Оправяйки, разбиваме

Господинът на валячето е решил, в стремежа си да запълни някоя и друга дупка, да измине около 2 км. и по пътя си да отвори работа и за следващия сезон на дупките. 
В същия ред на мисли съм бил свидетел и на 10 тонен валяк да прави същото упражнение.<br />Така се прави!!!

© OMUNVINGE

Господинът на валячето е решил, в стремежа си да запълни някоя и друга дупка, да измине около 2 км. и по пътя си да отвори работа и за следващия сезон на дупките. В същия ред на мисли съм бил свидетел и на 10 тонен валяк да прави същото упражнение.
Така се прави!!!



Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1427 Любопитно

    А какъв е проблема?
    Валячето по никакъв начин не разбива асфалта........
    Виж, бетоновоза на заден план е друго нещо, натам си насочвайте възмущението.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  2. 2 Профил на Iron Maiden
    Iron Maiden
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Господинът на валячето не е решил нищо. Шибаният мениджър му е наредил.

    а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
  3. 3 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Добре.. как иначе да стигне валячето до мястото, където
    ще го използват..?!

  4. 4 Профил на jori
    jori
    Рейтинг: 442 Неутрално

    тази рубрика е запиличала на място дето всеки се оплаква от разни изсмукани от пръстите неща, и все недоволство кипи и все потресени . вече се стига до крайности.

  5. 5 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    АМАН ОТ РАЗБИРАЧИ!!! Бетоновоза е с пневматични (гумени, пълни с въздух) гуми, и ако не е преПРЕтоварен (трудо изпълнимо ако не му е сменен "барабана) и с оригинални гуми, не причинява вреда на нормално построена улица. Ако някой е сложил боклук вместо проектираните, правилно градирани, слоеве на агрегатите под бетон'асфалта, ТОВА е друга опера
    Валячето, ако не седи на място и не вибрира, а се движи, също НЕ ПРИЧИНЯВА вреда на нормално проектирана, и правилно направна улица.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  6. 6 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Валякът си има даже и регистрационен номер, така че може да се движи по улиците! Ясно е, че всеки може да хване и да се оплаче от нещо в което няма нищо нередно, но се питам защо редакторите не вложат малко разсъдък?

  7. 7 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Има ли редактори наоколо? Спешно се търси един, който да поизчисти малко темата.

  8. 8 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Има ли редактори наоколо? Спешно се търси един, който да поизчисти малко темата.

  9. 9 Профил на coala15
    coala15
    Рейтинг: 494 Неутрално

    OMUNVINGE - без да иска е посочил истинския проблем - валяка - тежи колкото един джип /сув/ или квото се води там /2-3 тона в най-добрия случай/ Бетоновоз с бетон помпа - 30 тона при пълна круша /в най-добрия случай/, при 35 градуса по Целзий през лятото = коловози по пътищата!

  10. 10 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#9:"coala15"]Бетоновоз с бетон помпа - 30 тона при пълна круша /в най-добрия случай/, при 35 градуса по Целзий през лятото = коловози по пътищата! [/quote]
    Коловози по пътищата са резултат от калпаво построен път. Защо по нашенско, държава много по топла от България, няма такива "коловози" и не спираме тировете по пладне лятото, като е горещо? Ами защото пътищата са построени както трябва. О да, и не се движат претоварени камиони. Елементарно, Уотсон

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK