Толбухин е за Варна, какъвто е Перник за София

Толбухин е за Варна, какъвто е Перник за София

© Антон Чернев



Беемвето е върху велоалея, запушвайки входа на училище "Кирил и Методий" във Варна.


Джипът е паркиран на кръговото движение на Алея първа до Рапонги.


Времето беше прекрасно.




Поздрави


Антон Чернев

Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Забелязал съм, че моделите леки автомобили, заснети от читателя, са управлявани предимно от хора, които нямат никакво уважение към останалите от техния вид, вие искате да спазват правилата за движение...

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  2. 2 Профил на porcupine
    porcupine
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Добрич, приятелю мили Чернев...Добрич!

  3. 3 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    техеранците са талибаните на пътя

  4. 4 Профил на Тодор Александров
    Тодор Александров
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Всеки във Варна си спира където си иска защото знае че няма да има последствия ... А решението е толкова просто , не мислите ли ?!? От друга страна проблем с паркирането в централната част на града има и е факт че нищо не се прави от общината този проблем да се реши , като прословутите паркинги на няколко места които едва ли не трябваше вече да са готови , а всъщност дори не са започнати ...

  5. 5 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 696 Весело

    И хасковлии са същите в Стара Загора.

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    Според мен изобщо не става въпрос за перничани, добричлии, хасковлии и тн. Не, че аз като софиянец не съм теглил много майни на перничаните и сомалийците, но това да се мразим и обвиняваме взаимно е нелепо.
    Основното тук е безотговорноста на общините, държавата и тяхната абдикация от основни задължения. И това не е от скоро.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1256 Весело

    Заповядайте в София.
    Горните граждани със самочуствие автоматично стават "селяни", В, РВ, СТ .. няма значение.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  8. 8 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Съгласен съм с Тони на 100 % !

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  9. 9 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Точно...

    Понеже в Перник софиянец не може да спре в нарушение или варненец в Добрич.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  10. 10 Профил на Alien
    Alien
    Рейтинг: 1094 Весело

    Да - самочувствието на разни "горди граждани" е направо умопомрачително...

  11. 11 Профил на Драго ми е- Драгой Европейчев
    Драго ми е- Драгой Европейчев
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Скъпа кола- добре, но чичко на 66 години с Опел Кадет от преди 90 година да мине на пешеходната пътека и да сгази хората- това не е до пари, нали? Това е друго и е национална черта! Какво само се лигавим с имотните прасета, които казват,че като фирмата е тяхна и ще правят каквото си искат.Вижте комшията, който като има собствен апартамент или кола и прави същото, а може би и вие?То не бе баси, то не бе ремонти и изгъзици, а сме се хванали в......., ама хайде такива сме си!

  12. 12
    ****

    Този коментар беше изтрит в 10:47 на 11/02/2011 от неговия автор.

  13. 13 Профил на Clint_Eastwood
    Clint_Eastwood
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Добрич, Варна за вас е Париж!

    Според модератора "клоун" е обидна квалификация, която налага изтриването на коментари.
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#13] от "clint_eastwood":

    Перник на три морета!!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на Иван Христов
    Иван Христов
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Абе къв Толбухин бре!!! Добрич е това!
    А Добрич и в пъти над Варна и Перник , взети заедно. Чист ис спретнат град. Е вярно , няма кой знае колко работа, но пък е готин град.

    https://www.behance.net/patriotbg
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на вземи тая греда
    вземи тая греда
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Простотията не ходи по гората... Такива индивиди има в почти всички градове, не е само Варна или София

    Quis custodiet ipsos custodes?
  18. 18 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Пак почнахме да си ги мериме!
    Абе хора,простотията,малоумието,наглостта са разпространиени процентно поравно за всички градове.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  19. 19 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Поне не е спрял в калта
    Впрочем, това че е спрял на велоалея няма никакво значение. Кой кара колело в България? Почти никой! Преди време реших да направя експеримент, като по протежението на целия бул. Цар Борис в София преброих колоездачите по прословутата велоалея и бяха точно 6 (шест) за около 4 км... По - добре на нейно място да се направи паркинг...

  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#19] от "Shlosera":

    Ми принципно по улиците е пълно с шлосери, които са опасни за велосипедистите - най-вече, че не ги виждат, както личи и от мнението ти, та затова си останал с такова впечатление.
    Иначе идеята за паркинг на мястото на велоалеята е повече от дебилна.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Само пълен селянин може да сложи такова злобно заглавие.
    Има много точни хора и от Перник и от Добрич и от София и от Варна, ама вие г-н Чернев, май не сте от тях.
    Добре за сигнала.
    Хайде сега им напишете и номерата. А джипа не е паркирал защото в него си личи че има шофьор

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#20] от "Тони!":
    Тони, Тони, не схващаш сарказма в коментара ми... но това не е от голямо значение...
    Мисълта ми е такава, че в България наистина не се карат велосипеди. Аз като запален велосипедист го твърдя на 100% защото на 100 коли има не повече от 10 велосипеда. Принципно нуждата от веломрежа в страните с развита такава, е довело до изграждането и... за пример мога да дам паркингите за велосипеди с София... няма нито едно колело закачено на тях...

  24. 24 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Темата е неизчерпаема... И не че се опитвам да защитавам БМВ-то, ама на втората снимка изглежда, че има към метър и половина и спокойно може да мине майка с количка с близнаци...

    Доколкото знам, това е критерият на съвестните полицаи дали да глобят някого или не...

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1215 Гневно

    Авторе, след като си решил да караш със старите имена,напиши Толбухин е за Сталин,каквото е Димитрово за София.Бъди комунист до край,другарю!

  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#23] от "Shlosera":

    Ми.. извинявай.. нямаше как да забележа сарказъма, най-малкото защото много хора имат напълно сериозно точно такова мнение. Че няма колела за закачалките е факт, но не е защото няма желаещи, а защото и закачалките и алеите и зелените площи са направени колкото да бъдат отчетени като изградени, а не като да носят реална полза. Виж по крайните метростанции колко велопаркинга има - николко. Виж велоалеите какъв паметник на дебилизма са..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на Напред
    Напред
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Антоне,селски-що си мислиш ,че разделяйки хората по-този начин си нещо повече?Тъпакът си е тъпак,независимо дали е от Добрич или Варна-в случая има двама-ти и онзи с таратайката която си снимал!

  29. 29 Профил на Andon Staykov
    Andon Staykov
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Злобно заглавие.
    Присъщи на надут варненец, каквито има предостатъчно. Те са най-великите (защото са на вода; по Хемингуей), всички други им цапат града. Който си се е вмирисал по съвсем други съображение (последното ми лято във Варна беше 2008г. август, пълна смрад. Не заради Добрич, предполагам)

  30. 30 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 778 Разстроено

    Какъв е Толбухин ?
    Командващият на армията обявила война на България, и поставила правителство дръпнало страната с 50 г назад...

  31. 31 Профил на Alien
    Alien
    Рейтинг: 1094 Весело

    До коментар [#29] от "groober":

    Между другото имах страхотен случай в този стил в Каварна по време на рок-феста. Казах, че градчето е много спретнато, чисто и приятно и едно момченце започна да ми обяснява, че то "Принципно съм от Варна и на мен тук ми е малко странно.". Голям смях падна. Гражданинът така и не схвана защо всички от групата се смеем (имаше и хора живеещи постоянно в Лондон и Ню Йорк, които се смееха най-много от всички).

  32. 32 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    В чужбина е много трудно да запомнят какво е България....

    Постоянно я бъркат с Румъния и Унгария....

    Често се случва големите познавачи да ти кажат: "Ооооо , даааа, знам я България - столицата е Букурещ ! Нали? "

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  33. 33
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:28 на 11/02/2011 от неговия автор.

  34. 34 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Значи според мен тази мания да се снимат паркирали коли е малко преувеличена на фона на другите работи, като:

    - състоянието на сградите (нови и стари) в страната (и най-вече остъкляването и надстрояването - там има истински хитове)

    - баровци с къщи за милиони, но без канализация и асфалтиран път

    - състоянието на пътища и тротоари

    - абе , с една дума - всичко пипнато от човешка ръка в таз страна не е като хората....

    Погледът не е много фокусиран.... сочат се с пръст другите... рови се в историята - вадят се някакви хазари... селяни... някакви паркирали коли и къдрави коси в общ. транспорт...

    Абе с една дума - играе се надребно.... погледът е замъглен... и не е ясно кой какво иска и кой какво не иска.....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    До коментар [#35] от "e2e4":

    Читателските новините се публикуват едно-към-едно... което е окей, защото се усеща състоянито на хората....

    ++++
    Дневниче, я ми сложи един бан форевър, щото не можете да ми обясните каква обида на расова, етническа и т.н. основа има в следното изречение: "Днес Дневник иска да покаже, че го четат всички слоеве на населението, в т.ч. и слабоосведомени полуграмотници". Или и за вас все още не е известно, че градът точно от 20 години вече не се казва Толбухин?

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  37. 37 Профил на ANAGOR
    ANAGOR
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#21] от "Десен":

    Абсолютно съгласен.

    Адски е тъпо заглавието.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  39. 39 Профил на Любимец 13
    Любимец 13
    Рейтинг: 823 Весело

    Хе, хе.

    А бе Чернев, сигурно сте твърде млад, да не кажа малък.

    Явно нямате спомен от времето, когато варненци масово ходеха до Толбухин, за да си напазаруват.

    За останалото ще си затрая.

  40. 40 Профил на porcupine
    porcupine
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Всички живеем в една и съща кочина, но някои си мислят, че тяхната е по-по-най...Париж чувам, Виена едва ли не.
    Истината е, че ние българите сме тотални нихилисти и нямаме елементарно естетическо чувство към нищо. Ей Богу, аз в по-грозни градове от българските не съм бил...пък съм бил по чужбинско. От друга страна пък всеки си хвали тъпото село...Що за глупав начин да си покажеш комплекса за малоценност?!?
    Нали знаете, в България има над 100 столици - морска, старопрестолна, житна, на хумора, дунавска и т.н.


    И да...майстори сме да се делим и да чертаем граници - сега явно проблемът е дали колата ти е ТХ, РВ, РК или А...

  41. 41 Профил на Илиян Иванов
    Илиян Иванов
    Рейтинг: 452 Весело

    Селянията не е геогравско понятие, тя е начин на мислене и житейска философия. Българите имаме нещо уникално в поведението си, като отидем в друг град се държим така, сякаш сме от някаква по-добра селекция или по -висши същества и си мислим, че всичко ни е позволено.

  42. 42 Профил на ggte
    ggte
    Рейтинг: 225 Весело

    И на вас не ви е лесно братя варненци!
    Поздрав от София )))

  43. 43 Профил на гт
    гт
    Рейтинг: 1366 Весело

    Смех!

    Я попитайте мама и татко къде ходиха на пазар години наред!

  44. 44 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Ей Афторчето, я ми обясни какъв е Перник за София?

    EU now have 1 GB empty space
  45. 45
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:47 на 11/02/2011 от неговия автор.

  46. 46 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 960 Неутрално

    ахахаха ами... ДОБЪР ДЕН мога да ви кажа само, с тези "факти" само доказваме защо сме най-смешния и глупав народ в Света.
    Първо се делим на изток и запад, после по градове, следва по квартали, не пропускаме и по блокове/кооперации и накрая на "авери", на марки с коли и какво ли още не.
    Да обощим - Няма значение от къде, не сте добре дошли в друг град, във друг квартал ще ви гледат не по-лошо отколкото в друг град, не е препорачително и да спирате пред чужд блок понеже там действат строги закони за мое-твое място... и накрая остава да излезе с авери да спорите дали БМВ или Мерцедес и... ДОБРЕ ДОШЛИ В БЪЛГАРИЯ!!!!

  47. 47 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Във Варна няма проблем с паркирането в центъра. Във Варна имаме катастрофа с паркирането. По този случай бих искал да кажа на кмета, с извинение към моралните ми задръжки и нежните уши на много от читателите на Дневник, - Кмете, да те ... в ... , гей ....ан! Не се наядохте в тази община!!! Да бяхте направили поне нещо за Варна на 10%, от това което завлякохте!!!

  48. 48 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Още веднъж извинение! И дано да стигне до адресата.
    На всичкото отгоре не е необходимо да откриваме топлата вода. Платено паркиране от Морско училище до Аспарухов мост и от Автогарата до морето. 2 лева на час и всички безделници от Общинска полиция да контролират. Пък може и нещо, което също вече е изобретено, един автомобил с камера на покрива и обхожда всички улици денонощно. Спира само да прехвърли данните за разпечатването на честитките. С приходите и глобите ще асфалтират всичко, ще спретнат и нормални тротоари. Даже ще им остане и да откраднат. Отново.

  49. 49 Профил на Contra
    Contra
    Рейтинг: 442 Весело

    Явно автора трябва да се поразрови в родословното си дърво, и с изненада ще открие, че корена му не е от Варна. А от някое добричко село или от Добрич !
    70% от жителите на варна са с добрички корен.
    Това кой от къде е е без значение !
    Но автора Антон Чернев ще си остане цървул от Варна ...
    България е една, и за всички ...

  50. 50 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1257 Весело
  51. 51 Профил на Contra
    Contra
    Рейтинг: 442 Весело

    Тъй,като автора Антон Чернев страда от комплекса "Кой е споголямата патка" и личи, че е необразован... нека му напомня, че:
    любимата му Варна през 50-те години на миналия век се е казвал град Сталин !!!

    Нека попита дядо си или баба си ! Щото види се, и баща му не е помогнал да преодолее комплексарския си манталитет ...

  52. 52 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Няма значение от къде идваш, а дали си оставил лошите навици там.

  53. 53 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1014 Весело

    До коментар [#47] от "sasoss":

    Същото пожелание и за всички кметове и кметици в София.Прах/кал/, дупки, липса на тротоари, домни и бездомни кучета, които серат навсякъде, разбити панелки, найлони и повръщано...Всеки ден се пускат снимки с едно и също съдържание, като горното - я за дупки, я за нагло паркирали тикви и всякакви тъпанари други. Нали Кирил Йорданов беше с Мерцедес с № 11111? Е, какво искате от такъв..То май и го преизбраха..
    Абе, мъка..

  54. 54 Профил на Дони Тръмп
    Дони Тръмп
    Рейтинг: 62 Неутрално

    тия боклуци със стъпите коли се имат за царе на пътя и за това България е на това дередже

  55. 55 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 877 Неутрално

    "Добрич е за Варна това, което е Перник за София"

    Ето едно предложение за по-грамотно написано заглавие.

  56. 56 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    Тея са направо рицари и лордове в сравнение със софийските изцепки

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  57. 57 Профил на chuchu
    chuchu
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До: kirsner

    Само да почсня, че ти сложих плюсче, не защото съм съгласен със заглавието на статията , а защото твоята версия поне е правилна граматически...

  58. 58 Профил на uriah
    uriah
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#32] от "KOBOLD":
    Има и по-тежки случаи на объркване - една швейцарка ми изтърси следното:.....АААААААА, България?! Това беше столицата на Будапеща, нали?

  59. 59 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 551 Неутрално

    малко е в грешка автора, перник има гоуфчета а пък в толбухин няма гоуфчета

  60. 60 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Привет на Добрич!Аз съм варненец с добруджански корен.Такива са много във Варна.Тези,които се бъзикат с добричлии са нововарненци-пришълци от околните села и хабер нямат нито за Варна ,нито за Добрич.Добрич,моя стар добър Добрич има същия проблем.

