Читателски "Дневник": Докога Столичната община ще плаща за ремонт на ремонта

Снимката е архивна

© Георги Кожухаров

Снимката е архивна



"Дневник" получи поредното читателско писмо за некачествени ремонти в София. Този път е за бул. "Александър Малинов" в кв. "Младост". "Дневник" ще потърси отговори от Столичната община. Ето и писмото, изпратено от Пламена Петрова:


Докога Столичната община и ние, данъкоплатците, ще плащаме за ремонт на ремонта след ремонта? И през няколко месеца ще затваря за пореден ремонт основни булеварди? За да стане уж по-добре за живеещите, а всъщност ефектът е изпилени нерви от безкрайните задръствания и разбиване на останалите улици, в които се е насочил трафикът...


Става дума за бул. "Александър Малинов" в столичния квартал "Младост". В последните 3-4 години част от булеварда е перманентно затворен за движение - заради строежа на метрото, заради продължението на бул. "Андрей Сахаров", заради разширяването, заради тротоарите... И на всеки ремонт се полага все нов и нов асфалт.




Последният пример е от тази година. През май, когато беше пуснато метрото до Бизнес парка, беше отворен за движение и новоасфалтираният бул. "Малинов" - в частта от бул. "Андрей Сахаров" (магазин "Билла") до кръстовището с ул. "Александър Теодоров Балан" (супермаркет HIT). Няма и два месеца по-късно, през юли, "Малинов" отново беше затворен - за да се стеснят тротоарите и островът между двете платна, за да може да се разшири движението в три ленти и уж така да се отпуши трафикът.


Оставям встрани въпроса, че светофарите бяха запазени през няколкостотин метра, включително и пешеходните, вместо да се направят пасарелки (надлез, какъвто има в началото на "Малинов") или пък подлези, защото така пешеходните пътеки също се превръщат в тапа на движението и смачкват ефекта на трилентовото движение (да не говорим, че пешеходните светофари са автоматични, а не се включват при нужда от пресичащ пешеходец).


Асфалтът за близо двукилометровата отсечка, за която споменах по-горе, можеше да се използва за бул. "Йерусалим", който в годините на ремонта на "Малинов" пое основния трафик на влизащите и излизащите от кв. "Младост" и дупките зейнаха.


Да се надяваме поне, че няколкото метра виадукти от бул. "Цариградско шосе" до бул. "Александър Малинов" ще бъдат преасфалтирани, иначе се обезсмисля новата настилка на двата възлови булеварда в района. Сега детелината, по която се качваш от "Малинов" на "Цариградско шосе" към центъра, е в много тежко състояние.


Да не говорим за това, че се създаде трафик по вътрешнокварталните улици, чиято настилка пострада значително. Това се отнася и до трасето, което свързва "Младост" 1 и 2, след като се слезе от построения преди няколко години мост. Попада се в мрежа от дупки.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Винаги.Така работим ние,това не е само в столична община.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8170 Неутрално

    Докато там седят все същите хора.

  3. 3 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 521 Неутрално

    То ако е само столична община как дае ,а ма е в цялата държава. Причините общо взето са концентрирани в две думи - некомпетентност и корупция.

  4. 4 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    Докато избирате селска кметица, която е достатъчно послушна да осигурява схемите на Черепа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  5. 5 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Докато гласувате за ГРОБ.

  6. 6 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Докато има пари за КРАДЕНЕ.

    Гарантирано от ГЕРБ

  7. 7
    qwertqwert
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  8. 8 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#0:"Матряла"]Читателски "Дневник": Докога Столичната община ще плаща за ремонт на ремонта[/quote]

    столична община Не плаща....
    плаща матРяла........защото му харесва

  9. 9 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Дует ФанДикови свирят по тънката струна на софиянци...

    Форумът е в будна кома...
  10. 10 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Докато плащаме местни данъци и такси в София. Честно, дори кметът да се смени с представител на друга партия, пак ще се краде. Далеч по-важно е на първо време да сменим архитекта.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  11. 11 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Ако не плащат ремонта на ремонта няма да могат да присвояват пари.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  12. 12 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 864 Неутрално

    Отговорът на Фандъкова ще е горе-долу:
    СО в своята програма е предвидила освен ремонт на големите столични булеварди и ремонт на кварталните улици./това го е казала в началото на предишният мандат/. Ние сега изпълняваме програмата си за основните булеварди, а като свършим с тях, ще навлезем в малките улици. Като навлезем в малките улици ще сме почти изпълнили програмата си за големите булеварди, които както знаете не са пипани повече от 30 години. А както знаете, малките улици не са ремонтирани повече от 30 години, а някои и откакто са направени. И понеже не са ремонтирани от 30 и повече години СО е предвидила в бюджета си за следващия програмен период да навлезе масирано в малките улици, които както знаете не са ремонтирани от 30-40 години.
    И те така - това е Данчето...

  13. 13 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Мда, така е.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  14. 14 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 533 Весело

    София - ремонтира, но не поправя!

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  15. 15 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1883 Разстроено

    Първа частна столица.
    Наивно си мислех, че са просто некадърни (не че е оправдание, но е приемливо обяснение).
    Сега подозирам умисъл и това вече е трагедия.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  16. 16 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Ами това си е същината на управлението на Фандъкова. Но да не забравяме и всички шейсетина столични общински съветници от всички политически партии.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Баце и ГЕРБ откриха един много ефикасен начин на присвояване на публични средства - колкото повече строителни работи, толкова повече присвоени пари. можем да спорим върху точния процент на присвоените средства - със сигурност не е под 40, 50, а и повече проценти. Само че много лесно е да обвиняваме само ГЕРБ, и герберските кметове и общински съветници - те нямат голям избор, ако искат да са в далаверата.
    Какви ги чинят други съветници?

  19. 19 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    Докога мъркалници под път и над път? Кметството оправя инфраструктурата на София, която беше зарязана за над 25 години (1980-2005)

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  20. 20 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#2] от "rosiraycheva50._":

    Не е само това.

    Нужно е обществото да упражнява натиск върху управляващите, било кметове, било премиери. Защото те не чувстват поста си в опасност и си мислят, че могат да залъгват колкото си искат.

    Най-развитите държави имат най-активно общество. Раята, овцете и другите подобни са цел на всяко управление, защото им е по-лесно, по тая схема окрадоха държавата.

    За това хората трябва да гепят тея мизерници за топките и да не пускат докато не станат хора.

    По-кратко казано...

  21. 21 Профил на Пльок
    Пльок
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Половин София е затворена за ремонти, но не, не е предизборно, разбирате ли...всичко така е планирано, да затворим основни булеварди заедно. Може би пък е грижа за здравето ни? Повече ходене, сауна в колата, време за медитация в задръзствания...

    Бойко откакто се появи пък "Цариградско шосе" какво ли не го направиха - първо изремонтираха и направиха на вълнички най-здравата и безкръпчеста част (по която и дупки нямаше), втория път изремонтираха ремонта плюс още малко здрава част, сега и аз не ги знам какво ремонтират. Евентуално вместо дупки ще получим нови вълнички.

  22. 22 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "Оставям встрани въпроса, че светофарите бяха запазени през няколкостотин метра, включително и пешеходните, вместо да се направят пасарелки (надлез, какъвто има в началото на "Малинов" или пък подлези, защото така пешеходните пътеки също се превръщат в тапа на движението и смачкват ефекта на трилентовото движение (да не говорим, че пешеходните светофари са автоматични, а не се включват при нужда от пресичащ пешеходец)."

    Някой хора трябва осъзнаят че нещата не могат да се правят само и единсвено на тях да им е удобно. Доколкото видях светофарите са оставени за да може булеварда да се използва от хората в Младост 1 и Младост 2.

    Ако тези квартали не използват булеварда няма да има нужда от светофари, но все пак булеварда не е само за хората в Младост 3 и 4.

    Освен това чух че подлеза на станцията на метрото пред Била може да се използва като пешеходен. Най-вероятно ще е необходимо време хората да го разберат - няма как да стане изведнъж.

  23. 23 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#5] от "idiot_idiotov":
    До коментар [#6] от "stenli1":

    Ама защо само ГРОБ, и тристранния пакт да дойде (Змей, БЕЙ и Г@й). Пак ще е същия хал!!!

    www.soundcloud.com/x2805
  24. 24 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Много актуална статия! Ремонт след ремонт, грабеж след грабеж, а трафикът все по- задръстен, местата за паркиране все по- малко. Аман! Докога? Докато не започнат да ги пращат в затворите, по единично и групово.

  25. 25 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Сменя се кмета и общинския съвет и така докато се намерят подходящите хора.Не трябва да се робува на партии,а на можещи и кадърни хора желаещи да бъдат запомнени с добро.Симпатичните добре облечени и говорещи хора са пълни некадърници.

  26. 26 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Светофарчета навсякъде. Ама не само за пешеходци. Защо да не цъкнем едно светофарче на Симеоновско шосе заради Фантастико, все пак управата сигурно е поискала ляв завой. Защо да не цъкнем още едно светофарче на Кауфланд 300 м по-надолу пак поради същите причини. А защо да не оставим зимния дворец, оживената спирка там, пазара без светофар - защо ни е.

  27. 27 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#22] от "dkolov":

    Става въпрос за пешеходните светофари. Има два такива на Малинов, на единия даже пресичат редовно на червено. Разбираемо че подлези или надлези биха оскъпили ремонта, но действително със светофари през 200 метра ефектът от трите ленти се губи. Върнат ли се хората от отпуски, пак ще трябва да се върти из кварталните улички. Подлезите на метрото ще се използват само, ако няма откъде другаде да се мине, хората по природа са мързеливи и не обичат стълби. Затова съм напълно съгласен, трябваше да махнат пешеходните светофари и да направят надлези. Освен това вместо да харчат предизборно за глупости, да наемат една софтуерна фирма да оптимизира светофарите, за да не се получава червена вълна. Най-добре, разбира се, да работят в зависимост от трафика, дето ни го обещават от избори за избори. Но има време, догодина пак ще затворят за някой ремонт, я около турския мол на Деница, я нещо друго ще измислят. Не може да оставим "наш'те" фирми без работа я

  28. 28 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    “Докога Столичната община и ние, данъкоплатците, ще плащаме за ремонт на ремонта след ремонта?”

    Мога да дам пример с ремонта на “княгиня М.Луиза” в отсечката от “Опълченска” до “Надлез Надежда”. Там го копаха няколкократно, като за откриването на съотв. спирка на метрото на ремотът е направен безобразно! Слягането е такова, че гьолът който се заформя напрактика стига до спирката на метрото... Отделно заходът в локалното е със “скокче”!

    I Want To Believe
  29. 29 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#27:"hobbitbg"]Освен това вместо да харчат предизборно за глупости, да наемат една софтуерна фирма да оптимизира светофарите, за да не се получава червена вълна[/quote]

    Знам че има пешеходни светофари, ама отсреща има гоям пазар и няма как да се премагне този пазар. Отделно някой хора пресичат за да се качат на автобус и да идат на работа - помякога трябва да се мисли че в този град има и други хора.

    Що се отнася до светофарите, които правят червена вълна в посока околовръстното и аз го мислих но не виждам как ще стане. Според мен червената вълна е в резултат на това че трябва да се пропуснат хората, които правят ляв завой от Ляпчев и Сахаров.

    Както писах по-горе това дава възможност на хората от Младост 1 и 2 да се включат в движението по посока Цариградско. Освен това тези светофари ги имаше и преди и пак създаваха задръстване. Разликата сега е че пропускателната възможност е увеличена с 50%. Отделно вече има и метро така че на някой хора ще им е по-лесно да използват метро вместо кола.

  30. 30 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Горе-главите - скоро ще започне и мега-строителството на мега турския комплекс на мястото на бившата Аско Деница и отново тежкотоварни машини, отново ще разбиват и режат новия асфалт, за да изкарат инфраструктура (вода, ток), така че мира за Младост няма и няма да има скоро докато не се застрои и последното метърче земя. След което всичко ще се задръсти (защото влакчетата на иначе прекрасното метро пътуват празни през почти целия ден, с изключение на два часа сутрин и вечер), а всичко живо е яхнало кола, за която трябват поне две парко места на ден и тн. А тенденцията по света е хората да не си купуват коли изобщо





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK