Дизайнери предлагат седалки на два етажа в самолетите

Дизайнери предлагат седалки на два етажа в самолетите

© zephy seat



Нова идея за разполагането на седалките в самолета предложиха дизайнерите от американския стартъп Zephyr Aerospace. Мерките за самоизолация покрай коронавируса ги вдъхновиха да ги наредят на два етажа - подобно на .леглата в спалните вагони на влаковете.


Смятаме, че в новите условия пътуващите се нуждаят от повече лично пространство, коментира създателят на стартъпа Джефри О'Нийл.


Нововъведението дава и други предимство - седалката лесно се трансформира в легло.




Според авторите на идеята така авиокомпаниите ще могат да запазят плътността на настаняване като подобрят значително комфорта.

Все пак проектът е все още в началната си фаза. Ако някой от превозвачите я одобри, ще започнат тестове за безопасност, което може да продължи около 3 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    да, бе, да. седалки, легла, глезотии. само правостоящи. к'во толкова? сардините в косервата, що не пртестират?

  2. 2 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2842 Весело

    Ох тази люта индийска кухня - седне такъв на горната седалка и онзи отдолу умрял от корона вирус.
    А като индийците по влаковете - отвън няма ли да закачат нЕкоя ръкохватка?

  3. 3 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 503 Весело

    Хайде пак започнаха с глупостите :)
    То и сега A380 и B747 (отчасти) си имат седалки на 2 етажа, пък ако толкова държи да спи легнал г-н О'Нийл - билетът за бизнес класата е около 3 пъти цената на икономичната...

  4. 4 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3589 Неутрално

    Егати ревльовците!
    И от какъв зор не ви харесва?
    По-голямото удобство винаги има предимства....

    п.п. Летяли ли сте на дълги полети?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3353 Весело

    На мен ми харесва. В казармата винаги лежах на горното легло.
    Само не разбрах стълбата подвижна ли е? Прибира ли се някак?

  6. 6 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf":

    Новобранците в онези години винаги ги качваха на горните легла и напълно обяснимо. А щом ви харесва сте си останал новобранец за винаги!

  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3353 Неутрално

    До коментар [#6] от "telqk":

    Не лъжи хората!

  8. 8 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#7] от "deaf":

    Явно сте били в казармата по времето когато можеше да се спи както в самата казарма така и извън нея!

  9. 9 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3353 Неутрално

    До коментар [#8] от "telqk":

    80-те години. Но пак си беше комунистическа казарма с всичките и гадости и извратености...

  10. 10 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Джефри трябва да знае, че самолетнния фюселаж е кръгъл и недостатъчно висок за целта.

  11. 11 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    да, бе, да. седалки, легла, глезотии. само правостоящи. к'во толкова? сардините в косервата, що не пртестират?
    —цитат от коментар 1 на lpi31580057


    Гледах по Блумбърг наскоро интервю с един от мениджърите на Ryanair лансираше идея на мястото последните 1о реда да направят салон за правостоящи и самолетите на къси полети да летят с един пилот.

  12. 12 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1268 Весело

    На горният етаж предпочитам готино маце с по-къса поличка... Великолепен предтекст за започване на разговор!

  13. 13 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Джефри трябва да знае, че самолетнния фюселаж е кръгъл и недостатъчно висок за целта.
    —цитат от коментар 10 на lino_santino



    Не достатъчно висок ли?Бе ти виждал ли си някога джъмбо или а-380???

  14. 14 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#13] от "Димитър Димитров":

    Аз съм виждал. Ама съм виждал и че те вече са "на два етажа"...

  15. 15 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#11:"slonsco"][/quote]

    Сигурно единственият пилот трябва и да си плати билета...

    Иначе, не искам да съм стюардеса в такъв самолет. И не разбирам, къде ще си държим ръчния багаж и връхните дрехи, може би в скута за по-удобно, едни 14 часа. Този глезльо от статията да беше взел влак, не можел да спи. Като не е спал човек дълго време, всякак заспива. И аз уж не мога да спя в самолет, но след Сан Фран - Париж откъртих в следващия самолет безпаменто. На отиване не спах, но на връщане към Европа умората си взе своето.

    А и не знам как от летището в Сингапур се оказа в автобус в Аржентина този, дали не е пафнал малко повечко все пак :)

  16. 16 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    И аз имам идея само на вас ще я кажа засега. Контейнери и упойка. Бием по една инжекция на всеки преди полета да не шава и ги складиране в контейнери. Може и на носилки.

  17. 17 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 565 Весело

    Абе от София до Каспичан моете 4 часа да стоите прави във влака,
    а до Лондон не можете.
    Ако някой шеф на Изиджет попатува с бъларските влакове какво ли може да му хрумне. А ако не дай си боже попътува и в градския транспорт в сутрешните часове - Еърбъс 320 може и 1000 сардели да побере

  18. 18 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf":

    "Само не разбрах стълбата подвижна ли е? Прибира ли се някак?"

    Представям си как 80годишната ми майка се катери по тази стълбичка :)

  19. 19 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    Идеята е недообмислена. Подобна стълбичка е ок за млад човек, обаче ми е трудно да си представя 60-70-80годишен да се катери, хеле пък майка с дете.

  20. 20 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Хайде пак започнаха с глупостите :)То и сега A380 и B747 (отчасти) си имат седалки на 2 етажа, пък ако толкова държи да спи легнал г-н О'Нийл - билетът за бизнес класата е около 3 пъти цената на икономичната...
    —цитат от коментар 3 на Даниел Панев


    Легнал може да се пътува в първа,а не бизнес класата.В бизнес класата седалките са малко по-широки и на по-голямо растояние,като бизнес класата на някои авиокомпании, като размер и разстояние между седалките е почти същата,като Economy coach premium при други.И цената за първа класа е няколко пъти по=висока от тази за бизнес класата.

  21. 21 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Абе от София до Каспичан моете 4 часа да стоите прави във влака, а до Лондон не можете.Ако някой шеф на Изиджет попатува с бъларските влакове какво ли може да му хрумне. А ако не дай си боже попътува и в градския транспорт в сутрешните часове - Еърбъс 320 може и 1000 сардели да побере
    —цитат от коментар 17 на ЙЕИ


    Прав съм пътувал и от Бургас го София,,което като време е почти колкото трансатлантически полет Лондон-Ню-Йорк.

  22. 22 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 503 Неутрално

    [quote#20:"slonsco"][/quote]

    Много зависи - и сте прав, и не сте :)
    А зависи най-вече от авиокомпанията и самолета. Понеже последните ми проекти са в Азия и преди пандемията ми се налагаше да пътувам сравнително често до там - пътувах с бизнес класата на Qatar Airways, с A350 или B787 - и в двата самолета може да се спи легнал.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK