Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1275 Разстроено

    Честно казано, не ми хареса галерията.Много техника, малко социални групи от хора, природа никаква, а пътят е толкова живописен.Ще взема да отида да направя галерия като хората.

  2. 2 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Весело

    пътувал съм с тази железница преди 25 год...
    екзотика

    във всеки момент очаквах каубои с коне да превземат влака ..

    от всяка спирка се качваха баби и дядовци с кози , овце...

    а вагоните - "Кабрио" ..проветрение , гледка

    лятно време - кеф..
    зимно време , без печка във вагона...Клинч

  3. 3 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 418 Любопитно

    Фотографът вероятно иска да ни убеди, че снимките са от Албания. Вместо да снима зарадените възрастни помакини, да беше направил някоя снимка на Планината !

  4. 4 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    125км за 5 часа

    15.02.1989 - 07.02.2018
  5. 5 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 589 Весело

    Браво на Автора! Тази железница е изключителна находка, но показва абсолютната н несъстоятелност като "туристическа дестинация".

    Вместо да се правят разни "спа енд уелнес" първенюшки комплекси, теснолинейката може да стане хит!

    Харесва ми, че от галерията се вижда, че доста от гарите са в добро състояние. За локомотивите 50 години не е сериозна възраст, но би трябвало вече да се поръчат нови вагони. Поради това, че са малоразмервни, няма да са много скъпи.

    А коментар №1 е вицът на деня))))))

  6. 6 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Долината на широките гащи,а?Авторът да беше обърнал внимание и на природата,що ли,допотопни таралясници никому не са интересни?

  7. 7 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    Тази линия е едно от най-големите туристически богатства на България и в същото време такава колосална занемареност. Такова нежелание и безинициативност. Бил съм къде ли не по света и на много места къде по-неживописни железници се превръщат в централни атракции. В Аляска например има две такива. Една пътува до парка Денали, а другата е по течението на Клондайк.

    Вместо БДЖ да стегне пътя и да пусне два увеселителни влака със стъклени покриви и да продава билети из цяла Европа за отиване и връщане с мезета и вина те се офлянкват и се чудят как да вържат двата края. Къде другаде ще можеш да си пиеш виното и да видиш три планини за няколко часа. Поне да я дадат на гърци или турци за 10 години.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  8. 8 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 941 Неутрално

    [quote#4:"Рокер от клуба "Нощни мишки""]125км за 5 часа[/quote]
    Интересно, след като в Германия по сумати теснолинейни жп линии се движат влакове на парна тяга, какво бихте казали за тях?
    https://www.youtube.com/watch?v=CY_SiIHAtGU
    https://www.youtube.com/watch?v=41nxwA9r5bg
    https://www.youtube.com/watch?v=ayMLbzS0Lak

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  9. 9 Профил на holemden
    holemden
    Рейтинг: 213 Неутрално

    на мен ми се налага да я ползвам 3-4 пъти в седмицата да хода от село в София на работа, от Септември взимам друг влак

  10. 10 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#5] от "irons":

    "Вместо да се правят разни "спа енд уелнес" първенюшки комплекси, теснолинейката може да стане хит! "

    А защо "вместо", едното не пречи на другото? Велинград е уникален със своите минерални извори, какво пречат "спа и уелнес" на теснолинейката?
    Пътувал съм с нея, не по цялото трасе, но е удоволствие, толкова е красиво!

  11. 11 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 618 Весело

    "Влакът минава по четири големи моста и през 35 тунела." - и от тези 35 тунела и 4 моста не видяхме нито една снимка, за сметка на солидно количество баби, армагани и баби с армагани
    Арт-ът много тресе фотографа

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  12. 12 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1839 Весело

    Карай да върви,това е блус.

  13. 13 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#10] от "aralambi":

    Естествено, че едното не пречи на другото. Само, че в Бг вече има "Спа" и там, където няма вода. Освен това, презастрояването е факт навсякъде.

    Да не забравяме, че част от първенюшката радост, е карането на "джипове сред природата, на чист въздух".

  14. 14 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 418 Весело

    6 декември 2002г. на път към Банско за студентски празник: рано сутрин, страхотна компания, няколко ботилки за подгряване на настроението, магически пейзажи, пътуването от Варна до Банско с влак ми се стори цяла вечност но ми остави незабравим спомен от студенските години.

  15. 15 Профил на kadinoza
    kadinoza
    Рейтинг: 225 Весело

    Поздравления за фотографа! Беше удоволствие да пропътувам трасето през обектива му!!!

  16. 16 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#13] от "irons":

    В България има стотици минерални извори, не вярвам някой да е направил спа-център на място, на което няма извор. Даже не ги ползваме достатъчно, други страни с по-малко минерални води имат в пъти повече спа-центрове.

  17. 17 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Тази линия е истинско бижу, а природата не може да се опише с думи. Който не е пътувал да го планира в най-скоро време. А ако БДЖ се управляваше като хората, да бяха добавили поне 1 вагон за туристи с панорама отзад. Да не говорим че ако линията се продължи до Гоце Делчев и после до гръцката линия в Драма (понеже гърците са луди по нашата теснолинейка) при това с евросредства, линията нямаше да има аналог в Европа. Ама викаш ако бяхме инициативни да сме се оправили...

    Евроатлантида
  18. 18 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3438 Неутрално

    Снимка 14 - Платното е единично и влаковете се изчакват на гарите, за да се разминат!

    Платната не са ли по пътищата? Или по-скоро става въпрос за линия, но автора бърка кое за какво е... Ама карай, не толкова важно!
    Нищо и няма на тенолинейката, само дето и нея са я налегнали всички тежки БДЖ симптоми! Вагоните са мръсни и вмирисани, зимата студ, лятото жега...! Пренасят се кошници, чували и всякаква жива малогабаритна стока, в което само по себе си няма нищо лошо, ама можеше поне за едно товарно вагонче да помислят...! Иначе си е колоритно и интересно! Но в крайна сметка - влак, като влак, само че по-малък!

    Бивш tww09306483.
  19. 19 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 800 Неутрално

    СН. 26, 27. Някой да не си помисли, че влакът се управлява с волан. Колелото пред машиниста фактически е газта и завъртането до определена позиция регулира скоростта. Бронзовата ръчка вероятно е спирачката. Старите теснолинейки са атракция, в западните страни са поддържани в оригиналния си архаичен вид и носят големи приходи от туристи.

  20. 20 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#16] от "aralambi":

    Мисля, че от коментара ми се разбира каво имам в предвид

  21. 21 Профил на Гошо Диша
    Гошо Диша
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Всичко звучи екстремно и доста рисковано! Влакчето е пред разпадане , както и всичко останало.. пътища, гари, релси...

  22. 22 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#6] от "hmc12310991":

    природата отиди и я виж сам, вместо да плюеш човека.
    снимал каквото снимал, това да не е фотографски конкурс тук

    Birds of a feather flock together.
  23. 23 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Попаднала в добри ръце, теснолинейката може да се превърне в машина за пари!

  24. 24 Профил на Хадилев
    Хадилев
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ще цитирам колегата cinik:
    "За тези къси междуградски разстояния с ниска интензивност на ползване би било достатъчно една маршрутка да се завърти 5-6 пъти за деня и ще свърши много повече работа, отколкото целия влак.".
    Това важи за повечето ако не и всички губещи линии. Иначе като атракцион нека си остане, но не и в ръцете на държавата. Не виждам с какво тази линия е по-добра в сравнение с тази през Искърското дефиле, освен че е най-високата и че "е място за срещи и социални контакти".

    п.с. колеги, пише се парвеню и означава издигнал се чрез богатството си нискокултурен и духовнобеден човек.

  25. 25 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Бре,бре,направо съм потресен,много любители на БДЖ !Програмата за масова лоботомия на населението върви успешно.Само за сведение:пътувал съм с теснолинейката.Пред мен някакво чиче най-невъзмутимо си режеше ноктите и ги пускаше на земята,което помрачи впечатлението от наистина красивите гледки.Но това явно няма значение за герберските тролове,те вече стягат бохчите за мутрохотелите на Кафяво море.Нали така заръча бате Бойко!

  26. 26 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#25] от "hmc12310991":
    [quote#25:"hmc12310991"]Пред мен някакво чиче най-невъзмутимо си режеше ноктите и ги пускаше на земята,което помрачи впечатлението[/quote]

    и какво, гледаше и клепаше с уши? Утре ще дойде да си ги изреже в хола ти и ти пак ще си траеш?

    Евроатлантида
  27. 27 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1291 Весело

    Благодарско за галерията. Кеф.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  28. 28 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 367 Неутрално

    теснолинейката е факт. и наистина е едниственият варинат за превоз на някои хора. мисля,че държавата трябва да го оцени и едновременно с това да положи усилия да я доразвие и запази

  29. 29 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1066 Весело

    Благодаря за галерията! Явно, в тази част на България, животът е спрял.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  30. 30 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1066 Весело

    До коментар [#2] от "Бахуристан":
    [quote#2:"Бахуристан"]във всеки момент очаквах каубои с коне да превземат влака .. [/quote]

    +++++++++++++++

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  31. 31 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Явно няма "вагон-ресторант" дано поне клозети има ...макар че
    клозетите по наще влакове са доста отблъсквщи и дано не ти се налага да ги ползваш по време на джижение.По преди се спомена за някакъв пасажер който си рязал ноктите във вагона...неразбрах дали на ръцете или краката- което според мен не е без значение.Преди време и аз пътувах с влак и един от предното купе явно в нетрезво състояние започна да повръща от прозореца, следствие на което малки парченца от картофчета ,малки грахчета и парченца салам плувнали в червено вино се залепиха за нашият прозорец.Добре че беше затворен.Това не би било проблем в тази валкова композиция - при средна скорост 35 км/ч а на завоите и по малка.При такава скорост даже и да си пиян не би се стигнало до подобни изцепки ,а даже и да стене при връщане от прозореца ,няма такава турболеция и няма да се цапат и съседните прозорците.

  32. 32 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#24] от "Хадилев":

    Съгласен съм за корекцията на думата парвеню. Неволна грешка при писането, виноват.

  33. 33 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#25] от "hmc12310991":

    Аз и в София в трамвая съм виждал:

    1. Кифли да ядат кифли
    2. Един чичо да яде домати, като си ги бели пуска обелките на земята
    3. Младеж да яде дюнер, койте тече отдолу (обичайна гледка, между другото).

  34. 34 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 778 Неутрално

    5 часа път ? С влак ? В мизерия ? За пет часа мога да направя континентален полет до екзотично място......

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  35. 35 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    "Влаковете са общо шест на денонощие – по три във всяка посока.Средно на ден в тях се возят по 700 души, което прави по около 180 на влак."

    Авторе, глупостта дето си я писал за 40-те хиляди дето нямали друг транспорт не е единствената. С по-горните изречения показваш и, че не можеш да смяташ - 700 делено на 6 не е 180, а 116. А като гледам полу-празните вагони на снимката дори и в тази цифра се съмнявам.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  36. 36 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    [quote#19:"man_un"]Старите теснолинейки са атракция, в западните страни са поддържани в оригиналния си архаичен вид[/quote]Така е - но се поддържат от доброволни сдружения и частни компании. Не се издържат от държавни субсидии.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  37. 37 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    [quote#9:"holemden"]на мен ми се налага да я ползвам 3-4 пъти в седмицата да хода от село в София на работа, от Септември взимам друг влак[/quote]Леко ме съмняваш. В колко тръгваш и в колко стигаш? Щото теснолинейката не е особено бърза. Пътуването е мин. 3 часа в едната посока (и то ако не тръгваш много далеч от Септемри).

    Явно имаш много кратък работен ден

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  38. 38 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Галерията е супер като идея, но като реализация - не чак толкоз - можеше да има от "осморките", от "шестиците", от мостовете и тунелите....ама нищо, следващия път...

  39. 39 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#5] от "irons":

    Надявам се, че коментар №1 е самоирония... ха ха ха

    Иначе да, твърде много еднообразни снимки. И да, това е една прекрасна възможност за развитие на нормален туризъм- просто липсва стратегия, както частна, така и държавна. Никаква инициатива. Разкошна дестинация примерно за фотографски туризъм... ама йок. Влакчето ще крета докато се саморазпадне, линията ще буреняса, гарите ще се разпаднат и до там... аз даже се чудя как всичко това още съществува, не е разграбено, разпродадено, приватизирано или за скрап...

  40. 40 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 525 Неутрално

    [quote#2:"Ристьо"]а вагоните - "Кабрио" ..проветрение , гледк[/quote]
    Не съм попадал на кабрио. Движат ли се още?

  41. 41 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 399 Неутрално

    [quote#18:"tww09306483"]Нищо и няма на тенолинейката, само дето и нея са я налегнали всички тежки БДЖ симптоми! [/quote]

    Ами приходите са 50-100 пъти по-малки от разходите. Виждал съм (от шосето) в цялата композиция да се возят 3-4 пътника. Много акълии ръсят мозък, но да я вземат под аренда линията и да си пускат всякакви увеселителни влакчета. И накрая да си видят сметката...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  42. 42 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3347 Неутрално

    [quote#0:"Кристиан Ваклинов"] "В чужбина такъв влак би бил целия в панорамни стъкла от пода до тавана, за да могат хората да се наслаждават на красотата. Тук няма такива екстри, но за сметка на това има 50 годишни локомотиви"[/quote]

    Аз пък ги харесвам точно такива каквито са сега.
    Стари, очукани, навяващи спомени за едно време....пълни с романтика и хубави природни картини.
    Новото и лъскавото ще убив точно романтиката и спомените!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  43. 43 Профил на Columbus
    Columbus
    Рейтинг: 323 Неутрално

    До коментар [#34] от "InmoInvestments":
    Зависи какво търсиш. Ако е "екзотична крайна дестинация" или "луксозен и бърз транспорт", теснолинейката не е за теб. Ако искаш нещо по-автентично, нови преживявания или богатство от впечатления, ще намериш какво да харесаш и в очуканите вагони, и в малките селца, и в автентичните баби с дисаги. Отначало е малко странно, но понеже е различно, се запомня. Поне с мен е така.

    Imagination is as important as knowledge.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.