Браво.
Само че какъв ли трафик ще има до Бари и Неапол? Неапол е на 1 час път с влака от Рим, а в Бари какво има да се прави не знам.
За сметка на това можеха да направят полет до Лисабон, както и да Южна Франция - и към двете дестинации придвижването е възможно, но крайно мъчително до степен да те откаже.
То напливът за Будапеща е толкова голям, че последния път като летях дотам с БГ еър се возих на витлово самолетче, полупразно при това. Добре, че се стига за нула време, че ми се наду главата.
Понякога летя с нискотарифни, но с уизеър никога. Те са събирателно за всички негативни неща, които се срещат при тези компании. А политиката им за ръчен багаж (размера по-точно) е просто абсурдна. Не си заслужава унижението за 50-60 евро, честно казано.
София - Бари по въздушна линия е малко повече от София - Варна. Италия е всъщност много близо до България, но поради бантустанските държави помежду ни ние сме свикнали да си мислим, че е някъде зад Алпите.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "
така е! и много хора си мислят че Рим е много по-южно от София, а де факто Рим, София и Ню Йорк са на почти еднаква северна ширина! (около 41 градуса мисля)
Аз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания .
Може би има смисъл , ако пътуваш по бизнес с една смешно малка ръчна чантичка .....
Полетът да Рим е достатъчно пълен с хора пътуващи за Рим. Освен това много българи работят из южна Италия, така че тези полети са и за тях - като си идват към БГ
Точно уиз са най-читави от тези, с които съм пътувал. В смисъл предлагат най-комфортна услуга. Изиджет също са супер, но те са значително по-скъпи. Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излизането от самолета и въобще беше некомфортно. Сега е доста по-добре, защото който иска да носи повече багаж просто си го чекира. Аз лично пътувам винаги с раница само – за мен това е смисълът на лоу кост пътуването. Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета Обиколих цяла Европа така.
E, те с полет до Будапеща стартираха от София преди няколко години. Дори летях с един от първите им полети до там. А в момента мисля, че вече не са унгарска собственост.
Много по-евтини са ако нямаш изисквания. Ако искаш на конкретни дати да пътуваш и се сетиш отгоре на всичко късно - тогава наистина разликата е малка. Ако просто си кажеш "къде ще отида тази есен" и не си фиксиран към дати или към локации - си намираш винаги нещо евтино и интересно. Пътувъл съм редица пъти за под 100 лв общо отиване и връщане... Стигал съм до 60 лв - по 30 лв билет... Това е по-малко от автобуса до Бургас
Моя проблем с тяхната политика за ръчен багаже, че допустимия им размер е най-малкия от всички авиолинии в Европа. Райънеър и Изиджет 50 x 40 x 20cm, но няма проблем максимално да вкараш 56 x 45 x 25cm (пише го на сайта им, без допълнително доплащане). УизЕър обяче позволяват 42x32x25cm (останалото се доплаща).
И аз какво трябва да направя - да имам в килера специален куфар за УизЕър с няколко сантиметра по-малък щото иначе няма да ме пуснат? И както някой по-горе отбеляза, ако смяташ да чекираш, да си избереш място и т.н. - тя цената си става като на нормална авиолиния, която ще те приземи на нормално летище е не в някой хангар на 1 час път от най-близкото населено място.
[quote#6:"botev_levski"]Разтоянието между летище Меминген и летище Мюнхен по данни на гоогле е 142 км. Айде у лево и нискотарифен боклук! [/quote]
Когато човек пътува със самолет в чужбина, не е зле да провери как се стига от летището до града. Обикновено нискотарифните компании летят до "нискотарифни" летища, които имат много добре организиран транспорт съседните градове. Така че, гледайте на сайта на летището, а не разстоянието с Google-то. Например една бърза проверка показва, че билетът от летището Меммимген до Мюнхен с бус е 8 евро за 1ч 20:
Както винаги - пълно със специалисти, които дават акъл на компаниите. Що до там а не до другаде, бюро "жалби" и т.н. Ще рече човек че Уиз задължават някого да лети донякъде?!?
И още - защо гледате само изходящия трафик бе хора? Не правите ли сметка че и много чужденци идват в БГ?
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#17:"Батков-вън"]Много по-евтини са ако нямаш изисквания. [/quote]
Именно! Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания. Имат си фокус, работят и се справят добре. И за разлика от Луфтханза не стачкуват всяка седмица Защото преди да стигнем до багажа и дестинацията, проклетия самолет трябва и да лети Боли ме къде бил кацал, като въобще не е излетял
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#12:"stenlyaka"]Аз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания [/quote]
Никога не се знае предварително с коя компания ще излезе най-евтино. Просто трябва да се проверява. Понякога най-евтино излизат полети със смяна на самолета. Там обаче трябва да имаш здрави нерви, да назнайваш английски и да си готов понякога багажът ти да пристигне след теб.
Напоследък летях с Уизеър 4 пъти до Италия. Общо взето нямам забележки. Добри цени, нови самолети, спазване на разписанието. Винаги съм бил само с ръчен багаж и всичко беше перфектно. Единствено ме дразни блъсканицата в автобуса, който отвежда до самолета на Терминал 1 - искат ако може целия полет (пр. 170 души), да ги напъхат в 1 автобус. Явно пестят от такива неща. Но като цяло съм много доволен.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#6:"botev_levski"]Айде у лево и нискотарифен боклук![/quote]
Това от човек, гражданин на най-нискотарифната туристическа дестинация в ЕС, в която най-популярни са точно нискотарифните дискаунт вериги, да не броим нискотарифния труд на нискотарифните "специалисти". А осъзнайте се най-накрая! Кога видяхме цветни телевизори без опашка, кога ни почерне задника! По-полекичка го давай Плюс това, всички обичат еФтинията, даже и тези дето цената не им е проблема. Ако не беше така, в Перник нямаше да има кьорав Голф, а китайците щяха да измрат от глад. Ниската цена си е половин качество, няма какво да спорим по въпроса. Хората се пазарят за сърдечни операции, ти за самолети говориш
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#24:"misho73"]Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания[/quote]
Ей това е и най-големия кусур на компанията - юзерите. С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята. Не, че ги няма и България Еър, но там са в повече. Какво да правиш, Родина.
За "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа, но ако наистина имаш свободна работа или си студент са идеалните за разглеждане на света.
[quote#15:"Батков-вън"] Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излиза[/quote]
Напълно съгласен. Преди време пътувах с вътрешен полет в Русия и само дето нямаше кокошки и кози в самолета
Не мога да разбера това състезание, в което победител е този, който успее да вмъкне по-голям багаж в самолета. да не говорим какво става с дрехите на хората в багажните пространства - живо безобразие и селяния.
Т'ва между другото много хора го пропускат. Факт е че Уиз лети с нови машини. Като знам последния път с какъв чартър летях ... Ми той мой набор бе, страх си ме беше! Определено предпочитам нискотарифен нов Ербъс пред некъв прехвален строшеняк на възрастта на някой Чавдар по линията Мусачево-Елин Пелин! Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси! Пък един пълен автобус на Терминал 1 - т'ва да ми е проблема Уиз са си идеални, ИМХО.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
Аз като им гледам на Уиза дестинациите, те тия полети не ни и трябват. Евтини на теория, ама часовете са неудобни и за всичко се доплаща. Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.
[quote#31:"gianni"]С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята.[/quote]
Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи и той, но все пак къпани се явяват за полет или поне аз на такива индивиди съм попадал. То и в Англия е пълно с хора от колониите, такъв е живота
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#28:"botev_levski"]И ако тия керливи 4 Бус-връзки не ти пасват, кво прайме? Влак до там няма![/quote]
В случая в града има и влак, но в Европа има и доста летища до които няма жп транспорт. Освен това навсякъде по летищата има и шатъли, таксите или коли под наем. Ако пътувате повече от двама, ще ви излезе и по-евтино от бус и влак.
Виж, ако си от ЖП-то работата е друга. ЖП-то търсят и мангалите защото ги глобяват с фиш, който те хвърлят веднага след кондуктора си тръгне.
[quote#35:"Wilderr"]Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.[/quote]
Погледни автопарка в БГ и пак помисли. Тези дето си купуваме коли от магазина сме има-няма 2%. Мислиш ли че на човек, който си е купил Опел на 12 години, проблема му е къде е кацнал самолета? Да припомням ли че преди 25 години купувахме дънки от Кореком за две заплати, при това не всички?
Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам Вчера гледах как някакъв ром бил кончето си между панелките, днес чета че Уиз били шит. Е нема такава държава! Претенции ебати!
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#34:"misho73"]Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси[/quote]
То и Уиз дават, ама се плаща. Ако много прегладнееш за 2-5 евро има всичко.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#36:"misho73"]Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи[/quote]
верно е, последният път бяха от другата страна на пътеката мъж, жена и дете по средата, и като излетя, ама още се издигаше , и като си откопчаха коланите и се залепиха за стъклото (а те седяха над крилото, срещу двигателите) и почнаха нещо да говорят/викат превъзбудено, първата ми асоциация беше че двигателят се е запалил
та така, който иска да лети с ТИМ, аз летя с Уиз и до Лондон с Бритиш
[quote#39:"misho73"]Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам [/quote]
++++++++
Точно попадение. Тук е пълно с лордове, принцове и принцеси.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#32:"stoiank"]За "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа[/quote]
Не бъркайте лоу-кост компаниите с лоу-кост линията Clever на Била. Цените на билетите са ниски, защото летят само с нови самолети, които не искат поддръжка, до летища с много ниски тарифи или пък в неудобно време, при минимум услуги и с по-ниско платен персонал.
Сигурността на полетите им дори е по-голяма от класическите компании, защото не стачкуват и има джигитовка на персонала, ако полетът не се изпълни навреме. Не напразно РайънЕър и ИзиДжет стават едни от най-големите превозвачи, а ЕърФранс и Луфтханса берат душа.
Летенето в крайна сметка е просто шибан транспорт нищо повече. За полети от 2-3-4 часа не ти трябват екстри, трябва ти просто да те придвижат сигурно. От тази гледна точка Уиз ги уважавам - за тези цени услугата е супер.
Който смята летенето за един вид луксозен експириънс, който ако не включва коктейли, трюфели и лично джакузи на борда значи нещо не е наред да си лети с по-скъпите авиокомпании. Опции колкото искаш. Аз предпочитам за сумата хикс да видя 4 интересни дестинации, вместо 3. Лукса не е водещ фактор.
Евалацията, Уиз, и да знаете, че половин БГ чака полети от Пловдив.
Не мога да разбера защо уиз имат вече над 10 дестинации от България, а Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат - ийзиджет спират от май полетите до Берлин, преди това спряха и до Милано, раънер имаха някъде до южна европа полет, но и те го спряха :/
Тези полети според мен са по-малко за гледане на забележителности (особено Бари) и повече - за работници емигранти. Дотам я докараха гениалните ни политици, успех на хората в приключенията зад граница
Ние ги плюем , те си растат .Защо друга източно европейска компания няма същият успех , напротив всички фалираха по няколко пъти , смениха си собствеността по няколко пъти и пак нямат същият успех. Вижте колко самолета имат ТИМ , колко от тях са техни и колко собствени самолета имат Уиз ер.
[quote#46:"nage"]Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат [/quote]
Изи и Райън са 2 отделни сегмента - Изи от няколко години са препозиционираха към един по- висок ценови клас (аз не разбирам с какво ознование и какви претенции), примерни по-евтин е полетът до Лондон с Бритиш отколкото с тях.
Тоест предлагат продукт сходен на Уиз ама на цената на Бритиш и нямам как да успеят така поне в БГ
за Райън според мен пазарът тук просто не е интересен- единствената им изгодна линия би била до Лондон, ама до Лондон летят 10 компании по няколко пъти на ден, тоест трудно ще се намърдат, пък и те в момента са на етап да правят нискотарифни полети до САЩ, не им е до некви туземци тука да им пускат нерентабилни полети , затова тестват пазара от време на време с някоя дестинация, но явно са решили да действат по глобално
Забавно Мюнхен-Меминген (Дневник оправете си името в статията) е на 120 км от Мюнхен. Гарата също не е близо. Но пък Меминген е приятен град на границата между Бавария и Баден-Вютемберг.
Не говорим за европа, а за германия. Та нормалните летища в германия са достижими с влак или поне S-Bahn ili U-Bahn. На някой спира и ICE.
Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша. Накрая сметни колко ти е струвало като пари и време.
До коментар [#15] от "Батков-вън":
Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета.
----------------------------
+
Подкрепям напълно.
Пътуване с много багаж на дълго разстояние - "нормална" авиолиния.
3-4 дневен дълъг уикенд на до 2 часа разстояние някъде в Европа - по този начин с унгарците. Просто не мисля за тях като за самолетна, а като за бакшиш-компания като "ОК" например и всичко си идва на мястото.
Пуста Прага няма ли да я включат най-сетне.........
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
[quote#53:"botev_levski"]Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша[/quote]
Господин специалист по германски полети, били дал някой линк, па да видим и ние, кои са преките полети от София до Мюнхен.
абе брат ти как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли? Раънер правят по 1600 полета ВСЕКИ ден в Европа и постоянно откриват нови дестинации или сменят бройката на полетите. А от България - един път на седмица до две дестинации Лондон и Франкфурт (Хан) и тва е.. тъпо. А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има. Но въпреки това го спират? Някой определено не си е свършил работата и не ми се вярва това да са те...
Ама никой не обелва дума какво става
Кат' гледам как са налазили по шопско, след лазарник-два, ше ви гледаме сеира... Да взема и да се замисля пък по въпроса кой софийски е*алник даде летищата и други далаверки на тим?
Не е лоша новината. В момента има полети от Кьолн за септември по 19 евро в посока. Това си е супер цена. Но обозначаването на линията София-Меминген като София-Мюнхен си е чист рекламен трик граничещ с измама. То до Меминген са по-близо Фридрихсхафен и дори Констанц на Бодензее отколкото Мюнхен.
Цинизма на ''Циника" няма край. Кои са бантустанските държави около България и с какво сме по-европейци от тях? И такива хора ще ми дават за пример Европа? Благодаря, не.
Макар и да ги ползвам много често, на мен ми допада това, че Уиз се развива добре и има все повече дестинации. Това значи, че си разбират добре от работата и след като има толкова много пътници, значи, че предлагат един добър продукт, или поне такъв, за какъвто има клиенти. Относно това какви са дестинациите, не мисля, че дестинация се прави току така. Правят се проучвания, гледат се статистики, проучва се на място и чак тогава се взема решение. Мисля, че има голям шанс и новите дестинации да са успешни. И ще е по-добре да има и други такива компании, защото, само в конкуренцията се раждат добри неща
Преките полети на Луфханза са 3 пъти на ден, и цената почва от около 120 евро отиване и връщане.
Бих позвал Wizzair , но не за ходене до Мюнхен , а ако искам да разгледам немските предалпи, Бодензее
[quote#58:"nage"]А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има.[/quote]
най- обичам някой да говори наизуст...
Примерно София- Бергамо с Уиз 26 март = 50 евро, Бергамо - Берлин с Райън 30 евро, общо 90, същият ден Еази полетът им е 120 евро до Берлин. И това в някъв крив ден в който полетът на Райън е "скъп", щото има за по 15 евро, тоест общо 65, което е 2 ПЪТИ по евтино от Изи....
[quote#58:"nage"]как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли?[/quote]
не, и нали тва ти обяснявам- аналитичното им звено е преценило че няма смисъл да пускат полет Пловдив- Порто ебаси щото ше са на загуба, не знам кое не разбираш
Дневник, оправете името на град Меминген, написали сте го погрешно...
А иначе Меминген е доста далеч от Мюнхен, Аугсбург (също малко китно летище) и Залцбург (средно голямо летище) са по-близо до Мюнхен.
Ами ако на теб са ти важни избор на място, шест куфара и напитката в самолета - ти просто не си таргет на лоу кост компаниите. За много хора тези неща нямат абсолютно никакво значение, за това и те предпочитат да платят по-малко и да не ги ползват. Не всички авиокомпании трябва да моделират услугата си по ТВОИТЕ изисквания.
Въобще не ме вълнува двата часа полет на коя седалка ще седя, а вода мога да си взема и от вкъщи. Багаж не обичам да нося така или иначе, убива кефа от пътуването ако трябва да мъкнеш тежки куфари.
Най-важното нещо за мен е да пътувам възможно най-евтино и най-бързо, за да имам повече време и пари за мястото, където отивам. А тук лоу костовете са шампиони - България Ер закъсняват в 9 от 10 полета, туткането е жестоко. Уиз са винаги навреме.
Но най-ме кефят Райън Ер - там докато самолета още каца почват да го подготвят за следващия полет Хората още слизат, стюардесите почват да чистят за следващите. Рядко се задържат повече от 20-30 мин на летище. Разписанията им са максимално сгъстени , летят на макс скорост, за да правят повече курсове на ден. Факири са
Жалко, че все още не пускат София - Хамбург. Хамбург е много добре разположен. Би имало пътници и от Дания. Скоро Уизеър пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София...
От 16 септември, в сряда и събота, ще бъдат полетите до Неапол и Мюнхен (Менинген).
------------------------------------------
Градчето се казва Меминген, в полите на Алпите е!
А летището до Кьолн се казва Кьолн-Бон!
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
Компанията на която всеки полет до София завършва с оглушителни ръкопляскания, пътниците скачат от седалките далеч преди самолетът да е спрял рулирането по пистата.Атмосферата винаги е като в междуселски автобус през празничен ден,за това допринасят и огромният брой чанти тип“Илиянци МОЛ".
Абе гледам страшни бизнесмени имало тук?
Познавам хора милионери които летят с нискобюджетни, тук половината недоволни от багажа, часовете, летищата и с кой летят.
Баси, тая България много големи бизнесмени бе? Да им е широко, по 2 куфара за 2 дена, да им е близо, да са все с интелектуалци... Все едно не сме най-бедните в Европа.
Айде малко самочувствието го чекирайте
[quote#71:"Gligani"]пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София... [/quote]
Ми то е ясно заради Александър Македонски, но както казваше тато "тази година полупроводници догодина цели" чакайте с нетърпение!!!
Напълно прав си, но сме много малко тези, които мислим по този начин.
Народеца иска еФтино, мръсно и некомфортно!
А за това, че всичкия мангал е окупирал самолета да не говорим....
Намразил съм тая фирма и никога няма да летя пове4е с нея.Преди 2 години летях с тях от Ларнака за София и обратно.Купихме си билети от интернет със съпругата ми,като платихме +15 евро за багай всеки и уж нямаше да плащаме повече за това.Но като се наредихме за предаване на багажа казаха ни за куфар 60 евро трябва да се доплаща 15те евра са били за ръчен багаж.Никога не съм виждал да се плаща за ръчен багаж.И така отиване и връщане платихме за 2 куфара +240 евро уж летяхме евтино.Освен това не ти дават номер за сядане в самолета.Всеки се втурва като овце за да си набави добро място както и ние направихме,но стюардесата ни уведоми за да седнем на тия места по отпред трябва да доплатим +15 евро за място и се наложи да минем с жена ми по одзад.Пладнешки бандити,няма какво да кажа.Е кажете ми дами и господа дали ще искам друг път да летя с тия мошенници а ?
Кат гледам тука 'секи жтори лети до Юьна Франция и иска лоу кост. Еми кат искате по Ривиерата, летете до Малпенса, оттам рент а кар и дЕректно на Ники Бийч в Сен Тропе или с хеликоптер кацате на хелипорта във Фонтвей в Монако. Искат да газареят пък да има и лоу кост полет...тва да не е Созопо-Ахтопол
За всеки влак... пардон, самолет си има пътници. Аз летях по-миналата година два пъти с Уиз и съм доволен. Вярно, че ако се поопъна колената ми (аз съм не съм висок!) се опират леко в предната седалка, но три часа се траят. А за пътниците - е, в Мадрид арестуваха на борда на самолета двамина юнака за кражба, ама то без хич бива ли. Че това и в трамвая става.
Това е нормален транспорт, момчета. Това, че фърчиш с аероплан вече не е някакъв лукс и свръхпреживяване. Аз искам да ме доставят от точка А до точка Б бързо и евтино. Може и без шампанко. Нискотарифните авиокомпании го разбраха и слязоха на земята, тоест полетяха във въздуха. Лек им полет!
Говоря за полети до Лондон и до Холандия, може да важи и за други:
Wizz често не излизат по-изгодни от Bulgaria Air, ако сте и с багаж на моменти стават значително по-скъпи. Това е даже като чиста цена, летището и часа на полета са допълнителни фактори в ущърб на Wizz.
Идеята ми е, че просто е хубаво да си се проверява, вместо да се дели на 'аз пътувам с лоу кост' и 'аз пътувам само с традиционни компании'.
доволен съм от Визз еър ,пътувах от Париж за София ,самолета беше като Ферари ,стигна 30 мин по рано от обявеното ,а следващия път до дубай беше перфектно ,правеше впечатление ,че многото млади девойки пътуващи по работа в Дубай си купуваха значително повече закуски и кафенца на връщане ,когато плащаха с дебели пачки изкарани честно за месец .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Paris Hilton
Рейтинг: 240 ЛюбопитноАлооо, унгарската компания... А до Будапеща кога?
aleko
Рейтинг: 696 НеутралноБраво.
Само че какъв ли трафик ще има до Бари и Неапол? Неапол е на 1 час път с влака от Рим, а в Бари какво има да се прави не знам.
За сметка на това можеха да направят полет до Лисабон, както и да Южна Франция - и към двете дестинации придвижването е възможно, но крайно мъчително до степен да те откаже.
todorus
Рейтинг: 294 ВеселоЧудесна новина. Това ще направи тези дестинации много по-достъпни за всички българи.
Moonshine
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#1] от "parishilton":
То напливът за Будапеща е толкова голям, че последния път като летях дотам с БГ еър се возих на витлово самолетче, полупразно при това. Добре, че се стига за нула време, че ми се наду главата.
Суджук Герберите
Рейтинг: 466 НеутралноПонякога летя с нискотарифни, но с уизеър никога. Те са събирателно за всички негативни неща, които се срещат при тези компании. А политиката им за ръчен багаж (размера по-точно) е просто абсурдна. Не си заслужава унижението за 50-60 евро, честно казано.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!botev_levski
Рейтинг: 262 НеутралноРазтоянието между летище Меминген и летище Мюнхен по данни на гоогле е 142 км. Айде у лево и нискотарифен боклук!
cinik
Рейтинг: 2685 НеутралноСофия - Бари по въздушна линия е малко повече от София - Варна. Италия е всъщност много близо до България, но поради бантустанските държави помежду ни ние сме свикнали да си мислим, че е някъде зад Алпите.
Инициативен комитет "За монумент на бай Ганю на мястото на МОЧА "rainbou1
Рейтинг: 1054 ЛюбопитноНищо, което да ми хареса.
Може би Женева, но това е.
bormashina
Рейтинг: 225 НеутралноДа пуснат и до Сицилия.
Yomega
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#1] от "parishilton":
с цялото летищно време и (евентуалното) 30-40 минути закъснение можеш да припалиш колата/буса и да стигнеш горе-долу за същото време!
Yomega
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#7] от "cinik":
така е! и много хора си мислят че Рим е много по-южно от София, а де факто Рим, София и Ню Йорк са на почти еднаква северна ширина! (около 41 градуса мисля)
sin mi
Рейтинг: 3140 НеутралноАз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания .
Може би има смисъл , ако пътуваш по бизнес с една смешно малка ръчна чантичка .....
Батков-вън
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#2] от "aleko":
Полетът да Рим е достатъчно пълен с хора пътуващи за Рим. Освен това много българи работят из южна Италия, така че тези полети са и за тях - като си идват към БГ
eyewitness
Рейтинг: 466 НеутралноА от Варна кога?
Батков-вън
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#5] от "Ойро Пролетариат":
Обиколих цяла Европа така.
Точно уиз са най-читави от тези, с които съм пътувал. В смисъл предлагат най-комфортна услуга. Изиджет също са супер, но те са значително по-скъпи. Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излизането от самолета и въобще беше некомфортно. Сега е доста по-добре, защото който иска да носи повече багаж просто си го чекира. Аз лично пътувам винаги с раница само – за мен това е смисълът на лоу кост пътуването. Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета
Trayan
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#1] от "parishilton":
E, те с полет до Будапеща стартираха от София преди няколко години. Дори летях с един от първите им полети до там. А в момента мисля, че вече не са унгарска собственост.
Батков-вън
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#12] от "stenlyaka":
Много по-евтини са ако нямаш изисквания. Ако искаш на конкретни дати да пътуваш и се сетиш отгоре на всичко късно - тогава наистина разликата е малка. Ако просто си кажеш "къде ще отида тази есен" и не си фиксиран към дати или към локации - си намираш винаги нещо евтино и интересно. Пътувъл съм редица пъти за под 100 лв общо отиване и връщане... Стигал съм до 60 лв - по 30 лв билет... Това е по-малко от автобуса до Бургас
prisoner
Рейтинг: 409 ЛюбопитноА от Варна кога?
Суджук Герберите
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#15] от "Батков-вън":
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Моя проблем с тяхната политика за ръчен багаже, че допустимия им размер е най-малкия от всички авиолинии в Европа. Райънеър и Изиджет 50 x 40 x 20cm, но няма проблем максимално да вкараш 56 x 45 x 25cm (пише го на сайта им, без допълнително доплащане). УизЕър обяче позволяват 42x32x25cm (останалото се доплаща).
И аз какво трябва да направя - да имам в килера специален куфар за УизЕър с няколко сантиметра по-малък щото иначе няма да ме пуснат? И както някой по-горе отбеляза, ако смяташ да чекираш, да си избереш място и т.н. - тя цената си става като на нормална авиолиния, която ще те приземи на нормално летище е не в някой хангар на 1 час път от най-близкото населено място.
maginka
Рейтинг: 409 Неутралноа директно до Дъблин кога?
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#6:"botev_levski"]Разтоянието между летище Меминген и летище Мюнхен по данни на гоогле е 142 км. Айде у лево и нискотарифен боклук! [/quote]
en+%28Allg%C3%A4u+Airport%29-M%C3%BCnchen&ride Date=19.03.2015&backRide=1&backRideDate=19 .03.2015&adults=1&children=0&bikes=0&a mp;departureCity=568&departureStation=1684& ;arrivalCity=94&arrivalStation=
Когато човек пътува със самолет в чужбина, не е зле да провери как се стига от летището до града. Обикновено нискотарифните компании летят до "нискотарифни" летища, които имат много добре организиран транспорт съседните градове. Така че, гледайте на сайта на летището, а не разстоянието с Google-то. Например една бърза проверка показва, че билетът от летището Меммимген до Мюнхен с бус е 8 евро за 1ч 20:
http://meinfernbus.de/booking/search?route=Memming
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноКакто винаги - пълно със специалисти, които дават акъл на компаниите. Що до там а не до другаде, бюро "жалби" и т.н. Ще рече човек че Уиз задължават някого да лети донякъде?!?
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFkИ още - защо гледате само изходящия трафик бе хора? Не правите ли сметка че и много чужденци идват в БГ?
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#19] от "Ойро Пролетариат":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#19:"Ойро Пролетариат"]Моя проблем с тяхната политика за ръчен багаж е, че допустимия им размер ...[/quote]
Хем не летиш с тях, хем имаш проблем?!? Това като моя проблем с Клаудия Шифър
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#17] от "Батков-вън":
Защото преди да стигнем до багажа и дестинацията, проклетия самолет трябва и да лети
Боли ме къде бил кацал, като въобще не е излетял
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#17:"Батков-вън"]Много по-евтини са ако нямаш изисквания. [/quote]
Именно! Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания. Имат си фокус, работят и се справят добре. И за разлика от Луфтханза не стачкуват всяка седмица
grand funk railroad
Рейтинг: 1154 НеутралноДобра новина.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchemisho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#14] от "eyewitness":
На ТИМаджийско летище - ТИМаджийски самолети, к'во лошо?
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#14:"eyewitness"]А от Варна кога?[/quote]
Вие си гледайте чартърите с Воронеж и Питер. И дайте всичко на ТИМ, пък после чакайте ...
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#12:"stenlyaka"]Аз не мисля , че тези са евтини .Напротив , като сметне човек багажа излиза почти като с нормална компания [/quote]
Никога не се знае предварително с коя компания ще излезе най-евтино. Просто трябва да се проверява. Понякога най-евтино излизат полети със смяна на самолета. Там обаче трябва да имаш здрави нерви, да назнайваш английски и да си готов понякога багажът ти да пристигне след теб.
botev_levski
Рейтинг: 262 НеутралноДо коментар [#21] от "gianni":
Баце, ти нема да ми обясняваш кое да гледам и кое не! И ако тия керливи 4 Бус-връзки не ти пасват, кво прайме? Влак до там няма!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 НеутралноНапоследък летях с Уизеър 4 пъти до Италия. Общо взето нямам забележки. Добри цени, нови самолети, спазване на разписанието. Винаги съм бил само с ръчен багаж и всичко беше перфектно. Единствено ме дразни блъсканицата в автобуса, който отвежда до самолета на Терминал 1 - искат ако може целия полет (пр. 170 души), да ги напъхат в 1 автобус. Явно пестят от такива неща. Но като цяло съм много доволен.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattismisho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#6] от "botev_levski":
Плюс това, всички обичат еФтинията, даже и тези дето цената не им е проблема. Ако не беше така, в Перник нямаше да има кьорав Голф, а китайците щяха да измрат от глад. Ниската цена си е половин качество, няма какво да спорим по въпроса. Хората се пазарят за сърдечни операции, ти за самолети говориш
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#6:"botev_levski"]Айде у лево и нискотарифен боклук![/quote]
Това от човек, гражданин на най-нискотарифната туристическа дестинация в ЕС, в която най-популярни са точно нискотарифните дискаунт вериги, да не броим нискотарифния труд на нискотарифните "специалисти". А осъзнайте се най-накрая! Кога видяхме цветни телевизори без опашка, кога ни почерне задника! По-полекичка го давай
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#24:"misho73"]Кежуъл туризъм и гастербайтери. Това е публиката на тази компания[/quote]
Ей това е и най-големия кусур на компанията - юзерите. С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята. Не, че ги няма и България Еър, но там са в повече. Какво да правиш, Родина.
stoiank
Рейтинг: 1472 НеутралноЗа "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа, но ако наистина имаш свободна работа или си студент са идеалните за разглеждане на света.
tsvetko_51
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#15] от "Батков-вън":
[quote#15:"Батков-вън"] Политиката за ръчния багаж я одобрявам много - преди това всички селяци, за да не плащат за чекиран багаж, мъкнеха хиляди куфари горе в салона, което забавяше влизането и излиза[/quote]
Напълно съгласен. Преди време пътувах с вътрешен полет в Русия и само дето нямаше кокошки и кози в самолета
Не мога да разбера това състезание, в което победител е този, който успее да вмъкне по-голям багаж в самолета. да не говорим какво става с дрехите на хората в багажните пространства - живо безобразие и селяния.
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#29] от "Blood Red Skies":
Уиз са си идеални, ИМХО.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#29:"Blood Red Skies"]нови самолети[/quote]
Т'ва между другото много хора го пропускат. Факт е че Уиз лети с нови машини. Като знам последния път с какъв чартър летях ... Ми той мой набор бе, страх си ме беше! Определено предпочитам нискотарифен нов Ербъс пред некъв прехвален строшеняк на възрастта на някой Чавдар по линията Мусачево-Елин Пелин! Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси! Пък един пълен автобус на Терминал 1 - т'ва да ми е проблема
shepprd
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#26] от "misho73":
Аз като им гледам на Уиза дестинациите, те тия полети не ни и трябват. Евтини на теория, ама часовете са неудобни и за всичко се доплаща. Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#31] от "gianni":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#31:"gianni"]С поскъпването на бусовете, в самолетите се появиха меко казано маргинални личности, излезли като от Жерминал или градинката на Банята.[/quote]
Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи и той, но все пак къпани се явяват за полет или поне аз на такива индивиди съм попадал. То и в Англия е пълно с хора от колониите, такъв е живота
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#28:"botev_levski"]И ако тия керливи 4 Бус-връзки не ти пасват, кво прайме? Влак до там няма![/quote]
В случая в града има и влак, но в Европа има и доста летища до които няма жп транспорт. Освен това навсякъде по летищата има и шатъли, таксите или коли под наем. Ако пътувате повече от двама, ще ви излезе и по-евтино от бус и влак.
Виж, ако си от ЖП-то работата е друга. ЖП-то търсят и мангалите защото ги глобяват с фиш, който те хвърлят веднага след кондуктора си тръгне.
carmello
Рейтинг: 1336 Неутрално[quote#32:"stoiank"]За нещо по-сериозно си е рискована работа[/quote]
тоест ?
misho73
Рейтинг: 1192 НеутралноДо коментар [#35] от "Wilderr":
Вчера гледах как някакъв ром бил кончето си между панелките, днес чета че Уиз били шит. Е нема такава държава! Претенции ебати!
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#35:"Wilderr"]Не се научихме, че евтиното излиза скъпо.[/quote]
Погледни автопарка в БГ и пак помисли. Тези дето си купуваме коли от магазина сме има-няма 2%. Мислиш ли че на човек, който си е купил Опел на 12 години, проблема му е къде е кацнал самолета? Да припомням ли че преди 25 години купувахме дънки от Кореком за две заплати, при това не всички?
Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 Неутрално[quote#34:"misho73"]Ама давали курабийки за обяд - еми аз не се возя за да ям на борда ебаси[/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisТо и Уиз дават, ама се плаща. Ако много прегладнееш за 2-5 евро има всичко.
sophia_gr
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#1:"parishilton"]Алооо, унгарската компания... А до Будапеща кога? [/quote]
Има влак от София. Пътува през нощта, минава се през Видин и през моста. Аз лично обичам пътуването с влак! Взимаш си спален вагон и всичко е на шест
carmello
Рейтинг: 1336 Неутрално[quote#36:"misho73"]Вярно че Бай Ром се подучи да Фърчи[/quote]
верно е, последният път бяха от другата страна на пътеката мъж, жена и дете по средата, и като излетя, ама още се издигаше , и като си откопчаха коланите и се залепиха за стъклото (а те седяха над крилото, срещу двигателите) и почнаха нещо да говорят/викат превъзбудено, първата ми асоциация беше че двигателят се е запалил
та така, който иска да лети с ТИМ, аз летя с Уиз и до Лондон с Бритиш
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 Весело[quote#39:"misho73"]Ебати, само аз ли не съм роден на Пикдаили скуеър? Почвам да се комплексирам [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis++++++++
Точно попадение. Тук е пълно с лордове, принцове и принцеси.
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#32:"stoiank"]За "моткане" са страхотни нискобюджетните. За нещо по-сериозно си е рискована работа[/quote]
Не бъркайте лоу-кост компаниите с лоу-кост линията Clever на Била. Цените на билетите са ниски, защото летят само с нови самолети, които не искат поддръжка, до летища с много ниски тарифи или пък в неудобно време, при минимум услуги и с по-ниско платен персонал.
Сигурността на полетите им дори е по-голяма от класическите компании, защото не стачкуват и има джигитовка на персонала, ако полетът не се изпълни навреме. Не напразно РайънЕър и ИзиДжет стават едни от най-големите превозвачи, а ЕърФранс и Луфтханса берат душа.
Петър
Рейтинг: 964 НеутралноЛетенето в крайна сметка е просто шибан транспорт нищо повече. За полети от 2-3-4 часа не ти трябват екстри, трябва ти просто да те придвижат сигурно. От тази гледна точка Уиз ги уважавам - за тези цени услугата е супер.
Който смята летенето за един вид луксозен експириънс, който ако не включва коктейли, трюфели и лично джакузи на борда значи нещо не е наред да си лети с по-скъпите авиокомпании. Опции колкото искаш. Аз предпочитам за сумата хикс да видя 4 интересни дестинации, вместо 3. Лукса не е водещ фактор.
Евалацията, Уиз, и да знаете, че половин БГ чака полети от Пловдив.
nage
Рейтинг: 591 НеутралноНе мога да разбера защо уиз имат вече над 10 дестинации от България, а Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат - ийзиджет спират от май полетите до Берлин, преди това спряха и до Милано, раънер имаха някъде до южна европа полет, но и те го спряха :/
smartcookie
Рейтинг: 1537 НеутралноДо коментар [#2] от "aleko":
пълно е с емигранти в Бари.
ungeheuer
Рейтинг: 574 НеутралноТези полети според мен са по-малко за гледане на забележителности (особено Бари) и повече - за работници емигранти. Дотам я докараха гениалните ни политици, успех на хората в приключенията зад граница
lout66
Рейтинг: 596 НеутралноНие ги плюем , те си растат .Защо друга източно европейска компания няма същият успех , напротив всички фалираха по няколко пъти , смениха си собствеността по няколко пъти и пак нямат същият успех. Вижте колко самолета имат ТИМ , колко от тях са техни и колко собствени самолета имат Уиз ер.
carmello
Рейтинг: 1336 Неутрално[quote#46:"nage"]Раънер и Ийзиджет само 2-3 и като пуснат нещо и след година го спрат [/quote]
Изи и Райън са 2 отделни сегмента - Изи от няколко години са препозиционираха към един по- висок ценови клас (аз не разбирам с какво ознование и какви претенции), примерни по-евтин е полетът до Лондон с Бритиш отколкото с тях.
Тоест предлагат продукт сходен на Уиз ама на цената на Бритиш и нямам как да успеят така поне в БГ
за Райън според мен пазарът тук просто не е интересен- единствената им изгодна линия би била до Лондон, ама до Лондон летят 10 компании по няколко пъти на ден, тоест трудно ще се намърдат, пък и те в момента са на етап да правят нискотарифни полети до САЩ, не им е до некви туземци тука да им пускат нерентабилни полети , затова тестват пазара от време на време с някоя дестинация, но явно са решили да действат по глобално
Eisbär
Рейтинг: 990 НеутралноЗабавно Мюнхен-Меминген (Дневник оправете си името в статията) е на 120 км от Мюнхен. Гарата също не е близо. Но пък Меминген е приятен град на границата между Бавария и Баден-Вютемберг.
prisoner
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#48:"ungeheuer"]Тези полети според мен са по-малко за гледане на забележителности (особено Бари) и повече - за работници емигранти.[/quote]
Е как по-малко за гледане? Знаеш ли колко круизи има от Бари?
botev_levski
Рейтинг: 262 НеутралноДо коментар [#37] от "gianni":
Не говорим за европа, а за германия. Та нормалните летища в германия са достижими с влак или поне S-Bahn ili U-Bahn. На някой спира и ICE.
Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша. Накрая сметни колко ти е струвало като пари и време.
qwertqwert
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#15] от "Батков-вън":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Евтин билет, раница на гърба и отиваш накъдето те заведе самолета.
----------------------------
+
Подкрепям напълно.
Пътуване с много багаж на дълго разстояние - "нормална" авиолиния.
3-4 дневен дълъг уикенд на до 2 часа разстояние някъде в Европа - по този начин с унгарците. Просто не мисля за тях като за самолетна, а като за бакшиш-компания като "ОК" например и всичко си идва на мястото.
Пуста Прага няма ли да я включат най-сетне.........
evolutionary
Рейтинг: 237 НеутралноСупер! Само дето н спряха полетите до Варна, така добре ни беше.
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#53:"botev_levski"]Мисля, че с теб говорим на различни езици. Пътувай си на 120 км от желаната цел, взимай си шатъл бус, такси или пък ходи пеша[/quote]
Господин специалист по германски полети, били дал някой линк, па да видим и ние, кои са преките полети от София до Мюнхен.
gianni
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#56:"gianni"]Гос[/quote]
Преките полетите с Луфтханса са поне два-три пъти по-скъпи срещу 16 евро и 1ч20 мин път
nage
Рейтинг: 591 НеутралноДо коментар [#50] от "carmello":
абе брат ти как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли? Раънер правят по 1600 полета ВСЕКИ ден в Европа и постоянно откриват нови дестинации или сменят бройката на полетите. А от България - един път на седмица до две дестинации Лондон и Франкфурт (Хан) и тва е.. тъпо. А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има. Но въпреки това го спират? Някой определено не си е свършил работата и не ми се вярва това да са те...
Ама никой не обелва дума какво става
Тарасион
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#11] от "Yomega":
Не. Ню Йорк е с Атина на една ширина. Рим, Мдрид и София са горе-долу на една ширина, като София е само малко по-насевер (под 1 градус)...
Сахаров
Рейтинг: 302 НеутралноДо коментар [#39] от "misho73":
I shave with Occam's razorСпокойно могат да те вземат в Уиз на работа, пусни само едно СВ и линк към статията и си готов
eyewitness
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#26] от "misho73":
Кат' гледам как са налазили по шопско, след лазарник-два, ше ви гледаме сеира... Да взема и да се замисля пък по въпроса кой софийски е*алник даде летищата и други далаверки на тим?
blurred
Рейтинг: 448 ЛюбопитноНе е лоша новината. В момента има полети от Кьолн за септември по 19 евро в посока. Това си е супер цена. Но обозначаването на линията София-Меминген като София-Мюнхен си е чист рекламен трик граничещ с измама. То до Меминген са по-близо Фридрихсхафен и дори Констанц на Бодензее отколкото Мюнхен.
Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!Yomega
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#59] от "minusm":
ех накара ме сега съвсем педантично да ги изровя и сравня
42.7000° N - София
41.9000° N - Рим
40.7127° N - Ню Йорк
40.4000° N - Мадрид
37.9667° N - Атина
1 градус е равен на прибл. 110 км
citoyen
Рейтинг: 1983 НеутралноЦинизма на ''Циника" няма край. Кои са бантустанските държави около България и с какво сме по-европейци от тях? И такива хора ще ми дават за пример Европа? Благодаря, не.
botev_levski
Рейтинг: 262 НеутралноДо коментар [#56] от "gianni":
derTravellersV2?method=render
Съвсем произволна дата през лятото!
https://www.opodo.de/opodo/shoppingbasket/airv2Ren
Додо
Рейтинг: 982 НеутралноМакар и да ги ползвам много често, на мен ми допада това, че Уиз се развива добре и има все повече дестинации. Това значи, че си разбират добре от работата и след като има толкова много пътници, значи, че предлагат един добър продукт, или поне такъв, за какъвто има клиенти. Относно това какви са дестинациите, не мисля, че дестинация се прави току така. Правят се проучвания, гледат се статистики, проучва се на място и чак тогава се взема решение. Мисля, че има голям шанс и новите дестинации да са успешни. И ще е по-добре да има и други такива компании, защото, само в конкуренцията се раждат добри неща
Климент Горанов
Рейтинг: 689 НеутралноДо коментар [#57] от "gianni":
Преките полети на Луфханза са 3 пъти на ден, и цената почва от около 120 евро отиване и връщане.
Бих позвал Wizzair , но не за ходене до Мюнхен , а ако искам да разгледам немските предалпи, Бодензее
carmello
Рейтинг: 1336 Неутрално[quote#58:"nage"]А Ийзиджет колкото и да им са поскъпнали полетите, по-евтин вариант от София-Берлин няма и няма и да има.[/quote]
най- обичам някой да говори наизуст...
Примерно София- Бергамо с Уиз 26 март = 50 евро, Бергамо - Берлин с Райън 30 евро, общо 90, същият ден Еази полетът им е 120 евро до Берлин. И това в някъв крив ден в който полетът на Райън е "скъп", щото има за по 15 евро, тоест общо 65, което е 2 ПЪТИ по евтино от Изи....
[quote#58:"nage"]как си ги представш нещата - цялата фирма Раънер се занимава само с пускането на полетите до САЩ и са заебббли всичко остнаало ли?[/quote]
не, и нали тва ти обяснявам- аналитичното им звено е преценило че няма смисъл да пускат полет Пловдив- Порто ебаси щото ше са на загуба, не знам кое не разбираш
Тарасион
Рейтинг: 519 НеутралноДневник, оправете името на град Меминген, написали сте го погрешно...
А иначе Меминген е доста далеч от Мюнхен, Аугсбург (също малко китно летище) и Залцбург (средно голямо летище) са по-близо до Мюнхен.
Батков-вън
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#19] от "Ойро Пролетариат":
Хората още слизат, стюардесите почват да чистят за следващите. Рядко се задържат повече от 20-30 мин на летище. Разписанията им са максимално сгъстени , летят на макс скорост, за да правят повече курсове на ден. Факири са
Ами ако на теб са ти важни избор на място, шест куфара и напитката в самолета - ти просто не си таргет на лоу кост компаниите. За много хора тези неща нямат абсолютно никакво значение, за това и те предпочитат да платят по-малко и да не ги ползват. Не всички авиокомпании трябва да моделират услугата си по ТВОИТЕ изисквания.
Въобще не ме вълнува двата часа полет на коя седалка ще седя, а вода мога да си взема и от вкъщи. Багаж не обичам да нося така или иначе, убива кефа от пътуването ако трябва да мъкнеш тежки куфари.
Най-важното нещо за мен е да пътувам възможно най-евтино и най-бързо, за да имам повече време и пари за мястото, където отивам. А тук лоу костовете са шампиони - България Ер закъсняват в 9 от 10 полета, туткането е жестоко. Уиз са винаги навреме.
Но най-ме кефят Райън Ер - там докато самолета още каца почват да го подготвят за следващия полет
Gligani
Рейтинг: 466 НеутралноЖалко, че все още не пускат София - Хамбург. Хамбург е много добре разположен. Би имало пътници и от Дания. Скоро Уизеър пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София...
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 381 НеутралноОт 16 септември, в сряда и събота, ще бъдат полетите до Неапол и Мюнхен (Менинген).
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo------------------------------------------
Градчето се казва Меминген, в полите на Алпите е!
А летището до Кьолн се казва Кьолн-Бон!
markblog
Рейтинг: 287 ВеселоДо коментар [#27] от "gianni":
Е то в денвно време, само селяците не знаят английски.
markblog
Рейтинг: 287 ВеселоКато гледам какви дестинации се желаят от форума, що да не прибавим и Рейкявик, Ибиса, Порто, Хелзинки, Бремен, Стокхолм, Корсика, Сардиния, Загреб...
Миркони
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#45] от "Петър":
Аз даже се чудя как не започнаха с Пловдив като основно летище, след като водещия момент при тях е евтини и отдалечени летища.
Никола
Рейтинг: 237 Весело[quote#2:"aleko"]както и да Южна Франция[/quote]
От твоята уста в Божиите уши!
Доколянков
Рейтинг: 524 ВеселоКомпанията на която всеки полет до София завършва с оглушителни ръкопляскания, пътниците скачат от седалките далеч преди самолетът да е спрял рулирането по пистата.Атмосферата винаги е като в междуселски автобус през празничен ден,за това допринасят и огромният брой чанти тип“Илиянци МОЛ".
„Луната е обитаема, защото там свети."kozhouharov
Рейтинг: 409 НеутралноАбе гледам страшни бизнесмени имало тук?
Познавам хора милионери които летят с нискобюджетни, тук половината недоволни от багажа, часовете, летищата и с кой летят.
Баси, тая България много големи бизнесмени бе? Да им е широко, по 2 куфара за 2 дена, да им е близо, да са все с интелектуалци... Все едно не сме най-бедните в Европа.
Айде малко самочувствието го чекирайте
angeli
Рейтинг: 5 ЛюбопитноА защо спряха полетите до Венеция (Тревизо), това ако не е туристическа дестинация.!!?
Emil Dimov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#71:"Gligani"]пуснаха Хамбург - Скопие, но не знам защо няма още до София... [/quote]
Ми то е ясно заради Александър Македонски, но както казваше тато "тази година полупроводници догодина цели" чакайте с нетърпение!!!
Тарасион
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#63] от "Yomega":
OK, това е верният път! Грешката с Ню Йорк е в моите изчисления....
Orchid
Рейтинг: 925 ВеселоДо коментар [#5] от "Ойро Пролетариат":
Напълно прав си, но сме много малко тези, които мислим по този начин.
Народеца иска еФтино, мръсно и некомфортно!
А за това, че всичкия мангал е окупирал самолета да не говорим....
Erdinc Kaplan
Рейтинг: 5 НеутралноНамразил съм тая фирма и никога няма да летя пове4е с нея.Преди 2 години летях с тях от Ларнака за София и обратно.Купихме си билети от интернет със съпругата ми,като платихме +15 евро за багай всеки и уж нямаше да плащаме повече за това.Но като се наредихме за предаване на багажа казаха ни за куфар 60 евро трябва да се доплаща 15те евра са били за ръчен багаж.Никога не съм виждал да се плаща за ръчен багаж.И така отиване и връщане платихме за 2 куфара +240 евро уж летяхме евтино.Освен това не ти дават номер за сядане в самолета.Всеки се втурва като овце за да си набави добро място както и ние направихме,но стюардесата ни уведоми за да седнем на тия места по отпред трябва да доплатим +15 евро за място и се наложи да минем с жена ми по одзад.Пладнешки бандити,няма какво да кажа.Е кажете ми дами и господа дали ще искам друг път да летя с тия мошенници а ?
markblog
Рейтинг: 287 ВеселоДо коментар [#75] от "Миркони":
А защо не почнаха с летище Долна Митрополия до Плевен?
markblog
Рейтинг: 287 ВеселоКат гледам тука 'секи жтори лети до Юьна Франция и иска лоу кост. Еми кат искате по Ривиерата, летете до Малпенса, оттам рент а кар и дЕректно на Ники Бийч в Сен Тропе или с хеликоптер кацате на хелипорта във Фонтвей в Монако. Искат да газареят пък да има и лоу кост полет...тва да не е Созопо-Ахтопол
Cvetan Georgiev
Рейтинг: 237 НеутралноЗа всеки влак... пардон, самолет си има пътници. Аз летях по-миналата година два пъти с Уиз и съм доволен. Вярно, че ако се поопъна колената ми (аз съм не съм висок!) се опират леко в предната седалка, но три часа се траят. А за пътниците - е, в Мадрид арестуваха на борда на самолета двамина юнака за кражба, ама то без хич бива ли. Че това и в трамвая става.
Това е нормален транспорт, момчета. Това, че фърчиш с аероплан вече не е някакъв лукс и свръхпреживяване. Аз искам да ме доставят от точка А до точка Б бързо и евтино. Може и без шампанко. Нискотарифните авиокомпании го разбраха и слязоха на земята, тоест полетяха във въздуха. Лек им полет!
Nikolay Spasov
Рейтинг: 409 НеутралноГоворя за полети до Лондон и до Холандия, може да важи и за други:
Wizz често не излизат по-изгодни от Bulgaria Air, ако сте и с багаж на моменти стават значително по-скъпи. Това е даже като чиста цена, летището и часа на полета са допълнителни фактори в ущърб на Wizz.
Идеята ми е, че просто е хубаво да си се проверява, вместо да се дели на 'аз пътувам с лоу кост' и 'аз пътувам само с традиционни компании'.
Yomega
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#64] от "citoyen":
абе не са бантустански ама да не трябва да шофираш там... (изключвам Сърбия и Хърватска разбира се)
Nikoi
Рейтинг: 810 Неутралнодоволен съм от Визз еър ,пътувах от Париж за София ,самолета беше като Ферари ,стигна 30 мин по рано от обявеното ,а следващия път до дубай беше перфектно ,правеше впечатление ,че многото млади девойки пътуващи по работа в Дубай си купуваха значително повече закуски и кафенца на връщане ,когато плащаха с дебели пачки изкарани честно за месец .