Ах не може да бъде - ние си мислехме, че екипажа и той спи до 11:30, че персонала яде тигрови скариди и пие шампанско на закуска а на който му домъчнее за дома моментално му викат хеликоптер да го вземе и върне вкъщи.
Поредната половинчата статия от Дойче велле!Изобщо не е анализиран въглеродния отпечатък на тези туристи! Не е споменато, че тези кораби горят тежък мазут и дори нямат катализатор на моторите им!
Ама сега по зелената сделка ще получат милиарди да засеят слънчоглед и рапица по палубите, да произведат биодизел и да го горят.... мдааа.
Русия е проказата на планетата Земя.
Поредната половинчата статия от Дойче велле!Изобщо не е анализиран въглеродния отпечатък на тези туристи! Не е споменато, че тези кораби горят тежък мазут и дори нямат катализатор на моторите им!
Летят до Карибик със самолет, там се качват на круиз и се почва една безсмислена вакханалия с преяждане и препиване с луксозни храни и напитки! После обратно със самолети за родината им.
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
Поредната половинчата статия от Дойче велле!Изобщо не е анализиран въглеродния отпечатък на тези туристи! Не е споменато, че тези кораби горят тежък мазут и дори нямат катализатор на моторите им!
Това не е точно така. В много райони на света - например ЕС и САЩ отдалеч се влиза на дизел, при това с ниско серно съдържание. Много кораби имат scrubbing системи за сероочистка. Всички детайли са посочени в конвенция MARPOL Annex 6.
В Русия съм! В Русия съм!
В докторската си дисертация тя разглежда условията на работа на круизните кораби и обръща специално внимание на работното време и количеството работа, която трябва да бъде свършена.
Жив е той, жив е там в северен Лондон Marx Grave Trust лежи и пъшка
Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
До коментар [#1] от "jazzdevil": До коментар [#4] от "Полковник Паликъщов":
Ама то работата е ясна - огледали са се в круизите, че нещо бяха станали доста евтини и всякакви плебеи можеха да видят свят и да се почувстват хора барем 2-3 пъти в живота си. А това не е хубаво - трябва да бачкат нон-стоп и да не мислят за друго, освен как да слушкат повече, че да им отпуснат още малко дажба.
Сега ще ги отпочнат с "условията на труд" първо. Не знам какво точно са написали, ама една камара мои състуденти работеха на круизни кораби ПРЕДИ споменатата 2006 г. и на всички до един това са им едни от най-хубавите спомени от младостта (да не говорим, че някои срещнаха половинките си там). Да, много работа, но никой не съм чул да мрънка че е било ад, или от настаняването и храната. Та сега ще направят някоя глупост и ще вдигнат цената на труда. После ще се огледат у "въглеродния отпечатък". Накрая нещо трето. И в резултат - круизите пак ще станат достъпни само за свръхбогати, както е било дълго време. Това е ендшпилът, на никой не му пука за филипинците, хеле пък че след "реформите" повечето от тях ще останат без работа.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
А по "Viasat History" има една изключително интересна поредица - "War Factories" ("Военни заводи") - за военното производство в Германия и Съюзниците по време на Втората световна война. Много е поучителна по въпроса защо днес Русия на свой ред ще гризне дръвцето.
Летят до Карибик със самолет, там се качват на круиз и се почва една безсмислена вакханалия с преяждане и препиване с луксозни храни и напитки! После обратно със самолети за родината им.
По принцип специално за екипажите на такива големи пасажерски кораби има отделни столовио с десетки менюта - според националността и личната диета. При все това не егарантирано нищо за никого -може да не остане точно от това ястие, което най много искаш, просто защото си зает и идваш с последните. Това не е най-неприятното. Най-кофтито е, че за екипажа са каюти без "прозорец", тоест едно килерче. Като ниските рангове са по няколко души в такава каюта, при това един работи, друг почива и общо взето трябва да се съобразяват един с друг. Който/която иска по-конфортни условия си взема любовник някой от офицерите и си е само с него в по-конфортна кабина и условия. В Русия съм! В Русия съм!
90% от служителите на круизните кораби са от страни като Индонезия, Филипини и пр. На корабите печелят 4/5 пъти повече отколкото в страните, в които живеят и имат осигурено спане и храна. Отделно ги обучават в училища на обноски, езици и пр. На някои кораби има и барове и дискотеки за служителите и като цяло за много от тях си е възможността на живота. Естествено, много от тези репортажи се правят с цел да се чопли нещо негативно, защото това продава. Имат си разбира се кусурите с пренаселените кораби, ниски цени и емисии С02, но това е част от нещата върху, които трябва да се работи. Факт е че в масовия случай (изкл. луксозните криузи) това си е евтина ваканция за много хора, които нямат възможност. Включително за трудно подвижни пенсионери и семейства с деца...
Ае един познат работи по тия круизи от повече от десетилетие. Заплащането му е в пъти от средните кинти из провинцията. Сравнени с германско, нещата може и да са доста по-различни.
Къде е Макрон да приложи закона за регистрация на ТИРовете? :) И круизния кораб да се връща всеки месец в пристанището си :) Иначе е ясно, вижте кои работят за да ви кажат какви са условията.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
А можеше и да е обратното. Богатите да прислужват на бедните. Както беше при развитото социалистическо общество. Богати сервитьори и бармани обслужваха бедни вишисти.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
jazzdevil
Рейтинг: 1965 НеутралноАх не може да бъде - ние си мислехме, че екипажа и той спи до 11:30, че персонала яде тигрови скариди и пие шампанско на закуска а на който му домъчнее за дома моментално му викат хеликоптер да го вземе и върне вкъщи.
xgw06535068
Рейтинг: 1013 НеутралноЕдва ли е точно така.
Доста е рисковано ядосани и нервни служители да обслужват хора, които харчат много пари.
Един препатил
Рейтинг: 2420 НеутралноПо канала "Crime & Investigation" върви една поредица по действителни случаи - "Cruise Ship Killers" ("Убийци на круизни кораби"). Бррррр!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2457 РазстроеноПоредната половинчата статия от Дойче велле!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Изобщо не е анализиран въглеродния отпечатък на тези туристи!
Не е споменато, че тези кораби горят тежък мазут и дори нямат катализатор на моторите им!
vassilun
Рейтинг: 4923 НеутралноДо коментар [#3] от "Един препатил":
Гледам този сериал с удоволствие! :-)
Веселин Дечев
Рейтинг: 3972 ЛюбопитноХа добър ден, Сийке!
В Русия съм! В Русия съм!chichka
Рейтинг: 2949 НеутралноАма сега по зелената сделка ще получат милиарди да засеят слънчоглед и рапица по палубите, да произведат биодизел и да го горят.... мдааа. Русия е проказата на планетата Земя.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2457 РазстроеноЛетят до Карибик със самолет, там се качват на круиз и се почва една безсмислена вакханалия с преяждане и препиване с луксозни храни и напитки! После обратно със самолети за родината им. Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
aleksandarr
Рейтинг: 2111 НеутралноДо коментар [#2] от "xgw06535068":
Е чак пък много пари. За 600 - 700£ в Северно море имаш седмица. Разглеждаш 3-4 норвежки града. Ако спиш по хотели ще ти излезе 10 пъти повече.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3972 НеутралноТова не е точно така. В много райони на света - например ЕС и САЩ отдалеч се влиза на дизел, при това с ниско серно съдържание. Много кораби имат scrubbing системи за сероочистка. Всички детайли са посочени в конвенция MARPOL Annex 6. В Русия съм! В Русия съм!
Любов Шейсе
Рейтинг: 254 НеутралноВ докторската си дисертация тя разглежда условията на работа на круизните кораби и обръща специално внимание на работното време и количеството работа, която трябва да бъде свършена.
Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?Жив е той, жив е там в северен Лондон
Marx Grave Trust лежи и пъшка
Тюфлекчия
Рейтинг: 3325 ВеселоДо коментар [#1] от "jazzdevil":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!До коментар [#4] от "Полковник Паликъщов":
Ама то работата е ясна - огледали са се в круизите, че нещо бяха станали доста евтини и всякакви плебеи можеха да видят свят и да се почувстват хора барем 2-3 пъти в живота си. А това не е хубаво - трябва да бачкат нон-стоп и да не мислят за друго, освен как да слушкат повече, че да им отпуснат още малко дажба.
Сега ще ги отпочнат с "условията на труд" първо. Не знам какво точно са написали, ама една камара мои състуденти работеха на круизни кораби ПРЕДИ споменатата 2006 г. и на всички до един това са им едни от най-хубавите спомени от младостта (да не говорим, че някои срещнаха половинките си там). Да, много работа, но никой не съм чул да мрънка че е било ад, или от настаняването и храната. Та сега ще направят някоя глупост и ще вдигнат цената на труда. После ще се огледат у "въглеродния отпечатък". Накрая нещо трето. И в резултат - круизите пак ще станат достъпни само за свръхбогати, както е било дълго време. Това е ендшпилът, на никой не му пука за филипинците, хеле пък че след "реформите" повечето от тях ще останат без работа.
Един препатил
Рейтинг: 2420 НеутралноДо коментар [#5] от "vassilun":
А по "Viasat History" има една изключително интересна поредица - "War Factories" ("Военни заводи") - за военното производство в Германия и Съюзниците по време на Втората световна война. Много е поучителна по въпроса защо днес Русия на свой ред ще гризне дръвцето.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3972 ЛюбопитноПо принцип специално за екипажите на такива големи пасажерски кораби има отделни столовио с десетки менюта - според националността и личната диета. При все това не егарантирано нищо за никого -може да не остане точно от това ястие, което най много искаш, просто защото си зает и идваш с последните.
Това не е най-неприятното. Най-кофтито е, че за екипажа са каюти без "прозорец", тоест едно килерче. Като ниските рангове са по няколко души в такава каюта, при това един работи, друг почива и общо взето трябва да се съобразяват един с друг. Който/която иска по-конфортни условия си взема любовник някой от офицерите и си е само с него в по-конфортна кабина и условия.
В Русия съм! В Русия съм!
xxl17532244
Рейтинг: 230 Неутрално90% от служителите на круизните кораби са от страни като Индонезия, Филипини и пр. На корабите печелят 4/5 пъти повече отколкото в страните, в които живеят и имат осигурено спане и храна. Отделно ги обучават в училища на обноски, езици и пр. На някои кораби има и барове и дискотеки за служителите и като цяло за много от тях си е възможността на живота. Естествено, много от тези репортажи се правят с цел да се чопли нещо негативно, защото това продава. Имат си разбира се кусурите с пренаселените кораби, ниски цени и емисии С02, но това е част от нещата върху, които трябва да се работи. Факт е че в масовия случай (изкл. луксозните криузи) това си е евтина ваканция за много хора, които нямат възможност. Включително за трудно подвижни пенсионери и семейства с деца...
vassilun
Рейтинг: 4923 РазстроеноДо коментар [#13] от "Един препатил":
Viasat няма при мене в ЦАР! :-(
Роси
Рейтинг: 7847 Неутрално"Няма например кораби, които да плават под германски флаг."
Значи няма и германски заплати. Работещите сигурно знаят, преди да приемат работата.
Тина
Рейтинг: 53 НеутралноДо коментар [#3] от "Един препатил":
Друг действителен случай, доста неприятен – "Последният круиз" по НВО.
puck_futin
Рейтинг: 3416 НеутралноДо коментар [#4] от "Полковник Паликъщов":
Хи-хи!
Паликолибов!
Танкерите, които посещават Калифорния, горят дизелово гориво!
Ограмоти се малко!
https://ww2.arb.ca.gov/our-work/programs/ocean-going-vessel-fuel-regulation Fu*k Your Opinion
pag
Рейтинг: 1189 ЛюбопитноИнтересно нас какво ни засягат душевните терзания на някакви лелки от германски синдикати...
Culus capitem delitpag
Рейтинг: 1189 ВеселоА иначе, както казва мъдрият български народ: "Работа ли е - не ми я хвали..."
Culus capitem delitЕдин препатил
Рейтинг: 2420 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Има епизоди в YouTube. А сега забелязвам, че този за Фердинанд Порше го има на френски:
https://www.youtube.com/watch?v=94acpAhrYUU&t=8s
Хи-хи
Рейтинг: 1765 НеутралноАе един познат работи по тия круизи от повече от десетилетие. Заплащането му е в пъти от средните кинти из провинцията. Сравнени с германско, нещата може и да са доста по-различни.
penetrating
Рейтинг: 8688 ВеселоКъде е Макрон да приложи закона за регистрация на ТИРовете? :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИ круизния кораб да се връща всеки месец в пристанището си :)
Иначе е ясно, вижте кои работят за да ви кажат какви са условията.
blondofil
Рейтинг: 2192 НеутралноА можеше и да е обратното. Богатите да прислужват на бедните. Както беше при развитото социалистическо общество. Богати сервитьори и бармани обслужваха бедни вишисти.