  61. 61 Профил на Gavril Hlutev
    Gavril Hlutev
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Схемата е следната.Община Варна купува три паяка за 150 хиляди втора ръка и ги пускат както в Бургас до от 8.00-21.00 часа.Всеки паяк прави по 30 курса на ден при средна глоба 40 лева това прави 1200*3=3600*30дни са 100000 и паяците са избити за месец и половина и ето ви проблем решен и свеж приход за общината за реконструкция на инфраструктурата на Варна(да заприлиàме на Бургас че и на всичко отгоре станаха най-добър град за живеене )

  62. 62 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Живея на един хуй място от шадравана в центъра на Варна. Ако се напина, от джама си мога да плюя в него. Но никогаш не съм го вадил го;ям и не съм смятал другите за втора ръка.
    Щото знам данните от преброяването през 1881 и в кой град колко българи е имало.
    Например в котленското село Градец(сега почти циганско), са живеели барем 3 пъти повече българи, отколкото в Бургас, дето го е нямало на картата.
    В предверието на жеравненската черква, има счупена при пожара камбана, с надпис. Излята от камбанолеяр Едикойси, на дата едикояси в с. Горно Броди, Серско, Македония.
    Въпросното село брояло 12 хил българи около 1900. Колкото са били вкупом българите(само те) в СФ, Пд, ВН през 1879.

  63. 63 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 388 Неутрално

    1940. Крайовската согодба. Ю Добруджа се връща. 25 септември. Българска войска влиза в Добрич.
    Седмица по късно. Варненската Община посреща гости от Добрич. Чакат на площада. Идват файтони, хора в цилиндри и фракова, мадами по букурещка мода, парфюмирани. Подават си ръцете. Варненските общинари са с каскети и не се сещат, че сера мъня, на жената се целува ръка.
    Среща между Букукурещ и село.

  64. 64 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Има го и обратното. Добруджа 1990. В София и Варна - демокрация. Селяните в Добруджа - червени, плюят по брадатите интелигенти от СДС.
    А през 1916, точно софийски дружини превземат Тутракан и освобождават Добруджа. Комунистическите учебници по история мълчаха за тия събития, че там сме клали руснаците, като зелки. Евала на ген. Колев, ген. Киселов, ген. Кантарджиев и ген. Тошев.

  65. 65 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Селско-махленски патриотизъм. Доста жалко и недостойно занимание...

    Klaatu Barada Nikto!
  66. 66 Профил на скруч
    скруч
    Рейтинг: 500 Неутрално

    варна варна-пристанище на шумен.как ще ги стигнем германците

    за чиста и свята република-но не с този народ
  67. 67 Профил на Лош
    Лош
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Има една съществена разлика между Добрич и Варна и тя е , че по булевардитете в Добрич няма дупки а във варна е ад. Пътя е на вълни, на входа на Варна като идваш от Добрич е УЖАС.

  68. 68 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Карла е права.
    Спомене ли се в някоя статия име на градове , веднага започват жителите им да се замерват с кал и скоро всички забравят на каква тема всъщност е статията.
    №67 и той е прав, за дупките във Варна, но забравя да спомене, че самият Толбухин се е превърнал в една затънтена дупка и в град, "в който, просто няма какво да се случи" .
    Дотук с комплексарщината и местния патриотизъм.
    Ние си я харесваме нашата Варна и си я обичаме.
    Харесваме си я барабар с дупките. Ако трябва и дупка в морето ще изкопаем, но от тука не мърдаме.
    Който не я харесва , нека да не идва всяко лято тук.
    Това се отнася най-вече за родата на жена ми .

  69. 69 Профил на Perfanov
    Perfanov
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#4] от "todolino":

    Какво паркиране, каква община, какви 5 лева.. този град се разгражда на части и разпродава, останахте без плажна ивица, до 10 години ще останете без морска градина.

    Въобще турски кенефи от Калиакра до Западните покрайнини..

    .




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK