Рейсът, който няма да дойде

Заместител на информационна табела на спирка ВМА

© Слави

Заместител на информационна табела на спирка ВМА



Първите общини възникват като форма на самоорганизация на населението и явно Столичната община се опитва да се върне към корените си. След началото на поредния инфраструктурен строеж в София (което е чудесно) се случват и поредните промени в режима на градския транспорт (което е неизбежно), но те не са комуникирани по никакъв структуриран начин (което вече е немърливо).


Все по-изнервени от целодневно повтаряне на едно и също нещо шофьори дават кратки резюмета на промените, които после се предават от уста на уста по спирки и тролеи. Обикновено възрастните хора не разбират каква точно е промяната и упорито остават да чакат рейсове и тролеи, които няма да дойдат. Не е уреден и механизмът на маркиране на билетите, така че като си ги продупчил на спирка Борово, те да важат и след като си сменил превозното средство от същия номер при прекачването на ВМА.


Най-вероятно ще има доста моменти на "самоорганизация" с контрольорите, докато им обяснявам, че това ми билетчето за тролей №9 и смятам да си го ползвам, докато стигна центъра, независимо колко коли сменям, не по мое желание, по пътя.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK