Тъжна дъждовна пролетна картина от София

Тъжна дъждовна пролетна картина от София

© Димитър Кехайов



Милата ни родина (столица) 18.03.2011 бул. "България" кръстовището с бул. "Гешов". Спирката на трамвай номер 7.


Тъжна дъждовна пролетна картина от София. Д


С пожелание за повече усмивки!


Димитър Кехайов

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sclera_bg
    sclera_bg
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Така си е!
    Трамвайното трасе по булеварда е в състояние като след въздушни удари.
    И това е след 20 години 'дясно' управление и около 6 (шест) Бойково....

    Мъка....

    и като каза, рече говорейки...
  2. 2 Профил на Сони
    Сони
    Рейтинг: 754 Любопитно

    Какво означава надписа "мила родина" на кутията? С тоя кръст отгоре, прилича на некролог. Доста мрачен хумор, ако е графит, ноо...почти вярно

    :) Усмихни се днес! Утре ще е по-зле!
  3. 3 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Общото между столичния асфалт и кукуряка?

    И двете цъфват в пълния си блясък по това време

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  4. 4 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 963 Весело

    Една европейска столица!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  5. 5
    ****

    Този коментар беше изтрит в 20:29 на 20/03/2011 от неговия автор.

  6. 6 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1352 Любопитно

    К'ъв е този ров под стълба с кутята? Какво са заровили там? Затова ли е този надпис отгоре?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  7. 7 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#2] от "Сони":

    Мила Родина е пресечката на България, където е снимано

  8. 8 Профил на Сони
    Сони
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#7] от "enterfornone":
    Благодаря! А кръстчето много отива и на двете!

    :) Усмихни се днес! Утре ще е по-зле!
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Съвсем нормален изглед от София. Прекрасния ни някога град беше съсипан - от втория мандат на Мафиянски, та до днешния апогей в Тиквеното управление.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:11 на 20/03/2011 от неговия автор.

  11. 11 Профил на inerave
    inerave
    Рейтинг: 8 Весело

    е ма и вие, господин Кехайов, малко небе да си бяхте оставили! наистина помага в такива моменти.

  12. 12 Профил на Deepdish
    Deepdish
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    На опелото има обаче бяла катафалка-с класа! СТИЛНО.

  13. 13 Профил на nemoest
    nemoest
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#9] от "Тони!":
    Ами Янчулев защо го збрави и той се постара добре.Има нещо добро ако някой реши да бомбардира София ще се обърка,че вече го е направил пък и софянци няма да копаят траншеи вече си има готови и повечето са замаскирани дали за да си разбиеш колата или по някаква армейска логика надали знае някой

    Maxime crudelis of Dominus castigati peccatum est stultitia. Res sacra est miser stultus
  14. 14 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    До коментар [#12] от "deepdish":

    Еее-ми, на заден план някой не си е платил данъците. Затова е натюрморта на преден план. Не че и данъците щяха да бъдат използвани по предназначение ...

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#13] от "nemoest":

    Хах, да, прав си. Янчулев... май не искам да се сещам за него, човека, дето загуби случайно две трети от язовир Искър, все едно говорим за два литра...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на me4opuh
    me4opuh
    Рейтинг: 434 Неутрално

    В нормалните държави имат хубави пътища, но за сметка на това подобни лимузини като бялата са доста рядка гледка, а у нас на всеки ъгъл. Еми едното е за сметка на другото...

  17. 17 Профил на KO3LE
    KO3LE
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Е сега не може да се отрече, неща се строят, които не сме виждали в предишни години. Освен това в България/София дори и нещата да се променят веднагически, пак трябва инфраструктурата за да изглежда по-добре градът. Първо обаче трябва да се промени старата управленска култура на грабителство с по-плодородна на строителство.

    A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.
  18. 18 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Там трабвая трябва да е под земята - може да се копае смело, защото под бул. България няма комуникации освен два топлопровода. И без това всички ползват подлезите защото всички спирки са с огради.
    Така ще се разшири с по едно платно булеварда или пък ще се обособи локално от коеото определено има нужда.
    Но заради кризата - май няма да е през тая петилетка.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  19. 19 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1125 Весело

    Браво Димитре, браво Кехайа! За твое съжаление дори и във Варна чухме, че въпросното трасе ще се ремонтира тази година основно! А какво тъжно видя в снимката освен собствения си живот претворен в текста под нея не разбрах? Софиянци карат хубави коли, радват се на ранния пролетен дъжд. Мъката е в дребната ти мрънкаща душица. Пожелавам и да си остане там!

  20. 20 Профил на nemeca
    nemeca
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Каквато държавата, такава и столицата...

  21. 21 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    Столична община,
    тази година ще измиете ли поне един път улицата в квартала ?

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#19] от "Варненски":

    Тъжното е, че зарати това състояние на линията, трамвая пъпли с около 7км в час, и се клати като при земетресение. И се чува през три квартала. Това пък води съвсем естествено до отказ от него като алтернатива и съответно задръствания по улиците. Дали е тъжно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 541 Разстроено

    мдаааааааааа това ми напомня една детска песничка, бях е позабравил, но сега покрай децата пак излезе, общо взето беше май така

    ...... и ний вървим, вървим, вървим нататък и няма край и няма край на шир и длъж,

    то ако беше само тази улица,

  24. 24 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#21] от "кинти":

    Ти къде живееш, по бул."В. Левски" миха веднъж тази година,да не ме плашиш,че са се отчели...

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  25. 25 Профил на taco
    taco
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Optimum Human Population Size
    Оптимален брой хора на земята
    Автор Horus
    19 April 2007


    1995 г. Сан Франциско. Среща на фондация “Горбачов”. Поканен е елитът на истинската световна власт – цялата Уол Стрийт, Трилатералната комисия, Световния икономически форум, института “Аспен”, Съвета за чуждестранни връзки, Римския клуб, Билдербергския клуб и други. 400 поканени, между които Джордж Шулц, Джеймс Бейкър, Маргарет Тачер, Збигнев Бжежински, Рупърт Мърдок, Тед Търнър, Бил Гейтс и др.
    Горбачов: “Трябва да контролираме потребителските, културните (!) и духовните (!) нужди на човечеството”.
    Барбара Хубърт – психоложка: “От целия спектър на човешкия род ¼ сама избира да
    умре, ¼ е разрушителна и с дефектно семе. В миналото на тези хора се позволяваше да умират от естествена смърт. Но сега нямаме време и тази ¼ трябва да бъде отстранена колкото се може по-бързо от общественото тяло”.
    Сам Кийн – философ-хуманист: “Да се намали населението на света с 90%, така че на
    планетата да няма много хора, които да й нанасят екологични удари”.

    Заключение:
    Предвид настоящето нарастване на населението, трябва да бъдат отстранени 5-6
    милиарда души. Много сериозна задача, която изисква мобилизация на голям и качествен научен и военен потенциал. За алтернативна няма да говорим, защото възможността, неподкрепена от силните, не може да бъде наречена алтернатива.
    Като се вземе предвид голямата численост на “материала”, подлежащ на “саниране”,
    възможностите за реализация на “функцията”, се очертават сами:
    1) Ядреното оръжие, поради опасност от замърсяване на средата за необходимата част
    на човечеството, може да се използва само за подготовка на действията, описани в
    следващите точки.
    2) Снижаване на жизнения стандарт и здравеопазването до ниво, позволяващо на широко
    известните епидемии да реализират част от необходимата редукция.
    3) Създаване и разпространяване на заразоносители, предизвикващи епидемии от нов тип (СПИН, луда крава и т.н.), борбата с които поради специфичните качества на
    причинителя (дълъг инкубационен период, съвършено нови механизми на поразяване на организма и оттам неприложимост на стандартните лечебни процедури, разпространение по хранителен или полов път и т.н.), е практически недостъпна за индивидите с ограничени финансови средства и култура, а на определен етап и от липсата на елементарна възможност за предприемане на някакви защитни действия.
    4) Снижаване или ликвидиране на функционалната способност на формации от тип
    “държава”, които могат ефективно да организират действия на по-големи групи “обекти” с цел предпазване или противодействие срещу елементите от Програмата. Ефективно средство е поставянето на власт на индивиди, достатъчно мотивирани чрез предоставяне на материални гаранции за собственото им оцеляване и на които се оказва неограничена подкрепа до определен момент. Особено въздействащо е използването на момента на етническо противопоставяне и приложението му се препоръчва навсякъде, където това е възможно.
    5) Създаване (чрез средствата за масово въздействие, като кино, преса, жизнено
    равнище и т.н.) на нация, способна психически, физически и материално да изпълнява в сравнително продължителен период действия, осигуряващи същинското изпълнение на Програмата. Индивидите на тази нация трябва да бъдат достатъчно свободни от морални “предразсъдъци”, да имат вътрешно убеждение в неизбежността и нуждата от провеждането на Програмата и да притежават необходимата подготовка и умения за употреба на необходимите средства (оръжия) за материално или психическо въздействие върху “реципиентите” на процедурата. Мотивацията “превъзходство” трябва да се съпровожда с убеждението “безопасност при действие” за колкото е възможно по-дълъг период от време.
    6) Крупните огнища на съпротива с достатъчно силна централна организираща сила,
    сравнително лесно могат да бъдат вкарани в състояние на хаос, посредством филигранно по точност приложение на мощни средства, ликвидиращи комуникациите, снабдяването и транспорта и/или повлияващи пряко на психическото състояние на съставящите ги “екземпляри”. След преминаване в състояние на хаос, върху такава формация могат да бъдат приложени и всички други екологично чисти механизми за ефективно “редуциране на числеността”.
    7) Русия представлява определена опасност. Възможно е да се наложи нанасянето на парализиращи удари да бъде извършено с носители тип “Пършинг”, поради уязвимостта на балистичните носители. Проблем е само територията за базирането им. Европейските държави биха се съгласили базата да е разположена само в България. Преобладаващите западни ветрове и наличието на буферна зона – Югославия – ще намали до минимум радиоактивното замърсяване на териториите им при неизбежното ответно действие на Русия. Неудобството е причинено от възможността местното население да се поддаде на руско влияние. Сегашните власти успешно изпълняват операцията по прочистване на територията от славянското население. То вече не е в състояние да спре процеса и проблемът се приближава до благоприятното си решение. Властите са готови да окажат всяческо съдействие без оглед на предложената форма. Налага се ускоряване на развитието на събитията. Анализът на съответните институти показва, че бързото привеждане на Русия в състояние на способност за отбрана е невъзможно в кратки срокове. Новите им разработки трябва да бъдат изпреварени във времето. Същото се отнася и до Китай. Налага се съкращаване на етапа “нежно” третиране на “обектите”.
    Компютърният анализ на групата от Майкрософт показва, че това няма да доведе до
    сериозни затруднения.
    8) Разсекретяването на част от Плана през миналото десетилетие се оказа оправдано. Западноевропейските държави попадат в квота за разрешена численост и ще окажат съдействие или както показва анализът няма да създадат значими препятствия.

    http://dieoff.org/page99.htm
    Gretchen C. Daily University of California (Berkeley)
    Anne H. Ehrlich and Paul R. Ehrlich Stanford University (July 1994)
    Дискусия във форума: http://www.xnetbg.com/www/site/smf/index.php?topic=3160.0

    Каквото и да ви говорят става дума за любов!
  26. 26 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Народният парк "Витоша" е лакмусовата хартия за състоянието на държавата и столицата ни. За последните 30г. почти не пропускаме седмица за разходка сред природата на прекрасната ни планина. В периодите на икономическо благополучие Симеоновските езера са чисти и пълни с вода, работят всички хижи, пекат се кебапчета, пие се бира и е пълно с народ. Ако сега направят снимки картината ще е подобна на поместената по- горе. Зле са нещата!

  27. 27 Профил на sclera_bg
    sclera_bg
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#22] от "Тони!":

    Специално за трамвая: Мисля си че ръководството на "Градски транспорт" (или Центъра за градска мобилност) са или пълни идЕиоти или умишлено провеждат геноцид над жителите на тази част на града.
    Защо мисля така?
    Преди да започнат разкопките за метрото по това трасе се движеха две линии No 7 и No17, като при това мотрисите бяха от "дългите" (три вагона и 5 врати, със снижена централна секция) и горе-долу поемаха пътнико-потока в час пик. След като отбиха движението по Скобелев остана само линия No 7 но за сметка на това с "къси" мотриси. Няма никаква техническа причина за това, защото неедноктратно съм засичал единствения ни трамвай с две кабини и врати от всяка страна (каквито са трамваите в цивилизования свят) да се движи по това трасе (май е единствения "дълъг" транвай движещ се по линията). Няма и експлоатационна причина, защото не си спомням да съм чул за откриването на нови трамвайни линии, които са поели "дългите" мотриси. И какво остава тогава? - вижте горното ми твърдение за идЕиотите или геноцида. Нека, който е на противното мнение да дойде да се повози в участъка Борово - НДК в сутрешния и вечерен час-пик. Положението е СТРАШНО, особено в зимните студове.
    Освен това населението в южните квартли нарасна многократно за последните 20-ина години и с "уплътняването" на старите квартали "Стрелбище", "Гоце Делчев" (Емил Марков), "Борово" и "Бъкстон", и с дивашкото застрояване южно от бул. "Тодор Каблешков". Забележете обаче, че за тия 20 години не се пусна нито една нова линия на градския транспорт към тази част на града – каквото беше по времето на бай Тошо, това е и сега. Единственото изключение беше трамвай 17, но за кратко. Напоследък пък по автобусната линия 204 се движат нови коли, но повечето отново са къси (несъчленени) явно тенденцията е да се НАМАЛЯВА капацитета на движещите се превозни средства.
    И точно затова – както писа Тони! – пътувам всеки ден с колата от Борово до Иван Вазов (лятото ще ходя пеша) защото смятам че е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ да дам левче за да пътувам като добитък в европейска столица през 21 век.

    и така....

    и като каза, рече говорейки...
  28. 28 Профил на chekanitsa
    chekanitsa
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тъжен град с най-скъпите имоти. Жалко, че избора на място за живеене в българия е много малък.

  29. 29 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Неутрално

    И така е в града с бюджет по-голям отколкото Пловдив ,Варна ,Бургас ,Русе , Плевен взети заедно.Да не забравяме и че Околовръстното и още редица обекти от национално значение се строят с държавни средства.Изводът е един- кражбите са такива, че ум да ти зайде.

  30. 30 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    Много тъжна картина. Не ми стигат парите за боя за обувки,
    за автомивка, за ремонти от дупки-трошачки, за антиалергични хапчета за прахова алергия. Сега трябва и валериан да си купя, разтроих се.

    Дудо ви обича!
  31. 31 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#24] от "pavla":

    Булевардите се мият веднъж годишно, но кварталните улици не са мити от поне 7-8 години. Моята излиза на булевард, и е до голям парк и училище. Има извънредна нужда от миене, не може да си диша от прах

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  32. 32 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    До коментар [#17] от "KO3LE":

    Стояло се... Строят се едни лъскави сгради, които насред порутената инфраструктура изглеждат като мерцедес насред циганско гето.

  33. 33 Профил на huh
    huh
    Рейтинг: 467 Неутрално

    ама на тоя у белиа мерцедес не му е зле

  34. 34 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Дано копоите на Фандъкова да четат Дневник. Днес например виждам поредната кръпкова кампания - улици в Младост 3 и 4, за които съм убеден, че миналата година пак ги кърпиха - на същите места - сега пак. Трябва да се разходят камионите, няма как. Същото е в 90% от София, както и останалите градове, предполагам. Положителна оценка обаче за пътя до новата спортна зала (4-ти километър) - там явно мащаба е по-голям, и реконструкцията сериозна. Да видим.

  35. 35 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#34] от "snafuracer":

    Ми после Фандъкова ще отчете не знам си колко квадратни метра оправени дупки, и не знам си колко тона положен асфалт, и матряла ще гледа и сравнява цифрите и ще ахка доволно. А това, че една дупка се прави четири пъти годишно е друга тема, важното е, че цифрите са супер.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  36. 36 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Любопитно

    До коментар [#34] от "snafuracer":Там преместват пътя за да има за тротоари и паркинги .Така че кой знае какво положително няма.Щеше да има ,ако бяха понапълнили дъпките в радиус от 1 км.Къде виждаш около тази зала инфраструктура за бързо придвижване на 15 хиляди човека - как ще пристигнат и ще се изтеглят след това? То ще бъде ужас.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK