Трамваи върху метрото

Възстановяване на трасето на трамваите, под което е новия участък на метрото.

© b_d_s

Възстановяване на трасето на трамваите, под което е новия участък на метрото.



Струва ми се странно решението да има трамвайно трасе, което да дублира метрото в участъка от Централна ЖП гара до НДК. Още повече, че е централна градска част, станциите на метрото ще са нагъсто, а по съседния булевард Христо Ботев също вървят трамваи.

Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Главната цел на комунизма е да се създават работни места.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  2. 2 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Не е странно, ами направо си е безумно. За това писах тук още преди много месеци, но никакъв отзвук. Спокойно може трамваят от Орландовци да завива към гарата и да продължава кеф ти до Надежда, кеф до Илиянци, или по Хр. Ботев, а Лъвов мост - на който предстои реконструкция - и Мария Луиза да останат свободни от трамваи, което ще облекчи автомобилното движние. Но в общината са болни мозъци без грам мисъл. Едно лирическо отклонение - новите тротоари около Мола на Цариградско - потрошени плочки - ужас! - защото не са сложени колчета срещу джигитите. Слагат ги навсякъде впоследствие, но разбитите плочки си остават. Същото е около новата велоалея по Гоцеделчив - няма колчета и джигитите паркират в калната ивица и омазват велоалеята.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  3. 3 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ботев е претоварен и затова част от трамваите ще бъдат пренасочени по Мария Луиза.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  4. 4 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Решението е меко казано "странно", още повече че доколкото си спомням имаше ново решение на Диков, за превръщането на бул. Витоша в изцяло пешеходна зона! Трамваите, разбира се ще правят абсолютно безсмислени, но пък за сметка на това - съвсем истински задръствания в и без това пренаселеният център на София! Невероятно, но факт, та нали за тази цел, все пак, се строи това метро?!?

  5. 5 Профил на Lentch
    Lentch
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Трамвайте ще се движат от Централна Гара само до Съдебната Палата и оттам наляво по Алабин, вече има проект за създаване на истинска пешеходна зона по Витошка, за каквато София плаче....а няма как заради една линия на метрото да се спрат трамвайте по Граф-а например.

  6. 6 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 447 Весело

    Не е никак странно! Важното е да има лентички за рязане!

  7. 7 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Абе младежи, това е пътят към трамвайното депо. Какво толкова умувате!

  8. 8 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Трамваите по Графа нищо не им пречи да си вървят - ще идват откъм Хр. Ботев покрай Съдебната палата - както досега. Но трамвай по Мария Луиза, който завива по Графа, е напълно излишен, защото дублира метрото - булевардът трябва изобщо да бъде разтоварен от трамваи. Така пътник от Орландовци например ще се прехвърли до центъра на метрото още в началото на Мария Луиза, а тя ще е свободна за движение. Ако таксуването бъде направено като в повечето евространи - по време - тогава той ще пътува с 1 билет. Нищо не пречи - както в повечето големи градове в Европа - един електронен билет да важи за кореспонденция 2 часа - така в този период ще можеш да сменяш няколко превоза с 1 билет - и ще си го купиш и ще си го пазиш! Защото ако ще трябва да ползваш 3 билета, познайте кой ще го прави! Ама пак питам - някой от общината ходил ли е в Европа и за какво?

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  9. 9 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Както казаха по-горе, линията ще е до Съдебнатаа палата и оттам по Графа. Няма нужда да се унищожават всички трамвайни трасета заради една линия на метрото...

  10. 10 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 448 Неутрално

    П.П. А депото на трамваите на Мария Луиза е изпята песен - там ще има музей или най-малкото ще изникне луксозен квартал след пробива от Сточна гара - това ще стане едно от най-комуникативните и скъпи места в столицата, ама да не ви давам идеи за инвестиции

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  11. 11 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#1] от "Реконструктор":Ура!! Комунизмът отново е в настъпление.Последните мерки на ЕС са насочени към създаването на нови работни места.Световните анализатори винаги до сега са отчитали подобряване или влошаване на икономическата ситуация във водещата икономическа сила в света САЩ по няколко основни показателя,единият от които винаги е бил увеличаването или намаляването на работните места.И всеки президент там се е смятал за успешен ако е създал икономически условия за подобряването,т.е.,увеличаването на работните места.В това отношение след Втората световна война в САЩ има няколко ярко открояващи се президенти-комунисти.Аз като ревностен защитник на една от най-светлите човешки идеи-комунистическата,няма как да не ви сложа един плюс и да ви изръкопляскам.

  12. 12 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Както и по-нагоре казаха - това са релсите към трамвайното депо (т.е. гаража на трамваите )

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  13. 13 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Е до депото може да идат по Хр.Ботев и по К.Величков - защо трябва да минават през центъра и М.Луиза?

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  14. 14 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Весело

    Абе някой да не е глътнал бензин? Релсите може да вървят към други квартали и да се засичат само за малко. Ама друго си е да мрънкаме! Мрън. ,рън, мрън ...

  15. 15 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#14:"Варненски"]Абе някой да не е глътнал бензин? Релсите може да вървят към други квартали и да се засичат само за малко. Ама друго си е да мрънкаме! Мрън. ,рън, мрън ... [/quote]

    Това "малкото засичане" е два километра до Съдебната палта и 3 километра до НДК. Трамваи вървят по цялата дължина на съседния булевард, който е успореден, на 400 метра дистанция.

  16. 16 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Стига мрънкали бе, всички специалисти се извъдихте. Трамваите и електротранспорта, като цяло са бъдещето. Не е лошо частично да се припокриват.

    Разходете се до някой европейски град, например Виена и ще се изненадате колко много трамвайни линии има, вкл по много тясни улици.

  17. 17 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Тия трамваи вървят след това по България, други по Графа и в други посоки. Не може всички да се товарят в това метро. Целта на метрото е да хване хората пътуващи с автомобили, а не толкова да конкурира останалия градски транспорт. Е, сега, ако някоя линия се препокрива 70-80% с метрото може да се премахне. Съвсем отделен въпрос е, че според мен трамваите трябва да се премахнат в София изобщо - хем няма пари за нови мотриси, хем няма пари за нови линии, а в същото време са шумни и непригодни за стари хора, майки с колички и т.н. Много по-разумно е трамвайните линии да се обособят като тролейбусни линии, там където са съвсем отделни трасетата да се асфалтират и отделят и получаш пак екологичен и много по-евтин за поддръжка и обновяване транспорт, а в същото време и доста по тих. Ама те, не та не, хванали са се за тези трамваи и това е.

  18. 18 Профил на kotrag
    kotrag
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#1:"Реконструктор"]Главната цел на комунизма е да се създават работни места.[/quote]

    Много добре казано. Да ''върви работата'' както се казва.

  19. 19 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#15] от "b_d_s":

    Ами 2 километра нищо не е още повече, че трамваите които ще вървят по Мария Луиза обслужват квартали където няма метро и скоро няма да има! А и вече ти казах че не може абсолютно всички трамваи в центъра да минават по Ботев. И трамваи до НДК няма да има - Витовхка става изцяло пешеходна зона.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  20. 20 Профил на Genata
    Genata
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Мен ми е много странно как можаха това кръстовище да го държат 2 години стеснено на половина... толкова ли не можаха да излеят малко бетон за временно (2 години) така че всичкия трафик който върви по сливница да не се набутва на безумната им тапа...

  21. 21 Профил на illusion.therapy
    illusion.therapy
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Добре, че не са трамваи под метрото. Тогава щеше да е странно.

  22. 22 Профил на Йосиф
    Йосиф
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Я и аз да измрънкам в тон останалите кибици.
    Е**** си и българското семе!
    "Все за нещо ще намери
    да се начумери.
    Ту му млякото горещо,
    ту пък друго нещо."

    rakas
  23. 23 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#18] от "kotrag":

    Без значение нужна ли е някому.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  24. 24 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#10] от "gun":

    [quote#10:"gun"]Сточна гара - това ще стане едно от най-комуникативните и скъпи места в столицата, ама да не ви давам идеи за инвестиции[/quote]

    Не знам как исторически един от най-бедните райони на София можеш да го направиш елитен квартал - освен с много, много пари. Питам се в ошушканата ни държава откъде ще се намерят такива пари? Не заблуждавай себе си и хората.

  25. 25 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Това не е мрънкане! Тези абсурди се правят с парите ни на данъкоплатци. Това са около 10 декара площ в идеалния център за нещо, което е дублирано под земята и го има и на съседния булевард. Всичко това е съпроводено със съответния шум, специални правила за релсовия транспорт, спирки, които възпрепятстват останалото движение, пресичане на кръстовища, поддръжка и т.н. Вместо този релсов път могат да се разширят тротоари на централен булевард, да си направят велоалеи и да се облекчи движението да останалите участници в движението. И това без да се влоши градския транспорт.

  26. 26 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Мрънкане е. Нищо лошо няма да вървят един над друг, ако спирките на метрото са достатъчно разредени.

  27. 27 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#7:"Politemoose"]Абе младежи, това е пътят към трамвайното депо. Какво толкова умувате![/quote]

    Абе маладежу в това депо трамвай нема от много време а там са само аварийката и чиновници както и контрольорите.
    Трамвай № 18 си минаваше по бул.Мария Луиза и завиваше пред съдебната палата по Алабин и сега просто му се ВЪЗСТАНОВЯВА трасето а когато наш Боце резне лентата и пусне метрото от самосебе си ще се очертаят кои линии ще бъдат спрени или пренасочени по други трасета.
    Добре ли е през целия център да няма на с какво да се придвижи човек а през 21 век да си плаща за карта за цялата градска мрежа и да ходи пеша ако не му се бута в гъчканата в тролейбуса които се движи и по - бавно от пеша поради задръстването и да не говорим колко от Орландовци пътуват през цяла София до работните си места от другата страна.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  28. 28 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1621 Весело

    Важното е мрънкяне да има. Във Виена има и метро, и трамваи. В Хелзинки, дето е половин милион население - също.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  29. 29 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Весело

    Важното е на Борисов хората да усвоят парите, а сметката ще я плащаме ние! А нереализираните наши младежи в странство, верни привърженици на Борисов - защото така се чувствуват нещо повече от нас останалите тук, ще ни докарат от девет баира вода за да ни докажат, че Цар И. Борисов е прав в своите решения!

    Не само трамвай ами и ТЖВ трябваше да има над трасето на метрото, ЛЕНТИЧКИ ТРЯБВА ДА СЕ РЕЖАТ!
    Избори идат!

    Хитростта пречи на мисълта!
  30. 30 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Е доживях, подивелите селяно дошли в София агитират за премахване на трамвая. Не ми е като в родния край и ги плаши. Абе откъде са навъдихте толкова идиоти, все едно метрото ще поеме целия пътнико поток на софия та да махнем останалия градски транспорт?

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1970 Неутрално

    Как па решихте, че трамвая дублира метрото? Двата вида транспорт нямат нищо общо - трамвая има чисто локални функции и по никакъв начин не се дублира с метрото. На тая логика, да премахнем всичко, щото отгоре минават самолети.... Истината е, че релсовия транспорт беше орязан твърде много и в последствие беше заместен от автобуси. Това е общинския дебилизъм - в 21ви век да махаш релсов транспорт за сметка на автобусен. Резултата е ежедневни задръствания по Ломско, Драган Цанков. Малоумие.
    А трамвая по Мария Луиза трябва да си остане.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Господи боже в 21 век в голям град успях да прочета че премахването на трамваите(градски транспорт с голяма ефективност използван масово в цяла Европа), щяло да облекчи трафика! Дневник изтриите тая новина не се излагайте моля...

  33. 33 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1621 Весело

    До коментар [#30] от "lol":

    Абе, моля ти се! Метрото, та метрото! Са па трамваите им пречат! Не им увират простите тикви, че колкото по-редовен, удобен и весобхватен е градският транспорт, толкова по-малко коли ще се карат. Хем и бензинът е скъп, хем и въздухът ще е по-чист.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  34. 34 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Няма ли преминаващи трамваи? Ако няма трамваи ще трябва хората да се прекачват трамвай-метро-трамвай.

  35. 35 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Любопитно

    До коментар [#33] от "Хриси":

    Ще се карат по-малко ама друг път! Те за какво продават нивите на село за да си купят Мерцедес?

    А дублирането на трасета си е абсурдно, ако е в дължина по голяма от една трета от трасето! Няма никакъв смисъл от метро и трамвай по Мария Луйза и трамвай по Христо Ботев! Възможно решение е Трамвай и пешеходна зона по Мария Луйза но ГЪРБавите нямат толкова акъл, а и ги мързи да ходят пеш на работа до министерствата!

    А от всичките които се цепите за Видни столичани едва ли има и два процента които да живеят в центъра! Така че леко с епитетите!

    Да на запад и в САЩ има нещо подобно но върху метронто има комуникационни колектори, нещо което ГЕРБавите забравиха и сега около трасетата има по два водопровода и по две канализации за ДА СЕ НАГУШАТ ФИРМИТЕ на БОРИСОВ!
    Та такива ми ти работи погледнато,малко по-професионално от Вас, повечето!

    Хитростта пречи на мисълта!
  36. 36 Профил на izumena
    izumena
    Рейтинг: 434 Неутрално

    тази безумна идея се дължи на още по-безумната идея да се затвори Витоша за автомобили, пояснявам-не е безумно да има пешеходни улици, а е безумно това да е Витоша, тъй като е широка и единствена алтернатива на Ботев, по който в момента вървят само в едната посока 7 трамвая и на всичкото отгоре са сложили и синя зона. Ако Витоша не е пешеходна, то Мария Луизас продължението по Витоша ще е изцяло свободна от трамваи, отдолу ще минава метрото, улицата е една от най-широките в града и ще разтовари трафика на Ботев. Пешеходни може да са множество други по-малки улици в града, които да затварят каре с пешеходни площади. Но за целта трябва да се планира, а не да се строи на "парче".

  37. 37 Профил на Йосиф
    Йосиф
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ако, не дай ББ оже, не ги бяха направили тия релси, същите мрънкячи, че и още толкова, щяхте да сарказничите (отново) по адрес на интелектуалните способности на управляващите, но тогава защото НЕ СА възстановили старите, добре известни на столичното общество, трамвайни линии №..., и №..., и №...., които при все това представляват и своеобразна историческа ценност, защото по тях са се возили софиянци още от хилядо деветстотин и Балканската война..... и ЩЯХТЕ ДА СПОМЕНЕТЕ ПАК ЧЕ ТЕЯ БЕЗОБРАЗИЯ СЕ ВЪРШАТ С ПАРИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ и т.м., и т.м., и т.м. ........ (т.м. = тън-мън)

    rakas
  38. 38 Профил на izumena
    izumena
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Иначе в снимания участък на Мария Луиза (Централна гара-Лъвов мост) линиите се нуждаят от сериозна подмяна, защото някой ден трамваите 18 и 3 ще дерайлират... Те не дублират метрото, защото свързват Орландовци с други части на града, но не за това иде реч тук.

  39. 39 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Ако не се лъжа, имаше идея да се махнат релсите по Витошка и да остане отдолу само метрото. Да не са си променили решението общината. Понеже ако са-определено би било повече от малоумно!

  40. 40 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 952 Весело

    Я па окам да се напра'и друго - да спрат секакво движение по трасето на метрото! Идем си я с гоуфо от Перник, спирам на ендекато и фащам метрото. Кеф ти гарата, кеф ти надеждата, кеф ти Люлин и младостите, па и хладилнико е близо! Мани друго, ами подир две годин' и до аеропланите че се оди с метрото! Кеф ти окам! Слизам си на Света Неделя, излизам отгоре и пак кеф! Нема скърцащи и 'лопащи трамваи, нема пушеци и димища от аутомобилете, насекаде чист воздух, тишина и зеленина - кеф бе, кеф! К'во ш' к'аете, ъ?

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  41. 41 Профил на МАХАТМА ГАНДИ
    МАХАТМА ГАНДИ
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#24] от "Mai Tai":
    Много лесно, идва от село, от вчера е в София и Сточна гара му се вижда като Лувъра!

  42. 42 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    "Струва ми се странно решението да има трамвайно трасе, което да дублира метрото..."

    Доколкото знам, метрото и трамваите са видове транспорт, предназначени да създадат удобство на тези, които не се движат или малко се движат с автомобили. В София автомобилистите са окупирали всички възможни и невъзможни места за движение, паркиране, отдих и всякакви други начини на използуване на градските площи. Правят го нагло и безцеремонно, все едно са у себе си на село! И няма защо да заблуждават, нещата не опират само до липса на място: погледнете в Младост, Дружба или Люлин, а и на други места -място за паркиране колкото искаш, но той се настанил на зелена площ под дърво (за да не се нагрява колата), или под навес, или на тротоара (за да не се цапа), или на велоалеята, или точно там, където пешеходна пътека излиза на улицата?!

    За уточнение- автомобилист съм, но не от тези, които ходят и до кварталния магазин с колата си! Уважавам и правата, и въздуха на хората около мен!

  43. 43 Профил на МАХАТМА ГАНДИ
    МАХАТМА ГАНДИ
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#37] от "Сосо Джугашвили":

    О, Сосо, откога те чакаме във Форума.....

  44. 44 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Гневно

    До коментар [#38] от "izumena":


    [quote#38:"izumena"]Те не дублират метрото, защото свързват Орландовци с други части на града, но не за това иде реч тук. [/quote]

    Не точно за това иде реч тук!
    На в Дневник започва да му става практика да изопачава истината с цел да се предизвикват сериозни форумни крамоли! И понеже не могат да си запълнят вякумът на мисъл тръгват да изжълтяват и пишат явни глупотевини за да ни провокират!
    Вестник Дневник не е това което беше, за година и половина стремглавото спускане към низостта в журналистиката набира скорост!

    Аз съм уверен, че в понеделник като проверя ще става въпрос за запазването на точно тези линии и участъци свързващи площада на централна гара и с останалите квартали!

    Бъдете сигурни в това!

    А аз съм напълно уверен в резултата още преди да проверя!

    Хитростта пречи на мисълта!
  45. 45 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1396 Весело

    Колко много хора у нас си разбират не само от работата, но дори и от това, което не им е работата!
    Изненадващо обаче никоя работа у нас не е свършена както трябва, защо ли?

    Знанието е сила, информацията - власт
  46. 46 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1396 Весело

    До коментар [#44] от "Stream":

    Не се ядосвай, колега, поне половината форумци за това живеят - да мрънкат "компетентно" по всички въпроси на мирозданието за да си доказват какви неоценени гении са......
    Най-много ме кефят разсъжденията на хуманитари по технически въпроси (и обратното също) - такива "бисери" създават, просто невероятно......

    Знанието е сила, информацията - власт
  47. 47 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Чакайте сега. Защо въобще се ремонтира преди ремонта? Нали уж ще се платят 4 милиона за ремонт именно на този участък? Пак ли минимум по 3 пъти ще правим едно и също нещо? На бас, че след няколко месеца ще трябва да се кърти асфалта и махат релсите... Ей, тия клоуни от Столична община никакъв акъл нямат.. Или имат ама им стига само да крадат.
    http://www.mediapool.bg/софия-дава-рекордните-4-млн-лева-за-ремонт-на-2-км-улица-news192049.html

  48. 48 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Весело

    До коментар [#46] от "pag":

    Прав си колега!

    Но умишленото чалгаризире на този хубав на времето форум (до преди година и половина) ме дразни!

    А за хуманитери и химички, като Реалистка не ми се отваря дума!



    На времето Президент Линдън Джонсън е казал следното" Те Яйцеглавите казват, че знаят лечение на всяка болка на света, но не могат и едно яйце да сварят, сами!"

    Хитростта пречи на мисълта!
  49. 49 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#36:"izumena"]Пешеходни може да са множество други по-малки улици в града, които да затварят каре с пешеходни площади. Но за целта трябва да се планира, а не да се строи на "парче".[/quote]

    Пиротска като е планирана, прономерована и прошнурована за пешеходна да не би да няма автомобили ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  50. 50 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 568 Неутрално

    1. Toва е пътя за депо Банишора
    2. Безумно е всички основни трамвайни трасета да зависят от бул. Христо Ботев. Ами ако стане катастрофа там, или някаква друга авария - целият трамваен транспорт в София ли трябва да спре?
    3. Дублажа с метрото за 3 метростанции въобще не е проблем, тъй като пътникопотоците са съвсем различни,а и още не ми е известно да има метро до Илиенци и Орландовци...

  51. 51 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Весело

    До коментар [#49] от "Танас":

    Има имааа!

    Всите ГЕРБеристанци си минават от там със сините си лапиии!

    Ами на Графа, по площад Славейковче и пред :-мо числениците!
    МУТРЕЯТ си полицаите и толкова, нали са над закона!
    Нали те , СЕГА са държавата!

    Хитростта пречи на мисълта!
  52. 52 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 648 Весело

    В Глупландия (държава на тиквите) всичко е възможно.

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  53. 53 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Гневно

    Жепето трябва да е под земята.
    Точка.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  54. 54 Профил на antananarive
    antananarive
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#16] от "chevyvolt": да и именно затова всички градове малки и големи във франция, испания и пр. строят трамваи. и париж където има спирка на метрото през 50 метра строи нови трамвайни линии. но тук всички з разбирачи. гоУеми.

  55. 55 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 861 Весело

    Халал да ни е Фандъкова и 32-та клати...... от ГЕРБ в съвета

    и най-умният си е малко прост....
  56. 56 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 701 Разстроено

    Много експерти и мнения...

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  57. 57 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    А даже, няма да отварям дума за това каква част от историята на София е трамвая и особенно в центъра... как бе диваци долни искате да го унищожите??

  58. 58 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 754 Весело

    Брех,пак някакъв умник хванал в крачка глупаците от общината
    Умник,преди да напишеш някаква уникална умнотия,придружена с качествени снимки-компромати виж колко станции ще има от ЦГ до НДК
    http://www.metropolitan.bg/bg/progress/scheme/
    А трамваите от ЦГ до Алабин спират на 6 места,за какво дублиране плямпаш изобщо?
    А да,защото щяло да бъде с твоите пари
    Да не сте роднини с тоя
    http://www.blitz.bg/news/article/136966

  59. 59 Профил на MCM87
    MCM87
    Рейтинг: 383 Гневно

    Не знам аз за тъпите релси, ама тоя смотан знак на снимката в дясно беше набутан на платното и на кръстовището на Сливница и Мария Луиза имаше само 1 лента в посока Люлин. В 13:00 ч. в четвъртък - мазало, автобуси, коли, тарикати, чаках 15 мин. на тоя скапан светофар.

    सत्यमेव जयते
  60. 60 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#58] от "ret":

    О харизанов, много късно свърши работа бе, баце. Разпродаде ли де що има държавни язовирчета или още останаха?
    Я дай едно на Дневника да си правят редакционните тийм-партита на него с въдици?
    Не че нещо ама ти не караше ли моторетка? Къв трамвай те гони?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  61. 61 Профил на КОНПИ
    КОНПИ
    Рейтинг: 800 Весело


    Ходете пеш...

    Здравословно е ...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  62. 62 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#61] от "Six feet under":
    Прав си, ако ми се наложи да пътувам, ей го е къде е от НДК до гарата, половин час, със зяпането по витрините...

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  63. 63 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Абе като излезнат на стачка работниците в метрото ще разберете

  64. 64 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#10] от "gun":

    Звучиш като брокер на недвижими имоти от преди кризата.

  65. 65 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    Не е изключение!
    Например в централната част на Будапеща е точно така. Нещо повече, там метрото е старо и е много плитко, така че се усещат вибрациите при движението на мотрисите под земята, което е доста неприятно!!!!

  66. 66 Профил на stephan
    stephan
    Рейтинг: 434 Неутрално

    добра новина !
    и по Витошка да ги възстановят трябва !
    разбира се, че не става дублиране. на метрото станциите са силно отдалечени една от друга спрямо спирките на трамвая. то позволява свързване на далечните квартали с центъра и основните транспортни възли - гара и т.н.
    на трамвая предисмтвото е, че спира на често и е удобен начин за придвижване в центъра.
    справка - вече построеното метро и ситуацията между парк- хотел Москва и Дървеница. какво му е там удобното на метрото? преди имаше поне 10 спирки в този участък, а сега ? даже спирките на автобусите и метрото не се засичат, та да се прекачиш.

  67. 67 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    [quote#2:"gun"]Но в общината са болни мозъци без грам мисъл. [/quote]

    Ти си мислеш так, че не мислят...Мисляет, мислят, та и са го измислили вече как да лапнат паричките. А ние да го духаме....
    Моделът "Софиянски" не съществува вече, но разграбването и краденето продължават с пълна сила в Столична община. Как ви струва това - на 2 ма кучкари (пардон, ловци на кучета) 22 началници! И само там ли е така????? Я разровете щатното....

  68. 68 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1345 Весело

    [quote#65:"Дедо Либен"]Нещо повече, там метрото е старо и е много плитко, така че се усещат вибрациите при движението на мотрисите под земята, което е доста неприятно!!!! [/quote]
    О ще видиш в Лозенец какво ще стане, като пуснат метрото!
    Направо саксиите ще подскачат по терасите!
    Нали е правено по тикво-технология, т.е.във времената на ГЕРБеристанците и без никакъв, ама абсолютно никакъв контрол!
    Стой та гледай!

    Хитростта пречи на мисълта!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK