ПРОЕКТ
“Реконструкция и електрификация на железопътната линия
Пловдив-Свиленград – турска/гръцка граница и
оптимизиране на трасето за скорост 160
км/ч”
...
Финансирането на проекта е осигурено и е разпределено както следва:
Национален бюджет € 37 000 000
Безвъзмездна помощ по програма ISPA € 153 000 000
Договори за заем от ЕИБ € 150 000 000
ОБХВАТ НА ПРОЕКТА:
Проектът обхваща реконструкция и ЧАСТИЧНО УДВОЯВАНЕ на
приблизително 151км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, съоръжения които да позволяват БЪДЕЩО УДВОЯВАНЕ на цялата линия... http://www.plovdivsvilengradrailway.com/uploads/files/Project_Booklet_bg.pdf
Не че съм експерт, но съдейки по горното, сама по себе си снимката не е документирала непременно нарушение...
Разбира се, че нарушение няма...
Има безкрайни дози тъпота и безхаберие. Безмозъчност на талази се носи от 95% от проектите на държавата и нейните служители.
Иначе четох някъде че до края на 89а, не е имало нито една двойна или електрифицирана жп линия (на снимката линията също не е електрифицирана) на поне 50 км от границите ни. Та любопитно ми е дали в случая и някоя гениална фуражка не е изказала мнението как не можело да имаме двойна жп линия водеща към Турция?
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
Видимо леглото е за двойна линия...Достатъчно е да притежавате най-нормален окомер. Ако не ме лъже паметта това е междугарие Виница-Поповица, за където още от много време се знае, че цялото ще бъде двойно, въпреки че в момента от Фаза 1 на проекта реално само 17 км. се правят двойни. Но така или иначе, толкова широко легло за единична линия не може да има.
Ето и снимка на електрифицирана двойна линия, за да видите че ширината е подобна http://i.actualno.com/club.bg/files/2006/11/04/25c537c407.jpg
"При двупътни железопътни магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч разстоянието между осите на двата текущи коловоза на междугарията както в права, така и в криви с еднакво надвишение на двата коловоза, е най-малко 4400 мм."
"Минималните странични отстояния, мерени перпендикулярно на оста на железопътен коловоз в права до най-близките части на предмети в междугарията, са:
1. за железопътните магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч, също и в крива:
а) 3200 мм - до всички неподвижни предмети, стълбове на контактната мрежа, устои и стълбове на надлези;
б) 3500 мм - до ръб на подпорна стена в изкоп, когато стълбовете на контактната мрежа са вградени в стената;
в) 4050 мм - до парапет на подпорна стена за укрепване на насип, в което отстояние се включва и пътека за движение на персонала по поддържането на инфраструктурните обекти;
г) 4050 мм - до по-дълги от 600 мм съоръжения и постройки, успоредни на оста на железопътна линия в права, с изключение на устои и стълбове на надлези;"
Къде виде, че леглото е направено за двоен ЖП път, аман от разбирачи.
Това си е типична единична ЖП линия, съобразена със Строителен габарит. А да не ти казвам и размери, че ме ядоса. Кога се окучи, кога се научи. Дали имаш и два петъка служба , не се знае и почна със снимки и коментари.
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
Не съм казал какво е "изпълнението" и защо е така! Но, позицията на фотографа е добра, за преценка. Пропуснах да спомена, че междурелсието е от 1435 мм. Сега ще бъде по-лесно!
Сигурно си прав, но независимо от интерпретацията на автора на снимката, остава отворен въпросът защо линията е единична, а не е направена още отсега двойна?
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
Тово е новия улей за новата линия. Тя ще е само в е дната посока.
В обратната посока ще се използва стария насип и старата линия. Тя е на друго място, паралелно. Строена е 1873 год. още, от барон фон Хирш по обществена поръчка с възложител Високата порта. Има дървени траверси, подменени на места за по-скоросни отсечки.
Говорят, че и старата линия ще ремонтират.
В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.
Е хубаво де.. единия влак минава бързо по нея със 160 км а другия отсреща чака на едно място. Средна скорост 80км за два влака при максимално натоварване на линията и максимално скъпи влакове....
Добра сделка
Линията Пловдив-Свиленград. Още 1994 г. имаше финансирване, строеше се от строителни войски, електрификация на Пловдив-Димитровград, Стара Загора-Димитровград, и от Димитровград-Свиленград. По думи от мой човек в БДЖ-то парите са били окраднали. Та сега същото, както тогава.
парите откраднати...
сега пак откраднати...
и какво остава
освен да пътувате с коли.
коли има но пътища няма!
къде са парите ?
купиха с тях колите и т.н.
Коментарите или са майтапи, или заяждане. Няма как от тях да излезе истината за тази жп-линия. Има си строителни сайтове, където може да се види всичко подробно, а не алабалистики
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Десен
Рейтинг: 442 НеутралноМоже би ще направят отделна линия в отделен улей с отделни товароносещи елементи...?
The biggest risk in life is not taking one.По принцип така се прави - да са отделени двете посоки...
anonimen
Рейтинг: 605 НеутралноНа мен си ми изглежда като да е за една линия
Кецалкоатъл
Рейтинг: 768 НеутралноПРОЕКТ
les/Project_Booklet_bg.pdf
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)“Реконструкция и електрификация на железопътната линия
Пловдив-Свиленград – турска/гръцка граница и
оптимизиране на трасето за скорост 160
км/ч”
...
Финансирането на проекта е осигурено и е разпределено както следва:
Национален бюджет € 37 000 000
Безвъзмездна помощ по програма ISPA € 153 000 000
Договори за заем от ЕИБ € 150 000 000
ОБХВАТ НА ПРОЕКТА:
Проектът обхваща реконструкция и ЧАСТИЧНО УДВОЯВАНЕ на
приблизително 151км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, съоръжения които да позволяват БЪДЕЩО УДВОЯВАНЕ на цялата линия...
http://www.plovdivsvilengradrailway.com/uploads/fi
Не че съм експерт, но съдейки по горното, сама по себе си снимката не е документирала непременно нарушение...
ates
Рейтинг: Неутралнои според мен е като за една релса
NPaine
Рейтинг: 1366 РазстроеноРазбира се, че нарушение няма...
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Има безкрайни дози тъпота и безхаберие. Безмозъчност на талази се носи от 95% от проектите на държавата и нейните служители.
Иначе четох някъде че до края на 89а, не е имало нито една двойна или електрифицирана жп линия (на снимката линията също не е електрифицирана) на поне 50 км от границите ни. Та любопитно ми е дали в случая и някоя гениална фуражка не е изказала мнението как не можело да имаме двойна жп линия водеща към Турция?
Софиянец
Рейтинг: 602 НеутралноВидимо леглото е за двойна линия...Достатъчно е да притежавате най-нормален окомер. Ако не ме лъже паметта това е междугарие Виница-Поповица, за където още от много време се знае, че цялото ще бъде двойно, въпреки че в момента от Фаза 1 на проекта реално само 17 км. се правят двойни. Но така или иначе, толкова широко легло за единична линия не може да има. 537c407.jpg
Ето и снимка на електрифицирана двойна линия, за да видите че ширината е подобна
http://i.actualno.com/club.bg/files/2006/11/04/25c
Musashi
Рейтинг: 497 Неутрално"При двупътни железопътни магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч разстоянието между осите на двата текущи коловоза на междугарията както в права, така и в криви с еднакво надвишение на двата коловоза, е най-малко 4400 мм."
"Минималните странични отстояния, мерени перпендикулярно на оста на железопътен коловоз в права до най-близките части на предмети в междугарията, са:
1. за железопътните магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч, също и в крива:
а) 3200 мм - до всички неподвижни предмети, стълбове на контактната мрежа, устои и стълбове на надлези;
б) 3500 мм - до ръб на подпорна стена в изкоп, когато стълбовете на контактната мрежа са вградени в стената;
в) 4050 мм - до парапет на подпорна стена за укрепване на насип, в което отстояние се включва и пътека за движение на персонала по поддържането на инфраструктурните обекти;
г) 4050 мм - до по-дълги от 600 мм съоръжения и постройки, успоредни на оста на железопътна линия в права, с изключение на устои и стълбове на надлези;"
Кецалкоатъл
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#7] от "Musashi":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Тоест "леглото" за линията НЕ е направено за двоен жп път?
The.Teacher
Рейтинг: 605 НеутралноНякой да знае защо все още не е приоритетно да се свърже най-южната жп гара в България - Подкова с гръцката ЖП система?
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.Tuco
Рейтинг: 442 ВеселоКъде виде, че леглото е направено за двоен ЖП път, аман от разбирачи.
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatТова си е типична единична ЖП линия, съобразена със Строителен габарит. А да не ти казвам и размери, че ме ядоса. Кога се окучи, кога се научи. Дали имаш и два петъка служба , не се знае и почна със снимки и коментари.
Musashi
Рейтинг: 497 НеутралноДо # 8
Не съм казал какво е "изпълнението" и защо е така! Но, позицията на фотографа е добра, за преценка. Пропуснах да спомена, че междурелсието е от 1435 мм. Сега ще бъде по-лесно!
Tuco
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#11] от "Musashi":
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatБраво колега, само така. Факти, цифри и прочие.
makarena
Рейтинг: 458 НеутралноЗащо само по нашите плюете, ИСПА и ЕИБ също участват, те плащат и те поръчват музиката.
Tuco
Рейтинг: 442 НеутралноФотографа е снимал това нещо от Дизелче серия 06 или 07, ама пак ви казвам , че е поне на два петъка служба. Аман от разбирачи.
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatNPaine
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#14] от "Tuco":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Сигурно си прав, но независимо от интерпретацията на автора на снимката, остава отворен въпросът защо линията е единична, а не е направена още отсега двойна?
Barbarossa
Рейтинг: 666 НеутралноТово е новия улей за новата линия. Тя ще е само в е дната посока.
В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.В обратната посока ще се използва стария насип и старата линия. Тя е на друго място, паралелно. Строена е 1873 год. още, от барон фон Хирш по обществена поръчка с възложител Високата порта. Има дървени траверси, подменени на места за по-скоросни отсечки.
Говорят, че и старата линия ще ремонтират.
Tuco
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#15] от "NPaine":
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatТова не зависи от мен, а от тези които са поръчали Скара-Бирата...
rumenvl
Рейтинг: 444 НеутралноЕ хубаво де.. единия влак минава бързо по нея със 160 км а другия отсреща чака на едно място. Средна скорост 80км за два влака при максимално натоварване на линията и максимално скъпи влакове....
Добра сделка
obektiven
Рейтинг: НеутралноКакви глупости говорите, старата линия отдавна е демонтирана а леглото рекултивирано.
vstoyanov
Рейтинг: 534 НеутралноДо коментар [#5] от "NPaine":
на снимките е електрифицирана, тъй като е току-що преизградена - прочети, преди да пишеш.
скруч
Рейтинг: 497 Неутралнопътувайте с БДЖ към този и ОНЗИ свят
за чиста и свята република-но не с този народbiss Mark
Рейтинг: 1372 НеутралноАз пък не виждам начин тук да се съберат два влака.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.Пък и не виждам и проблем да се разшири рова после, а не още от сега.
Tuco
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#22] от "biss Mark":
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatТака е, ако мине Тирпиц, може и тройна да стане...
Майтап де.
Tuco
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#20] от "vstoyanov":
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatАбе Клен, ти къде виде контактна мрежа и прочие. Това че са набити некакви стълбове не значи още нищо.
Казах ви, аман от разбирачи.
slan777
Рейтинг: 497 НеутралноЛинията Пловдив-Свиленград. Още 1994 г. имаше финансирване, строеше се от строителни войски, електрификация на Пловдив-Димитровград, Стара Загора-Димитровград, и от Димитровград-Свиленград. По думи от мой човек в БДЖ-то парите са били окраднали. Та сега същото, както тогава.
Es muß Geld fließen!kensiko
Рейтинг: 598 ВеселоДо коментар [#25] от "slan":
парите откраднати...
сега пак откраднати...
и какво остава
освен да пътувате с коли.
коли има но пътища няма!
къде са парите ?
купиха с тях колите и т.н.
Салвадор Дали Вали
Рейтинг: 388 НеутралноКоментарите или са майтапи, или заяждане. Няма как от тях да излезе истината за тази жп-линия. Има си строителни сайтове, където може да се види всичко подробно, а не алабалистики