Строежът на АМ "Марица"

Автомагистрала "Марица" трябва да е готова до следващото лято и ще свързва АМ "Тракия" с ГКПП Капитан Андреево. Дължината на магистралата е 117 км — от връзка с автомагистрала "Тракия" при пътен възел "Оризово", покрай Димитровград, Хасково, Харманли, Любимец, Свиленград до ГКПП Капитан Андреево.



Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Българските данъкоплатци плащат магистрала за да върви турския бизнес и за кефа на турските граждани. По-голямо малоумие рядко се вижда.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  2. 2 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    При това с голяма гордост и надхвалване.

  3. 3 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    angelboy8008, какъв е смисълът от това поведение? За пореден път представяте чужди снимки като свои. Този път са взети от сайта на АПИ:

    http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-am-marica-opt/galeriya-am-marica/galeriya-am-marica-lot-2-stroitelstvo-04-oktomvri-2013-g/

    Освен това и текстът към снимките е заблуждаващ. Постоянно спираното строителство по двата основни лота 1 и 2 може да доведе до завършване на магистралата чак през 2015 година или цели две години след датите на първоначално договорените срокове, повече информация тук:

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1227453&page=148

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2516 Неутрално

    До коментар [#1] от "42":

    Турция е вторият най-голям купувач на български стоки след Германия, като вероятно скоро ще я изпревари. Отделно, турските граждани не минават оттук за без пари. 8 лева е дневната винетка за кола, 20 за камион.


    ПС. Това беше бакалската сметка на Тито, да не строи коридора към България, а да го отбие за Гърция, въпреки че трафикът оттам е в пъти по-малък. Икономическа неграмотност, с която някой негов съветник е станал академик. Добре ни напакости на нас, но още повече на себе си.

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    [quote#1:"42"]Българските данъкоплатци плащат магистрала за да върви турския бизнес [/quote]
    Факта ,че в България събота , неделя и в национални празници не се забранява преминаването на турски тирове ясно говори ,че турското лоби у нас е много силно !
    На практика българските политически ибрици обслужват Ердоган с всяко начинание !
    На година даваме поне по 100-200 жертви на турските тирове или гатербайтери !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#1] от "42":

    Кви български данъкоплатци бе бастун, с тея €350 средна заплата в Бг едни данъци...
    80% се финансира от ЕС, вместо да се радваш, че няма да има размазани българи юли и август като тръгнат да се прибират турските гастърбайтери, и целогодишно минаващите тирове през населаните места...
    Мрънкьо!

  7. 7 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Зомбиран, естествено че снимките не са мой. Ама ми писна от снимки на неправилно паркирали коли в майнатаун и щутгарт или софийските дупки, та викам, дай да пусна нещо позитивно!

  8. 8 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    До коментар [#7] от "angelboy8008":

    Като не са Ваши, пишете го ясно и давайте връзки към източниците, изискват го законите и етиката. Не стига, че пускате чужди снимки, но и им добавяте неадекватни текстове. Забавеното строителство на "Марица" е всичко друго, но не и "нещо позитивно". Вместо да насочите вниманието към един проблем, Вие го премълчавате.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  9. 9 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#6] от "angelboy8008":

    Бастун ще си викаш в огледалото, за България има много по-важни приоритети от турските гастарбайтери как ще си ходят по родните землянки. Срамота е в 21 век като падне сняг да не можеш да минеш между Северна и Южна България.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  10. 10 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#8] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Забавянето е в твойта глава. А на бас, че края на юли догодина ще е готова.

  11. 11 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#9] от "42":

    Срамота е, но парите от ЕС за това няма как да отидат, не е еврокоридор.

  12. 12 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    До коментар [#10] от "angelboy8008":

    Очевидно сте не само нагъл, но и неадекватен. Ето какво казват двама от строителите:


    September 25th, 2013, 10:31 PM #2950

    momchilg
    Registered User

    Според мен [лот 1] най-рано май-юни 2015, лот 2 може и по-рано, тъй като няма много големи съоръжения. При земни и асфалтови работи вкарваш техника и намаляш времето, но при съоръженията не можеш да декофрираш на трети ден, колкото и техника да имаш.


    September 26th, 2013, 07:52 AM #2958

    poletar
    айлякчия

    Магистралата , няма да бъде готова Юли 2014, посмъртно....


    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1227453&page=148

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  13. 13 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    П. п. Между другото, същата е степента на адекватност и на "Капитал". Отговарящата за темата Радостина Маркова си ляля цитати на прикриващи истинските проблеми официални изявления как археологията временно била бавела строителството и не ще да схване и каже на читателите, че има тежки организацонни и финансови проблеми на изпълнители и подизпълнители. Лот 1 формално се строи (или по-точно не се строи) от италианската компания "Чи Ем Чи ди Равена", но в действителност основен фактор е българският подизпълниел "Пътища - Пловдив" АД, компания на свързания с БСП бизнесмен Георги Гергов. Гергов обаче няма достатъчно техника, а може би изпитва и финансови затруднения, и затова използва втори подизпълнител. За известно време това беше компанията "ИСА 2000", която участва и в спасителното завършване на изоставащия лот 4.2 на магистрала "Тракия", но след затягане на отношенията между нейните собственици и Гергов тя се оттегли от обекта и в момента на него не се строи. Ето това е "нещо позитивно", нали?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  14. 14 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    П. п. п. А, да. Забравих. Коментирането в "Дневник" е безсмислено и не бива да се допуска. Край.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  15. 15 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#12] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Те строителите "мое да копат, а мое и да не копат".
    Ако ги бяха питали април 2013 кога ще е готова отсечката на АМ Тракия до Карнобат, щяха да ти кажат юли 2014, но после като почнаха да работят на три смени и на прожектори и наваксаха. Същото е сега и на АМ Марица. Има време и не си дават зор, ще видиш пролетта как ще завършат в срока до юли месец.

  16. 16 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    До коментар [#15] от "angelboy8008":

    Пак несериозности:

    [quote#15:"angelboy8008"]Ако ги бяха питали април 2013 кога ще е готова отсечката на АМ Тракия до Карнобат, щяха да ти кажат юли 2014, но после като почнаха да работят на три смени и на прожектори и наваксаха.[/quote]

    В специализираните форуми към април-май 2013 година очакванията за завършването на лот 4.2 на "Тракия" бяха за лятото или най-късно есента на същата година.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  17. 17 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#15] от "angelboy8008":

    Аз съм чувал от хора в бранша че просто няма шанс Лот 1 да е завършен до лятото. Доколкото следя темата, от няколко месеца по лот 1 изобщо не се работи, а и няма и изгледи да започнат скоро.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK