Нискотарифна авиокомпания свързва Европа и САЩ за 99 долара

Скрийншот от сайта на компанията wowair

Скрийншот от сайта на компанията wowair



Исландска нискотарифна компания започва да лети през Атлантика - от Лондон и Копенхаген до Вашингтон и Бостън с начална цена 99 долара.  


Wow Air планира първите полети до Бостън през март, като билетите за първия полет вече са разпродадени.  До Вашингтон/Балтимор първите полети са планирани през юни 2015 г.


Базовата цена е 99 долара, което включва 5 кг ръчен багаж без запазено място в самолета. И за тази оферта важи общото правило на нискотарифните превозвачи - колкото по-отдалечено във времето е пътуването, толкова е по-голям шансът да платите по-малко. В същото време има много допълнителни такси. Ръчен багаж между 5 и 12 кг се заплаща с допълнително 38 долара, а превозът на куфар под 20 кг струва 67 долара. Седалка с повече място за краката се доплаща с 24 долара, мястото в предната част на самолета струва 14 долара, в средата ще доплатите 9, а ако искате да седнете близо до опашката - 3 долара, информира qz.com. 




Повечето от нещата се таксуват онлайн, но ако искате да изберете друг начин на плащане, това също струва пари.  


Лети се през Рейкявик с кратък престой в столицата на Исландия. В същото време полетът от Вашингтон с крайна точка Рейкявик излиза по-скъпо, отколкото до Лондон, са забелязали американските медии. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5035 Неутрално

    Абе май с всички допъпнителни такси пак излиза доста евтино.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  2. 2 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1124 Любопитно

    Ще пада конкуренция с Норвежците
    Иначе да - май нормалните авиокомпании нямат шанс.

  3. 3 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1523 Любопитно

    За всеки "влак" си има пътници.
    Вероатно има и такива коитовЕрват че хубаво и еФтино има.
    За хора с много време и здрави нерви може и да е алтернатива.
    Как Wow Air няма да фалират скоропостижно ми е чудно, но знае ли човек, може да пускат рекламки на всеки 5 мин и това да им е бизнес модела...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  4. 4 Профил на carpypd
    carpypd
    Рейтинг: 458 Весело

    Правостоящи ще има ли?

  5. 5 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Просто са разбили цената на дребно.. И са показали, колко ще спечелят те.. 99долара
    От там като се включат всички такси, багажи, места, стар самолет и прочие и излиза същото както нормалните си превозвачи

  6. 6 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2536 Неутрално

    До коментар [#5] от "sv3tli0":

    Очевидно не сте летели с нискотарифни компании. След всички такси и неудобства излиза средно 2 до 3 пъти по-евтини. Е разбира се за да хванеш тия цени трябва да резервираш 3 месеца по-рано, да се примириш че кацяш в полето, че кафето на борда е с пари и т.н.
    А стари самолети не ползват - те затова са евтини понеже всикат само нови самолети в гаранция.

  7. 7 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 635 Весело

    Нещо са пропуснали бонусната програма нискотарифните превозвачи -за привличане на по-вече пасажери !

  8. 8 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    "...мястото в предната част на самолета струва 14 долара, в средата ще доплатите 9, а ако искате да седнете близо до опашката - 3 долара..." ??

    Ми, в цената на билета какво място е включено... Или той е "...без запазено място..."

  9. 9 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1636 Весело

    В самолета ще има ли спасителни лодки?

  10. 10 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    Всъщност май тия $99 са само за да резервираш

  11. 11 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    [quote#9:"stoiank"]В самолета ще има ли спасителни лодки? [/quote]
    49.90 долара ако искаш

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  12. 12 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 796 Весело

    Интересно има ли допълнителна такса за благополучно пристигане! Защото за такива нискотарифни полети се използват по-старите самолети.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  13. 13 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#11] от "stg":

    Тогава на промоция парашути, 9.90 всеки. Явно не само ние полудяваме от намаления и отстъпки.
    Поне сега като петролът падна до 80 и дори се говори за по-ниско, големите авиокомпании ще си вземат глътка въздух.

  14. 14 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5035 Неутрално

    [quote#12:"magen_enoshi"]Защото за такива нискотарифни полети се използват по-старите самолети. [/quote]
    Това въобще не е така. Уизеър летят с най-новите Аърбус 320 Нео.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  15. 15 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 860 Неутрално

    И ако на платиш още 500$ над Нюфаунленд капитанът те пуска от задната врата на акулите.

  16. 16 Профил на Galina Kovachka
    Galina Kovachka
    Рейтинг: 236 Неутрално

    До коментар [#12] от "magen_enoshi":

    Хи-хи, летял ли си някога та говориш. Постоянно ги ползвам, нови самолети, и много точно излитат и кацат. Дори избързват с излитането 5-10 минути, като маршрутки са Докато Бг еър докато се натуткат, минимум 10 мин. закъсняват. Верно, че после ти сервират, отсервират и времето минало, но нискотарифните направиха революция в пътуванията. Вече и средно платени хора ходят по екскурзии по Европата.

    Върнете старата версия!
  17. 17 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    Да паднеш в океана или на суша разликата си я открийте сами. Допълнителните такси са за запазено място, ако не си доплатил, сядаш където остане. Хитро е това с багажа, едва ли някой ще тръгне надалеч само с пет килограма ръчен багаж. Въпреки това е евтинджос.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  19. 19 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5035 Неутрално

    До коментар [#6] от "m17":

    Наскоро летях с Уизеър до Рим - Фиумичино. Това си е основното летище на Рим. Резервирахме билетите в средата на Август за края на Септември. За трима души цената беше 800 лв. отиване и връщане. Раздели го на 6 - почлучава се по 133 лв. на чòвек в едната посока. Мисля, че с автобус е по-скъпо, за кола да не говорим. Единственото неудобство е ранното ставане.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  20. 20 Профил на tequila_sunrise
    tequila_sunrise
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Да ме вози за 99 долара до САЩ свит на сардела и после да не мога да се изправя от седалката...


    Вече го ядох с една такава " нискотарифна ", така, че мерси (

    Нема да Ви казвам пък вътре къв свинарник беше...

  21. 21 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#16] от "galcho":

    Не ,никога не съм летял по този начин. Просто така съм чул че правят.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  22. 22 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Хубавото на нискотарифните е, че натиснаха цените надолу на големите превозвачи. Иначе да, възможно е нискотарифната цена да излезе по-солена от нормалната в случай, че бързаш да пътуваш. Ако имаш обаче добро планиране и си взимиш билети за след 5-6 месеца, може да се добереш до най-ниските им цени. А разлика в комфорта няма - навсякъде седалките са наблъскани така, че да не може да си опънеш краката.

  23. 23 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 402 Весело

    Любима пародия на бизнес модела на нискоразходните авиопревозвачи ( "лоу кост" не означава "нискотарифен" http://youtu.be/pFjVbiPzwpI

    zenrus.ru
  24. 24 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#12] от "magen_enoshi":

    Напратив летят с нови самолети А320. Като два от тях са на мокър лизиг от Air Via , (LZ-MDC , LZ-MDD) произведени са 2010.
    Имат и един който е 9 годишен , кой също е бил на Air Via, но продаден

  25. 25 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#13] от "stoiank":

    Напротив цената на горивото е една за всички, и в предвид че другите разходи на традиционните авиокомпании са по-високи, то нискобюджетните са в по-добро положение при ниски цени на петрола.

  26. 26 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#24] от "Климент Горанов":

    Как тогава се обяснява разликата в цената? Преди няколко години летях от Тел Авив до Ню Йорк и не си спомням точно, ама цената беше някъде над 800 $. И огромната разликата в цената не може да се обясни само с по-малката печалба на фирмата, предоставяща ниските тарифи! Ясно е че нищо безплатно, не идва ей така от нищото!

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  27. 27 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#6:"m17"]Очевидно не сте летели с нискотарифни компании.[/quote]
    напротив. дето беше казал някой по-горе, за всеки влак си има пътници. само дето цените на уиз в момента примерно до българия за коледа са над тези на примерно остриан... с тънката разлика че се излита от на майната си по безбожни часове и ен е ясно дали янма да го преместят, кансерират, закъснеят и т.н.
    едно е да се нацедиш като сардина в един самолет за 2 часа само с ръчен, друго е за 8. щото сигур и за филми ще искат пари, и за ток да си захраниш таблета и т.н. и т.н.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  28. 28 Профил на petal4o
    petal4o
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Наскоро пътувах до Брюксел-Юг с Уиз със семейството. За трима човека по маршрут София-Брюксел-София платих общо 300 (триста) лева, като резервацията я направих месец и половина по-рано. Вярно, че спират всъщност на Шарлероа, но цената на транспорта от там до центъра на Брюксел е почти колкото и от основното летище.
    Сега, ако някой е навит да плаща в пъти повече заради чашка кафе тип тройно прецедена негърска пот и смарангясан сандвич - негова си работа.
    Що се отнася до сигурността, това че нискотарифните са по-несигурни е някакъв мит. Изискванията са еднакви за всички - и за нискотарифните, и за традиционните.

  29. 29 Профил на matanza
    matanza
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Еми да ама като гледам билет под 250 долара долара на посока няма...И то за Октомври догодина да речем....И това от Копенхаген...Нещо куца информацията за 99 долара...

  30. 30 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#16:"galcho"]Дори избързват с излитането 5-10 минути, като маршрутки са[/quote]
    аха, преди 2 седмици полета на виз за париж избърза 2 дена....
    всеки си избира бе......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  31. 31 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#19:"Blood Red Skies"]почлучава се по 133 лв. на чòвек в едната посока[/quote]

    София - Берлин - София ми беше 183 лв. в двете посоки с БГеър

    Път без препятствия не води до никъде.
  32. 32 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    [quote#6:"m17"]Очевидно не сте летели с нискотарифни компании. След всички такси и неудобства излиза средно 2 до 3 пъти по-евтини. [/quote]

    Не е точно така. Излиза от 10 пъти по-евтино, до дори в някои случаи по-скъпо, но това е рядкост. Да не говоря, че съм летял за един цент, плюс таксата за плащането с кредитна карта и нищо повече. Но ако отидете в последния момент, може да ви сюрпризират с цена няколкостотин евро. Ако предварително не сте си платили такса за багажа, става още много по-скъпо. И най-скъпо става ако човек не внимава, можеда кацне доста далеч от там, за където е тръгнал. Нискотарифните полети са за добре информирани и адекватни хора. Като цяло икономическият ефект е огромен, макар че напоследък ми се струва, че доста им нараснаха цените.

  33. 33 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#26:"magen_enoshi"]Как тогава се обяснява разликата в цената? Преди няколко години летях от Тел Авив до Ню Йорк и не си спомням точно, ама цената беше някъде над 800 $. И огромната разликата в цената не може да се обясни само с по-малката печалба на фирмата, предоставяща ниските тарифи![/quote]
    разликата в цената идва именно от концепцията low cost - а именно разходите по полета да бъдат сведени до минимум: като се започне от акробатики около лизинга на самолетите, използване на най-евтините слотове на големите летища (много рано сутринта или много късно вечерта), използване на най-евтиното наземно обслужване (забрави за ръкав на терминала, ще се возиш половин час с автобус из летището), най-евтините екипажи (стюардесите са излезли току-що от гимназията, работят за малко над минималната заплата и мотивацията им е изписана на лицата, пилотите са подбрани само на ценови принцип, като или са съвсем в началото на кариерата си, или пък са съкратени от някоя друга авиокомпания) най-евтината поддръжка на самолетите (самолетите наистина са почти винаги чисто нови, но това малко ме успокоява). Тоест базовият продукт е no frills - превоз на пътник от точка А до точка Б. Всичко останало - багаж, удобства на борда и т.н. се заплаща допълнително. Но най-големия ми аргумент срещу low cost компаниите е липсата на споразумения с други авиокомпании, които биха поели пътниците им в случай на отменен полет. Това ми се случи един единствен път и ми се наложи да чакам повече от ден, докато се проведе следващия полет на същата компания. При нормалните превозвачи в огромната част от случаите се търси връзка дори и с друга авиокомпания в най-скоро време.
    Low cost работи тогава, когато поема целия маршрут - например от Рейкявик до Бостън директно. Но ако, например, трябва да летиш до Рейкявик отделно не си струва риска и нервите, ако нещо не е както трябва (а неща се случват непрекъснато - Ryanair - най-голямата low cost компания в света е рекордьор по оплаквания на клиенти.)
    Изгодни билети за нормалните авиокомпании могат да се намерят с малко търсене. Аз летя непрекъснато между Европа и САЩ и съм намирал страхотни цени, например Хамбург-Нюарк за 300 долара в коледния сезон.

    zenrus.ru
  34. 34 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Добро начало, но с всички такси излиза, че класни компании летят на подобни, а дори и по-ниски цени. Особено, ако хванете някоя промо.

    До преди няколко месеца имаше топ оферта София-Истанбул-Монтреал и връщане до София. Общата цена с всички такси беше 393 Е и нито цент отгоре. Без доплащане за нищо повече. Право на багаж и т.н. И то с Турските аеролинии. Датите бяха Октомври, Ноември и началото на Декевмри. Летеше се с най-новите и големи машини. В удобни чаосве и летища. Просто турците бяха пуснали някаква промоция.
    Няма такава цена.

    Но пътници има за всеки влак.

  35. 35 Профил на т
    т
    Рейтинг: 523 Неутрално

    1. Не знам от къде са били тези $99, но на сайта на авиокомпанията в момента цените между САЩ и Исландия започват от $150, а между САЩ и Европа от $200. В едната посока. И тези цени не са за всички места в самолета, а само за няколко, които бързо се разграбват. Предполагам, че в последствие ще има промоции. Не е задължително билетът да е по-евтин ако се резервира по-рано. www.wowair.us

    2. Цената за запазване на място е за prebooked seat, което предполагам, че означава, че ако пътникът иска да си избере конкретно място (примерно до прозореца) предварително. Ако не си избере и не плати тази такса на чекина ще му дадат някакво място.

    3. Аз съм летял с Wow air и не се различават по нищо от другите нискотарифни авиокомпании, че и от много традиционни такива. Дори са изключително забавни. Вижте в youtube как разказват мерките за сигурност, много е забавно.


    4. Повечето традиционни авиокомпании имат много повече проблеми със сигурността и убити пътници от нискотарифните, някои от които са сред най-големите авиокомпании в света (Ryanair, Easyjet, Wizzair, Air Asia)

    5. Нискотарифните авиокомпании спестяват пари като използват едни и същи самолети и ги ползват почти постоянно (денонощно). Нямат безсмислени офиси и т.н. Един път на летището в Копенхаген трябваше да говоря с представителя на България еър преди полета и на информацията ми казаха, че тя е "една дама с черна коса, която обикновено седи в ей онова кафе и пуши, потърсете я там". Заплатата на тази българка + всичките и командировъчни за да живее в Копенхаген са включени в цената на билета. И за разлика от нискотарифните авиокомпании, България еър не включва тази "такса" като избираема.

    6. Големият въпрос около евтините презатлантически полети в момента е всъщност защо САЩ се опитват да отнемат лиценза на Norwegian, които летят за $200 между Калифорния и Скандинавия. http://www.newsinenglish.no/2013/12/27/us-airlines-boycott-norwegian-air/

  36. 36 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#26:"magen_enoshi"]Преди няколко години летях от Тел Авив до Ню Йорк[/quote]
    приятелю, цените ОТ бен гурион към където и да е са едно 20/30% по-високи отколкото в обратната посока. така че сравняваш коне с кокошки.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  37. 37 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#31] от "Еколог":

    България Ер с нищо не превъзхождат нискотарифните. Преди време летях до Лондон. На отиване с тях, на връщане с ИзиДжет. На отиване плащам 2 пъти по-скъпо, търпя стюарди, на които явно нещо съм им направил в миналото, возя се на дърт 737. Единствено, че ми хвърлиха един убит сандвич. На връщане 2 пъти по-евтино. Излетях и кацнах на същите летища. Усмихнат персонал, добре изглеждащ А319, нямаше го убития сандвич, който и без това не го исках. Можех да си купя нещо, ако желая. Първият полет със закъснение, вторият навреме.

  38. 38 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#29:"matanza"]Нещо куца информацията за 99 долара... [/quote]
    не куца. просто има 3 билета за полет след година в сряда в 3 през нощта. и таз тарифа не може да се комбинира с тарифа, която те връща за 99. стандартен рекламен трик. иначе казано андрешковски истории.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  39. 39 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#12] от "magen_enoshi":

    Хе-хе. В изключително дълбока заблуда си! Самият бизнес модел на нискотарифните е такъв, че купуват нови самолети с отстъпка за количество. Експлаотират ги интензивно с минимум престой по летищата и ги продават. По едно време България Ер бяха придобили на старо самолет, който преди това е бил собственост на нискотарифна компания, но е отработил и го продават. Но не толкова защото е по-опасен, а защото поддръжката вече е по-скъпа и отнема повече време.
    И още един случай от мъглите в София отпреди няколко години, когато България Ер отива да каца в Пловдив или Варна, а Уиз каца, защото самолетът и екипажът са сертифицирани за по-висока категория. Тогава помня по-късно кацнаха и Остриан и спряха на пистата и не могат да мръднат - такава гъста мъгла. След това няколко пъти губят визуален контакт с пилотната кола.

  40. 40 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 976 Неутрално

    На нискотарифни компании вяра нямам.
    Не от гледна точка за сигурност, колкото като обслужване.
    Няма компенсации за загубен багаж.
    Има безкраен минимализъм, с който те напъхват буквално в клетка.
    Какви 5 кг ръчен багаж за презокеански полет? Да не отиваш за 2 дни?
    Имам изключително негативен опит с нискотарифните, на първо място в черния ми списък са Уиз еър-лошо обслужване, мръсен салон, седалките са крайно неудобни, без свалящи се облегалки, а самият полет е превърнат в търговия на дребно на космически цени (с изключение на парфюмите).
    Не е вярно, че излизат по-евтино.
    Ако се разтърсиш внимателно, можеш да си намериш удобни полети с нормални авиокомпании дори на цени по-ниски от "нискотарифните", с всичките им "екстри".

  41. 41 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#5] от "sv3tli0":

    Излиза на баба ти .... Ти знаеш ли изобщо колкп струва един билет до щатите?

  42. 42 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    До коментар [#20] от "tequila_sunrise":

    Напълно съм съгласна с теб. Едно е да пътуваш в рамките на Европа, където всеки полет е по 2-3 часа, но до американския континент е съвсем друго. То дори в големите удобни самолети няма особено много място (аз летя с Луфтханза) и в един момент те хващат лудите, представям си какво ще е с нискотарифните.

    Също потвърждавам и за свинарника в нискотарифните, все едно се возиш в селски автобус, но това предполагам е така в Европа, където и циганите ползват тези авиопревозвачи, веднъж и аз се подлъгах, събраха ми се очите от компанията около мен .

    Единственият им коз си остават цените, но никой, който може да си позволи да плати за нормална авиокомпания, не би се набутал в нискотарифната.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  43. 43 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#36:"beatles"]приятелю, цените ОТ бен гурион към където и да е са едно 20/30% по-високи отколкото в обратната посока.[/quote]
    Както и всичко останало. Обаче тук не става дума за 20-30% а за разлика в пъти.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  44. 44 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#37:"b_d_s"]България Ер с нищо не превъзхождат нискотарифните.[/quote]

    Не говорим за превъзходство, а за цена. И самолета беше дори с десетина минути по-рано и в двете посоки. Често летя по тази линия и в последните 7 - 8 години не съм имал повод да се оплача.

    И не, не им правя реклама, просто споделям опита си.

    Нискотарифни до и от Германия има от странни летища като Франкфурт Хан (100 км западно от Франкфурт), или нормални като Кьолн-Бон, Дюселдорф. Ако имаш работа в Берлин, какво правиш? Пътуваш още 500 - 600 км с кола/влак?

    Път без препятствия не води до никъде.
  45. 45 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#39:"b_d_s"]България Ер отива да каца в Пловдив или Варна, а Уиз каца, защото самолетът и екипажът са сертифицирани за по-висока категория[/quote]

    Пак грешиш - Софийското летище нямаше система за кацане от съответния клас. Няма общо с пилотите.

    Път без препятствия не води до никъде.
  46. 46 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#12] от "magen_enoshi":

    не знам за тия уау еър какви са, но повечето европейски лоу-кост имат най-новите самолети, а и това няма особено значение.

    Иначе звучи като да има голям шанс за фалит с този модел, но им пожелавам успех в разкриването на това колко ни пържат истинските компании. Да живее свободния пазар!

  47. 47 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#40:"Orchid"]Ако се разтърсиш внимателно, можеш да си намериш удобни полети с нормални авиокомпании дори на цени по-ниски от "нискотарифните", с всичките им "екстри". [/quote]

    Потвърждавам. По-горе писах, Сф - Бер - Сф за 183 лв и някакви стотинки. В нормално време.

    Път без препятствия не води до никъде.
  48. 48 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#42:"Jessika"]Също потвърждавам и за свинарника в нискотарифните, все едно се возиш в селски автобус, но това предполагам е така в Европа, където и циганите ползват тези авиопревозвачи, веднъж и аз се подлъгах, събраха ми се очите от компанията около мен[/quote]
    това ми беше другият аргумент срещу low cost превозвачите, но реших да го спестя от съображения за политическа коректност

    zenrus.ru
  49. 49 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Весело

    [quote#48:"S.P.Q.R."]съображения за политическа коректност[/quote]
    абе тая политическа коректност що не си я......

    лоукоста си е за студенти и хора с много време е малко грижи. или като отиваш за няколко дена някъде на гъзовей. всеки който иска нещо малко по-точно или сигурно да си опича акъла навреме и да търси примоции.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  50. 50 Профил на hasanço
    hasanço
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Yetişkin x1 100,00 TRY
    Vergiler ve Havayolu harcı 355,00 TRY
    Hizmet bedeli 43,00 TRY
    TOPLAM 497,00 TRY

    Направих справка с турски авиолинии за най-евтин билет до Милано за средата на декември месец.А рекламата е интересна 100 лири до Милано и обратно!!!!!Това се отнася само до цената на билета, а таксите 355 лири??? + такса услуги об6то 497 лири или 173,44 евро.Не казвам 4е е скъпо, но обявената първона4ална цена може да е подвежда6та.

    ne mutlu türküm diyene.
  51. 51 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#22:"aleko"] А разлика в комфорта няма - навсякъде седалките са наблъскани така, че да не може да си опънеш краката.[/quote]

    Това въобще не е така. Всеки превозвач си решава различно дори машината да е същата. Навремето пътувах доста често до щатите и определено всеки път имаше разлика в това отношение между бритиш и луфтханза, а самолетите бяха едни и същи, цените сходни.

  52. 52 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 696 Весело

    [quote#47:"Еколог"]Сф - Бер - Сф за 183 лв и някакви стотинки[/quote]

    Някой ми е турил минус - явно го е яд, че неговият билет е бил по-скъп

    Път без препятствия не води до никъде.
  53. 53 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#50:"hasanço"]Не казвам 4е е скъпо, но обявената първона4ална цена може да е подвежда6та.[/quote]
    Научи се да пишеш български. 4 и 6 са цифри, не букви.
    Колкото до първоначалната цена. Ние, от ЕС нямаме такъв проблем. Има европейска директива, по която обявените цени са окончателни и крайни. Няма цена полет, пък такси отделно. В нецивилизования свят могат да си правят каквото си искат. За нас се грижат бюрократите от Брюксел, които иначе всички плюят.

  54. 54 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#42] от "Jessika":

    Ти си съгласна, ама гледай какво става - защитници на нискотарифните кочини колкото щеш, съдейки по минусите на всички мнения против въпросните компании...
    Наистина, ценностите са доста променени- оценява се най-вече колко ще дадеш, пък това, че те третират като боклук въобще не прави впечатление....

  55. 55 Профил на aytep
    aytep
    Рейтинг: 489 Любопитно

    Уолтър Мити филмът......

    Яба-даба-ду
  56. 56 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    До коментар [#1] от "Blood Red Skies":
    Определено е така само човек да се "букне" рано рано,защото иначе няма почти никаква далавера-!

  57. 57 Профил на t.rex
    t.rex
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#14] от "Blood Red Skies": "Това въобще не е така. Уизеър летят с най-новите Аърбус 320 Нео."

    А320 neo тамън литна преди седмица-две, но все още не е сертифициран

  58. 58 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#8:"Хи-хи"]"...мястото в предната част на самолета струва 14 долара, в средата ще доплатите 9, а ако искате да седнете близо до опашката - 3 долара..." ??

    Ми, в цената на билета какво място е включено... Или той е "...без запазено място..." [/quote]

    Ако упорито настояваш да не доплащаш за място, сигурно ти позволяват да се возиш прав

  59. 59 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Аз съм летял с тези Уау от Лондон до Рейкявик, самолета за малко да се разпадне във въздуха, Еърбъс от 1980-те, нает от познайте къде - България ! На седалките имаше надписи на Български, и след това , се върнах с друга авиокомпания, защото риска да се разпадне е много голям.

  60. 60 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Така се започва бизнес. Обявяваш фантастично ниски цени. Пресата идва за интервюта и рекламата излиза в пъти по-евтино. После се оказва както винаги, че колелата не ги раздават и крадат (както в стария съветски виц). А след време цените се изравняват с тези на конкуренцията...

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK