Въпрос на избор на самата майка. За детски и инвалидни колички има асансьор в съседство - и на тази, и на всички метростанции. Друг въпрос е доколко уместно е изобщо станция в софийското метро да бъде наречена на една геополитическа структура.
Нека си остане името. Така като се разтури ЕС (което ще е съвсем скоро), да ни напомня че някога е имало такава структура. Нещо като носталгия по СССР.
Като гледам наклона-и винкели няма да помогнат-г-н Барозов!
Има един лаф за България-Тука е Така(да за Бълрария става ?)- - най-лошото е ,че народа толкова е свикнал да го мачкат--и не иска нищо да се променя-той иска да не свършва РАКИЯТА и САЛАТАКАТА!
Имам идея за кого да са винкелите.
За майки с деца в тази метростанция трябва сравнително шикор асансьор.(Може и да има-не познавам добре Софийското метро!)-Ако няма-Но забравяйте да се оплачете-поне 100 пъти!
Така системата ще почне да работи-Някога!!!
Асансьорът е от страната на х-л. "Хемус". Трябва да се следи той дали работи, защото на други места в София - Орлов мост и гарата, поработиха точно 1 месец след пуска им, преди да бъдат спрени завинаги.
А точно тази метрстанция е изградена и закопана преди 30 години, с проект съобразно архитектурните норми отпреди 40 години. Затова асансьори няма.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
Не знам как е при тая спирка, но на другите и на подлезите, където има асансьори, ако искаш да ползваш асансьор, трябва да се обадиш по телефона или нещо подобно, за да го пуснат, иначе са затворени.
Идете да видите новата зала Армеец.
Там пък е обратният абсурд - на входа на пакринга няма стъпала, а само наклон. Въпреки това, има рампа за инвалиди.
Интересно, че не се коментира по въпроса защо няма рампа на този подлез а типично по управленски 'вината' е прехвърлена на потърпевшия от управленското недомислие - защо минава оттам, въпрос на личен избор и т.н. Сетих за онзи претъпкан влак Пловдив-София от преди няколко седмици, когато от БДЖ коментираха, че едва ли не пътниците са виновни, че предпочитат точно в този час да пътуват...
Апропо дори подлезите отпреди 30 години из София имат рампи за колички, колелета и подобни. А този освен вход към метрото води към парк и 2 музея...
Асансьорът се ползва с едно пръстче.
Ако асансьорът не работи - ще викам и аз.
Когато асансьорът работи е ...
Дано ви построят АЕЦката та да сте доволни ...
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
Иначе можеше да използва хилядите рампи и асансьори, а?
Метрото (както и целия град) са тотално непригодени за всякакъв вид колички. И докато майката с количката ще мине някак, то инвалид няма никакъв шанс. Асансьорите ги има само от едната страна на станциите, което означава, че трябва да слезеш по стълбите през подлеза, да се качиш и тогава да стигнеш до асаньор, рампите са с такъв наклон, че по-добре да носиш количката, а на някои станции са предвидени и други препятствия - броячните системи са поставени така, че количка не може да мине. Все едно нарочно е правено.
ПП На гарата работи асансьор от метрото до самата гара. Нагоре се оправяш сам.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#8:"n.yasenov"]Дори и да има асансьор - какво ще се случи, ако не работи и ако няколко човека с инвалидни колички трябва да слязат?[/quote]
Няма такова понятие "асансьорът не работи" в "белите страни" Ако това се случи - затварят метрото. Освен това асансьорите са достатично големи и за 10 колички едновременно.
[quote#7:"emopashata"] най-лошото е ,че народа толкова е свикнал да го мачкат--и не иска нищо да се променя-той иска да не свършва РАКИЯТА и САЛАТАКАТА![/quote]
Народът е зает да оцелява. Ако приканиш хората на протест във времето, когато се правят туршии, те ще си кажат "от това нищо няма да излезе", а туршията ще я извадят от мазето в люта зимна вечер и ще си стоплят душата с ракийка с мезе. И понеже това се е случвало много преди тях, трудно ще се промени. И най-вече няма да се промени докато вдъхновителите са Б.Б., С.С., Т.Ж. и други тям подобни муцуни. Всъщност България е имала вдъхновители, но те са били бесени, колени или изгонвани, а някой просто са умирали в мизерия (материална).
До коментар [#22] от "Курт Деликуртев":
Чессто минавам оттам - АСАНСЬОР ИМА. И РАБОТИ. Просто маман я мързи да търкаля количката 50 метра по-нагоре, където е асансьорът, и предпочита да я тътри 5 метра надолу.
А фотографът използва случая, за да се включи в актуалното напоследък мърморене срещу софийските неуредици
Такива проекти имат приемателна комисия от страна на община и инвеститор.Строителят е изпълнил проекта,а за е..не е този ,който е разрешил проекта и го е одобрил за пускане в експлоатация.
[quote#25:"Палица"]Чессто минавам оттам - АСАНСЬОР ИМА. И РАБОТИ. Просто маман я мързи да търкаля количката 50 метра по-нагоре, където е асансьорът, и предпочита да я тътри 5 метра надолу. [/quote]
Българска работа, после са виновни Б.Б. и Цв.Цв.!! И ни занимават да им четем оплакванията!!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
Да направят стандарт за коловоза на детските колички,иначе само ще хабят винкела...А асансьорите са прекален лукс за Булгаристан. Б.Б. пак е виновен,че са им нестандартни возилата... ....на майчетата,де!
До коментар [#27] от "Курт Деликуртев":
[quote#27:"Курт Деликуртев"]Българска работа, после са виновни Б.Б. и Цв.Цв.!! И ни занимават да им четем оплакванията!![/quote]
Май не ви разбрах. ББ и ЦвЦв са виновни за много неща, но не точно и за мързела на младите майки.
До коментар [#29] от "Тони!":
Два.
Проблем ли са 50-те метра между единия и другия? Затова казах, че е въпрос на личен избор и сигурно на жената й е по-лесно да тътри детето с количка по стълбите.
[quote#26:"ludiakolio"]Такива проекти имат приемателна комисия от страна на община и инвеститор.[/quote]
Преди 15-тина години имаше дело на Съюза на инвалидите срещу метрополитена точно поради липса на достъпност на старите станции. Загубиха, защото когато се правили проектите 68-ма или нещо подобно, в нормативната база нямало изисквания за достъпна среда
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
Ти да видиш как ремонтират кварталните улици в Бургас - цялата инфраструктура сменят, и забележи, скосят тротоарите пред гаражите, на им е мекичко на колите, а на всички ъгли, където минават майки с колички, бордюра е 20 санта Идиотско нали?
[quote#30:"pifi"]
До коментар [#23] от "mayabaya":
Леле,Майче,много си проницателна!Ум робува,ум царува,ум патки пасе...От кои си ти? [/quote]
Проницателна, мне. От последните, но не от Вашите.
Асансьорът от тази страна на булеварда не е на 50 метра а четвърт километър по-нагоре, и за да стигнеш до него трябва да чакаш на един доста неприятен светофар, където се пресича трамвайна линия и двупосочен булевард (Арсеналски) плюс има позволен десен завой за колите когато е зелено за пешеходците...
Ако правилно те разбирам, за теб няма проблем в така изградената градска инфраструктура и твоето предложение/решение към бавноподвижния (било то майка с количка или инвалид) е да ходи още половин километър в двете посоки? А в дъжд или сняг пък сигурно ще го попиташ защо изобщо е на улицата?...
[quote#5:"caffeine"]Но и ние много искаме- хем бързо да пуснат метрото, пък и като хората да е направено... колко нагли сме само...[/quote]
Аз не съм искал да го пускат бързо. Исках да работи като хората. Да е достъпно за всички, да има достатъчно влакчета, да има работеща охрана, ако щеш дори кошчета по метростанциите да има, да не се наводнява като вали и т.н. Проблемът не е един. А никой не ни е питал дали искаме добро или бързо пуснато метро. Датата на откриването беше определена от деня, който Барозу можеше да отдели за посещение в България. Хората не са имали думата.
До коментар [#38] от "Yomega":
Ми не е половин км. 50 метра са. Майката така или иначе е излязла на разходка - ще й са отразят добре.
Изобщо цивренето за такива глупости ми идва в повече!
До коментар [#41] от "Тони!":
А как пресичат майките на кръстовищата, където няма метро, подлез и асансьор? Представете си, че няма и светофар! Ами те са направо закрепостени в квартала и са нарушени гражданските и човешките им права!
До коментар [#43] от "Палица":
Купи си карта на София и с линийка сметни разстоянието по формулата за мащаба. Навремето имаше такива задачки по география. За 'цивренето' комeнтара е no comment.
Между другото, подлеза, чийто вход/изход е точно пред парадния вход на Министерския Съвет е с грижливо инсталиран и завит с мушама асансьор за инвалиди. За десетте стъпала на входа на галерията на Шипка 6, също има същото съоръжение. Никога не съм ги виждал да се ползват, но важното е, че ги има на видни места, където да се видят, че ги има...
Пожелавам ти никога през живота ти да не ти си налага дори бегло да се запознаеш с живота на хората приковани на количка, за които голяма част от този град продължава да бъде непристъпна крепост и когато се строи нова инфраструктура и отново не се мисли е направо престъпно.
Апропо, откриването на станция "Европейски Съюз" бе обявено, че е струвало 48,000 лева.
48,000 лва за подиум, озвучаване и малко балони, и същевременно удобна сума, която попада под прага за минаване по ЗОП...с поздрави от Данчето Ф.
Не всички станции в Париж има ескалатори. А повечето нямат и асансьор.
Дали София може да се сравнява с Париж ?
Ако не бяхме дали 50% от данъците , събирани от София на села и паланки щеше да има пари за два асансьора един до друг от всяка страна на метростанциите.
Бъдете солидарни и позволете на правителствата да " крадат " от данъците ви и да ги раздават като помощи в провинцията,
моля !
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
трябваше станциите по таязи линия да имат следните имена:
- ЕС
- СИВ
- Рим-Берлин-Токио
- Антантата
- Междусъюзническа
- Чингис хАН
- И ПОСЛЕДНАТА НАДЕЖДА
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1393 НеутралноДа, срам за името. Бойко да го смени, нещо от рода ЕС, ама в български вариянт !!! ДНЕВНИК може да направи конкурс за ново име.
Нико
Рейтинг: 483 РазстроеноДа беше слезнал да помогнеш на жената ...
Тъпата майна
Рейтинг: 1316 НеутралноСериозно ли метростанцията няма асансьор?
Това мнение е дело на една тъпа майнаpalitza
Рейтинг: 688 НеутралноВъпрос на избор на самата майка. За детски и инвалидни колички има асансьор в съседство - и на тази, и на всички метростанции. Друг въпрос е доколко уместно е изобщо станция в софийското метро да бъде наречена на една геополитическа структура.
Една българкаГита Ог
Рейтинг: 740 ВеселоНо и ние много искаме- хем бързо да пуснат метрото, пък и като хората да е направено... колко нагли сме само...
Вещица от ОвнерогБМЗ
Рейтинг: 1058 ВеселоНека си остане името. Така като се разтури ЕС (което ще е съвсем скоро), да ни напомня че някога е имало такава структура. Нещо като носталгия по СССР.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченGraffiti Vandalism.
Рейтинг: 374 ВеселоКато гледам наклона-и винкели няма да помогнат-г-н Барозов!
Има един лаф за България-Тука е Така(да за Бълрария става ?)- - най-лошото е ,че народа толкова е свикнал да го мачкат--и не иска нищо да се променя-той иска да не свършва РАКИЯТА и САЛАТАКАТА!
Имам идея за кого да са винкелите.
За майки с деца в тази метростанция трябва сравнително шикор асансьор.(Може и да има-не познавам добре Софийското метро!)-Ако няма-Но забравяйте да се оплачете-поне 100 пъти!
Така системата ще почне да работи-Някога!!!
n.yasenov
Рейтинг: 374 НеутралноДори и да има асансьор - какво ще се случи, ако не работи и ако няколко човека с инвалидни колички трябва да слязат?
cinik
Рейтинг: 2129 НеутралноАсансьорът е от страната на х-л. "Хемус". Трябва да се следи той дали работи, защото на други места в София - Орлов мост и гарата, поработиха точно 1 месец след пуска им, преди да бъдат спрени завинаги.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияА точно тази метрстанция е изградена и закопана преди 30 години, с проект съобразно архитектурните норми отпреди 40 години. Затова асансьори няма.
jubal harshaw
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#3] от "Пловдивски":
http://jubalharshaw.wordpress.comНе знам как е при тая спирка, но на другите и на подлезите, където има асансьори, ако искаш да ползваш асансьор, трябва да се обадиш по телефона или нещо подобно, за да го пуснат, иначе са затворени.
jubal harshaw
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "cinik":
http://jubalharshaw.wordpress.comНе работят ли? Е, значи са ме излъгали, някой ми каза, че работели с "повикване".
Оттеглям №10 в такъв случай.
hodounski
Рейтинг: 2368 НеутралноВсичко се прави с цел откриване,а после се оправяйте както знаете
mariya85
Рейтинг: 378 НеутралноМоже и така, може и с асансьора. Въпрос на избор.
Пчеличката М.
Рейтинг: 479 ВеселоТова, че майката е избрала да раздруса детето по стълбите си е нейн личен избор. Който аз не разбирам, но може да си пада по екстремностите.
Patilan
Рейтинг: 426 НеутралноИдете да видите новата зала Армеец.
I'm my worst enemy!Там пък е обратният абсурд - на входа на пакринга няма стъпала, а само наклон. Въпреки това, има рампа за инвалиди.
Yomega
Рейтинг: 640 НеутралноИнтересно, че не се коментира по въпроса защо няма рампа на този подлез а типично по управленски 'вината' е прехвърлена на потърпевшия от управленското недомислие - защо минава оттам, въпрос на личен избор и т.н. Сетих за онзи претъпкан влак Пловдив-София от преди няколко седмици, когато от БДЖ коментираха, че едва ли не пътниците са виновни, че предпочитат точно в този час да пътуват...
Апропо дори подлезите отпреди 30 години из София имат рампи за колички, колелета и подобни. А този освен вход към метрото води към парк и 2 музея...
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноАсансьорът се ползва с едно пръстче.
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиАко асансьорът не работи - ще викам и аз.
Когато асансьорът работи е ...
Дано ви построят АЕЦката та да сте доволни ...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#14] от "Пчеличката М.":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИначе можеше да използва хилядите рампи и асансьори, а?
Метрото (както и целия град) са тотално непригодени за всякакъв вид колички. И докато майката с количката ще мине някак, то инвалид няма никакъв шанс. Асансьорите ги има само от едната страна на станциите, което означава, че трябва да слезеш по стълбите през подлеза, да се качиш и тогава да стигнеш до асаньор, рампите са с такъв наклон, че по-добре да носиш количката, а на някои станции са предвидени и други препятствия - броячните системи са поставени така, че количка не може да мине. Все едно нарочно е правено.
ПП На гарата работи асансьор от метрото до самата гара. Нагоре се оправяш сам.
gibi
Рейтинг: 688 Неутрално[quote#8:"n.yasenov"]Дори и да има асансьор - какво ще се случи, ако не работи и ако няколко човека с инвалидни колички трябва да слязат?[/quote]
Няма такова понятие "асансьорът не работи" в "белите страни" Ако това се случи - затварят метрото. Освен това асансьорите са достатично големи и за 10 колички едновременно.
u2h2
Рейтинг: 479 НеутралноНовите метростанциите са застлани с полирани гранитни плочи. През зимата или когато е мокро, те стават ужасно хлъзгави.
azmatahari
Рейтинг: 597 Неутрално"Изкуството е създадено, за да не умрем от истината." А. Джигарханян
stichnoto-metro-na-stokholm
http://znaemise.com/chudato-izkustvo/item/295-arti
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1316 Любопитно[quote#4:"Палица"] За детски и инвалидни колички има асансьор в съседство - и на тази, и на всички метростанции.[/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯЗначи маман прави сутрешен фитнес или е пусната от фотографа?
mayabaya
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#7:"emopashata"] най-лошото е ,че народа толкова е свикнал да го мачкат--и не иска нищо да се променя-той иска да не свършва РАКИЯТА и САЛАТАКАТА![/quote]
Народът е зает да оцелява. Ако приканиш хората на протест във времето, когато се правят туршии, те ще си кажат "от това нищо няма да излезе", а туршията ще я извадят от мазето в люта зимна вечер и ще си стоплят душата с ракийка с мезе. И понеже това се е случвало много преди тях, трудно ще се промени. И най-вече няма да се промени докато вдъхновителите са Б.Б., С.С., Т.Ж. и други тям подобни муцуни. Всъщност България е имала вдъхновители, но те са били бесени, колени или изгонвани, а някой просто са умирали в мизерия (материална).
MMK
Рейтинг: 438 НеутралноТова с винкела не е решение, дори е по-опасно. За целта трябва асансьор или по-полегат наклон, което явно в случая не е предвидено.
palitza
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#22] от "Курт Деликуртев":
Една българкаЧессто минавам оттам - АСАНСЬОР ИМА. И РАБОТИ. Просто маман я мързи да търкаля количката 50 метра по-нагоре, където е асансьорът, и предпочита да я тътри 5 метра надолу.
А фотографът използва случая, за да се включи в актуалното напоследък мърморене срещу софийските неуредици
ludiakolio
Рейтинг: 447 НеутралноТакива проекти имат приемателна комисия от страна на община и инвеститор.Строителят е изпълнил проекта,а за е..не е този ,който е разрешил проекта и го е одобрил за пускане в експлоатация.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1316 Гневно[quote#25:"Палица"]Чессто минавам оттам - АСАНСЬОР ИМА. И РАБОТИ. Просто маман я мързи да търкаля количката 50 метра по-нагоре, където е асансьорът, и предпочита да я тътри 5 метра надолу. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯБългарска работа, после са виновни Б.Б. и Цв.Цв.!! И ни занимават да им четем оплакванията!!
pifi
Рейтинг: 524 ВеселоДа направят стандарт за коловоза на детските колички,иначе само ще хабят винкела...А асансьорите са прекален лукс за Булгаристан. Б.Б. пак е виновен,че са им нестандартни возилата...
....на майчетата,де!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#25] от "Палица":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККръстовището има 4 страни, и метрото има 4 входа. Колко асансьора има, нали минаваш честичко?
pifi
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#23] от "mayabaya":
Леле,Майче,много си проницателна!Ум робува,ум царува,ум патки пасе...От кои си ти?
palitza
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#27] от "Курт Деликуртев":
Една българка[quote#27:"Курт Деликуртев"]Българска работа, после са виновни Б.Б. и Цв.Цв.!! И ни занимават да им четем оплакванията!![/quote]
Май не ви разбрах. ББ и ЦвЦв са виновни за много неща, но не точно и за мързела на младите майки.
palitza
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#29] от "Тони!":
Една българкаДва.
Проблем ли са 50-те метра между единия и другия? Затова казах, че е въпрос на личен избор и сигурно на жената й е по-лесно да тътри детето с количка по стълбите.
cinik
Рейтинг: 2129 Неутрално[quote#26:"ludiakolio"]Такива проекти имат приемателна комисия от страна на община и инвеститор.[/quote]
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияПреди 15-тина години имаше дело на Съюза на инвалидите срещу метрополитена точно поради липса на достъпност на старите станции. Загубиха, защото когато се правили проектите 68-ма или нещо подобно, в нормативната база нямало изисквания за достъпна среда
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#32] от "Палица":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе. Проблем е пресичането. И докато точно на тази станция не е особено сериозен, то на почти всички други този проблем е критичен.
palitza
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#34] от "Тони!":
Една българкаДвата асансьора са от двете страни на кръстовището.
ozd05563707
Рейтинг: 436 НеутралноТи да видиш как ремонтират кварталните улици в Бургас - цялата инфраструктура сменят, и забележи, скосят тротоарите пред гаражите, на им е мекичко на колите, а на всички ъгли, където минават майки с колички, бордюра е 20 санта
Идиотско нали?
mayabaya
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#30:"pifi"]
До коментар [#23] от "mayabaya":
Леле,Майче,много си проницателна!Ум робува,ум царува,ум патки пасе...От кои си ти? [/quote]
Проницателна, мне. От последните, но не от Вашите.
Yomega
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#35] от "Палица":
Асансьорът от тази страна на булеварда не е на 50 метра а четвърт километър по-нагоре, и за да стигнеш до него трябва да чакаш на един доста неприятен светофар, където се пресича трамвайна линия и двупосочен булевард (Арсеналски) плюс има позволен десен завой за колите когато е зелено за пешеходците...
Ако правилно те разбирам, за теб няма проблем в така изградената градска инфраструктура и твоето предложение/решение към бавноподвижния (било то майка с количка или инвалид) е да ходи още половин километър в двете посоки? А в дъжд или сняг пък сигурно ще го попиташ защо изобщо е на улицата?...
pifi
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#37] от "mayabaya":
,де?
А кои са "нашите",Майче?Патките
pavur
Рейтинг: 872 НеутралноТи остъй рампите,ами скивай първите две стъпала отлево.Вече са се разкъртили.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#35] от "Палица":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКФакт. Което пък кръстовище има 4 страни, колко странно?
laveol
Рейтинг: 447 Неутрално[quote#5:"caffeine"]Но и ние много искаме- хем бързо да пуснат метрото, пък и като хората да е направено... колко нагли сме само...[/quote]
Аз не съм искал да го пускат бързо. Исках да работи като хората. Да е достъпно за всички, да има достатъчно влакчета, да има работеща охрана, ако щеш дори кошчета по метростанциите да има, да не се наводнява като вали и т.н. Проблемът не е един. А никой не ни е питал дали искаме добро или бързо пуснато метро. Датата на откриването беше определена от деня, който Барозу можеше да отдели за посещение в България. Хората не са имали думата.
palitza
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#38] от "Yomega":
Една българкаМи не е половин км. 50 метра са. Майката така или иначе е излязла на разходка - ще й са отразят добре.
Изобщо цивренето за такива глупости ми идва в повече!
palitza
Рейтинг: 688 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "Тони!":
Една българкаА как пресичат майките на кръстовищата, където няма метро, подлез и асансьор? Представете си, че няма и светофар! Ами те са направо закрепостени в квартала и са нарушени гражданските и човешките им права!
mayabaya
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#39:"pifi"]А кои са "нашите",Майче?Патките ,де?[/quote]
Нашите са по пекински, от хрупкавите. Тайната е във връзката със софийското метро.
Yomega
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#43] от "Палица":
Купи си карта на София и с линийка сметни разстоянието по формулата за мащаба. Навремето имаше такива задачки по география. За 'цивренето' комeнтара е no comment.
Между другото, подлеза, чийто вход/изход е точно пред парадния вход на Министерския Съвет е с грижливо инсталиран и завит с мушама асансьор за инвалиди. За десетте стъпала на входа на галерията на Шипка 6, също има същото съоръжение. Никога не съм ги виждал да се ползват, но важното е, че ги има на видни места, където да се видят, че ги има...
Пожелавам ти никога през живота ти да не ти си налага дори бегло да се запознаеш с живота на хората приковани на количка, за които голяма част от този град продължава да бъде непристъпна крепост и когато се строи нова инфраструктура и отново не се мисли е направо престъпно.
Апропо, откриването на станция "Европейски Съюз" бе обявено, че е струвало 48,000 лева.
48,000 лва за подиум, озвучаване и малко балони, и същевременно удобна сума, която попада под прага за минаване по ЗОП...с поздрави от Данчето Ф.
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "gibi":
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиНе всички станции в Париж има ескалатори. А повечето нямат и асансьор.
Дали София може да се сравнява с Париж ?
Ако не бяхме дали 50% от данъците , събирани от София на села и паланки щеше да има пари за два асансьора един до друг от всяка страна на метростанциите.
Бъдете солидарни и позволете на правителствата да " крадат " от данъците ви и да ги раздават като помощи в провинцията,
моля !
cido
Рейтинг: 462 Веселотрябваше станциите по таязи линия да имат следните имена:
- ЕС
- СИВ
- Рим-Берлин-Токио
- Антантата
- Междусъюзническа
- Чингис хАН
- И ПОСЛЕДНАТА НАДЕЖДА