"Уиз ер" започва полети от София до 5 нови дестинации (обновена)

Гергю Арбан, търговски директор на компанията

© Анелия Николова

Гергю Арбан, търговски директор на компанията



Нискобюджетната унгарска авиокомпания "Уиз ер" (Wizz Air) от днес продава билети за полети от София до пет нови дестинации. От средата на септември превозвачът ще лети до Бари, Кьолн, Женева, Мюнхен, и Неапол.


Билетите са в продажба от днес и най-ниската цена за еднопосочен билет е 49.99 лева за едната посока - до Бари. Стартовите цени по другите четири дестинации отново за еднопосочен билет с включени такси и салонен малък багаж са 59.99 лева.


Полетите до Бари и Кьолн, два пъти седмично в понеделник и петък, започват от 14 септември. Оттогава ще се лети и до Женева. От 16 септември, в сряда и събота, ще бъдат полетите до Неапол и Мюнхен (Менинген).




В допълнение превозвачът увеличава честотата на полетите до няколко дестинации - Лондон, "Лутън" от 11 на 14, до Болоня (стават 4), Ларнака (4), Дубай (3), Малта(3), обяви Гергю Арбан, търговски директор на компанията.


"Това не само ще увеличи възможностите за пътувания на българите, но и ще доведе още туристи до България, които идват за сити брейк, културен туризъм или за да отидат на ски", посочи Арбан.


Към флотилията, която изпълнява полети от София, от есента ще се добави и още един самолет "Ербъс" А320. Арбан посочи, че превозвачът вече е поръчал и няколко самолета А321, като първият ще се включи в графика към края на годината. Той не уточни с колко такива самолета ще се увеличи флотилията на компанията.


Капацитетът за превозване на пътници от София става 1.2 милиона. От компанията посочиха и че през миналата година има ръст на пътниците от 15.8 на сто.


Около 160-170 души, не всички българи, са служителите на компанията, работещи в България.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 364 Любопитно

    Алооо, унгарската компания... А до Будапеща кога?

  2. 2 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Браво.
    Само че какъв ли трафик ще има до Бари и Неапол? Неапол е на 1 час път с влака от Рим, а в Бари какво има да се прави не знам.
    За сметка на това можеха да направят полет до Лисабон, както и да Южна Франция - и към двете дестинации придвижването е възможно, но крайно мъчително до степен да те откаже.

  3. 3 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 289 Весело

    Чудесна новина. Това ще направи тези дестинации много по-достъпни за всички българи.

  4. 4 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#1] от "parishilton":

    То напливът за Будапеща е толкова голям, че последния път като летях дотам с БГ еър се возих на витлово самолетче, полупразно при това. Добре, че се стига за нула време, че ми се наду главата.

  5. 5 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    Понякога летя с нискотарифни, но с уизеър никога. Те са събирателно за всички негативни неща, които се срещат при тези компании. А политиката им за ръчен багаж (размера по-точно) е просто абсурдна. Не си заслужава унижението за 50-60 евро, честно казано.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  6. 6 Профил на botev_levski
    botev_levski
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Разтоянието между летище Меминген и летище Мюнхен по данни на гоогле е 142 км. Айде у лево и нискотарифен боклук!

  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2360 Неутрално

    София - Бари по въздушна линия е малко повече от София - Варна. Италия е всъщност много близо до България, но поради бантустанските държави помежду ни ние сме свикнали да си мислим, че е някъде зад Алпите.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1675 Любопитно

    Нищо, което да ми хареса.
    Може би Женева, но това е.

  9. 9 Профил на bormashina
    bormashina
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Да пуснат и до Сицилия.

  10. 10 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#1] от "parishilton":

    с цялото летищно време и (евентуалното) 30-40 минути закъснение можеш да припалиш колата/буса и да стигнеш горе-долу за същото време!

  11. 11 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#7] от "cinik":

    така е! и много хора си мислят че Рим е много по-южно от София, а де факто Рим, София и Ню Йорк са на почти еднаква северна ширина! (около 41 градуса мисля)

  12. 12 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Аз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания .
    Може би има смисъл , ако пътуваш по бизнес с една смешно малка ръчна чантичка .....

  13. 13 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#2] от "aleko":

    Полетът да Рим е достатъчно пълен с хора пътуващи за Рим. Освен това много българи работят из южна Италия, така че тези полети са и за тях - като си идват към БГ

  14. 14 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 458 Неутрално
  15. 15 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#5] от "Ойро Пролетариат":

    Точно уиз са най-читави от тези, с които съм пътувал. В смисъл предлагат най-комфортна услуга. Изиджет също са супер, но те са значително по-скъпи. Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излизането от самолета и въобще беше некомфортно. Сега е доста по-добре, защото който иска да носи повече багаж просто си го чекира. Аз лично пътувам винаги с раница само – за мен това е смисълът на лоу кост пътуването. Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета Обиколих цяла Европа така.

  16. 16 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#1] от "parishilton":

    E, те с полет до Будапеща стартираха от София преди няколко години. Дори летях с един от първите им полети до там. А в момента мисля, че вече не са унгарска собственост.

  17. 17 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#12] от "stenlyaka":

    Много по-евтини са ако нямаш изисквания. Ако искаш на конкретни дати да пътуваш и се сетиш отгоре на всичко късно - тогава наистина разликата е малка. Ако просто си кажеш "къде ще отида тази есен" и не си фиксиран към дати или към локации - си намираш винаги нещо евтино и интересно. Пътувъл съм редица пъти за под 100 лв общо отиване и връщане... Стигал съм до 60 лв - по 30 лв билет... Това е по-малко от автобуса до Бургас

  18. 18 Профил на prisoner
    prisoner
    Рейтинг: 402 Любопитно
  19. 19 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    До коментар [#15] от "Батков-вън":

    Моя проблем с тяхната политика за ръчен багаже, че допустимия им размер е най-малкия от всички авиолинии в Европа. Райънеър и Изиджет 50 x 40 x 20cm, но няма проблем максимално да вкараш 56 x 45 x 25cm (пише го на сайта им, без допълнително доплащане). УизЕър обяче позволяват 42x32x25cm (останалото се доплаща).
    И аз какво трябва да направя - да имам в килера специален куфар за УизЕър с няколко сантиметра по-малък щото иначе няма да ме пуснат? И както някой по-горе отбеляза, ако смяташ да чекираш, да си избереш място и т.н. - тя цената си става като на нормална авиолиния, която ще те приземи на нормално летище е не в някой хангар на 1 час път от най-близкото населено място.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  20. 20 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 402 Неутрално

    а директно до Дъблин кога?

  21. 21 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#6:"botev_levski"]Разтоянието между летище Меминген и летище Мюнхен по данни на гоогле е 142 км. Айде у лево и нискотарифен боклук! [/quote]

    Когато човек пътува със самолет в чужбина, не е зле да провери как се стига от летището до града. Обикновено нискотарифните компании летят до "нискотарифни" летища, които имат много добре организиран транспорт съседните градове. Така че, гледайте на сайта на летището, а не разстоянието с Google-то. Например една бърза проверка показва, че билетът от летището Меммимген до Мюнхен с бус е 8 евро за 1ч 20:

    http://meinfernbus.de/booking/search?route=Memmingen+%28Allg%C3%A4u+Airport%29-M%C3%BCnchen&rideDate=19.03.2015&backRide=1&backRideDate=19.03.2015&adults=1&children=0&bikes=0&departureCity=568&departureStation=1684&;arrivalCity=94&arrivalStation=


  22. 22 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Както винаги - пълно със специалисти, които дават акъл на компаниите. Що до там а не до другаде, бюро "жалби" и т.н. Ще рече човек че Уиз задължават някого да лети донякъде?!?

    И още - защо гледате само изходящия трафик бе хора? Не правите ли сметка че и много чужденци идват в БГ?

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  23. 23 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ойро Пролетариат":


    [quote#19:"Ойро Пролетариат"]Моя проблем с тяхната политика за ръчен багаж е, че допустимия им размер ...[/quote]

    Хем не летиш с тях, хем имаш проблем?!? Това като моя проблем с Клаудия Шифър

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  24. 24 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#17] от "Батков-вън":


    [quote#17:"Батков-вън"]Много по-евтини са ако нямаш изисквания. [/quote]

    Именно! Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания. Имат си фокус, работят и се справят добре. И за разлика от Луфтханза не стачкуват всяка седмица Защото преди да стигнем до багажа и дестинацията, проклетия самолет трябва и да лети Боли ме къде бил кацал, като въобще не е излетял

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  25. 25 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Добра новина.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  26. 26 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#14] от "eyewitness":


    [quote#14:"eyewitness"]А от Варна кога?[/quote]

    Вие си гледайте чартърите с Воронеж и Питер. И дайте всичко на ТИМ, пък после чакайте ... На ТИМаджийско летище - ТИМаджийски самолети, к'во лошо?

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  27. 27 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#12:"stenlyaka"]Аз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания [/quote]

    Никога не се знае предварително с коя компания ще излезе най-евтино. Просто трябва да се проверява. Понякога най-евтино излизат полети със смяна на самолета. Там обаче трябва да имаш здрави нерви, да назнайваш английски и да си готов понякога багажът ти да пристигне след теб.

  28. 28 Профил на botev_levski
    botev_levski
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#21] от "gianni":

    Баце, ти нема да ми обясняваш кое да гледам и кое не! И ако тия керливи 4 Бус-връзки не ти пасват, кво прайме? Влак до там няма!

  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    Напоследък летях с Уизеър 4 пъти до Италия. Общо взето нямам забележки. Добри цени, нови самолети, спазване на разписанието. Винаги съм бил само с ръчен багаж и всичко беше перфектно. Единствено ме дразни блъсканицата в автобуса, който отвежда до самолета на Терминал 1 - искат ако може целия полет (пр. 170 души), да ги напъхат в 1 автобус. Явно пестят от такива неща. Но като цяло съм много доволен.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#6] от "botev_levski":


    [quote#6:"botev_levski"]Айде у лево и нискотарифен боклук![/quote]

    Това от човек, гражданин на най-нискотарифната туристическа дестинация в ЕС, в която най-популярни са точно нискотарифните дискаунт вериги, да не броим нискотарифния труд на нискотарифните "специалисти". А осъзнайте се най-накрая! Кога видяхме цветни телевизори без опашка, кога ни почерне задника! По-полекичка го давай Плюс това, всички обичат еФтинията, даже и тези дето цената не им е проблема. Ако не беше така, в Перник нямаше да има кьорав Голф, а китайците щяха да измрат от глад. Ниската цена си е половин качество, няма какво да спорим по въпроса. Хората се пазарят за сърдечни операции, ти за самолети говориш

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  31. 31 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#24:"misho73"]Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания[/quote]

    Ей това е и най-големия кусур на компанията - юзерите. С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята. Не, че ги няма и България Еър, но там са в повече. Какво да правиш, Родина.

  32. 32 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    За "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа, но ако наистина имаш свободна работа или си студент са идеалните за разглеждане на света.

  33. 33 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    До коментар [#15] от "Батков-вън":


    [quote#15:"Батков-вън"] Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излиза[/quote]
    Напълно съгласен. Преди време пътувах с вътрешен полет в Русия и само дето нямаше кокошки и кози в самолета
    Не мога да разбера това състезание, в което победител е този, който успее да вмъкне по-голям багаж в самолета. да не говорим какво става с дрехите на хората в багажните пространства - живо безобразие и селяния.

  34. 34 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#29] от "Blood Red Skies":


    [quote#29:"Blood Red Skies"]нови самолети[/quote]

    Т'ва между другото много хора го пропускат. Факт е че Уиз лети с нови машини. Като знам последния път с какъв чартър летях ... Ми той мой набор бе, страх си ме беше! Определено предпочитам нискотарифен нов Ербъс пред некъв прехвален строшеняк на възрастта на някой Чавдар по линията Мусачево-Елин Пелин! Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси! Пък един пълен автобус на Терминал 1 - т'ва да ми е проблема Уиз са си идеални, ИМХО.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  35. 35 Профил на shepprd
    shepprd
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#26] от "misho73":

    Аз като им гледам на Уиза дестинациите, те тия полети не ни и трябват. Евтини на теория, ама часовете са неудобни и за всичко се доплаща. Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.

  36. 36 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#31] от "gianni":


    [quote#31:"gianni"]С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята.[/quote]

    Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи и той, но все пак къпани се явяват за полет или поне аз на такива индивиди съм попадал. То и в Англия е пълно с хора от колониите, такъв е живота

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  37. 37 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#28:"botev_levski"]И ако тия керливи 4 Бус-връзки не ти пасват, кво прайме? Влак до там няма![/quote]

    В случая в града има и влак, но в Европа има и доста летища до които няма жп транспорт. Освен това навсякъде по летищата има и шатъли, таксите или коли под наем. Ако пътувате повече от двама, ще ви излезе и по-евтино от бус и влак.

    Виж, ако си от ЖП-то работата е друга. ЖП-то търсят и мангалите защото ги глобяват с фиш, който те хвърлят веднага след кондуктора си тръгне.

  38. 38 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    [quote#32:"stoiank"]За нещо по-сериозно си е рискована работа[/quote]

    тоест ?

  39. 39 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    До коментар [#35] от "Wilderr":


    [quote#35:"Wilderr"]Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.[/quote]

    Погледни автопарка в БГ и пак помисли. Тези дето си купуваме коли от магазина сме има-няма 2%. Мислиш ли че на човек, който си е купил Опел на 12 години, проблема му е къде е кацнал самолета? Да припомням ли че преди 25 години купувахме дънки от Кореком за две заплати, при това не всички?
    Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам Вчера гледах как някакъв ром бил кончето си между панелките, днес чета че Уиз били шит. Е нема такава държава! Претенции ебати!

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  40. 40 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    [quote#34:"misho73"]Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси[/quote]
    То и Уиз дават, ама се плаща. Ако много прегладнееш за 2-5 евро има всичко.

    Gunter glieben glauchen globen
  41. 41 Профил на sophia_gr
    sophia_gr
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#1:"parishilton"]Алооо, унгарската компания... А до Будапеща кога? [/quote]

    Има влак от София. Пътува през нощта, минава се през Видин и през моста. Аз лично обичам пътуването с влак! Взимаш си спален вагон и всичко е на шест

  42. 42 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    [quote#36:"misho73"]Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи[/quote]

    верно е, последният път бяха от другата страна на пътеката мъж, жена и дете по средата, и като излетя, ама още се издигаше , и като си откопчаха коланите и се залепиха за стъклото (а те седяха над крилото, срещу двигателите) и почнаха нещо да говорят/викат превъзбудено, първата ми асоциация беше че двигателят се е запалил

    та така, който иска да лети с ТИМ, аз летя с Уиз и до Лондон с Бритиш

  43. 43 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Весело

    [quote#39:"misho73"]Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам [/quote]
    ++++++++
    Точно попадение. Тук е пълно с лордове, принцове и принцеси.

    Gunter glieben glauchen globen
  44. 44 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#32:"stoiank"]За "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа[/quote]

    Не бъркайте лоу-кост компаниите с лоу-кост линията Clever на Била. Цените на билетите са ниски, защото летят само с нови самолети, които не искат поддръжка, до летища с много ниски тарифи или пък в неудобно време, при минимум услуги и с по-ниско платен персонал.

    Сигурността на полетите им дори е по-голяма от класическите компании, защото не стачкуват и има джигитовка на персонала, ако полетът не се изпълни навреме. Не напразно РайънЕър и ИзиДжет стават едни от най-големите превозвачи, а ЕърФранс и Луфтханса берат душа.

  45. 45 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Летенето в крайна сметка е просто шибан транспорт нищо повече. За полети от 2-3-4 часа не ти трябват екстри, трябва ти просто да те придвижат сигурно. От тази гледна точка Уиз ги уважавам - за тези цени услугата е супер.

    Който смята летенето за един вид луксозен експириънс, който ако не включва коктейли, трюфели и лично джакузи на борда значи нещо не е наред да си лети с по-скъпите авиокомпании. Опции колкото искаш. Аз предпочитам за сумата хикс да видя 4 интересни дестинации, вместо 3. Лукса не е водещ фактор.

    Евалацията, Уиз, и да знаете, че половин БГ чака полети от Пловдив.

  46. 46 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Не мога да разбера защо уиз имат вече над 10 дестинации от България, а Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат - ийзиджет спират от май полетите до Берлин, преди това спряха и до Милано, раънер имаха някъде до южна европа полет, но и те го спряха :/

  47. 47 Профил на drakon
    drakon
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#2] от "aleko":

    пълно е с емигранти в Бари.

  48. 48 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Тези полети според мен са по-малко за гледане на забележителности (особено Бари) и повече - за работници емигранти. Дотам я докараха гениалните ни политици, успех на хората в приключенията зад граница

  49. 49 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Ние ги плюем , те си растат .Защо друга източно европейска компания няма същият успех , напротив всички фалираха по няколко пъти , смениха си собствеността по няколко пъти и пак нямат същият успех. Вижте колко самолета имат ТИМ , колко от тях са техни и колко собствени самолета имат Уиз ер.

  50. 50 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    [quote#46:"nage"]Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат [/quote]


    Изи и Райън са 2 отделни сегмента - Изи от няколко години са препозиционираха към един по- висок ценови клас (аз не разбирам с какво ознование и какви претенции), примерни по-евтин е полетът до Лондон с Бритиш отколкото с тях.
    Тоест предлагат продукт сходен на Уиз ама на цената на Бритиш и нямам как да успеят така поне в БГ

    за Райън според мен пазарът тук просто не е интересен- единствената им изгодна линия би била до Лондон, ама до Лондон летят 10 компании по няколко пъти на ден, тоест трудно ще се намърдат, пък и те в момента са на етап да правят нискотарифни полети до САЩ, не им е до некви туземци тука да им пускат нерентабилни полети , затова тестват пазара от време на време с някоя дестинация, но явно са решили да действат по глобално

  51. 51 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    Забавно Мюнхен-Меминген (Дневник оправете си името в статията) е на 120 км от Мюнхен. Гарата също не е близо. Но пък Меминген е приятен град на границата между Бавария и Баден-Вютемберг.

  52. 52 Профил на prisoner
    prisoner
    Рейтинг: 402 Неутрално


    [quote#48:"ungeheuer"]Тези полети според мен са по-малко за гледане на забележителности (особено Бари) и повече - за работници емигранти.[/quote]

    Е как по-малко за гледане? Знаеш ли колко круизи има от Бари?

  53. 53 Профил на botev_levski
    botev_levski
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#37] от "gianni":

    Не говорим за европа, а за германия. Та нормалните летища в германия са достижими с влак или поне S-Bahn ili U-Bahn. На някой спира и ICE.
    Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша. Накрая сметни колко ти е струвало като пари и време.

  54. 54 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#15] от "Батков-вън":
    Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета.
    ----------------------------
    +
    Подкрепям напълно.
    Пътуване с много багаж на дълго разстояние - "нормална" авиолиния.
    3-4 дневен дълъг уикенд на до 2 часа разстояние някъде в Европа - по този начин с унгарците. Просто не мисля за тях като за самолетна, а като за бакшиш-компания като "ОК" например и всичко си идва на мястото.
    Пуста Прага няма ли да я включат най-сетне.........




    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  55. 55 Профил на evolutionary
    evolutionary
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Супер! Само дето н спряха полетите до Варна, така добре ни беше.

  56. 56 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#53:"botev_levski"]Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша[/quote]

    Господин специалист по германски полети, били дал някой линк, па да видим и ние, кои са преките полети от София до Мюнхен.

  57. 57 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#56:"gianni"]Гос[/quote]

    Преките полетите с Луфтханса са поне два-три пъти по-скъпи срещу 16 евро и 1ч20 мин път

  58. 58 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#50] от "carmello":

    абе брат ти как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли? Раънер правят по 1600 полета ВСЕКИ ден в Европа и постоянно откриват нови дестинации или сменят бройката на полетите. А от България - един път на седмица до две дестинации Лондон и Франкфурт (Хан) и тва е.. тъпо. А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има. Но въпреки това го спират? Някой определено не си е свършил работата и не ми се вярва това да са те...
    Ама никой не обелва дума какво става

  59. 59 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#11] от "Yomega":

    Не. Ню Йорк е с Атина на една ширина. Рим, Мдрид и София са горе-долу на една ширина, като София е само малко по-насевер (под 1 градус)...

  60. 60 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#39] от "misho73":

    Спокойно могат да те вземат в Уиз на работа, пусни само едно СВ и линк към статията и си готов

    I shave with Occam's razor
  61. 61 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#26] от "misho73":

    Кат' гледам как са налазили по шопско, след лазарник-два, ше ви гледаме сеира... Да взема и да се замисля пък по въпроса кой софийски е*алник даде летищата и други далаверки на тим?

  62. 62 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 447 Любопитно

    Не е лоша новината. В момента има полети от Кьолн за септември по 19 евро в посока. Това си е супер цена. Но обозначаването на линията София-Меминген като София-Мюнхен си е чист рекламен трик граничещ с измама. То до Меминген са по-близо Фридрихсхафен и дори Констанц на Бодензее отколкото Мюнхен.

    ...
  63. 63 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#59] от "minusm":

    ех накара ме сега съвсем педантично да ги изровя и сравня

    42.7000° N - София
    41.9000° N - Рим
    40.7127° N - Ню Йорк

    40.4000° N - Мадрид
    37.9667° N - Атина

    1 градус е равен на прибл. 110 км

  64. 64 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Цинизма на ''Циника" няма край. Кои са бантустанските държави около България и с какво сме по-европейци от тях? И такива хора ще ми дават за пример Европа? Благодаря, не.

  65. 65 Профил на botev_levski
    botev_levski
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#56] от "gianni":

    Съвсем произволна дата през лятото!

    https://www.opodo.de/opodo/shoppingbasket/airv2RenderTravellersV2?method=render

  66. 66 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Макар и да ги ползвам много често, на мен ми допада това, че Уиз се развива добре и има все повече дестинации. Това значи, че си разбират добре от работата и след като има толкова много пътници, значи, че предлагат един добър продукт, или поне такъв, за какъвто има клиенти. Относно това какви са дестинациите, не мисля, че дестинация се прави току така. Правят се проучвания, гледат се статистики, проучва се на място и чак тогава се взема решение. Мисля, че има голям шанс и новите дестинации да са успешни. И ще е по-добре да има и други такива компании, защото, само в конкуренцията се раждат добри неща

  67. 67 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#57] от "gianni":

    Преките полети на Луфханза са 3 пъти на ден, и цената почва от около 120 евро отиване и връщане.
    Бих позвал Wizzair , но не за ходене до Мюнхен , а ако искам да разгледам немските предалпи, Бодензее

  68. 68 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    [quote#58:"nage"]А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има.[/quote]

    най- обичам някой да говори наизуст...
    Примерно София- Бергамо с Уиз 26 март = 50 евро, Бергамо - Берлин с Райън 30 евро, общо 90, същият ден Еази полетът им е 120 евро до Берлин. И това в някъв крив ден в който полетът на Райън е "скъп", щото има за по 15 евро, тоест общо 65, което е 2 ПЪТИ по евтино от Изи....


    [quote#58:"nage"]как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли?[/quote]

    не, и нали тва ти обяснявам- аналитичното им звено е преценило че няма смисъл да пускат полет Пловдив- Порто ебаси щото ше са на загуба, не знам кое не разбираш

  69. 69 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Дневник, оправете името на град Меминген, написали сте го погрешно...
    А иначе Меминген е доста далеч от Мюнхен, Аугсбург (също малко китно летище) и Залцбург (средно голямо летище) са по-близо до Мюнхен.

  70. 70 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ойро Пролетариат":

    Ами ако на теб са ти важни избор на място, шест куфара и напитката в самолета - ти просто не си таргет на лоу кост компаниите. За много хора тези неща нямат абсолютно никакво значение, за това и те предпочитат да платят по-малко и да не ги ползват. Не всички авиокомпании трябва да моделират услугата си по ТВОИТЕ изисквания.

    Въобще не ме вълнува двата часа полет на коя седалка ще седя, а вода мога да си взема и от вкъщи. Багаж не обичам да нося така или иначе, убива кефа от пътуването ако трябва да мъкнеш тежки куфари.

    Най-важното нещо за мен е да пътувам възможно най-евтино и най-бързо, за да имам повече време и пари за мястото, където отивам. А тук лоу костовете са шампиони - България Ер закъсняват в 9 от 10 полета, туткането е жестоко. Уиз са винаги навреме.

    Но най-ме кефят Райън Ер - там докато самолета още каца почват да го подготвят за следващия полет Хората още слизат, стюардесите почват да чистят за следващите. Рядко се задържат повече от 20-30 мин на летище. Разписанията им са максимално сгъстени , летят на макс скорост, за да правят повече курсове на ден. Факири са

  71. 71 Профил на Gligani
    Gligani
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Жалко, че все още не пускат София - Хамбург. Хамбург е много добре разположен. Би имало пътници и от Дания. Скоро Уизеър пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София...

  72. 72 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 352 Неутрално

    От 16 септември, в сряда и събота, ще бъдат полетите до Неапол и Мюнхен (Менинген).
    ------------------------------------------
    Градчето се казва Меминген, в полите на Алпите е!

    А летището до Кьолн се казва Кьолн-Бон!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  73. 73 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#27] от "gianni":

    Е то в денвно време, само селяците не знаят английски.

  74. 74 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 233 Весело

    Като гледам какви дестинации се желаят от форума, що да не прибавим и Рейкявик, Ибиса, Порто, Хелзинки, Бремен, Стокхолм, Корсика, Сардиния, Загреб...

  75. 75 Профил на Миркони
    Миркони
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#45] от "Петър":

    Аз даже се чудя как не започнаха с Пловдив като основно летище, след като водещия момент при тях е евтини и отдалечени летища.

  76. 76 Профил на Никола
    Никола
    Рейтинг: 233 Весело

    [quote#2:"aleko"]както и да Южна Франция[/quote]

    От твоята уста в Божиите уши!

  77. 77 Профил на Доколянков
    Доколянков
    Рейтинг: 515 Весело

    Компанията на която всеки полет до София завършва с оглушителни ръкопляскания, пътниците скачат от седалките далеч преди самолетът да е спрял рулирането по пистата.Атмосферата винаги е като в междуселски автобус през празничен ден,за това допринасят и огромният брой чанти тип“Илиянци МОЛ".

    „Луната е обитаема, защото там свети."
  78. 78 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Абе гледам страшни бизнесмени имало тук?
    Познавам хора милионери които летят с нискобюджетни, тук половината недоволни от багажа, часовете, летищата и с кой летят.
    Баси, тая България много големи бизнесмени бе? Да им е широко, по 2 куфара за 2 дена, да им е близо, да са все с интелектуалци... Все едно не сме най-бедните в Европа.
    Айде малко самочувствието го чекирайте

  79. 79 Профил на angeli
    angeli
    Рейтинг: 5 Любопитно

    А защо спряха полетите до Венеция (Тревизо), това ако не е туристическа дестинация.!!?

  80. 80 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#71:"Gligani"]пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София... [/quote]
    Ми то е ясно заради Александър Македонски, но както казваше тато "тази година полупроводници догодина цели" чакайте с нетърпение!!!

  81. 81 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#63] от "Yomega":

    OK, това е верният път! Грешката с Ню Йорк е в моите изчисления....

  82. 82 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 963 Весело

    До коментар [#5] от "Ойро Пролетариат":

    Напълно прав си, но сме много малко тези, които мислим по този начин.
    Народеца иска еФтино, мръсно и некомфортно!
    А за това, че всичкия мангал е окупирал самолета да не говорим....

  83. 83 Профил на Erdinc Kaplan
    Erdinc Kaplan
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Намразил съм тая фирма и никога няма да летя пове4е с нея.Преди 2 години летях с тях от Ларнака за София и обратно.Купихме си билети от интернет със съпругата ми,като платихме +15 евро за багай всеки и уж нямаше да плащаме повече за това.Но като се наредихме за предаване на багажа казаха ни за куфар 60 евро трябва да се доплаща 15те евра са били за ръчен багаж.Никога не съм виждал да се плаща за ръчен багаж.И така отиване и връщане платихме за 2 куфара +240 евро уж летяхме евтино.Освен това не ти дават номер за сядане в самолета.Всеки се втурва като овце за да си набави добро място както и ние направихме,но стюардесата ни уведоми за да седнем на тия места по отпред трябва да доплатим +15 евро за място и се наложи да минем с жена ми по одзад.Пладнешки бандити,няма какво да кажа.Е кажете ми дами и господа дали ще искам друг път да летя с тия мошенници а ?

  84. 84 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#75] от "Миркони":

    А защо не почнаха с летище Долна Митрополия до Плевен?

  85. 85 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 233 Весело

    Кат гледам тука 'секи жтори лети до Юьна Франция и иска лоу кост. Еми кат искате по Ривиерата, летете до Малпенса, оттам рент а кар и дЕректно на Ники Бийч в Сен Тропе или с хеликоптер кацате на хелипорта във Фонтвей в Монако. Искат да газареят пък да има и лоу кост полет...тва да не е Созопо-Ахтопол

  86. 86 Профил на pan2
    pan2
    Рейтинг: 233 Неутрално

    За всеки влак... пардон, самолет си има пътници. Аз летях по-миналата година два пъти с Уиз и съм доволен. Вярно, че ако се поопъна колената ми (аз съм не съм висок!) се опират леко в предната седалка, но три часа се траят. А за пътниците - е, в Мадрид арестуваха на борда на самолета двамина юнака за кражба, ама то без хич бива ли. Че това и в трамвая става.
    Това е нормален транспорт, момчета. Това, че фърчиш с аероплан вече не е някакъв лукс и свръхпреживяване. Аз искам да ме доставят от точка А до точка Б бързо и евтино. Може и без шампанко. Нискотарифните авиокомпании го разбраха и слязоха на земята, тоест полетяха във въздуха. Лек им полет!

  87. 87 Профил на finchybg
    finchybg
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Говоря за полети до Лондон и до Холандия, може да важи и за други:
    Wizz често не излизат по-изгодни от Bulgaria Air, ако сте и с багаж на моменти стават значително по-скъпи. Това е даже като чиста цена, летището и часа на полета са допълнителни фактори в ущърб на Wizz.
    Идеята ми е, че просто е хубаво да си се проверява, вместо да се дели на 'аз пътувам с лоу кост' и 'аз пътувам само с традиционни компании'.

  88. 88 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#64] от "citoyen":

    абе не са бантустански ама да не трябва да шофираш там... (изключвам Сърбия и Хърватска разбира се)

  89. 89 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    доволен съм от Визз еър ,пътувах от Париж за София ,самолета беше като Ферари ,стигна 30 мин по рано от обявеното ,а следващия път до дубай беше перфектно ,правеше впечатление ,че многото млади девойки пътуващи по работа в Дубай си купуваха значително повече закуски и кафенца на връщане ,когато плащаха с дебели пачки изкарани честно за месец .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK