Авиокомпания пуска седалки само за жени

Авиокомпания пуска седалки само за жени

© Associated Press



Шестте седалки на третия ред в икономичната класа на самолетите на "Еър Индия" вече са запазени само за жени. Нововъведението влезе в сила вчера след оплаквания от сексуални посегателства.


Засега новите правила ще действат само при вътрешните полети, но авиокомпанията не изключва прилагането им да се разшири и в международните, ако пътничките пожелаят това.


Седалките се запазват за самотно пътуващи жени, които не желаят до тях да сяда мъж. Генералният мениджър на компанията Минакши Малик коментира, че задължение на националния превозвач е да осигури комфорта на пътниците от женски пол, пътуващи без придружител, каквито са голяма част от клиентите на компанията.


От миналата седмица "Еър Индия" снабди екипажите със "свински опашки", с които да укротяват пътници при ситуации, излизащи от контрол, пише британският "Телеграф".

Ключови думи към статията:

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Много палави тия индийци.
    Значи "свинските опашки" за бежанците все пак не са били за унижение! Защото за пътниците - не са!

  2. 2 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 655 Любопитно

    Сексизъм? Как Брюксел още не са откраднали идеята?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  3. 3 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#1:"paf"]Много палави тия индийци. [/quote]
    Не са палави ,а жените са кът. Говеда много ,а жени малко. И това защото жените бяха принудени от глупавата им система и мъжете си да абортират или направо убиват женски отрочета като неперспективни наследници.

  4. 4 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Голям нагон, много жлези с външна секреция в тая Индия! )

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  5. 5 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1802 Неутрално

    "след оплаквания от сексуални посегателства"
    И как точно е успял да ѝ посегне сексуално на съседната седалка???

    В Русия съм! В Русия съм!
  6. 6 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Трябваше да ги пуснат преди 30 години. Можеше да спасят една жена от безскрупулното посегателство на Доналд Тръмп.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#4] от "Galata":
    Еми кво се учудвате.Как се става един милиард?

  9. 9 Профил на drinchev
    drinchev
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Извън темата. Всеки път, когато чета Индия и се сещам как ще пращаме нашите роми там. Справка Бареков.

    Ivan Drinchev
  10. 10 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 494 Неутрално

    [quote#5:"Веселин Дечев"]И как точно е успял да ѝ посегне сексуално на съседната седалка???[/quote]

    Вие явно едно невинно "пускане на ръка" не го броите за посегателство..

  11. 11 Профил на cases
    cases
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#6:"stupid_american"]Можеше да спасят една жена от безскрупулното посегателство на Доналд Тръмп. [/quote]

    Там имат съдилища, и ако това е вярно ще го накажат. Ако не са го наказали това са просто клевети.

  12. 12 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3211 Весело

    Мдам ...
    Сексизъм, за да пази от сексизъм ...

    Нищо ново под слънцето ...

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2185 Неутрално

    Сегрегация против равенството!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 450 Весело

    С динко към победа! /само да не чуе баце/

  15. 15 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Обикновено бих казал сексизъм и дискриминация, но тия при дебили в Индия може и да е наложително.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  16. 16 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4375 Любопитно

    "Шестте седалки на третия ред в икономичната класа на самолетите на "Еър Индия" вече са запазени само за жени. Нововъведението влезе в сила вчера след оплаквания от сексуални посегателства."

    Не е изненадващо имайки предвид, че отдавна в Индия има автобуси, таксита и влакове (вагони по точно), които са само за жени. Всичко това заради големия брой изнасилвания и сексуални посегателства над жени в тази страна. И това наистина е голям проблем:

    http://www.ibtimes.com/rape-india-epidemic-sexual-violence-against-women-children-rape-laws-arent-enough-2157704

    Явно много индийски мъже не могат да си контролират нагона даже на публични места.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  17. 17 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#11] от "cases":
    [quote#11:"cases"]Ако не са го наказали това са просто клевети.[/quote]

    Глупости. Не е задължително.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  18. 18 Профил на cases
    cases
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#17:"stupid_american"]До коментар [#11] от "cases": Ако не са го наказали това са просто клевети.- цитат на коментар #11 от “cases”

    Глупости. Не е задължително. [/quote]

    Глупости. Задължително е! Иначе се връщаме в комунизма да сочим с пръст някого и да обвиняваме без доказателства, без право на защита, ей така, идеологически!

  19. 19 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#3] от "log_on":

    Така е, но защо например в Китай няма толкова изнасилвания? Там мъжете също имат голямо количествено предимство (около 33 милиона повече мъже отколкото жени).

  20. 20 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4375 Любопитно

    До коментар [#3] от "log_on":

    Да, и това също е вярно. Неравенството на половете в Индия (като бройка) е доста голямо в полза на мъжете.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  21. 21 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    Обарвал я е. Адски неприятно изживяване.

  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4375 Любопитно

    До коментар [#19] от "blaf":

    Защото китайците са по-цивилизовани и дисциплинирани (имат по-голям самоконтрол) хора от индийците. Но, и там стават изнасилвания като във всички държави, просто не в такива огромни мащаби като в Индия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 401 Неутрално

    А Лейди Еужени Минчев дали ще бъде допуснат до тези седалки ?
    О, Боже, не знам! Ще се терзая чак до обедните новини !

  24. 24 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#19] от "blaf":

    Ми ще ти отговоря, ама никак няма да е политически коректно - имат култура. И цивилизационното им ниво е друго.

  25. 25 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    това е от хиндуистка духовност.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  26. 26 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    [quote#3:"log_on"]Не са палави ,а жените са кът.[/quote]
    След като сами са се докарали дотам, никой не им е виновен, че жените им са кът.
    Трябва да си много глупав за да си мислиш, че ако в едно село имат само мъжки наследници след като са избили или абортирали момиченцата, то всички тези мъже след това ще могат да си намерят жена. Само по-богатите ще имат жени, а бедните ще си останат без семейство и деца, за което могат да благодарят на поколението на родителите си.

  27. 27 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 473 Любопитно

    ей такива животни налазват европа с бесни темпове.горките жени от западна европа нищо хубаво не ги чака

    харпун
  28. 28 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    [quote#16:"Иво"]Явно много индийски мъже не могат да си контролират нагона даже на публични места. [/quote]

    До коментар [#16] от "Иво":

    Могат, разбира се, но не искат да го правят и не са възпитани така, жената за тях е плячка, трофей. Какъв мъж си, ако не демонстрираш на всяка крачка силата и превъзходството си!

  29. 29 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":

    А мислиш ли, че някой в селото изобщо мисли?

  30. 30 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#1] от "paf":

    +++++++++++++++++++++++++++

    Аааа това за свински опашки ми хареса!

  31. 31 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":

    точно така. Индия е чудовищна с разпространените си практики, голяма част от тях продукт на тяхната религиозност. затова и когато някой западняк почва да ми се прехласва по "далекоизточната духовност", му напомням две неща, продукт на същата тази духовност: абортирането на момичета и кастовата система. end of story.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  32. 32 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":

    Друга причина е ,че родителите на момичета трябва да плащат голяма зестра на някой ,за да я омъжат. Което им е непосилно,за да я подарят на други хора и семейства.
    Калпави традиции имат. Уж жени нямат ,пък нито един индийски ''мачо'' не се отказва да му подарят богата зестра ,в която булката се явява само бонус

  33. 33 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5497 Неутрално

    Късогледа демографска политика. Това, което ги чака е семейство на двама мъже и една жена

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  34. 34 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#30] от "luda_krava":

    може и кравешки опашки, за по-голям ужас. имах един колега от индия, който се мъкнеше постоянно след колежка от коста рика. не бяха неприлични закачки, опипвания, намеци, ориенталска мачовщина от най-долния тип. накрая по време на един обяд тя си поръча свинска пържола и индиецът вика - а, кво е тва, кво е тва, а? тя вика - "муу. крава". и му прави жест с ръце на главата, като с рога. оня спря да я задява оттогава. скандално, нали.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  35. 35 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#33] от "penetrating":

    Вече се практикува в някои райони. Даже с трима братя. Булката една и не може да отказва. Правят го и да не се разкъса семейната ферма напр. при делба .

  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#6] от "stupid_american":

    Замислете се защо събирате толкова минуси под коментара.

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#16] от "Иво":

    Не е само до контрол на нагона.
    Кастовата система остава огромен отпечатък в обществените отношения.

    Модератора е неадекватен!
  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#19] от "blaf":

    Моля, вижте пост 37.
    От индийската кастова система е.

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":

    Не са глупави, такава им е била системата. Описалисте я много точно. Състоянието определя развитието на рода. Богатите вземат повече жени, бедните "са матерял".

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#27] от "bitaka":

    Не съм чул за броблеми от подобно естество с имигрилали в Европа или САЩ индийци.

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#27] от "bitaka":

    Не съм чул за подобни проблеми с емигрирали в Европа или САЩ индийци.

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#31] от "abdelhaqq":

    Съгласен съм с Вас, но искам и да Ви апострофирам:
    Най-голямата демокрация в света, втора по население държава, няма данни за създаване на проблеми от тях зад граница (както на личностно така на държавно ниво).
    Очевидно макар и странно за нас това при тях работи.

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#33] от "penetrating":

    Не смятам, така.
    Ако сравните с Китай индийската демографска политика направо е "космическа технология"

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#34] от "abdelhaqq":

    това беше много добро

    Модератора е неадекватен!
  45. 45 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#40] от "ivan_":

    Няма как да чуеш... Индиец от долните касти, от селото си не може да излезе, какво остава за чужбина. Нямат документи, образование и все едно не съществуват. В Индия, някакво образование имат не повече от пет процента население. Навън може да излязят, малко по-богати и образовани. Няма как да сравняваш масата с единиците.

    Бивш tww09306483.
  46. 46 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#35] от "log_on":

    на запад до границата на България в района на северна Македония е подобно.

    Модератора е неадекватен!
  47. 47 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#45] от "tww09306483":

    Прав сте, въпреки че единици успяват да се измъктнат дори и с цената на продажба на вътрешни органи.

    Модератора е неадекватен!
  48. 48 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#42] от "ivan_":

    това не е непременно противоречие, а особености на способността за интеграция на дадени идеологии и култури със западните общества.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  49. 49 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7654 Неутрално

    Те затова сигурно напират да живеят извън Индия. В Европа жени много.

  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#48] от "abdelhaqq":

    +++

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#49] от "Роси":

    Не е само заради жените.
    Дайте си сметка, че в Индия на площ колкото 1/3 или 1/2 от Европа живеят близо 1,5 милярда човека.
    Ако не сте ходили, няма как да си представите за каква мизерия става въпрос.
    Съчетайте горните две и ...

    Модератора е неадекватен!
  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3213 Любопитно

    [quote#51:"ivan_"]Не е само заради жените.
    Дайте си сметка, че в Индия на площ колкото 1/3 или 1/2 от Европа живеят близо 1,5 милярда човека.
    Ако не сте ходили, няма как да си представите за каква мизерия става въпрос. [/quote]
    Че тези мизерстващите имат ли пари за самолетни билети?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално
  54. 54 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#10:"Бай Благой"]Вие явно едно невинно "пускане на ръка" не го броите за посегателство.[/quote]може и да е, ама не виждам как ще е сексуално, освен ако някой биолог не обяви ръката ми за мъжки полов орган.

  55. 55 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Вие ако сте се родили в подобно място ней-вероятно ще направите и невъзможното да се измъкнете. Както написах не са изключение случаите на продажба на органи за пари (говоря с ясното съзнание и съгласие на човека).
    Отделно имайте в предвид че индийците въобще не са бедни. При 1,5 млрд. сметнете си горните класи/касти каква бройка са.
    От години с най-добри резултати в университетите на запад са именно индийци и китайци, а може би и най-големия брой студенти също са те.

    Модератора е неадекватен!
  56. 56 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#54] от "cristo_n":

    Човече ти сериозно ли?

    Модератора е неадекватен!
  57. 57 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#56] от "ivan_":

    не бе, лаф си правя

    Мисълта ми е, и това сериозно, че жените не рядко прекаляват с този тип посегателства. Ако някоя жена се подпре на мен, няма проблеми, ако аз направя същото, може да ревне, че съм имал сексуални намерения...

  58. 58 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#54] от "cristo_n":

    явно засега просто ръка на..."мъжки полов орган".

    בני אתה אני היום ילדתיך
  59. 59 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#57] от "cristo_n":

    става въпрос на неравнопоставеност и уязвимост. подобна "позитивна дискриминация", за която намеквате, реално цели защитаване на по-уязвимата страна, каквато безспорно са жените, особено в страна като индия, за чийто особености по-горе говорихме.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  60. 60 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Съгласен с написаното!

    Но при индийците по вероятно е да е хард версията...

    Модератора е неадекватен!
  61. 61 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#34] от "abdelhaqq":
    И в Индия има щати, където спокойно си ядат телешко. Всъщност законови забрани в останалите щати има едва от последните 10-15 години и въпреки че правителството се опитва да прокара забрана на национално ниво, все още срещат съпротива.
    http://blogs.wsj.com/indiarealtime/2015/08/06/where-you-can-and-cant-eat-beef-in-india/

  62. 62 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":
    [quote#26:"pamela"]...ако в едно село имат само мъжки наследници след като са избили или абортирали момиченцата, то всички тези мъже след това ще могат да си намерят жена. Само по-богатите ще имат жени, а бедните ще си останат без семейство и деца, [/quote]
    Ами не е точно така. Точно в селата има все по-отчетлива тенденция няколко братя да живеят с една жена. Разни правозащитни организации алармират от доста време за нарастващия брой оплаквания от жени в Индия, че са ги дали на един мъж, а ги ползват и братята му (всъщност повечето се оплаквали, че братята ги биели все едно са техни жени). Тази традиция не е отсега, но получава все по-голямо разпространение.

  63. 63 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#59:"abdelhaqq"]защитаване на по-уязвимата страна, каквато безспорно са жените, особено в страна като индия, за чийто особености по-горе говорихме[/quote]Бъркате страните нещо. Онези жени в Индия, които са уязвими, не летят със самолети. Индийците имат жени-богини, тъй че в мисленето им жената не стои по-ниско от мъжа, а само си има свое предназначение в обществото, както и мъжете си имат своето, и отделните касти си имат своето. Отношението е коренно различно от арабския свят.
    И предназначението на тези места в самолетите няма нищо общо със "сексуалните посегателства", понеже една жена във висшето общество може спокойно да отвърти шамар на някой мъж и да го направи на смях, а онзи няма и да гъкне, понеже не знае нито кой е мъжът на тази жена, нито кой е баща й, а в Индия това е степенуването - 1-во касти, 2-ро родове и чак после е полът!
    Тези места са чист маркетингов трик, насочен към ревнивците - понеже мъжете резервират места на жените си, те ще предпочетат такива места, за да не би жена му да се хареса с някой с 30 години по млад него! Чаткаш ли? Не се притесняват от сексуални посегателства в самолета, а от Кама сутра след това!

  64. 64 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#27:"bitaka"]ей такива животни налазват европа с бесни темпове.[/quote]Нали!? И англичаните ги взимат, а се оплакват от притока на българи и румънци - хмеееех!

  65. 65 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 213 Неутрално

    В Малайзия има специални вагони на всеки влак, които са предназначени само за жени

  66. 66 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#61] от "kumcho___valcho":

    В Индия живеят и доста мюсюлмани ако на греша.

    Модератора е неадекватен!
  67. 67 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Не е въпрос на нагон, а на култура.
    Сама жена за тях е като парче сладкиш, принадлежащо на онзи, който го докопа пръв. Не виждат нищо нередно или просташко да задяват, опипват и тормозят жена, която не е с мъжа си. Такава им е културата, т.е. толкова им е културата.

    А кастите не са случайно нещо. Има много образовани и интелигентни индийци, които никога не биха си позволили подобни безобразия типични за селската паплач.

    I don't want to believe. I want to know.
  68. 68 Профил на Milva
    Milva
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#63] от "cristo_n":

    Имам приятели-хипита, които преди Арабската пролет стигнаха пеша до Индия. Момичето ми е разказвало, че да се движиш в градски транспорт или влак е някакъв ужас. Оплакваше се, че във влака дето са натъпкани като сардели някакъв чак под гащите ѝ бил бръкнал. В тълпата натиснати всички къде да бягаш? Приятелят ѝ ходеше с една тояга и налагаше наред.

    Дори да струват повече пари самолетите не са само за доктори и архитекти. И в тях се возят същите мрачни субекти, дето са яли сопа от Здравко.

    I don't want to believe. I want to know.
  69. 69 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#68:"Milva"]Дори да струват повече пари самолетите не са само за доктори и архитекти. И в тях се возят същите мрачни субекти, дето са яли сопа от Здравко. [/quote]Е тук много бъркаш! Там има такова разделение в обществото, че друго такова няма!

  70. 70 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#66] от "ivan_":
    [quote#66:"ivan_"]В Индия живеят и доста мюсюлмани ако на греша.[/quote]
    Като цяло щатите, където все още не успяват да прокарат забрана за говеждо са с преобладаващо християнско или мюсюлманско население - всъщност повечето от тези щати са християнски, а не мюсюлмански, както предполага формалната логика. Но щатът Керала например е известен със своите телешкия ястия, а преобладаващо са хиндуисти, т.е. там хиндуистите, които не са вегетарианци ядат телешко.

  71. 71 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4375 Любопитно

    [quote#37:"ivan_"]Кастовата система остава огромен отпечатък в обществените отношения.[/quote]

    До толкова са угнетени и дискриминирани "далити-те" (най-ниската каста), че те масово конвертират в друга религия най-вече ислям, Християнство и будизъм. Това го правят с цел за да се спасят от срамното клеймо - далит. Но, дори след това се срещат индуистки фундаменталисти, които продължават да ги дискриминират и даже да правят опити отново насила да ги върнат към индуизма. Изобщо това е някакъв ужас да се родиш такъв в Индия. Интересно е, че преди десетки години е приет закон който трябваше да сложи тази порочна кастова система в миналото, но нали се сещаш колко се спазват законите в Индия. Има ги само на хартия в много случаи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  72. 72 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4375 Любопитно

    До коментар [#61] от "kumcho___valcho":

    Сигурно сте прав, но в Индия има и все повече случаи на хора, които са пребивани или направо убивани само защото се хранят или превозват телешко месо.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  73. 73 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#72] от "Иво":
    [quote#72:"Иво"]в Индия има и все повече случаи на хора, които са пребивани или направо убивани само защото се хранят или превозват телешко месо.[/quote]
    За съжаление това дори се насърчава от правителствата, които от известно време са решили да наложат национална забрана и водят неприкрита пропаганда

  74. 74 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5497 Неутрално

    До коментар [#35] от "log_on":

    Те са движени от различни мотиви

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  75. 75 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5497 Неутрално

    До коментар [#43] от "ivan_":

    В Китай прилагат същото по отношение на детските женски ембриони, но заради политиката на едно дете

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  76. 76 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#75] от "penetrating":

    Да, само че това си е много по жестоко в сравнения с Индия.

    Модератора е неадекватен!
  77. 77 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 429 Весело

    Аз предлагам да реекспортираме обратно малко ромки от бардаците и околовръстните, с оглед намаляване на сексуалното напрежение в тази приятелска нам страна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK