкат още 8 патологични лъжци като тебе.

  64. 64 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2213 Любопитно

    [quote#59:"aleko"]Това е парадокс на историята. Фалирал е държавата си, за да построи романтичните замъци[/quote]

    Не знам от какви източници се информирате по темата, но моите твърдят точно обратното: Лудвиг ІІ Баварски е строил и обзавеждал трите замъка изключително с лични средства, които в някакъв момент са свършили, но е много обичан от баварците, които не го приемат за отговорен за последвалите събития, а като жертва на заговор.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  65. 65 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#13:"Eisbär"]В Германия определено има каква да се види[/quote]
    у нас и малкото, което има да се види, се оси.а. В Златните, и в Сънито можеш да се разхождаш по крайбрежната променада, и да не виждаш морето.

  66. 66 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Снимките са фантастични!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  67. 67 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#56] от "Jessika":

    Веднаж присъствах на празника на замъка Марксбург. Фантастично беше, имаше пълна въстановка на средновековния живот в замъка, включително готварниците, слугите и стражите. Имаше и истински средновековен рицарски турнир (разбира се само без реален двубой с копия). Предлагаха се и специалитети от онова време. Изненада ме названието на подсладеното с мед вино, което го наричаха точно "мед", а не с немската дума honig.
    Наистина, беше изключително интересно.

  68. 68 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 710 Неутрално

    [quote#64:"etty1"]строил и обзавеждал трите замъка изключително с лични средства[/quote]
    По онова време личните средства на монарха са били държавната хазна. Царете не получават заплати.

    [quote#64:"etty1"]но е много обичан от баварците,[/quote]
    Обичан е от днешните баварци, защото е направил провинцията туристическа дестинация. Съвременниците му доста са го недолюбвали заради ужасните данъци, които им е налагал. "Лудия" му е прякор от негово време.

    Повечето от нещата за него могат да се прочетат в интернет.

  69. 69 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    До коментар [#63] от "Амилия Соня Тейлър":

    Нещо нервничиш, но още трябва за да се вбесиш Докато овчото стадо предпочита да се налива с бира на Вис миналата година по това време, аз взех кола под наем от Buchbinder за 29 евро на ден и със семейството си обиколих всички баварски замъци, като за разнообразие спахме в Илс над Инсбрук и разгледахме всичко наоколо, включително Swarovski Kristallwelten и замъка Tratzberg. На връщане - през Херенхимзее. Равносметката - за 3 дни 4 замъка и много други забележителности. Nymphenburg остана за накрая, в непосредставена близост до него има ботаническа градина, за която също малко хора знаят. Малко хора са били на всички места, които аз съм посетил в Европа. Но както се казва, кой завижда - да не вижда

    The best way to predict the future is to invent it.
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    [quote#68:"aleko"]Повечето от нещата за него могат да се прочетат в интернет. [/quote]

    Това обяснява тълкуването Ви.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  72. 72 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 710 Весело

    До коментар [#71] от "etty1":

    Не. Това казва само, че който се интересува, може да попълни знанията си от нета.

  73. 73 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2213 Весело

    До коментар [#72] от "aleko":

    Е, аз съм консервативна и използвам Интернет за актуална информация и традиционни библиотеки за събития, на които не съм съвременник.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  74. 74 Профил на Чепкам вълна всякаква
    *****
    Гневно

    [quote#26:"cinik"] А спокойно можеха да сложат и замъка Кобург - чиито господар е Фердинанд Български до короноването му в България. [/quote]

    Не е вярно това твърдение! Фердинанд не е бил първороден, затова не е наследил замъкът в Кобург!!!

  75. 75 Профил на Чепкам вълна всякаква
    *****
    Весело

    12/17 снимки в галерията Замъкът Хохенцолерн.
    ---------------------------------------------

    Ако германци могат да четат кирилица няма да разберат за кой замък става дума!

    Чете се Хоенцолерн, това е родът на немския кайзер Вилхелм 2-ри!

  76. 76 Профил на Чепкам вълна всякаква
    *****
    Неутрално

    [quote#69:"virakocha"]Nymphenburg остана за накрая, в непосредставена близост до него има ботаническа градина[/quote]

    Този замък е в Мюнхен, а до него е българското консулство, нихт вар?

  77. 77 Профил на БАСТА
    БАСТА
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#55:"Jessika"]Поддръжката им е много скъпа, поради това тези, които са частна собственост, обикновено са и отворени за посещения.[/quote]

    Всички обществени са отворени за посещения, така се издържат!

    Не всеки частен е отворен за посещения, някои благородници сами ги поддържат, обикновено имат много земя или много гори!

  78. 78 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Много приятна галерия за немския празник.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  79. 79 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    [quote#76:"Чепкам вълна всякаква"]нихт вар?[/quote]

    Генау

    The best way to predict the future is to invent it.
  80. 80 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Много хубава галерия.
    С една забележка - липсва малко информация за замъците.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  81. 81 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#80:"Lady Zeppelin"]С една забележка - липсва малко информация за замъците. [/quote]

    Ето тук няколко замъка в Германия с много текст:

    http://www.dnevnik.bg/live/galeriiotvas/2013/06/09/2078092_fotogaleriia_kadolcburg_prikazen_zamuk_nasred_franken/?pic=30#picture

    http://www.dnevnik.bg/photos/2013/07/02/2081273_fotogaleriia_dvorec_-_rezidenciia_ludvigsburg/?p=0#addcomment

    http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/10/29/1934677_tvurdina_asperg_do_shtutgart_-_chast_1/

    http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2012/10/29/1935916_tvurdina_asperg_do_shtutgart_-_chast_2/

    http://www.dnevnik.bg/live/gradska_sreda/2012/11/06/1939762_star_dvorec_shtutgart/

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  82. 82 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#67] от "marker":

    Била съм 2 пъти в Марксбург, е, нямаше празник, но пак беше хубаво. Той е от най-запазените и поддържани замъци по Рейн.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  83. 83 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1316 Весело
  84. 84 Профил на Alan Shore
    Alan Shore
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#9] от "marsena":

    [quote#9:"marsena"]дворците на Хабсбургите бледнеят пред германските. [/quote]

    Като имаме предвид, че Хабсбургите пряко или косвено са владели голяма част от континента включително и днешна Германия ... ?

  85. 85 Профил на Раковски
    Раковски
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Замъци на тогавашните мутри ... пардон феодални аристократи построени с потта и кръвта на селяните. Селяните обаче имат много къса памет, както е добре видно тук.

  86. 86 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    Авторът на галерията май не отличава смисъла на понятията замък и дворец. Почти всички снимки показват дворцови комплекси, а не замъци. Замъкът е съоръжение, което пълноценно съчетава отбранителни и жилищни функции. В двореца пък водещи са жилищните и представителните функции, като при него отбранителни елементи може и изобщо да няма. Доста дворци представляват анахронични имитации на средновековни и ренесансови замъци или са късни преустройства на изгубили отбранителните им способности замъци, но въпреки това са по-скоро дворци, отколкото замъци.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  87. 87 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3393 Неутрално

    Много красиво, благодаря.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  88. 88 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3393 Весело

    До коментар [#85] от "Раковски":

    Баааа, в замъците на тогавашните "мутри" ще видиш картини на Пикасо и Роден, ще чуеш музика на Бах, Бетовен и Моцарт.

    А в "замъците" сегашните наши мутри ако виш нещо през триметровата ограда- кич, чалга, силикон..., толкова могат наследниците на мандрообирачите.

    Ееее, хич нема разлика!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  89. 89 Профил на Раковски
    Раковски
    Рейтинг: 909 Неутрално

    [quote#88:"Realist"]А в "замъците" сегашните наши мутри ако виш нещо през триметровата ограда- кич, чалга, силикон..., толкова могат наследниците на мандрообирачите. [/quote]

    Разни времена, разни нрави, но мутрите са си мутри и сега и тогава. Да живееш в къща с 20 спални сега и тогава си е просто проява на мутрешка психика.

  90. 90 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#86] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Авторът на галерията май не отличава смисъла на понятията замък и дворец.
    ...............
    Авторът е
    " Германския туристически борд", вероятно преводачът се е преквалифицирал от руски на немски, та оттам и непорядките.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  91. 91 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#86] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Von der Burg zum Schloss...
    Така е - нито една от тези структури не може да се определи като замък. Като топография сн.12 и сн. 17 се вписват донякъде, но не и като архитектура.
    Навсякъде, където е имало истински замъци е видим прехода към дворци и резиденции, защото замъкът не е удобно място за живеене, ако и да изглежда живописно.

    CONTADOR GRATUITO!
  92. 92 Профил на Владимиров
    Владимиров
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#5] от "SPQR":

    Абсолютно точно!

  93. 93 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 710 Неутрално

    [quote#86:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Авторът на галерията май не отличава смисъла на понятията замък и дворец.[/quote]

    Не е само той. Заблудата е масова. И замъците по Лоара в по-голямата си част не са замъци, а дворци, ама кой ти прави разликата. Май туристическата индустрия се е преситила от дворци и й се искат повече замъци. Все пак замъците са нещо по-старо, вероятно и по-престижно в тоя смисъл, а дворци дал господ бол.

  94. 94 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#9] от "marsena":

    Може би защото Сан Суси не замък а дворец.
    Разликата е в предназначението.Замъка е крепост,служел е за отбрана от нападатели.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  95. 95 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#28] от "Conservator":

    Не знам колко по-добри са били.
    Тогава някои са си строели замъци, докато други са нагъвали сух хляб и кромид лук.

  96. 96 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#34] от "marsena":

    Въпросът е във времето.
    И на английската кралица предците и са били разбойници, които събирали тайфи и боирали хората по пътя.
    а за Германия - ройбербарони - Räuberbaronen
    демек барони разбойници - строели си прегради по реки и бродове, и събирали мито - докато стигнеш от Швейцария до морето поне на 20 пъти трябва такса да платиш.
    и с парите си укрепвали крепостите, строели си замьци хората.
    и водели войни помежду си кой да събира повеЧе рекет.

    Изобщо, приликите с други времена не са малко.

  97. 97 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#91] от "foster":

    Замък може би е най-тоЧния превод на Schloss.

    И двете идват от думи за затваряне - от руски и немски съответно.

    Доста е трудно да се преведат понятия, които нямат съответствия в съответния език.
    На други езици Шлос се превежда като шато. (руски, английски) - поне според уикипедия).

    Така Че не претендирайте толкова към преводаЧа, ако не сте във състояние да предложите по добър превод.

  98. 98 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#94] от "Без соц":

    Бихте ли превели Schloss като дворец.
    Schloss Sanssouci?

  99. 99 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#94] от "Без соц":

    Не немски си има дума за дворец. Palast. или Pfalz.


  100. 100 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#67] от "marker":

    Не е мед, а Met. И е медовина - на скандинавските езици е мьод, ана английски мийд.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.