Аз мисля,че Магирус Доиц са товарни камиони и този човек,инж.Ганев,е направил колаж от лек автомобил и камион.Може и да греша.Някой знае ли пожецхе за Магирус Дойц?
глей кви арогантни дедовци се навъдиха... не сметам, че е особено възпитано да се наднича с фотоапарат из решетките на чуждите камиони... и най-паче да се публикуват снимки от там без знанието на собственика...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Дойц в момента са под шапката на Волво и продължават да произвеждат качествени немски дизелови мотори... за трактори. Някои от последните размествания, игрички и смяна на собственици бяха малко съмнителни, но като че ли все пак всичко около марката си е наред...
Истинският технически гений се справя с подръчни средства-тел,чорапогащи,пластмасови бутилки,с една дума импровизира и продължава да си кара МПСто,а не го спира и чака оригиналните части.Понякога в процеса на импровизаций се раждат дори подобрения на проекта,недомислени от създателите му.
Наш Курти се е изложил. Това си е хейтърство направо
За толкова стар модел не се намира лесно капачка.
Освен това на мен ми направи изключително добро впечатление, че така иронизираният "инж. Ганев" го е боядисал, при това добре и с вкус. Тези машини едно време бяха в пожарната.
И освен това - забележете задявката на калниците.
Марката на "Burn" се мъдри на Фетелко, Magirus-Deutz са в Ulm, намигване за германо-австрийската дружба , а и въобще цветът си е в тон на Red Bull и няколко от каските пак на Фетелко.
Лично от мен "инж. Ганев" има само адмирации!
[quote#14:"ubavia"]Совалката Аполо 13 са я поправили с тиксо и чорапогащи за да могат да се приберат кво ревете [/quote]
Ся, не, че по принцип не е вярно съждението, но някои нещица слагат бая катран в медеца ...
[quote#5:"Free person"].Някой знае ли пожецхе за Магирус Дойц? [/quote]
=============
В края на ВСВ се появява Ханомаг Дойц камиони , с дизелов двг с въздушно охлаждане и от тях имаше до към 1960-65 по улиците на София към тогавашното СОАТ.
Както имаше и камиони и леки коли с газ генераторни уредби !
По-късно Магирус изкупува Ханомаг , а и самия Магирус е коопериран с Мерцедес , както и австрийския Щаер е кооперирана с Мерцедес
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
не е редно да се изпускат кавичките от израза технически "гений"
някои хора изпадат в заблуда, както някои хора изпускат литературен като си мислят за литературния герой Бай Ганьо...
Хубава снимка, но авторът е изпуснал да спомене другият важен инструмент и едновременно с това консуматив на себеуважаващия се инженер - тиксо или изолирбанд , както и модерните в последно време монтажни ленти - лепи , скрепва изолира, консолидира. Приложения всякакви : )
Ха-ха, ама много си прав!
Мои колеги навремето като начинаещи инженери работеха за фирма, която продала на някаква банка една Сименс централка за офисът им. Да ама телефоните им нямаха копче за намаляване нивото на звука, а една комбинация от клавиши. И шефът на банката изревал на шефа на фирмата, че телефонът му на бюрото звъни силно. Праща вторият шеф новоизпечените инженери да решат проблема, а те да вземат да забравят комбинацията от клавиши. Тогава техническият гений лепва едно дунапренче с тиксо на високоговорителят и решава проблемът! Всички са доволни, а историята се носеше като виц доста време сред познатите колеги.
Сега ако има някой от тях пишещ във форума на Дневник, веднага ще ме разпознае!
Щуцер къде се завираш на хората по камионите бре !!!
Да не видиш нещо от Мойше дето миналата седмица беше снимАл една Волга а.
Авто Механичната Стълба на Софийската пожарна е Магирус - Дойц и май още я ползват.
Двигателите са железни въздухарки / с въздушно охлаждане са / доскоро имаще само Дойц 5 цилиндрови в Софстрой на компресорите Фаграм събирани в Сърбия. Бяха с ГНП / Гориво нагнетателна помпа / - Бош но с 6 шест изхода последния беше затапен а ако двигателя се сложи на ИФА Л 60 / точно пасваше махаш тапата и джаркаш с добър двигател. Бяха някъде към 130 к.с. - с 5 цилиндъра с 6 не зная колко ставаше но е перфектен двигател.
Ремъците ставаха от пералните 1500 *5.5 * 2.5 мисля бяха Барум та чашка за кафе с технически канап въобще не е беля Щуци та да се възмущаваш.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chr81
Рейтинг: 466 НеутралноОткъде да вземе част на кола, която не се произвежда от 60години?
sasa1959
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#1] от "chr81":
От автоморга.
Нефертити
Рейтинг: 1496 ВеселоХахах, какво е това гениално творение? Направо ме развесели!
Предразсъдъците са за ограничените.blaf
Рейтинг: 675 НеутралноАко бачка какъв е проблема, ако ще и тоалетна хартия да е ползвал.
Free person
Рейтинг: 746 ВеселоАз мисля,че Магирус Доиц са товарни камиони и този човек,инж.Ганев,е направил колаж от лек автомобил и камион.Може и да греша.Някой знае ли пожецхе за Магирус Дойц?
Tonytucker case
Рейтинг: 1040 Веселоглей кви арогантни дедовци се навъдиха... не сметам, че е особено възпитано да се наднича с фотоапарат из решетките на чуждите камиони... и най-паче да се публикуват снимки от там без знанието на собственика...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Борко
Рейтинг: 409 ВеселоЧовекът си служи с подръчни средства, евала
virtual brain
Рейтинг: 1049 НеутралноДойц в момента са под шапката на Волво и продължават да произвеждат качествени немски дизелови мотори... за трактори. Някои от последните размествания, игрички и смяна на собственици бяха малко съмнителни, но като че ли все пак всичко около марката си е наред...
БЕЗполезен идиотSabbath
Рейтинг: 1110 ВеселоИстинският технически гений се справя с подръчни средства-тел,чорапогащи,пластмасови бутилки,с една дума импровизира и продължава да си кара МПСто,а не го спира и чака оригиналните части.Понякога в процеса на импровизаций се раждат дори подобрения на проекта,недомислени от създателите му.
xm...
Рейтинг: 1441 НеутралноНаш Курти се е изложил. Това си е хейтърство направо
, а и въобще цветът си е в тон на Red Bull и няколко от каските пак на Фетелко.
За толкова стар модел не се намира лесно капачка.
Освен това на мен ми направи изключително добро впечатление, че така иронизираният "инж. Ганев" го е боядисал, при това добре и с вкус. Тези машини едно време бяха в пожарната.
И освен това - забележете задявката на калниците.
Марката на "Burn" се мъдри на Фетелко, Magirus-Deutz са в Ulm, намигване за германо-австрийската дружба
Лично от мен "инж. Ганев" има само адмирации!
Sabbath
Рейтинг: 1110 НеутралноДо коментар [#8] от "virtual brain":
http://en.wikipedia.org/wiki/Magirus
bbtzvtzv
Рейтинг: 466 НеутралноНе! Не тел, а (българско) инженерно влакно !
"българския технически гений, обикновено работи с тел"
starez
Рейтинг: 581 ВеселоКурте, понеже ми омръзна да купувам капачки на входа на газовото ми устроиство, си сложих капачка от боза. сега, никой не ми я отвива.
ubavia
Рейтинг: 297 ВеселоСовалката Аполо 13 са я поправили с тиксо и чорапогащи за да могат да се приберат кво ревете
galio
Рейтинг: 696 ВеселоДо коментар [#4] от "blaf":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM"Дзен и изкуството да се поддържа мотоциклет "
романтичните натури се захласват по формата, а не по функцията
човекът е дзен-майстор, защото е регаирал на момента и решението върши работа
kxone
Рейтинг: 466 ВеселоОбичам шопска салата! Просто казвам
xm...
Рейтинг: 1441 Весело[quote#14:"ubavia"]Совалката Аполо 13 са я поправили с тиксо и чорапогащи за да могат да се приберат кво ревете [/quote]
Ся, не, че по принцип не е вярно съждението, но някои нещица слагат бая катран в медеца ...
"Совалката" Аполо 13?
Чорапогащи?
galio
Рейтинг: 696 Весело[quote#17:"xm..."]Чорапогащи? [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMВсе нещо трябва да обуват под скафандъра, все пак
Чардо
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Free person":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#5:"Free person"].Някой знае ли пожецхе за Магирус Дойц? [/quote]
=============
В края на ВСВ се появява Ханомаг Дойц камиони , с дизелов двг с въздушно охлаждане и от тях имаше до към 1960-65 по улиците на София към тогавашното СОАТ.
Както имаше и камиони и леки коли с газ генераторни уредби !
По-късно Магирус изкупува Ханомаг , а и самия Магирус е коопериран с Мерцедес , както и австрийския Щаер е кооперирана с Мерцедес
Чардо
Рейтинг: 1441 Весело"" . . българския технически гений, обикновено работи с тел,. . ""
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24==================
Курти ,
не се казва тел ,
а технически канап !
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДАИ на КАТ !
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиxm...
Рейтинг: 1441 Весело[quote#20:"Чардо"]Курти ,
не се казва тел ,
а технически канап ![/quote]
Младо, зелено, не е виждало завод изотнетре.
К'во да каже човек!
Технически канап, главен технолог (чука) ...
Тя техническата терминология е дълга, сложна и с богата история
Xumpomo name
Рейтинг: 638 Неутралноне е редно да се изпускат кавичките от израза технически "гений"
Birds of a feather flock together.някои хора изпадат в заблуда, както някои хора изпускат литературен като си мислят за литературния герой Бай Ганьо...
ubavia
Рейтинг: 297 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "xm...":
Да защо?
Xumpomo name
Рейтинг: 638 Неутралноиначе - за обмяна на международен опит,
Birds of a feather flock together.търсете white trash repairs в гугъл
Вов
Рейтинг: 524 ВеселоХубава снимка, но авторът е изпуснал да спомене другият важен инструмент и едновременно с това консуматив на себеуважаващия се инженер - тиксо или изолирбанд , както и модерните в последно време монтажни ленти - лепи , скрепва изолира, консолидира. Приложения всякакви : )
xm...
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#24] от "ubavia": uploads/2011/07/shuttle_01_1680x1050.jpg и това http://d1jqu7g1y74ds1.cloudfront.net/wp-content/up loads/2010/04/apollo_13_damage.jpg. /strumpfhosen-feinstrumpfhosen-sand-den70.jpg?1292 246788.
Как "защо"?
Има принципна разлика между това http://www.enstoneflyingclubblog.co.uk/wp-content/
Между това http://crossroads.spps.org/uploads/IMG_0055.JPG и това http://www.bellegs.de/assets/products/36/main_zoom
Да не говорим, че "чорапогащите" не са ги използвали да "ремонтират совалката". "Ремонтът" е на филтрите.
Салмонела
Рейтинг: 1384 НеутралноЕто за Щуци преди да почне да пише, откъде да прочете:
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!http://en.wikipedia.org/wiki/Magirus,
както и съпътстващите линкове...
dedo pepo
Рейтинг: 1296 ВеселоДо коментар [#4] от "blaf":Ако бачка какъв е проблема, ако ще и тоалетна хартия да е ползвал. "
-Употребявана-за ефект.
plumpschi
Рейтинг: 1258 ВеселоДо коментар [#9] от "sabbath":
Ха-ха, ама много си прав!
Мои колеги навремето като начинаещи инженери работеха за фирма, която продала на някаква банка една Сименс централка за офисът им. Да ама телефоните им нямаха копче за намаляване нивото на звука, а една комбинация от клавиши. И шефът на банката изревал на шефа на фирмата, че телефонът му на бюрото звъни силно. Праща вторият шеф новоизпечените инженери да решат проблема, а те да вземат да забравят комбинацията от клавиши. Тогава техническият гений лепва едно дунапренче с тиксо на високоговорителят и решава проблемът! Всички са доволни, а историята се носеше като виц доста време сред познатите колеги.
Сега ако има някой от тях пишещ във форума на Дневник, веднага ще ме разпознае!
plumpschi
Рейтинг: 1258 ВеселоДо коментар [#1] от "chr81":
Вероятно от тук:
http://oldtimer-ersatzteile24.de/
или тук
http://www.oldtimerteile-gebraucht.de/
Има още много. Олдтаймерите са голяма любов и няма да оставят мераклиите без части.
Танас
Рейтинг: 1441 ВеселоЩуцер къде се завираш на хората по камионите бре !!!
Цацарoff - Оставка ! >:-)Да не видиш нещо от Мойше дето миналата седмица беше снимАл една Волга а.
Авто Механичната Стълба на Софийската пожарна е Магирус - Дойц и май още я ползват.
Двигателите са железни въздухарки / с въздушно охлаждане са / доскоро имаще само Дойц 5 цилиндрови в Софстрой на компресорите Фаграм събирани в Сърбия. Бяха с ГНП / Гориво нагнетателна помпа / - Бош но с 6 шест изхода последния беше затапен а ако двигателя се сложи на ИФА Л 60 / точно пасваше махаш тапата и джаркаш с добър двигател. Бяха някъде към 130 к.с. - с 5 цилиндъра с 6 не зная колко ставаше но е перфектен двигател.
Ремъците ставаха от пералните 1500 *5.5 * 2.5 мисля бяха Барум та чашка за кафе с технически канап въобще не е беля Щуци та да се възмущаваш.
Free person
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар 19 Чардо.Много Ви благодаря за информацията.
Tonyizabell
Рейтинг: 1385 НеутралноАууу кутията на дявола "Хайл
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#28:"Депутат 241"]Ето за Щуци преди да почне да пише, откъде да прочете: [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯНемският вариант е по-пълен, тази фирма вече не съществува, вляла се е в концерна Ивеко!
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1441 Разстроено[quote#4:"blaf"]Ако бачка какъв е проблема, ако ще и тоалетна хартия да е ползвал. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯДа де, ама не е бачкала, щото кофичката се е стопила и ако маслото е изтекло следва моторшаден/мотор капутт!
*****
Неутрално[quote#32:"Танас"]Да не видиш нещо от Мойше дето миналата седмица беше снимАл една Волга а. [/quote]
Щуцера не се занимава с Волги! Още миналата година е пускал поне за 4 олдтаймера западно производство!
*****
НеутралноКурти, кога ще пуснеш галерия за този модел?
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#38] от "Чепкам вълна всякаква":
togaleriia_oldtaimer_magirus-deutz/?p=0#addcomment
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯДнес излезе голяма галерия в Дневник с историята на фирмата и 9 снимки на пожарната!
http://www.dnevnik.bg/photos/2013/11/24/2188275_fo