ЖП линия Пловдив-Свиленград

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Може би ще направят отделна линия в отделен улей с отделни товароносещи елементи...?
    По принцип така се прави - да са отделени двете посоки...

    The biggest risk in life is not taking one.
  2. 2 Профил на anonimen
    anonimen
    Рейтинг: 605 Неутрално

    На мен си ми изглежда като да е за една линия

  3. 3 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 768 Неутрално

    ПРОЕКТ
    “Реконструкция и електрификация на железопътната линия
    Пловдив-Свиленград – турска/гръцка граница и
    оптимизиране на трасето за скорост 160
    км/ч”
    ...
    Финансирането на проекта е осигурено и е разпределено както следва:
    Национален бюджет € 37 000 000
    Безвъзмездна помощ по програма ISPA € 153 000 000
    Договори за заем от ЕИБ € 150 000 000

    ОБХВАТ НА ПРОЕКТА:
    Проектът обхваща реконструкция и ЧАСТИЧНО УДВОЯВАНЕ на
    приблизително 151км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, съоръжения които да позволяват БЪДЕЩО УДВОЯВАНЕ на цялата линия...
    http://www.plovdivsvilengradrailway.com/uploads/files/Project_Booklet_bg.pdf

    Не че съм експерт, но съдейки по горното, сама по себе си снимката не е документирала непременно нарушение...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  4. 4 Профил на ates
    ates
    Рейтинг: Неутрално

    и според мен е като за една релса

  5. 5 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    Разбира се, че нарушение няма...
    Има безкрайни дози тъпота и безхаберие. Безмозъчност на талази се носи от 95% от проектите на държавата и нейните служители.

    Иначе четох някъде че до края на 89а, не е имало нито една двойна или електрифицирана жп линия (на снимката линията също не е електрифицирана) на поне 50 км от границите ни. Та любопитно ми е дали в случая и някоя гениална фуражка не е изказала мнението как не можело да имаме двойна жп линия водеща към Турция?

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  6. 6 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Видимо леглото е за двойна линия...Достатъчно е да притежавате най-нормален окомер. Ако не ме лъже паметта това е междугарие Виница-Поповица, за където още от много време се знае, че цялото ще бъде двойно, въпреки че в момента от Фаза 1 на проекта реално само 17 км. се правят двойни. Но така или иначе, толкова широко легло за единична линия не може да има.
    Ето и снимка на електрифицирана двойна линия, за да видите че ширината е подобна
    http://i.actualno.com/club.bg/files/2006/11/04/25c537c407.jpg

  7. 7 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 497 Неутрално

    "При двупътни железопътни магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч разстоянието между осите на двата текущи коловоза на междугарията както в права, така и в криви с еднакво надвишение на двата коловоза, е най-малко 4400 мм."
    "Минималните странични отстояния, мерени перпендикулярно на оста на железопътен коловоз в права до най-близките части на предмети в междугарията, са:
    1. за железопътните магистрали с преобладаваща проектна скорост 160 - 200 км/ч, също и в крива:
    а) 3200 мм - до всички неподвижни предмети, стълбове на контактната мрежа, устои и стълбове на надлези;
    б) 3500 мм - до ръб на подпорна стена в изкоп, когато стълбовете на контактната мрежа са вградени в стената;
    в) 4050 мм - до парапет на подпорна стена за укрепване на насип, в което отстояние се включва и пътека за движение на персонала по поддържането на инфраструктурните обекти;
    г) 4050 мм - до по-дълги от 600 мм съоръжения и постройки, успоредни на оста на железопътна линия в права, с изключение на устои и стълбове на надлези;"

  8. 8 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#7] от "Musashi":

    Тоест "леглото" за линията НЕ е направено за двоен жп път?

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  9. 9 Профил на The.Teacher
    The.Teacher
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Някой да знае защо все още не е приоритетно да се свърже най-южната жп гара в България - Подкова с гръцката ЖП система?

    Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
  10. 10 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Весело

    Къде виде, че леглото е направено за двоен ЖП път, аман от разбирачи.
    Това си е типична единична ЖП линия, съобразена със Строителен габарит. А да не ти казвам и размери, че ме ядоса. Кога се окучи, кога се научи. Дали имаш и два петъка служба , не се знае и почна със снимки и коментари.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  11. 11 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До # 8

    Не съм казал какво е "изпълнението" и защо е така! Но, позицията на фотографа е добра, за преценка. Пропуснах да спомена, че междурелсието е от 1435 мм. Сега ще бъде по-лесно!

  12. 12 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#11] от "Musashi":



    Браво колега, само така. Факти, цифри и прочие.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  13. 13 Профил на makarena
    makarena
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Защо само по нашите плюете, ИСПА и ЕИБ също участват, те плащат и те поръчват музиката.

  14. 14 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Фотографа е снимал това нещо от Дизелче серия 06 или 07, ама пак ви казвам , че е поне на два петъка служба. Аман от разбирачи.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  15. 15 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#14] от "Tuco":

    Сигурно си прав, но независимо от интерпретацията на автора на снимката, остава отворен въпросът защо линията е единична, а не е направена още отсега двойна?

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  16. 16 Профил на Barbarossa
    Barbarossa
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Тово е новия улей за новата линия. Тя ще е само в е дната посока.

    В обратната посока ще се използва стария насип и старата линия. Тя е на друго място, паралелно. Строена е 1873 год. още, от барон фон Хирш по обществена поръчка с възложител Високата порта. Има дървени траверси, подменени на места за по-скоросни отсечки.

    Говорят, че и старата линия ще ремонтират.

    В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.
  17. 17 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#15] от "NPaine":

    Това не зависи от мен, а от тези които са поръчали Скара-Бирата...

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  18. 18 Профил на rumenvl
    rumenvl
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Е хубаво де.. единия влак минава бързо по нея със 160 км а другия отсреща чака на едно място. Средна скорост 80км за два влака при максимално натоварване на линията и максимално скъпи влакове....
    Добра сделка

  19. 19 Профил на obektiven
    obektiven
    Рейтинг: Неутрално

    Какви глупости говорите, старата линия отдавна е демонтирана а леглото рекултивирано.

  20. 20 Профил на vstoyanov
    vstoyanov
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#5] от "NPaine":

    на снимките е електрифицирана, тъй като е току-що преизградена - прочети, преди да пишеш.

  21. 21 Профил на скруч
    скруч
    Рейтинг: 497 Неутрално

    пътувайте с БДЖ към този и ОНЗИ свят

    за чиста и свята република-но не с този народ
  22. 22 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Аз пък не виждам начин тук да се съберат два влака.
    Пък и не виждам и проблем да се разшири рова после, а не още от сега.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  23. 23 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#22] от "biss Mark":

    Така е, ако мине Тирпиц, може и тройна да стане...
    Майтап де.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  24. 24 Профил на Tuco
    Tuco
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#20] от "vstoyanov":

    Абе Клен, ти къде виде контактна мрежа и прочие. Това че са набити некакви стълбове не значи още нищо.
    Казах ви, аман от разбирачи.

    Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Rat
  25. 25 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Линията Пловдив-Свиленград. Още 1994 г. имаше финансирване, строеше се от строителни войски, електрификация на Пловдив-Димитровград, Стара Загора-Димитровград, и от Димитровград-Свиленград. По думи от мой човек в БДЖ-то парите са били окраднали. Та сега същото, както тогава.

    Es muß Geld fließen!
  26. 26 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 598 Весело

    До коментар [#25] от "slan":

    парите откраднати...
    сега пак откраднати...
    и какво остава
    освен да пътувате с коли.
    коли има но пътища няма!
    къде са парите ?
    купиха с тях колите и т.н.

  27. 27 Профил на Салвадор Дали Вали
    Салвадор Дали Вали
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Коментарите или са майтапи, или заяждане. Няма как от тях да излезе истината за тази жп-линия. Има си строителни сайтове, където може да се види всичко подробно, а не алабалистики





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK