Австрийските авиолинии ще предлагат по-евтини пътувания от есента

Австрийските авиолинии ще предлагат по-евтини пътувания от есента

© Austrian Airlines



Австрийските авиолинии (Austrian Airlines) от есента ще пуснат нова серия промоционални билети в Европа, които ще са на още по-ниски от сегашните най-ниски цени, съобщиха от превозвача. Авиокомпанията, която тази година обогатява разписанието си с повече туристически маршрути, се прицелва в клиентите, търсещи възможно най-евтини пътувания.


Новата концепция предвижда клиентът  сам да може да избира допълнителните услуги, как да се храни на борда, дали иска допълнителен багаж, а от това ще зависи и крайната цена.


С най-евтиния  "light" билет ще пътуват хората, които имат само ръчен багаж, без възможност за презаверка или за връщането му. По данни на компанията една трета от клиентите й пътуват само в Европа с ръчен багаж и в момента плащат за услуга, от която не се нуждаят. 




Компанията обещава в категорията "light" да предлага още по-ниски цени от популярния сега red ticket - най-евтиният билет, който е задължително в двете посоки и не подлежи на презаверка и връщане и обикновена се намира на изгодна цена доста преди пътуването. За сравнение - справка в сайта на компанията показва, че най-евтиният "red" билет София - Виена, който може да бъде намерен за април, е 58.10 евро в едната посока.


Новите тарифи ще важат в цяла Европа, ще се прилагат от есента, а продажбите им ще започнат още през лятото. 


Авиокомпанията ще продължи да предлага закуски и напитки по време на полета, както досега. Ще се запази и възможността за безплатен избор на седалка 23 часа преди полета. 


Новата система ще се прилага и от компанията - майка Lufthansa, както и в превозвача SWISS, част от групата. 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Стачките ли са причината !?

  2. 2 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Радвам се - не мога да разбера защо, летейки с Луфтханза, трябва винаги да плащам ядене и пиене, като полета Мюнхен-София ми е няма 2 часа. Много по-логично е, който колкото иска да яде и да пие, пък да си плаща. Аз например редовно бих се радвал повече на втора бира, отколкото на кирливия сандвич

  3. 3 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Тези мизерници да вземат малко да си оправят цените и разписанието до/от Варна.
    Там си тропкат една ръченица с ТИМ (т.е. с БГ Еър) и няма оправия!
    За съжаление, останаха единствените, които летят от/до Варна до Европа!
    Мъка!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  4. 4 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 491 Любопитно

    Култова е рекламата, която Аустриан показват на екраните в самолетите относно нашия регион:
    The most important thing in Eastern Europe:
    good connections.

  5. 5 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#3] от "The Core":

    Няма конкуренция и цените хвърчат.
    Не ща да чуя за Варна Еъпорт. Ей къде е Букурещ. С всички разходи за колата поне 100 Е надолу ако си сам. За повече хора разликата става огромна.

  6. 6 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 374 Неутрално

    една хубава новина, браво!

  7. 7 Профил на shepprd
    shepprd
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#3] от "The Core":

    Да почнат да хвърчат без пари викаш... То няма как за нашите доходи да има полети с нормални цени. Щото и самолетите, и керосина струват пари. Евтини ще са за австрийците, там доходите им са нормални.

  8. 8 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Защо от есента? Трябват ми по евтини билети за юли.

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар 5.

    Абсолютно! Централна и североизточна България масово започна да ползва Букурещ за летище! По-близо е от София, паркинга е по-евтин и има много повече варианти за полети и съответно по-ниски цени! Варна за съжаление, като летище ( а и не само) запада... Едно на ръка, че има много малко полети, които са скъпи, ами не можеш и пред летището да спреш да оставиш или да вземеш някой! Бариерата е веднага след кръговото и за всяко влизане/излизане искат да се плаща!

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на Максим
    Максим
    Рейтинг: 642 Весело

    До коментар [#3] от "The Core":

    Варна има ли и 300 хил. население? А от това население, колко души са чести авиопътници? 300? Или както се казва, Дис ис Спарта, нищо че сме малко, нека да имаме евтини и редовни полети точно докъдето ми е удобно!
    Такива топ-разбирачи като Вас, защо вместо да реват, не вземат да заемат празната пазарна ниша, нали затова сме "пазарна демокрация"

    Sic transit gloria mundi...
  11. 11 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#2] от "darkmanx_bg":

    Понеже имам болки в ушите при кацане/излитане или поне си внушавам - гледам да пийна някоя бира, и да заспя например. След като натоварих всички около мен да ми искат бира, дойде стюардесата и ми каза на хубав немски "Мога да ви дам до 4 бири г-не". На мен ми стана неудобно и и обясних, че е заради ушите... Тя отиде някъде и се върна с една течност в малка пластмасова пипета и ми каза как се употребява и че ще ми помогне!!!!! Ете ово е стандарт - Луфтханза!!!

    www.soundcloud.com/x2805
  12. 12 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#2] от "darkmanx_bg": Откакто ЛХ купи АУА , я принуди да мине на шпар пакет, храна на борда за полетите Виена - София няма. Има само шоколадче или малко пакетче солети. Ако допълнително желаеш храна си доплащаш около 26-30Е. Това се отнася за иконом. клас. Иначе АУА ако разкара тесните Фокери ще е супер.

  13. 13 Профил на devian
    devian
    Рейтинг: 217 Неутрално

    За австрийските ме боли фуя за полета им до Варна.Тези,които трябва да си оправят разписанието са Турските авиолинии и сутрин да се лети за Истанбул,а вечер наобратно.Цените са им евтини и може да си носиш два куфара.Варна,така или иначе не е натоварено летище и има място къде да нощува самолета.Ако във Варна не искат,да го направят в Бургас.Истината за цялото Черноморие е,че трябва да обърне поглед към Истанбул и да натискат за построяването на 5 магистрала по простата причина,че нашите курорти са много по-близко до този мегаполис,отколкото турските и така ще могат да предложат по-разнобразна програма на туристите.За инвеститорите е излишно да споменавам.Определено обаче няма да им е лесно по простата причина,че София ще стане провинция.

  14. 14 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 964 Неутрално

    До коментар [#12] от "Гарван":

    Тая година започват да ги разкарват - ще вземат Ембраери от Луфтханза.

  15. 15 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#13:"devian"]нашите курорти са много по-близко до този мегаполис[/quote]

    по-добре редовни пътнически кораби

  16. 16 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#9] от "tww09306483":

    Ценовата политика на фирмата, оперираща паркинга на летище Варна наистина е проблем. Но имате възможност да влезете за 10 или 15 минути без пари. Схемата е да чакате позвъняване от хората, които посрещате и тогава да тръгнете. Удобно е да се изчака до "салоните" за коли под Владиславово.
    На излизане, за да не Ви изгорят свободните минути, не се нареждайте на опашката за кабинката за плащане, а минете на другите автомати. Обикновено са по-бързи, освен в случаите, когато някой неразбрал какво и как се прави, се опитва да се промуши през бариерата.
    Съжалявам, че не мога да съм по-конкретен колко точно са свободните минути.

  17. 17 Профил на devian
    devian
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#15] от "aleko":

    Добре,ти ако си отишъл за плажа и времето е лошо най-добрата идея е да се метнеш на кораба да те клати цял ден до там или да се метнеш на колата/автобуса и да стигнеш за 2-5 часа според това,в коя част на Черноморието се намираш?

  18. 18 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#17:"devian"]да се метнеш на кораба да те клати цял ден до там или да се метнеш на колата/автобуса и да стигнеш за 2-5 часа според това,в коя част на Черноморието се намираш?[/quote]

    То и сега може да пътуваш с колата. Проблема е, че с отказа от морски презовзи пренебрегваме най-евтиния транспорт

  19. 19 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#14] от "rainbou1": Още не е съвсем сигурно, щот не са намерили купувачи за Фокерите и кат гледам ще е доста трудно да намерят.

  20. 20 Профил на drumbass
    drumbass
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#7:"Wilderr"]Да почнат да хвърчат без пари викаш... То няма как за нашите доходи да има полети с нормални цени. Щото и самолетите, и керосина струват пари. Евтини ще са за австрийците, там доходите им са нормални. [/quote]

    уви те са евтини, нито нормални. Всичко е до монопол. Едно време българия ер също летяха от дъжд на вятър до Виена и цените бяха 250 евро. Да не говорим, че по-преди имаше Малев и т.н, а и тим имаха добри връзки през София. Сега йок. Сърбите и турците са добре дошли, но полетите им са леко абсурдни часове.

    също от София, когато имаше 3 компании да летят до Виена, цената беше под 100 евро. Берлинците купиха Ники и хлопнаха кепенците за Виена, та да си пълнят полетите до Германия, и билетите на следващия ден вече бяха по 150 евро.

    Та въпросът не е в керосина, а както се каза по-горе вече не е и до храната, щото шоколадче или 10гр. солети не струват много.

    Не е лошо да има лайт, но се опасявам, че това ще вдигне цените на червения. И проблемът не е толкова, че човек не може да се събере в ръчен багаж, а че човек трудно може да бъде сигурен какво ще окапе на проверката за сигурност.

    До коментар [#19] от "Гарван":
    Абе уж е сигурно, ама кофтито е, че новите няма да са баш нови, а втора ръка от друга хранилка на луфтханза

  21. 21 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Съвсем нормално е цените да падат. Клиентите стават все повече ценово ориентирани... Освен това, няма как да се спре прогреса на обществото. Ако преди 100 години само определени хора са имали възможност да имат личен автомобил, то днес всеки 3-ти, може би има... След 100 години, като нищо всеки 3-ти да има и самолет... Колко му е...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK