На зелено

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Прати го на кметицата Фандъкова и я попитай, къде да си спират колите хората и колко паркинга направи ББ и тя за последните 5 години управление !?

  2. 2 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Е щом в Младост и Люлин няма къде да се паркира...

  3. 3 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Питай и софиански и той колко паркинга направи за 7 години !? софия стана 2 милиона с 1 милион автомобила, а има инфраструктура за не повече от 250.000 автомобила. До колкото си спомням софия е синя от 90та година !?

  4. 4 Профил на jrachev
    jrachev
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    гъзарска работа... Как може да ти хрумне изобщо, че можеш да си паркираш така колата?!

    Важното е как се позиционираш
  5. 5 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1693 Гневно

    До коментар [#1] от "бай Петко":

    А защо Фандъкова да прави паркинги. Аз съм категорично против общината да закопава публични средства за да прави (евтини) паркинги за да може Ганьо да си паркира трошката. Който иска паркинг -да си купи парко място, ако няма пари да си махне трошката или да ходи на село където место има бол.
    Работата на общината е да съдере задника на ганьо от глоби за направилно паркиране. И с парите да подобрява публичната инфраструктура - пътища, метро, градски транспорт.

  6. 6 Профил на D Day
    D Day
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Малееее, супер наглост, супер селяния.

    We will accept nothing less than full victory.
  7. 7 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 782 Весело

    Артист, та дрънка!
    Ми нормално - в древногръцката митология Клио е богиня на изкуствата и науките...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":

    А улици да си строим ли, за да си караме трошките или може да искаме от Фандъкова да закопава публични средства за тях?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на Максо
    Максо
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Каква идилия! Култови допълнения към и без това безобразната наглост са очевидно празното паркомясто отпред вдясно на снимката и камионът в бекграунда Отечество любезно, как хубаво си ти!
    И малко сериозно - не оправдавам тоя топ-селянин, но и осъзнавам, че няма много опции пред шофьорите, особено в ЖК-тата. Когато са дизайнирани (още не съм бил роден), не е предвиждано нито толкова хора да има в София, нито пък да имат толкова много автомобили. Решението е в тотални акцизи за стари автомобили, хем еко-пичовете ще са доволни, хем ще се поосвободим от щайгите и задръстванията.

    Sic transit gloria mundi...
  10. 10 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Е, не... Избягвам да коментирам просташки паркирания в София, за да не разпалваме някакви местни шовенистки войни, но горното вече е уливане. С риск да бъда краен смятам, че шофьорът на колата заслужава да лежи 6 месеца в затвор, за да му дойде главата. Или по-добре да бъде осъден на 100 часа обществено полезен труд по поддържането на зелените площи или възстановяването на тротоарна настилка именно в неговия квартал. Въобще положението изцяло е изпуснато от контрол.


    До коментар [#1] от "бай Петко":
    Бай Петко, този порив на тъпота да ни е виновна все общината за тъпите паркирания е малко демоде вече. Не, че съм ходил много насам-натам, но поне във Великобритания и САЩ безплатен паркинг общински не съм виждал - ако някъде има безплатен паркинг той ще е или на някой хипермаркет, или въобще на някой частен бизнес, който е решил да инвестира пари в удобството на клиентите си. Работа на държавата / общината НЕ Е да ти осигурява паркомясто за каручката, нейната работа е да те дупи здраво като паркираш където не трябва. ТВОЯ работа е да си направиш сметката къде ще паркираш колата когато я купуваш. Платени паркинги - бол. И преди съм го казвал тук - когато ми се налага да пътувам по работа до София (винаги в центъра) паркирам в синята зона и винаги намирам празно парко място и то срещу смешната сума от 1лв. на час. И колкото и да се напъвам не мога да се начудя докато ходя пеша на идиотите, заради които трябва да слизам на пътя, защото са си паркирали каруцата върху тротоара. Малко излиза, че посетителите на София уважават града повече от жителите му. В Пловдив т.н. синя зона е 2лв. на час и рядко се намират места. Тук до моят офис има един паркинг 3лв. на час и той е пълен. На 200 метра има един, който е 2лв. първия час и 1лв. всеки следващ и той обикновено има празни места, но това е защото е по-далеч от идеалния център. Това, което липсва в София и когато го има тук е КУЛТУРА и отговорност на собственика на МПС-то. Не, че и тук не взе да се пълни с идиоти от селата, които се опитват да паркират където им падне, но когато средата като цяло поддържа дадено ниво нисшия организъм малко по малко се адаптира към нея, за да оцелее. Когато някой тук спре на пешеходна пътека или въобще по-близо до кръстовището работещите в квартала му казват, че е спрял в 20 левовата зона. Винаги си местят колите, защото полюция минава често.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  11. 11 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1238 Неутрално

    Кога ще се плаща абонамент на общината за паркиране на паркинга пред блока ? Например едни 100 лв на месец е добра тарифа. В центъра/синя зона трябва да е поне 300 лв. за живущите. Защо да си купувам гараж, след като общината ми иска 10 лв на месец да си паркирам на улицата ?

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  12. 12 Профил на FakePath
    FakePath
    Рейтинг: 837 Неутрално

    лелееее, тоя заслужава поне една спукана гума!
    къде ги инспекторите да глобяват? Когато започнат солените глоби, тогава ще се създаде ред.... дотогава само ще снимаме и ще пращаме в Дневник...

  13. 13 Профил на ggogov
    ggogov
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#10] от "Пловдивски":

    "100 часа обществено полезен труд" е наистина най-доброто решение. За жалост е абсолютно невъзможно, защото неправилно паркиране не е престъпление... Жалко!

    До коментар [#12] от "$":
    "лелееее, тоя заслужава поне една спукана гума!" Какво е виновна гумата и/или колата. По разумно би било:
    "лелееее, тоя заслужава поне един изкъртен зъб!"

  14. 14 Профил на Thomas Anderson
    Thomas Anderson
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#12] от "$":

    Колата не е виновна. Човекът (ако този може да бъде наречен човек) е виновен. Машината с нищо не е виновна, и утре той ще спука гумата на някой, щото примерно му е спрял "на мястото".

    Трябват яки глоби и както Пловдивски предлага по 100-200 часа обществено полезен труд - ако си паркирал в градинка, тогава да косиш, да обръщаш почвата и да садиш тревичка. Да видят как се създава, а ние знаем че всеки може да руши.

    Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
  15. 15 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Откакто сложиха колчета по "Неофит Рилски", улицата се събуди за нов живот. Хората от магазинчетата почнаха да окопават дръвчетата, да ремонтират тротоарите пред дюкяните, да изкарават кашпи, да си боядисват цоклите и оправят улуците. Преди нямаше смисъл, защото всичко щеше да бъде скоропостижно унищожено от неумели маневри на закъсали за паркиране зорлии. Това го казвам, защото все още има страх от свърхреакция, ако се посегне на автоталибаните. Мой колега твърди, че ако дойдат да слагат колци на тротоарите в неговия квартал "Манастирски ливади", ще се повтори сценарият "Израелски командоси на турски кораб". Такива стълкновения щели да настанат, че кварталът нямало да се измерише на трупове още 2 години

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  16. 16 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#13] от "ggogov":

    Всичко е въпрос на воля. Паркирането не е престъпление, но увреждането на общинско имущество (вкл. тротоарна настилка, зелена площ и т.н.) е. С едно дело по бързата процедура ще стане. Проблемът е, че тук нямаме съдилища на ниско ниво като в САЩ, за да се решават проблемите по този начин. Не съм запознат как е в останалите щати, но в Калифорния примерно за превишена скорост отиваш на съд. Естествено, можеш да сключиш споразумение със съда и да платиш просто глоба (разбира се, бая солена), но така или иначе отиваш на съд и това ти се вписва в досието. Неправилното паркиране също. А съдът вече може да реши да те осъди и да играеш гол на мегдана - според това какво съдията ще реши, че ще е възпитателно за теб. Определено съм на мнение, че да оправяш плочки / градинки 100 часа докато другите като теб ги рушат е доста възпитателно. За да последваме американския модел се иска едно единствено нещо, което повечето хора тук нямат - големи космати топки. У нас масово е пълно с малки мъхести орехчета...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Аз все си мисля, че ако има нормален градски транспорт и пешеходни зони, колите ще намалеят силно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Бай Петко, паркирането по тротоарите избухна като епидемия по времето на Софиянски. Самият той казваше, че сам паркира на тротоара на "Оборище" и че било разбираемо, след като човек се е охарчил за кола, после да няма пари за гараж. И стига с тая мантра, че "намало гаражи". Гаражи няма, защото не се търсеха. А не се търсеха, защото общината щедро предоставяше безвъзмездна алтернатива: градинка, детска площадка, тротоар и училищен двор. За какво тогава да си ти будалата? След като ще бършеш кола до кола по тротоарите, поне и твоята да е там, да не те е яд. Ако имаше търсене на гаражи, предприемачите щяха от 9 дерета вода да донесат, за да ги построят. Заменки щяха да правят, подкупи да раздават, гробища щяха да разкопават, църкви и манастири да бутат, но гаражи щеше да има, колкото сега има молове и празни апартаменти

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Циник, между гараж и паркинг има разлика. Според мен първото е лична отговорност, второто на общината.

    А дали паркинга ще е платен е чисто регулативен въпрос - ако е в центъра и идеята е да се намали притока на коли натам - прави се платен. Но задължително се изгражда и алтернатива, наречена градски транспорт и градска среда.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 539 Любопитно

    До коментар [#1] от "бай Петко":

    Ей тоя бай Петка пак се ...на метеното! но хайде, простено му е!
    все пак:
    1. фандъкова не е от 5г кмет, и
    2.до колата , от дясно на снимката има свободно място да се паркира.
    3. в дъното на перспективата, където се вижда зелен чадър и някакъв дедо или баба върви по посока на блока окичен със сателитни антени , виждам Ван. Между вана и другата кола пак има място.
    изводи:постинг 14 ги е направил най -точно.

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  21. 21 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Градски транспорт е много добреда има. Редовен, с кондуктори вътре, че да няма вариант за пътуване гратис. Наистина е много хубава а л т е р н а т и в а. Обаче , колкото и глоби, паяци и т.н. да се наложат и колкото и стриктно да се глобява, колите няма да изчезнат. Трябват паркинги. Нищо друго. Трябва новите жск-та да са задължени да имат места за паркиране поне равни на броя апартаменти, а не както в масовия случай - 1/3 или 2/3. И все си мисля че трябват най-вече над/подземни паркинги на по няколко нива. Платени или не, охраняеми или не. Трябват. Не вярвм общините да не са се сетили за тоя вариант, не виждам защо не обявят поръчка и някой да го направи.

    Eff U Greta
  22. 22 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Това пък е резултата от претъпкана градска среда.
    Да, те западняците са улави да живеят в къщи, а не в блокове, та затова ги наричат "гета".
    В гетата е нормално да се паркира така, да се убиват хора, да се търгува с дрога, да се играе на комар, и затова и се заобикалят отдалече.
    Хората с такава проблематика са в гетата и като такива проблемите им не са от съществено значение и защото в гетата продукт не се произвежда и не се създава. Само се потребява.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  23. 23 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Брех мамаму стара. Като заревете за колко била проектирана София - АМИ ПОГЛЕДНЕТЕ НОВИТЕ КВАРТАЛИ БЕ, ТАМ ДОБРЕ ЛИ Е ПРОЕКТИРАНО? ИМА ЛИ БОЛ МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ? ИМА ЛИ ШИРОКИ, БЪРЗИ БУЛЕВАРДИ? ИМА ЛИ БОЛ ГРАДИНКИ, ПАРКОВЕ, МЕСТА ЗА ОТДИХ И КУЛТУРА??? ИМА ЛИ БРЕ??!! АААА..., значи причината за смрадливата бетонна джингла е... някъде другаде!

  24. 24 Профил на n/a
    n/a
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Живея на същата улица. И вече свободни места почти няма. С този темп на дозастрояване с нови блокове, ако не са тия, които са си направили паркоместа в градинките още преди години, няма да може да се минава изобщо. Спира се навсякъде в тревата и градинките, където едно време спокойно играеха децата. Освен това кварталът още не е прочистен от трошките, които не са в движение, а те хич не са малко. Спомням си преди 6 години когато по тази улица бяха пуснали автобуси от градския транспорт заради ремонтите при общината, тогава изобщо не беше толкова зле.

    към МАКСИМ:
    "Когато са дизайнирани (още не съм бил роден), не е предвиждано нито толкова хора да има в София, нито пък да имат толкова много автомобили"

    Без допълнителното застрояване кварталите и с тази инфраструктура можеха още да издържат. Обаче какво се получава - на всеки по-голям свободен терен изниква блок, паркоместата в който стигат примерно за 1/3 от колите. После голяма част от новите сгради са правени върху паркингите - тогава ефектът се увеличава двойно.
    В Лозенец, където работя, бутат старите къщички с дворове и гаражи и правят върху тях блокове при 95% застрояване на парцелите, разбира се после всичко спира по улиците и тротоарите. А Младост също е много добър пример за издъхване на инфраструктурата още от преди години. А да не говорим, че върху платения паркинг, който също е бая пълен (вижда се на снимка 2) според ПУП се предвижда да се построи нов голям блок с поне 5 входа.
    Преди 2-3 седмици в квартала за първи път се появи кола на Столичен инспекторат. Ако не са слепи, трябва да са видели за какво става въпрос, и ако спазват правилата, трябва всичките тия да си отнесат глобите.

  25. 25 Профил на Schlieffen
    Schlieffen
    Рейтинг: 539 Весело

    До коментар [#23] от "Коки":

    Само така, Коки!
    Но ти сам го каза: София не е нито Краков, нито Прага!

    Our only hope lies in making our own choice of operations, not in waiting passively for whatever the enemy chooses for us
  26. 26 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Държавата не е длъжна да ви строи паркинги!!! Това си е ваша работа! Парко мястото се плаща и строи (за сметка) на собственика на жилището / офис сградата! Обвинявайте този, който строи без да има място за колите. Едно време когато е строен Младост нормата е било 1 място на 3 апартамента. Това е било и горе долу съотношението на собствениците на автомобили. Сега е нормално в един апартамент да има поне 2 собственици на МПС.

    ДЪРЖАВАТА НЯМА ЗАДЪЛЖЕНИЕ ДА ВИ СТРОИ ПАРКИНГИ. ТЯ има задължение, да ви глобява при неправилно паркиране.

  27. 27 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 450 Весело

    Има ли човек над 18години и да няма лична кола ?

    shake and rattle
  28. 28 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1238 Неутрално

    Задължиха новите сгради да имат паркоместа, но никъде не ги задължиха да се продават с апартаментите. Новодомците, от баровец нагоре, нямат кинти да плащат на банката, камоли да купуват парко места. Резултата е "Манастриски ливади", "Витоша", "Лозенец" - всичко на улицата.
    Затова - купуваш апартамент, купуваш и паркомясто.
    Ако нямаш кола - даваш го на комшията с две под наем. Мераклии ще има !

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  29. 29 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ми ако е паркирал вечер може и да е нямало място.

  30. 30 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Булгура е горски дивак. Докато не проумее, че той е длъжен на обществото и че трябва да се спазват принципи и норми ще сме си бананова република. Няма такъв филм безплатен паркинг по света, спираш ли на общинска собственост си плащаш месечна такса, така е в цяла Европа и Америка.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Соколов, я кажи бе човек, за пътищата трябва ли да си плащаме?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 784 Весело

    100%, Соколов, 100%...

    НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!
  33. 33 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 450 Неутрално

    987 55 55 е твоя номер. Ако не - полиция. Ако не - Паркинги и гаражи. Ако не - blog.sofia.bg. Ако и така не става - пирон по цялата каросерия и спукване на гуми. Що за оправдание - в Люлин, Младост и Дружба има предостатъчно място за паркиране. Е да, може и да ти се наложи да вървиш 50 метра до входа, но все пак ...

  34. 34 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#31] от "Тони!":

    Не е задължително, резултата е налице...

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  35. 35 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Значи викаш, да си строим сами паркингите, да си строим и пътищата? А зимата има и идеи сами да си чистим снега. АЕЦа сами ли да си го строим?
    И къде отиде понятието данък и най-вече неговия смисъл?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  36. 36 Профил на n/a
    n/a
    Рейтинг: 8 Неутрално

    до КИНТИ

    "Задължиха новите сгради да имат паркоместа, но никъде не ги задължиха да се продават с апартаментите."

    Те пак не ги правят с достатъчно места. Ела около Арсеналски да видиш как на 150-200 квадрата се вдига блок с 4 етажа и вместо гаражи магазини на партера, и да видиш къде са им паркоместата.

  37. 37 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 616 Неутрално

    За това нещо трябва да глобява ОБЩИНСКА полиция. Ако има такава в София, пратете снимката и там.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  38. 38 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 727 Гневно

    Това на снимката , да ме прощавате, няма нищо общо нито с Фандъкова, нито с
    Борисов, Станишев или Костов.
    Това си е чиста проба нашенска простотия, на високо ниво. Тя се лекува с глоби, неголеми но много чести.

  39. 39 Профил на Musashi
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:52 на 07/06/2010 от неговия автор.

  40. 40 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#26] от "hartofilax":

    Държавата не. Общината не знам дали има задължение, по-скоро има право. Не вярвам аз, хипотетично, ако имах пари да направя надземен паркинг, ей така да се хвана и да го направя, че и да му събирам такси. Без да имам разрешения, разпореждания и т.н. изпълнени бюрократични норми. Нещо повече - не вярвам общината да не може да даде площ на концесия и някой баровец да го направи. Както дават плажа примерно. Общината бизнеса и не е само да събира данък смет и данък сгради. Само че не знам защо не се правят тия работи...

    Eff U Greta
  41. 41 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "Тони!":

    Не съм казал, че трябва да си строим паркингите.

    Но българина не иска да плаща, винаги иска тънко да му излиза. Като иска някой примерно да работи в центъра на столицата, еми ще плаща за синя зона както навсякъде и няма какво да се оплаква. Но не, всеки иска да спира на 20 метра от офиса си и по възможност да наруши поне 5-6 правила за движение по пътищата в процеса.

    В повечето крайни квартали е същото положението, общината това, общината онова. Аджеба кой плаща на общината че си паркира 30 годишния гроб на техен терен? Никой. Трябва да има такса и стикери по райони, в "Дружба" ще са един цвят, в "Надежда" друг и така, месечна такса от примерно 50-70 лева. Но най-важното е да има ОБЩИНСКА ПОЛИЦИЯ която да следи всичко и солидни глоби за всички!

    Ето тогава драги ми друже можеш да бръмчиш, че плащаш данъци. Ако си погледнал какво плащаш като си плащал данъци, ако си ги плащал де, около 70-75% от данъка ти е смет. С останалите стотинки общината почти нищо не може да направи, за това прави всичко със заеми.

    Колата във всички големи градове на запад се води ЛУКС! Таксува се като такава, и се плаща здраво за това удоволствие. Хората ползват градски транспорт, колела, кънки и тн., а който иска лукса да се вози си плаща.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  42. 42 Профил на qjtemikyra
    qjtemikyra
    Рейтинг: Неутрално

    Стъпете му на предния номер - пада почти без усилия. Особено ако периферията на номера стърчи над бронята. Можете и да му оставите бележка - "Оставих ти номера в един от хилядите казани за боклук в София - потърси си го, аз ще те снимам."

    ВИЖТЕ МИ ИМЕТО
  43. 43 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#41] от "Соколов":

    Чувал съм от баща ми че навремето в комунизма, пак така са водели колата - лукс, а не необходимост. Съвпадение ли е това ти изказване ?

    Eff U Greta
  44. 44 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Както е споменал колегата по-горе, презастрояването и хиперурабнизацията са проблемът, нищо друго. Те пък произтичат от търсенето (селяни с продадени ниви има много), както и от безпределната корупция и ламтеж за печалба за сметка на другите.
    Аз самият също съм израстнал в Младост и вече не мога да си позная квартала. Уникално зле е - кооперацийки никнат във всяка възможна дупка между вече построените блокове, скоро имам чувството, че не само колите няма къде да паркират, ами пешеходците просто няма да има от къде да минават.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    До коментар [#41] от "Соколов":

    Соколов, 21ви век е век на мобилноста във всяко едно отношение. Да говориш, че през 2010 година колата е лукс, а не необходимост значи нещо съвсем не е наред при теб. Не ми казвай, колко от данъка ми е смет, а ми кажи колко от пътния данък къде отива, щото това май не е ясно? КЪде отиват 200 кинта на година от един милион коли, че не се сещам, и какво е предназначението на данъка за МПС, ако не е изграждане на необходимата инфраструктура?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#45] от "Тони!":

    Нека го напиша пак белким има ефект. Във ВСИЧКИ ГОЛЕМИ ГРАДОВЕ на запад колата е СКЪПО удоволствие, и като такова се води ЛУКС, тоест като искаш да живееш в Амстердам, Мюнхен или Лондон и да пърпориш напред назад се ръсиш по колата здраво, защото не може да паркираш по балконите, капиш? Това е град а не село, не може всеки да паркира на мегдана.

    Не става въпрос за необходимост а за урбанизация!!!

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  47. 47 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Ха, въпросът с местния данък МПС е другата голяма тема. Защото в тая държава всичко се хвърля в една голяма тенджера - да не се вижда много-много, кой гепи и кой влачи. Първо да сме наясно, че общините (след като усвоиха вече 500 милиона лева от програма "Административен капацитет", нямат капацитета да проверят в базата данни на КАТ, кои коли са притежание на хора и фирми от тяхната община. Затова данък МПС се плаща само от балъци като мен и Тони!, а още преди кризата 60% бяха пас. Сега покрай всеобщото безпаричие сигурно 9 от 10 си траят и никой не ги търси за нищо. А това, което се събира от глупаците, отива за издържане на общински детски градини до 9. годишна възраст и гимназии до 14. клас. ако може. Тея избушени икаруси на градски транспорт, и те сигурно гълтат нафта 80 л на сто км, без да броим откраднатото. Та, най-вероятно там отиват. Там!

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  48. 48 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#46] от "Соколов":

    От една страна си прав, това е нормалното развитие на нещата. От друга стана в тези градове има много бърз и качествен градски транспорт. Има възможност и за алтернативен транспорт като велосипед например. Доста хора биха оставили колите си ако единствената алтернатива не беше копърка или автобус със скорост 15 км/час през натоварените часове. Има, разбира се и тиквеници, които заради едната гъзария не си свалят шестбуквията от возилата. Но според мен ако се подобри транспортът в София, колите ще станат по-малко.

  49. 49 Профил на belus
    belus
    Рейтинг: 8 Неутрално

    АБЕ пичове и пички никой /я не вижда ли ,че колата на т.н .снимка е монтаж и си личи от километри ,че е лепната ?????????????????????

  50. 50 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Всъщност какво правят общините за предовратяване на неправилното паркиране. Понеже в рамките на град, поне в Германия, това е грижа на съответната община. Оттам тя изкарва допълнителни доходи. Глобите се различават от град на град.
    Във Фрайбург, Баден-Вюртемеберг, глобата за неправилно паркирване, първа до 3 месеца без друго подобно нарушение, е или опрощаване или 30 лв. Следващата е 50 лв, но всичко зависи, дали като паркирал пречиш на движението или не.

    Моят работодател по негово нареждане трябваше да паркирам микробус на забранено за паркирване място, не пречих на движението и той трябваше да плати 30 лв. Но го беше вече калкулирал. Понеже моята и на колегата заплата на час, спрямо по-дългият път на пренасяне на мебелите му, не си заслужаваше. Та така му излизаше по-евтино и по-бързо.

    30 лв в Германия, може би 10 лв в България първа глоба в България. Според града различно и според начина на паркирване. Ако бях паркирал на средата на улицата и пречих на движението, глобата щеше да бъде 60 лв./тоест в България изчислено 20 лв.

    Es muß Geld fließen!
  51. 51 Профил на belus
    belus
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Соколов ,мойте уважения ама си изтрещел от интернетевропейзацията бае .....искаш да ми кажеш ,че да караш кола в Мюнхен и ЛОндон е баси лукса така ли ??????оди си актуализирай чрез визуални терапии инфото ти йарактерно за вечно мрънкащия и коплексирън псевдобългарин

  52. 52 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Евала Здравко!
    Трябва да направим класиране - наглец на месеца и после финал Наглец на годината

    Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/home
  53. 53 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#50] от "slan":

    Забравих да добавя, ако паркираш и пречиш на движението в Германия. Имах впредвид, аз шофьора бях там през цялото време. Ако паркираш и изчезнеш, и трябва колата да бъде вдигната с паяк, то тогава 180 лв. разходи.

    Es muß Geld fließen!
  54. 54 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#51] от "belus":

    Кое точно на инфото ми не е актуализирано?

    А относно лукса, отиди до най близката книжарница, отвори първият учебник по икономика и виж как се описва луксозна стока и ще ти стане ясно що е то "баси лукса". Ще ти дам един жокер, не е стока от първа нужда.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  55. 55 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#51] от "belus":

    В Берлин има 319 коли на 1000 жители, а в София 520... В Бавария, където е най-голямата гъзария, са 530. Средно за Германия са 503 на 1000 жители. А все пак немските градове са благоустроени, с адски много зеленина, нормална инфраструктура и в голямата си част платени места за паркиране. Така че колите в Германия са очевидно по-голям лукс, от тези в София.


  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Соколов, спри се малко. Бил съм бая време в единия от тези градове, който по ирония на съдбата е голям колкото София и на жители и на площ. И да ти кажа, не забелязах да ми е скъпо удоволстве колата. Не забелязах и да плащам някакви убийствени суми като паркирам, просто защото беше безплатно. Я наистина провери датата, не е 85та а 2010та? А регулацията става лесно - имаш си кола, но в ежедневието не ти трябва, защото метрото и градския транспорт ходи навсякъде.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#56] от "Тони!":

    Я ни повесели и кажи къде не се плаща.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  58. 58 Профил на Mytten
    Mytten
    Рейтинг: 506 Неутрално

    хааха кефи ме в първият момент, даже си помислих, че е колаж ... ама се загледах и веднага се сетих, че по-голяма гавра от живота няма ебаси пича. Ако бях съдия, като тези на съзтезанията по гмуркане, щях директно да му дам пълните 10т. Отлично изпълнение.

    "Carpe Diem"
  59. 59 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Туй шопа е опасна работа.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  60. 60 Профил на drachan
    drachan
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Бас държа, че ако затегнат контрола при техническите прегледи 2/3 от трошките няма да минат и стават потенциален "скрап".

  61. 61 Профил на bgfdgb
    bgfdgb
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Столичният инспекторат бди! Всъщност няма никаква нужда от него.Ето нагледен пример как Столична Община ще съкрати разходите си в момент на икономическа криза. Незабавно трябва да се закрие Столичен инспекторат, заради не изпълнение на функциите си. Така ще бъде изпълнен призива на министър Дянков за икономии от общините....

  62. 62 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Ако евреите имат поговорка "Купуваш-не купуваш, трябва нещо да продадеш", то българският аналог гласи "Имаш-нямаш пари, гъзъ си в кола трябва да наместиш!". Оттам нататък изборът как да го постигнеш е твой - от работата ли ще крадеш, майка си и баща си ли ще продадеш, жена си на магистралата ли ще пуснеш, комшията ли ще обереш, приятели със заем ли ще завлечеш - за съкровената цел всички средства са позволени

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  63. 63 Профил на barcelona
    barcelona
    Рейтинг: 229 Весело


    САМО С КАСТРАЦИЯ

    МОЖЕ ДА СЕ ПОСТИГНЕ ПОЛОЖИТЕЛЕН ЕФЕКТ

    <>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<
  64. 64 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Колата не е"монтирана". Няма гений на "Фотошоп"-а, който да успее да го направи. Но за да няма спекулации, нека дизайнерите на "Дневник" да разгледат оригиналните снимки и те да преценят. Но явно "тролчета" са се явили и се чудят как да изместят темата.
    Може би собственикът на бракмата се е "обидил".
    То май блокът отзад не е типичен за София? И хората ми изглеждат твърде зелени... Ау! Ми небето - явно е снимано на Марс.

    :)
  65. 65 Профил на a.
    a.
    Рейтинг: 229 Неутрално

    при нас в Оборище е голяма мъка с паркирането. един ден от общината минаха и направиха актове на всички по тротоарите. сега имам и телефона на инспекторите, ама още не съм пробвала да ги извикам...

    a.
  66. 66 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Залепването по тази кола, на кой кавито стикери има, ще свърши работа!

  67. 67 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#64] от "kakawida":

    ти голям професор го раздаваш неможело с фотошоп да се направи. Ти като неможеш има хора които могат чудеса стига да знаеш добре графичната програма с която работиш (неговоря само за шофошоп) По добре си спести тия изказвания че неможело такова нещо дасе направи. къде къде по невероятни неща съм виждал на фотошоп правени от това кола да сложиш на полянка.

  68. 68 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#46] от "Соколов":

    абе стига философстваш бе скъпо удоволствие било. Това че в изброените от теб градове хората ходят с градски трансрпот повече отколкото сколите е защото както сам казваш отиваш някъде паркираш на паркинг плащаш и паркирваш. ако си спреш където си искаш те друсат с солена глоба, все пак там слагат и глоби и си ги събират. а тука и да ти друснат глоба (което е рядко) не си ги събират глобите. Като ги гледам хамериканците даже си подаряват на децата си на 16-тия рожден ден кола. съпо било да ти имам и дървения философски мозък.

  69. 69 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#68] от "ndsbg":

    Не знам къде гледаш хамериканците, но ела да гледаш в Манхатън само паркинга на месец ще ти е поне 500 долара, айде чукни и застраховка 150-200 на месец и ела да си говорим евтино удоволствие ли е колата. Защо изобщо се опитвате да прилагате селски манталитет на мислене в градски условия не ми е ясно?!? Да на село в Алабама или Горно Камарци сигурно е евтино но не и в големия град.

    Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
  70. 70 Профил на n/a
    n/a
    Рейтинг: 8 Неутрално

    до ndsbg

    Аз ти казвам, че това не е монтаж и точка по въпроса. Нямам време да обяснявам надълго и нашироко защо.
    Последната новина от квартала между другото е, че при последното пълнене на дупки отново се улесни качването на коли по тротоарите. Който няма стикери, да си вземе - сигурно ще потрябват.

  71. 71 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#68] от "ndsbg":

    Типичният български пенкилер. Всичко знае, всичко разбира, всичко може... и всъщност е просто фабрика за екскременти. Ние сме нисши създания и твоя блясък, Слънчице, ни изгаря. Иди другаде да посветиш. Тук си неоценен и неразбран.

    :)
  72. 72 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 948 Гневно

    Аман от десни екстремисти като оня малоумник горе - коментар [#5] от "m17". Кой да ги построи паркингите? Частник ли? Направи 2 сметки и ще разбереш защо никой не строи паркинги. Но какво пък - няма човек - няма проблем, по твоему.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK