Ърбан планинг

Наскоро бяха премахнати двете временни пешеходни пътеки през бул. Черни Връх до х-л Хемус (да нямаше как да бъдат постоянни, защото пречеха на движението по булеварда). Остана обаче недомислицата при проектирането и изграждането на пешеходното преодоляване на това кръстовище...<br />
<br />
- стрелки 1, 2, 3 и 4 на снимката маркират четирите точки на вход/изход към подлеза. Нито една от тях няма рампа по стълбите.<br />
- А и Б показват двата налични асансьора<br />
- пунктираните линии показват единствените две пешеходни пътеки, през ул. Наум и бул. Арсеналски<br />
<br />
Паркът и мола разбираемо са много посещавани места от живущите в квартала (и не само)<br />
<br />
Какви са опциите за придвижване в момента?<br />
За отиващите към парка/мола с колело, детска или инвалидна количка откъм подлез 1:<br />
- асансьор А, асансьор Б, пресичане на булевард с пет ленти и трамвайни релси (къс светофар и ежедневни опасни ситуации)<br />
<br />
За отиващите към парка с колело, детска или инвалидна количка откъм подлез 2:<br />
- вход през 2 - невъзможен, няма рампа; остава пресичане на ул. Наум и следване на горния маршрут<br />
&nbsp;<br />
''Ърбан планинг'' му викат в някои страни. У нас много често нещата са все едно по-скоро резултат на ''бърбън планинг''...<br />
Надявам се че от общината ще пуснат поне по един стоманен профил за рампа по стълбите, че поне велоспиедистите да са по-малко фрустрирани. За майките с количките и хората с увреждания, ами да си се разхождат нагоре-надолу и да чакат светофарите. На метро станция &quot;Европейски съюз&quot;.<br />
<br />
На снимката:<br />
Птичи поглед на кръстовището (снимка Google Earth)

© Niemeyer

Наскоро бяха премахнати двете временни пешеходни пътеки през бул. Черни Връх до х-л Хемус (да нямаше как да бъдат постоянни, защото пречеха на движението по булеварда). Остана обаче недомислицата при проектирането и изграждането на пешеходното преодоляване на това кръстовище...

- стрелки 1, 2, 3 и 4 на снимката маркират четирите точки на вход/изход към подлеза. Нито една от тях няма рампа по стълбите.
- А и Б показват двата налични асансьора
- пунктираните линии показват единствените две пешеходни пътеки, през ул. Наум и бул. Арсеналски

Паркът и мола разбираемо са много посещавани места от живущите в квартала (и не само)

Какви са опциите за придвижване в момента?
За отиващите към парка/мола с колело, детска или инвалидна количка откъм подлез 1:
- асансьор А, асансьор Б, пресичане на булевард с пет ленти и трамвайни релси (къс светофар и ежедневни опасни ситуации)

За отиващите към парка с колело, детска или инвалидна количка откъм подлез 2:
- вход през 2 - невъзможен, няма рампа; остава пресичане на ул. Наум и следване на горния маршрут
 
''Ърбан планинг'' му викат в някои страни. У нас много често нещата са все едно по-скоро резултат на ''бърбън планинг''...
Надявам се че от общината ще пуснат поне по един стоманен профил за рампа по стълбите, че поне велоспиедистите да са по-малко фрустрирани. За майките с количките и хората с увреждания, ами да си се разхождат нагоре-надолу и да чакат светофарите. На метро станция "Европейски съюз".

На снимката:
Птичи поглед на кръстовището (снимка Google Earth)



Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 524 Неутрално

    А на всичкото отгоре, както ми се стори, е предвидено подлезът на метрото да се заключва през нощта...

  2. 2 Профил на imateev
    imateev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Подлезът се заключва..

  3. 3 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Нали точно това е целта на подлезите, за да няма пешеходни пътеки на които да стават инциденти. Няма количка или велосипед, който да не може да мине през трамвайни релси... хайде стига с това мрънкане.

  4. 4 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#3] от "ДСиБ":

    очевидно не си запознат с описаната ситуация. коментиране без четене е малко като пикаене срещу вятъра

  5. 5 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Пак се опитват да набутат хората под земята, за да могат горе шофьорите да не им пречат някакви си пешеходци...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK