Втори метродиаметър

Кръстовището на булевардите &quot;Витоша&quot; и &quot;Патриарх Евтимий&quot;.<br />
<br />
Съединяване на тунела, прокопан от къртицата, с готовия тунел под НДК, изграден през 80-те години на миналия век.<br type="_moz" />
<br />

© b_d_s

Кръстовището на булевардите "Витоша" и "Патриарх Евтимий".

Съединяване на тунела, прокопан от къртицата, с готовия тунел под НДК, изграден през 80-те години на миналия век.



Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 688 Весело

    Това е малка дупка за този багер, но голяма яма за всички софиянци! Оттук насетне пътя ще е все у мрак и руски влакчета. Да ви е честито! И на всички "лузъри" - нещата се правят, колкото и да не ви харесва. И метро скоро ще зарботи и в тази част на града.

    :)
  2. 2 Профил на fonon
    fonon
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#1] от "kakawida":

    С руските влакчета в мрака се пътува най-бързо...
    Колкото по-дълго трасе на метрото - толкова по-добре!!!

  3. 3 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    метрото няма алтернатива.

    Всеки който е против метрото е или селянин, който никога не е живял в София, или пълен глупак, или има бизнес интереси в други схеми за транспорта в стполицата. Но просто няма алетрнатива. Винаги когато мога избирам метрото пред автомобила.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  4. 4 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 531 Любопитно

    До коментар [#1] от "kakawida": Че откога в какавидите има осветление?

  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Само не съм сигурен, че руските влакчета са най-подходящи за този мулти-десетилетен проект. Старите им влакчета стават, ама тея новите...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Аз ако съм кмет... в момента в който се изгради наистина качествена метро мрежа - ЗАТВАРЯМ центъра за движение. Квадрата на жълтите павета, затворени за автомобили и автобуси между 08 00 - 20 00 часа. Сори. На живущите там мога да кажа, че закупуването на собственост НЕ ви дава право да си изсерете колите точно пък пред къщи, това е положението.

    Ще си умра от кеф да гледам по Царя само майки с колички да има и улични музиканти, по- чисто, по -тихо.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  7. 7 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#4] от "uchuden.":

    Изказването ви какво общо има с темата? Аз се радвам заради случването на този отдаааавна забатачен "проект" (още от построяването на НДК), а вие остроумничите с псевдонима ми? Браво! Явно сте се припознал в частта с "лузърите". Идете си в Сибир. Там метро няма и ще можете да се развихрите с остроумията си.

    :)
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на stoicho2
    stoicho2
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#3] от "незнайния войн":Интересно е от кое село ти е семката. Сигурно и ти в събота тичаш в някое село я за буренце вино, я за яйца. Не обиждай на селянин защото мисля че не ядеш фъшкии, А плодове, хляб и зеленчуци, Които не растат по жълтите плочки.

  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Аз не знам някой да е против метрото или магистралите. Забележките са към начина по който се изпълняват - при метрото проблема е в неадекватния довеждащ транспорт, прилежаща инфраструктура и тъпотия откъм цялостно ценообразуване.
    При магистралите е късия гаранционнен срок, неизплащането на парите от ЕС, лошото качество и компроментираните материали.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#8] от "faeton":

    да, макар че не съм фен на Бойко, не мога да отрека следното- най -накрая един който е достатъчно решителен да блъска по масата (еми да пичове, в тая шибана държава така се случват нещата с бой по каските) за магистралите.
    Аз малко по-млад и не мога със сигурност да говоря, но знам, че още от комунизма съществува инжеринговата идея за т.нар Пръстен от магистрали, или бъркам ?!

    Ебаси ...ние сме единствената държава без НИТО ЕДНА МАГИСТРАЛА, НОТО ЕДНА ! Нито Хемус е отсечка, Тракия също, магистрала Черно Море - също ?!

    Но все пак магистралите са само капка в морето пред правителството. Има още много неша за вършене.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  12. 12 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Метрото е от първостепенна важност за София. Дано само вкарат малко мозък при изграждането му. Щото сигурно сме построили единствената нова станция в Европа последните 20-30 години, която не е обезпечена с достъп за инвалиди. По отношение на паркирането също е пълен мрак - нито една мисъл не е изразходвана за Park & Ride планиране и около възловите периферни станции не може да се стъпи. Освен това на места има грешки в планирането, например на пероните - недостатъчно място за евакуация - което го има също в Европа, НО само на стари станции.

  13. 13 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#6] от "незнайния войн":

    Ех, мечти! Велоалеи, широки неизпочупени тротоари, дървета и цветя, малки градинки с красиви пейки, детски площадки, чист въздух, тишина и спокойствие... И аз го искам същото, ама как да накараме войнстващите селяндури да спрат да унищожават града ни с бракмите си? Но пък надеждите умират последни.

    :)
  14. 14
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  15. 15 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#13:"kakawida"] И аз го искам същото, ама как да накараме войнстващите селяндури да спрат да унищожават града ни с бракмите си? Но пък надеждите умират последни. [/quote]

    както и другите държави. Камери навсякъде и глоби. И колчета.
    В момента в който Ганью си качи таралясника на тротоара и му се обели боята (зависи от сервиза, ама услугата върви май сто лева на детайл) ти гарантирам, че следващия път ще вземе метрото.

    Българина е особена категория човек. Ако му бръкнеш в гъза, ще те гледа тъпо, той се свикнал. Ама бръкнеш ли му в джоба - малеее, бегай на далеко. Много "се обижда"

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  16. 16 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#7] от "kakawida":
    А ти си стой в какавидата !

  17. 17 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#12:"arch_"]Щото сигурно сме построили единствената нова станция в Европа последните 20-30 години, която не е обезпечена с достъп за инвалиди.[/quote]

    е що па да няма... навсякъде има асаньори ? Или как ?
    Шут в гъза на пенсиорите дето го ползват само с две торбички домати и се ползва по предназначение.

    Май нещо неподготвен се изказа?

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  18. 18 Профил на customize
    customize
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Бай Тошо е построил и втория лъч на метрото. Щото половината от първия също беше готов- трасе на широколентов трамвай.

  19. 19 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално
  20. 20 Профил на Ariman
    Ariman
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#17] от "незнайния войн":

    Никой не става по-млад, дано дълго получаваш пенсия, да видиш какво е!

    Човекът е мярка за всички неща.
  21. 21 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#20:"Ariman"]Никой не става по-млад, дано дълго получаваш пенсия, да видиш какво е![/quote]

    докато стана, ще бъда богат, ще имам млада медицинска и сестра и млад шофьор, над които ще издевателствам
    Не ме мисли ти мене.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  22. 22 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#17] от "незнайния войн":

    Освен това нормативите по света и у нас са за инвалиди и трудноподвижни хора. Повечето от пенсионерите са от трудноподвижните и навсякъде ползват асансьорите. Ама то чукча е писател, не читател.

  23. 23 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#22] от "arch_":

    абе трудно подвижни ама..обикалят цяла софия да видят дали доматките в Обела не са двайсе стинки по-евтини.
    Аре знам ги аз, не ми се обяснявай. Дори и да си права това означава, че че все пак има асансьори нали? Сега какво искаш, да им нося на ръце пенсионерския гъз по стълбите ли ?

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  24. 24 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#18] от "customize":

    Малеее, пак се почна с лъжите. Лузъри, споко! Просто бай ви Тоша построи всичко - най-паче Завода за цели проводници. Според вас, комуноидите, истината е следната - всичко е направено от "соца", а сега Б.Б. само реже лентичките. Аман от деменция!

    :)
  25. 25 Профил на Imeto mi
    Imeto mi
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Вие какъв спор водите нямам думи просто ....

  26. 26 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#23] от "незнайния войн":

    Ами погледни статията. На 8 от 14 станции не са изпълнени изискванията за достъпност, като за три не е сигурно че ще може да се направят достъпни изобщо. Не е и достатъчно да имаш просто асансьор, защото за масовия в България тип инвалидни колички ръб от 15 сантиметра е вече непреодолим, както и наклон от повече от 6%. Планирането за инвалиди не е проста работа и в Германия има таман 6 наредби, които се занимават с проблема.

  27. 27 Профил на customize
    customize
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#24] от "kakawida":
    всъщност предполагам и лентичките, които реже са от соца, а ножичките са китайски.

    Определено в последните 22 години няма построена обществено значима сграда. Зала Арена е почната преди Бойко и е завършена с 33% съкращения на площи. Кое тук не е вярно?

    Оригиналното метро по проект е трябвало да бъде под Цариградско шосе, което е и логично. Но за да се пести впоследсвие се ползват тунелите за широколентов трамвай. 6 км под Борисовата градина не са шега и да- от времето на бай Тошо са.

  28. 28 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#27:"customize"]Определено в последните 22 години няма построена обществено значима сграда. Зала Арена е почната преди Бойко и е завършена с 33% съкращения на площи[/quote]
    Ерго - това я прави незначителна, така че да е вярно идиотското твърдение от първата част на цитата....

    Не съм магаре;-)
  29. 29 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#24:"kakawida"]Малеее, пак се почна с лъжите. Лузъри, споко! Просто бай ви Тоша построи всичко - най-паче Завода за цели проводници. Според вас, комуноидите, истината е следната - всичко е направено от "соца", а сега Б.Б. само реже лентичките.[/quote]

    Това е теза тна Бойко Борисов. Негов цитат: "Опитвам се да огрея навсякъде, такава ми е работата, но не мога да стигна Тодор Живков"

  30. 30 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 1099 Неутрално
  31. 31 Профил на customize
    customize
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#28] от "Марко":

    тя определено е незначителна държавна инвестиция както на фона на милиардите вложени в ДъМол или всички останали мултимилиардни проекти, както и за начина на предствяне и ползването й за пиар- то не беше покриване на покрив с поп, не беше отклоняване на движение. Толкова преекспониране.

  32. 32 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#27:"customize"]6 км под Борисовата градина не са шега и да- от времето на бай Тошо са. [/quote]

    "Шестте километра" под Борисовата са шега.
    Двата километра между стария стадион Юнак и района след телевизионната кула - не!

    Не съм магаре;-)
  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#12] от "arch_":

    Това че вие не знаете не значи че не е мислено още преди десетилетия.
    Само за сведение, в строящата се отсечка на втория диаметър са предвидени и построени 2, повтарям ДВА буферни паркинга, нарешени някъде и парк-енд-райд. Минете по цариградско шосе, точно срещу Метро и се убедете сам.
    В проекта на третия диаметър също са предвидени два такива паркинга.

  34. 34 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#31:"customize"]тя определено е незначителна държавна инвестиция[/quote]

    Това твърдение е от същия порядък като смешката за "шестте километра под Борисовата". Ако приемем горното за вярно, то смело можем да обявим всички спортни зали, построени до 89-а, за несъществуващи.....Е, не е така!
    Напомням, че не сме на партийно събрание. Намалете предубеденото лъгане, демек!

    Не съм магаре;-)
  35. 35 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Залата ли трябва да е положителния пример
    Може би сте прави - едно от най-наглите мошеничества, обединяващо различни политически сили, и съответно получило масово одобрение.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  36. 36 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Комунистическото управление ако беше толкова силно щеше да пусне поне една отсечка на метрото. Можеше и да пусне, но ако го строяха през 60-те или 70-те години. През 80-те години комунистическа България беше вече в дълбока криза, която посткомунистическа България наследи. И без криза управлението на Тошо имаше успехи само в демагогията. Както и сега Боко се записва като строител на всичко построено и платено от когото и да е.

  37. 37 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#33] от "m17":

    Park and Ride е вид планиране и изобщо не се изчерпва с няколко паркинга. Не знам къде се строят в момента, но е ясно че ги няма на вече построени възлови станции, там където биха имали най-голям ефект. В тримилионен Берлин, с 400 коли на 1000 души (в София са 600 без приходящите) има към 40 такива паркинга.
    "Планиране" означава, че още в началото се прави някакъв модел и се намират най-подходящите точки за дадено съоръжение.
    Освен това за да работи системата, трябва и другият обществен транспорт да е нагоден към нея.

  38. 38 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#12:"arch_"] Щото сигурно сме построили единствената нова станция в Европа последните 20-30 години, която не е обезпечена с достъп за инвалиди.[/quote]

    "Единствената нова станция" всъщност са три станции, изпълнени по стари проекти още от 80-те. В момента се преоборудват със съоръжения, осигуряващи достъпа на инвалиди. Новите станции са проектирани и изпълнявани с тези съоръжения. След всичко това софийското метро ще е от малкото със 100% достъп на инвалиди в него. С което по никакъв начин не твърдя, че всичко по метрото е идеално. Просто уточнявам конкретни факти. И съм на мнение, че при всичките си кусури, метрото е огромна крачка напред!
    С паркингите е същата работа - твърдите , че ги няма предвидени, а не е така.....
    Е, въпрос на подход!

    Не съм магаре;-)
  39. 39 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#8] от "faeton":

    Какъв цвят гнида си ти?

  40. 40 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#12:"arch_"]Дано само вкарат малко мозък при изграждането му. [/quote]

    Твърдите, че досега построеното е напълно безмозъчно?
    Я пак!

    Не съм магаре;-)
  41. 41 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#35:"Тони!"]Залата ли трябва да е положителния пример [/quote]


    Вероятно не сте схванали: спорът не бе дали залата е "положителен" пример, а дали е "съществен", или "несъществен" обект. Четете по-внимателно и се опитвайте да не слагате свои тези в устата на събеседницте си!

    Не съм магаре;-)
  42. 42 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#37:"arch_"]но е ясно че ги няма на вече построени възлови станции, там където биха имали най-голям ефект[/quote]

    Например? Кои "възлови" станциИ? И ако към днешна дата няма построени действащи паркинги, какво предвиждат проектите за следващи етапи на строителство?

    Не съм магаре;-)
  43. 43 Профил на funstruction
    funstruction
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Всеки нормален цивилизован град по света има метро и това е най нормалното нещо. Поздрави за строителите на метрото, които се трудят при тези тежки условия с една секси колежка:
    http://www.funstruction.net/2011/11/11-11-2011/

    www.funstruction.net - Забавни снимки и куриози от строителството
  44. 44 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#38] от "Марко":

    Аха, всичките осем ли са проектирани през 80те? И "Климент Охридски" на Братоев със стръмните рампи, заради които всеки студент от първи курс в нормален университет би се приземил по задник? И липсата на стоп-ленти, и тя ли е липса от старото планиране?
    Не твърдя че няма предвидени паркинги. Твърдя че няма адекватно планиране за функционираща Park and Ride система, което, за съжаление не се изчерпва с разхвърляни с тук-там паркинги. Как се прави това - книги бол, някои са безплатни в мрежата.

  45. 45 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#44] от "arch_":

    Много се лъжете драга - готови паркинги има на Сердика 1, Обеля и Люлин макар и последните 2 да са надземни. Също така има готов паркинг и на Жолио Кюри, но той беше купен и се ползва от Интерпред. Недовършени паркинги има на Васил Левски и Сливница, а догодина като се пуснат сега строящите се участъци ще има паркинги на Цариградско, Ломско шосе, Черни връх и на Централна гара. Кое им е неадекватното на тези паркинги?

    Veritas odium parit obsequim amicos
  46. 46 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#42] от "Марко":

    Ти виждал ли си какво става сутрин на "Мусагеница"?
    Възлови станции са такива, които поемат или имат потенциала да приемат голям поток от периферията и околните населени места.

  47. 47 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#46:"arch_"]Ти виждал ли си какво става сутрин на "Мусагеница"?
    Възлови станции са такива, които поемат или имат потенциала да приемат голям поток от периферията и околните населени места[/quote]

    Считате, че "Мусагеница" има потенциал на възлова станция?
    Май не сте се оглеждали в района......Огледайте се следващия път, ще разберете грешката си!

    Не съм магаре;-)
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#41] от "Марко":

    Цял ден ти се привиждат тези...
    Иначе, на половината от метростанциите, достъпа на инвалиди е невъзможен, въпреки, че се води, че има такъв.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#44:"arch_"]И "Климент Охридски" на Братоев със стръмните рампи, [/quote]

    Това е проектирано и изпълнено през 2008-а, може би?

    Не съм магаре;-)
  50. 50 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    До коментар [#37] от "arch_":

    П+Р паркингите винаги се строят ИЗВЪН центъра на града, обикновенно на някоя от последните станции на метрото, близко до голяма довеждаща артерия. На втория лъч на метрото са предвидени два точно в двата края. Споменатия паркинг за 2000коли под цариградско е точно така - на магистрала, на края на линията, точно на входа на града.
    На третия лъч ще бъде пак така. На първия лъч няма защото е проектиран преди 40 години и почнат строежа преди 30, тогава БКП не е планирало да позволи толкова коли в софия. Където е възможно в последствие са проектирани и построени подземни паркинги - под Булбанк, под Цум, при радиото и т.н.

  51. 51 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#48:"Тони!"]Иначе, на половината от метростанциите, достъпа на инвалиди е невъзможен, въпреки, че се води, че има такъв. [/quote]

    Например?
    После ще си говорим на кого какво му се привижда

    Не съм магаре;-)
  52. 52 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4118 Любопитно

    До коментар [#48] от "Тони!":

    Знаеш ли къде мога да проверя какви са плановете на кметицата за бъдещите лъчи на метрото?

    Любовта ще спаси света!!!
  53. 53 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#45] от "anihilator_jack":

    Сердика 1, Васил Левски, Жолио Кюри и Сливница изобщо не биха могли да бъдат буферни паркинги, което щяхте да знаете, ако познавахте системата. За останалите се говори че ще имат 2700 места, което е чудесно, но ще го повярвам като го видя направено.
    Урбанистиката не е просто поставяне на произволен брой обекти на някакви места. Аз не твърдя че няма паркинги - твърдя че няма Park + Ride система.

  54. 54 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#51] от "Марко":

    Например, току що се излезнах от подлеза на Опълченска.


    До коментар [#52] от "a.nice":

    Реално няма такива. Има огромни спорове по третия метродиаметър, както и за продълженията на втория - при втория бизнес парка лобира първо да се стои към тях, а при третия трасето е толкова олигофренско, че има сериозни протести и едва ли ще се построи в първоначалния план. При власт, която си мени мнението два пъти дневно - няма планове.
    За някое конкретно място ли питаш?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  55. 55 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#47] от "Марко":

    Очевидно е възлова станция, щом толкова хора стигат с колите си до нея и паркират там.

  56. 56 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#50:"m17"]На първия лъч няма защото е проектиран преди 40 години и почнат строежа преди 30[/quote]

    Въпреки това днес има паркинги и там - надземни в Обеля и Люлин, подземен на станцията под Цариградско. Има още няколко локални паркинга по трасето.

    Не съм магаре;-)
  57. 57 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#52] от "a.nice":

    На това и аз мога да ти отговоря - догодина почват продължението към летището, а след 2014 отклонението към Бизнес парка и МД3, а ако могат за същия период ще вкарат и продължението на МД2 към Хладилника.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  58. 58 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#54:"Тони!"]Например, току що се излезнах от подлеза на Опълченска. [/quote]
    Това, например, са половината от метростанциите?
    Не знаех, че са само две.....Я се поогледайте, все пак!

    Не съм магаре;-)
  59. 59 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#53] от "arch_":

    Сливница е входна артерия на София, както и Цариградско и Ломско шосе така че това ще са буферни паркинги. Черни връх пък е основна артерия за южните квартали. И да в момента няма П&Р, но от догодина ще има! Така че стига глупости, а останалите паркинги са направени, за да не задръстват селяните малките квартални улички.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  60. 60 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#51] от "Марко":

    Похвално начинание е да се опитате да обясните на комуноидите кое какво е и как е, но не забравяйте - те са тук с поръчка от "Позитано" и ТРЯБВА да плюят всичко, което прави това правителство. Те САМО лъжат и мамят - както виждате, окача се, че метрото е построено от бай Тошо. Скоро ще се окаже, че нас ни е правил оня правешки идиот. Те ще ви заливат с грозни обиди и ще ви предизвикват за да ви докладват после на модераторите, че "не пишете по същество" и да ви спрат достъпа до форумите. Уви! Комуноиди, идете си в Сибир! И там бай Тошо е построил "чудеса" за вас.

    :)
  61. 61 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#54] от "Тони!":

    За Борис ІІІ и Владимир Вазов

    Любовта ще спаси света!!!
  62. 62 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#53:"arch_"]Урбанистиката не е просто поставяне на произволен брой обекти на някакви места. Аз не твърдя че няма паркинги - твърдя че няма Park + Ride система. [/quote]
    С това вече мога да се съглася. Нямате проблем, когато разсъждавате принципно. Когато стигнете до конкретиката, обаче......бихте ли ми обяснили как виждате "Мусагеница" като "възлова станция" и как да оценим урбанистичен подход, основан на такова виждане?

    Не съм магаре;-)
  63. 63 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    До коментар [#57] от "anihilator_jack":

    Мерси.

    Любовта ще спаси света!!!
  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#58] от "Марко":

    Нали искаше пример? Или изброяване? Уточни се със себе си, върни се обратно на оперативката и пробвай пак. Иначе, на Обеля има всичко на всичко 14 паркоместа, които трябва да поемат трафика от Костинброд, Годеч, Обеля, Модерно Предградие. Уникално просто.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#55:"arch_"]Очевидно е възлова станция, щом толкова хора стигат с колите си до нея и паркират там. [/quote]
    Имате претенциите на професионалист, а се аргументирате със стадните реалии......Дайте оценката си за потенциала на района като възлова станция. За мен той е сходим с нулев. Не че не може да направите подземен паркинг и под Айфеловата кула, само дето цената на подобен проект ще е малоумно висока.....
    Та, защо решихте, че "Мусагеница" е с такъв потенциал? И защо забравяте, че с пускането в екплоатация на трасето под Цариградско, 90% от говедата, които сега се ръгат с колите си в Младост, няма да изчезнат?

    Не съм магаре;-)
  66. 66 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#64:"Тони!"]Нали искаше пример? [/quote]

    Исках удачен пример, а не аргументация със собствената слепота - така и не сте забелязали, че на станция Опълченска има вече асансьор за инвалиди и от двата подхода......
    Друг пример да имате?

    Не съм магаре;-)
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#66] от "Марко":

    Забелязах. Точно асаньора имах предвид, като казвам, че на книга има достъп, но реално няма. Както повечето управленски гербави решения - има ги направени, но не вършат работа. Не, мерси.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#67:"Тони!"]Точно асаньора имах предвид, като казвам, че на книга има достъп, но реално няма[/quote]

    Хайде сега да обясните това "има, ама няма"!
    Та?

    Не съм магаре;-)
  69. 69 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#64:"Тони!"]Иначе, на Обеля има всичко на всичко 14 паркоместа, които трябва да поемат трафика от Костинброд, Годеч, Обеля, Модерно Предградие[/quote]
    Пак не сте наясно, въпросният трафик ще се поеме от паркинга на Ломско шосе, а той е мааааааааалко по-големшък.....Или предпочитате да наръгате въпросните хора в относителната теснотия на Обеля, че да Ви е кеф - нали са "селяни", нека се тъпчат?

    Не съм магаре;-)
  70. 70 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#68] от "Марко":

    Ами представи си - идваш от посока Люлин към посока центъра и искаш да влезеш в метростанцията. И кво? Трябва да влезеш в подлеза, да излезеш, и да се качиш обратно на отсрещния тротоар, за да можеш да влезеш в асансьора. Гениално просто. А двете ресли, които са сложени за колички не отговарят на никакъв стандарт за разстояние между колелата. За наклон даже не говорим.
    Нещо неясно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  71. 71 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#65] от "Марко":

    Мога да се аргументирам главно със Студентски град и с експандиращите към Витоша квартали в посока бул. Климент Охридски, които според мен заради положението ще са малкото, в които ще продължава да се строи следващите години.
    Само че този вид урбанистика не е нещо, което ние с Вас можем да създадем, чешейки си езиците, а много сложна материя, която се прави от специализирани фирми и специалисти и започва със събирането на статистически данни. Проблемът е, че планирането в София ще правят същите хора, които са правили ОУП. А там положението е наистина трагично.

  72. 72 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#70:"Тони!"]Ами представи си - идваш от посока Люлин към посока центъра и искаш да влезеш в метростанцията. И кво? [/quote]

    Възможен лицемерен отговор е "ами ако се идва от другата страна?". Само че аз ще Ви кажа нещо друго - до края на следващата година проблемът ще бъде решен за всички подходи. Въпрос на време и средства. Важното е, че се работи.
    Съжалявам, че това Ви притеснява толкова силно.....

    Не съм магаре;-)
  73. 73 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    До коментар [#72] от "Марко":

    Такъв отговор не би бил лицемерен, а тъп, щото хората идват от различни страни. И, да притеснява ме, и то силно, и това е напълно в реда на нещата. Носенето на бебешки колички по стълбите не е особено приятно занимание.
    Иначе, ако се построи втори асансьор това би било чудесна новина. Дотогава - спирката е недостъпна.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  74. 74 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1996 Неутрално

    Както изглежда, за някои най- лошото е да се прави нещо полезно за столичани.

  75. 75 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#73:"Тони!"]Дотогава - спирката е недостъпна. [/quote]

    Цъ, дотогава спирката е недостъпна само от подхода, от който няма изграден асансьор. От останалите подходи е достъпна. Това е ситуацията към днешна дата. Това е и коректното описание. Останалото е литературна екзалтация. Тъпа литературна екзалтация, понеже пренебрегва физическите факти, за да даде път на определен тип предразсъдъци.

    Не съм магаре;-)
  76. 76 Профил на Н.Н.
    Н.Н.
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#11] от "незнайния войн":
    Доколкото знам, Магистрала "Люлин" я водят първата завършена. Quick win, както казваме по нашенско.

    Земята е космическият първенец по брой на идиоти на глава от населението.
  77. 77 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 931 Неутрално

    [quote#49:"Марко"]Това е проектирано и изпълнено през 2008-а, може би?[/quote]

    Не, пич, трийсетина години преди това.

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK