Да живееш с трамвай, или за спазването на законите и колко струват неотменимите обещания

знак забраняващ навлизането в завзетото локално платно



Повече от три години живеещи в няколко големи кооперации на бул. "Скобелев" в София са принудени ПРОТИВОЗАКОННО от софийска община да живеят във вредни за тях и семействата им условия! Покрай тях минават почти непрекъснато трамваи по незаконно построената трамвайна линия! Объркана е и транспортната схема на живеещите в квартала, тъй като незаконната линия бе построена върху локалното платно за движение на МПС!


Фандъкова и Диков помолиха хората за разбиране и търпение и се заклеха, че след като се построи вторият метродиаметър, линията ще бъде демонтирана и транспортната схема - възстановена! Както е видно - не си спазиха думите и нарушаването на закона продължава!


Има заведено дело срещу общината в Административен съд - София-град, но магистратите услужливо бавят делото, като на практика отказват правосъдие на хората и прикриват закононарушенията на Фандъкова и Диков! Хората питат ДОКОГА ТРЯБВА ДА ТЪРПИМ ТОЗИ ПРОИЗВОЛ!?

Още от Новини от вас

Коментари (139)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    Общественият интерес на цяла София е по-голям от този на 30 семейства от споменатата улица.

    Впрочем по Алабин и Графа пак се движат трамвай от поне 100 години!

  2. 2 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Тая работа я свърши Боко, докато се правеше на кмет.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Весело

    До коментар [#1] от "mutrofen":

    прочети още един път и то внимателно ! Дано разбереш !
    макар че си фен на мутрите !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1170 Весело

    До коментар [#1] от "mutrofen":

    Всъщност има изискване външната трамвайна релса да е на поне 4 (ако не бъркам) метра от фасадата на сградите. Видно от снимките това не е спазено. Освен това когато измениха трасето с това т.н. временно казаха на бабичките от кооперациите, че ще демонтират линията в деня след като пуснат втория метродиаметър. Този ден беше някъде август 2012-та.
    Освен това обществения интерес на цяла София едва ли е еквивалентен с хората които ползват линиите минаващи по точно този участък.

  5. 5 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Няма нищо по-постоянно от временното решение. А това беше такова, уж докато стане метрото.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  6. 6 Профил на oIo
    oIo
    Рейтинг: 469 Неутрално

    да, и мен ме кефеше повече седмицата да минава по Витоша и да спира на Солунска, ама нали трябва да има пешеходно стъргало, та да си показват хората новите дрешки.

  7. 7 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1655 Гневно

    [quote#1:"mutrofen"]Общественият интерес на цяла София е по-голям от този на 30 семейства от споменатата улица. [/quote]
    Първо не са 30 семейства, става дума за отсечка която е поне 100м дълга.
    Второ става дума за това че въпросното "временно" ре6ение е ПРОТИВОЗАКОННО.
    [quote#1:"mutrofen"]Впрочем по Алабин и Графа пак се движат трамвай от поне 100 години![/quote]
    Дали на такова разстояние от кухните, дневните и спалните на хората? Прав е човекът че най-притеснителното е ОТКАЗА от ПРАВОсъдие, по целесъобразност, за да не лъсне безхаберието на Фъндъчката и другите от Пожарната команда!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  8. 8 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кое да чета? Нито си написал кога и защо е станало, нито си дал какви са алтернативите!

    Наближават избори, това е повече от ясно!

  9. 9 Профил на Венко
    Венко
    Рейтинг: 616 Неутрално

    ДОКОГА ТРЯБВА ДА ТЪРПИМ ТОЗИ ПРОИЗВОЛ!?
    Докогато трябва и можете. След това изчезвате или вие или произвола. Затова търпение му е майката.

    Жить стало лучше, жить стало веселее!
  10. 10 Профил на aid
    aid
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Там е заварено положение, както сам казваш от 100г. Затова и жилищни площи откъм Графа няма. Всичко е обърнато откъм вътрешните дворове. Откъм улицата са магазини и офиси до поне 2-ри, 3-ти етаж. Хората като са строили или купували имот са били наясно какво е положението и какви са рисковете. Отстоянието на релсите от сградите е към 4 метра. А тук на Скобелев трамвая минава буквално на 1,5м от спалнята на хората. Отделно са им затапили локалното, което тотално ги блокира откъм движение с автомобили. Учил съм като дете в 20-то и познавам района. Кофти си е. Отделно че трамваи минават и в тунела, откритата част на който също е покрай тези сгради и също причинява значителен шум. Би могло да се намери приемливо решение.

  11. 11 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 568 Неутрално

    И все пак използвайте незаконна, вместо противозаконна, че много затормозява четенето.

    Колкото до въпросната ситуация - факт е, че линията е незаконна и следва да се премахне, но и като живеещ откакто се помня до трамвайна линия..въобще не е болка за умиране фактът, че има трамвай.

  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#8] от "mutrofen":

    И какъв в случая е обществения интерес на София? Щото такъв няма.

    Тази линия е резултат от цялостната стратегия на Герб против градския транспорт - всички наземни релсови трасета се правят или неефективни, или се премахват. Хората трябва да се качат в колите очевидно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#8] от "mutrofen":

    алтернативата е да се спази ЗАКОНА малкия !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Действително, по Графа не е ли същото разстояния? С тази разлика, че в участъка по Скобелев трамваите се движат бавно и не произвеждат особен шум. Двете линии, които минават оттам, обслужват много голяма част от София и едва ли може да бъде намерено друго решение.

  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#11] от "Софиянец":

    къде точно живееш та да сравним условията

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#14] от "dimihas":

    да си минават по бул. Витоша !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#7:"B52"]Първо не са 30 семейства, става дума за отсечка която е поне 100м дълга. [/quote]

    На тази отсечка - от Борис до Асен, където линията се отдалечава от сградите - има две или три кооперации вероятно с не повече от 30 семейства.

  18. 18 Профил на mutrofen
    *****
    Разстроено

    [quote#12:"Тони!"]И какъв в случая е обществения интерес на София? Щото такъв няма. [/quote]

    Да де, ама я виж за какво става дума :

    [quote#14:"dimihas"]Двете линии, които минават оттам, обслужват много голяма част от София и едва ли може да бъде намерено друго решение. [/quote]

  19. 19 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони!": Тончо , дърдорко, кой слага тази линия и линията на колелото на тр 20 при метростанцията на Опълченска Много философстваш , какъв ГЕРБ ги е слагал икакви технии стратегии Просто се обаждаш да дрънкаш

  20. 20 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Движението на трамваите по Ботев е по-удобно и по-бързо.

  21. 21 Профил на curunir
    curunir
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Гласувайте пак за гербери, гласувайте

  22. 22
    *****
    Любопитно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#19] от "shileto":

    сн. 1. е един спазен ангажимент към теб с малко закъснение по моя вина !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Весело

    До коментар [#22] от "mutrofen":

    дрън- дрън ! важното е да угаждате на капризите му с цената на всичко !!! и най-вече за сметка на хората !
    ти ли ще им платиш обезщетенията като осъдят България ? или персонално виновните !
    Фандъкова , Диков и Бойко признават ,че е противозаконно а ти тука се правиш на господ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на rio
    rio
    Рейтинг: 450 Неутрално

    НАРЕДБА за планиране и проектиране на комуникационно- транспортните
    системи на урбанизираните територии

    Чл. 110. (1) Минималното разстояние от оста на трамвайния път до най-изпъкналите части на сгради и
    съоръжения е, както следва:
    1. до жилищни и административни сгради - 20 m; в случай че това разстояние не може да бъде
    осигурено, то може да се намали до 4 m;
    2. до стълбове с високо напрежение, стълбове за осветление, големи мачти, стени на тунели, устои и
    стълбове на надлези, парапети и др. под. - 2,75 m;
    3. до стълбове на контактна мрежа, чакални на спирки, светофари, сгради, зелени пояси, стволове на
    дървета - 2,50 m;
    4. до издигнатия ръб на бордюри, ограничаващи обособено трасе: 1,80 m - за междурелсие 1009 mm, и
    2,00 m - за междурелсие 1435 mm;
    5. до бензиностанции и нафтораздавателни пунктове, резервоари и колонките към тях - 10 m;
    6. до резервоари към газостанции за зареждане на автомобили - 20 m;
    7. до колонки за зареждане на автомобили и пълначни за туристически бутилки към газостанциите - 10
    m;
    8. до складове за бутилки за втечнен горим газ с обща вместимост до 1500 l, в самостоятелни негорими
    сгради, разположени в населени места, в производствени и селскостопански обекти - 10 m.

  26. 26 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 762 Разстроено

    [quote#14:"dimihas"]едва ли може да бъде намерено друго решение[/quote]
    Винаги може - при КАДЪРНОСТ и желание!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  27. 27 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Вредни условия, щото минавал трамвай !
    1-ицата от десетки години минава на много по-малко разстояние до къщите (около 3 метра) и блоковете (5-10 метра ) близо до пазара Иван Вазов и не съм чул някой да се е оплаквал. В тоя район на София живеят предимно наследници на комунистически селяндури - дошли 50-60 години в София на "отговорна партийна работа" и или са започнали да строят, или направо са се настанили в имотите на изгонените "буржоа"

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  28. 28 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Излезте и стачкувайте.

  29. 29 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Интересен проблем! Има улица, има градски транспорт(трамвая е най-добрия наземен транспорт!), има тротоар... Какво да кажат хора като мене, за които най-близката улица с трайно покритие е на 400-500м(дотам е кален общински път), същото е и за градския транспорт, а най-близкия тротоар е на 1,5км. В Германия масово трамваите си вървят на такива отстояния по старите улици и никой не писка. Ако минават автомобили шума ще е с пъти повече.
    Въпреки това, ако въпросното трасе е наистина незаконно построено, това вече е голям проблем, най-вече заради двойнственото четене на законите, което пък е типично за нашата мила татковина.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  30. 30 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#19] от "shileto":

    Ми тази линия е за сметка на премахнатата друга линия, ма нещо си блокирал май.
    А колелото до Опълченска беше култов аргумент. 150 метра линия го броим за успех? Браво... А премахнатите трасета?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#18] от "mutrofen":

    Виждам, ма не съм съгласен - друго решение си имаше и нямаше причина то да отпадне.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3600 Неутрално

    А да видите какво е на ул."Козлодуй"! Абсолютно разбити релси и стари трамваи.Грохот и земетресение!Не помагат протести и подписки!Мислете като гласувате!

  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#31] от "Тони!":

    имаше - каприза на ГОСПОДаря им !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    30-те бабички не са никакъв проблем! Те и без това спят по 2-3 часа на ден! А трамваите спират от 0 часа до поне 5 часа!

    Но някои тук ежедневно произвеждат новини! И са с определено политическа насоченост, а това е общински проблем.

  35. 35 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Ами щом са обещали, ПРИНУДЕТЕ ги да си изпълнят обещаното!!!

    За начало намерете начин да го напомните по телевизиите, "Господари на ефира" и пр.

    А като дойдат в квартала да ви се молят да им гласувате: всички там със смартфони и видеозаписи на обещанието, защото гърбавите лъжат повече от цигани и почти колкото комуняги!

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  36. 36 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Живея на доста по-оживена линия и то точно до завой, за да може освен вибрации да има и стържене И въпреки това не съм умрял.

  37. 37 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Тука има няколко човека, които наистина ме карат да се чудя може ли наистина да мислят по този начин.
    Тази трамвайна линия е незаконна. Точка. Ако ще злато да карат по нея е незаконна. Или да сменят закона, което ще е нагло, или да я демонтират. Помня като я слагаха, че хората от блоковете се съгласиха да не предприемат тогава действия именно заради общия интерес. Помня и как им с еобеща, че това е временно решение. Има си архитекти, които да решат как да се оправи проблема, но това в момента не е решение.
    А това че и на Иван Вазов е незаконно (като там отстоянието със сигурност е по-голямо) не го прави тук по-законно.

  38. 38 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#26] от "Geoimg":

    Ами дай ти идея, щом винаги може.

  39. 39 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#36] от "Софиянец":

    Ами ТРАЙ си тогава, кой ти пречи?! Само че аз няма да си трая!

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Весело

    До коментар [#34] от "mutrofen":

    новините ги правите вие малкия ! ние само ги правим достояние на хората !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#37:"glatzial"]Тука има няколко човека, които наистина ме карат да се чудя може ли наистина да мислят по този начин. [/quote]

    "Не е лесно да си "гербер""

    Впрочем, и да се мисли не е лесно.

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#36] от "Софиянец":

    кажи къде ! не се тай като калинка !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#37:"glatzial"]Или да сменят закона, което ще е нагло, или да я демонтират.[/quote]

    Да я демонтират и да оставят десетина южни софийски квартала без трамвайна връзка с центъра и гарата. Много умно.

  44. 44 Профил на D Day
    D Day
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Който не иска шум, марш бегом на село. Там е спокойно, чисто, тихо.

    We will accept nothing less than full victory.
  45. 45 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Ако им предложат по 500 лв./месец/апартамент обезщетение, вероятно ще се навият. Ако вземат парите от данъците на "10-те южни софийски квартала" ще се паднат жълти стотинки на шапка.

    Примерно решение.

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  46. 46 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#30] от "Тони!": Нещо , не си в час Това трасе е откакто има НДК ,а за това колело на 20 та построено преди 15 години заради метростанцията ти споменавам защото там е същия ад за живущите и не е " култово " защото е просто едно отклонение от Пиротска Не е строено от герб,колкото и да ти се иска за да дигаш врява

  47. 47 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#44] от "D Day":

    Айде сега глупости. Там са стари софиянци. И независимо дали са стари или нови, всеки има право на спокойствие. Въпросът е дали наистина трамваите са чак такъв дразнител, според мен не. И дали ако възможностите са ограничени, интереса на 20-30 семейства не трябва да отстъпи пред интереса на 200-300 хиляди души.

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    МИНИСТЪР ПАВЛОВА ДА ОТГОВОРИ - ИМА ЛИ ТОВА ТРАСЕ АКТ 16 И РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ !!!
    ИМА ЛИ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ И КОЙ Е ПОДПИСАЛ !!!
    КАРАДЖОВА - СПАЗЕНИ ЛИ СА ИЗИСКВАНИЯТА НА МОСВ
    АТАНАСОВА - СПАЗЕНИ ЛИ СА НАРЕДБИТЕ НА МЗ ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#46] от "shileto":

    Ако ще Хан Аспарух да го е строил, пак е незаконно. А гърбавите бяха обещали да го махнат, това го помня точно! Така че не извъртайте, в издънка сте!

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  50. 50 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    [quote#43:"dimihas"]Да я демонтират и да оставят десетина южни софийски квартала без трамвайна връзка с центъра и гарата. Много умно.[/quote]

    Темата стана полит-предизборна! Спирам да коментирам, щом те не искат да разберат, че има обществен интерес на няколко квартала срещу този на 30 бабички!

  51. 51 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#50] от "mutrofen":

    Наистина го обръщат на партийна пропаганда.

  52. 52 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Гневно

    До коментар [#50] от "mutrofen":

    Обещахте ли ве ушеви прости?! ДА или НЕ?!

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  53. 53 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#43] от "dimihas":
    Да са го мислили? Защо успоредно с метрото не изградиха трамвайна връзка? Трамвая съвсем спокойно може да минава от България през Гешов, Софииски герой, Прага и Ботев. Или да се направи колело някъде край НДК и да се прекачват хората на метрото. Или да се вкопае и да се свърже с линията на подлеза. Аз ли трябва да ги мисля тия работи или главния архитект на София? Имаха достатъчно време да го оправят. И без друго това в момента е малоумно - два трамвая трябва да се чакат и да пъплят 150м.

  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5849 Неутрално

    До коментар [#47] от "dimihas":

    МИ ДАЙ ДА ГИ ИЗСЕЛЯТ ИЛИ ЗАСТРЕЛЯТ ПО ВАШАТА ЛОГИКА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55
    *****
    Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  56. 56 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#39] от "Milen.Ivanov":

    За какво да си трая? На мен трамваите не ми пречат..

  57. 57 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#55:"mutrofen"]Общината няма друго решение, точка![/quote]

    Значи общинарите са некадърни и са за смяна. Да си дойдем на думата.

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  58. 58 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#56] от "Софиянец":

    Ами чудесно, ама на други им пречат и са в правото си да си търсят правата.

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  59. 59 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#50] от "mutrofen":
    Тцтцтц... Имало обществен интерес - страшно общество сме ние - правим си закони, ама те важат за другите. И един смислен закон е невалиден, стига да имало обществен интерес. А това че законът е нарушен на други места само легитимира последващото му нарушаване. Желязна логика. А утре като измислят някоя простотия пред твоя или моя блок - само ще свием рамене и ще си кажем "Е някой не го е измислил, ама хората го ползват... Няма проблеми"

  60. 60 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    То да бяха нови трамваите - хубаво. Ама тези раздрънкани каруци... какво ли е да живееш на 4 метра от тях?
    Майка ми живее на Красно Село на висок етаж и сигурно на поне 50 метра от линията, и пак се чува здраво дрънчене като минават трамваите по Цар Борис.

  61. 61 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#23] от "КМЕТ В СЯНКА": Кмете в дрямка , какво ми показваш ? Знака е сложен и не важи за травая, но виждам че много коли не са го спазили Ти сигурно си един от тях ?

  62. 62 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Хората питат ДОКОГА ТРЯБВА ДА ТЪРПИМ ТОЗИ ПРОИЗВОЛ!?

    тговорът е прост : ами докато Боко Тиквата и "даскалицата по руски език" , провинциалистка от Самоков, управляват!!!!!!!

  63. 63 Профил на ugabuga
    ugabuga
    Рейтинг: 395 Любопитно

    Аз си мислех, че втори метро диаметър, ще е завършен когато се свържат с метро кв. Илиянци и кв. Кръстова вада.

    П.С.
    А и така като гледам снимките, от оста на релсите до сградата има около 4м.

  64. 64 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1417 Любопитно

    Друго си е на село-там най-много някое магаре да ти изреве,или говедо да измучи.И въздухът е по-чист,и храната е по-екологична.По неизвестни за науката причини обаче,тези 90%от софийското население,които са (някогашни)селяни,никак не мислят да се завърнат по родните си чисти и здравословни села и паланки,а тези които все още са там, вместо да се радват на близките до рая условия,напират да емигрират в софийския трамваен ад.

  65. 65 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Весело

    [quote#63:"ugabuga"]А и така като гледам снимките, от оста на релсите до сградата има около 4м. [/quote]

    ХА-ХА-ХА! То и около 40 има: плюс-минус 39...

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  66. 66 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1280 Весело

    [quote#50:"mutrofen"]Спирам да коментирам, щом те не искат да разберат, че има обществен интерес на няколко квартала срещу този на 30 бабички![/quote]
    Герберунче,теб явно щъркелът те е донесъл,ама е сбъркал къде точно да те пусне..Тия лакърдии за отманата на Човешките права в името на Всеобщото Благо ги слушахме 45год.Сега теоретически сме демократична,правова държава,с равнопоставеност пред Закона.Това е основополагащо съждение за десните партии,ама соцвятъра е обрулил ушите на гербоваците и хич на щат да ги чуят тез простички неща.

  67. 67 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1621 Любопитно

    До коментар [#1] от "mutrofen":

    Да припомним на фена на мутрите: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/07/12/931811_obshtinata_uporstva_za_tramvaina_liniia/

    А също така и на останалите защитници на лъжата на общината, че трасето е временно.

    [quote#43:"dimihas"]Да я демонтират и да оставят десетина южни софийски квартала без трамвайна връзка с центъра и гарата. [/quote]

    Кои южни квартали остават без връзка с гарата? Та нали затова бе ускореното изграждане на втория лъч на метрото?
    Да не би онези от Младост 1, на които спряха автобусите, да са с директен превоз до ЦГ?

    Ecrasez l’infâme
  68. 68 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Нищо подобно не съм казал, напротив, написах, че имат право на спокойствие, но според мен трамваят не създава дискомфортът, за който се твърди. Аз също живе недалеч от трамвайна линия.

  69. 69 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 762 Неутрално

    [quote#38:"dimihas"]Ами дай ти идея, щом винаги може.[/quote]
    Нито съм специалист, нито съм запознат с проблема, НО автора пише, че Е било обещано като ВРЕМЕННО решение!?
    Винаги и за всяко нещо има ПОНЕ две решения!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  70. 70 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Естествено, че друго решение винаги има. Но ние винаги правим най-елементарното.
    Иначе не се безпокойте, трамвая ще бъде махнат. Плановете на Диков са двата трамвая са станат довозващ транспорт до метрото. Това, разбира се, е абсурдно предложение, но те така или иначе са безсмислени в този си вид, защото не са удобни. Просто погледнете колко хора слизат на НДК и после се качват там наобратно и това още преди да имаше метро.

  71. 71 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#53] от "glatzial":

    Да го пуснат през Гешов и Прага? Че направо да го пуснат през Красна поляна. Да го направят до метрото? Трамваите са екологични и удобни точно за градския център, да не говорим, че искаш старите хора, които и без това едва се катерят на трамвая, да правят упражнения по прекачване. И къде според теб има пространство за тунел на трамвая? Имаше само едно решение - да продължи по Витошка. Засега Витошка остава без транспорт, от друга страна сега пътуването е много по-лесно по Ботев.

  72. 72 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    Твърди се, че трамваите пречели, щото дигали шум?

    А имате ли протоколи с нивата на шум във въпросните жилища? Да се твърдят голословни политтези не е голяма гражданска позиция!

    Много комуняги налазиха темата, ве... Изборите ще са за Парламент, за кмет са след бая години, стреляте нахалост!

  73. 73 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#27:"qwertqwert"]1-ицата от десетки години минава на много по-малко разстояние до къщите (около 3 метра) и блоковете (5-10 метра ) близо до пазара Иван Вазов[/quote]

    В този участък имаше само къщи. Старите блокове са със спазено отстояние. После построиха кооперациите, които сега са почти до линията. Така че можеш да се оплачеш за това на Софиянски, по негово време са раздавани разрешителните за тези блокове. А никой не се оплаква, защото когато са си купували имотите са знаели,че имат трамвай под прозорците.

  74. 74 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1746 Неутрално

    Кмете, там има релси, значи и преди са се движели трамваи. Освен това може да си направят преценка на риска като си купуват жилища до съществуващи трамвайни релси. Сградите вече имат алуминиева дограма и едва ли се чува толкова много.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  75. 75 Профил на Stoyan Deckoff
    Stoyan Deckoff
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Ако има дело в момента, защо да са противозаконни линните? А иначе аз имам апартамент на Скобелев 29, - на самата спирка на 6 и 9, и не е на 4 метра линията по никакъв начин. А тази спирка я има там от както съм роден, и тя ли е незаконна?

  76. 76 Профил на mutrofen
    *****
    Неутрално

    [quote#74:"Нефертити"]Сграите вече имат алуминиева дограма и едва ли се чува толкова много. [/quote]

    Ако са си сложили троен стъклопакет не трябва да ги мислим! Технически решения има, за намаляване на шума!

  77. 77 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1370 Неутрално
  78. 78 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Един флекс и си решавате проблема. Живял съм на Константин Величков и макар сградата да беше на прилично разстояние от блока, трамваите си бяха досада. Да ти ги вкарат в спалнята е престъпно тъпо.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  79. 79 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 804 Неутрално

    макар сградата да беше на прилично разстояние от блока - от релсите. Пардон.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  80. 80 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 672 Весело

    "колко струват неотменимите обещания"

    Колко ли? мутрите казват:

    "КАТО СЪМ ОБЕщАЛ ДА НЕ БИ ДА СЪМ ТИ ДАЛ?!"

    Гледайте новия сериал "Сюнет за Сергюн".
  81. 81 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 838 Весело

    Ауууу! Каква веселба съм изпуснал. КАСКЕТ С НЯНКА пак се е развихрил и громи "лошите". Тоз чиляк явно наистина е "комунист" (по Ханчев) и ни студ, ни мраз, ни гаври... успяват да му подействат. Е, поне показва нагледно нивото на комуноидите.
    КАСКЕТЕ, защо не вземеш да съдиш Софийска община за туй отявлено "противозаконно" деяние? Така хем ще припечелиш някой лев, хем ще въдвориш Справедливостта връз трона, хем ще си имаш занимавка за известно време, та и ние бял ден да видим...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  82. 82 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 727 Неутрално

    По принцип няма въобще здрав разум в последните решения за наземния релсов транспорт. А продължавам да питам на кому е нужна трамвайна линия по "Мария Луиза", след като отдолу има метро с почти същата гъстота на спирките, а по съседния булевард "Христо Ботев"също има трамвайна линия.
    Движението на трамваите в София е ужасно организирано с релси в средата на платното и спирки без островчета, непосредствено преди или след кръстовища. Свикнали сме с това състояние, но то не е на нивото на съвременността. Опасно е и пречи на движението.

  83. 83 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#71] от "dimihas":
    Намерих в нета какво са одобрили от общината - продължава по Витошка, ляв завой по Патриарха и се свързва с Ботев. - звучи логично.
    А за вкопаване - можеше да се направи - от 22ро почва да влиза под земята - така и спирката щеше да е на едно ниво с метрото.
    Имаше и все още има начини да се направи законно. Стига да има желание за това.

  84. 84 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    [quote#22:"mutrofen"]Пешеходнаа зона по Витошка е важна за софиянци![/quote]

    "Пешеходната" зона по Витошка е важна за моловете и паркинЗите им. Това между другото бързо го усетиха собствениците на имоти по булеварда.
    Реститутки тъпи. Бяха нашарили булеварда с плакатите на мутрето, възторжено, докато не хапнаха дръвцето.
    Естествената пешеходна зона на София е по Княз Александър І, от президентството до парламента. По жълтите павета.
    Витошка е била предвидена за транспортна и търговска артерия, но "гражданите" в София не проумяха интересите на онези от бутките с бариерките.

    Ecrasez l’infâme
  85. 85 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#46] от "shileto":

    Ходи да измериш отстоянията и тогава можеш да схванеш какъв е проблема.


    До коментар [#82] от "b_d_s":

    Аре стига - трамваите и метрото не са алтернативни решения, а допълващи се.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  86. 86 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#83] от "glatzial":

    Не съм сигурен, че може да се вкопае от 22-а, мисля, че има подземия на НДК. Завой по Патриарха и нови протести от доста повече живущи? Най-правилно беше да се възстанови по Витошка, но сегашното решение за мен е по-добро, защото осигурява по-лесно придвижване на обществения транспорт. За мен той трябва да има приоритет и ако има някакъв проблем с движението по Скобелев, той е, че не се спазва забраната паркирането около Асен и леките коли задръстват движението на трамвая.

  87. 87 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#84] от "Graf":

    Витошка трябва да остане пешеходна зона, което не пречи по нея да се пусне трамвай.

  88. 88 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#77] от "xalikarans":

    +1

  89. 89 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#86] от "dimihas":
    Добре де точно това отношение просто не го разбирам - ако вгорчим живота на 20 коопераци - зле. Но ако го направим само за 4 - няма проблем - за общото благо е.

  90. 90 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#89] от "glatzial":

    Нали целият спор е за спокойствието на живущите наблизо. Защо тогава Патриарха ти се вижда по-добра алтернатива?

  91. 91 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#83:"glatzial"]Намерих в нета какво са одобрили от общината - продължава по Витошка, ляв завой по Патриарха и се свързва с Ботев. - звучи логично.
    А за вкопаване - можеше да се направи - от 22ро почва да влиза под земята - така и спирката щеше да е на едно ниво с метрото.
    Имаше и все още има начини да се направи законно. Стига да има желание за това.
    [/quote]
    Е ТОВА е!Защитен е обществения интерес по разрешения от закона начин и са зачетени правата на живущите.

  92. 92 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#90:"dimihas"]Нали целият спор е за спокойствието на живущите наблизо. Защо тогава Патриарха ти се вижда по-добра алтернатива?[/quote]
    Защото цялото локално е колкото един от тротоарите на "Патриарха",ама трябва да резнат от "Синята зона",щото точно където би било трасето на трамвая,сега е паркинг зона.

  93. 93 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#90] от "dimihas":
    Моята грижа е за законността. За заобикалянето и неспазване на закон и очевидно колко добре това се приема от обществото. За липсата на стратегия в развитието на транспорта (и преди някой да ме обвини в политически пристрастия - гласувал съм за Фандъкова)
    А на Патриарха най-малкото ще има повече разстояние. Отделно понеже ще е чисто ново трасе може да се вкара някоя по-нова/безшума технология. Не твърдя че има такава, но сигурно може да се провери.

  94. 94 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#5] от "Dehumanizer":

    Ако ми позволите да допълня- няма нищо ... у нас!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  95. 95 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#92] от "Лелка":

    Определено ще бъде засегната ивицата за паркиране, но по-логично е трасето на трамвая да минава най-вдясно. Всъщност дали това не е причината да се откажат от Патриарха - че е еднопосочен?

  96. 96 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#93] от "glatzial":

    Разбира се, че няма стратегия и мисъл за удобството на хората. Но кажи, къде точно си представяш трасето на трамвая по Патриарха - в ляво, в дясно или по средата?

  97. 97 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#95] от "dimihas":
    Това е което намерих - "Има три алтернативни трасета, които ще бъдат предложени на общинския съвет, обясни зам.-кметът Любомир Христов. Основната идея е трамваите да минават по бул. "Витоша" до бул. "Патриарх Евтимий", където ще завиват, за да стигнат до бул. "Христо Ботев". След това ще завиват по ул. "Алабин", за да стигнат до старото си трасе по бул. "Мария Луиза". Този вариант бе вече одобрен от общинските съветници. Въпреки това главният архитект на София Петър Диков ще предложи още два варианта за маршрут. Единият е временното трасе по бул. "Ген. Скобелев" да стане постоянно. Тогава обаче то ще трябва да се разшири. Третият вариант, който по думите на Христов е само хипотетичен, е трамваите да минават от Петте кьошета през бул. "Прага" и "Пенчо Славейков" и надясно по бул. "Витоша". По думите на зам.-кмета този маршрут не е реалистичен, защото така хората няма да имат друг транспорт в района на НДК освен метрото. "
    Патриархът пише, че е одобрен от общинските съветници. Не съм търсил дали това наистина е така - доверявам се на статията.

  98. 98 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#96] от "dimihas":
    За мен най-чистият вариянт е да се разшири по някакъв начин линията на Скобелев, за да влезе в законните норми и да се сложат звукоизолиращи пана. Не знам дали може да се направи - но пак казвам - не е моя работа и компетенция - избрали сме си хора, които пък трябва да намерят експерти и да го измислят, така че да работи за всички.

  99. 99 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#97] от "glatzial":

    А защо изобщо се налага да има трасе по Патриарха или по Скобелев?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  100. 100 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#97] от "glatzial":

    Първият и третият вариант са правени от хора, които никога не са се качвали на трамвай. Безумни варианти, освен ако някой не иска да си направи обиколка на софийския център. Мисля, че ще стане вторият - покриване на част от изхода на тунела и преместване на трамвая по оста на Скобелев, с което законът вече ще бъде напълно спазен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK