Живея в квартала, не знам как се съобразиха с протестите на десетина бездомници да спрат ремонта на улицата. Тия павета вероятно са най-безумните в България. Няма такова друсане, няма такъв прахоляк, няма такъв шум!
Паветата били демоде!? Ахахаха! Извинявайте, ама се оказва, че в идеалния център на административната ни столица живеят абсолютни ... сел@ни! Идете се разходете малко и Европата да видите колко са демоде! Ако се направят както трябва са страхотна настилка. Ама явно няма да стане!
И е лошо, че общината се възползва като че ли от протеста, за да просрочи ремонта и спести някой лев - много по-евтино е да се преподредят цялостно открай докрай паветата от полагане на нова нивелирана асфалтоа настлка с нова основа.
А се прави частично редене с много бавни темпове в момента.
Фендъкова плаче за по-сериозни протести (и не се бяха събрали 10-на "клошари", както тъпо го описа някой по-горе...).
Абсолютно сте прави за паветата в Западна Европа, само че тук не останаха майстори, които да ги редят. Старите цигани, които го можеха измряха, а сега паваж редят такива, които не могат нищо (дори това).
Яворов е стар квартал със специфичен дух и паветата пасват идеално на аурата му, затова е хубаво че останаха. Те придават уют на квартала и подчертават неговата история. Самият Иван Асен не е голяма улица и не предполага да се кара бързо, а когато караш бавно, паветата с нищо не са по-лоши от асфалта, даже напротив. Жалко само, че няма да пренаредят всичко по улицата, защото наистина на места настилката е доста "вълнообразна", а тротоарите няма да ги коментирам...
Паветата дават прекрасен изглед на квартала, но по тази улица има твърде много движение. А паважът комбиниран с автомобилно движение е източник на много сериозен и постоянен шум. Трябваше да се съгласят с асфалтирането на основната улица в квартала. Сега естествено че никой няма да им пренареди всичките павета, вече няма майстори, които да наредят равно едър паваж. Каквото човек сам си направи, никой не може да му го направи и скоро кварталът ще осъзнае тази тъжна истина.
"След намесата на протестиращите против премахването на паважа сега се редят павета само в участъците, където "Софийска вода" разкопа за подмяна на тръбите."
Гледах протестиращите и по-специално онзи със "Сезона на канарчетата". Като се извъдиха такива радетели за връщане на улицата в "автентичния" и вид, да пледират да връщане на релсите и трамвая, който минаваше преди близо 4десетилетия(остатъци от релсите могат още да се видят на някои места)!
Паважът не се поддържа нормално в София токова отдавна(дори жълтите в момента безобразно са на "вълни". Друг е въпроса, доколко тази настилка е удачна при натоварен трафик, без да коментираме пързалката, която се заформя през зимата...
Не става въпрос по каква настилка караме, а какво предизвиква начина и "технологията" на редене на паваж тук. Всеки мисли за "уюта" на квартала, а никой не си дава сметка за прахоляка и шума, които са следствие на начина по който се редят паветата по софийските улици. Да дишаш чист въздух е много по-важно отколкото "уюта" все пак. И ако някой беше премислил всички тия неща, наред с "уюта" и "облика" може би щеше да се вземе по-адекватно решение.
Като се има предвид, че има хора, които искат и тротоарите да са асфалтирани, нищо чудно, че същите екземпляри няма как да оценят смисъла от паважа. Това е загубена кауза като разговор, иначе ми е трудно да повярвам, че общината се предаде.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Може би трябва да се пренаредят изцяло едва след подмяна на ВиК тръбите по цялата улица или в краен случай това да стане на два или три етапа примерно. А така наистина е работа на парче и определено изглежда сякаш на общината не й пука какъв е резултата, още повече че вероятно се опитва да спести каквото може, за да има пАре за детски площадки и градини примерно, дето са гордостта на Бойко... то не че има нужда вече де.
Всички снимки в нета дето съм гледал на павирани улици и площади изглеждат перфектно, но си мисля че там не ги копаят през година две за щяло и нещяло или отдолу не минават никакви трасета с кабели, тръби или каквото още там би могло да аварира, за да се налага кОпане.
Аз лично се прибирам пеша от работа по Иван Асен и имам наблюдения как е ситуацията - никак не е добре, неравностите са меко казани грозни, за мръсотията да не говорим.
Много тъпо е да се хвърлят толкова много кинти за една Витошка например, дето винаги е била снобарски притегателен център за "новите софиянци" най-вече, а Иван Асен да е в такова окаяно състояние.
"Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
До коментар [#27] от "Тони!":
Във Виена са им асфалтирани тротоарите и ми се стори доста удобно. Няма изненади под плочките, няма локви, лесно се придвижваш с багаж на колела, няма дупки, в които може да се спънеш, няма прах и се подържа лесно. Губи се малко естетика, но предимствата са доста.
Това дали има дупки, изненади, прах и тн, е въпрос на изпълнение, а не на настилка. Тротоарите с асфалт в роден вариант образуват едни огромни локви, включително и чисто новите тротоарчета на по една седмица.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
jessony
Рейтинг: 431 НеутралноЕ,и?
Соколов
Рейтинг: 488 НеутралноДоста важна връзка между доста важни кръстовища но щом си не сакат...нека им жужат паветата.
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.ЗаНиЗа
Рейтинг: 2777 Неутрално"и улицата ще си остане неравна и разбита" - БГ работа - веднага командировка на Запад, да поостанат, да поогледат, да ЗНАЯТ как.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.KOMEHTATOP
Рейтинг: 488 РазстроеноЖивея в квартала, не знам как се съобразиха с протестите на десетина бездомници да спрат ремонта на улицата. Тия павета вероятно са най-безумните в България. Няма такова друсане, няма такъв прахоляк, няма такъв шум!
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 747 НеутралноПаважа в 21-и век е неуместен.
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Geoimg
Рейтинг: 701 Весело[quote#5:"Karla Hanneman"]Паважа в 21-и век е неуместен[/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!На мода е силикона...
С горки сълзи ще плачем за натуралното!
KOMEHTATOP
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#6] от "Geoimg":
Къде пък е общото между недобре нареден паваж и силикон?
Geoimg
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#7] от "KOMEHTATOP":
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Там където е приликата между паваж и асвалт!?
KOMEHTATOP
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#8] от "Geoimg":
По тази логика да караме в кал и локви, защото е по-натурално?
Чардо
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#2] от "Соколов":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#2:"Соколов"]..нека им жужат паветата.[/quote]
=========================
Едрите , големите павета не жужат,
те раздрусват и разтръсват .
ТHE HORSE
Рейтинг: 434 ВеселоДупка до дупка, братче, е-ало си е майката!
ДА ВИ ЕБА МАЙКАТА ПРОСТА, ПРОДАЖНИ, ЖАЛКИ ГЪЗОБЛИЗЦИ !!!wds23355772
Рейтинг: 1116 ЛюбопитноПаветата били демоде!? Ахахаха! Извинявайте, ама се оказва, че в идеалния център на административната ни столица живеят абсолютни ... сел@ни! Идете се разходете малко и Европата да видите колко са демоде! Ако се направят както трябва са страхотна настилка. Ама явно няма да стане!
TrakerBG
Рейтинг: 434 ВеселоСтига сте ревали, софиянците, при вас поне нещо се прави
Пък било то и вадене и обратно слагане на павета
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4315 Неутрално[quote#5:"Karla Hanneman"]Паважа в 21-и век е неуместен. [/quote] 58/e1/e6/platz-vor-dem-dom.jpg
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДобре сложения паваж няма проблем по 50-100 години.
Когато ние сме има павета в някой европейски градове са ходели по сгурия ама си я пазят и днес !
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/02/
MMK
Рейтинг: 417 НеутралноТова не е паве, а дялан камък.Тресе ужасно, но след като хората си ги искат, нека си останат.
pariah
Рейтинг: 1008 НеутралноЖивея на самата улица при Тертер/Мизия.
- A witty saying proves nothing. VoltaireЧудесно е че остават паветата.
Лошо е, че улицата е с дупки и много неравности.
pariah
Рейтинг: 1008 НеутралноИ е лошо, че общината се възползва като че ли от протеста, за да просрочи ремонта и спести някой лев - много по-евтино е да се преподредят цялостно открай докрай паветата от полагане на нова нивелирана асфалтоа настлка с нова основа.
- A witty saying proves nothing. VoltaireА се прави частично редене с много бавни темпове в момента.
Фендъкова плаче за по-сериозни протести (и не се бяха събрали 10-на "клошари", както тъпо го описа някой по-горе...).
dohco
Рейтинг: 434 НеутралноСега като ги преподредят върху копаното, ще слегнат, ще станат едни дупки и хендеци... и после ще има да се чака да ги преподредят отново...
Най-добрите неща в живота идват безплатно...БТВ - във френско и Бенелюкс има доста павета - справка - който гледа Тур де Франс - знае!!!
Moonshine
Рейтинг: 594 НеутралноАбсолютно сте прави за паветата в Западна Европа, само че тук не останаха майстори, които да ги редят. Старите цигани, които го можеха измряха, а сега паваж редят такива, които не могат нищо (дори това).
vozi
Рейтинг: 221 НеутралноПаважа на "Иван Асен" си е запазена марка, а пък неравностите са си ок,като се знае какви са шофиорските нрави тук...!
dilo
Рейтинг: 221 НеутралноЯворов е стар квартал със специфичен дух и паветата пасват идеално на аурата му, затова е хубаво че останаха. Те придават уют на квартала и подчертават неговата история. Самият Иван Асен не е голяма улица и не предполага да се кара бързо, а когато караш бавно, паветата с нищо не са по-лоши от асфалта, даже напротив. Жалко само, че няма да пренаредят всичко по улицата, защото наистина на места настилката е доста "вълнообразна", а тротоарите няма да ги коментирам...
examiner
Рейтинг: 274 НеутралноПаветата дават прекрасен изглед на квартала, но по тази улица има твърде много движение. А паважът комбиниран с автомобилно движение е източник на много сериозен и постоянен шум. Трябваше да се съгласят с асфалтирането на основната улица в квартала. Сега естествено че никой няма да им пренареди всичките павета, вече няма майстори, които да наредят равно едър паваж. Каквото човек сам си направи, никой не може да му го направи и скоро кварталът ще осъзнае тази тъжна истина.
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноЗащо протестираха ?
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиНяма ненаказана глупост .
През 21 век да искаш калдаръм е повече от глупост .
2.5
Рейтинг: 1194 Неутрално"След намесата на протестиращите против премахването на паважа сега се редят павета само в участъците, където "Софийска вода" разкопа за подмяна на тръбите."
. Друг е въпроса, доколко тази настилка е удачна при натоварен трафик, без да коментираме пързалката, която се заформя през зимата...
I Want To BelieveГледах протестиращите и по-специално онзи със "Сезона на канарчетата". Като се извъдиха такива радетели за връщане на улицата в "автентичния" и вид, да пледират да връщане на релсите и трамвая, който минаваше преди близо 4десетилетия(остатъци от релсите могат още да се видят на някои места)!
Паважът не се поддържа нормално в София токова отдавна(дори жълтите в момента безобразно са на "вълни"
Yomega
Рейтинг: 666 НеутралноМишо Заимов?...
Да не е Мартин Заимов?
taralezko
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#21] от "dilo":
Не става въпрос по каква настилка караме, а какво предизвиква начина и "технологията" на редене на паваж тук. Всеки мисли за "уюта" на квартала, а никой не си дава сметка за прахоляка и шума, които са следствие на начина по който се редят паветата по софийските улици. Да дишаш чист въздух е много по-важно отколкото "уюта" все пак. И ако някой беше премислил всички тия неща, наред с "уюта" и "облика" може би щеше да се вземе по-адекватно решение.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1379 НеутралноКато се има предвид, че има хора, които искат и тротоарите да са асфалтирани, нищо чудно, че същите екземпляри няма как да оценят смисъла от паважа. Това е загубена кауза като разговор, иначе ми е трудно да повярвам, че общината се предаде.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКBrickleberry
Рейтинг: 754 НеутралноМоже би трябва да се пренаредят изцяло едва след подмяна на ВиК тръбите по цялата улица или в краен случай това да стане на два или три етапа примерно. А така наистина е работа на парче и определено изглежда сякаш на общината не й пука какъв е резултата, още повече че вероятно се опитва да спести каквото може, за да има пАре за детски площадки и градини примерно, дето са гордостта на Бойко... то не че има нужда вече де.
"Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015Всички снимки в нета дето съм гледал на павирани улици и площади изглеждат перфектно, но си мисля че там не ги копаят през година две за щяло и нещяло или отдолу не минават никакви трасета с кабели, тръби или каквото още там би могло да аварира, за да се налага кОпане.
Аз лично се прибирам пеша от работа по Иван Асен и имам наблюдения как е ситуацията - никак не е добре, неравностите са меко казани грозни, за мръсотията да не говорим.
Много тъпо е да се хвърлят толкова много кинти за една Витошка например, дето винаги е била снобарски притегателен център за "новите софиянци" най-вече, а Иван Асен да е в такова окаяно състояние.
glatzial
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#27] от "Тони!":
Във Виена са им асфалтирани тротоарите и ми се стори доста удобно. Няма изненади под плочките, няма локви, лесно се придвижваш с багаж на колела, няма дупки, в които може да се спънеш, няма прах и се подържа лесно. Губи се малко естетика, но предимствата са доста.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1379 НеутралноДо коментар [#29] от "glatzial":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова дали има дупки, изненади, прах и тн, е въпрос на изпълнение, а не на настилка. Тротоарите с асфалт в роден вариант образуват едни огромни локви, включително и чисто новите тротоарчета на по една седмица.
Borislava Minkova
Рейтинг: 8 НеутралноМишо Заимов има фабрика за павета, очаквайте още протести и в други квартали на София и страната!