Ястребоффски, започвате да омръзвате със съмнително-патетични послания, в случая с "най-натовареното пристанище в миналото днес се използва само за товарене на желязо за скрап":
"Пристанище Варна-Изток е основната врата за българския износ на зърнени храни и едно от най-оживените контейнерни пристанища в страната."
Странно защо редакторите на "Дневник" допускат подобни лековатости.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
За съжаление като че ли и в бъдеще нещата не изглеждат много обещаващи, предвид конкуренцията от Констанца и Солун след изграждането на Видин-Калафат и Струма.
точно цитирания от теб текст от сайта на порт Варна е "съмнително-патетичен".
първо, пристанищата не са чак толкова много, че да им правим и класации, второ, истина е че днес пристанището е бледа сянка на някогашното си ниво. износа на скрап и въртенето (защото се първо се изнася, после същото се внася) жито е основната дейност на това пристанище. само 120км на север, от нищо братята румънци направиха истински заето с работа пристнище, защото ние бяхме заети с грабене.
Пълна неадекватност от твоя страна. Вероятно и статистическите данни в сайта на Пристанище Варна за теб ще са "съмнително-патетични".
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
[quote#12:"momchilcho"]отиване и връщане 200 лв. на човек[/quote]
Бях на път да ударя една хвалба...
Мястото от където е правена снимката е до пътя за Галата. http://bulphoto.com/events/22704/
Нормално е, да не е натоварено пристанището, като икономиката ни е за мустака. На това идват само контейнеровози, със стоки от братска Чайна. А за насипни - товарят зърно и скрап.
По-голямо е Варна запад. Там идва кюмюрът от Украйна за ТЕЦа, а и девненските заводи товарят. Преди имаше и дървено пристанище, сега не знам колко е натоварено. Фериботите я карат на 11% от капацитета си.
Бургаското има по-голям оборот, поне по кремиковско време. А за Европа се ползва Констанца, което е нещо огромно и за европейските мащаби. Пък и комшиите са 3 пъти повече от нас, а с един порт.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
pleven
Рейтинг: 213 НеутралноБраво! "+" от мен...
https://www.pleven.proЮгозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноЯстребоффски, започвате да омръзвате със съмнително-патетични послания, в случая с "най-натовареното пристанище в миналото днес се използва само за товарене на желязо за скрап":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“."Пристанище Варна-Изток е основната врата за българския износ на зърнени храни и едно от най-оживените контейнерни пристанища в страната."
http://www.port-varna.bg/aboutus.php?id=20
Странно защо редакторите на "Дневник" допускат подобни лековатости.
Читател
Рейтинг: 1291 НеутралноНе знаех, че Варненското пристанище е толкова слабо натоварено. Мислех, че като на морска столица, там има солиден трафик...
ръпончо
Рейтинг: 1303 ВеселоДо коментар [#3] от "Читател":
Много народ тук се е взел насериозно! :)Е, все пак на Шумен нуждите не са големи
ПС
Ястребовски, освен че правиш много хубави снимки, явно можеш и да летиш.
Датско червено говедо
Рейтинг: 418 НеутралноЗа съжаление като че ли и в бъдеще нещата не изглеждат много обещаващи, предвид конкуренцията от Констанца и Солун след изграждането на Видин-Калафат и Струма.
Мууу...Deepdish
Рейтинг: 1292 ВеселоДо коментар [#4] от "ръпончо":
Ве пак е ястреб с ястребово фото-око
mdaaaa
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#2] от "Югозомби":
;.
точно цитирания от теб текст от сайта на порт Варна е "съмнително-патетичен"
първо, пристанищата не са чак толкова много, че да им правим и класации, второ, истина е че днес пристанището е бледа сянка на някогашното си ниво. износа на скрап и въртенето (защото се първо се изнася, после същото се внася) жито е основната дейност на това пристанище. само 120км на север, от нищо братята румънци направиха истински заето с работа пристнище, защото ние бяхме заети с грабене.
така, че ястребофски не е никак далеч от истината
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "mdaaaa":
;.
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Пълна неадекватност от твоя страна. Вероятно и статистическите данни в сайта на Пристанище Варна за теб ще са "съмнително-патетични"
jrachev
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#4] от "ръпончо": снимката е правена от земята :P
Важното е как се позиционирашЮгозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 1027 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "jrachev":
%B0%D1%82%D0%B0_(%D0%BD%D0%BE%D1%81)
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Ако е от земята, вероятно е от високия бряг на нос Галата.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0
jrachev
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#10] от "Югозомби":
Важното е как се позиционирашТочно от там е
momchilcho
Рейтинг: 213 Веселоръпончо
Рейтинг: 1303 ВеселоДо коментар [#9] от "jrachev":
Много народ тук се е взел насериозно! :)Ехх! А, аз точно си помислих, че Ястребовски си оправда името.
асен георгиев
Рейтинг: 852 НеутралноДо коментар [#12] от "momchilcho":
Брей, сериозни ли по 100 кинта на посока?
sasoss
Рейтинг: 753 Неутрално[quote#12:"momchilcho"]отиване и връщане 200 лв. на човек[/quote]
Бях на път да ударя една хвалба...
Мястото от където е правена снимката е до пътя за Галата.
http://bulphoto.com/events/22704/
kodjauzun
Рейтинг: 418 НеутралноНормално е, да не е натоварено пристанището, като икономиката ни е за мустака. На това идват само контейнеровози, със стоки от братска Чайна. А за насипни - товарят зърно и скрап.
По-голямо е Варна запад. Там идва кюмюрът от Украйна за ТЕЦа, а и девненските заводи товарят. Преди имаше и дървено пристанище, сега не знам колко е натоварено. Фериботите я карат на 11% от капацитета си.
Бургаското има по-голям оборот, поне по кремиковско време. А за Европа се ползва Констанца, което е нещо огромно и за европейските мащаби. Пък и комшиите са 3 пъти повече от нас, а с един порт.