Свършена работа

Аварията - отстранена, настилката - възстановена.

© Dragoslava

Аварията - отстранена, настилката - възстановена.



Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5129 Неутрално

    къде е това

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1430 Весело

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не е ясно, но със сигурност е от октомври

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  3. 3 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Някъде из северна България?

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  4. 4 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Явно ,някой пак не си свършил работата както трябва !

  5. 5 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Весело

    Личи си, че пак ще идват. Но друга бригада, коя се е специализирала в асфалтирането.

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  6. 6 Профил на gigow
    gigow
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ами така трябва да се направи. Поне няколко месеца са необходими на почвата да се слегне. И чак след това да се асфалтира. Ако насипеш дупката и на другия ден асфалтираш, то след някой месец асфалта ще пропадне. И пак ще насипваш и пак ще асфалтираш.
    Аман от разбирачи-псевдорепортери.

  7. 7 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#6] от "gigow":

    Тц, в Германия става веднага, минава се трамбоваща машина

  8. 8 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 380 Неутрално

    [quote#6:"gigow"]Ами така трябва да се направи. Поне няколко месеца са необходими на почвата да се слегне. И чак след това да се асфалтира. Ако насипеш дупката и на другия ден асфалтираш, то след някой месец асфалта ще пропадне. И пак ще насипваш и пак ще асфалтираш.
    Аман от разбирачи-псевдорепортери.[/quote]
    Защо само в Бг се прави така,а и това обезопасяване ли се нарича?Аман от мързеливи псевдо драскачи...http://vbox7.com/play:fb8c51ac&al=2&vid=4572996

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Aко е "Софийска вода", при нас го асфалтираха идеално с 2 дена закъснение.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  10. 10 Профил на antistatik
    antistatik
    Рейтинг: 412 Неутрално

    До коментар [#6] от "gigow":

    Ама ти сериозно ли? Наистина ли мислиш че някъде в нормалния свят някой оставя нарочно зарити-недозарити дупки по улиците с МЕСЕЦИ, за да се слегнат? Знаеш ли какво ще стане с тази "настилка" при следващия сериозен дъжд?
    Мантрата със слягането стана вече универсална за всички общински строителни несгоди. От течащото "слягащо" се метро, което доведе до истеричен кикот всички строителни инженери, през дупките, които не са асфалтирани, щото слягали. Трябва да патентоваш идеята и да я продадеш на някой предизборен щаб. Така могат да твърдят, че дупки по улиците няма - те просто отлежават. Като ги напълнят след 2-3 години активно "слягане", ще са бетон.

  11. 11 Профил на chr81
    chr81
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Настилката ще я възстановят в бъдещ период между 6 месеца и 3 години след датата на ремонта. Аз още ги чакам да оправят паркинга на ул.Майор Томпсън срещу входа на подземния паркинг за метрото в София. Дойдоха, поразкопаха, позакопаха и оставиха перфектната кал. Преди имаше паркиг елементи на земята, вече кал. Цяла зима газим в калта като се топи сняг или вали дъжд. Метрото го пуснаха преди поне половин година, а паркингът си стои така. Явно ще се стои още доста време. Но като ми остане време съм решил да направя няколко снимки и да пиша насам натам.

  12. 12 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 693 Весело

    До коментар [#6] от "gigow":

    Гигов те в България съвестните фирми изчакващи да се слегнат дупките са мнозинство - в резултат пътищата ни станаха дупка до дупка и в момента се налага да бъдат преасфалтирани изцяло пътищата.
    Но ..... пари нема действайте .

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  13. 13 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#2] от "Хриси":


    До коментар [#3] от "ПАВЛА - Sorrylol":

    Това е Добрич.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  14. 14 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Кога най-сетне ще открият две нови министерства: Министерство на разкопаването и Министерство на закопаването?
    От край време държавата изпитва въпиеща нужда от тях.

  15. 15 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Весело

    Няма значение дали е в Добрич, Трън или Своге '' технологичният процес '' е един и същ както го е описал bzm в пост № 8.
    Месец, два чакане да се слегне от само себе си и когато завали ще го асфалтират понеже като гледам почти в такова време кърпят дупките при нас защото най - вероятно по - хубаво слепва или за да си имат работа и догодина, че я гледайте каква безработица.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  16. 16 Профил на Пламен
    Пламен
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Работа,работа ама Българска ! Не съм изненадан от тази снимка

    Никога на колене пред когото и да е !!!
  17. 17 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1107 Весело

    Сега се чака колите и пешеходците да утъпчат чакъла! После идва валяка и валирва. Какво не разбирате в технологичния процес на ремонта?!

  18. 18 Профил на jtbg
    jtbg
    Рейтинг: 374 Неутрално

    аз не спирам да се чудя, само в България ли е толкова сложно да се сложат няколко плочки така, че след това тротоара да не прилича на вълнолом? Толкова ли е сложно да се асфалтират 5м като хората? Какво образование и колко следдипломни квалификации имат всички тези "специалисти", които произвеждат грозната картинка по нашит улици?
    Не разбирам.
    Дай ми компютър с интернет достъп и 2 седмици време и ще се науча, защо за толкова години ТЕ не успяха??

  19. 19 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 716 Неутрално

    пльосната една снимка и това е, напиши кога е бил ремонта, от колко време стои в това състояние и къде се намира ... то така всеки може да направи снимка на чакъл и другите да си правят асоциации, може да стои така от 6 месеца, но може и да са го асфалтирали на следващия ден

  20. 20 Профил на dejo
    dejo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Това е нещо много дразнещо, което трябва да се забрани на монополите.
    А особено дразнещо е, когато нарежат някоя новоасфалтирана улица. Не може, така, трябва като се обновяват пътища да се подменят и тръби и кабели на веднъж.

  21. 21 Профил на Костомолец- теляк в банята!
    *****
    Неутрално

    [quote#5:"crowd founder"]Личи си, че пак ще идват. Но друга бригада, коя се е специализирала в асфалтирането. [/quote]

    Слаба галерия, само с една снимка близък план! Авторката е можела още 4 снимки, ама явно ще лъсне някаква истина!

    Само че сега кой да оплюем? Фандъкова? Или правителството в оставка, пардон, ще чакаме служебното правителство!

  22. 22 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1811 Весело

    Това е положението.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  23. 23 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    Айде Баба Зима си заминава.

  24. 24 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Българска простотия.
    1 аварията
    2 статията.
    Място,дата,час.

  25. 25 Профил на djudjanka
    djudjanka
    Рейтинг: 688 Весело

    До коментар [#6] от "gigow":
    Ами аз съм пътен инженер Не се прави така както казваш Има си достатъчно съвременни технологии, дори и такива, които се самоуплътняват от преминаването на автомобилите , за да не се спира движението за дълго време

    ДАНСwithme .... ОСТАВКА на мафията! Стига вече!!!
  26. 26 Профил на djudjanka
    djudjanka
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#10] от "antistatik": +++++++++++++

    ДАНСwithme .... ОСТАВКА на мафията! Стига вече!!!
  27. 27 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Бедна ви е фантазията какви машини има за уплътняване на насипи! От подскачащи с ръчно преместване, до големи вибро миниваляци!!

    В Германия се копае днес за канал на нов обект, до вечерта са положени тръбите, а насипа е валиран на пластове до 40 см дебелина, а утре слагат асфалта!

    И няма пропадане! Ама иска да знаеш как и да се купи техниката!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  28. 28 Профил на gigow
    gigow
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#25:"djudjanka"] Има си достатъчно съвременни технологии, дори и такива, които се самоуплътняват от преминаването на автомобилите , за да не се спира движението за дълго време [/quote]

    Не се съмнявам че има. Ама са по-скъпи. И изкопа не се засипва с пръст. Ако засипеш изкопа с пръстта, дето си я изкопал, колкото и да трамбоваш пак ще се слегне. Нагледал съм се по улиците на подобни прибързани "ремонти".

  29. 29 Профил на antistatik
    antistatik
    Рейтинг: 412 Неутрално

    До коментар [#28] от "gigow":

    Първо, това със слягането на пръстта с месеци е глупост по чисто инженерни причини. Второ, в страните със скъпи ремонти на улиците, строителната услуга има гаранция най-малко пет а по-често десет години. Тази яма на снимката за десет години пълнене с лош асфалт след всяка зима ще глътне толкова средства, че нищо чудно да се окаже по-скъпа на българския данъкоплатец. Да не говорим че една такава язва ще развали и околната настилка, дори и да е нова. Като сметнеш и потрошените коли, какво точно ще се получи? Да не говорим за нервите на хората.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK